Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 31

Discussie: HellaHolla

  1. #1
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard HellaHolla

    Hallo heren en beren,

    Ik ga hier een stukje over mijzelf schrijven omdat ik met een doel naar dit forum ben gekomen: ervaringen delen, lezen en beren ontmoeten! Dus dan moet de andere partij ook weten tegen wie ze het hebben of niet.

    Alright, wie ben ik? Een vrijgezele jongeman, halverwege zijn twintiger jaren. Genoeg gezeur aan mijn kop op zijn tijd, maar de laatste jaren steeds meer voor mijzelf gekozen. Ik neem het er gewoon lekker van in het leven en het kan mij niet schelen wat een ander daar van denkt. Dat gezegd hebbende weten jullie nu vast wel dat ik wandelen een leuke hobby vind!

    Mijn eerste wandeling is alweer een tijdje geleden, ik geloof dat het in 2011 was. Toen was ik al eigenwijs met mijn 18 lentes op de teller. Dagje Amsterdam, potje voetbal kijken, de club wint de wedstrijd. Dat moest gevierd worden. Altijd al nieuwsgierig naar de Wallen trok ik na de wedstrijd het centrum in en vond ik mijn weg naar de ramen. Eigenlijk vond ik het maar niks. Druk, luidruchtige mensen die waarschijnlijk onder het invloed van het een en ander waren, niet echt mijn ding. In het Singelgebied trof ik wel een hele rustige, mooie dame aan. Ze beweerde Italiaans te zijn en bij haar beleefde ik mijn eerste DVP bezoek. Later las ik op een collega-forum dat de dame in kwestie gewoon Nederlandse is. Apart verhaal blijft het. Wat goedgelovig was ik toen!

    Amsterdam bleef mijn wandelspot voor de jaren daarna maar ik kwam er maar weinig. Eens in de paar maanden hooguit. Daarna vanwege weinig inkomen tijdens mijn studietijd amper gewandeld. Richting het einde van mijn studie ging het op dat gebied ineens stukken beter en zat ik er warm bij. Behalve dat mijn toemalige vriendin me keihard bedrog en mijn korte maar krachtige relatie op de klippen liep. De band met mijn beste vriend liep ook in de soep want hij was degene waar mijn vriendin bovenop kroop. Sindsdien ben ik, op wat losse flodders na, vrijgezel en heb ik behoorlijk schijt gekregen aan de rest van de wereld op dat gebied.

    Afijn, einde van de studie kwam in zicht en ik ontdekte dat er in Aachen ook nog een straat zat met dames. Toeval wilde dat ik daar in de buurt woonde en zo ben ik daar nog wel een aantal keer beland. Hele goede sessies gehad met dames aldaar en eigenlijk nooit een slechte. Kwam ook doordat ik wist waar ik binnen moest gaan en waar niet, met dank aan een collega forum. In Aachen heb ik ook mijn record achter het raam gevestigd qua tijd. Heb eens twee uur binnengezeten bij een ontzettend leuke meid uit Bulgarije. Toen ik een paar weken later terugkwam was ze weg en ik heb haar nooit meer gezien. Schade mann.

    In deze tijd kwam ik ook regelmatig in andere landen want ik ben niet vies van een reisje. Af en toe werd daar ook een wandelingtje gemaakt. Zo heb ik mijn vertier gehad in o.a. Hongarije, Portugal en Oostenrijk.

    Vandaag de dag ben ik hard werkende beer en die moeten af en toe ook eens ontspannen. Vorig jaar deed ik voornamelijk een prive huis aan waar ik altijd uitstekende service krijg. De Wallen had gezworen nooit meer heen te gaan om dat ik nu veel beter gewend en bekend ben. Echter wil ik sinds vorig jaar nog wel eens een uitzondering maken voor 1 dame in La Vie en Rose. Voor de kenners: Poolse Anna met haar bos hout voor de deur. Geweldige dame van de oude stempel. Ook de enige raamdame waar ik achteraf mag betalen.

    Maar je moet altijd blijven vernieuwen in het leven. Ik hou van wellness, lekker eten en drinken en vrouwen. Ik snap dan ook van mijzelf niet dat het zo lang geduurd heeft voor ik eens een saunaclub binnenstapte. Het concept is mij op het lijf geschreven en het maakt er direct een dagje uit van ipv een uurtje.

    Begin dit jaar maakte ik mijn debuut in Golden Time en ben ik flink gaan lezen over de verschillende clubs in NRW. Na twee bezoekjes aan GT weet ik het zeker, dit is mijn ding vanaf nu! Komende tijd zal ik verschillende clubs aan doen in NRW en dit ook melden in Meeting Point. Lijkt mij tof om daar mensen van dit forum te ontmoeten!

    Tot snel,

    HH

  2. Onderstaande 17 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 maart 2019),drieganger ( 6 april 2020),Eddy_V (15 mei 2019),firstme (14 maart 2019),Giodude (17 maart 2019),housefreak5 (15 mei 2019),hummer (27 juli 2019),mechelen (13 maart 2019),mentholbear (18 maart 2020),Mr Bluenose (14 maart 2019),pcenter (11 januari 2020),Rockymountain (17 maart 2020),schoolmeester (15 maart 2019),Smouse (13 maart 2019),Teiresas (13 maart 2019),Wijze grijze (13 maart 2019),yylover (13 maart 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    9 mei 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 16:54
    Locatie
    H.i. Ambacht
    Berichten
    242
    Discussies
    6
    Thanks
    66
    Thanked
    342 in 104 posts

    Standaard

    Welkom en veel plezier met wandelen. Misschien komen we elkaar wel eens tegen.

  4. #3
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Welkom.

    Waarom ga je niet eens naar Sixsens.....als het daar niets is ben je zo in de A strasse in Aachen.

  5. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    housefreak5 (15 mei 2019)

  6. #4
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Welkom Hellaholla!

    Lees ook dit eens :

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...e+acht+geboden


  7. #5
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Welkom Hellaholla!

    Lees ook dit eens :

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...e+acht+geboden

    Geniaal stukje tekst

    Wat Sixsens betreft, die ga ik zeker ook nog aandoen! Is wel bijna 2 uur rijden, heb het idee dat er zat leuke clubs in Duitsland zijn die korter rijden zijn. Zie momenteel niet echt een reden om als 1e keus naar SS te gaan vanaf hier.

  8. #6
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:44
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    HellaHolla, welkom op dit forum, en veel plezier met deze mooie hobby, maar kijk uit, zwaar verslavend !

