Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 27
  1. #1
    Geregistreerd
    19 maart 2019
    Last Online
    20 juni 2023 @ 08:46
    Berichten
    18
    Discussies
    5
    Thanks
    3
    Thanked
    22 in 12 posts

    Standaard Alexandra (o.a. Samya,Golden Gate) (Moldavia)

    Alexandra
    Nationality / languages spoken: Moldavia / English (quite good, a little french)
    Age: nearly 30
    Face: Round
    Hair: Long, brown
    Size: 1.60 m
    Silhouette/ body: extra-skinny
    Kiss (yes - no) : yes
    Other characteristics : good service, good room with this very skinny brunette.
    She is coming back in this club, she was there a few years ago.

  2. Onderstaande 5 leden hebben bloblo bedankt voor deze bijdrage:

    delaplace1 (19 maart 2019),ju52 (25 juli 2021),mechelen (24 maart 2019),PPan (20 maart 2019),pret (20 maart 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:44
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    bloblo, you can make a original passport on this site.

    Schoolmeester.

  4. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (19 maart 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    18 december 2017
    Last Online
    10 maart 2024 @ 09:13
    Berichten
    52
    Discussies
    3
    Thanks
    17
    Thanked
    96 in 31 posts

    Standaard

    Is Alexandra deze dagen aanwezig? Ik heb gehoord dat ze op vakantie thuis is.

  6. #4
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Aleksandra (Samya) - Het lekker slank smurfinnetje
    Bij deze recensie


    Paspoortje:


    Lola (Moldaavse)
    Leeftijd : 20-23 jaar Taal : Duits (matig), Engels (goed)
    Haarkleur : Blauw Haarlengte : Kort
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Appelblauwzeegroen Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Zoenen, Dominantie
    Extra info : McChick babe met goede opticks, makeover naar blauw en kort zo te lezen





    Uiterlijk

    Een lekker slank poppetje met guitige ogen en blauwgeverfde haren. Na de dikke tieten had ik ineens weer zin in een bijna-tietloos slank schepsel met lekker glooiend lijfje, grr.


    Karakterschets

    Een McChick, alles rap, Fuck&Go, klaar. Ze deed wat ik wou en goed. Is duidelijk dat ze alles speelde.


    Presales

    Ze maakte me meteen geil want ik wreef de slaap nog uit m'n ogen en na een korte slaap en vermoeidheid volgt hier meestal de geilheid in gignatische proporties. Dit mokkel kon ervan profiteren en ik liet haar gelijk de sleutel halen voor een half uurtje doorneuken met dat lekker dier.


    Kamer

    21 in de gang tegenover de thekebalie. Standaard Samyakamer, klein en donker.


    Kamersessie

    1) Aard van de sessie:
    Fuck&Go OFE (=Optick Fick Experience)

    2) Duur:
    Met moeite een half uur

    3) Sessie:
    Een kort voorspel. Ze wou het condoom al aandoen maar ik zei haar te wachten. Na het voorspel van 10min toch dat condoom om laten doen en neuken maar. Na 10min was alles al voorbij maar ik liet ze op kamer door ze lekker beet te pakken. Seks met haar boven. Ze was lekker sexy met dat blauw haar, dat smurfinnetje (want blauw haar, ja flauwe verwijzing, I know...). Naspel was er dus nauwelijks behalve hoe ik haar langer kon ophouden tot de tijd gedaan was.

    5) Communicatie en klik:
    Gebrekkige communicatie, klik was zozo. Het volstond wel voor een Optick Fick.

    6) Ambiance-level / betrokkenheid:
    Niet van het hoogste. Dame was niet zo betrokken, speelde de rol. Ze speelde het wel goed.


    Afhandeling en betaling

    Fuck&Go dus snel, snel de kamer af, 50€ en bye.

    Aftersales

    Ze kwam haar tasje halen, ik pakte ze goed vast bij die slanke leest.


    Fazit en Score beleving

    Matig qua service, goed qua opticks:

    Belevingsscore: **1/2
    OFE-Score: ***1/2
    De zwarte wolf

  7. Onderstaande 3 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (25 februari 2020),mager (28 december 2019),Sjeufke (17 december 2019)

  8. #5
    Geregistreerd
    1 oktober 2016
    Last Online
    11 juli 2022 @ 23:49
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 4 posts

    Standaard

    I met this lady some weeks ago, just before Christmas.

    Alexandra is about 30,and she is very slim, indeed.
    I had a great time with her, she is a very nice lady, and I think she enjoys meeting the needs of her sexual Partner…

    As I told her after the session : " It was good sex !"

    I will see her again, with pleasure…

    T.S.

