Pagina 188 van 423 EersteEerste ... 88138178184185186187188189190191192198238288 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.676 t/m 4.700 van 10569
  1. #4676
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:56
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    ...dat vermoeide cluppie dat dit weekend moet uitrusten.
    Het wordt tijd dat dat cluppie van jou volgend seizoen ook eindelijk eens punten gaat pakken in de Europa League.

    In het belang van het Nederlandse voetbal is het te hopen dat Ajax morgenavond uitgerust en goed voor de dag zal komen. Voor Real Madrid is het de laatste kans om nog wat van het teleurstellende seizoen te maken en volgens diverse Spaanse media staat zelfs de baan van de trainer op het spel. Nu gun ik niemand zijn ontslag, maar het geeft wel aan dat er ook voor de Spanjaarden druk op de wedstrijd staat.

  2. #4677
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard IJsberen en Voetbal, Eisbären und Fußball!!!

    https://m.voetbalzone.nl/amp/doc.asp?uid=347528


    Ronald de Boer diep onder de indruk: 'Ik heb echt met verbazing gekeken'


    “Volwassen en achteloos. Het is allemaal goed; elke bal heeft de juiste snelheid. Hij durft altijd vooruit te kijken en beschikt echt over een fantastisch linkerbeen, waardoor die ook alle standaardsituaties mag nemen", vervolgt De Boer zijn lofzang. "Het lijkt allemaal simpel, maar hij doet alles goed. Ik was verbolgen over het feit dat men gisteren zei: ‘Het stelde niet zoveel voor’. Ik vond het echt van een heel hoog niveau."

    Ronald de Boer zal het ook wel niet goed gezien hebben of er geen verstand van hebben



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #4678
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:56
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Jongens, laten we niet allemaal meteen in de war raken als een jonge talentvolle speler tegen een werkelijk bedroevend zwak Excelsior in het eerste half uur een paar keer over een paar meter de bal naar de goede kleur heeft getrapt.

    Ihattaren scoorde inderdaad een voldoende, maar om nu te zeggen dat hij zaterdagavond "zéér goed" was en "op een heel hoog niveau speelde" is zwaar overdreven.

  4. #4679
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter020 Bekijk bericht
    Jongens, laten we niet allemaal meteen in de war raken als een jonge talentvolle speler tegen een werkelijk bedroevend zwak Excelsior in het eerste half uur een paar keer over een paar meter de bal naar de goede kleur heeft getrapt.

    Ihattaren scoorde inderdaad een voldoende, maar om nu te zeggen dat hij zaterdagavond "zéér goed" was en "op een heel hoog niveau speelde" is zwaar overdreven.
    Tuurlijk niet Kunnen El Ghazi, Kishna, Bazoer etc. over meepraten
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  5. #4680
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:56
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sphinx Bekijk bericht
    Kunnen El Ghazi, Kishna, Bazoer etc. over meepraten
    Van El Ghazi en Kishna ben ik nooit gecharmeerd geweest. In mijn ogen waren dat zeker geen toptalenten. Twee momentenvoetballers die het te vaak lieten afweten. Zo ongeveer niet zo heel veel beter dan de categorie Ebecilio en Özbiliz. Vooral aan het spel van El Ghazi ergerde ik mij vaak mateloos, ondanks dat hij met zijn soms goede schot wel enkele prachtige doelpunten heeft gescoord. Beide spelers waren ver verwijderd van het niveau dat Ajax nastreeft en het was dus niet verbazingwekkend dat ze op de bank of tribune belandden en moesten vertrekken.

    Van Bazoer had ik aanvankelijk wel veel meer verwacht. Ik denk dat meer mensen dat gevoel hadden. Maar in het Bosz-spel zag je duidelijk dat hij als middenvelder veel moeite had om aan te haken. Misschien dat hij in de loop van de komende jaren nog wat komt bovendrijven.

    Echte toptalenten in Nederland vind ik De Ligt, De Jong, Bergwijn, Ihattaren, Gravenberch, Ünüvar en de helaas veel te jong gedwongen afgehaakte Nouri. En ook wat ik tot nu toe van Gakpo heb gezien bevalt mij wel, vooral zijn geweldige trap (voorzetten en schoten op doel) lijkt mij een uitstekend wapen waarmee hij voor het nodige doelgevaar kan zorgen (voor het overige moet ik hem nog wat beter leren kennen). En Aad de Mos was altijd buitengewoon onder de indruk van Obispo, maar hij krijgt bij PSV tot nu geen enkele kans in het eerste elftal, terwijl hij vandaag alweer 20 jaar is geworden.

