Pagina 181 van 423 EersteEerste ... 81131171177178179180181182183184185191231281 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.501 t/m 4.525 van 10574
  1. #4501
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    ...mensen zijn reeds eerder hoofdschuddend afgehaakt.
    Om in een onderlinge 'discussie' anderen erbij te gaan betrekken vind ik een vorm van zwakte. Een slappe opmerking. Het is niet mijn belangrijkste doel in het voetbaltopic om vriendschappen voor het leven proberen op te bouwen, ook niet met jou.

    Maar de enorme haat tegen, de grote afkeer van, de afgunst op en het leedvermaak over Ajax heeft het sfeertje hier in de afgelopen jaren er inderdaad niet gezelliger op gemaakt. Dat is een gegeven en valt niet te ontkennen. Daar heb jij zelf trouwens ook vaak aan meegedaan. Je zit voornamelijk af te geven op Ajax. Na een verliespartij van Real Madrid of PSV lees ik nooit wat negatiefs van jou (over transfersommen, salarissen, positiespel of wat dan ook). Dus Ajax 'zit' best wel in een behoorlijke mate vastgemaakt in jouw hoofd. In Nederland ben je of voor Ajax of tegen Ajax. En in het deel van het land onder de grote rivieren, dus ook waar jij leeft, en in steden als Rotterdam en Utrecht en vooral hier in het voetbaltopic ben je meestal gruwelijk tegen Ajax. Als Ajax-fan heb je daarmee te leven. Dat went.

    Maar goed, als jij hier ook al gaat afhaken, zie ik de toekomst van het voetbaltopic somber in. Opvolgers van het beruchte trio waar jij voornamelijk op duidt, zie ik namelijk nog niet. Maar een groepje nieuwe acteurs zou het topic zeker kunnen gebruiken. Dat dan weer wel. Het is wachten op een nieuwe generatie, hopelijk van mensen met wat minder haat en agressie.

  2. #4502
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Er wordt wat afgehandeld ... 642 miljoen deze maand
    Tielemans naar Leicester City
    9 nieuwelingen naar Monaco
    Todibo naar Barcelona
    Dauda naar Vitesse
    Cuco Martina naar Feyenoord
    ....https://www.ad.nl/transfer-talk/live...ashi~a6257e4c/
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #4503
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.675 in 2.631 posts

    Standaard

    En de grootste verliezer van deadline day lijkt voorlopig Vincent Janssen te worden. Club Tottenham wil hem verkopen
    - Betis wilde eerst wel, tot er ineens 20 miljoen gevraagd wordt
    - Reden lijkt voorzitter Daniel Levy te zijn geweest, die op het laatste moment de vraagprijs opgehoogd had
    - Betis pissed off en ook Cardiff haakt af. Verkoop lijkt meteen onmogelijk
    - Vervolgens probeert Spurs nog met Janssen in Schalke te gaan shoppen als verhuuroptie. Te laat, want 10 minuten daarna sluit de transfer markt in DE
    - Blijkbaar wil Levy Janssen nu alleen nog naar de zandbak (arabië), de Toendra (Rusland) of het verre oosten laten verkassen (China), enige UK club die hem misschien wil is Burnley, de thuishaven van zo vele Welshe voetballers die op een EK het België van toen nog Marc Wilmots naar huis stuurden, maar dan hebben ze nog 12 minuten... het lijkt er op dat we tot juli een zeer ontevreden Ossenaar in Londen hebben rondhangen. Damn, als dat maar goedgaat
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  4. #4504
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Er wordt wat afgehandeld.
    De belangrijkste transfer in Spanje ben je vergeten te vermelden. De teruggehaalde conditietrainers uit de periode van trainer Zidane hebben ervoor gezorgd dat Real Madrid sinds enkele weken veel fitter oogt dan in de maanden daarvoor, aldus een Voetbal International-verslaggever. Vooral Modric, Kroos en Benzema, die er in de eerste seizoenshelft vaak uitzagen als mannetjes van een veteranenelftal, lijken op het veld er opeens een stuk frisser en beter uit te zien. Een verstandige wijziging van de Spaanse ploeg. Bovendien is het (basis)elftal sinds gisteravond weer compleet, alle geblesseerde spelers zijn weer beschikbaar.

