Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 132
  1. #26
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    en ook deze woorden mister snek ....

  2. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (18 maart 2019)

  3. #27
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    Als jij iemand die gelieerd is aan ISIS zo wil zien , dream on...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Wil je hiermee soms euggeren dat ISIS leden verstandige mensen zijn?

  4. #28
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Gezien een verklaring van een ooggetuige schijnt het te gaan om een afrekening in relationele sfeer.

    https://www.ad.nl/dossier-schietpart...lpen~abd214eb/

  5. #29
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard Schoten bij 24 Oktoberplein in Utrecht, antiterreureenheid op de been.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Wil je hiermee soms euggeren dat ISIS leden verstandige mensen zijn?
    Nee, maar de indruk werd gewekt dat het een random actie van een random losgeslagen gek was door Phea, en de genoemde connectie met Isis geeft toch een structurele denkwijze en meer berekenend idee aan.

    Maar jij mag het lezen zoals jij het wil lezen... zo moeilijk leek het me niet om het te snappen...

    Als je geen losgeslagen random gek bent, dan wil dat nog niet zeggen dat je automatisch verstandig bent...kan je bv nog steeds een ander soort gek zijn. Dus je opmerking dat ik dat over Isis insinueer is walgelijk en totaal misplaatst.


    Valt nu het kwartje ? Succes !



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #30
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Voor speculeren is het te vroeg Pret,tal van mogelijke opties worden er genoemd.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  7. #31
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    De coördinator NCTV meldde vanochtend dat het vermoedelijk om een terreurdaad ging.
    Gezien het hoge amateurisme gehalte van de NCTV kan in alle redelijkheid gesteld worden dat het vermoedelijk niet om een terreurdaad ging..
    Alweer een gefrustreerde man, niet geheel toevalligerwijs een Turk, die daarbij uit de bocht schoot (helaas letterlijk en figuurlijk) Dit zonder respect voor zijn bewust gemaakte slachtoffer en de daarbij betrokken medeslachtoffers.

    De paniekzaaierij door de zichtbare leiders is ongekend.
    FvD lijken de enigen te zijn die hun verstand erbij houden (wat op zich al knap is voor welke politieke partij dan ook).
    Dit gaat nog een staartje krijgen.
    De meeste Nederlanders zijn niet gek en laten zich niet gek maken door de media.
    En Garde

  8. #32
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht


    Maar goed, woensdag mogen we weer stemmen.........


    J.W.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier
    Rutte en consorten moeten nog veel meer tandartsen en dokters binnen halen.
    Weg stemmen die zooi, aanstaande woensdag
    Er wordt woensdag gestemd voor de provincie en de waterschappen. Heeft niet zoveel met deze aanslag te maken. Het is sowieso raar om op partijen te stemmen waarvan de leden nog niet eens in jouw provincie wonen, laat staan dat ze technocratisch genoeg zijn om zich bezig te houden met waterschapsproblemen. Wat heb je aan iemand die gekozen wordt bij een waterschap omdat hij tegen de islam is ?

    En om op het onderwerp terug te komen:
    https://www.ad.nl/dossier-schietpart...lpen~abd214eb/
    lijkt het meer dat het de dader om andere zaken ging.
    En ja enkele gevaren van JW vind ik inderdaad gevaarlijker dan deze doorgedraaide moslim.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Nulnulzeseneenhalf (19 maart 2019)

  10. #33
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Alweer een gefrustreerde man, niet geheel toevalligerwijs een Turk,
    Pret kom er maar in


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. #34
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    waarom zou pret zich aangesproken moeten voelen.... over wartaal gesproken?

  12. Onderstaande 2 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (18 maart 2019),schoolmeester (18 maart 2019)

  13. #35
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    Pret kom er maar in


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik snap ook niet waar naar Eddy V refereert. Waren Breivik en Tarrant ook soms Turken? Ik heb vast iets gemist?

  14. #36
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Ik snap ook niet waar naar Eddy V refereert. Waren Breivik en Tarrant ook soms Turken? Ik heb vast iets gemist?
    Gekrenkte eer ofwel eerwraak komt nu eenmaal vaker voor onder Turken en Arabische volken dan onder Noren en andere Westerse gemeenschappen.
    That’s all.
    En Garde

  15. #37
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard Schoten bij 24 Oktoberplein in Utrecht, antiterreureenheid op de been.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Er wordt woensdag gestemd voor de provincie en de waterschappen. Heeft niet zoveel met deze aanslag te maken. Het is sowieso raar om op partijen te stemmen waarvan de leden nog niet eens in jouw provincie wonen, laat staan dat ze technocratisch genoeg zijn om zich bezig te houden met waterschapsproblemen. Wat heb je aan iemand die gekozen wordt bij een waterschap omdat hij tegen de islam is ?
    .
    Enig idee hoe de eerste kamer tot stand komt/ wordt gekozen? En dat de eerste kamer alle beslissingen van de tweede kamer tegen kan houden zodat een meerderheid in de eerste kamer extreem belangrijk is voor Rutte CS?