    Groet, schoolmeester.

  9. Onderstaande 2 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    housefreak5 (15 mei 2019),JonnyFontane (15 maart 2019)

  10. #7
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Nog zo jong en al verdorven
    Verruim je horizon , er zijn nog betere clubs dan GT

  11. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    housefreak5 (15 mei 2019)

  12. #8
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:28
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Nog zo jong en al verdorven
    Verruim je horizon , er zijn nog betere clubs dan GT
    Ja onder meer LR, PHG, PSR en Bab.

  13. #9
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Genoeg leuks om te ontdekken dit jaar.
    Babylon staat op de planning over een paar weken bijvoorbeeld!

  14. Onderstaande leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    pret (17 maart 2019)

  15. #10
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:44
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    Veel plezier, Babylon is een mooie en goede club, weet ik uit ervaring.
    Kom er niet zo vaak, gezien de afstand.

    Groet, schoolmeester.

  16. #11
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Even de balans opmaken na een kwartaal wandelen.

    6x een club bezocht te weten:

    2x Golden Time

    Line-up goed, service van de dames matig (Victoria en een andere Poolse waarvan ik de naam vergeten ben) of uitstekend (Alexandra en Mila), eten voldoende, bier erg goed, wellness voldoende, personeel erg goed, veel te veel badjassen in het weekend

    2x Gallardo

    Line-up erg goed, service van de dames erg goed, eten uitstekend, bier goed, wellness uitstekend, personeel uitstekend, zeer gemoedelijk en ruim van opzet

    1x Babylon

    Line-up matig (veel van hetzelfde), service van de dames matig (Alina) of uitstekend (Bonnie), eten voldoende, bier goed, wellness uitmuntend, personeel voldoende, overrated club die geen 70 euro waard is in mijn optiek

    1x Samya

    Line-up erg goed, service van de dames voldoende, eten erg goed, bier goed, wellness erg goed, personeel goed, is mij heel erg meegevallen op basis van wat ik vooraf las!

    Komend weekend weer een nieuwe club ontdekken namelijk Diamond in Moers.

    Ik hoop jullie te ontmoeten op 24 mei in Gallardo tijdens mijn Party! 35 euro entree voor ieder die zich tijdig aanmeldt op Meeting Point.

  17. Onderstaande 3 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Meme Moo (13 mei 2019),mentholbear (28 april 2020),Piet Plezier (13 mei 2019)

  18. #12
    Geregistreerd
    1 augustus 2018
    Last Online
    27 januari 2024 @ 10:40
    Berichten
    80
    Discussies
    1
    Thanks
    196
    Thanked
    136 in 31 posts

    Standaard

    Welkom..., idd zeeer verslavend, zeker op zo'n jonge leeftijd al proeven van het vrouwelijk schoon...
    Ik denk eens je eraan begint is er geen weg meer terug...Tijd wijst alles wel uit...Ik ben nu al 1 mnd clean,
    maar het is zwaar ))
    Laatst gewijzigd door housefreak5; 15 mei 2019 om 21:44

  19. #13
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door housefreak5 Bekijk bericht
    Welkom..., idd zeeer verslavend, zeker op zo'n jonge leeftijd al proeven van het vrouwelijk schoon...
    Ik denk eens je eraan begint is er geen weg meer terug...Tijd wijst alles wel uit...Ik ben nu al 1 mnd clean,
    maar het is zwaar ))
    Thanks!

    Heb de afgelopen jaren een aantal personen uit mijn leven zien verdwijnen op jonge leeftijd. Dat ging allemaal op nogal dramatische manieren zoals zelfmoord en verkeersongevallen. Reden des te meer voor mij om alles uit het leven te halen wat er te halen valt. We leven echt maar 1 keer en ook ik kan morgen tegen een boom rijden of dood neervallen en het is klaar.

    Ik wil altijd kunnen zeggen daf ik geleefd heb zoals ik het wil. Nu is de tijd om het te doen. Ik kan het financieel makkelijk trekken en heb ook buiten de clubs mijn lol. Pakken wat je pakken kan!

  20. Onderstaande 6 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 mei 2019),Eddy_V (19 mei 2019),jansenroy (23 mei 2019),mechelen (21 mei 2019),mentholbear (28 april 2020),phoenix (19 mei 2019)

  21. #14
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Fris en fruitig, geknipt en geschoren keer ik vandaag weer terug in het land van de illusies! Jaargang 2, aflevering 1 zit er aan te komen.

    Hoe 2019 voor mij ongeveer verliep schreef ik een tijdje terug op in het Miss IJsbeer draadje. Geen noodzaak om dat nog eens te herhalen dus. Voor zij die het gemist hebben: https://www.ijsberenforum.com/forum/...755#post681755

    Nog een leuke constatering bij mijzelf gedaan vorige week. Ik had voor het eerst in lange tijd weer eens een echte date met een echte dame in de echte wereld. Geen DVP, club en 50 euro per half uur dus. Gezellige avond was het. Maar wat mij het meest is bijgebleven is dat ik sterker dan ooit in mijn schoenen stond tegenover de vrouwelijke variant van de mensheid. Ik vroeg haar in persoon mee uit, iets waar ik eerder veel moeite mee had omdat ik dat nogal spannend vond. En ook tijdens het gebeuren zelf viel ik geen enkele keer stil en zat ik er ontspannen bij. Dat is wel eens anders geweest bij deze snijboon.

    Ik kan voor deze, voor mij enorme, stap vooruit maar 1 oorzaak aanwijzen en dat zijn toch echt de DVP's. Klinkt misschien gek maar daar ben ik wel gewend geraakt aan praten over niks met erg knappe dames die ik niet ken. Ik ben niet zo goed in small talk. Denk dat ik in het verleden te veel nadacht over elk woord waardoor ik nooit goed over koetjes en kalfjes kon praten omdat ik altijd achter alles een betekenis zocht. Dat is nu wel een stuk anders geworden, bij toeval ontdekt dus vorige week.

    Nietszeggende gesprekjes met prostituees in een bordeel: ik wist niet dat het zo veel kon bijdragen aan mijn eigen persoonlijke ontwikkeling!

    Voor nu heb ik heel veel zin in het komende jaar qua wandelen! Tenzij die dame waarmee ik afsprak me ineens als een gek wil bespringen. Maar zo ver is het nog lang niet.