    Ik probeer mij dus nu al op een ietwat opzichtige manier wat in te dekken.

    Maar goed, we kunnen ons dus gaan opmaken voor twee interessante partijtjes in de Champions League. Bij Ajax hebben ze in de afgelopen dagen ook hard en zwaar getraind, én natuurlijk ook nog wat met elkaar gebabbeld. Of dat zijn vruchten gaat afwerpen, moeten we nog even afwachten.

  5. #4505
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Mink Peeters keert vroegtijdig terug bij Real Madrid. Lleida Esportiu huurde de Nederlandse aanvaller sinds de zomer, maar meldt nu dat de samenwerking al ten einde is gekomen.

    De inmiddels twintigjarige Peeters maakte eind 2014 van de jeugdopleiding van Ajax de overstap naar die van De Koninklijke, maar een stap naar de A-selectie heeft er nog niet ingezeten. Bij Lleida, dat speelt op het derde niveau van Spanje, kwam Peeters tot slechts 32 speelminuten verdeeld over twee wedstrijden.

    Vorig seizoen verhuurde Real Madrid hem aan achtereenvolgens VVV-Venlo en Almere City FC. Bij beide clubs werd Peeters geen vaste waarde. Zijn contract bij de Champions League-houder loopt nog door tot medio 2020.

    https://www.vi.nl/nieuws/real-krijgt...verhuurperiode

    Het wil maar niet vlotten met de loopbaan van dit "supertalent". Geflopt op het 3e niveau in Spanje nadat hij eerder al faalde bij VVV en Almere.

  6. #4506
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Verplancke Bekijk bericht
    Het wil maar niet vlotten met de loopbaan van dit "supertalent".
    Mink Peeters is eigenlijk een nagenoeg onbekende speler in het Nederlandse voetbal, en al helemaal voor het grote publiek. In zijn drie seizoenen bij Ajax stond hij niet bepaald bekend als het supertalent van de club. Sterker, hij speelde zelfs nog in de B2-junioren. In Amsterdam was iedereen dan ook enorm verbaasd dat hij opeens, op zijn 16de, overstapte naar Real Madrid. Typisch een gevalletje van dat het soms belangrijker is dat je iemand kent in plaats van wat je kunt. Overigens komt deze geboren Nijmegenaar oorspronkelijk uit de jeugdopleiding van PSV. Hij heeft langer in Eindhoven dan in de hoofdstad gespeeld. Ik heb het sterke vermoeden dat de schrijver van het vorige bericht dat niet wist.

    Maar ik begrijp natuurlijk wel heel goed waarom hij dit stukje hier heeft geplaatst. Dat dan weer wel.

  7. #4507
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.675 in 2.631 posts

    Standaard

    Zuchtt....

    Deze racebeer vreesde er al een beetje voor, maar het wordt zelfs nog erger. Feyenoord bewijst dat ze NIET kunnen voetballen op kunstgras en gaan als het zo blijft de boot in tegen Excelsior
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  8. #4508
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Zo, in Olland everything back to normal: PSV en Ajax met monsterzeges op een drafje en de achtervolgers krasselen wat verder, 6-0&5-0, booooooooring!
    In Bellege is het geiniger met leider Genk dat weer wat uitloopt op Club Brugge dat niet kon winnen van bekerfinalist AAGent in de semiklassieker...In de klassieker Standard-Anderlecht wonnen de Rouches verdiend en tengevolge dreigt Anderlecht uit de top-6 te sukkelen...Coach Rutten start met 3 op 9, da´s niet al te schitterend doch alla...De winteraankopen zullen nog nipt plaatsing voor PO1 kunnen afdwingen meent ss...
    In Duitsland loopt Dortmund 1 puntje extra uit op Bayern dat opnieuw onderuit ging, Dortmund slechts een gelijkspelletje en dus komt Borussia Mönchengladbach prominenter als dark horse opduiken naast de Rekordmeister...kloof blijft 7 punten...Daar een florissantere start voor coach Bosz die Leverkusen op de rails lijkt te hebben met de 3-1 winst tegen Bayern (dikke punten gescoord bij het thuispubliek dunkt ss)...Fortuna Düsseldorf en Schalke04 lijken zich langzaam doch zeker richting behoud te hijsen...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  9. #4509
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door @john Bekijk bericht
    Van Persie gaf voetbal-les...ze mogen zijn veters niet eens strikken !