    Verder ben ik ook wel benieuwd naar de ontwikkeling van jouw provinciegenoot Schuurs. Tot de dag van vandaag is hij mij erg tegengevallen bij Jong Ajax, vooral in verdedigend opzicht. Daar had ik veel meer van verwacht. Maar misschien moet hij nog wat wennen aan de voetbalcultuur bij Ajax en het leven in de hoofdstad - dat zal een grote overgang zijn geweest.

    Je merkt dat mijn blik niet alleen op Amsterdam staat gericht.

    Eindelijk weer eens lekker wat meer inhoudelijk over voetbal lullen. Heerlijk! Een verademing in de dagelijkse pennenstrijd met mijn vijanden. Wat heb ik dat hier gemist. Blijf hier vooral komen!

  6. #4681
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:56
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    'Bergwijn kan zich bij Oranje nog meer in de kijker spelen'
    https://www.telegraaf.nl/sport/32381...-kijker-spelen

    In Rotterdam stuurde trainer Mark van Bommel een jeugdig PSV het veld in. Michal Sadílek en Mohammed Ihattaren maakten hun basisdebuut en kregen de voorkeur boven gevestigde namen als Gaston Pereiro en Erick Gutiérrez. "Ik heb Ihattaren een 6 gegeven", vertelt Van Loen over het pas 17-jarige talent uit de jeugdopleiding van PSV. "Je ziet absoluut dat die jongen talent heeft, maar ik vond het er zaterdagavond niet helemaal uitkomen. De extra’s die hij eerder als invaller bracht, heb ik in het duel met Excelsior veel minder gezien. Terwijl dit de ideale wedstrijd voor de jeugd was om zich te bewijzen. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Sadílek . Beide spelers gaven veel te weinig passes naar voren en speelden de bal continu breed. Het kan natuurlijk best dat ze nog wat onwennig zijn, maar ik vind dat je in het eerste van PSV al iets meer mag verwachten."

    Bron: De Telegraaf


    Wat betreft de wedstrijd van zaterdag tegen Excelsior ben ik het volledig eens met de mening van de rapporteur, die ooit nog 25 competitiewedstrijden in het paars-witte shirt van Anderlecht speelde. In die periode was Anderlecht overigens nog een topclub in België. Ik krijg met de minuut meer het gevoel dat Jack42 en Ronald de Boer zaterdagavond in hetzelfde café samen naar een andere wedstrijd hebben gekeken en tijdens de rust volop hebben meegezongen met de carnavalskraker 'Ik ben Willy en gij René'.

    Maar laten we Ihattaren na zijn talrijke balletjes breed van zaterdag nu niet direct een balletje-breedspeler gaan noemen, want ik denk dat hij veel meer in zijn mars heeft.

    'Ik ben Willy en gij René'
    https://www.youtube.com/watch?v=q5XjwJfqQBw

  7. #4682
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:56
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Eigenlijk is er best wel veel humor in het voetbaltopic. Frenkie de Jong die de bal zoveel mogelijk vooruit speelt wordt door iemand42 Frenkie 'Breed' genoemd. En een speler die zaterdag bijna alles simpel breed speelde wordt door diezelfde persoon42 geprezen als Ihattaren 'Pass vooruit'.

    Ik kan daar heerlijk om lachen. Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.


  8. #4683
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:56
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    'UEFA staat opmerkelijke ruil Brych bij Real-Ajax niet toe'

    De Duitse topscheidsrechter Felix Brych moet de Champions League-wedstrijd van dinsdagavond tussen Real Madrid en Ajax fluiten met de assistent-scheidsrechters waarmee hij recentelijk brak. Volgens de regels van UEFA is het namelijk niet toegestaan op korte termijn wisselingen door te voeren in een arbitraal team.

    Dat meldt de Duitse krant Bild. Brych brak vorige week met zijn vaste assistenten Mark Borsch en Stefan Lupp waarmee hij ook op de laatste twee WK's en het EK aantrad. Aanleiding was de onenigheid over enkele omstreden buitenspelsituaties tijdens het Bundesliga-duel van vorige week maandag tussen RB Leipzig en 1899 Hoffenheim (1-1).

    Brych deed daarop bij de Duitse scheidsrechterbaas het verzoek om het eerstvolgende competitieduel tussen Schalke 04 en Fortuna Düsseldorf (0-4) met twee andere assistenten te mogen fluiten. En zo geschiedde. Afgelopen zaterdag stonden Fredrich Assmuth en Thomas Stein de 43-jarige leidsman uit München bij in Gelsenkirchen.