    Internationaal wandelen zal ook weer deel uit maken van de catalogus dit jaar. Daarmee bedoel ik niet Duitsland of Belgie. Als het goed is komt er volgende maand al een "Freakandel Speciaal" aan bod, want een freak van de erotiek is wat ik ben en voorlopig nog wel even zal blijven!

    Goede voornemens kun je maar beter niet te lang op blijven zitten.

  22. Onderstaande 6 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Meme Moo (11 januari 2020),mentholbear (18 maart 2020),Pandabeer82 (11 januari 2020),WANDELAAR5 (12 januari 2020),Wijze grijze (11 januari 2020),yylover (11 januari 2020)

  23. #15
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    heb je ze ook geneukt hella holla?

  24. #16
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard The History of HellaHolla - Deel I

    In deze bange dagen van angst of er nog wel genoeg pleepapier is en wanneer de door ons geliefde clubs weer open gaan heb ik besloten wat verhaaltjes uit het verleden op te rakelen en op papier te zetten. Over niet al te veel tijd blaas ik 10 kaarsjes uit op de hoerenlopertaart en door de jaren heen beleefde ik avonturen op bekende en minder bekende plekken op deze aardkloot. Ik zal proberen minstens 1 of 2 verhalen per week te posten de komende tijd. Ik weet niet of het toegestaan is om hier over onbetaalde ervaringen te schrijven maar ik begin in ieder geval zoals het hoort over DVPs.

    Hoe het allemaal begon

    Goed. Hoe begon het allemaal eigenlijk? Hiervoor moeten we even terug in de tijd. Misschien niet zo ver als dat van een gemiddelde wandelaar want ik ben gelukkig de oudste niet. Ik ben een milllennial en geboren in de jaren 90. Ik kan eigenlijk beter zeggen dat ik al bijna een derde van mijn leven “aan de wandel” ben.
    Erotiek trok al op vrij jonge leeftijd mijn aandacht. Ik weet niet waarom maar intimiteit en seks hebben echt al heel lang mijn interesse. Zelf zie ik dat niet als een negatief ding maar eerder als een teken dat ik een gezonde jongeman ben.

    Ik denk dat ik voor het eerst een naakte dame heb gezien ergens aan het begin van deze eeuw. Op televisie wel te verstaan, wij hadden thuis toen nog geen onbeperkt internet enzo, waren ’s avonds laat altijd erotische programma’s te zien. Ik doel niet op die 0906-commercials maar programma’s als Sexcetera en eentje die om verbazingwekkende reden mij al die jaren is bijgebleven: 7 Lives Xposed.

    Tijdens het schrijven dit stuk vond ik via Google een mooie discussie over dit programma uit de, overigens korte, tijd dat dit programma op een gefaalde variant van Veronica te zien was: https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=407035

    Super fake en nep was het. Als er iets een totaal verkeerd beeld van seks kon geven was het deze show wel. Ik spiekte een paar keer mee naar deze soort van 18+ versie van Big Brother op z’n Amerikaans gemaakt door Playboy TV. Maar mijn interesse was gewekt op een leeftijd waar de honden geen brood van lusten. Verdorven voor het leven die HellaHolla. De jaren daarna zat ik op de middelbare school en was er eigenlijk weinig loos op erotisch gebied. Hier en daar eens onhandig prutsen met een meisje. Het waren geen hoogstandjes. Je kent het wel.

    Fast forward naar bijna 10 jaar geleden. Ik was, en ben nog steeds, supporter van Ajax. Al was ik in deze jaren erg fanatiek en bezocht ik veel wedstrijden in Amsterdam. De afgelopen jaren bezoek ik het stadion nog maar zelden. Maar destijds was het voor mij een ideale uitlaatklep en passie. Net als erotiek dat tegenwoordig is!
    Op een zekere zomerse dag was er weer een wedstrijd in de Bijlmer Betonbak en ik was er bij. De club won en het beloofde een mooi seizoen te worden. Na de wedstrijd besloot ik nog even van het weer te genieten in de binnenstad voor ik naar het achterland terug moest reizen waar ik destijds woonachtig was. Toen ik vanaf het Centraal Station richting het Damrak liep bedacht ik mij dat ik eigenlijk nog nooit op De Wallen was geweest maar op de tribunes maar al te vaak meezong “een geile temeier, voor geld ken je ballen”. https://www.youtube.com/watch?v=5Y2IAbfiVgk&t=34s (vanaf 0:50)

    Dat had ik dus nog nooit gedaan: voor geld ballen. Ik besloot op onderzoek uit te gaan waar dat dan te vinden moest zijn in de hoofdstad. Achter de Dam langs een paar steegjes door en zijstraatjes in en uit zag ik ineens een lantaarntje aan een muur hangen. Een stukje verder vond ik een hele straat vol met die dingen waarvan sommigen aan en sommigen uit waren. Ik liep de straat in en daar stonden ze dan: de Dames van Plezier. Het was er erg rustig en de meeste dames die ik daar trof waren niet mijn leeftijd maar een stukje ouder. Niet dat ik daarmee zat overigens. De term MILF was inmiddels ook bij HellaHolla bekend. Ik liep een paar keer op en neer en had zoiets van nou, dit is het dus. Weinig spannends aan. Later zou blijken dat ik niet op De Wallen liep maar in het Singelgebied en daardoor vrijwel gevrijwaard was van toeristen die stoned of bezopen door de steegjes zwalkten.

    Zelf had ik, zoals gezonde jongens die naar het voetballen gaan kijken wel vaker doen, ook een paar bakkies op en ondertussen zin gekregen in wat actie. Ik liep nog eens op en neer en mijn oog viel op een blonde dame met een iets voller figuur, mooie bos hout voor de deur en lieve snoet. Heel rustig zat ze op haar krukje te wachten. We maakten oogcontact en na even twijfelen besloot ik er voor te gaan. Ik daalde het trappetje af en ze maakte de deur open. 50 euro voor pijpen en neuken was het aanbod. Akkoord zei ik en we gingen aan de slag.

    Nu ik zo veel jaren later en zo veel dames verder terug kijk op deze eerste keer was het echt alles behalve slecht. Natuurlijk is het geen saunaclub service wat je krijgt en ja je staat met een kwartiertje weer buiten maar van echt snel hard afwerken was geen sprake. Deze dame droeg de artiestennaam Laura en beweerde uit Italië te komen. Het was allemaal wel ok en maximaal 20 minuten later stond ik weer buiten. Een ervaring rijker die mij indirect nog op vele plekken in de wereld zou brengen zo blijkt jaren later!
    Onderweg naar huis besefte ik mij dat het nog lang zo slecht niet is in Nederland. Daar dacht ik destijds wel eens anders over in mijn rebelse tienertijd. Je kunt hier krijgen wat je in andere landen moeilijker of niet krijgen kunt. Drank, drugs, vrouwen. Voor ieder wat wils.