    Van Hanegem klaar met Feyenoord: 'Er is echt iets goed mis'

    Een week na de in Rotterdam bejubelde 6-2 overwinning op Ajax volgde alweer een domper voor Feyenoord. Er werd met 1-2 verloren van Excelsior. Willem van Hanegem snapt daar helemaal niets van.

    'Vier punten uit de laatste vijf wedstrijden, maar voor veel Feyenoorders is het seizoen toch al geslaagd, want Ajax is een keertje verslagen. Als Ajax geen prijs wint, is het seizoen voor veel Rotterdammers al geslaagd. Altijd maar bezig zijn met een andere club en zelf zo vaak volledig door de bodem zakken, het is absurd', schrijft de Feyenoord-icoon in zijn column in het Algemeen Dagblad.

    Feyenoord viel in de ogen van Van Hanegem volledig door de mand in Kralingen. 'Excelsior is een veredelde amateurclub, maar ze voetballen dus makkelijker dan Feyenoord. De mensen die vorige week riepen dat alle criticasters op de technische staf terug moesten in hun mand, wil ik even niet meer horen. Bij dit Feyenoord is iets echt goed mis.'

    Dat Dick Advocaat de belangrijkste kandidaat is om Giovanni van Bronckhorst na dit seizoen op te volgen als trainer van Feyenoord, vindt Van Hanegem 'een beetje armoedig'. 'Bijna net zo armoedig als het niveau gisteren. Het leek nergens op bij Feyenoord. Blijkbaar draait alles om de halve finale in de beker tegen Ajax later deze maand. Om Ajax nog iets meer te tergen start de kaartverkoop op 6 februari, 6-2 dus. Ik vrees de boemerang.'

    Bron: Voetbal International

  10. #4510
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter020 Bekijk bericht
    Als Feyenoord zelf het spel moet maken tegen een teruggetrokken opponent heeft het vaak veel meer problemen.
    Feyenoord zet zichzelf een week na glansprestatie tegen Ajax alweer te kijk

    Als Feyenoord na de 6-2 tegen Ajax een week later onderuit zou gaan bij Excelsior, was die winst niets waard, had Robin van Persie nog zo gezegd. Maar Feyenoord zakte weer door de ondergrens. Feyenoord was gisteren compleet, met zelfs nog volop munitie op de reservebank. Excuses waren er niet. De ploeg had niet de ingevingen om Excelsior uit elkaar te spelen.

    "Wij wilden zo waken voor dit scenario'', zei Jens Toornstra na afloop. De held van de Klassieker wilde niet van excuses weten. "We hebben niet gebracht wat we tegen Ajax wel hebben gebracht. Qua intensiteit, qua meters, qua werklust. Dat is een feit. We kunnen echt alleen naar onszelf kijken. Excelsior wilde het spel ontregelen met kleine overtredingen. Dat deden wij verleden week tegen Ajax. Het verschil is groot en die wisselvalligheid, dat is al heel het seizoen zo bij ons.''

    Toornstra werd gewisseld. "Ik zie ook dat ik niet zo heb gespeeld als tegen Ajax. Er lag veel minder ruimte, ik moet het vooral van mijn loopacties hebben."

    Bron: AD


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sphinx Bekijk bericht
    Feyenoord bewijst dat ze NIET kunnen voetballen op kunstgras...
    Heeft niet alleen maar met het kunstgras te maken. Maar veel meer met het verschil tussen reactievoetbal en zelf het spel moeten maken tegen meer teruggetrokken tegenstanders.

