Pagina 7 van 423 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 10574
  1. #151
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Voor een klein voetbal land als België waar ploegen over een bescheiden budget beschikken mag dit als een groot suc6 worden gezien.
    Weliswaar mochten Anderlecht en Gent niet klagen over het nodige geluk maar ze zijn wel door.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #152
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:50
    Berichten
    2.945
    Discussies
    12
    Thanks
    199
    Thanked
    882 in 541 posts

    Standaard

    Strange pick in Europa league with luck for Ajax and Belgian.

    Copenhague- Ajax
    Apoel Nicosie - Anderlecht
    Gent-Genk
    Schalke 04- Borussia Gladbach
    Rostov - MU
    Lyon - Roma
    Celta Vigo- Krasnodar
    Olympiakos-Besiktas

    There is place for surprise.

  3. #153
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Gisteren met lede ogen de prestaties van Ajax en AZ aangeschouwd. Daar wordt een mens niet vrolijk van...
    Mijn God, wat was dat Slecht, met een hoofdletter S.

    Ajax volkomen onmachtig het karwei af te maken tegen een zeer matige Poolse tegenstander. De situatie waarin 5 Ajacieden tegenover 1 Poolse verdediger en een keeper staan en dan nog niet tot scoren kunnen komen was alleszeggend. Onvolwassen en zenuwachtig spel.

    Over AZ zullen we het kort houden. Een schande voor het NL voetbal. Zelden een ploeg verdedigend zo uitermate zwak zien presteren op profniveau. Echt drama!

    Kortom: wederom de bevestiging dat het NL voetbal is gezonken naar een zéér bedenkelijk niveau.
    "Ohne Spaß kein Fun"

  4. #154
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    AZ 67 prestatie lijkt me representatief voor het huidige niveau van Nederlandse voetbal, dat moet nu zelfs de meest fanatieke Oranjefans erkennen. En de Nederlanders, in het buitenland lijkt globaal genomen ook eind verhaal, zie Van Persie etc,,,.Bram is een uitzondering.
    Zzg nu zelfs : clubs zoals NEC, ADO etc vind ik van het zelfde niveau al Erps-Kwerps, Oude God, Club Brugge, Oosterzonen etc.
    dit is gewoon de realiteit.
    Spijtig dat de enigste Internationale vertegenwoordiger.Ajax niet tegen Anderlecht moet. Een verdere afgang van het Nederlands voetbal lijkt me eeer vernederd

  5. #155
    Geregistreerd
    2 september 2015
    Last Online
    9 januari 2020 @ 17:48
    Berichten
    1.072
    Discussies
    81
    Thanks
    2.606
    Thanked
    3.106 in 1.640 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    clubs zoals NEC, ADO etc vind ik van het zelfde niveau al Erps-Kwerps, Oude God, Club Brugge, Oosterzonen etc.
    dit is gewoon de realiteit.
    Deket, lees nog eens terug wat voor een onzin je weer uitkraamt !!
    Je noemt Club Brugge in 1 zin met Oosterzonen enz... volslagen belachelijk maak je jezelf hiermee.
    Club Brugge is nl zoals je weet de laatste 2 seizoenen de kampioen van België en ook dit seizoen staan ze weer bovenaan.

  6. #156
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door @john Bekijk bericht

    Club Brugge is nl zoals je weet de laatste 2 seizoenen de kampioen van België en ook dit seizoen staan ze weer bovenaan.
    Foutje.

  7. #157
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Foutje.
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Belgis...ioenen_voetbal

    AA Gent was ook een keer kampioen.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #158
    Geregistreerd
    2 september 2015
    Last Online
    9 januari 2020 @ 17:48
    Berichten
    1.072
    Discussies
    81
    Thanks
    2.606
    Thanked
    3.106 in 1.640 posts

    Standaard

    Ohja dat is waar ook
    Vorig seizoen alleen, maar goed als je de kampioen van je eigen land vergelijkt met ADO en Oosterzonden heb je ook niet een hoge pet op van die kompetitie

  9. #159
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Sterker nog : ik vind dat ik hiermee de Oosterzonen, en Erps-Kwerps tekort doe.
    alle Belgische ploegen deden het uitstekend, alleen stond er de verkeerde club in de CL, maar die erbarmelijke vertoning had ik ingecalculeerd. .
    bij Brugge vertelden ze nochtans, deze groep is haalbaar, maar publicitair niet interessant. Resultaat : �� zero points.
    Neem dan nog een coach die nul rust en coolheid uitstraalt, integendeel : een brok zenuwen, en een hoog calimerogehalte, eigenlijk de tegenstelling van Ernst Happel, de beste coach die daar rondliep.
    en dan een voorzitter, die een ander het zonlicht niet gunt. Een mediageile advokaat inschakelt om het Eurostadion te verbieden, wanneer Anderlecht er zou spelen, terwijl hij moedwillig vergeet hoeveel miljoenen Club Brugge kreeg naar aanleiding van het EK 2000, en nu willen ze weer verhuizen. Had dan dat geld niet aangenomen he.
    maar gelukkig doen naast de beste club, Genk en Gent het wel goed.
    spijtig dat xe bij deze loting Ajax niet troffen, die zouden ervan langs krijgen, niet zoals AZ door Lyon, immers2-12 dat is wel zeer beschamend.
    waarom denk je dat de Nederlanders buiten playoff nu ook de Beneliga terug van onder het tapijt halen? Omdat ploegen zoals NEC, ADO, Excelsior etc, geen reet voorstellen.
    PSV vind ik al een paar rondes niet meer bij de trekking en ik vrees Big30 dat ik je volgend Europees seizoen weer niet kan uitnodigen voor het treffen Anderlecht-PSV, omdat deze laatste geen CL meer speelt