    Een paar weken na dit eerste avontuur in de betaalde liefde ontdekte ik een forum waar wandelaars hun ervaringen delen. Dat was niet dit forum maar bij velen van jullie vast wel bekend. Ik zocht in de rubriek Ramen  Amsterdam naar de dame die ik had mogen ontmoeten. Mijn ervaringen kwamen overeen met de meeste andere klanten die er over de vloer waren geweest. Op een klein detail na: schijnbaar kon ze wel heel goed en accentloos Nederlands voor een Italiaanse en waren pizza en pasta vermoedelijk de enige woorden in haar Italiaanse bereik.

    Anyway, de illusie was er en voelde goed! Het proefde allemaal naar meer en dat zou er ook komen. Ik zal proberen een chronologisch pad aan te houden in mijn verhalen en daarom keren we in het volgende deel terug naar de ramen in Amsterdam. Dit keer wel naar de enige echte Wallen!


  25. Onderstaande 15 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 april 2020),jansenroy (18 maart 2020),JonnyFontane (17 maart 2020),Kwant (29 maart 2020),Levitrus (18 maart 2020),Meme Moo (17 maart 2020),mentholbear (17 maart 2020),Mistralwind (17 maart 2020),noglangnietuitgewandeld (21 maart 2020),Patjax (22 maart 2020),Pierke69 (23 maart 2020),schoolmeester (21 maart 2020),snaal88 (21 maart 2020),Wentelt Eefje (17 maart 2020),Wijze grijze (17 maart 2020)

  26. #17
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Kun je niets aan doen......dat voor Ajax bent.

  27. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Meme Moo (17 maart 2020)

  28. #18
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JonnyFontane Bekijk bericht
    Kun je niets aan doen......dat voor Ajax bent.
    Je kunt altijd het Ij inlopen...

  29. #19
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JonnyFontane Bekijk bericht
    Kun je niets aan doen......dat voor Ajax bent.
    Hopelijk is er een medicijn voor!

  30. Onderstaande leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (18 maart 2020)

  31. #20
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard The History of HellaHolla – Deel II

    The New Kid On The Block

    In de jaren na het eerste deel uit deze reeks veranderde ik van scholier naar student. Ik verhuisde naar de andere kant van het land en kwam terecht in het diepe zuiden: Maastricht. Voor de mensen die niet weten waar dat is: om de hoek bij Sixsens. Regelmatig bezocht ik Amsterdam en al het moois dat onze hoofdstad te bieden heeft. Ik zal niet elke wandeling aldaar gaan beschrijven anders wordt het behoorlijk eentonig. Maar 1 avontuur wil ik nog met jullie delen. Een bezoekje wat bij mij in de boeken staat als mijn eerste en voorlopig enige ervaring met “acrobatische seks”.

    Deze zelf bedachte term vind zijn oorsprong op De Wallen. De enige echte dit keer en als ik mij het goed herinner was het in de Stoofsteeg. Het voorafgaande programma was gelijk aan dat van deel I: voetbal, zon en zin in het leven. Op de Wallen kwam ik voor het eerst in contact met dames uit Oost Europa. Hetgeen we tegenwoordig omschrijven als rumbul. Tussen al dat geweld, de ene nog meer geplamuurd dan de ander, vond ik een onschuldig en stilletjes toekijkend meisje met een bus oranje Pringles in haar handen. Vraag me niet hoe ik dit nu nog weet. Ik heb het onthouden. Na een paar keer op en neer door de steeg te zijn gelopen stelde ik vast dat ik het een beetje warm had gekregen van haar mooi lange bruine haren en witte lingerie. De deur ging open en HellaHolla naar binnen.

    De dame in kwestie stelde zich voor als Anna uit Tsjechië. Vooralsnog is dit zo uit mijn hoofd de enige Tsjechische die ik tot op heden heb gehad. Voor zover dit de waarheid was want zeker weten doe je het nooit. Ze bood me een snack uit eigen koker aan en we liepen een lange trap af naar beneden. Tot dan toe was ik gewend dat het afwerkbed zowat tegen de buitendeur aan stond. Maar hier was het heel anders. We kwamen beneden in een soort kelder vol met spiegels uit waar een mooi groot bed stond waar de actie plaats moest vinden. Misschien is men bij Venus Hamminkeln hier inspiratie op komen doen. You never know.

    Het zou een bijzondere ervaring worden. Nadat we aanvingen met de daad werd snel duidelijk dat deze dame graag alles van zichzelf wilde laten zien. Ze wrong zich in de meest onmogelijke posities om mij te plezieren. Begrijp me niet verkeerd. Het was niet dat ze wilde voorkomen dat ik haar aan kon raken. Ik mocht overal aankomen. Haast op haar kop heeft ze me gepijpt, in standje 69, van de zijkant, diagonaal, met het zicht op haar snuit en op haar achterste. Ik heb alles gezien. Het was een hele beleving.

    Ook tijdens het intieme gedeelte ging ze op deze manier door. Ze vouwde zich in de meest gekke posities om de ervaring compleet te maken. Zoveel variatie in zo weinig tijd heb ik nooit meer meegemaakt. Of ik het aan het einde van de rit nu leuk vond of niet weet ik eigenlijk nog altijd niet. Maar uniek was het wel want ik heb het daarna nooit meer zo meegemaakt. Ik had een kleine flashback naar dit avontuur toen ik eind vorig jaar in Babylon kennis maakte met Antonia. Dit struise duiveltje maakte ook 3 salto’s naast mij voor ze het gesprek begon. Het is bijna therapie soms dat wandelen….

    Anna was super vrolijk die dag en nam uitgebreid de tijd om nog met mij te kletsen achteraf. Ook dat had ik nog niet eerder meegemaakt achter de ramen. Tegenwoordig weet ik natuurlijk beter. Een ervaring rijker namen we afscheid en toen ik later nog eens voorbij kwam stond ze giechelend achter het raam naar mij te zwaaien. Helaas heb ik haar later nooit meer terug gezien in Amsterdam en wist ook ik dat alles maar voor even is in de prostitutie. Vanaf dat moment koesterde ik oprecht de goede herinneringen aan deze hobby en kan ik tegenwoordig lang teren op bepaalde bezoekjes. Ik leerde dat DVP bezoekjes en erotiek voor mij meer zijn dan domweg mijn leuter ergens in steken. Langzaam maar zeker was de toon gezet voor andere en nieuwe ervaringen in de wereld van de betaalde seks.

