Pagina 1 van 423 123451151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 10569
  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Reden IJsberen en Voetbal, Eisbären und Fußball!!!

    Post in dit topic alles wat je kwijt wil over een sport die ik vaak op de Zaterdag op de radio beluister of op de TV aanschouw!

    Voetbal oftewel Fußball

    - Wer wird Deutscher Meister?
    - Ich bin Bayern Fan, und zwar deshalb ... !
    - Wer steigt ab?
    - Wat is het mooiste stadion in Duitsland?
    - Waarom Duitsers geen verstand van voetbal hebben!
    - Wat maakt PSV tot een onoverwinnelijke ploeg?

    u.s.w./etc.

    Groet,
    Big30
    (Schalke-fan!)
    Laatst gewijzigd door Big30; 19 maart 2007 om 19:15
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #2
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard WK 2026: OOK ORANJE MAAKT EEN KANS OP DEELNAME

    Het aantal deelnemende landen wordt vanaf het WK 2026 uitgebreid van 32 naar 48. Dat heeft de zogeheten FIFA-council dinsdag tijdens een bijeenkomst in Zürich unaniem besloten.
    Er zal in de poulefase in zestien groepen van drie teams gespeeld worden. 32 landen - de beste twee uit elke poule - plaatsen zich voor de knock-outfase. Het aantal wedstrijden op het WK stijgt daardoor van 64 naar 80.

    Over de precieze regels, bijvoorbeeld hoe een gelijke stand in de groep wordt opgelost, zal in een later stadium een besluit worden genomen.

    Elk continent gaat meer landen afvaardigen naar het toernooi. Het is nog niet bekend waar het WK van 2026 zal plaatsvinden.

    Bij het WK van 2018 in Rusland en het WK 2022 in Qatar blijft het aantal landen op het WK nog 32. Een groter deelnemersveld was een van de beloftes van FIFA-voorzitter Gianni Infantino bij zijn verkiezingscampagne eind 2015 en begin 2016.


    http://www.nu.nl/voetbal/4376649/fif...48-landen.html
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  3. #3
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    WK 2026: OOK ORANJE MAAKT EEN KANS OP DEELNAME
    kijk Piet, ik ben het niet altijd met je eens maar ik bewonder je optimisme, zelfs als dat tegen beter weten in is..
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  4. #4
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    [B] Het is nog niet bekend waar het WK van 2026 zal plaatsvinden.
    Ik doe zomaar een gokje op China.
    (Misschien kunnen we'r wel een wedstrijd van maken. )
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  5. #5
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Sterker nog , ze hebben die maatregel genomen om Oranje nog eens op een tornooi te laten kunnen meedoen.
    betreffende China, dit is verontrustend, kan het protectionisme van Trump op dat gebied volgen. Na de Horeca en het vastgoed willen de volgelingen van Mao ook de voetbalwereld inpalmen.
    de spelers die ook hier (zoals naar de Arabische oliestaten, zeggen dat ze dit voor de "UITDAGING"doen zijn hypocrieten.
    en het nationaal elftal is nog zwakker dan Qatar, nooit een einronde van een wk, ook Arie Haan als coach kon dit niet bereiken met China.
    o ja ze waren er 1 keer bij, Toen Japan en Z, Korea al automatisch geplaatst werden als de 2 organiseerde landen in 2002.
    je weet wel, een van de vele WKs zonder Oranje

  6. #6
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Sterker nog , ze hebben die maatregel genomen om Oranje nog eens op een tornooi te laten kunnen meedoen.
    En belgie...

    Ik vond het wel rustig dat we een voetbaltournooiloos jaar hadden, jammer dat het een beetje werd overschaduwd door de belgenhype..
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  7. #7
    Geregistreerd
    2 september 2015
    Last Online
    9 januari 2020 @ 17:48
    Berichten
    1.072
    Discussies
    81
    Thanks
    2.606
    Thanked
    3.106 in 1.640 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Sterker nog , ze hebben die maatregel genomen om Oranje nog eens op een tornooi te laten kunnen meedoen.

    je weet wel, een van de vele WKs zonder Oranje
    Als ik me niet vergis was Oranje op het laatste WK nog gewoon aanwezig Sterker nog, daar declasseerden ze gastland Brazilië nog in de strijd om de 3e plaats. Met verder 3 finale plaatsen in het verleden is Oranje altijd een van de smaakmakers van het WK geweest, met name op de vele WK's waarop België ontbrak

    Maar los van die geweldige prestaties (voor zo'n klein landje) is het natuurlijk belachelijk om met zoveel landen een WK te gaan spelen. Wederom een bewijs dat het hedendaagse voetbal door het grote geld wordt geregeerd. Die Infantino zal er ongetwijfeld fors voor zijn betaald (onder de tafel) om dit te regelen. Wat dat betreft doet hij niet onder voor zijn voorganger.
    Kortom een grote corrupte bende !

