Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 31 van 31

Discussie: HellaHolla

  1. #26
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:25
    Berichten
    5.061
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.581 in 2.508 posts

    Standaard

    En als je pech hebt loopt het een beetje uit de hand en in de papieren...

  2. #27
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    12 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    Herkenbaar verhaal Hellaholla, al had ik het geluk bij zo'n dame waarmee je een echte klik hebt wel een stuk langer dan éénmaal te kunnen gaan. Maar ze blijft in je herinneringen regelmatig opduiken als ze zo plots verdwijnt.
    Het is de afgelopen pakweg 6 maanden gelukkig weer terug gekomen in een aantal clubs. Langere kamers die herhaald worden. Dat zijn de betere.
    Geeft me tevens een flashback naar de dagen van toen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    En als je pech hebt loopt het een beetje uit de hand en in de papieren...
    Valt op zich mee. Ik heb mijzelf goed onder controle. Er gaan genoeg flappen over de balk maar wel allemaal vooraf geteld en verantwoord.

  3. Onderstaande 2 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 1 juni 2020),Patjax ( 3 mei 2020)

  4. #28
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Gelukkig maar, dat zijn zeker de betere... En geld zal het sowieso kosten, daar moet je niet te veel bij stilstaan. Zolang je je er niets voor te kort moet doen, is het niet (te) veel voor mij. Tenslotte, je leeft maar één keer

  5. Onderstaande 2 leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    HellaHolla ( 2 april 2020),Patjax ( 3 mei 2020)

  6. #29
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    12 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    Gelukkig maar, dat zijn zeker de betere... En geld zal het sowieso kosten, daar moet je niet te veel bij stilstaan. Zolang je je er niets voor te kort moet doen, is het niet (te) veel voor mij. Tenslotte, je leeft maar één keer
    Exact mijn levensmotto!

  7. Onderstaande leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax ( 3 mei 2020)

  8. #30
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    12 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard The History of HellaHolla - Deel VI

    You can check out any time you like but you can never leave!

    Och ja. Ik had mijn trouwe lezers nog een verhaaltje beloofd over mijn aanloop naar de saunaclubs vorig jaar! Ik moet zeggen dat qua schrijven er even de klad in kwam bij ondergetekende. Niet omdat de clubs nu dicht zijn en ik helemaal wanhopig ben geworden maar omdat het hele binnen zitten-thuiswerken-isolatie-anderhalve meter maatschappij verhaaltje mij een beetje sip maakte. Maar ik ben zeker weten niet de enige en we doen allemaal wat we kunnen doen om deze ellende zo snel mogelijk achter ons te kunnen laten. Er is voorzichtig licht aan het einde van de tunnel te zien en we zullen moeten afwachten wat er nog komen gaat.

    Afijn. Vorig jaar hing de vlag er anders bij. Na jaren rondgezworven te hebben in allerlei hoeken en gaten (pun intended) in binnen- en buitenland zat ik op een zaterdag eind januari 2019 op de bank thuis met het gevoel dat ik iets buitenshuis wilde gaan doen die late namiddag en avond. Mijn betaalde erotische avontuurtjes vonden op dat moment na het verbreken van mijn laatste relatie in 2017 plaats in een privehuis in de buurt van mijn woonplaats. Allemaal naar tevredenheid en ik liep er tot voor de Coronacrisis begon nog af en toe eens binnen. Maar toch mistte ik iets op een gegeven moment wat veel ijsberen zullen herkennen die ook een verleden hebben in de privehuizen. Privehuizen zijn namelijk best wel chill en relaxed. De dames bieden er vaak ook goede service. Het ding is: als je klaar bent op de kamer sta je binnen de kortste keren weer buiten. Dat is het concept. En juist het nog even in die sfeer blijven hangen en lekker relaxen zit er daar niet in als je de portemonnee gesloten houdt.

    Jaren en dan ook echt jaren geleden las ik regelmatig op andere fora. Dit was de periode dat ik alleen maar ramen bezocht. Daar scrolde ik af en toe langs de rubriek Saunaclubs. Ik had er wel eens in zitten neuzen maar kwam al snel tot de conclusie dat het niks voor mij was qua budget. Ook het hele Partytreff en Pauschal concept wat destijds nog bestond trok mij niet. Dus ik liet het hele verhaal altijd maar voor wat het was. Tot die 26e januari 2019.

