Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Maria (Bulgaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    31 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 18:07
    Locatie
    Dichtbij de Germaanse grens
    Berichten
    287
    Discussies
    60
    Thanks
    354
    Thanked
    456 in 130 posts

    Standaard Maria (Bulgaarse)

    Vandaag heb ik deze dame bezocht in Heaven 7. Het is een zeer vriendelijke dame met een uiterst goede service voor de standaardprijs van 40 euro. Ze viel me op bij de gokautomaten. Zij had zich volledig geconcentreerd op de gokautomaat waarop zij aan het spelen was. Niet veel later kwam ik haar tegen in het restaurant. Ze at in haar eentje. Het is een mooie verschijning die niet actief aan het jagen is en dat siert vaak de dames. Ik hou persoonlijk absoluut niet van dames die constant aan het jagen zijn. Na een kort gesprek met haar heb ik bestolen om samen een kamer te gaan opzoeken. Gelukkig hoef je in H7 nooit zo lang te gaan wachten op vrije kamer. Ik heb het in andere clubs wel eens anders meegemaakt namelijk. Ze doet aan volop tongzoenen, pijpen doet ze lekker langzaam en heel diep. Er wordt ook flink gelikt en gezogen aan de ballen en het perineum. Ik ben helaas niet toegekomen aan het geslachtsverkeer en ik heb geëjaculeerd tijdens het orale gebeuren. Het was een prima sessie en het herhalingsgevaar is 100%. De volgende keer zal zeer zeker ook penetratie gaan plaatsvinden.

  2. Onderstaande 3 leden hebben poefboy bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (24 februari 2019),dennisw (24 februari 2019),Firehawk (24 februari 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:35
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.074
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Denk dat je wel een andere bedoelt. Deze van dit draadje werkt er niet meer. Die hij had was toch een Bulgaarse of niet?

  4. Onderstaande leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (24 februari 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    31 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 18:07
    Locatie
    Dichtbij de Germaanse grens
    Berichten
    287
    Discussies
    60
    Thanks
    354
    Thanked
    456 in 130 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Denk dat je wel een andere bedoelt. Deze van dit draadje werkt er niet meer. Die hij had was toch een Bulgaarse of niet?
    Omdat hier al een paspoortje was van ene Maria dacht ik dat het om dezelfde dame ging. Ik zie nu pas dat het hier om een Roemeense gaat. Die ene met wie ik gekamerd heb, is inderdaad een Bulgaarse dame. Heel scherp van je Firehawk Bedankt voor de correctie.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36.

Living Room 468*60