  9. Onderstaande leden hebben Teddy Sparu bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (25 februari 2020)

  10. #6
    Geregistreerd
    5 juni 2017
    Last Online
    Vandaag @ 09:54
    Locatie
    Cologne, Köln
    Berichten
    340
    Discussies
    10
    Thanks
    2.768
    Thanked
    564 in 209 posts

    Standaard

    Alexandra

    ist seit einigen Tagen wieder zurück im Samya und
    geht dort wider ihrem einträglichen Hobby nach:

    Unschuldige Männer wie mich ungefragt flach legen ...

  11. #7
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.511 in 6.306 posts

    Standaard

    Heerlijk kamertje vandaag gehad met deze inmiddels blondine.

  12. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 7 december 2021)

  13. #8
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Bij mijn verslag van zaterdagnacht 29 oktober, Samya, Köln-Rodenkirchen

    Even later blijkt dat Moldavische Alexandra (die ook Italiaans bloed in haar aderen claimt te hebben) een uiterst aangename en vrolijke gesprekspartner is. Ze ontdooit kennelijk tijdens een goed gesprek en als er dan regelmatig een lach op haar gezicht verschijnt wordt ze er voor mij ineens veel aantrekkelijker op. Als een bal in een flipperkast schiet het gesprek alle kanten op en uitgezonderd een incident een tafel verderop dat onze aandacht even opeist, gaan we beiden in (het gesprek met) elkaar op. En hoewel er wederzijds aanrakingen zijn, oppert ze na een blik op haar horloge “geschrokken” dat ze hier toch echt is om geld te verdienen en dus helaas mij achter te moeten laten nu. Ik vertel dat ze nu iets te snel een verkeerde conclusie trek en doe haar een voorstel. Ik weet dat ze tot de dames met hoge instaptarieven behoort, maar we komen op een aanvaardbaar mijn standaardtarief naderende prijs voor een uur of anderhalf uit.

    We nemen een Sprudelwasser en voor haar een Kölsch mee naar de sleuteluitgifte en zijn al vrij vlot aan de beurt. Ik vind Alexandra terwijl ik achter die lekkere kont aanloop naar de kamer steeds mooier worden en hoewel je aan haar gezicht echt wel kunt zien dat ze de 30 gepasseerd is, zou je haar niet gelijk de 36 jaar geven die ze inmiddels oud is. Haar in BH fraai gevormde A/B-cup is door haar zwangerschappen niet helemaal meer zwaartekrachtbestendig, maar er zitten wel heerlijke gevoelige tepels op. Een ongelukkige beweging later van haar ligt de hele vloer vol glas, haar Kölsch van het nachttafeltje gestoten. Het is eigenlijk wel een geil uitzicht Alexandra naakt gehurkt de vloer te zien schoonmaken (mijn hulp is puur kosmetisch) en als alle glas en Kölsch in de prullenbak zit, stel ik voor dat ze snel een nieuw glas voor zichzelf haalt (ja ja, ik weet wat ik zojuist nog over Anka schreef).

    Als ze terug is beginnen we opnieuw, voorzichtige kusjes (meer zit er volgens haar ook tegen bijbetaling niet in) op de mond en ik ben al snel weer haar borsten en tepels aan het liefkozen. Als ik verder afdaal is Alexandra van alle DVPs degene die zich het meest open positioneert bij de eerste keer, nog nooit werd mij al voor de eerste lik of kus daar zo wijdbeens de verboden vrucht aangeboden. Een mooi kutje dat nu nog meer uitnodigt om gelikt te worden. Met mijn handen blijf ik haar borsten en tepels strelen, kneden en knijpen en dat lijkt haar duidelijk te bevallen. Net als de manier waarom mijn tong en lippen om haar klitje en in en om haar kutje spelen. Ze wordt natter en natter en sneller dan ik gewend ben bespeur ik de smaak- en geurverandering die nog hogere stadia van opwinding aankondigt.

    Even later voel ik, ruik ik en hoor ik aan alles dat ze bijna komt en als ik haar het laatste zetje geef volgt de bepaald niet ongebruikelijke reactie om mijn hoofd weg te duwen, gevolgd door een snelle Roemeense woordenbrij en een diep grommend uitgesproken “Oohooh jaaa, mach weiter, ich glaub jetzt geht’s. Nochmal!” terwijl ze ondertussen mijn hoofd al weer stevig tussen haar benen op haar kutje geklemd heeft. Langzaam en zacht bouw ik weer de spanning op en voel hoe het inderdaad letterlijk langs mijn kin druipt. Ik geniet met volle teugen van de manier waarop zij dat met volle teugen lijkt te doen en een nog veel heviger orgasme van haar later ploffen we naast elkaar neer. “Ich schäm mich, ich. schäm mich!” roept ze omdat ze vindt dat ze zich veel te ver heeft laten gaan en mij heeft “gedwongen” haar nog eens te laten komen. Vol afgrijzen kijkt ze naar haar inderdaad vuurrode boei in de spiegel… om er dan toch maar om te lachen. Na een slok van onze drankjes is ze kennelijk vergeten wat ze verneint en krijg ik een paar heerlijke diepe intense tongzoenen van haar.