    Maar ook privé kwam ik bij tijd en wijlen weinig te kort. Ik belandde in diverse korte relaties en leerde dat dames soms meer kapot maken dan je lief is. Zeker als de andere partij er aan meewerkt.

    Zo werd ik ongeveer een half jaar na dit avontuurtje met “de acrobaat” op een dag apart genomen door een huisgenootje van mij in Maastricht. Er kwamen de vorige avond wel heel aparte geluiden uit mijn kamer terwijl ik zelf niet thuis was. Iets met onke-bonke-bonke. Na een stevig gesprek met mijn vriendin uit die tijd bleek dat mijn, op dat moment, beste kameraad haar aan had liggen duwen in mijn bloedeigen bed. Ik was op dat moment een maand of 3 met haar samen. Resultaat: relatie naar de klote en een HellaHolla die besloot dat het genoeg was geweest met de ellende in het leven. Hij zou voor zichzelf gaan kiezen vanaf dat moment. In het Oostblok horen ze daar tot op de dag van vandaag de kassa nog van rinkelen.

    In het volgende deel trekken we dan ook die kant op. Naar Boedapest, de hoofdstad van Hongarije, om precies te zijn. Want daar trilden de pannen zowat uit de keukenkastjes van bepaalde appartementen. Er is vanaf dat punt ook een link te leggen met een aantal favorietjes in de saunaclubs die ik soms bezoek. Genoeg leesvoer om naar uit te kijken dus!


  32. Onderstaande 19 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 maart 2020),fervent (21 maart 2020),hvdk52 (22 maart 2020),jansenroy (21 maart 2020),Klatergoud (22 maart 2020),Kwant (29 maart 2020),Meme Moo (21 maart 2020),mentholbear (22 maart 2020),noglangnietuitgewandeld (21 maart 2020),Patjax (22 maart 2020),Pierke69 (23 maart 2020),pret (21 maart 2020),schoolmeester (21 maart 2020),Sjeufke (22 maart 2020),snaal88 (21 maart 2020),WANDELAAR5 (21 maart 2020),Wentelt Eefje (21 maart 2020),Wijze grijze (21 maart 2020),yylover (22 maart 2020)

  33. #21
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Je moet wat in deze quarantaine tijd, mooi verhaal van Hella Holla

  34. Onderstaande 2 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    HellaHolla (22 maart 2020),mentholbear (22 maart 2020)

  35. #22
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard The History of HellaHolla – Deel III

    In Between Buda & Pest, There Is A Sziget

    Sziget is Hongaars voor eiland. Zo, weten jullie dat ook weer. Niet dat dat ook iets bijdraagt aan dit verhaal of eigenlijk toch wel. In Boedapest wordt al heel wat jaren Sziget Festival georganiseerd. Zoals de naam al doet vermoeden gebeurt dat op een eiland nabij Boedapest en komt feestvierend Europa hier bij elkaar voor een dag of 10 om te feesten, drinken en andere dingen te doen die het daglicht niet kunnen verdragen.

    Voor dat laatste zijn we natuurlijk hier bijeen op dit mooie forum. Je zit dit te lezen omdat je nieuwsgierig bent wat voor een gaar verhaal er nu weer gaat komen. Well, today is your lucky day Sir! Want je krijgt niet 1, maar 2 vunzige verhaaltjes te horen uit de omvangrijke bundel met verhaaltjes van verderf.

    Het eerste avontuur vond plaats op bovengenoemd festival een jaar of 6 geleden. Ik was er samen met een vriendengroep neergestreken en we hadden het vanaf minuut 1 goed naar ons zien. We namen het risico om vrienden te worden met onze buren op de camping, het waren en blijven Duitsers, maar gelukkig ging dat helemaal prima. Er werd volop gegeten, gedronken, gerookt en gefeest. Ja ja, de mensen die mij kennen uit de clubs denken nu vast dat ik dit loop te verzinnen. Maar ook HellaHolla was bij tijd en wijlen een wilde jongen. Tegenwoordig ben ik niet zo’n feestneus meer. Maar soit.

    In de hete zomer van 2014 stond alles in het teken van de Hongaarse Dreher die 3x niks kostte en opvallend goed te drinken was al kies je soms kwantiteit over kwaliteit misschien. Een kwalitatief hoogtepunt van deze 10 dagen Hongarije was de show van de Canadese producer deadmau5. Ik kijk het nog regelmatig terug op Youtube. Kan nog altijd niet geloven dat ik hier bij was. Zo vet!



    Godzijdank bestaat er Youtube en on-demand techniek. Want ik had het deze avond druk aan mijn kraam in Hongarije. Nee, ik ben geen dealer van troep. Maar vlak na aanvang van deze super dikke set hing er ineens iets aan mijn zij. Een dame ging zo op in het gebeuren en ik was de pisang. Ze was ietwat tipsy maar ach alsof ik nuchter was op dat moment. Ze bleek uit Finland te komen en was echt zo’n heftig knappe Scandinavische chick. Je weet wel, blond haar blauwe ogen. Amahoela. Had ik weer. Mijn maten grijnsden me toe.

    Nog voordat ik aan haar kon vragen hoe het met haar ging hing haar tong al in mijn mond. En maar dansen en allerhande bewegingen maken. Ze had er zin in. Ik ook ondertussen maar we wilden blijkbaar de party ook nog meemaken. Die ging voor.

    Toen dat afgelopen was wilde ze maar 1 ding. De stok moest door de ring zullen we maar zeggen. En dat zo veel en vaak mogelijk. Op naar ons kamp. Na een voorspel van een uur of 2 waren we er helemaal klaar voor. Maar wat was dat almachtig klote in een klein teintje. Ze stonden ook allemaal nogal dicht op elkaar want het was druk dat jaar op Sziget. We lagen als twee kanonnen te vorken en gingen zo in elkaar op dat ik er pas veel later na de daad achter kwam dat mijn Duitse buurman al enige tijd in het Duits stond te brullen dat dit toch echt niet kon en hij wilde slapen. Heel dit deel van de camping heeft het volgens mij meekregen. Mafkees.

