Pagina 201 van 425 EersteEerste ... 101151191197198199200201202203204205211251301 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.001 t/m 5.025 van 10618
  1. #5001
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Tagliafico raakte de bal met zijn arm wat je zelf vaststelde en daardoor haalde hij er voordeel mee uit (de bal bleef in Tagliafico zijn bezit)
    Ja klopt Jack. Dat is de objectieve constatering die door iedereen is waar te nemen. Bal raakt arm.
    Of hij er voordeel uit haalt en of het opzettelijk is, vind ik heel moeilijk te beoordelen. Dat opzettelijke staat nou eenmaal wel als criterium in de spelregels. Wat ik wil aangeven is dat een scheidsrechter dat (toen de VAR er niet was) in een fractie moet beslissen, eventueel nog grensrechter raadplegen. Op vandaag dus met VAR en zelfs dan ziet niet iedereen hetzelfde. Met of zonder VAR, er zullen altijd vage situaties blijven bestaan (waarover wij dan weer kunnen kletsen).


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    en of het opzettelijk is doet er niet toe dat lijkt me een achterhaalde regel. Kijk maar eens na hoe vaak er tegenwoordig wel een penalty wordt gegeven bij niet opzettelijk hands.
    Zoals gezegd, het is wel een criterium in de spelregels.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Denk dat dat voordeel verkrijgen door een handsbal een belangrijkere factor is om wel een penalty te geven of dat de VAR in ieder geval de scheidsrechter aangeeft om de beelden eens te bekijken
    Zeker, dat vind ik ook. Als een speler voordeel haalt uit een overtreding is dat een belangrijk criterium om mee te laten wegen in de beslissing van de scheidsrechter. Alleen was dat hier moeilijk te beoordelen, althans dat vond ik.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    De uitleg van Higler: die praat in zijn eigen straatje.
    Mwahhh, hij gaf gewoon zijn kijk. Wat heeft hij er nou als voordeel bij om Groningen in dit geval een penalty te geven. Of, anders gezegd, wat is zijn voordeel om Ajax te matsen (dus geen penalty te geven.)

  2. #5002
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    badslippers,nu dacht ik altijd dat jij zo nauwkeurig werkt ivm statistieken maar nu veronderstel ik dat het een buisvak was,je vergeet namelijk nog de overwinningen in de europese supercup tegen Hamburg en Liverpool. Tevens was mijn post een antwoord op BIG30 die insinueerde dat Anderlecht nooit de halve finale van de Europacup 1 haalde wat niet klopt,ondergetekende was telkens aanwezig op de nu niet meer bestaande staanplaatsen toen
    en ondanks de huidige shit,niet vergeten dat het jeugdbeleid tot de beste van de wereld aanzien blijft
    Peter 020 is zo een fantiekeling die alles volgt,dus hij weet zeker ook welke prestaties paars/wit(verlos ons van dat nichterige roos op verplaatsing,maar dit terzijde)op de door altijd wederkerige Futurecup georganiseerd door Ajax zijn

  3. #5003
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Goed de UEFA Supercup. Dan vullen we dat aan. Tegen Hamburger SV hebben ze volgens mij niet in de finale van de supercup gestaan. Wél tegen Bayern München en Liverpool. Ik heb het alleen over finales en weet dat jij ons attent maakt op de halve finales van de Paars-Witten. Ik hoop dat het zo klopt. Misschien kun je een nieuw topic openen m.b.t. de resultaten van Anderlecht in Europees verband. Handig ter referentie. Je zult er niet veel tijd aan kwijt zijn ! ! !

    1976 Bayern München (2-1 en 1-4) RSC Anderlecht (Winnaar)
    1978 Liverpool (1-3 en 2-1) RSC Anderlecht (Winnaar)

    Ajax 4 x finale 3x gewonnen in de UEFA Supercup.

    Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA_Super_Cup

  4. #5004
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    shit BS je hebt gelijk,het was Bayern Munchen,tegen Hamburg speelden we de finale in de gewone europacup
    toch een voldoende op statistiek,en ik voel in alle facetten dat ik echt oud aan het worden ben
    maar een ding nog,ik wil eens opzoeken hoeveel Europese bekers rivaal en koopclub Club Brugge won,wacht ik weet het O,dus evenveel keer dat PSV ooit won tegen Anderlecht,nul zero

  5. #5005
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Ajax staat met 3-0 voor tegen Vitesse en net werd een vierde doelpunt op centimeters afgekeurd. Badslippers denkt dat de Var nu in handen is van PSV. Geen smiley....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. #5006
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Ajax staat met 3-0 voor tegen Vitesse en net werd een vierde doelpunt op centimeters afgekeurd. Badslippers denkt dat de Var nu in handen is van PSV. Geen smiley....
    Eindelijk gaat Vitesse ook voetballen en staat het 3-1
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #5007
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Fortuna-verdediger Heerings doet zaken met Messi en Verstappen
    Verdediger Kai Heerings van Fortuna Sittard kreeg al een belletje van Sergio Agüero en een Instagram-bericht van John Terry. En ook Lionel Messi en Max Verstappen zijn klant bij de 29-jarige profvoetballer, die koffers verkoopt met een ingebouwde PlayStation en een televisiescherm.............. https://www.ad.nl/offside/fortuna-ve...ppen~a7dde29a/
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #5008
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    niet slecht bekeken,zakelijk een gat in de markt,en ook van PR heeft hij wel kaaas gegeten,zie de namen die hij bij zijn reklame gebruikt

  9. #5009
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Het is een gatenkaas achterin bij Ajax, wat een prutsers zeg. Was eigenlijk Rood voor vd Beek.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. #5010
    Geregistreerd
    2 september 2015
    Last Online
    9 januari 2020 @ 17:48
    Berichten
    1.072
    Discussies
    81
    Thanks
    2.606
    Thanked
    3.106 in 1.640 posts

    Standaard IJsberen en Voetbal, Eisbären und Fußball!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Welnu, de feiten zodat we van het eeuwige gezever af zijn en ongeïnformeerde ijsberen zelf kunnen constateren hoe het zit
    Welnu Badslippers, denk je nu serieus dat we na deze mooie opsomming nooit meer met de prehistorische uitslagen van paars-wit geconfronteerd worden Dan ken je Deket nog niet.
    Zou uiteraard wel eens tijd worden ca. 40 jaar na dato Sterker nog, indien hij niet te pas en te onpas met deze jaren 70 prijsjes op de proppen zou komen kende het merendeel van de ijsberen de hele club Anderlecht niet eens.

    Btw tot op heden blijft Club Brugge nog altijd de enigste Belgische club die een Europacup 1-finale speelde.

    Laatst gewijzigd door @j; 23 april 2019 om 22:33

  11. #5011
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door @john Bekijk bericht

    Btw tot op heden blijft Club Brugge nog altijd de enigste Belgische club die een Europacup 1-finale speelde.
    Dat en het feit dat Anderlecht nooit een EC1/CL finale speelde hebben we hier al 239 maal vermeld , heb het idee dat die boodschap niet aankomt .
    Ik kan zonder enig probleem meer dan 50 Nederlandse spelers opnoemen die ooit de EC1/CL wonnen, benieuwd hoeveel Belgische spelers deket kan opnoemen.
    Overigens over 1978 gesproken, ja heeeeeel lang geleden, PSV won toen de UEFA cup. Winnen, geen finale spelen maar winnen. Verder een onbelangrijk detail. Kruimelwerk.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. #5012
    Geregistreerd
    2 september 2015
    Last Online
    9 januari 2020 @ 17:48
    Berichten
    1.072
    Discussies
    81
    Thanks
    2.606
    Thanked
    3.106 in 1.640 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Dat en het feit dat Anderlecht nooit een EC1/CL finale speelde hebben we hier al 239 maal vermeld , heb het idee dat die boodschap niet aankomt .
    Klopt Big en ik heb zo’n donkerbruin vermoeden dat onze Belg nu gaat komen met een wedstrijdje uit een grijs verleden die per ongeluk door paars-wit gewonnen werd tegen een Nederlandse club

  13. #5013
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Op 5 februari 1932 won Anderlecht inderdaad van PSV met 11-8 in een memorabele wedstrijd. Het was die dag zeer mistig, de bal was nog ellips vormig, vrouwen mochten ook meespelen, tijdens de rust was iedereen stomdronken, het was een mooie wedstrijd.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #5014
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    zal een Badslippertje doen dus alle confrontaties tussen PSV en Anderlecht in de zo vaak door BIG30 geciteerde Europacup 1
    1991-1992 PSV-Anderlecht,0-0in Eindhoven, 2-0 in Anderlecht
    2000-2001 Anderecht-PSV 1-0 en PSV-Anderlecht 2-3 in Eindhoven,
    geef het maar even mee,
    nog goed geneukt in Eindhoven met 2 Nederlandse mooie vrouwen(die bestaan dus ook)in bordeel Yvonne,maar dat doe ik niet meer,ben terug een brave huisvader,,dit terzijde en niet relevant