  11. #4511
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard IJsberen en Voetbal, Eisbären und Fußball!!!

    Dat Ajax door Feyenoord vernederd werd was volgens iemand hier maar een enkel incident en ging het structureel verder wel goed.

    Op zich volstrekt logisch want als je meer dan 1000 dagen niet bovenaan staat in de
    Eredivisie is dat ook maar een incident natuurlijk, een periode van 1000 dagen is zo lang toch niet om het echt een probleem te noemen.

    De week voor Feyenoord al gelijk tegen Heerenveen maakte ook niet uit, of die was hij alweer vergeten.

    En dan nu kansloos verloren van Heracles waarin wederom, net als tegen Feyenoord, alle spelers door de ondergrens gingen, dat is wederom een incident natuurlijk!

    4 wedstrijden na de winterstop waarin je 8 verliespunten oploopt , ook dat klinkt als een incident waar me niet te lang bij stil moeten staan natuurlijk.

    Daarnaast is het natuurlijk ook een incidentje te noemen dat Real Madrid de laatste 3 jaar wereldkampioen werd voor clubs en 3x de CL won, ook puur geluk allemaal!

    Als je zelfs tegen Heracles weggespeeld wordt en Frenkie de Jong net zoveel balverlies heeft geleden als dat ie miljoenen waard zou zijn...Mikky is tevreden en daar gaat het om! Overigens is ze van huisuit fanatiek PSV supportster , dus voor haar is het win-win.

    Gooi de salarissen nog verder omhoog en betaal ze lekker 8 miljoen want met 4 miljoen komen ze toch te tekort, daar krijg je een Blind en Tadic toch niet meer mee gemotiveerd ..

    En koop er nog maar 15


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door John mc Snek; 9 februari 2019 om 20:14

  12. #4512
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.675 in 2.631 posts

    Standaard

    Blijkbaar heeft Ajax ineens ook Kunstgrazeritis, anders kan ik eigenlijk niet verklaren waarom Heraclied Mo Osman, Mo fucking Osman, die nog geen pepernoot raakte voor hij naar de Asia-Cup ging, ineens hakballetjes gaat maken tegen Ajax en er ook nog een doelpunt in krijgt. Ineens blijkt het erg oneerlijk te zijn geweest Kostas Lamprou de schuld te geven van een probleem dat duidelijk veel dieper gaat. Zowel Frank Wormuth als Real Madrid zal het worst wezen: Heracles drie punten en de Spanjaarden zullen hoogstens bang worden van een verkoudheid in het wisselvallige weer. Overigens schijnt Red Bull Leipzig bij Ajax aan te hebben geklopt. Niet voor een speler of voor de coach, maar voor assistent Alfred Schreuder. Julian Nagelsmann (vandaag architect van de comeback van Hoffenheim tegen Dortmund) wilde de Barnevelder er bij zijn nieuwe club in Oost Duitsland graag bij hebben. Schijnbaar houdt Ajax Alfred voorlopig aan zijn contract. Als de paniek toeslaat, staat Schreuder misschien dit seizoen nog voor de groep in Amsterdam
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  13. #4513
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Ajacieden van het veld gejaagd in achtertuin Ten Hag

    Ajax beleeft afgang bij Heracles

    ALMELO - Met angst en beven zullen de Ajacieden vanmiddag laat de wedstrijd FC Utrecht-PSV volgen. Alleen de équipe van Dick Advocaat lijkt de weg voor Ajax naar het kampioenschap nog open te kunnen houden.

    Na de blamerende 1-0 nederlaag bij Heracles Almelo – de tukkers verrasten Ajax al in de eerste competitiewedstrijd in Amsterdam met 1-1 – heeft de ploeg van trainer Erik ten Hag niets meer in eigen hand in de Eredivisie. Kampioen PSV kan vanmiddag een gat van liefst acht punten slaan met nog dertien wedstrijden te gaan. Dan is het echt voor het vijfde achtereenvolgende seizoen gedaan met de kampioensaspiraties in de hoofdstad.