    De Finse stunner is daarna vertrokken en ik heb haar in de week die we nog op locatie aanwezig waren niet meer gezien. Misschien wel met dank aan mijn mopperende buurman van half dertig. Sorry man, je leeft maar 1 keer!

    De vaste lezers van mijn verslagen over mijn clubbezoekjes kunnen nu misschien de link leggen waarom ik nogal warm loop voor een bepaald blond Hongaartje in GT en waarom mijn laatste bezoekje aan deze club anderhalve week geleden nog lang in mijn geheugen gegrift zal staan. Het was namelijk zowat een 1 op 1 kopie van die avond in Boedapest. Met dank aan de dames Alexandra en Leona! https://www.ijsberenforum.com/forum/...384#post690384

    And now poopy sex?

    In de jaren na mijn debuut in Boedapest had ik nog een paar keer de eer om de stad te bezoeken. Daar kwam tot 2 jaar geleden geen seks meer bij kijken. Tot ik weer eens alleen op pad was en snode plannen had. Via-via kwam ik aanmerking het DVP portaal van Hongarije: Rosszlanyok. Ik heb mij laten vertellen dat dit woord eigenlijk niet zo’n net woord is maar afijn. Ik kan het je van harte aanbevelen: https://rosszlanyok.hu/

    Nadat ik deze website had uitgepluist en vooral mij een weg probeerde te wanen door dat onbegrijpelijke Hongaars (echt respect voor de natives, wat een k*t taal) vond ik een paar plaatjes van dames met goede recensies. Maar eens even bellen dan. Daar begon de ellende. Elke dame die ik aan de lijn kreeg kon geen Engels of hing gewoon op. Koud volk soms die Hongaren. Ik kan mijzelf in 5 talen verstaanbaar maken maar Hongaars heb ik helaas niet in het assortiment zitten.

    Ik had bijna de hoop opgegeven toen ik op een advertentie stuitte die van top tot teen in het Engels geschreven was. Kijk daar kan ik wat mee. Ik besloot nog een laatste poging te wagen en belde het nummer op. Van vloeiend Engels was aan de andere kant van de lijn geen sprake maar wel van een gesprek wat beide partijen begrepen. Er werden snel details uitgewisseld en een paar uur later was ik welkom.

    Maar wie ging ik nu eigenlijk bezoeken? Ik had alleen de foto’s even snel bekeken. Een iets oudere dame maar wel met de juiste vormen en maten. Leeftijd? Niet naar gekeken. Oh, er staat 55+ - mijn eigen moeder is nog niet eens zo oud op het moment dat ik dit schrijf. We zullen het wel zien…

    Een paar uur later en tramritje verder bevond ik mij in een buitenwijk van Boedapest en keek ik op tegen een flat waar ergens op de bovenste etages licht brandde. Voor de rest was het donker en koel die avond. Ik belde aan bij het adres wat ik door had gekregen en warempel, de deur ging open. Via een krakkemikkige lift reisde ik naar de verlichtte etage en belde aan bij het nummer waar ik moest zijn. Zowat 10 sloten rammelden en de deur ging open. Een vriendelijke dame deed open die zo op het eerste gezicht wel een 60-tal jaren op de teller had staan. Donnatella kan hier in de leer gaan voor de kenners want verlept was ze allerminst.

    Eenmaal binnen bleek ze toch niet lekker Engels te spreken en kwam er een hoop Hongaars gebrabbel aan te pas waar ik geen touw aan vast kon knoppen. De schade bedroeg omgerekend zo’n 80 euro voor een uurtje en ik besloot het maar over mij heen te laten komen. En dat heb ik geweten…

    Deze vrouw ging als een beest te keer en was schijnbaar zo geil als boter. Alsof ze de hele dag op mij had zitten wachten. Ze moedigde mij aan van al haar mogelijkheden gebruik te maken. Waaronder de achterdeur. Daar had deze kleine jongen nog geen ervaring mee dus begonnen we maar op “klassieke wijze” aan de daad. Een tijdje later hield ze het niet meer en vloog nadat ik mij uit de grot terugtrok de vrouwelijke variant van het genot alle kanten op. Dit herhaalde zich een drietal keer waarna ze vroeg: and now poopy sex? Uuuuh ik wist niet wat ze van plan was maar kaviarsekt behoort nog altijd niet tot mijn ambities.

    Gelukkig bleek ze dat niet te bedoelen maar wel de achterdeur. Hup daar ging ie. En zo gingen we verder tot het mij zelf ook allemaal te veel werd. Totaal gesloopt stapte ik onder de douche. Daarna liet ze me nog wat pikante foto’s van haar zien op plekken die ik toch iets anders had leren kennen uit de toeristenboekjes. Jeetje zeg, wat een vrouw en wat een inzet. Dit was wel het laatste wat ik had verwacht in fucking Boedapest. Vandaag de dag bestempel ik deze stad nog altijd als porno hoofdstad van Europa. Al zullen anderen zweren bij bijvoorbeeld Praag. Daar heb ik zelf geen ervaring mee maar Boedapest zal ik niet snel meer vergeten!

    Tot zover de avonturen uit Hongarije. De volgende keer zoeken we het nog iets warmer op qua klimaat, namelijk in Portugal. Als je denkt dat dit een lijp avontuur was, zet je dan maar schrap…


  36. Onderstaande 16 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 maart 2020),hallodaarbenikweer (25 maart 2020),hvdk52 (28 maart 2020),jansenroy (25 maart 2020),Kwant (29 maart 2020),mechelen (26 maart 2020),Meme Moo (25 maart 2020),mentholbear (26 maart 2020),noglangnietuitgewandeld (25 maart 2020),pcenter (26 maart 2020),schoolmeester (25 maart 2020),Sjeufke ( 1 april 2020),snaal88 (28 maart 2020),uurtje (25 maart 2020),Wentelt Eefje (25 maart 2020),Wijze grijze (25 maart 2020)

  37. #23
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard The History of HellaHolla - Deel IV

    P stands for….

    Ongeveer 3,5 jaar geleden was ik op bezoek in Lissabon, de hoofdstad van Portugal. Een maatje van mij woonde daar destijds om te werken in een call center. Vanwege de relatief lage kosten verhuizen Westerse bedrijven massaal deze diensten naar dit zonnige Zuid-Europese land. Aan mij de eer om uit te zoeken hoe goed het leven daar nu werkelijk zou zijn.