    Als we allebei echt zijn bijgekomen inspecteert ze of ik voor een ouderwetse pijpbeurt in aanmerking kom en niet geheel verrassend is dat het geval. Heerlijk nat en met veel gevoel begint ze me te pijpen. Ik ben al die tijd, sinds we opnieuw begonnen na het glas-incident, al stijver dan stijf en ben bang dat ik er helaas niet heel lang van kan gaan genieten. Maar een klein uitstel volgt als ze even stopt en vraagt, hoewel ze de hele kamergang al weet dat het niet mijn favoriete positie is, of we niet toch naar een 69 kunnen gaan, onderwijl haar lichaam al anders positionerend en een been boven mijn gezicht laten zwevend. Ze denkt namelijk nog een derde keer te kunnen komen als ik haar nu weer lik. Tegen zoveel vleierij kan ik geen nee zeggen en even later begraaf ik mijn gezicht weer tussen haar dijen om dat heerlijke kutje te likken met als gevolg dat haar pijpen nog intenser wordt. Uit alle macht probeer ik het nog een poosje uit te stellen maar dan moet ik haar toch waarschuwen en dat lukt net op tijd. Licht verongelijkt merkt ze op dat ik het maar iets langer vol had hoeven houden om haar die derde keer te gunnen.

    We roken stiekem op de kamer, drinken onze glazen uit, ik reken met haar af en na een laatste tongzoen is deze uiterst geslaagde kennismaking met Alexandra beëindigd. Het was een feest op de kamer waarbij het feest boven in de bar verbleekt en dat wil bij Samya toch wel iets zeggen
    Laatst gewijzigd door Wentelt Eefje; 7 november 2022 om 13:35
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  14. Onderstaande 5 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    forgetskinnyletsgetfatty ( 7 november 2022),Husky ( 7 november 2022),mentholbear (28 november 2022),Patjax (26 december 2022),piranha ( 7 november 2022)

  15. #9
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Net als ik er mij neergelegd heb dat ik Samya ongepopt ga verlaten komt er een duveltje met een doosje door de draaideur het terras op. Eerder op de avond had ik al met haar gesproken. Na overleg met FH toch afgeweken van ons voornemen om te gaan en nadat ze haar sigaretje had gerookt liepen we naar binnen om een sleutel te gaan halen.

    Op de kamer mijn belofte van een massage waargemaakt. Nadat haar rug aan de beurt is geweest draait ze zich om en vraagt of ik ook haar bovenbenen onder handen wil nemen. Nadat dit volle tevredenheid van haar plaats heeft gevonden vraag ik of er nog iets is wat gemasseerd moet worden en het blijkt dat haar borsten een dergelijke behandeling ook wel willen. Het blijkt het begin van het erotische gedeelte aangezien haar handje met mijn plezierstengel begint te spelen. Ik leg me naast haar neer en mijn hand wordt naar haar poesje gedirigeerd. Terwijl onze handen elkaars edele delen plezieren zoeken onze tongen elkaar op om kennis te maken. Ze legt zich op mij en baant zich al kussend een weg naar beneden om als wederdienst van mijn massage een mondelinge massage van mijn plezierstengel te geven. Na een tijdje haar moeten afremmen om te voorkomen dat mijn plezierstengel zijn nectar voortijdig zou verspreiden. Ze legde zich naast mij en na wat tongzoenen daalde ze weer af, echter dusdanig gepositioneerd dat het duidelijk was dat ze in 69 verder wilde. Haar ene been ging over mijn hoofd heen en ze drukte haar poes tegen mijn mond. Na een tijdje begon ze te schokken en liet zich naast mij neerzakken om even op adem te komen.