  10. #160
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:10
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.204
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Vers van de pers: Carnaval is dit jaar in Eindhoven afgelast. De reden is de uitslag FEYENOORD- PSV 2-1 (twee tegen één)

  11. #161
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:10
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.204
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Eerlijkheid duurt het langst met doellijn-technologie (van Philips?). Schijnbaar niet bij een erg huilend PSV. Wat een slechte verliezers.

  12. #162
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    PSV speelde de eerste helft belabberd. Het leek erop dat ze al niet meer geloofden in de kleine kans door winst op Feijenoord nog een titel kans te hebben.
    Nu is PSV definitief afgehaakt, mag Ajax nog een beetje hopen maar lijkt de weg naar de titel nu open voor de Rotterdammers. Werd ook wel eens tijd, dit mag niet meer mis gaan.

    Overigens van slechte verliezers of huilie huilie niets gezien. Denk ook dat men in Eindhovuh liever Feijenoord dan Ajax kampioen ziet worden.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #163
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laplagne Bekijk bericht
    Eerlijkheid duurt het langst met doellijn-technologie (van Philips?). Schijnbaar niet bij een erg huilend PSV. Wat een slechte verliezers.
    Volgens mij heb ik iets gemist dan. PSV heeft de schuld bij zichzelf gezocht en geen "huilie huilie" gedaan. Gewoon domme actie van Zoet door die bal bij het opstaan tegen zijn borst te drukken. Philips maakte het bij de sporadische kansen die het kreeg niet af. Zeer herkenbaar dit seizoen. Geen goalgetter in huis. De Jong is een prima speler met dito houding maar heeft zelf niet de actie in huis. Snelheid is verkocht dmv narsingh/jozefzoon. Ruim bezet middenveld maar alleen daarmee red je het niet. Het is gewoon een belabberd kutseizoen per saldo al is dat na 2 vette jaren ook niet erg. Je zou bijv maar Feyenoord-supporter zijn!!! Teiresas heeft al een plek op de Coolsingel gereserveerd en hopefully lukt het de havenarbeiders om kampioen te worden. Ik ben en blijf trots op de mooie Philips Sport Vereeninging. Niemand die mij mijn clubgevoel af pakt. Sterker. Nu het wat kutter gaat denk ik er weer over na om weer uitwedstrijden te bezoeken. Nu alleen BB nog zo gek krijgen mee te gaan..

  14. #164
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:20
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Standaard

    Was een leuke wedstrijd om via de radio te volgen. Feyenoord had een prima opening en uitgerekend Toornstra scoort hem... alweer. Iedere keer als Toornstra voor Kuyt invalt of ipv Kuyt speelt scoort ie gewoon. Nijhuis was duidelijk van plan op zn Engels te laten spelen, veel doorgaan niet teveel ingrijpen. PSV mag Pereiro heel dankbaar zijn voor een van zijn bevliegingen, want daardoor hadden ze nog een kans. Nou ja, de meeste dingen zijn al door Nedlovefkk benoemd, kansen worden niet afgemaakt en Zoet maakt eigenlijk een eigen goal. Bal van Jan-Scharie wordt precies op de lijn gestopt, maar hij trekt m zelf over de lijn.

    Feyenoord wint dan wel, maar komt niet ongeschonden uit de strijd. Elia en Karsdorp geblesseerd, Jörgensen liep ook een paar keer te trekkebenen. Misschien dat we komende week Kuyt en Kramer nog eens op het veld zien, maar zodra Elia weer fit is, denk ik dat Gio zijn aanvoerder er weer naast zet.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  15. #165
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:10
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.204
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Anno 2017 bestaat er ook nog zoiets als een radio-verslag en daar hebben de PSV'ers wel degelijks lopen huilen. Ik hoef het niet nog eens te luisteren op de regionale zenders of bij NOS Langs de Lijn. Zag de spelers ook al op het veld flink tegen de scheidsrechter lopen razen.

  16. #166
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:10
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.204
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Ben trouwens benieuwd naar de grote schoonmaak bij PSV. De vandaag zwaar tegenvallende Propper kunnen ze in Eindhoven voor veel geld nog aan de Russische competitie voor 1 maart verkopen. Volgens mij moeten ze daar de trainer van FC Utrecht z.s.m. gaan halen.