    Mooie hosanna verhalen als “altijd mooi weer” en “goedkoop eten en drinken” passeerden vooraf uitgebreid de revue. Op een mooie najaarsdag, of beter gezegd een mooie najaarsweek, vloog ik naar Lissabon. Een mooie stad met genoeg dingen te bekijken en te doen. Temperaturen nog altijd ver boven de 25 graden en het leven lachte ons toe.
    Op een van de laatste avonden van mijn verblijf staken we de barbecue aan op het balkon van het appartement wat mijn vriend destijds met een aantal collega’s deelde. Mensen uit allerlei Europese landen. Volgens mij woonde hij met een Fransman, een Duitse en een Nederlandse samen. Men kon goed met elkaar door een deur. Schijnbaar had dit elders in de stad wel tot wat problemen her en der geleid. Ik weet niet zo goed of ik in zo’n omgeving zou kunnen aarden eerlijk gezegd. Je zit toch veel op elkaars lip.
    In het huis waar mijn vriend woonde was de laatste slaap plek, namelijk de bank, al bezet door een andere bezoeker van een van zijn huisgenoten. In Lissabon woonden in die tijd honderden Nederlanders en een onderkomen voor mij was snel geregeld bij een van zijn collega’s.

    Na een gezellige avond was het tijd om naar huis te gaan en liep ik door de straten van Lissabon richting het metro station om naar mijn slaapplek te gaan. Het was een mooie zwoele avond en toen ik een paar straten van het bewuste station verwijderd was liep er aan de overkant van de straat een, hoe zal ik het zeggen, wel heel opvallend geklede dame heel traag de tegenovergestelde richting in. Aan mijn kant van de straat zag ik een stukje verder wat mensen tegen de muur wat gebouwen leunen. Ik kwam dichterbij en verrek dit waren soortgelijk geklede personen. In het voorbij gaan keek ik op en de eerste “hola’s” kwamen mijn kant op.

    Ik was in een straat van verderf beland was mij ondertussen duidelijk geworden. Eentje sprong er natuurlijk bovenuit zoals ik als hoerenloper altijd wel had bij gelijke ervaringen in de raambuurten. Ik besloot om te keren en nog eens terug te gaan. Het was donker inmiddels en ik wilde het nog wel eens van dichtbij bekijken. Ik stond een ogenblik stil op afstand naar die ene meid te kijken en ze had het al snel door. Ze kwam naar mij toe en het was een plaatje om te zien. In gebrekkig Engels bood ze mij haar diensten aan wat eigenlijk niet meer was dan “you come here?”.

    Op zo’n moment kon ik niet meer helder nadenken en ik liep als een mank schaap achter haar aan. We gingen een flat binnen in diezelfde straat. Binnen was het aarde donker en de adrenaline gierde door mijn lijf. Ik wist echt niet waar ik mee bezig was zo snel en het zou alleen maar gekker worden. Als in een ware film gingen we een appartement binnen waar in 1 kamer schimmig licht brandde en een TV aan stond. Daar zat iemand binnen. Die persoon heb ik nooit gezien want ze opende een deur naar een andere kamer waar we snel in verdwenen. Ook deze kamer was harstikke donker en ik zag amper een hand voor ogen.

    De schade zou 50 euro bedragen en zonder tijd of diensten af te spreken begon ze zich direct uit te kleden. Hmmm dacht ik toen haar BH uit ging. Die is bij de tietendokter geweest. Ik begon ook aan de verkleedpartij maar deze hield snel op toen haar slipje uit ging. Uuuuuh sinds wanneer hebben vrouwen drie benen?????? FUCK dit is geen vrouw maar een vent!!!!!! Nao e verdade! Had ik gezegd als ik destijds wat woorden Portugees had gekend.

    Ik stammelde zichtbaar aangeslagen dat dit niet was wat ik zocht, trok snel mijn shirt weer aan en gaf aan dat ik weg wilde. Zij was nog meer ondersteboven, ik denk niet dat veel buitenlanders deze plek kenden en dat ze wel dacht dat ik wist waar ik aan ging beginnen. Maar dat wist de kleine HellaHolla dus niet en weg wilde hij. Heeeeeel graag.
    Met een blik op onweer en een verzoek om geen heisa te schoppen in dat lugubere appartementje opende ze de deur waardoor ik mij naar buiten snelde. Zachtjes maar met enge spoed begaf ik mij naar de uitgang en stond ik amper 5 minuten na de entrada weer op straat. Gelukkig had ik nog niet betaald maar holy shit. Wat was dat een ervaring die ik nooit meer ga vergeten. 10 minuutjes later zat ik in de metro en was ik blij dat ik snel op mijn bestemming was. Bijna een getunede kerel over me heen gekregen. De tering….

    Tegen mijn kameraad heb ik het overigens maar niet verteld. Dat leek mij maar het beste. Nu, jaren later, is de harde werkelijkheid dat ik het hem nooit meer kan vertellen. Na zijn terugkeer in Nederland raakte hij diep in de persoonlijke problemen en besloot hij er 2,5 jaar geleden zelf een einde aan te maken. Hoe graag ik zou willen dat dit hele verhaal verzonnen was, het is helaas de harde realiteit. Nog maar eens een reden om elke dag het leven te vieren en tevens een van mijn beweegredenen richting de saunaclubs uiteindelijk. Zelfmoord is geen grapje en een serieus probleem in de maatschappij. De overeenkomst met prostitutie? Je komt er nooit van af en het zal nooit verdwijnen!
    Tot zover dit vreemde avontuur op nog vreemdere bodem.

    Volgende keer de eerste kennismaking in Duitsland. Die vond reeds jaren voor mijn eerste clubbezoek plaats. Niet wetende dat dit land voor langere tijd mijn pay6-thuis zou worden….


  38. Onderstaande 18 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 maart 2020),Das (28 maart 2020),Herr Fick (29 maart 2020),hvdk52 (28 maart 2020),jansenroy (28 maart 2020),Klatergoud (29 maart 2020),Kwant (29 maart 2020),Meme Moo (28 maart 2020),mentholbear (28 april 2020),NikXXX (29 maart 2020),noglangnietuitgewandeld (28 maart 2020),pcenter (29 maart 2020),Ricardo Banana (28 maart 2020),schoolmeester (28 maart 2020),Sjeufke ( 1 april 2020),snaal88 (28 maart 2020),Wijze grijze (28 maart 2020),yylover (28 maart 2020)

  39. #24
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard The History of HellaHolla - Deel V

    Das War Einmal.