    Ze trok mij op zich en mijn topje gleed langs haar knopje. Het was volgens haar de hoogste tijd om de liefde te bedrijven. Om een ongelukje te voorkomen legde ik me naast haar neer en ze zei lachend dat dit het moeilijk zou maken. Ik wees op het rubbertje dat klaar lag en in voor ik iets kon zeggen had ze deze al mondeling aangebracht. Na wat verder anblasen liet ze zich in cowgirl eroverheen zakken. Onze ritmes sloten naadloos op elkaar aan en madam was schijnbaar dusdanig geil dat ze er een tandje bovenop gooide en zichzelf klaar reed. Ze legde zich op mij neer en het was duidelijk dat ze wilde draaien. In een vloeiende beweging lagen we in missio. Rustig begonnen en langzaam de intensiteit opgevoerd. Het kon haar duidelijk ook bekoren gezien de wijze waarop ze lag te kreunen van genot. Haar nagels plantte ze diep in mijn huid en we gingen in overdrive totdat mijn nectar tot de laatste druppel werd opgevangen door het rubbertje. Een zeer geslaagd geil uurtje en een mooie afsluiter van mijn clubjaar.

    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  16. Onderstaande 6 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (26 december 2022),Giodude (27 december 2022),mentholbear (25 maart 2023),Pierke69 ( 2 januari 2023),schoolmeester (26 december 2022),Wentelt Eefje (27 december 2022)

  17. #10
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:26
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.754
    Discussies
    86
    Thanks
    14.359
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    @Mod —> Golden Gate
    De naam daar is Leyla.
    Laatst gewijzigd door WANDELAAR5; 24 maart 2023 om 21:12

  18. #11
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Ik was net voor de tweedy keer met Leyla
    Spreekt bijna geen Duits of Engels.
    Pijpen en neuken kan ze wel naar mijn tevredenheid.

  19. #12
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:26
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.754
    Discussies
    86
    Thanks
    14.359
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Haar Duits was gisteren nog prima. LOL

  20. #13
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Ja
    Blazen und fikken verstaat ze wel

  21. Onderstaande leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (25 maart 2023)

  22. #14
    Geregistreerd
    25 augustus 2022
    Last Online
    Vandaag @ 10:26
    Berichten
    81
    Discussies
    1
    Thanks
    386
    Thanked
    156 in 52 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Das Bekijk bericht
    Ik was net voor de tweedy keer met Leyla
    Spreekt bijna geen Duits of Engels.
    Pijpen en neuken kan ze wel naar mijn tevredenheid.
    I think there is a misunterstanding: Yesterday i was with 2 girls with the name Leyla. One of them was the blonde Alexandra from Samya. She speaks very good german. The other one was a young skinny small also blonde girl form Hungary, who was before in Golden Gate and now came back from holiday. She speaks no german an nearly no english.

  23. Onderstaande 3 leden hebben Dannii bedankt voor deze bijdrage:

    Das (25 maart 2023),WANDELAAR5 (25 maart 2023),Wentelt Eefje ( 2 april 2023)

  24. #15
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:44
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    Two girls with the same name in the same club, is not good.

  25. #16
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Inderdaad
    Kleine blonde Hongaarse Leyla was er eerst.
    Die van samya moet dan maar andere naam kiezen

  26. #17
    Geregistreerd
    25 augustus 2022
    Last Online
    Vandaag @ 10:26
    Berichten
    81
    Discussies
    1
    Thanks
    386
    Thanked
    156 in 52 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Das Bekijk bericht
    Inderdaad
    Kleine blonde Hongaarse Leyla was er eerst.
    Die van samya moet dan maar andere naam kiezen
    It has resolved itself. Alexandra (ex Samya) is now in Babylon.

  27. Onderstaande 2 leden hebben Dannii bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (28 maart 2023),yylover (28 april 2023)

  28. #18
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:17
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Wetten Wir, dass Sie --Alexandra-- bald wieder im Samya ist? Sie hat schon einige Ausflüge hinter sich. War
    Alexandra nicht vor Jahren auch mal im AcaG?

    vanKees

  29. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (28 april 2023)

  30. #19
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:44
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Zoals Dannii reeds opmerkte . Nu als Alexandra sinds 4 weken in Babylon. Dit paspoortje kan aldaar verplaatst worden.
    Vandaag mijn eerste keer met haar. Topdame waarbij de ervaring eraf druipt. HHG heel groot.
    Ze heeft het overigens uitstekend naar haar zin in BB.