    Aangezien ook alle andere Ajacieden niet thuisgaven waaronder de grootverdieners en routiniers als Dusan Tadic, Daley Blind, Klaas-Jan Hunterlaar, Hakim Ziyech, Nicolas Tagliafico, Lasse Schöne en André Onana moet de redding komen van het labiele FC Utrecht. Zo diep is Ajax gezonken.
    https://www.telegraaf.nl/sport/31333...g-bij-heracles

    Dramatisch slecht, een blamage, een afgang. Tegen Real maakt dit Ajax geen schijn van kans.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #4514
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Dat Ajax na de winterstop niet in goede vorm verkeert, was natuurlijk al een paar weken voor iedereen overduidelijk. Maar ik moet toegeven dat ik desondanks de beschamende wanprestatie, en dan met name in deze mate, in het boer’nland van Almelo niet zag aankomen. Stoere praatjes zijn nu dus ongepast. Nederigheid en schaamte is op zijn plaats. Zelden heb ik zo’n erbarmelijk Ajax gezien als gisteravond. Het was ronduit bedroevend. Ook de trainer deelde vooral met zijn onbegrijpelijke wissels mee in de malaise. Een ploeg die vanaf de eerste minuut met zo’n gebrek aan concentratie, felheid, strijdlust en duelkracht speelt, verdient alleen maar de nederlaag. In die zin kan ik er zelfs wat mee leven. Eigen schuld, dikke bult. Van het vaak mooie voetbal, de klasse en het spelen in teamverband van voor januari is opeens he-le-maal niets meer te zien. De nodige mensen, ook hier, al dan niet samen met hun papegaai op de zitbank, zullen een leedvermakelijke avond hebben gehad. Zo zit het mensenleven nu eenmaal in elkaar. In de omgang is het soms geven en een andere keer nemen. Wel wil ik nog even de complimenten maken aan Heracles Almelo, dat deze keer werkelijk met een enorme winnaarsmentaliteit en een tactisch goede strijdwijze voor de dag kwam (hun trainer mag zich afvragen waarom zijn ploeg dat niet vaker kan).

    Vier weken geleden had ik nog het sterke gevoel dat Ajax dit seizoen landskampioen zou gaan worden, maar die gedachte heb ik na deze bedroevende wanvertoning niet meer. De titel is nu wel érg ver uit het zicht. Ik kan alleen nog maar heel stilletjes in mijzelf gekeerd hopen, meer niet.

    Sowieso mag de eerstvolgende wedstrijd, woensdag in de Champions League, met enige zorg tegemoet worden gezien. De stand van zaken nu is dat de zogenoemde vorm van beide ploegen die elkaar gaan treffen ten opzichte van de eerste seizoenshelft volledig is omgedraaid. Daarom ben ik op dit moment al 'tevreden' als we het onder de tien houden - in de tijd van de loting dacht ik daar ietsje optimistischer over. Overigens heb ik wel eens van een echte voetbalkenner gehoord dat vorm, voor zover dat woord in het voetbal bestaat, plotseling zomaar kan terug zijn. Daar houd ik mij maar aan vast. Beter laat dan nooit. In ieder geval komt de dag dat Ajax weer wat minder slecht gaat voetballen steeds dichterbij - dat is dan wel weer een ietwat geruststellende gedachte.

    Maar goed, het gaat allemaal slechts om voetbal. Dat is gelukkig maar een spelletje. Er zijn natuurlijk veel belangrijkere dingen in het leven. Ik heb altijd al goed kunnen relativeren, dat is één van mijn kwaliteiten. Da's dan weer een voordeel in de huidige voetbalsituatie.

  15. #4515
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.675 in 2.631 posts

    Standaard

    Owkee... PSV lijkt vandaag weinig zin te hebben om cadeautjes van Ajax uit te pakken. Voorlopig 2-0 achter tegen Utrecht, dat blijkbaar goed gekeken heeft naar de vertoning van Heracles. En dat ondanks Lozano en Bergwijn in de basis. Even afwachten hoe dit gaat aflopen...