    In het Estadio Santiago Bernabéu moet Brych echter weer samenwerken met Borsch en Lupp, aangezien de UEFA veertien dagen van tevoren de wedstrijdbezetting al bepaalt en daarna alleen nog wijzigingen toestaat op grond van blessures of uitzonderlijke privé-gevallen. Het werpt een bijzonder licht op de return tussen Real en Ajax.

    Bron: Voetbal International

  9. #4684
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:56
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    'Ik zou John Stones, Nicolás Otamendi én 150 miljoen pond bieden en pas stoppen totdat Liverpool mijn aanbod simpelweg niet kan weigeren.'
    Oud-spits Stan Collymore vindt dat Manchester City alsnog de portemonnee moet trekken om Virgil van Dijk te halen. 'Als ik Pep Guardiola was zou Virgil van Dijk de eerste speler zijn op wie ik mijn pijlen zou richten. Ik weet dat Liverpool zijn beste spelers niet zal willen verkopen, en zeker niet aan de concurrentie, maar Van Dijk is zo'n begaafde atleet dat hij elke defensie op deze planeet in één klap een stuk beter maakt. Van Dijk leest het spel beter dan elke andere verdediger in de Premier League en is wat dat betreft een beetje old school. Hij staat in dat opzicht op eenzame hoogte. (The Daily Mirror)

    In Engeland zijn ze zozeer in de ban van Virgil van Dijk dat de BBC op zijn website een verkiezing is gestart wie de beste Nederlander is die ooit in de Premier League heeft gespeeld. De verdediger van Liverpool moet het opnemen tegen grootheden als Dennis Bergkamp, Ruud Gullit, Ruud van Nistelrooy, Edwin van der Sar, Jaap Stam, Marc Overmars, Jimmy Floyd Hasselbaink, Arjen Robben, Rafael van der Vaart, Robin van Persie en Dirk Kuijt.

    Bron: Voetbal International

  10. #4685
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:56
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Op de Duitse televisie was onlangs een vraaggesprek met de Duitse verdediger Mats Hummels. Op de vraag wie op dit moment de beste verdediger van de wereld is, antwoordde hij direct: "zonder enige twijfel Virgil van Dijk".

    Hummels: Van Dijk is the best centre-back in the world
    https://readliverpoolfc.com/2019/01/...t-centre-back/
    https://www.goal.com/en-gb/news/humm...s191q4prv1lw5m

    Mooi compliment voor onze landgenoot. Het geeft wel een veilig gevoel dat we straks op het WK met Van Dijk en De Ligt het beste verdedigingscentrum van de wereld hebben. En met daarvoor op het middenveld ook nog eens Frenkie de Jong en Ihattaren. Want je kunt je toch niet voorstellen dat de in Utrecht geboren Mohammed voor Marokko zal gaan spelen... Samenballen met de Amrabats of met Van Dijk, De Ligt, De Jong en Depay. Ik zou het wel weten als geboren en getogen Nederlander.

  11. #4686
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:56
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Ik las vandaag dat het spelersbudget van Real Madrid 630 miljoen euro bedraagt. Dat van Ajax is 28 miljoen euro, vrijwel net zo veel als wat Bale in zijn eentje verdient.

    Eerlijk gezegd heb ik dat gigantische verschil niet kunnen ontdekken in het veldspel en de kansenverhouding in de heenwedstrijd. Maar vanavond krijgen de Spanjaarden een nieuwe kans om mij ervan proberen te overtuigen dat hun budget terecht 22,5 (!) keer zo groot is. Wat een enorme ongelijkheid, zeg. Bizar.


    Het budget van Real en Ajax
    https://as.com/futbol/2019/03/05/cha...3D&m4=bm9ybWFs

  12. #4687
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter020 Bekijk bericht

    Eerlijk gezegd heb ik dat gigantische verschil niet kunnen ontdekken in het veldspel en de kansenverhouding in de heenwedstrijd
    Als je in de prijzenkast van de laatste 5 jaar kijkt begrijp je het verschil misschien wat beter, 4 x de beste club van Europa en 4x wereldkampioen voor clubs.

    Dit ondanks het feit dat ploegen als Barca een minstens net zo hoog budget hebben, over city en psg met al hun constructies nog maar niet te spreken

    Maar je bent er vandaag vrolijk op los aan het typen, waarschijnlijk verdwijn je na vanavond bij een tegenvallend resultaat weer een paar maanden van de aardbodem, dus leef je vooral nog even lekker uit hier

    En vergeet je snelle schoenen niet aan te doen als je op pad gaat


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  13. #4688
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:56
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    Waarom doe jij je hier eigenlijk voor als fan van Real Madrid? Dat vraag ik mij af.