  31. Onderstaande 5 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (28 april 2023),mentholbear (30 april 2023),Pierke69 (10 juni 2023),WANDELAAR5 (29 april 2023),Wentelt Eefje (28 april 2023)

  32. #20
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:26
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.754
    Discussies
    86
    Thanks
    14.359
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Een verslagje na de vierde kamer met haar. De eerste kamer was in Samya. Toen ik haar aansprak reageerde ze wat afwijzend omdat ik lang met een andere dame had zitten praten. Die dame wilde dat zelf en ik had in het begin al vastgesteld dat we niet de kamer op zouden gaan omdat die andere dame niet aan TZ deed. Toen ik dat uitlegde konden we de kamer op. (Later wilde die andere dame nog een massage van mij en toen ze zag dat het echt van die andere dame uitging stak ze haar duim omhoog.) Een prima kamer met volledige service. 30 minuten voor €50. Maar ook niets memorabels.
    Dat bleek wel toen ik haar in Golden Gate tegen kwam. Ik zat bijna naast haar en ze zei ineens dat ze me kende uit Samya. Ik herkende haar niet. 10 minpunten voor mij. Ze begon te vertellen dat ik daar een dame in de bar lang gemasseerd had. Ik zei “dat klopt, dat was Daria”. En daarna ging ik de kamer op “dat klopt met Alexandra” en toen viel het kwartje! “Oh dat ben jij!”. Er zaten weinig tot geen dames in GoldenGate die nog een optie waren voor mij. Ondanks dat het nu €70 zou kosten, toch gezegd dat ik na een pauze graag met haar de kamer op zou gaan. Vanaf dat moment veranderde ze compleet in een aanhankelijk katje en ik kreeg een klein uurtje pre-sales. Ik trok de haar nog mee naar de dansende dames, ze kreeg een shotje, we knuffelden en gingen de kamer op. Ze had zich duidelijk voorgenomen er nu wel wat memorabels van te maken! We zijn 1,5 uur op de kamer gebleven en alle erotische handelingen die een normaal mens (zonder anale fixatie, pedofiele neigingen of latex allergie aan zijn jongeheer) maar kan bedenken passeerden de revue. Het werd een extreem sensuele kamer! Één van de beste van 2023, anders was ik ook niet zo lang gebleven. TZ, pijpen en neuken een degelijke 8, knuffelen, strelen, teasen en zelf genieten perfect.
    Ze is maar kort gebleven in GoldenGate en verdween naar Babylon. Daar trof ik haar weer op de zaterdag voor Pinksteren. Ook daar genoot ik weer van de nodige pre-sales van veel knuffels, zoenen en een handje onder mijn saunakilt. Op de kamer besloot ik te beginnen met haar verwennen, als dank voor de mooie kamer in GoldenGate. Ze zei dat ze zo goed haar best had gedaan omdat ze me sympathiek vond. Een veel beter begin dan in Samya . Nadat zij klaar gekomen was (of gedaan had alsof?) was ik megageil en kwam eigenlijk veel te snel naar mijn zin klaar. Ik bleef ook geil, dus na een rustpauze heb ik haar weer de kamer op gevraagd. Nu kon ik langer neuken. Zij kwam eerst (nu in ieder geval echt zoals bleek uit het vervolg) en ik een flinke tijd later. Normaal is het dan afgelopen, of nog een beetje tijd voor een massage of knuffelen, maar nu zei ze: “Laten we dat nog een keer doen!”. Leuk als je merkt dat een dame er zo van geniet. Ik was in no time weer hard (geile gedachtes helpen goed) en na een tweede orgasme van haar was de tijd ook precies om. Zelf nog een keer komen in zo’n korte tijd is mij niet gegeven.

    Samenvattend: Herhalingsgevaar 100%!

  33. Onderstaande 9 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 juni 2023),claudius ( 2 juni 2023),hasta la pasta ( 5 juni 2023),mentholbear (23 juni 2023),Pierke69 (10 juni 2023),Schietgraagft ( 7 juni 2023),Siberische tijger (12 juli 2023),Tjeppah (17 januari 2024),Wentelt Eefje (23 juli 2023)

  34. #21
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Na mijn sessie met Karla liep ik fris en fruitig het achterterras op en al vrij snel kreeg ik gezelschap van Alexandra. Naar haar zeggen had ze de hele dag al gehoopt mij alleen aan te treffen. Haar gezegd dat ik net van de kamer kwam en na even bijgepraat te hebben afscheid genomen. Een dik uur later zat ik op het andere terras omdat ik benieuwd was hoe de kamergang van een zeer aimabele Hongaar met Flavia was geweest om daarna na huis te gaan. Alexandra zag me zitten en plofte naast me neer en nestelde zich tegen me aan. Ze kuste me en om haar intenties duidelijk te maken propte ze haar tong mijn mond in en ging een handje op onderzoek onder de handdoek. Iets wat ze met onderbrekingen om te roken of te drinken bleef herhalen. Aangezien het beantwoorden van een tongzoen voor mij gelijk staat aan een kamergang uiteindelijk zelf maar gevraagd of we ons zouden gaan afzonderen. Haast had ze niet en wilde nog een sigaretje roken en iets te drinken. Na het sigaretje verkasten we alsnog naar boven.

