Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Angel, Lodelinsart

  1. #1
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Daumen hoch Angel, Lodelinsart

    ik dacht dat het wel fake zou zijn maar nee ze is het echt: https://www.quartier-rouge.be/prive/...odelinsar.html

    ziet er in het echt ook zo uit. Heerlijk lijf ook, mooie jonge borsten lekkere volle benen en billen. Wel aantal tattoos (net zo 1 op haar been als Lana, zie link onder) . Was wel een gedoe. Mijn Frans is erg slecht en degene die de telefoon opneemt is volgens mij Braziliaans. Dus ik kwam daar en ik belde voor het nummer van het appartement. Kreeg toen een heel verhaal te horen waar ik niks van begreep. Uiteindelijk gaf ze het nummer, nummer 11, 1-ste etage. Het is een soort appartementen complex. Ziet er wel mooi uit, heel veel ruimte in de gangen en ze hebben er hele bankstellen staan in wat volgens mij openbare ruimte is.

    Maar ik klopte en uiteindelijk kwam Angel aan de deur. Ze zag er slaperig uit in badjas maar het was toch al 14:30 ofzo. Ze zei iets van dat ik een bepaalde persoon moest bellen. Zij spreek alleen Portugees .... Ik kon dus blijkbaar niet terecht. Toen weer naar de auto en weer gebeld en toen duidelijk gemaakt dat ik er nu was. OK, de dame aan de telefoon zou eraan komen. Ik daar wat gewacht maar zag niemand. Na een paar keer heen en weer lopen zal ik een grote zwarte (Braziliaanse) gestalte. Ik denk een vrouw maar zou een travestiet kunnen zijn geen idee. Die reageerde niet op mij maar uiteindelijk weer gebeld bij nummer 11 en toen bleek die grote bij de club te horen. Toen moesten we naar appartement 12 aan de andere kant van de hal/ruimte. Misschien omdat iemand nog op 11 lag te slapen. Het was een wat gekke situatie. Het leek net alsof ze nooit zo vroeg op de dag een klant krijgen en helemaal niet voorbereid waren. Ik moest ook nog even op de hal wachten, geen idee wat er allemaal moest gebeuren.

    Maar in appartement 12 kon ik niet douchen (althans dat zei Angel, er zal daar heus wel een douche zijn in zo'n groot appartement) en op de kamer bleek dat ze ook geen PZC deed terwijl het wel bij haar profiel staat. Mijn geld was toch al weg en ze is ontzettend mooi. Ze is echt een schatje van een meisje, voor mij was het al mooi om met zo'n mooi meisje te mogen spelen. Ondanks dat we elkaars taal niet spreken reageert ze wel leuk en kan je zien dat het een schatje is. Pijpen met deed ze best goed. Lekker langzaam en ze aaide wat met haar koude kleine handje. Ze is ongeschoren, althans niet kaalgeschoren wel getoupeerd. Dat maak ik niet vaak meer mee. Beffen mocht dan wel weer ondanks dat het er niet bij staat. Ik denk dat ze vrij nieuw is in het vak want ze reageert toch nog vrij natuurlijk. Toen nog in 3 standjes geneukt.

    Dit zijn toch van die bezoekjes die lang in mijn geheugen blijven zitten. Wat een hottie zeg.

    Deze dame (Lana) werkt daar ook: https://www.quartier-rouge.be/prive/...delinsart.html

    Ik heb haar niet gezien maar ik vind haar op de foto's ook erg mooi. Denk dat ik daar over paar dagen nog eens langs ga.
    Laatst gewijzigd door Freddy_K; 8 maart 2019 om 16:45

  2. #2
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    is Angel wel 18??
    Pffffffff wat oogt ze jong.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  3. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 8 maart 2019)

  4. #3
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:01
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    is Angel wel 18??
    Pffffffff wat oogt ze jong.
    Wat je zegt Piet!!!!
    Al is ze 18, oogt ze zeker niet, Dit voelt niet goed!!!

  5. Onderstaande leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier ( 8 maart 2019)

  6. #4
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    is Angel wel 18??
    Pffffffff wat oogt ze jong.
    nou ik heb geen paspoort controle gedaan maar ze had al wel schaamhaar Nee ze is zeker wel volwassen maar erg jong nog. Toen ik vroeg of ze 19 was beaamde ze dat.