    Jeetje w2, deze post was toch wel een beetje dom... ( sorry) spijker je kennis van het staatsrecht aub bij https://www.eerstekamer.nl/begrip/ee...erverkiezingen

    Als dit het niveau is dan haak ik af en ga wat anders doen...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  16. #38
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    https://www.geenstijl.nl/5146787/rut...-verkiezingen/

    Verdachte Gökmen Tanis is al sinds 2011 bekend bij het grote publiek als de 'Haatdemocraat' in een filmpje van GeenStijl.TV. In gerechtelijke kringen is hij beter bekend als fietsendief, inbreker, mafkees die in 2013 op een flat schoot en meer recent: verdachte van een verkrachting. In 7 jaar stond hij zeven keer voor de rechter. In Utrecht gaat het verhaal dat het slachtoffer van die verkrachting een ex-vriendin is van Tanis, en dat zij vanmorgen het doelwit van de "mentaal beperkte" Tanis was. De overige slachtoffers zijn omstanders, mensen die ingrepen en mensen die de vrouw te hulp wilden komen. "Ik heb niets gedaan", zou de vrouw geroepen hebben.
    Waar zouden we zijn zonder de zeer relevante info en de duiding van GeenStijl?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. #39
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    https://www.geenstijl.nl/5146787/rut...-verkiezingen/



    Waar zouden we zijn zonder de zeer relevante info en de duiding van GeenStijl?
    Ja even Megaboob helpen:
    Er zijn vandaag in Utrecht drie mensen gedood, en vijf gewond geraakt, bij een schietpartij in een tram op het 24 Oktoberplein in de Utrechtse wijk Kanaleneiland. De hoofdverdachte is de Turks-Nederlandse Gökmen Tanis, een 37-jarige draaideurcrimineel, hierboven links op een foto die GeenStijl van een bekende Tanis ontving. (Rechts is zijn broer.) Hoewel premier Rutte spreekt van een aanslag en VVD-burgemeester Van Zanen uit gaat van een terroristische daad, spreken bronnen en geruchten in 'allochtoon Utrecht' van een geweldsdaad in de relationele sfeer. Ook het Turkse persbureau Anadolu baseert zich op familieden die zeggen dat het om eerwraak of een relatiedrama gaat.

    Verdachte Gökmen Tanis is al sinds 2011 bekend bij het grote publiek als de 'Haatdemocraat' in een filmpje van GeenStijl.TV. In gerechtelijke kringen is hij beter bekend als fietsendief, inbreker, mafkees die in 2013 op een flat schoot en meer recent: verdachte van een verkrachting. In 7 jaar stond hij zeven keer voor de rechter. In Utrecht gaat het verhaal dat het slachtoffer van die verkrachting een ex-vriendin is van Tanis, en dat zij vanmorgen het doelwit van de "mentaal beperkte" Tanis was. De overige slachtoffers zijn omstanders, mensen die ingrepen en mensen die de vrouw te hulp wilden komen. "Ik heb niets gedaan", zou de vrouw geroepen hebben.

    De verdachte ontsnapte in een gestolen Renault Clio, die later werd teruggevonden waar volgens een buurvrouw een briefje in lag met heel groot "Allah" er op. Het Parool maakte melding van het roepen van "Allah Akbar" tijdens de schietpartij, evenals de NOS (!). Eén en ander wijst potentieel op een islamitische aanslag, maar Alpie, die hem kent van vroeger, zegt dat hij 'de ene dag gelovig was, en de volgende dag zat hij dronken een jointje te roken'. NCTV Pieter-Jaap sluit een terroristisch motief nog altijd niet uit, maar alles bij elkaar opgeteld proeft dit vooralsnog naar een op zichzelf staande gebeurtenis, niet op een religieus gemotiveerde terreurdaad.

    Politie, speciale eenheden en hulpdiensten zijn nog altijd in groten getale aanwezig & alert in Utrecht. Het dreigingsniveau blijft tot 22:00u op het hoogste niveau in de provincie Utrecht. De advocaat van de verdachte heeft vooralsnog geen commentaar.

    "Strijder in Tsjetsjenië"
    De Turkse BBC meldde eerder vandaag dat Tanis in Tsjetsjenië gevochten zou hebben, en later bij ISIS, en dat hij daarvoor eerder opgepakt is. Ze baseren zich op een Turkse zakenman, maar die beweringen lijken ons vooralsnog onwaarschijnlijk omdat Nederlandse autoriteiten zulks niet bevestigen (wat toch niet moeilijk zou moeten zijn als hij echt in IS-verband is opgepakt), er zijn geen bijzondere waarschuwingen bij het signalement verspreidt (wat we raar zouden vinden indien het echt om een geradicaliseerde strijder gaat) en hij is een verdachte van inbraak en verkrachting, niet van IS-deelname.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  18. #40
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    dit laatste bericht van geen stijl bevestigt precies wat ik denk... of je nou crimineel bent die granaten voor de deur legt, je achtervolgen in de straat waar je wilt parkeren omdat ze er niet snel genoeg door kunnen of dat ze de hoeren en bezoekers op het zandpad stelselmatig terroriseerden ( en de politie nooit ingreep) gewelddadig salafist of beide... je hebt een steekje los.. en dat soort gasten kom ik helaas nog wel eens tegen op weg naar huis als ik uit een lustparadijs naar thuis rijd...en ik begrijp niet dat de politie ze niet veel eerder van de weg afhaalt...