    Op de kamer wilde ze natuurlijk een massage. Terwijl ik haar masseerde had een handje van haar zich over mijn lid ontfermd en met veel gevoel speelde ze ermee. Ze draaide zich om en ook haar borsten moesten gemasseerd worden. Er volgde hierna een potje pussysliden dat overging in een BJ. Uiteindelijk draaide ze zich in 69 waarbij zij zich liet gaan en al dan niet gespeeld klaar kwam. Haar handje had het overgenomen van haar mondje en ik was net te laat om haar te laten stoppen. Het witte goud spoot eruit. De boel werd schoongemaakt en ze legde zich naast me neer en begon weer volop te tongen. Geheel onverwacht gaf mijn lid teken van leven en dit was haar niet ontgaan. Een edging HJ zorgde ervoor dat hij weer tot volledige wasdom kwam. Ze liet er geen gras over groeien en kwam on top. Een intense cowgirl volgde totdat ze er een tweede orgasme bij mij uitperste. Kan mij niet heugen wanneer het voor het laatst was dat een dame er tijdens een derde sessie twee ontladingen uit wist te peuren. Al met al een supergeil uurtje dat zeker een vervolg zal krijgen.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  35. Onderstaande 14 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    AVENTADOR ( 6 juni 2023),Firehawk ( 5 juni 2023),forgetskinnyletsgetfatty ( 5 juni 2023),Giodude ( 7 juni 2023),hasta la pasta ( 5 juni 2023),le_belge ( 5 juni 2023),mentholbear (23 juni 2023),Pierke69 (10 juni 2023),Schietgraagft ( 7 juni 2023),Siberische tijger (12 juli 2023),Tjeppah (17 januari 2024),WANDELAAR5 ( 6 juni 2023),Wentelt Eefje (23 juli 2023),yylover ( 5 juni 2023)

  36. #22
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 11:53
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.973
    Discussies
    114
    Thanks
    2.034
    Thanked
    2.162 in 950 posts

    Standaard

    Mijn eerste kamer vandaag was met Alexandra.
    We kenden elkaar alleen van een paar keer 'hallo' zeggen dus ik was wel benieuwd hoe de kamer zou verlopen.
    Nou, de bovenstaande recensies spreken boekdelen, dus alles wat ik hier schrijf is min of meer een stukje herhaling.
    Alexandra is een ervaren, rustige dame, die precies weet hoe de gemiddelde man het wil hebben.

    Op de kamer een en al GFE, knuffelen, strelen, tongzoenen en dan langzaam naar beneden gaan om mijn kleine vriend te begroeten. Daarna werd mijn kleine vriend monddood gemaakt want haar lippen sloten zich om mijn paal.
    Met gevoel werd ik gepijpt, geen bijgeluiden en ook geen doekjes om de 20 seconden om eventueel overtollig spuug weg te halen.
    Met haar ene hand kriebelde ze zachtjes over mijn ballen, de andere hand gebruikte ze om mijn tepels te kneden.
    Om niet meteen mijn kruit te verschieten, draaiden we de rollen om en werd zij verwend. Na een aantal minuten volgde zachtjes haar ,ongetwijfeld gespeelde, hoogtepunt.
    Op die manier is dat niet storend. In het meest normale standje dat er bestaat, heeft ze mij naar en hoogtepunt geholpen. Alles netjes opgeruimd en heerlijk tegen elkaar aan gelegen en wat gekletst.
    Na anderhalf uur voldaan afscheid genomen. Gedurende de dag is er regelmatig nog wel contact, dus deze dame weet precies hoe het hoort.

    Top!
    Laatst gewijzigd door Siberische tijger; 12 juli 2023 om 20:57 Reden: typfoutjes

  37. Onderstaande 10 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (12 juli 2023),Johnsonxxx (12 juli 2023),le_belge (13 juli 2023),mentholbear (14 juli 2023),nieuwtje (13 juli 2023),Patjax (12 juli 2023),Schietgraagft (14 juli 2023),Tjeppah (17 januari 2024),WANDELAAR5 (12 juli 2023),Wentelt Eefje (23 juli 2023)

  38. #23
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Uit mijn verslag van het bezoek aan Babylon op 10 november

    En daarom vroeg ik Alexandra na een ruim half uur om toch maar een sleutel te gaan pakken, want ik had inmiddels echt zin gekregen om lekker van en met haar te gaan genieten. Even de broodkruimels en hamrestjes tussendoor tussen de tanden weggepoetst en dat lekkere lijf met dat koppie met die leuke uitstraling (als ze zich goed voelt... ) achter me aan getroond naar kamer 11. Een spetterende (figuurlijk) GFE-kamer met haar gehad, waarbij het na een klein uurtje letterlijk niet spetterde want ondanks de zeer heftige (ont)lading morste ze geen druppel terwijl ze heerlijk door bleef gaan tot echt de laatste eruit gezogen was. Echt een geweldige kamer met haar gehad die het herhalingsgevaar alleen maar nog verder verhoogd heeft voor me.

