Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: HellaHolla

Last Online
    Vandaag @ 14:00
    Discussies
    6
    Thanks
    64

Standaard HellaHolla

Hallo heren en beren,

Ik ga hier een stukje over mijzelf schrijven omdat ik met een doel naar dit forum ben gekomen: ervaringen delen, lezen en beren ontmoeten! Dus dan moet de andere partij ook weten tegen wie ze het hebben of niet.

Alright, wie ben ik? Een vrijgezele jongeman, halverwege zijn twintiger jaren. Genoeg gezeur aan mijn kop op zijn tijd, maar de laatste jaren steeds meer voor mijzelf gekozen. Ik neem het er gewoon lekker van in het leven en het kan mij niet schelen wat een ander daar van denkt. Dat gezegd hebbende weten jullie nu vast wel dat ik wandelen een leuke hobby vind!

Mijn eerste wandeling is alweer een tijdje geleden, ik geloof dat het in 2011 was. Toen was ik al eigenwijs met mijn 18 lentes op de teller. Dagje Amsterdam, potje voetbal kijken, de club wint de wedstrijd. Dat moest gevierd worden. Altijd al nieuwsgierig naar de Wallen trok ik na de wedstrijd het centrum in en vond ik mijn weg naar de ramen. Eigenlijk vond ik het maar niks. Druk, luidruchtige mensen die waarschijnlijk onder het invloed van het een en ander waren, niet echt mijn ding. In het Singelgebied trof ik wel een hele rustige, mooie dame aan. Ze beweerde Italiaans te zijn en bij haar beleefde ik mijn eerste DVP bezoek. Later las ik op een collega-forum dat de dame in kwestie gewoon Nederlandse is. Apart verhaal blijft het. Wat goedgelovig was ik toen!

Amsterdam bleef mijn wandelspot voor de jaren daarna maar ik kwam er maar weinig. Eens in de paar maanden hooguit. Daarna vanwege weinig inkomen tijdens mijn studietijd amper gewandeld. Richting het einde van mijn studie ging het op dat gebied ineens stukken beter en zat ik er warm bij. Behalve dat mijn toemalige vriendin me keihard bedrog en mijn korte maar krachtige relatie op de klippen liep. De band met mijn beste vriend liep ook in de soep want hij was degene waar mijn vriendin bovenop kroop. Sindsdien ben ik, op wat losse flodders na, vrijgezel en heb ik behoorlijk schijt gekregen aan de rest van de wereld op dat gebied.

Afijn, einde van de studie kwam in zicht en ik ontdekte dat er in Aachen ook nog een straat zat met dames. Toeval wilde dat ik daar in de buurt woonde en zo ben ik daar nog wel een aantal keer beland. Hele goede sessies gehad met dames aldaar en eigenlijk nooit een slechte. Kwam ook doordat ik wist waar ik binnen moest gaan en waar niet, met dank aan een collega forum. In Aachen heb ik ook mijn record achter het raam gevestigd qua tijd. Heb eens twee uur binnengezeten bij een ontzettend leuke meid uit Bulgarije. Toen ik een paar weken later terugkwam was ze weg en ik heb haar nooit meer gezien. Schade mann.

In deze tijd kwam ik ook regelmatig in andere landen want ik ben niet vies van een reisje. Af en toe werd daar ook een wandelingtje gemaakt. Zo heb ik mijn vertier gehad in o.a. Hongarije, Portugal en Oostenrijk.

Vandaag de dag ben ik hard werkende beer en die moeten af en toe ook eens ontspannen. Vorig jaar deed ik voornamelijk een prive huis aan waar ik altijd uitstekende service krijg. De Wallen had gezworen nooit meer heen te gaan om dat ik nu veel beter gewend en bekend ben. Echter wil ik sinds vorig jaar nog wel eens een uitzondering maken voor 1 dame in La Vie en Rose. Voor de kenners: Poolse Anna met haar bos hout voor de deur. Geweldige dame van de oude stempel. Ook de enige raamdame waar ik achteraf mag betalen.

Maar je moet altijd blijven vernieuwen in het leven. Ik hou van wellness, lekker eten en drinken en vrouwen. Ik snap dan ook van mijzelf niet dat het zo lang geduurd heeft voor ik eens een saunaclub binnenstapte. Het concept is mij op het lijf geschreven en het maakt er direct een dagje uit van ipv een uurtje.

Begin dit jaar maakte ik mijn debuut in Golden Time en ben ik flink gaan lezen over de verschillende clubs in NRW. Na twee bezoekjes aan GT weet ik het zeker, dit is mijn ding vanaf nu! Komende tijd zal ik verschillende clubs aan doen in NRW en dit ook melden in Meeting Point. Lijkt mij tof om daar mensen van dit forum te ontmoeten!

Tot snel,

HH

2. Onderstaande 12 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (13 maart 2019),Eddy_V (15 mei 2019),firstme (14 maart 2019),Giodude (17 maart 2019),housefreak5 (15 mei 2019),mechelen (13 maart 2019),Mr Bluenose (14 maart 2019),schoolmeester (15 maart 2019),Smouse (13 maart 2019),Teiresas (13 maart 2019),Wijze grijze (13 maart 2019),yylover (13 maart 2019)

Last Online
    Vandaag @ 14:48
    Discussies
    5
    Thanks
    44

Standaard

Welkom en veel plezier met wandelen. Misschien komen we elkaar wel eens tegen.

Last Online
    Vandaag @ 14:39
    Discussies
    35
    Thanks
    1.814

Standaard

Welkom.

