Pagina 1 van 167 123451151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 4169
  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Reden IJsberen en Voetbal, Eisbären und Fußball 2016

    Peter Bosz vertrekt bij Vitesse. De trainer maakt per direct de overstap naar Maccabi Tel Aviv, de regerend landskampioen van Israël.

    De 52-jarige Bosz was sinds medio 2013 hoofdtrainer van Vitesse. Bij Maccabi ondertekent de Apeldoorner een contract voor 1,5 jaar. Bij Maccabi Tel Aviv is Jordi Cruijff technisch directeur.

    Assistent-trainer Rob Maas neemt voorlopig de taken van Bosz als hoofdcoach bij Vitesse over. De Arnhemmers staan halverwege de competitie op de vijfde plaats in de eredivisie.

    "Maccabi Tel Aviv heeft mij al een aantal keer benaderd. Ik heb geluisterd naar hun plannen en besloten de uitdaging aan te gaan", zo legt Bosz uit. "Ik heb bij Vitesse met enorm veel plezier gewerkt. De faciliteiten zijn uitstekend en met de hele staf en de mensen binnen de club heb ik geweldig samengewerkt. Ik zal hen enorm gaan missen. Daarentegen heb ik al vaker aangegeven ambities te hebben als hoofdtrainer."
    http://www.telegraaf.nl/telesport/vo.../227/fixtures/

    Opvallend nieuws toch wel. Goede coach en trainer die met Vitesse mooi voetbal liet zien maar wat te weinig punten pakte vond ik. Had eerder verwacht dat hij in beeld zou zijn om de de Boer op te volgen bij Ajax. Zou Jordi Cruijff dit in overleg met zijn vader hebben besloten?

    Ook opvallend is de benoeming van Henk Veldmate als hoofdscout bij Ajax, daar zal intern Ajax wel het nodige commentaar opkomen maar dit lijkt me een verstandige keuze. Zijn eerste klus zal zijn het vinden van een goede spits want het Traore verhaal bleek weinig voeten in de aarde te hebben, die blijft gewoon bij Chelsea.

    "Henk Veldmate heeft een heel goede naam in de voetbalwereld. Zijn komst betekent een kwaliteitsimpuls voor onze scouting en die is nodig. Henk heeft een goed netwerk, nationaal en internationaal. Ik denk dat hij voor ons bijvoorbeeld ook veel kan gaan betekenen in Zuid-Amerika", lichtte directeur spelersbeleid Marc Overmars op de website van Ajax toe.

    Veldmate geldt onder meer als de ontdekker van Luis Suárez, de Uruguayaan die hij in 2006 naar FC Groningen haalde en die inmiddels wordt beschouwd als een van de beste aanvallers ter wereld. Hij was als profvoetballer actief voor FC Groningen, SC Cambuur, SC Veendam en Go Ahead Eagles. Bij Groningen was Veldmate achtereenvolgens jeugdtrainer, hoofd jeugdopleiding, technisch manager en sinds 2014 fulltime scout.
    http://www.telegraaf.nl/telesport/vo.../227/fixtures/

    Dat weer een performance coach, Eelco Veldhuizen een ex-atleet de toekomst verlaat moet als een positief signaal worden gezien, 1 van de vele vriendjes van Ruben Jongkind die daar een baantje kregen. Nummer 10 die de toekomst verlaat, kwestie van grote schoonmaak en opruiming houden.
    Laatst gewijzigd door Big30; 4 januari 2016 om 13:14
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #2
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Heel leuk!

    Derksen is heel goed om het moment te pakken,
    en dat is nu net de room op de gewone pudding
    die inhoudelijk zijn commentaar eigenlijk is ..

    Overigens is er een geheel vertekend beeld van Johan Derksen,
    want hij is bijzonder aardig en oprecht voorkomend tegenover
    mensen uit het "normale" publiek, en ik sprak ooit een alleraardigste
    dochter van hem ..
    Kon je direct aan bemerken wat een goede vader hij was/is.