    Op die bewuste zaterdag schoot bovenstaande ineens weer door mijn hoofd. Ik pakte mijn tablet er bij en surfte naar het betreffende forum. Ik kende dit forum toen nog niet! Volgens mij ben ik toen het eerste kwartier ofzo bezig geweest met uitpluizen waar al die Duitse plaatsnamen nu precies lagen. Ik woon zelf niet heel ver van de grens maar ja, Duitsland is een groot land. Ik ontdekte dat een behoorlijk deel van de clubs die veelvuldig werden beschreven vlakbij de grens lagen maar dat was dan niet de grens bij mij in de buurt. De meeste clubs waar ik over las lagen tussen het uur en anderhalf uur van mijn woonplaats af.

    Golden Time, niet ver over de grens bij Venlo, sprong er uit qua reisafstand en wat er te doen zou zijn op een zaterdag. 60 euro entree, eten/drinken en wellness included. Dames 50 voor 30. Snel rekensommetje leerde dat als ik hier wat tijd door zou brengen ik vermoedelijk wat goedkoper uit zou zijn als in een privehuis en ik wat anders kon doen tussen het kameren door.

    Ik keek op de klok en besloot het er die avond op te wagen. Mocht het niks zijn was ik nog op tijd thuis en mocht het wel wat zijn had ik een mooi tijdspanne om alles te ontdekken. Ik ben toen in mijn wagen gestapt en naar Bruggen gereden. Precies op tijd voor de avondhap kwam ik aan. Nu val ik zelf, in tegenstelling tot de meeste andere beren hier, in dezelfde leeftijdscategorie als het gros van de DVP’s die werkzaam zijn in de clubs. Daar had ik eigenlijk nooit over nagedacht tot ik kort na aankomst constateerde dat GT voor het grotere deel gevuld was met heren die de leeftijd van mijn vader hebben. Maakt helemaal niets uit verder maar het was een beetje een gek gevoel destijds. Ik weet ook niet eens waarom maar herinner me nog wel dat ik maar hoopte dat personeel en dames mij serieus zouden nemen en niet af zouden werken.

    Mijn eerste indruk was in ieder geval goed en ik keek de ogen uit mijn kop naar al dat moois dat er rondhing. Holy shit, waarom heb ik hier zolang mee gewacht? Dit is 100x beter dan een privehuis en veel relaxter!
    Een club kan nog zo goed verzorgd zijn, de sfeer nog zo fijn en de wellness nog zo schoon maar onderaan de streep zijn het toch de dames die een club maken of kraken. Ook daar kwam ik deze avond op aangename wijze achter. Victoria was de aller-aller-aller eerste die mij de kamer op kreeg in een saunaclub. Haar service was wat ik gewend was in de andere huizen en het was ook een van de weinig keren dat ik het op een half uurtje zou houden. Eigenlijk ging ik heel behoedzaam te werk die dag. Stapje voor stapje, beetje bij beetje. Leuke dame was het wel. We zijn elkaar in latere bezoekjes nog een paar keer tegengekomen maar tot een kamer is het tot op heden niet meer gekomen.

    De tweede dame die avond was een ontdekking die ik tot op de dag van vandaag dierbaar ben. Ik zat na mijn eerste kamer voor langere tijd in de bar vooral heel veel om mij heen te kijken. Het was best druk maar er waren ook genoeg dames beschikbaar. Eentje sprong er op een gegeven moment uit. Een blonde dame met een lief gezichtje. Ik vertel dit nu in vogelvlucht maar deze paragraaf heeft wel 2 uur geduurd denk ik in realiteit. Dan de moeilijkere stap voor HellaHolla: haar aanspreken. Praten met bekenden, onbekenden, man, vrouw of er tussen in: het is allemaal geen probleem voor mij. Praten over niks met iemand waar ik een beetje van onder de indruk ben: knudde. Zo vond ik het toch maar wat spannend om actie te ondernemen en bleef ik beetje sukkelen op m’n krukkie daar in GT.

    Op een gegeven liep ze letterlijk voorbij en werd ik boos op mijzelf. Ga er achteraan verdomme! Toen ze weer terug kwam pakte in een waas haar arm vast en bam het ijs was gebroken. We zijn op kamer beland en de Hongaarse Alexandra liet zich daar van haar beste kant zien door gewoon een hele degelijke goede kamer af te leveren. Dit was ook de doorslag voor mij dat saunaclubs een blijvertje zijn in mijn arsenaal. Ik ben die avond heel tevreden en een ervaring rijker in mijn auto gestapt om een paar weken later weer terug te keren in Bruggen.

    De rest is geschiedenis! Al mijn bezoekjes die ik op tot op heden aan de diverse clubs heb gebracht staan op dit forum beschreven. Op een paar afzwaaiers na is het eigenlijk alleen maar positiviteit tot op heden. Favoriete stekjes op het moment: PSR, Babylon, Venus en GT. Tientallen kamers en dames verder, vele ervaringen rijker en een paar euro lichter kijk ik met een heel goed gevoel terug op mijn wandelperiode sinds januari 2019! Het heeft mij echt veel vooruit geholpen als persoon en ik voel me net iets beter in mijn vel door het hele gebeuren. Van spanning en angst is weinig sprake meer in de communicatie met mooie dames.