Waarom ga je niet eens naar Sixsens.....als het daar niets is ben je zo in de A strasse in Aachen.

5. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

housefreak5 (15 mei 2019)

Last Online
    Vandaag @ 12:00
    Discussies
    94
    Thanks
    3.188

Standaard

Welkom Hellaholla!

Lees ook dit eens :

https://www.ijsberenforum.com/forum/...e+acht+geboden

putain putain c`est vachement bien
    nous sommes quand même tous des europeens

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    64

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Welkom Hellaholla!

Lees ook dit eens :

https://www.ijsberenforum.com/forum/...e+acht+geboden

Geniaal stukje tekst

Wat Sixsens betreft, die ga ik zeker ook nog aandoen! Is wel bijna 2 uur rijden, heb het idee dat er zat leuke clubs in Duitsland zijn die korter rijden zijn. Zie momenteel niet echt een reden om als 1e keus naar SS te gaan vanaf hier.

Last Online
    Vandaag @ 15:04
    Discussies
    7
    Thanks
    1.876

Standaard

HellaHolla, welkom op dit forum, en veel plezier met deze mooie hobby, maar kijk uit, zwaar verslavend !

Groet, schoolmeester.

9. Onderstaande 2 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

housefreak5 (15 mei 2019),JonnyFontane (15 maart 2019)

Last Online
    Gisteren @ 02:46
    Discussies
    133
    Thanks
    3.367

Standaard

Nog zo jong en al verdorven
    Verruim je horizon , er zijn nog betere clubs dan GT

11. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

housefreak5 (15 mei 2019)

Last Online
    Vandaag @ 15:10
    Discussies
    192
    Thanks
    10.945

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Nog zo jong en al verdorven
    Verruim je horizon , er zijn nog betere clubs dan GT
    Ja onder meer LR, PHG, PSR en Bab.

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    64

Standaard

Genoeg leuks om te ontdekken dit jaar.
    Babylon staat op de planning over een paar weken bijvoorbeeld!

14. Onderstaande leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

pret (17 maart 2019)

Last Online
    Vandaag @ 15:04
    Discussies
    7
    Thanks
    1.876

Standaard

Veel plezier, Babylon is een mooie en goede club, weet ik uit ervaring.
    Kom er niet zo vaak, gezien de afstand.

Groet, schoolmeester.

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    64

Standaard

Even de balans opmaken na een kwartaal wandelen.

6x een club bezocht te weten:

2x Golden Time

Line-up goed, service van de dames matig (Victoria en een andere Poolse waarvan ik de naam vergeten ben) of uitstekend (Alexandra en Mila), eten voldoende, bier erg goed, wellness voldoende, personeel erg goed, veel te veel badjassen in het weekend

2x Gallardo

Line-up erg goed, service van de dames erg goed, eten uitstekend, bier goed, wellness uitstekend, personeel uitstekend, zeer gemoedelijk en ruim van opzet

1x Babylon

Line-up matig (veel van hetzelfde), service van de dames matig (Alina) of uitstekend (Bonnie), eten voldoende, bier goed, wellness uitmuntend, personeel voldoende, overrated club die geen 70 euro waard is in mijn optiek

1x Samya

Line-up erg goed, service van de dames voldoende, eten erg goed, bier goed, wellness erg goed, personeel goed, is mij heel erg meegevallen op basis van wat ik vooraf las!

Komend weekend weer een nieuwe club ontdekken namelijk Diamond in Moers.

Ik hoop jullie te ontmoeten op 24 mei in Gallardo tijdens mijn Party! 35 euro entree voor ieder die zich tijdig aanmeldt op Meeting Point.

17. Onderstaande 2 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

Meme Moo (13 mei 2019),Piet Plezier (13 mei 2019)

Last Online
    Vandaag @ 11:13
    Discussies
    1
    Thanks
    54

Standaard

Welkom..., idd zeeer verslavend, zeker op zo'n jonge leeftijd al proeven van het vrouwelijk schoon...
    Ik denk eens je eraan begint is er geen weg meer terug...Tijd wijst alles wel uit...Ik ben nu al 1 mnd clean,
    maar het is zwaar ))
    Laatst gewijzigd door housefreak5; 15 mei 2019 om 21:44

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    64

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door housefreak5 Bekijk bericht
    Welkom..., idd zeeer verslavend, zeker op zo'n jonge leeftijd al proeven van het vrouwelijk schoon...
    Ik denk eens je eraan begint is er geen weg meer terug...Tijd wijst alles wel uit...Ik ben nu al 1 mnd clean,
    maar het is zwaar ))
    Thanks!

Heb de afgelopen jaren een aantal personen uit mijn leven zien verdwijnen op jonge leeftijd. Dat ging allemaal op nogal dramatische manieren zoals zelfmoord en verkeersongevallen. Reden des te meer voor mij om alles uit het leven te halen wat er te halen valt. We leven echt maar 1 keer en ook ik kan morgen tegen een boom rijden of dood neervallen en het is klaar.

Ik wil altijd kunnen zeggen daf ik geleefd heb zoals ik het wil. Nu is de tijd om het te doen. Ik kan het financieel makkelijk trekken en heb ook buiten de clubs mijn lol. Pakken wat je pakken kan!

20. Onderstaande 5 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (20 mei 2019),Eddy_V (19 mei 2019),jansenroy (23 mei 2019),mechelen (21 mei 2019),phea (19 mei 2019)

Regels voor berichten