Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18

Discussie: Mia (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    13 april 2007
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:57
    Berichten
    275
    Discussies
    4
    Thanks
    120
    Thanked
    552 in 161 posts

    Standaard Mia (Roemeense)



    Mia (Roemeense)
    Leeftijd : 25 jaar Taal : Engels (matig)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : D Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 min minuten
    Service : NMC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Vingeren, Rimmen bij haar
    Extra info :





  2. Onderstaande 3 leden hebben de denker bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 februari 2019),Mr Bluenose (24 februari 2019),Sjeufke (16 februari 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    13 april 2007
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:57
    Berichten
    275
    Discussies
    4
    Thanks
    120
    Thanked
    552 in 161 posts

    Standaard

    Gisteren ook met deze dame een heerlijke sessie gehad. Destijds kwam ze samen met haar vermeende zusje (ik geloof niet dat het zusjes zijn) Rebecca. Ik koos toen voor de laatste. Mia is een leuke meid. Een beetje een giebel, maar dat kan leuk zijn.
    Nadat ze in de kooi een dans maakte en wat geile blikken naar de heren rondstrooide maar eens naar haar toegelopen. Ik zei: I am in the kino.
    Maar even afwachten of ze zou komen. Maar gelukkig, 5 min later was ze daar met een handdoek om op één van de etages neer te leggen.
    Het was een zeer aangename sessie. Het is een mooie meid. Het type waar ik op val. Lekkere billen (de billen zijn wel als zusjes met die van Rebecca), hele lekkere billen en heerlijke tieten, die wel wat hangen vanwege ze grootte, maar niet storend. Een beetje tieten zoals die van Lavinia, die helaas weg is. In de kooi tijdens de dans viel het me op dat ze zo'n mooi gesloten kutje heeft. Kortom, een meid waar ik wel zin in had.
    In de kino was het echt lekker met haar. Ze vond dat ik erg groot geschapen ben, is wel redelijk maar niet extreem. Toch pijpte ze erg lekker en diep. Bij het neuken vond ik haar inderdaad wel erg strak ondanks de glijmiddel. Was wel lekker. Superkutje om te likken ook. Zeer kleine binnenlipjes en heerlijk smakend.
    Later zag ik haar nog bezig in een trio in de kino met een andere gast. Toen ze hem aan het pijpen was had ik een geweldig uitzicht op haar heerlijke billen en alles wat daar tussen zit. Dat maakte mijn genot, ik werd ook gepijpt door een meisjes, wel heel erg groot.
    Wat zijn die Venus meiden toch geweldig.

  4. Onderstaande 3 leden hebben de denker bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (17 februari 2019),Mr Bluenose (24 februari 2019),Sjeufke (16 februari 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Blijkbaar vind ze dat alle ijsberen (te) groot geschapen zijn; ze begon op voorhand al te zuchten maar toen zijn vaardige ijsberentong haar gleuf kletsnat gemaakt had wou ze zo snel mogelijk genomen worden.

  6. Onderstaande 3 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (24 februari 2019),Mr Bluenose (24 februari 2019),phoenix (24 februari 2019)

  7. #4
    Geregistreerd
    13 april 2007
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:57
    Berichten
    275
    Discussies
    4
    Thanks
    120
    Thanked
    552 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    ze begon op voorhand al te zuchten.
    Klopt wel.
    Ze kan heel verveeld en verontwaardigd kijken. Het lijkt wel of ze er geen zin in heeft. Moest haar echt overhalen om me in de lounge boven de kino te pijpen. Toen ze eenmaal bezig was, was het super lekker. Neuken moest wel op kamer ( kino dicht) en was echt lekker. Het verveelde kijken was voorbij. Het kwam dus goed. Dit mooie meiske heeft veel in huis met haar mooie billen, tieten en kut, maar mag zich wel wat beter presenteren.

  8. Onderstaande 2 leden hebben de denker bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (24 februari 2019),Mr Bluenose (24 februari 2019)

  9. #5
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Kan het bovenstaande bevestigen. Mooie meid, wulps figuur. Daar kick ik wel op. Kijkt wat stuurs, maar als het gesprek op gang komt is ze best gezellig. Ik vond het zoenen tegenvallen. Puntjepuntje, meer niet. Tijdens het neuken helemaal niet meer. De blowjob was fantastisch geweest, waardoor 'hij' tot maximale grootte opgezwollen was. En inderdaad, auw te groot, muschi kaputt. Terwijl ik nou juist dacht: wat een lekkere strakke doos. Als ze dan even goed door zoenen dan is het in no time gebeurd, maar dat krijg je zo maar niet uitgelegd. Verder best een leuke meid. In combinatie met een zoenkanon zou dit een perfect trio kunnen opleveren.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  10. Onderstaande 3 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (29 april 2019),Mr Bluenose (29 april 2019),Sjeufke (29 april 2019)