    Edit: Van Bommel heeft zijn troepen dan toch wakker kunnen schreeuwen: PSV terug op 2-2
    Edit2: VAR MOMENT!!! Pol van Boekel hád een penalty kunnen geven voor Utrecht, maar doet het niet. Aiaiai, die krijgt geen wedstrijd meer volgende week. Hoogstens bij FC Lienden oid
    Laatst gewijzigd door Sphinx; 10 februari 2019 om 17:34
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  16. #4516
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    ik zag het ook net,duidelijke penalty voor Utrecht bij een 2-2 stand,nietwaar BIG30? en eerlijk antwoord graag!
    juist zoals Anderlecht een duidelijke strafschop onthouden werd,maar wij zijn dat gewoon geraakt,vallen al niet omver van verbazing. VAR in winterslaap? ga eens navragen wat die krijgen om in dat kamertje naar die beelden te kijken,toch niet zo een moelijke arbeid,lijkt mij

  17. #4517
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    De VAR zou duidelijkheid moeten scheppen en vraagtekens moeten wegnemen, maar wat je ziet is dat juist de VAR reden is tot het zetten van veel vraagtekens. De overtreding op de Jong was vrij duidelijk en dat had een strafschop moeten zijn, truitje trekken en dan zo duidelijk is een strafschop. Denzel Dumfries gleed uit, maar vloerde wel zijn directe tegenstander al was dat meer een gevolg van zijn val dan een bewuste overtreding. Dat is dan geen directe vrije trap in het strafschop gebied en dus geen 11 meter volgens de regels.

    Jammer dat de regels niet altijd consequent worden toegepast zelfs niet met gebruik vd VAR.

    Anyway, Ajax verliest met 1-0 en daar was het armoe troef, geen vechtlust, berusting. PSV wist na de 2-0 nog een punt te halen en loopt dus verder uit op Ajax, dat zijn de simpele feiten


    Ajax: van winnend collectief naar dolend elftal


    Individualisten. Werkelijk niets is er over van het vrolijke en winnende Ajax van voor de winterstop. Met de 1-0 nederlaag van zaterdagavond bij Heracles Almelo als nieuw dieptepunt. Woensdag wacht Real Madrid in de Champions League, een maand geleden werd daar nog naar uitgekeken.


    De onderlinge acceptatie is ver te zoeken. De ploeg die twee maanden terug nog werd geroemd om het vrolijke samenspel is verworden tot een eilandengroep vol individualisten. Na de dramatische reeks gaat het om persoonlijkheden, over karakter en over leiders. Er werd gepraat en gepraat na de vernedering tegen Feyenoord. Nu zegt aanvoerder De Ligt: ,,Je kunt wel steeds bij elkaar gaan zitten praten, maar als het toch niet wordt uitgevoerd, heb je er niks aan.’’ En: ,,Natuurlijk corrigeren we elkaar, maar blijkbaar heeft het geen effect.’’ Over het fenomeen leiderschap: ,,Ik vind dat altijd een lastig begrip. Wat is leiderschap? Wat er nu gebeurt, heeft misschien ook wel met karakter te maken.’’
    https://www.ad.nl/dossier-eredivisie...ftal~ac7cda42/
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. #4518
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Dat de assistent van de administrator van een hoerenforum de voetbalspelregels niet kent is niet zo erg, daar lach je even om en je gaat weer verder. Maar het is wel triest en teleurstellend als een scheidsrechter die regels niet kent.


    KNVB glashelder na FC Utrecht-PSV: 'Fout van scheidsrechter Van Boekel'

    De KNVB heeft na de wedstrijd FC Utrecht-PSV meer uitleg gegeven over de penaltysituatie tijdens de wedstrijd. Reinold Wiedemeijer, voormalig scheidsrechter en nu woordvoerder van de scheidsrechterscommissie van de KNVB, stelt dat FC Utrecht kort voor het einde van de wedstrijd een strafschop had moeten hebben.