    Johan wens ik een heel lang en gezond leven toe ..
    En nog veel leuke momenten op TV, want dan kan ie!
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  3. #3
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    'Zidane vervangt Benitez bij Real

    Real Madrid heeft een ingrijpende beslissing genomen in de trainersstaf. Volgens Marca is de 55-jarige Rafael Benitez ontslagen en neemt Zinedine Zidane zijn taken als hoofdtrainer per direct over.
    http://www.telegraaf.nl/telesport/vo...j_Real___.html
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #4
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Benitez is idd ontslagen. Zidane zien ze als tussenoplossing

  5. #5
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Benitez is idd ontslagen. Zidane zien ze als tussenoplossing
    Tjonge, wat een wanbeleid met de huidige voorzitter. Beginnend met de aanstelling van een onbeschofte antivoetbal spelende trainer als Mourinho, de aankoop tegen een te idioot voor woorden hoge megabedrag van een niet meer dan bovengemiddelde speler (Bale), de verkoop van Ozil (die meer kwaliteit heeft als Bale), de verkoop van jeugdtalent Morata (die met zijn goals vervolgens Real Madrid van de Champions League knikkerde met zijn nieuwe club Juventus), het ontslag van Ancelotti (trainer die met Real de champions League won en het team attractief voetbal liet spelen), het laten vertrekken van Alonso, het gedoe met de keeper De Gea wat uiteindelijk niet doorging, zich laten chanteren door Ramos, het niet verkopen van Ronaldo tegen een megabedrag van 130 miljoen aan Manchester (Ronaldo wordt in februari 31 en is over zijn top heen), de aanstelling van Benitez (bekend om zijn behoudende voetbalstijl), het onslag van Benitez slechts 7 maanden later, en nu de aanstelling van Zidane (heeft bij het tweede elftal van Madrid nog weinig bijzonders laten zien.....
    Kortom, teveel signalen van weinig visie en wanbeleid.

    Het huidige Barcelona is wat Real Madrid voorheen was en het huidige Real Madrid is wat Barcelona voorheen was en dat uit zich in het aantal gewonnen prijzen die het laatste decenium richting Barcelona is gekanteld....mede met dank aan Real's voorzitter.
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 4 januari 2016 om 20:40

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Feyenoord heeft maandagavond een officiële herdenking gehouden voor Coen Moulijn, het clubicoon dat vijf jaar geleden op 73-jarige leeftijd overleed. Ongeveer honderd belangstellenden kwamen bij elkaar bij het standbeeld van Moulijn bij De Kuip en daar werd een minuut stilte gehouden. Er werden bloemen neergelegd en het clublied werd gezongen. ............. http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoor...-Moulijn.dhtml


    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #7
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Lees met vertraging in de Standaard een interessante citaat van oud voetballer Wilfried van Moer :"indien de hollanders over hetzelfde talent en over een evengoede ploeg dan België zouden beschikken zouden ee zich zelf al lang Europees kampioen hebben gekroond""nu doen er 24 landen mee, in mijn tijd alleen de beste en geen dwergvoetballanden zoals Ierland, IJsland en Albanie." Ah ja ik vergeet het telkens weer, jullie doe niet mee

  8. #8
    Geregistreerd
    2 september 2015
    Last Online
    9 januari 2020 @ 17:48
    Berichten
    1.072
    Discussies
    81
    Thanks
    2.606
    Thanked
    3.106 in 1.640 posts

    Standaard

    Wel mooi om te lezen dat de Belgen zowat klaarkomen van vreugde nu Nederland een keertje niet is geplaatst voor een groot toernooi. Of zou het komen omdat ze zelf nu eindelijk wel eens mee mogen doen

  9. #9
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Berichten
    1.243
    Discussies
    25
    Thanks
    445
    Thanked
    705 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Lees met vertraging in de Standaard een interessante citaat van oud voetballer Wilfried van Moer
    Wilfried van Wie?
    Never be afraid to laugh at yourself, after all, you could be missing out the joke of the century...

  10. #10
    Geregistreerd
    30 mei 2011
    Last Online
    20 januari 2024 @ 10:42
    Locatie
    Te dicht bij GT ,maar oh zo ver weg de laatste tijd
    Berichten
    262
    Discussies
    7
    Thanks
    690
    Thanked
    91 in 57 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Lees met vertraging in de Standaard een interessante citaat van oud voetballer Wilfried van Moer :"indien de hollanders over hetzelfde talent en over een evengoede ploeg dan België zouden beschikken zouden ee zich zelf al lang Europees kampioen hebben gekroond""nu doen er 24 landen mee, in mijn tijd alleen de beste en geen dwergvoetballanden zoals Ierland, IJsland en Albanie." Ah ja ik vergeet het telkens weer, jullie doe niet mee
    Wat wij niet vergeten is 1988.
    En jullie?
    Ah ja.....
    Kiss my schermafbeelding

  11. #11
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Wie is Wilfried van Moer? Was dat niet de nummer 3 op het WK Driebanden in 1967 of was het die wielrenner die in 1971 de Omloop het Volk won?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. #12
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Google maar and you know it
    btw, dat van de tijd van alleen de 8 sterkste komt niet van Van Moer, maar van Jan Ceulemans. Ook niet bekend?