    PS Alexandra heeft een zeer sierlijke tatoeage op haar ruggegraat (mensen die ruggengraat schrijven hebben er geen... ) laten zetten tijdens haar afwezigheid.




    NB W2 : https://www.managementsite.nl/tql/to...at-de-tussen-n
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  39. Onderstaande 4 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (12 november 2023),Patjax (11 november 2023),Schietgraagft (15 november 2023),yylover (11 november 2023)

  40. #24
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Uit mijn verslag Op vleesmuisjacht in Babylon

    Mijn eerste kamer

    Ik zet op de kamer mijn eigen, ons allebei vorige keer uitstekend als muzikale begeleiding bevallen, amapiano-mix op en daarna beginnen we liggend op het bed elkaar weer te zoenen. Deze Moldavische, die inmiddels een eind-dertiger is, weet hoe ze je daarbij het gevoel moet geven gewoon met een vriendin(netje) in bed te liggen. Ze laat haar kontje en borsten lekker kneden en haar tepels reageren goed op strelingen en gesabbel. Met een afgedaald handje brengt ze mijn lul nog meer op sterkte (het er naartoe gestroomde bloed maakt al duidelijk hoeveel zin ik in haar heb) en ik masseer haar buitenste schaamlippen en met het bovenste deel daarvan oefen ik druk op haar klitje uit. Dan daalt Alexandra langzaam mijn tepels en buik kussend af om me oraal te verwennen. En dat kan ze zonder handen, hooguit om mijn ballen of tepels te strelen wel ingezet, fantastisch.

    Ik stel voor om de rollen om te draaien, want heb onze vorige kamers steeds bijzonder genoten van haar reactie op mijn likbeurten en traag daal ik af via haar tepels en gepiercete navel naar dat mooie kutje van haar dat ze met wijdgespreide benen aan me aanbiedt. Het blijft een genot om de smaak- en geurverandering waar te nemen en de toenemende intensiteit van haar ademhaling en vochtproductie vast te stellen als mijn tong haar klitje en schaamlippen verwent maar ook haar grotje neukt. Inmiddels weet ik dat Alexandra, wanneer ik heel teder blijf, na haar orgasme, dat verhevigt door met een vinger de ingang van haar kletsnatte kutje te strelen terwijl ik iets harder op haar genotsknopje zuig, door kan gaan voor een volgende golf opwinding. Dat nog heftiger tweede hoogtepunt volgt een poos later nadat ik opnieuw langzaam met steeds iets meer druk haar mooie poesje oraal verwend heb.

    Ik plof niet naast haar neer, maar blijf haar inmiddels bezwete en vuurrode gezicht strelen terwijl we elkaar tongzoenen en mijn inmiddels voor mijn gevoel nog hardere lul zich kloppend een weg zoekt tussen haar nog steeds gespreide benen. Het optrekken van haar wenkbrauwen alleen maar vergezeld van een vragend "Mmmmh??" doet me vermoeden dat het bloed nog niet helemaal teruggestroomd is naar haar hersens, maar ik weet mezelf te bedwingen. Al mag het cocksliden dat volgt zonder meer bloedstollend gevaarlijk genoemd worden, het vergt ook werkelijk alles van me om met mijn lul tussen haar schaamlippen door over dat glibberige knopje van haar te blijven glijden en niet aan mijn (ons?) diepste verlangen op dat moment toe te geven. Haar natte handje dat ze net boven haar kutje op haar onderbuik om het topje van mijn lul houdt om me de illusie te geven dat ik wel degelijk ergens binnendring is alles dat nodig is om me één van mijn heftigste SC-orgasmes ooit te bezorgen. Ik richt me iets verder op en even later zit Alexandra er van haar navel tot bijna haar kin onder. Zeer geile seks die tot een echt spetterend orgasme leidt, heerlijk. Naar haar zeggen heb ik het cocksliden ook nog ergens onderbroken om haar opnieuw te likken en mijn eigen smaak (voorvocht is lekker neutraal van smaak, daar niet van) vermengd met die van haar te proeven, ik heb daar geen actieve herinnering aan.