  8. #8
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  9. #9
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Belgisch oud-international François 'Swat' van der Elst is op 62-jarige leeftijd overleden, meldt Sporza. Op Nieuwjaarsdag werd Van der Elst na een hartaanval opgenomen in het ziekenhuis, zijn toestand was toen al kritiek. .......... http://nos.nl/artikel/2152465-belgis...overleden.html
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  10. #10
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Een van de beste Belgische spelers ooit. Bij de mooiste club.
    RIP
    hij bezorgde mee Anderlecht enkele Europese bekers en scoorde ook voor de nationale ploeg enkele cruciale doelpunten

  11. #11
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Niets wereldschokkend, maar gisteren naar Studio Sport gekeken op de NOS.
    Wat was me dat saai, gezonder om in te dommelen dan slaapmiddelen dat wel.
    zo een wedstrijd zoals Willem2 tegen NEC, geeuw, zelfde niveau als Kozakkenboys tegen Ijselmeervogels, hoewel, nog eerder Oude God tegen Erps-Kwerps.
    De grote 3 (het is maar welke benaming je wil geven) wonnen, maar zie de belft van de spelers met handschoentjes rondlopen, zijn dat nu venten?

  12. #12
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Niets wereldschokkend, maar gisteren naar Studio Sport gekeken op de NOS.
    Dan had je kunnen zien dat mijn 2 favoriete clubs bovenaan staan. Feyenoord en FC VVV wonnen beide hun wedstrijd. Twee clubs die niet elk jaar kampioen worden. Dat maakt de magie en de charme des te groter als het kampioenschap tot de mogelijkheid gaat behoren. Bezoekende clubs spelen graag in de legendarische Kuip of het sfeervolle De Koel.
    "De Koel is een van de nog weinige authentieke voetbalstadions in Nederland. Niet alleen de ligging is befaamd, ook de lange trap waarlangs de spelers vanuit de kleedkamers naar het speelveld afdalen is roemrucht. Deze trap was in 2009 dan ook onderwerp van een door het VPRO-programma Holland Sport vervaardigde mini-documentaire. Verder is het een van de laatste stadions die nog staanplaatsen en open tribunes kent."
    Elk jaar kampioen worden is een vrij saaie aangelegenheid. Zo af en toe kampioen worden heeft iets magisch. Dan gaat er in de aanloop iets broeien bij club, spelers en supporters. Ik hoop dat de supporters komende zomer weer op de Coolsingel of de Oude Markt kunnen staan om te feesten.

  13. #13
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Nathan Rutjes, de cultheld van RODA JC, zet zoontje met Kuyt op de foto ....http://crazyvoetbal.nl/2017/01/15/na...yt-op-de-foto/
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  14. #14
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    @deket
    Heb jij in de winterstop eigenlijk de oefenwedstrijden eens bekeken van de zogenaamde belgische topclubs
    Jaja het zijn oefenwedstrijden. Maar zelfs voor oefenwedstrijden kan je zien dat de belgische competitie dood is. Het is een wonder dat er toch nog zoveel talent doorkomt en die gelukkig al voor hun 16de naar het buitenland verkassen.....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  15. #15
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Je zal de Kuip bedoelen? En als VVV promoveert gaat Boy69 mij tracteren op een trio, met 2 dvps, welteverstaan.
    ik herinner mij dat Jaren geleden ene Honda kwam, een Jap. Daar in Venlo in the middle of nowhere kreeg die jongen, die Tokyo gewoon was, de cultuurschok van zijn leven.
    betreffende dat stadion van Feyenoord kan ik beamen, ook de mooiste muziekoptredens vonden en vinden daar plaats. Feyenoord mag daar nooit verhuizen, de sfeer is bijna zo geweldig dan in het Astridpark.

  16. #16
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Eeeuhh er is weer een Kluivert bij Ajax.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  17. #17
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:56
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.204
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Ze vinden het bij de NOS maar niets dat Feyenoord bovenaan staat en maar zeiken over die buitenspelgoal. Zou mij motiveren als speler.