    Iemand die op woensdag 13 februari 2019 een groot deel van de dag in YinYang verbleef en tijdens de wedstrijd zich aan het vol vreten was in het eetzaaltje, is in mijn beleving sowieso al geen echte voetballiefhebber en natuurlijk al helemaal geen Real-aanhanger. Desondanks ben je in het voetbaltopic niet meer weg te branden. Bijzonder.

    Ik ben erg tevreden over de Europese verrichtingen van Ajax dit seizoen en een eventuele uitschakeling vanavond zal dat gevoel niet veranderen.

  14. #4689
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:56
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    ...bij een tegenvallend resultaat weer een paar maanden van de aardbodem, dus leef je vooral nog even lekker uit hier
    Als Barcelona-fan laat ik mij zeker niet door jou hier wegjagen.

    Ik ben nog aan het nagenieten van de twee winstpartijen in Madrid. Heerlijk!

  15. #4690
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard

    Verder ben ik ook wel benieuwd naar de ontwikkeling van jouw provinciegenoot Schuurs. Tot de dag van vandaag is hij mij erg tegengevallen bij Jong Ajax, vooral in verdedigend opzicht. Daar had ik veel meer van verwacht. Maar misschien moet hij nog wat wennen aan de voetbalcultuur bij Ajax en het leven in de hoofdstad - dat zal een grote overgang zijn geweest.
    Wat Per Schuurs betreft, ik was überhaupt verbaasd dat hij naar Ajax kwam. Het is zeker een talent, maar hij moet nog weerstand opbouwen. Jong Ajax is daar perfect voor, maken of breken in de krochten van de keuken kampioenen. Begrijp nog altijd niet waarom Feyenoord nooit een jeugdteam in de eerste divisie wilde hebben, van weerstand groeien die jonkies juist! En nu spelen ze in Rotterdam één geweldige wedstrijd per persoon maar nooit allemaal tegelijk. Geen flauw idee of ie het bij Ajax gaat redden, wie weet moet ie net als Van Dijk een omweg richting Schotland maken Neil Lennon is nu ook weer manager, dus die kan m wel verdedigen leren bij Celtic
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  16. #4691
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard 0-2 (maak er nog maar 15?)

    Snotverdree, zit deze racebeer nu naar Ajax - Sparta te luisteren of Real - Ajax? Zo dadelijk loopt het hele stadion nog leeg... op 4200 A'dammers na
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  17. #4692
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard

    1-4? Wordt het zo'n dag? Wordt het zo'n dag? Veel blauwe stoeltjes na die knal van Schöne. De 4200 Amsterdammers zitten zo dadelijk alleen in Bernabeu. En Peter is inmiddels knetterstoned en stomdronken van vreugde toeterend door de straten aan het scheuren. Doe je voorzichtig? Real zou slim moeten zijn en Ramos moeten aanklagen wegens inkomstenderving door die domme uitspraak na zijn gele kaart.


    En nu maar hopen dat dit allemaal niet veel te vroeg is gepost.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  18. #4693
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Magistraal! Sprankelend spelend, oppermachtig Ajax vernedert Real.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #4694
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard IJsberen en Voetbal, Eisbären und Fußball!!!

    Beste wedstrijd van Ajax sinds de 0-2 in Madrid in 1996. Gefeliciteerd !

    Vooraf kansloos met odds van 1.01 en Ramos die al vrij had genomen, en het dan zo doen.
    Dik verdiend, als je als Madrid van Ajax zo verliest past er geen enkel excuus.

    Enige zwakke schakel was de rechtsback waardoor
    Madrid toch nog een paar grote kansen kreeg op cruciale momenten. Frenkie de Jong en Tadic waren de besten vandaag, ongekende klasse.

    Jammer dat de Madrilenen Ajax na afloop geen staande ovatie gaven zoals in 1995, zou een mooi gebaar zijn geweest.

    Cristiano zal zich na vandaag nog geweldiger gaan vinden, 50 goals weg en er niks voor in de plaats...

    Maar Ajax heeft vanavond geschiedenis geschreven, kan me zo 1 2 3 niet herinneren dat iemand in de CL met 1-4 van Real won.