  11. #6
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...506#post661506

    Ik nam ondertussen een drankje tot mij en kort daarna vroeg een dame die een stukje verderop zat wat ik daar nu helemaal alleen zat te doen. Gesprekje mee aangeknoopt en bleek Mia te zijn die deze vraag stelde. Hele rustige, mooie dame die me deed denken aan "ons Hongaartje". Patjax weet wel wie ik bedoel. Het werd zelfs een beetje eng toen ik een tattoo spotte met hondenpootjes. Gelukkig wel op een ander lichaamsdeel zodat ik nog onderscheid kon maken!

    Na wat gebabbeld te hebben hintte ze natuurlijk op meer maar ik was er nog niet klaar voor. Moest nog even herstellen van het debacel met Ranya. Ze zei dat dat prima was en dat ik haar gerust later op kon komen zoeken. Toen wist ik al dat ze prijs had bij mij vanavond. Echt fijn dat de dames in Venus nog mensen zijn i.p.v. robots in sommige andere oorden.

    Even later kwam Sjaak weer terug van een schijnbaar hele goede kamer met Deborah. Die staat nu ook op de lijst voor de volgende keer. De lijst met dames die ik niet zou doen in Venus is korter dan de dames waarmee ik naar de kamer wil gaan hahaha. Cataleya gaf ondertussen nog een kooidansje weg, ook die gaat nog eens met mij mee. Ze zat al lekker oogcontact te maken vanuit de kooi, man man man. Maar ik ben een trouwe ijsbeer, mijn keuze stond al vast. Na een buitensauna en drankje zaten we tactisch opgesteld in de bar toen Mia terug van de kamer kwam. Ik wenkte haar bij me en ze kwam rustig 10 minuten naast me zitten zonder te zeveren over sloesols of kamers. Ze zegt op een gegeven moment, ik ga nog ene roken. Toen ze terugkwam was ik helemaal ready to go en maakte het sleutelgebaar naar haar. Ze bevestigde dit op afstand en maakte er direct een neukgebaar achteraan met een dikke glimlach op haar gezicht. De toon was gezet!

    Op naar de kamer. Nou, de schade en teleurstelling is dubbel en dwars hersteld hoor mensen. Heerlijk uurtje met haar gehad. Alles er op en er aan. Wederzijds orgasme in de spiegelkamer. Een echte Venusvrouw is het! Misschien enigszins onderbelicht dankzij al die andere kanonnen daar. Tijdens onze sessie riep Deborah ineens haar naam over de gang waardoor er even een timeout werd ingelast. Normaal vind ik dat maar irritant maar dit keer ging het om het feit dat er condooms nodig waren voor Sjaaksnaak die voor de twee keer die avond met haar ging liggen rollebollen in de kamer naast ons. En zo lagen we naast elkaar lol te maken met onze vrouwtjes.

    Echt een top kamer weer. Toen ik had afgerekend vroeg ze of ik nog bleef en toen ik ja zei zei ze oh dan zie ik je zo weer. Het was al wat later ondertussen, uurtje of 2u15. Mia en ik waren beiden best gesloopt na onze kamergang, vooraf hadden we beiden nog een grote mond dat we nog lang niet moe waren. Uurtje fitness doet wonderen.

    Sjaak kwam ook weer terug en met ons drieeën hebben we nog wat drankjes gedaan. Ze vroeg me zelfs mee in de rookruimte terwijl ik niet rook. Leuk gepraat over van alles en nog wat. Er waren niet veel beren meer over in de club maar wij genoten nog volop. Sjaak vroeg een plaatje aan, de barman is ook een toffe kerel. Mia deed nog een dansje in de kooi. Het leven is mooi.

  12. Onderstaande 4 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 juni 2019),Mr Bluenose (10 juni 2019),Sjeufke ( 9 juni 2019),Smouse ( 9 juni 2019)

  13. #7
    Geregistreerd
    18 september 2018
    Last Online
    Vandaag @ 09:34
    Berichten
    52
    Discussies
    10
    Thanks
    43
    Thanked
    48 in 17 posts

    Standaard

    Binnenkort zal Mia ook vd lijst worden verwijderd. Zij werkt sinds zaterdag in een andere SC en heeft totaal geen voornemens terug te keren naar Venus met FKK en goedkope/smerige sex in openbaar bij bar of sofa met penner.
    Vond zij om te kotsen na 5 maanden. Gelijk heeft zij, ieder zn/haar eigen mening