  7. Onderstaande 2 leden hebben Freddy_K bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 8 maart 2019),Piet Plezier ( 8 maart 2019)

  8. #5
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Wat je zegt Piet!!!!
    Al is ze 18, oogt ze zeker niet, Dit voelt niet goed!!!
    om je eerlijk te zeggen was het nog niet bij me opgekomen toen ik erheen ging (anders had ik natuurlijk ook geen bericht/recensie geplaatst). Zal jullie misschien vreemd in de oren klinken omdat dit jullie eerste reactie is. Ze is ook jong maar ik geloof dat 19 zal kloppen. Ze is 1.72m lang en heeft een volwassen lichaam.

    Dus voordat jullie de politie bij me langs sturen misschien eerst even checken bij Angel.

  9. #6
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:01
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Zo vaart loopt het niet
    Denk alleen dat het bij diverse verkeerde reactie's oproept en bij andere juist het tegenover gestelde
    Ze leek echt jong!!!!!

  10. #7
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Zo vaart loopt het niet
    Denk alleen dat het bij diverse verkeerde reactie's oproept en bij andere juist het tegenover gestelde
    Ze leek echt jong!!!!!
    ik geef toe ik houd van jong. Maar wel van vrouwen. Dus ik houd niet van kinderen. Zoals b.v. dit meisje: https://www.kaufmich.com/GeilesZungenLuder ze schijnt ook in Babylon te hebben gewerkt (ik ben er nog niet geweest maar speelde met de gedachte). 1 foto van haar (nummer 14 als je vanaf bovenste rij telt van links naar rechts) heeft ze een heel jong gezicht. Dat vind ik inderdaad wel geil. Aan de andere kant heeft ze een beetje een kinds lichaam. Ik houd meer van vrouwelijke vormen. Dat heeft hierboven beschreven Angel zeer zeker.

  11. Onderstaande leden hebben Freddy_K bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 8 maart 2019)

  12. #8
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    487 views en geen enkele thumbs-up bij het originele bericht. Dat geeft mij wel weer voldoende informatie. Ga voortaan zelf maar kijken

  13. #9
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    487 views en geen enkele thumbs-up bij het originele bericht. Dat geeft mij wel weer voldoende informatie. Ga voortaan zelf maar kijken
    Misschien geeft dat eerste meer info dan dat tweede
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  14. #10
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    tja allemaal van youppie. Het is in ieder geval een goed teken dat de pedo politie er als de kippen bij was, Swiebertje en Bromsnor.

    swieb.jpg

  15. #11
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    ik schrijf dit in dezelfde thread omdat de meisjes in zelfde appartement werken. Ben bij Lana geweest:https://www.quartier-rouge.be/prive/...delinsart.html Het is inderdaad het meisje van de foto's. Ik kon niet douchen. Ze zei dat er alleen koud water was. Nou zelf had ze ook niet gedoucht. Ik mocht warempel beffen ondanks dat het niet staat aangegeven in de services. Daar kwam me toch een meur uit toen ze haar benen wijd deed. Even puntje van m'n tong erin gewaagd maar snel er weer uit.

    Het rook alsof er 100 condooms in en uit zijn gegaan zonder wassen. Ik vind dat toch wel erg slecht. 80€ betaald. Na 20min stond ik weer op straat. Zonde van het geld. Ik ben zeg maar al zo'n 20++ jaar min of meer verslaafd aan hoerenlopen. Tegenwoordig besteed ik nog wel veel tijd op het internet (hoeren research) maar heb steeds meer moeite om me er toe te zetten ergens heen te rijden. Dan wil ik ook iets bijzonders doen. Dit soort ervaringen maken het nog lastiger. Scheelt wel een hoop geld dat is dan weer positief.

    Geen aanrader dus, of ze moet zich een keer wassen. Ze is wel echt 1.8m lang. Groot meisje en het is toch wel geil als zo'n groot meisje op je zit. Ze keek me intens aan toen ze mij klaar probeerde te rijden. Dat vond ik wel bijzonder. Het is geen onaardig meisje. Ze lachte ook soms. Maar ik knap echt af op slechte hygiëne.

    Toen ik wegging zag ik die mooie Angel heerlijk op de bank zitten als een lief poesje. Ze lachte zo lief naar mij. Wat een schatje is dat.

  16. #12
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    die snelweg van Charleroi naar Luik is goed rijden. Met "Classic Vingt et Un" op de radio en "Blondies" long version of "Call Me" als je net bij de hoeren weg komt https://www.youtube.com/watch?v=iHJOY4P6koQ

    Blondie, uit de tijd dat ik nog jong was. Dat zijn toch de mooiste jaren als je jong bent.

  17. #13
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    ze is hier schijnbaar nog maar kort, ook nieuwe videos. Mijn god wat een hottie zeg: https://www.redlights.be/profiel/ang...eres-semaines/

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:07.

Diamond 468*60