Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Sorana (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Standaard Sorana (Roemeense)



    Sorana (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Donkerbruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken
    Extra info :





  2. Onderstaande 2 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (24 februari 2019),Mr Bluenose (25 februari 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Standaard

    "Looking from a window above, it's like a story of love.
    Can you hear me
    Came back only yesterday
    Moving further away
    Want you near me

    All I needed was the love you gave
    All I needed for another day
    And all I ever knew
    Only you "


    geknipt uit mn bericht

    Terug in de barruimte is het een beetje leeg aan het lopen, paar langparkeerders die eerder veel moeite hadden een kamer te vinden konden nu kiezen, paar vroege klanten ruimden ook het veld. Deze racebeer bleef nog even hangen, zat even van een showtje van Rachel te genieten die een Duitse forumkollege oraal lastigviel toen mn oog viel op een jongedame die een paar plaatsen verder zat en me wenkte. Ik had haar nog niet eerder gezien, Roemeens, jaar of twintig, type girl-next-door. Ze gaf me ook meteen een dikke zoen, zei toen pas dat ze Sorana heette. We raakten in gesprek en tot mijn verrassing hebben we dezelfde smaak qua series: ze bleek een fan van Lucifer, een serie waarin Tom Ellis de gevallen engel op aarde los laat gaan als eigenaar van een nachtclub en would-be lover van een politieagente. Ik ben dan ook helemaal niet verrast als we een paar minuten later op een kamer liggen, zij bovenop me en ze met een vrij aardige imitatie van Ellis' accent vraag: "What is your desire?"

    Dat was begin van een heel interessant uurtje. Ze kust erg lekker en graag, is iets minder onderlegd qua blaascapaciteiten maar ik kon haar een paar hints en tips geven waarna ze in ieder geval iets minder haar handen gebruikt. Een befpauze kon ze erg waarderen, zozeer zelfs dat ik vreesde klem te zitten toen ze plots haar benen dichtkneep. Als vanzelf komt een oud hitje van Yazoo in me op, ooit geweldig gecovered door de Flying Pickets, maar we gaan vanwege de Lucifer-connectie voor het origineel. Als ze niet veel later in cowgirl aanvalt zit ik inderdaad klem, wow hoe langzamer je gaat hoe strakker ze wordt. In missio er bij gaan kussen is teveel en dan ploft ook turbo drie. Oef, nomi voor de Nova award lijkt me zeer op zn plaats.

    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  4. Onderstaande 8 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 februari 2019),Goedemorgenallemaal (31 maart 2019),Husky (25 februari 2019),lampekap ( 2 maart 2019),mentholbear (10 september 2019),Mr Bluenose (25 februari 2019),Schietgraagft (25 februari 2019),Sjeufke (25 februari 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 10:13
    Locatie
    zuiden van het land
    Berichten
    375
    Discussies
    7
    Thanks
    461
    Thanked
    401 in 128 posts

    Standaard

    Ook ik heb gisteren met deze dame een heerlijke tijd gehad. Vrij lang postuur, open gezicht, goed Engels spekend en gezellig babbel op de bank. Op de bank heerlijk lopen zoenen en ik vertelde dat ik het rustig aan wilde doen. Op de kamer gingen we heerlijk verder met (tong)zoenen en mocht ik met haar mooie borstjes spelen en haar voorzichtig vingeren. Toen kwam er een flesje olie tevoorschijn en begon ze mijn pik in te smeren, mijn ballen en.... mijn anus. En begon er en heerlijk aftrekspel, zo lekker dat ik het pijpen niet eens miste. Op een gegeven moment ging haar hand nog lager en beroerde ze mijn gaatje. Of ik dat ook wilde en of ik ze me een prostaatmassage mocht geven, een specialiteit van haar zei ze. Dat was een first voor mij maar ik dacht, laat haar maar haar gang gaan. Dat heb ik heb geweten en wat was het lekker. Het was heerlijk en na een minuut of 10 enorm heftig klaargekomen, een van mijn beste orgasmes ooit. Daar moest ik even van bijkomen en dat deed ze door heerlijk kroelend naast me te komen liggen. We hebben nog even gekletst over haar studie en vakantie en toen hebben we met een dikke zoen afscheid genomen. Heerlijk half uur!