  15. #5015
    Geregistreerd
    2 september 2015
    Last Online
    9 januari 2020 @ 17:48
    Berichten
    1.072
    Discussies
    81
    Thanks
    2.606
    Thanked
    3.106 in 1.640 posts

    Standaard

    Ik zei het je Big
    Alsof de plaat blijft hangen, zo voorspelbaar

  16. #5016
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Het is een gatenkaas achterin bij Ajax, wat een prutsers zeg. Was eigenlijk Rood voor vd Beek.
    Welk petje heb je nu weer op ?

    https://www.ad.nl/dossier-eredivisie...esse~add667e4/
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  17. #5017
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 04:09
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Vandaag hoop ik op de meubelboulevard een lekker zittende stoel aan te schaffen. Eentje met een verstelbare rugleuning en een voetenbank. Dan kan ik de wedstrijden van PSV in Tilburg en Alkmaar heerlijk achteroverleunend en met beide beentjes omhoog op mijn televisietoestel gaan bekijken. De banden van de platte kar heb ik zojuist al opgepompt. Voor het voetbal is het goed dat de beste, mooist spelende en meest aanvallende ploeg van het land kampioen wordt.

    Voor de recordkampioen wordt het alweer de vijfde landstitel van de laatste negen jaar. Ajax is dus niet alleen de beste ploeg van Nederland van het verleden, maar ook van de huidige tijd. Daar is geen speld tussen te krijgen.

  18. #5018
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Doe maar trots, als het aan de supporters lag was Ajax nu middenmoot wat ten Hag allang afgeserveerd en weggestuurd .
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  19. #5019
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 04:09
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    ...als het aan de supporters lag was Ajax nu middenmoot...
    Je bent al vroeg op de dag erg in de war.

  20. #5020
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 04:09
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Slutsky geniet van 'amazing' Ajax: 'Een van de beste teams ter wereld'
    https://www.vi.nl/nieuws/slutsky-gen...ams-ter-wereld

    Leonid Slutsky zag zijn Vitesse dinsdag verliezen bij Ajax, en toonde zich na afloop van die 4-2 nederlaag zwaar onder de indruk van de Amsterdammers. De trainer vergeleek de ploeg van Erik ten Hag met de gouden generatie van 1995, het elftal dat de Champions League won.

    De Russische oefenmeester probeerde na de nederlaag in de Johan Cruijff ArenA positieve punten te vinden. 'Als je tegen een elftal van deze kwaliteit speelt, zie je al je eigen tekortkomingen. Op het gebied van niveau, karakter, teamspirit, communicatie', zo somde hij op tegenover de NOS. 'En: we hebben vanavond twee keer gescoord, dat is Juventus bijvoorbeeld niet gelukt.'

    Maar Slutsky moest toch vooral het hoofd buigen. 'Een paar van onze jonge spelers hebben ervaring kunnen opdoen tegen - op dit moment - een van de beste teams ter wereld. Ze zijn fantastisch. Sinds 1995 hebben we geen Ajax zoals dit gezien. Ajax is een amazing team. Ze hebben op iedere positie een topspeler.'

    Bron: Voetbal International

  21. #5021
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 04:09
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Peter 020 is zo een fantiekeling die alles volgt,dus hij weet zeker ook welke prestaties paars/wit(verlos ons van dat nichterige roos op verplaatsing,maar dit terzijde)op de door altijd wederkerige Futurecup georganiseerd door Ajax zijn
    Future Cup
    https://en.wikipedia.org/wiki/Future_Cup


    Als modedeskundige denk ik dat de gemiddelde Anderlecht-speler een andere kleur dan roze wat beter zou staan, ja. Je hebt nu inderdaad toch steeds het gevoel dat er tien @nichten in het veld staan.

    Als trouwe bezoeker heb ik in de loop van de jaren al heel wat nu bekende voetballers op het toernooi zien spelen. Van Ajax jongens als De Ligt, Nouri, Van de Beek, Klaassen en Gravenberch (hij was op zijn 14de al de beste speler van het toernooi tussen veel 17-jarigen van Europese topclubs) en van jouw favoriete club bijvoorbeeld Tielemans, Praet en de forumbekende Svilar. Van de tien edities tot nu toe heeft Ajax er vijf gewonnen en Anderlecht ging driemaal met de beker terug naar Brussel. Over het algemeen zijn dat de twee beste ploegen van het jaarlijkse evenement.