  19. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (18 maart 2019)

  20. #41
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht

    Als dit het niveau is dan haak ik af en ga wat anders doen...
    Nee de post is niet dom maar het is goed dat jij wat anders gaat doen.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  21. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (18 maart 2019)

  22. #42
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Treurig in gelijk wel opzicht natuurlijk. Meerdere criminele antecedenten waaronder al een schietincident vlakbij het oord van vandaag in 2013, recurrente diefstallen en blijkbaar aangeklaagd voor verkrachting (2017) wat een tweetal weken voorkwam in de rechtbank (wel een bedenkelijke termijn ter afhandeling dunkt me)...Het is uitermate zorgwekkend dat men met zulk een onfraai curriculum vitae blijkbaar nog ongestoord rond kan lopen en blijkbaar vond de 37-jarige man het vandaag nodig om het "recht" in eigen handen te nemen want het lijkt uitermate plausibel dat de drievoudige moord (hopelijk loopt het dodental niet op) louter gericht was op "persoonlijke vendetta-basis"...Men mag zich toch afvragen of "onze" rechtsstaat en de afwikkeling van "delicten" niet aan enig herbekijken en vooral probaat sanctioneren toe is...

    Zorgwekkend dat de man 6 uur later nog steeds "gezocht" wordt, hopelijk weet men hem te klissen alvorens er nog meer onheil wordt aangericht want enig recidivisme is de 37-jarige niet vreemd.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  23. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    deket (18 maart 2019),gignnl (18 maart 2019)

  24. #43
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Je slaat de spijker op zijn kop SS!Hoe kon deze persoon,met een strafblad op een pallet vrij riondlopen!!
    Dat een strafzaak pas 2 jaar later voor komt is in het platbezuinigde Nederlandse strafsysteem helaas standaard.Regelmatig krijgen verdachten strafkorting omdat het veeeel te lang duurde voor de zaak voorkwam.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  25. #44
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    inderdaad en weten wij hoeveel nog meer van dit idioten vrij rondlopen, nee dus zeker goed voor verkiezingstijd...

  26. #45
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Het is uitermate zorgwekkend dat men met zulk een onfraai curriculum vitae blijkbaar nog ongestoord rond kan lopen
    Dat is inderdaad zorgwekkend. In NL moet je echter wel héél wat uitgehaald hebben om daadwerkelijk in een cel terecht te komen. Grootste voorbeeld blijft uiteraard nog Volkert, die een paar jaartjes na zijn politieke moord gewoon weer buitenstond. Maar dat heeft verder met deze schietpartij uiteraard niets te maken.

    Wat ook zorgwekkend is, is dat bij elk incident tegenwoordig uitgegaan wordt van een terroristisch motief. Eerst wordt het niet uitgesloten (duh), maar vervolgens groeit dat bijna automatisch uit naar 'mogelijk' en al snel tot 'waarschijnlijk'. Dat de media hier graag aan meedoen is laakbaar, maar tot op zekere hoogte logisch.
    De nationale terrorismebestrijder en de lokale burgervader (cq -moeder) zouden zich echter eerst wat meer achtergronden en feiten moeten laten voorleggen, alvorens ze een weloverwogen mening de bevolking inslingeren. Paniekzaaierij en in de huidige maatschappij met korte communicatielijnen en nog kortere lontjes zeer ongewenst.
    Op den duur neemt niemand ze meer serieus....
    Vergelijk het met code geel van het KNMI. Dat is tegenwoordig meer een signaal van 'lekker een dagje strandweer', dan van 'oppassen geblazen'...
    "Ohne Spaß kein Fun"

  27. #46
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Het Openbaar Ministerie spreekt zonet nadrukkelijk van een aanslag met een terroristisch motief Tereisas.....
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  28. #47
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    They got Him!!!!
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  29. #48
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Het Openbaar Ministerie spreekt zonet nadrukkelijk van een aanslag met een terroristisch motief Tereisas.....
    Het OM loopt meestal wat achter de feiten aan...
    Of loopt in dit geval voor de werkelijke feiten vooruit..
    Hoedanook een onbetrouwbaar zooitje dat hele OM.
    En Garde

  30. #49
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    nou als de dader een terroristisch motief heeft dan kan de overheid het protocol terrorismebestrijding gebruiken en dan komt er misschien eindelijk een blik agenten meer op straat om ook meteen al die "coca marokaantjes" van de straat te halen en de granaat jongens op te pakken, zo niet dan modderen we weer rustig verder , op naar het volgende incident...

  31. #50
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Gaat het OM ook maatregelen nemen in Urk?

 

 
Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.

Living Room 468*60   Babylon 468*60