    In de slotfase van het duel nam een uitgegleden Denzel Dumfries in het strafschopgebied Simon Gustafson mee in zijn val. Wiedemeijer vertelde aan FOX Sports dat de VAR (Danny Makkelie, red.) aangaf dat hij het een penalty vond, maar dat scheidsrechter Pol van Boekel zijn eigen conclusie trok. Van Boekel bekeek aan de zijlijn wel de herhaling. Daarna stelde de arbiter dat Dumfries uitgleed en dat het geen strafschop was.

    'Dit is een fout', is de mening van Wiedemeijer en de KNVB. 'Als we het in de groep gooien, zal iedereen voor een strafschop gaan. Voor het ontnemen van een scoringskans in het zestienmetergebied (FC Utrecht-speler Gustafson had de bal van dichtbij vrij op het doel van PSV kunnen trappen, red.), na een al dan niet bewuste overtreding, staat maar één straf: een strafschop. Maar de scheidsrechter blijft altijd de eindverantwoordelijke, zo staat het in het protocol.'

    De KNVB zal met Van Boekel gaan evalueren. 'Er wordt absoluut gesproken met deze scheidsrechter waarom hij tot deze beslissing is gekomen.'

    Bron: Voetbal International

  19. #4519
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter020 Bekijk bericht
    Maar het is wel triest en teleurstellend als een scheidsrechter die regels niet kent.


    KNVB glashelder na FC Utrecht-PSV: 'Fout van scheidsrechter Van Boekel'

    De KNVB heeft na de wedstrijd FC Utrecht-PSV meer uitleg gegeven over de penaltysituatie tijdens de wedstrijd. Reinold Wiedemeijer, voormalig scheidsrechter en nu woordvoerder van de scheidsrechterscommissie van de KNVB, stelt dat FC Utrecht kort voor het einde van de wedstrijd een strafschop had moeten hebben.

    In de slotfase van het duel nam een uitgegleden Denzel Dumfries in het strafschopgebied Simon Gustafson mee in zijn val. Wiedemeijer vertelde aan FOX Sports dat de VAR (Danny Makkelie, red.) aangaf dat hij het een penalty vond, maar dat scheidsrechter Pol van Boekel zijn eigen conclusie trok. Van Boekel bekeek aan de zijlijn wel de herhaling. Daarna stelde de arbiter dat Dumfries uitgleed en dat het geen strafschop was.

    'Dit is een fout', is de mening van Wiedemeijer en de KNVB. 'Als we het in de groep gooien, zal iedereen voor een strafschop gaan. Voor het ontnemen van een scoringskans in het zestienmetergebied (FC Utrecht-speler Gustafson had de bal van dichtbij vrij op het doel van PSV kunnen trappen, red.), na een al dan niet bewuste overtreding, staat maar één straf: een strafschop. Maar de scheidsrechter blijft altijd de eindverantwoordelijke, zo staat het in het protocol.'

    De KNVB zal met Van Boekel gaan evalueren. 'Er wordt absoluut gesproken met deze scheidsrechter waarom hij tot deze beslissing is gekomen.'

    Bron: Voetbal International
    Wat pas echt triest en teleurstellend is (naast het spel van Ajax) is als iemand een geciteerde tekst van VI gaat aanpassen om er zelf voordeel uit te halen (het negeren dat PSV een penalty moest krijgen)
    Hoe laag kan je vallen als Ajax supporter?




    https://www.vi.nl/nieuws/knvb-glashe...van-van-boekel
    Laatst gewijzigd door Jack42; 11 februari 2019 om 16:47 Reden: link aangepast

  20. #4520
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Wat pas echt triest en teleurstellend is (naast het spel van Ajax) is als iemand een geciteerde tekst van VI gaat aanpassen om er zelf voordeel uit te halen (het negeren dat PSV een penalty moest krijgen)
    Hoe laag kan je vallen als Ajax supporter?




    https://www.vi.nl/nieuws/knvb-glashe...van-van-boekel
    Hilarisch en lachwekkend hoe onze Ajax die hard fan, overigens niet voor de eerste keer texten aanpast en deze dan aan bv VI gaat toekennen .