    Annekee en Mikky in Madrid, sommige meiden pakken het slimmer aan dan de saunaclub girls





    Edit:



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door John mc Snek; 5 maart 2019 om 22:34

  20. #4695
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    PSV moet wel echt heel goed zijn want ze staan wel boven dit magistrale Ajax

    Mohammed Ihattaren tekent voor een langere periode bij PSV. Real Madrid zoekt nog talenten ....

    https://www.ad.nl/video/ajax-boekt-h...-madrid~p70062

    https://www.ad.nl/dossier-ajax/magis...laag~a65d89a5/
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  21. #4696
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard

    Mohammed Ihattaren tekent voor een langere periode bij PSV. Real Madrid zoekt nog talenten ....
    Ik vrees dat Ajax gewoon de halve basisopstelling én Ten Hag en Schreuder kwijt gaat raken als het zo blijft draaien Remember Bosz tegen Schalke

    https://twitter.com/hollandafutbolu/...43894571343872

    Toch heeft Ajax wel enorm de VAR mee, want volgens mij was die bal waaruit de 3-0 voortkomt over de lijn. Doelpunt wordt na heel lang palaveren goedgekeurd. Frappant detail: de scheids werkte met twee assistenten die niet meer met hem door een deur konden. Complotdenkers op mn werk vreesden al Real-voordeel, maar dat werkte andersom.

    Ook erg mooi voor Lasse Schöne dat ie net voor zijn wissel nog de 1-4 binnentrapt. Helemaal niet slecht voor een jongen uit Taastrup die even meedeed in het tweede van Heerenveen (16 was ie toen) en achtereenvolgens de Graafschap, NEC en Ajax steeds voor de bank of de breedte werd gehaald, maar zich steeds tot basisspeler opwerkt

    https://twitter.com/veronicainside/s...46625331761152
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  22. #4697
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:56
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    En vergeet je snelle schoenen niet aan te doen als je op pad gaat
    Ik had mijn rechterschoen vandaag uitgeleend aan Frenkie en mijn linkerschoen aan Dušan. Wat waren die twee ge-wel-dig!

  23. #4698
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:56
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Een wervelend Ajax. Met zo’n jong elftal. Een historisch pak slaag voor Real Madrid.

    Een geweldige Frenkie de Jong, wat zullen ze in Barcelona enorm genoten hebben van hem. Een ijzersterke Matthijs de Ligt. Een fenomenaal goede Dušan Tadić. Ach, iedereen was erg goed, alleen Mazraoui had even opstartproblemen maar die herstelde zich prima. En de bekwame trainer had zijn elftal perfect voorbereid.

    Met schaamrood op de kaken droop Real af. Pure reclame voor het Nederlandse voetbal. Ik begreep net uit de buitenlandse pers dat ze in de rest van Europa de vingers aan het aflikken zijn na het zien van dit Ajax. Wat een mooi compliment.

  24. #4699
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter020 Bekijk bericht

    Grappig zo’n dubbel gevalletje hoogmoed komt voor de val.
    Ga nog eens lezen ...
    Frenkie maakte op het laatst wel een hele arrogante blunder. Maar hij speelde wel redelijk
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  25. #4700
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard IJsberen en Voetbal, Eisbären und Fußball!!!

    Tja, als Real Madrid fan ben je de laatste jaren enorm verwend ( en dat is nog zacht uitgedrukt) met 4 CL’s in 5 jaar. Uiteindelijk komt zon tijdperk toch een keer ten einde en vandaag was het wel echt de mokerslag op dit seizoen.

    Maar geen excuses over de VAR, blessures, een ongelukkig wedstrijdverloop of weet ik wat niet allemaal. Ajax heeft het vooraf onmogelijke gepresteerd vandaag en daar verdienen ze veel respect voor. Nogmaals vond het jammer dat men ze geen ovatie gaf zoals in 1995.

    De een gaat nu eenmaal wat beter met tegenslagen om en accepteert dingen makkelijker dan de ander, en slaat wat minder om zich heen met excuses noch kruipt onder een steen, zullen we maar zeggen.


    Ajax mag trots zijn op deze historische prestatie, de grootste thuisnederlaag van Madrid aller tijden, in de hoedanigheid van huidige wereldkampioen voor clubs!

    Nb: (Zon ovatie voor de tegenstander die Real ook eens aan Ronaldinho gaf bij Barca, de ovatie aan Rijkaard bij de 0-2 in Milan als dank voor al zijn verdiensten, zulke dingen zul je in Nederland naar andere clubs helaas
    nooit zien.

    Herinner me dat Seedorf destijds in de Arena terugkwam en zelfs werd uitgefloten als hij aan de bal kwam. Hij snapte er zelf niks van, een van de jongens die met Ajax alles had gewonnen en waarvoor de supporters eeuwige dankbaarheid zouden moeten tonen.)

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

 
Pagina 188 van 423 EersteEerste ... 88138178184185186187188189190191192198238288 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.

Living Room 468*60