Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Dea (Roemeens)

  1. #1
    Geregistreerd
    31 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 18:33
    Locatie
    Dichtbij de Germaanse grens
    Berichten
    287
    Discussies
    60
    Thanks
    354
    Thanked
    456 in 130 posts

    Standaard Dea (Roemeens)

    Mijn allereerste kamergang in H7 vond plaats met de vriendelijke en uiterst servicegerichte dame Dea. Ik kwam rond 11.45u aan in H7. Zodoende hoefde ik 25 euro neer te tikken ipv 35 euro. Op dat moment waren er toch al heel wat dames aanwezig in de club. Ik heb er zeker 12 geteld. Mijn oog viel toch direct op Dea uit Roemenië. Zij is niet de jongste van de tent (inmiddels 28 lentes jong), maar heeft wel een mooi gezicht en mooie grote borsten. Ze straalde ook totaal geen arrogantie uit. Zij is gewoon heel vriendelijk en doet absoluut niet aan pushen. Je kunt met haar gerust een conversatie aangaan zonder enige verplichtingen. Ik was juist degene die als eerste om een sleutel vroeg. Ze doet niet aan diep tongzoenen, maar het was wel heerlijk om dat met haar te gaan doen. Pijpen doet ze lekker met afwisselingen. Ze gebruikt ook daarbij olie. Misschien dat ze dat bij meerdere klanten heeft gedaan, dat weet ik niet. Coïtus gebeurde ook lekker op een rustig tempo met veel tong-en likwerk. Ik hield het niet lang meer vol en heb na een kleine 5 minuten het condoom volgespoten. Ze bood toen aan om mij te gaan masseren. Ze heeft mij daarna nog ruim een kwartier gemasseerd met de massageolie die zij bij zich had. Ik moet wel zeggen dat zij dat wel behoorlijk goed deed. Voor deze kamergang heb ik ook 40 euro betaald. Later op de avond kwam ik er ook nog een paar bekenden tegen. Firehawk en Pasja (forumleden van ijsberenforum) waren ook present in H7.

  2. Onderstaande 7 leden hebben poefboy bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (24 februari 2019),fg22 (24 februari 2019),Firehawk (24 februari 2019),Mr Bluenose (24 februari 2019),phoenix (24 februari 2019),pret (24 februari 2019),Smouse (24 februari 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    13 april 2024 @ 14:17
    Berichten
    322
    Discussies
    23
    Thanks
    41
    Thanked
    441 in 95 posts

    Standaard

    Ik heb ook met haar gekamerd en ben er met de vorige schrijver helemaal mee eens. Was voor mij het eerste bezoek aan deze club. Vrijkaartje gewonnen met dank aan Willem 2. Een hele nette en relaxte club.. Jammer dat er niet iets meer vrouwen (ongeveer 12)aanwezig waren, en dat Emily er niet was, want daar kwam ik ook eigenlijk voor. Even na zessen kwamen er wel wat nieuwe meisjes binnenlopen. een ervan was de Letse Dana. Het mooiste meisje van die avond. Heel vriendelijk ,maar toen ik over de service begon te vragen was ze niet duidelijk genoeg. Heeft iemand ervaring met haar want op deze site kan ik er niks over vinden. Het eten kan ook iets beter . Vleessoorten was maar beperkt...De club is wel voor herhaling vatbaar en ik denk dat het vooral zomers met het nieuwe zwembad er daar goed te vertoeven is.

  4. Onderstaande 2 leden hebben pasja bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (24 februari 2019),fg22 (24 februari 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:50
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Dea is vriendelijk dat viel mij laatst ook op.
    Houd wel van wat grapje.

    Over lana.
    een stukje van mij een tijdje terug mooie meid,maar??????

    het was Dana 30 jaar uit Letland, huh Letland ,daar heb ik nog nooit met gekamert.
    Ligt tegen Rusland aan en Polen, moet dus goed zijn.
    Ze werkte pas een paar dagen in h7.
    Wat gesproken,althans erg goed Engels of Duits kan ze niet.
    Op naar de kamer want de tijd drong.
    Op de kamer ok, mondwater en uh ,desinfectie(alarm) op de handen moest ik doen.
    Mooie gebruinde lang lichaam, die op mij kwam zitten en mij lekker opwarmde.
    Wat zoentjes, meer niet en ze behandelde bbztje vakkundig.
    Wat zie ik in de spiegel een een lelletje uithangend van haar poesje.
    Voor ze het wist, wist zij ook van mijn befaamde duikvlucht, ze reageerde weinig op mijn toverkunsten, ff door zetten en ja, het zwelde wat op.
    Zeg nu een bj, ze kijkt mij aan en zei een optie, dan maar standaard.
    De bj was netjes, maar ze had niet een cursus gevolgd in het buurland, helaas.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33.

Freude 468*60