    Volstrekt onnodig verder andere leden afzeiken doen we zelfs in het voetbaltopic niet ! Heb geen tijd en zin daar aandacht aan te besteden.
    Als verder iemand de regels voor een directe vrije trap klaarblijkelijk niet kent vind ik dat niet zo'n ramp, ik ken deze als officieel
    Verenigingsscheidsrechter wel.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. #4521
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.675 in 2.631 posts

    Standaard

    "Dit zijn twee fouten" is de mening van Wiedemeyer en de KNVB
    En dit is nu wat deze racebeer nooit heeft kunnen uitstaan van Pol van Boekel. Die man marchandeert als ie er naast zit. Gertjan Verbeek is de eerste geweest die het jaren terug al opmerkte, maar die kreeg wegens aanmerkingen op de leiding in de media meteen een schorsing (was toen nog trainer in Heerenveen dacht ik). Van Boekel wist graag de ene fout uit met een andere fout. Zo is iedereen even ongelijk behandeld en heeft niemand onterecht voordeel van zijn gekluns. Nu dus ook weer, en de VAR maakt het erger door het niet zoals een zekere Björn Kuipers vorige week nog stelde als Feit te presenteren, hij kreeg van Makkelie alleen Advies. Ik begin onderhand te geloven dat die VAR helemaal niet is ingevoerd om aan discussies een eind te maken, maar om bij de gokkantoren van o.a. William Hill, Ladbrokes, Paddypower etc een extra categorie Scheidsrechtelijke beslissingen te maken waarop gewed kan worden door de voetbalmafia
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  22. #4522
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard IJsberen en Voetbal, Eisbären und Fußball!!!

    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...ste-klas-.html

    Derksen zag maar één strafschop: 'In die situatie had ik hem niet gegeven, nee'


    Overigens vond de analist dat er maar één strafschop gegeven diende te worden. "Dat moment dat De Jong werd vastgehouden was een zuivere penalty, maar als ik scheidsrechter was geweest bij de situatie van Dumfries had ik geen strafschop gegeven."
    ——

    Big wie weet kan je ook een keer aanschuiven bij Veronica Inside bij collega scheidsrechter Derksen


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  23. #4523
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht

    Derksen zag maar één strafschop: 'In die situatie had ik hem niet gegeven, nee'


    Overigens vond de analist dat er maar één strafschop gegeven diende te worden. "Dat moment dat De Jong werd vastgehouden was een zuivere penalty, maar als ik scheidsrechter was geweest bij de situatie van Dumfries had ik geen strafschop gegeven."
    ——

    Big wie weet kan je ook een keer aanschuiven bij Veronica Inside bij collega scheidsrechter Derksen
    De gesprekken lopen en ik zal jullie op de hoogte houden . Hoorde de opmerking van Derksen ook en was het daar uiteraard mee eens. Was ook wel mooi dat je de VAR beelden en geluid hoorde waar vooral uit bleek dat werd gezegd "kijk er eens naar" en dat deed de scheids.
    Regels zijn nu eenmaal niet altijd eenduidig al was in dit geval wel helder dat het geen directe vrije trap was en dus geen penel.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #4524
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Wat een rood witte onzin wordt hier verteld. Aan de beelden van Dumfries kan je duidelijk zien dat hij willens en wetens tracht de man te raken. Zulke overtredingen op De Jong zijn normale duels. De Jong is namelijk echt wel in staat om zijn lichaam zo in te zetten dat hij er voordeel uithaalt.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  25. #4525
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Engelse keeperslegende Gordon Banks (81) overleden
    Gordon Banks, de legendarische keeper van het WK-winnende Engeland uit 1966, is op 81-jarige leeftijd overleden............. https://www.ad.nl/buitenlands-voetba...eden~a87db6fb/
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 
Pagina 181 van 423 EersteEerste ... 81131171177178179180181182183184185191231281 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.

Babylon 468*60