  18. #18
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Eh Willem2, de Belgische competitie blijkt al jaren meer gewaardeerd te zijn dan de Nederlandse, evenals het niveau.
    Anderlecht oefende tegen FC.Koln, een Duitse subtopper en was de betere ploeg ondanks een gelijkspel,1-1.enkele maanden terug werd een andere Duitse subtopper, Mainz met 6-1 afgedroogd. Nu ik laat le ook graag afdfogen maar dan letterlijk.
    soit, maar goed dat ik nu oneline ben, kon ik deze rechtzetten ivm de sterkte.
    en in deze post werd gelachen met de playoff, nu wat wil Nederland invoeren? Een identieke formule. Ook willen ze een Beneliga.
    Nu ik kijk ook liever naar Anderlecht-PSV dan tegen Beveren, maar ook tegen de lampenploeg zal de uitslag voorspelbaar zijn, zoals uit de laatste confrontatie s bleken
    en dat ze talent voor hun 16de weghalen vind ik een van de meest negatieve tendensen.
    Anderlecht investeringen van miljoenen in hun jeugdopleiding. Ik wil je wel een rondleiding geven in het oefencomplex van Neerpede, je eal net zoals iedereen onder de indruk zijn

  19. #19
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Eh Willem2, de Belgische competitie blijkt al jaren meer gewaardeerd te zijn dan de Nederlandse, evenals het niveau.
    Door wie gewaardeerd ? Bezoekersaantallen (ook relatief gezien) zijn laag, economische waarde is laag ...
    En het niveau waar baseeer je dat nu op ? In alle europese rankings staan ze laag...
    Maar goed. Hup Anderlecht
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  20. #20
    Geregistreerd
    2 september 2015
    Last Online
    9 januari 2020 @ 17:48
    Berichten
    1.072
    Discussies
    81
    Thanks
    2.606
    Thanked
    3.106 in 1.640 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Eh Willem2, de Belgische competitie blijkt al jaren meer gewaardeerd te zijn dan de Nederlandse, evenals het niveau.
    Deze opmerking komt met enige regelmaat uit Deket's hoofdje. Wanneer er dan om bewijs wordt gevraagd horen we meestal ff niks meer
    Bewijs ervan is er namelijk niet, sterker nog het is complete onzin en volledig uit z'n paars witte duimpje gezogen

  21. #21
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Je kan zoiets niet exact inschatten, smaken over vrouwen verschillen ook, maar praat met buitenlandse insiders en journalisten,en ze zullen dit beamen, zelfsdie van VI, indien ze eerlijk zijn.
    Kijk ook naar de hoeveelheid ploegen van elk in Europa. Je PSV zie ik er nergens mrer tussenstaan.
    van Brugge idem dito, maar dat lag in de verwachtingen

  22. #22
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Aldus de fan van een club die al 20 jaar lang internationaal geen reet meer voorstelt en geen deuk in een pakje boter meer schiet ! Anderlecht dus.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #23
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    [Louis van Gaal zet definitief een punt achter zijn trainersloopbaan. De man die het Nederlands elftal naar de top-3 van het WK in 2014 leidde en met Manchester United afgelopen jaar de FA Cup won, zegt dat ‘gebeurtenissen in zijn familie’ zwaar wegen bij die beslissing.

    Van Gaal heeft sinds zijn gedwongen vertrek bij Manchester United stapels aanbiedingen ontvangen en daar zat ook een gigantisch bod bij uit het verre Oosten. Op de vraag of het waar is dat hij uit de Arabische landen een contract kreeg aangeboden van 50 miljoen euro voor drie jaar, zei hij: ,,Dat soort bedragen betalen ze daar niet. Maar in China betaalden ze dat wel. Ik kon daar ook heen, maar ik ben nog steeds hier. Er is zoveel gebeurd in mijn familie, dan word je ook weer als mens met je neus op de feiten gedrukt.’’ [/B]



    http://www.telegraaf.nl/telesport/27...initief__.html
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  24. #24
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Berichten
    2.945
    Discussies
    12
    Thanks
    199
    Thanked
    882 in 541 posts

    Standaard

    Memphis Depay signed in Lyon from MU for 18 M €, a good place to recover level of 2 years ago. We hope he will not be a kind of Rekik ( ridiculized last sunday) or Van Der Wiel or Van Wolfswinkel.
    Long time any oranje made something good in France.
    Antonucci (17 years old)signed in Monaco from Ajax. Belgian succeed a lot in France (Hazard, Ferreira-Carrasco).

  25. #25
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Real Madrid, niet langer de rijkste club, gedaald naar plaats 3. Ja en alles meegerekent betreffende omzet, begroting inclusief marketingprodukten.
    plaats ingenomen door Manchester. U. Tja indien je Louis van Gaal nog een jaar langer royaal kan betalen, om niets te doen (vorig seizoen ontslagen) op 2. Barcelona, en dan op 4. Bayern Munchen. Dan nog PSG (dus niet PSV, maar het Franse PSG, dan krijg je nog maar liefst 4 Engelse ploegen, zoals Manchester.City, Chelsea, Arsenal en Liverpool. De top 10 sluit af met het Italiaanse Juventus.
    Dus geen Kozakkenboys.

 

 
Pagina 1 van 423 123451151101 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.

Diamond 468*60