  13. #13
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Google maar and you know it
    btw, dat van de tijd van alleen de 8 sterkste komt niet van Van Moer, maar van Jan Ceulemans. Ook niet bekend?
    Jan Ceulemans ? Dat was toch een biljarter ?

  14. #14
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Google maar and you know it
    btw, dat van de tijd van alleen de 8 sterkste komt niet van Van Moer, maar van Jan Ceulemans. Ook niet bekend?
    Jan Ceulemans ken ik, inderdaad de broer van Raymond. Raymond speelde in zijn jeugd zelfs nog vierde klasse voetbal, zijn broer Jan kon nog geen bal hoog houden maar was geen onverdienstelijke café voetballer.
    Spits van FC de Kampioenen. Sterk in de derde helft.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. #15
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Wie is Wilfried van Moer? Was dat niet de nummer 3 op het WK Driebanden in 1967 of was het die wielrenner die in 1971 de Omloop het Volk won?
    Ik geloof 3 keer landskampioen en dat was het dan. Geen Europese titels. Af en toe een gouden schoen doch dat is een zeer individualistische prijs voor egoïstische individuen.

  16. #16
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Willem2 hoeft zich geen zorgen meer te maken, ze huren een jong talent van ons Kayawa. Bij Anderlecht kwam hij door de concurrentie moeilijk aan de bak maar bij Willem ll zal hij een smaakmaker worden, niveau ligt daar veel lager.

  17. #17
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 09:54
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    ...niveau ligt veel lager.
    Dat is helemaal juist.

    Zojuist op mijn beeldscherm de wedstrijd in de Spaanse zon tussen de Belgische tobclub Anderlecht en de Nederlandse middenmoter Vitesse gevolgd. De Belgen verloren kansloos met 1-2 en mochten na afloop meer dan tevreden zijn dat de nederlaag niet veel hoger was uitgevallen. En excuses zijn er deze keer niet. De scheidsrechter floot een uitstekende wedstrijd, de twee assistenten waren foutloos en de paars-witten kwamen tijdens deze match met al hun zogenaamde sterkmakers als Proto, Deschacht, Praet, Tielemans, Suárez, Acheampong, Sylla, N'Sakala, Okaka, Kara en Ezekiel in actie. En in de tweede helft mocht Brammetje met rugnummer 14 ook nog even meeballen.

    Verder verloor de Belgische topploeg KV Oostende van FC Groningen, wist de andere topclub Club Brugge niet te winnen van AZ, verloor Lierse SK zowel van Sparta Rotterdam als van Excelsior Rotterdam, en kon de eerste ploeg van Oud-Heverlee Leuven niet winnen van het jeugdelftal van PSV.

    En tot overmaat van ramp verloor Racing Club Genk zélfs van degradatiekandidaat FC Twente. De lievelingsclub van die andere praatjesmaker hier zou er de volgende keer wellicht beter aan doen om de staartploeg van Bora Bora of Kazachstan uit te nodigen.

    Aangezien de laatste onderlinge duels in de Europa Cup tussen 'Noord en Zuid' ook allemaal overtuigend zijn gewonnen door de Nederlanders (Ajax tweemaal tegen Anderlecht, PSV beide keren tegen Zulte Waregem en Feyenoord twee keer tegen Standard Luik) is het na vandaag voor iedereen definitief duidelijk hoe de verhoudingen liggen.

    Hopelijk zijn we nu van al die kansloze opmerkingen van over de landsgrens af.

    Tot slot las ik nog een krantenberichtje uit Malta. De lokale dorpsclub won deze week zijn wedstrijd tegen de Eindhovense lampenclub met 2-1. Een nogal opvallende uitslag.