  17. #167
    Geregistreerd
    2 september 2015
    Last Online
    9 januari 2020 @ 17:48
    Berichten
    1.072
    Discussies
    81
    Thanks
    2.606
    Thanked
    3.106 in 1.640 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laplagne Bekijk bericht
    Ben trouwens benieuwd naar de grote schoonmaak bij PSV. De vandaag zwaar tegenvallende Propper kunnen ze in Eindhoven voor veel geld nog aan de Russische competitie voor 1 maart verkopen. Volgens mij moeten ze daar de trainer van FC Utrecht z.s.m. gaan halen.
    Oke Propper, normaal de stabiele factor, speelt 1 wedstrijd wat minder, dus meteen verkopen?? Wat een lariekoek...
    En Cocu wordt 2x achtereen kampioen en moet ook gelijk ingeruild worden??
    PSV is dit seizoen gewoon niet sterk genoeg tov Feijenoord, dat is duidelijk, maar om dan meteen gekke dingen te gaan doen is ietwat overdreven !

  18. #168
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    In 1993 werd Feijenoord voor het laatst kampioen, daarna werd PSV dit 10 maal. Dat Feijenoord fans nu het zou kunnen dat de Rotterdams club vh volk en het harde werken kampioen kan worden, wat in de war zijn is zeer begrijpelijk en mag je hen niet kwalijk nemen.

    Goed te zien dat Depay langzaam weer op toeren komt. Twee goals en een assist dit weekend bij Lyon. Die komt weer helemaal terug en daar gaan we bij Oranje nog veel plezier aanbeleven.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #169
    Geregistreerd
    2 september 2015
    Last Online
    9 januari 2020 @ 17:48
    Berichten
    1.072
    Discussies
    81
    Thanks
    2.606
    Thanked
    3.106 in 1.640 posts

    Standaard

    Was het laatste kampioenschap van Feyenoord niet in 1999 ipv 1993?
    In ieder geval lang geleden en ik gun ze het dit jaar van harte !

  20. #170
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door @john Bekijk bericht
    Was het laatste kampioenschap van Feyenoord niet in 1999 ipv 1993?
    In ieder geval lang geleden en ik gun ze het dit jaar van harte !
    Sorry maar het is allemaal zo lang geleden dat het ontbreekt aan betrouwbare bronnen. Het zou kunnen maar vind maar eens een archief om het te bevestigen !
    Internet staat vol met nepnieuws. Ik moet eerst bewijzen zien.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. #171
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:10
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.204
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Propper gaat toch weg bij PSV, want bij die club ligt geen toekomst meer voor hem. De club kan nu heel veel geld voor hem krijgen en de waarde van de middenvelder van de nummer drie van Nederland gaat steeds minder worden. Als je nu (!) veel geld voor Propper kan krijgen nu er geen prijzen in Eindhoven dit seizoen meer te winnen zijn, moet je het toch doen. Anders ben je een dief van je eigen portemonnee.

  22. #172
    Geregistreerd
    2 september 2015
    Last Online
    9 januari 2020 @ 17:48
    Berichten
    1.072
    Discussies
    81
    Thanks
    2.606
    Thanked
    3.106 in 1.640 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Sorry maar het is allemaal zo lang geleden dat het ontbreekt aan betrouwbare bronnen. Het zou kunnen maar vind maar eens een archief om het te bevestigen !
    Internet staat vol met nepnieuws. Ik moet eerst bewijzen zien.
    Wikipedia
    Het klopt: 1999


    Hand in hand kameraden

  23. #173
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door @john Bekijk bericht
    Wikipedia
    Het klopt: 1999

    Wikipedia geldt niet als een onafhankelijke betrouwbare bron. Heb je geen andere bron die betrouwbaarder is?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #174
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laplagne Bekijk bericht
    Eerlijkheid duurt het langst met doellijn-technologie (van Philips?). Schijnbaar niet bij een erg huilend PSV. Wat een slechte verliezers.
    Idd het duurde erg lang (bijna 5 min.) voordat de doellijn-technologie te zien was tijdens de rechtstreekse uitzending op Fox sports.
    Ik hoop niet dat het apparaat faalde en dat het eindbeeld eerst even gemanipuleerd moest worden.

  25. #175
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Kan niet op zulke korte tijd. De overwinning van Feyenoord was verdiend, klaar en ik persoonlijk vind het goed dat deze club sinds 1999 geleden, nog eens kampioen kan worden, hoewel ik ze op Ajax misschien nog zie verliezen en met 2punten kunnen de zenuwen, stress hun spel verkrampen.
    mogen ze volgend seizoen tegen Anderlecht en zal er opnieuw geen confrontatie van paars/wit tegen psv worden.
    nogmaals in Belgie uniek,de mooiste en lelijkste club staan samen op kop.
    het doelpuntensaldo, van Anderlecht is beter, maar alleen in Belgie telt het aantal gewonnen wedstrijden.

 

 
Pagina 7 van 423 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60