    We roken na het droogdeppen van onze lijven en gezichten stiekem samen op de kamer, al nahijgend en hebben allebei dorst. Alexandra haalt drankjes, is snel terug en als we iets gedronken hebben beginnen we al knuffelend weer te zoenen. Dan vraagt ze of ik denk dat ik nog een keer kan en wil, ondertussen met haar hand ondersteunend bewijs vergarend. Omdat ze voelt dat ik alweer volledig stijf ben wacht ze niet af, maar zoekt zich mijn lichaam kussend een weg naar beneden. Voor mij is haar blowjob momenteel onovertroffen en die ook nog eens goed te kunnen volgen in de spiegel verhoogt de feestvreugde alleen maar. Ze draait haar lichaam steeds iets verder bij en het is duidelijk dat ze heeft gewacht op het moment dat ik haar rechterbeen over me heen zwaai, zodat haar kutje in 69-positie weer toegang aan mijn lippen en tong biedt. Ik geniet van de heerlijke manier waarop ze me pijpt en waarop zij zich nog eens naar een (wederom al dan niet gespeeld) hoogtepunt laat beffen. Even later als we opnieuw uithijgen "verwijt" ze mij er geen rekening mee te houden dat haar kutje de hele dag nog voor inkomsten moet kunnen zorgen.

    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  41. Onderstaande 6 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    AVENTADOR ( 6 februari 2024),Husky ( 5 februari 2024),Kwakje (11 februari 2024),le_belge ( 5 februari 2024),mentholbear ( 6 februari 2024),Schietgraagft ( 7 februari 2024)

  42. #25
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Uit mijn verslag Op vleesmuisjacht in Babylon

    Mijn tweede kamer

    De kamer begint met het soort tongzoenen van geliefden die elkaar te lang niet gezien hebben en al snel heeft ze mijn lul weer knalhard gestreeld en laat ze me mijn gang gaan mijn weg naar beneden te kussen. Haar kutje smaakt nog even fris als het aan het begin van de dag smaakte en ik gebruik opnieuw alle spieren in mijn tong in een poging haar maximaal genot te verschaffen. Dat lijkt na een poos, als ik ook mijn vingers van de ene hand weer gebruik om haar kutje te teasen en met de andere hand haar borsten en tepels bewerk zo te horen, voelen en proeven uitstekend. Als Alexandra gekomen is trekt ze me aan mijn haren zachtjes naar boven terwijl ze me ook op mijn rug duwt. Nu is het mijn beurt zegt ze en zet zich in cowgirl op me voor een waanzinnige pussyslide. Het is zo nat en warm en gevoelvol dat ik ter controle even een hand van haar borsten laat zakken om te voelen of ik mijn eikel nog wel kan vinden en die niet per ongeluk naar binnen gefloept is. Het remt haar niet, ze kijkt of ze nog iets meer het randje op kan zoeken.

    Ik moet me continu beheersen om niet klaar te komen en stel voor de rollen nog een keer om te draaien, want we zijn wel heel erg dicht bij volledige samensmelting. Zo dichtbij zijn we tijdens de cocksliding waarmee ik me vervolgens klaarrijd denk ik ook gewoon, maar ik heb net iets meer het gevoel dat ik de controle erover dan zelf heb. Tongzoenend, beiden bezweet en met rode konen en bloedgeil kom ik opnieuw bijzonder heftig klaar. Alexandra merkt op dat ik toch normaal ben, de derde keer is de hoeveelheid zaad wel gewoon een stuk minder dan beide eerste lozingen. Ik heb geen seconde spijt van deze tweede kamer. Geheel onverwacht (en eigenlijk niet voor mogelijk gehouden) is die nog beter dan de eerste kamer vanochtend. Ik heb wel mijn tijdsvenster opgebruikt en zal zonder eten de auto in moeten zo, want ik wil nog wel even naast haar bijkomen van deze seksatie. Alexandra wipt even snel de kamer uit voor een drankje daarbij en heeft als fooi ook wel een tequila verdiend vind ik dus met mijn sleutel. Als we liggen na te knuffelen fluistert ze iets in mijn oor omdat ze weet dat ik zo weer terugrijd naar mijn werk. Ik vraag me af of ik het goed verstaan heb en mijn kennelijk fronsende blik doet het haar hardop herhalen. Ik zoen haar een laatste keer en bedank haar voor deze 60 minuten en haar woorden. En zeg dat zij ook...

    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  43. Onderstaande 5 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    AVENTADOR ( 6 februari 2024),Husky ( 5 februari 2024),Kwakje (11 februari 2024),mentholbear ( 6 februari 2024),Schietgraagft ( 7 februari 2024)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60