  22. #5022
    Geregistreerd
    2 september 2015
    Last Online
    9 januari 2020 @ 17:48
    Berichten
    1.072
    Discussies
    81
    Thanks
    2.606
    Thanked
    3.106 in 1.640 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Doe maar trots, als het aan de supporters lag was Ajax nu middenmoot wat ten Hag allang afgeserveerd en weggestuurd .
    Tsja GMA, het is los van dat trotse gevoel best wel aandoenlijk om te zien hoe de ajaxsupportertjes als ‘n kind zo blij zijn nu ze voor het eerst in 5 jaar wellicht weer eens een prijsje pakken. Ze buitelen dan ook overal over elkaar heen om hun eerste succesje sinds jaren aan een ieder kenbaar te maken, best wel schattig om te zien.

    Vwb Ten Hag, die werd inderdaad een groot deel van dit seizoen uitgekotst door de supporters maar overigens ook door spelers. Nu ze inzien dat zijn manier van werken toch wat op lijkt te gaan leveren staan ze natuurlijk als 1 blok achter hem.
    Ten Hag heeft een aandeel aan de huidige prestaties maar nog meer mag men bv Marc Overmars danken. Door het afschaffen van het salaris-plafond en daardoor flink te investeren in dure spelers van kaliber heeft Marc eindelijk ingezien dat het op de Cruijff-manier niet ging werken. In dat opzicht heeft het afvoeren van rotte appels als Bergkamp, Jonk enz..de club ook goed gedaan.
    Investeringen in spelers als Zyech, Tagliafico, Neres en Tadic hebben aangetoond dat Marc geleerd heeft van het verleden. Als je dan ook nog ‘n Willem2 talent erbij koopt gaat het eindelijk na zovele jaren weer eens crescendo, chapeau.

  23. #5023
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 04:09
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    ...als ‘n kind zo blij...
    Ik zeg altijd maar: je kunt in je leven beter blij zijn als een kind dan zuur als een @kniesoor.

    Want in dat laatste geval heb je een veel moeilijker leven. Altijd maar negatief en vanwege afgunst woedend zijn en dingen afkraken is natuurlijk niet zo bevorderlijk voor je gezondheid en welzijn en is sowieso zeker niet prettig voor je medemens.

  24. #5024
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    zal een Badslippertje doen dus alle confrontaties tussen PSV en Anderlecht in de zo vaak door BIG30 geciteerde Europacup 1
    1991-1992 PSV-Anderlecht,0-0in Eindhoven, 2-0 in Anderlecht
    2000-2001 Anderecht-PSV 1-0 en PSV-Anderlecht 2-3 in Eindhoven,
    geef het maar even mee,
    nog goed geneukt in Eindhoven met 2 Nederlandse mooie vrouwen(die bestaan dus ook)in bordeel Yvonne,maar dat doe ik niet meer,ben terug een brave huisvader,,dit terzijde en niet relevant
    Maar even fatsoenlijk vastleggen ter bevestiging en referentie.

  25. #5025
    Geregistreerd
    2 september 2015
    Last Online
    9 januari 2020 @ 17:48
    Berichten
    1.072
    Discussies
    81
    Thanks
    2.606
    Thanked
    3.106 in 1.640 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter020 Bekijk bericht
    Want in dat laatste geval heb je een veel moeilijker leven.

    Altijd maar negatief en vanwege afgunst woedend zijn en dingen afkraken is natuurlijk niet zo bevorderlijk voor je gezondheid en welzijn
    Maak je geen zorgen Petertje, ik ben kerngezond en met mijn welzijn is het ook prima, niks te klagen. Bij jou heb ik die indruk allerminst, leg ik als neutrale voetbalanalist en ervaringsdeskundige haarfijn uit dat ajax dit seizoen goede beslissingen heeft genomen, is het weer niet goed en kom je met een zure reactie over woedend zijn?, afgunst? en dingen afkraken? Niets van dat alles menneke Maar goed, ik wil je niet uit je euforische stemming halen, ik vergeef het je

 

 
Pagina 201 van 425 EersteEerste ... 101151191197198199200201202203204205211251301 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10.