    1 April 2020. Misschien wel de slapste 1 April ever. Letterlijk en figuurlijk. De kunstmatig leuke grapjes kunnen voorlopig nog even in de la blijven liggen maar in diezelfde la liggen de verhaaltjes uit het verleden waarmee we ons moeten vermaken tot we weer op pad kunnen naar de door ons geliefde clubs.

    Ik had het al aangekondigd in mijn vorig schrijven: Duitsland == Mijn Thuis, als het om seks gaat ten minste. Ik liep tot de boel op slot ging nog maar een goed jaartje rond in de saunaclubs maar wist al eerder dat er meer dan alleen bier te halen viel bij onze Oosterburen. De eerste keer dat ik mocht proeven van dat genot was in 2015 op de Antoniusstrasse in Aken. Destijds was ik nog voornamelijk actief achter de ramen als wandelaar zijnde. Ik woonde in de buurt en vernam via andere fora dat het er best ok zou zijn qua aanbod.

    Ik reed er maar eens heen op een vrijdagavond. Na 21u kon je gratis parkeren een paar straten verderop en zo stond ik op een goed half uur vanaf huis tussen de rode lichten. Aan het begin van de straat zat (of zit) een stripbar en wat eettentjes waarna de ramen de rest van de straat vullen. Ik weet nog goed dat ik tijdens die eerste wandeling erg veel Frans hoorde en ook redelijk wat Nederlands uit de monden van de meeste bezoekers. Niet verwonderlijk vrijwel op het drielandenpunt. Het was niet heel druk. Veel mensen leken doelloos rond te hangen in de straat in plaats van actief naar binnen te gaan bij de dames.

    Ik liep een paar keer op en neer door de straat zoals ik dat eigenlijk altijd doe. Het was 1 grote cadans aan gebonk en geklop op de ramen. Het was zomer en sommige dames zaten met de deur open je toe te roepen. Komm ficken schatz blablabla. Ik hield gelukkig stand tegen al het verbale geweld. In een van de panden waar meerdere ramen en dus dames dicht naast elkaar stonden waren er drie van de vier op het raam aan het kloppen toen ze mij zagen passeren. De vierde stond er stilletjes tussenin en in 1 oogopslag had ik bepaald dat zij helemaal mijn ding was qua looks en kleding. Het is het enige waar je op kunt oordelen vanaf de straat.

    Mijn onderbewustzijn had besloten dat dit hem ging worden en ik liep in een streep op haar af. De andere drie keken beduusd toe hoe hun concullega met niks doen een klant binnen had gehaald. Ze was zo blij als een klein kind die een snoepje kreeg van haar oma. Wat een enorm leuk, knap en spontane meid zeg. Zo zijn ze niet allemaal. Haar naam was naar eigen zeggen Sofia en ze kwam uit Bulgarije. Ze bood me direct wat te drinken aan en we gingen gewapend met een blikje cola naar boven.

    Eenmaal op de kamer was het feest. Ze hanteerde de tot op de dag van vandaag standaardprijzen in de meeste saunaclubs. 50 euro per half uur. Alle normale zaken inbegrepen behalve tongzoenen dat deed ze absoluut niet. Zeker een vriendje waar ze dat voor bewaard dacht ik direct. De seks zelf was dikke prima en tussen de rondes door was Sofia 1 grote spraakwaterval. Ze bleef maar kletsen over van alles en nog wat. Het was echt een mooie avond samen op dat kamertje in Aken. Ik ben in totaal anderhalf uur gebleven en beloofde haar plechtig dat ik snel terug zou komen. Ze is denk ik nog altijd een van de leukste, zo niet de allerleukste, raamdame die ik ooit heb mogen ontmoeten. Qua gedrag en service had ze bijna alles wat een goede saunaclub dame ook in angebot heeft. Twee weken later was ik weer terug in Aken en ging ik op zoek naar Sofia. Het raam waar ze destijds stond was op deze vrijdagavond onbezet en ze was nergens te bekennen. Ook tijdens mijn bezoekjes in de daarop volgende periode heb ik haar nooit meer getroffen tot ik ruim een jaar later vertrok uit de regio. Sindsdien ben ik niet meer op de Anton geweest.

    Sofia was een van mijn eerste dames waar ik echt heel graag mee op herhaling wilde. Nu ik dit schrijf baal ik nog steeds een beetje van het feit dat ik haar nooit meer heb gezien na die ene avond. De harde werkelijkheid van prostitutie is dat niets is wat het lijkt. In Aken waren er destijds volgens mij ook wel regelmatig problemen met Albanezen in de straat. Af en toe hield de polizei er een “razzia” zoals men het daar noemde. Iedereen die de papierwinkel niet op orde had kon per direct vertrekken en werd gedeporteerd naar het land van herkomst. Ik ben wel eens in de straat geweest een paar dagen na zo’n inval en soms waren bijna de helft van de ramen ineens leeg op een late avond in het weekend. Tongzoenen deed Sofia niet he....

    Vorig jaar hoorde ik in een saunaclub een soortgelijk verhaal over een dame die ik had gekamerd en korte tijd later ineens was verdwenen. Die had ook het een en ander niet op orde. Ik hoop in ieder geval dat met Sofia uiteindelijk alles is goed gekomen. Waar ze nu ook mag zijn op deze aardbol.

    Tot zo ver de kennismaking met Duitsland qua DVP’s. Ik ben nog altijd mijzelf dankbaar dat ik het destijds heb gedaan. Mijn volgende bijdrage zal denk ik de aanloop naar de saunaclubs worden. Tot die tijd, hou jullie haaks!


  40. Onderstaande 12 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 april 2020),hvdk52 ( 2 mei 2020),jansenroy ( 1 april 2020),Meme Moo ( 1 april 2020),mentholbear ( 1 mei 2020),noglangnietuitgewandeld ( 2 april 2020),Player ( 1 april 2020),schoolmeester ( 2 april 2020),Sjeufke ( 1 april 2020),snaal88 ( 1 april 2020),Wentelt Eefje ( 1 april 2020),Wijze grijze ( 1 april 2020)

  41. #25
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Herkenbaar verhaal Hellaholla, al had ik het geluk bij zo'n dame waarmee je een echte klik hebt wel een stuk langer dan éénmaal te kunnen gaan. Maar ze blijft in je herinneringen regelmatig opduiken als ze zo plots verdwijnt.

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54.

Diamond 468*60