    Ik ben dankbaar dat ik deze wereld heb leren kennen en dat ik in de gelukkige positie ben dat ik het mij kan veroorloven om regelmatig te gaan zonder dat ik de hele dag enkel cola hoef te drinken en in het bubbelbad zit. Over een paar weken word ik weer een jaartje ouder. Alexandra kan waarschijnlijk niet de verjaardagskaars uitblazen zoals ze dat vorig jaar deed maar we gaan de schade dubbel en dwars inhalen zodra het weer kan en mag!

    Tot snel ergens in Duitsland beren en let een beetje op jezelf en elkaar in deze tijden!


  9. Onderstaande 13 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 mei 2020),hvdk52 ( 2 mei 2020),jansenroy ( 3 mei 2020),Meme Moo ( 2 mei 2020),mentholbear ( 1 juni 2020),noglangnietuitgewandeld ( 2 mei 2020),Patjax ( 3 mei 2020),Player ( 2 mei 2020),schoolmeester ( 2 mei 2020),snaal88 ( 2 mei 2020),WANDELAAR5 ( 2 mei 2020),Wijze grijze ( 2 mei 2020),yylover ( 3 mei 2020)

  10. #31
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    12 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    In tijden van Corona moet een ijsbeer ook de nodige maatregelen nemen om in zijn behoefte te kunnen blijven voorzien. Zo verrast dat we half maart allemaal waren toen alles ineens op slot ging, zo verbaasd was ik (en velen met mij) dat Mark R. in de week voor 1 juli ineens doodleuk aankondigde dat alle standjes weer waren toegestaan vanaf 1/7.

    Goed nieuws dus! Of werd het probleem alleen maar groter? Sixsens is de enige volwaardige saunaclub in een straal van pak em beet 700 kilometer die weer open mocht en iedereen zag de stormloop van ijsberen al van verre aankomen. Ik plande in mijn gedachten ook een bezoekje ergens in de 2e helft van juli na de “eerste golf” van hongerige bezoekers. Maar mijn zin trok met rasse schreden weg toen termen als: mondkapjes, wachtrijen en maximaal 1 uur op de kamer de revue begonnen te passeren. Ik kom naar een saunaclub voor mijn rust en plezier. Niet om in de rij te staan, met een mondkapje op rond te lopen of forever op een kamer te wachten waar ik vervolgens na een uur weg moet. Ik ben, volgens mij een van de weinige, die een voorstander is van regels maar dan wel regels die nuttig en niet enkel voor de buhne verzonnen zijn. Handjes ontsmetten, beetje afstand houden en temperatuur meten is niks mis mee. Mondkapjes in een bordeel gebruiken en die zodra je op de kamer bent net zo snel weer afzetten om elkaar op de bek te pakken: je reinste onzin.

    Begrijp me niet verkeerd. Dit is allemaal persoonlijk. Sixsens doet haar stinkende best om aan alle regeltjes te voldoen. Hoe krom en scheef het ook allemaal is. Als je om de dag een setje ambtenaren op de stoep hebt staan die met 1 simpel oordeel de hele boel plat kunnen leggen wil je wel meewerken. Het moet geen pretje zijn om een saunaclub te runnen in deze tijd. Complimenten voor het personeel, jullie voorzien in de behoeften van vele heren!

    Ondanks dat ik een aantal namen die ik hoog heb zitten heb zien verkassen naar Sixsens heb ik besloten er zelf voorlopig nog niet heen te gaan. Maar aan de andere kant begon het gemis aan een dagje chillen in het o zo geliefde concept toch wel aan me te knagen na al die maanden. Ik werkte me een slag in de rondte en voelde op een gegeven moment toch dat er een soort van bulldozer langzaam over me heen aan het rijden was. Ik kan wel ff een break gebruiken!

    Gelukkig is er voor alles een oplossing en dus ook voor het “HellaHolla-zeurverhaal-over-Sixsens”. Ik ben geen man van de halve oplossingen. Als we het doen dan doen we het goed. Stay tuned en leg de behangrollen maar klaar want geschreven zal er worden!

  11. Onderstaande 7 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 juli 2020),broodpoot (25 juli 2020),jansenroy (25 juli 2020),lustman (25 juli 2020),Meme Moo (25 juli 2020),mentholbear (25 juli 2020),schoolmeester (26 juli 2020),snaal88 (25 juli 2020)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13.

  Freude 468*60