Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 13:36
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard Christina (Roemeense)



    Christina (Roemeense)
    Leeftijd : 32 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Stevig
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, Tongzoenen, Zoenen, Vingeren
    Extra info : Voorheen in Oceans gewerkt.





  2. Onderstaande 5 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Das (18 maart 2019),French Lover (19 maart 2019),Giodude (11 maart 2019),mechelen (14 maart 2019),mentholbear (11 maart 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 13:36
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...627#post648627

    Vanuit de bar zat een meid bij het podium naar mij te wenken, niet echt mijn type dus de boot afgehouden. Maar ze bleef maar doorgaan en ik nee schudden. Uiteindelijk er toch maar heen gegaan. Ze egt ben je bang of zo dat je niet komt. Maar voor mij was het meer dat ik direct de kamervraag zou krijgen waar ik geen zin in heb want dat ben ik gewend in Samya. Nee het was gewoon eerst een praatje maken en dan kijken we wel of het wat wordt. En inderdaad gewoon een beetje kletsen. Haar naam is Christina, Roemeense, 32 jaar, donker blond haar en wat voller. Voorheen in Oceans gewerkt zei ze. Na wat gekletst te hebben en ze mij wat opgegeild had naar de service gevraagd. Tongen zou ze doen maar alleen op de kamer. Haar het voordeel van de twijfel gegeven en met haar naar de kamer gegaan.
    Op de kamer niets op aan te merken. Ze was goed. Lekker tongen, knuffelen en strelen. Ik voelde dat haar poesje kletsnat was en ze duwde uit zichzelf een paar vingers van mij naar binnen. Het was een geile boel. Pijpen deed ze ook goed en daarna nog wat pussysliding. Daarna over naar neuken waar ze eerst bovenop mij kwam en toen gewisseld naar missio. Lekker tijdens het neuken blijven tongen en uiteindelijk zo klaar gekomen.
    Na mijn laatste paar bezoeken aan Samya alleen maar slechte kamers te hebben gehad was dit een aangename verrassing. Zeker voor herhaling vatbaar.

  4. Onderstaande 4 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (11 maart 2019),French Lover (19 maart 2019),Giodude (11 maart 2019),Husky (11 maart 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58.

Freude 468*60   FKK Artemis 468*60