  18. #18
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Lezen wat er staat Peter, ik schreef dus wel degelijk het niveau in Nederland lager maar dat wist je wel.
    hoe representatief zijn nu oefenpotjes op een winterstage, even serieus blijven. In deze context kunnen de Kozakkenboys ook van PSV of Ajax winnen.
    ik kijk naar de feiten zoals de FIFA ranking, het aantal ploegen dat Europees overwinterd , de kwalificatie voor het EK en heb zo het vermoeden dat het voor wk2018, idem dito zal zijn en last but not least, de marktwaarde van de Belgische en Nederlandse spelers.
    wat betreft Anderlecht, is pas de nieuwe rechtsback eindelijk gearriveerd. De vraag is hoe snel deze Braziliaan zal acclimatiseren maar hij won in eigen land de zilveren schoen, een referentie die kan tellen!

  19. #19
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 09:54
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    ik kijk naar de feiten...
    Ik heb Anderlecht nu in korte tijd drie keer gezien (tegen Lokeren, Westerlo en Vitesse) en begrijp daarom goed dat het zeer barre tijden voor jou zijn. Het voetbalniveau is ronduit dramatisch. Dat zijn de feiten. Zelfs jij kan dat in normale toestand niet ontkennen.

    Ik heb met je te doen. Sterkte!

  20. #20
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 09:54
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Kijk morgen gratis live naar Barça, Ajax en Real

    Geniet zaterdag 9 januari 2016 vanaf 16:00 uur van drie topduels met Barcelona, Ajax en Real Madrid. FC Barcelona neemt het op tegen Granada, Ajax speelt een oefenduel met Hamburger SV en Real Madrid voetbalt tegen Deportivo La Coruña.

    Je kijkt deze wedstrijden live op Ziggo Sport kanaal 14. Maar ook als je geen klant bent van Ziggo kun je deze drie topwedstrijden live kijken. Helemaal gratis! Vraag een gratis toegangscode aan op: https://ontdek.ziggo.nl/events

    Het programma ziet er als volgt uit:
    Vanaf 16:00 uur: Barcelona-Granada
    Vanaf 18:00 uur: Ajax-HSV
    Vanaf 20:30 uur: Real Madrid-Deportivo La Coruña

    Bron: Voetbal International

  21. #21
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    @Peter020
    Werk je nu voor Ziggo .
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  22. #22
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter020 Bekijk bericht
    Ik heb Anderlecht nu in korte tijd drie keer gezien (tegen Lokeren, Westerlo en Vitesse) en begrijp daarom goed dat het zeer barre tijden voor jou zijn. Het voetbalniveau is ronduit dramatisch. Dat zijn de feiten. Zelfs jij kan dat in normale toestand niet ontkennen.

    Ik heb met je te doen. Sterkte!
    En heel binnenkort mogen ze naar Stayen komen. STVV zal ongetwijfeld verzwakt uit de winterstop komen, maar Stayen gaat dan toch spoken. De Hel zal branden!! We gaan die Brusselaars een uppercut geven die nog vele jaren zal nazinderen!!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  23. #23
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Ach dromen kan geen kwaad. Voorspelde een leegloop betreffende de betere spelers van je club and see,,, gelukkig voor jullie hebben de Kanaries in het begin ban het seizoen nog wat punten gehaald. Nu tegen Ajax, PSV en zeker tegen ploegen als ADO, NEC, WILLEM2, RODA etc zou het nog wel gaan. Btw, zal ook komen dan, maar dan moet je die avond wel afkicken van een keer niet te clubben.

  24. #24
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 09:54
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    @Peter020
    Werk je nu voor Ziggo .
    Dat niet, maar ik gun alle voetballiefhebbers vandaag de wedstrijden van drie van de allergrootste clubs uit de voetbalhistorie.

  25. #25
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 09:54
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    En heel binnenkort mogen ze naar Stayen komen. STVV zal ongetwijfeld verzwakt uit de winterstop komen, maar Stayen gaat dan toch spoken. De Hel zal branden!! We gaan die Brusselaars een uppercut geven die nog vele jaren zal nazinderen!!
    Afgaande op het armoedige spel van Anderlecht in de laatste weken is grote angst vooraf niet nodig.

    Wel jammer inderdaad dat STVV tijdens de winterstop wordt beroofd van enkele sterkmakers (sowieso Junior Edmilson en Dompé). Maar goed, zo werkt dat in de voetballerij. Anderlecht heeft dus geluk dat de Kanaries wat nieuwe spelers moeten inpassen.

    STVV: voetbal, volk en vuur.

 

 
Pagina 1 van 167 123451151101 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10.

Babylon 468*60