  6. Onderstaande 11 leden hebben GrandCru bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 maart 2019),fervent (25 mei 2019),Goedemorgenallemaal (31 maart 2019),hvdk52 (20 maart 2019),lampekap (26 maart 2019),le_belge (20 maart 2019),Manureva (24 maart 2019),mentholbear (10 september 2019),Mooiejoke (20 maart 2019),Schietgraagft (21 maart 2019),Sjeufke (21 maart 2019)

  7. #4
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Is nu werkzaam in FKK Club Venus in Hamminkeln.

  8. #5
    Geregistreerd
    19 juni 2019
    Last Online
    21 juni 2019 @ 17:29
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag heb ik Sorana bezocht bij FKK Club Venus in Hamminkeln. Mooie verschijning en eenmaal op de kamer bleek ze ook iedere cent waard. Ze zoent heerlijk en haar massage is een aanrader. Ze gaf een ontspanningsmassage en dat blijkt een specialiteit van haar. Daarna heeft ze het pijpend afgemaakt (mc). Leuke meid en zeker voor herhaling vatbaar.

  9. Onderstaande 3 leden hebben Clitmeister bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (10 september 2019),Mr Bluenose (20 juni 2019),Viscamessi (21 juni 2019)

  10. #6
    Geregistreerd
    19 juni 2019
    Last Online
    21 juni 2019 @ 17:29
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clitmeister Bekijk bericht
    Afgelopen vrijdag heb ik Sorana bezocht bij FKK Club Venus in Hamminkeln. Mooie verschijning en eenmaal op de kamer bleek ze ook iedere cent waard. Ze zoent heerlijk en haar massage is een aanrader. Ze gaf een ontspanningsmassage en dat blijkt een specialiteit van haar. Daarna heeft ze het pijpend afgemaakt (mc). Leuke meid en zeker voor herhaling vatbaar.
    Misschien om nog erbij te vertellen; Sorana gaf na de massage keurig aan dat er nog 8 minuten over waren. En of ze het dan maar pijpend zou afmaken. In andere discussies bij andere clubs las ik iets over liegen over de tijd etc. Dat gebeurde in elk geval niet bij Sorana.

  11. #7
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Staat niet meer op de AWL. Werkt dus niet meer in Venus.

  12. #8
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Terug in Bab, volgens de GPL...

  13. #9
    Geregistreerd
    3 maart 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:18
    Berichten
    98
    Discussies
    6
    Thanks
    269
    Thanked
    82 in 40 posts

    Standaard

    War auch am Donnerstag tatsächlich Vor-Ort im Babylon.

  14. #10
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    Gisteren ook aanwezig in Babylon! Heet vanaf gisteren "Pinokkio" bij mij, daar ze vertelde dat ze van Pasen tot afgelopen week van een sabbatical had genoten.
    Het is maar wat je onder een sabbatical verstaat zullen we maar zeggen
    Salutations,

    Swazontneuf

  15. #11
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Zaterdag jl. ook in Babylon.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  16. #12
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Gisteren een heerlijk kamertje met haar gehad. Pijpen was wat zuinig, maar overall een goeie kamer met deze dame die er zelf ook van kan genieten.

  17. #13
    Geregistreerd
    4 juli 2021
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 22:37
    Berichten
    163
    Discussies
    11
    Thanks
    60
    Thanked
    590 in 113 posts

    Standaard

    Ik zie op ladies.de dat Sorana in de buurt van Elsdorf (Bergheim) privé ontvangt en verder nog 5 (ex) Babylon dames

    https://www.ladies.de/sex-anzeigen/h...orana-10601669

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09.

Living Room 468*60