  14. Onderstaande 2 leden hebben Harko bedankt voor deze bijdrage:

    molaar ( 5 juli 2019),Mr Bluenose ( 6 juli 2019)

  15. #8
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Dat jij daar nog heen gaat Harko naar zo'n smerige goedkope sekstent. die andere sc zal vast niet smerig zijn. In nederland heb je wel een paar dure tenten, Vila Weizigt die zijn heel goed voor meiden zulk soort bordelen, misschien dat Mia daar heen kan? daar doen ze ook niet aan goedkope /smerige seks, dat gaat daar geloof ik allemaal heel netjes bij nette bordelen, nooit smerig ze morsen niet en alle sperma wordt netjes opgevangen tijdens en na de daad. Tenminste dat hebben ze me verteld. Ik ga wel naar die smerige tenten... pt xanten was vroeger de tent waar ze me aan de bar leegzogen.... dat waren nog eens goede smerige tijden... ,

  16. Onderstaande 4 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 augustus 2019),Eddy_V ( 6 juli 2019),Mr Bluenose ( 6 juli 2019),schoolmeester ( 6 juli 2019)

  17. #9
    Geregistreerd
    18 september 2018
    Last Online
    Vandaag @ 09:34
    Berichten
    52
    Discussies
    10
    Thanks
    43
    Thanked
    48 in 17 posts

    Standaard

    Je benf echt grappig, cynisch en mooie woordkeuze. Ik merk dat je je zonder reden aangesproken voelt, dat is je goed recht.

  18. #10
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Ik ga ook naar smerige, goedkope sekstenten.
    En ik niet alleen, ik denk ongeveer 80% van de mensen hier op het forum.
    En ja .....Xanten....dat was pas smerig....

  19. Onderstaande 3 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 6 juli 2019),phoenix ( 6 juli 2019),schoolmeester ( 6 juli 2019)

  20. #11
    Geregistreerd
    18 december 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Berichten
    703
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    1.064 in 388 posts

    Standaard

    Mia ?
    Meerdere keren "smerige" trio's met haar gehad in de Kino
    waar ze ook van genoot en niet alleen om de €€€
    Dit onder toezicht van andere stellen die ook openbaar bezig waren.
    Was wel in de wintertijd buiten te koud.

  21. Onderstaande 5 leden hebben cootje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 augustus 2019),JonnyFontane ( 6 juli 2019),phoenix ( 6 juli 2019),schoolmeester ( 6 juli 2019),Sjeufke ( 6 juli 2019)

  22. #12
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cootje Bekijk bericht
    Mia ?
    Meerdere keren "smerige" trio's met haar gehad in de Kino
    waar ze ook van genoot en niet alleen om de €€€
    Zo zie je maar weer: wat zo lijkt hoeft niet altijd zo te zijn. Zeker met DVP's.

    Harko, weet je toevallig ook waar ze is gaan werken? Vond haar namelijk erg leuk en relaxed in Venus, op de kamer wel te verstaan.

  23. #13
    Geregistreerd
    28 juli 2015
    Last Online
    3 november 2023 @ 14:13
    Berichten
    60
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    177 in 42 posts

    Standaard

    Vandaag een trio mee gehad samen met Deborah; zonder meer een topper, maar naast Deborah kwam ze nog net iets te kort...
    Ze pijpt uitstekend en neemt ook initiatief.....
    Dat ik Deborah nog meer zie zitten zal ook het uiterlijk van Deborah te maken hebben....ik hou gewoon van zo'n strakke (sportschool-) babe als Deborah en die heeft gewoon met haar ervaring en geilheid net nog iets meer op haar repertoire....
    Is overigens wel (net als Deborah trouwens) erg leuk en communicatief nadat er betaald is. Kreeg ook aan de bar na afloop nog alle aandacht....

  24. Onderstaande leden hebben The Major bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (29 augustus 2019)

  25. #14
    Geregistreerd
    20 augustus 2019
    Last Online
    27 maart 2024 @ 06:32
    Locatie
    Birmingham
    Berichten
    67
    Discussies
    6
    Thanks
    43
    Thanked
    93 in 29 posts

    Standaard

    Ze heeft een lange pauze. Een terugkeer naar deze club is mogelijk, maar ze kan haar geluk elders beproeven.

  26. #15
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:22
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.764
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    Venus 24 jan 2020


    Mij maar eens op een bankje gezet boven. En een beetje de aktiviteietn gadegeslagen. Mia had mijn aandacht al positief getrokken, en ze bleek mijn hint om naast me te komen ztten snel door te hebben. Leuke meid. Bleek dat haar nichtje (Loredana) vandaag ook begonnen was in Venus. Hadden duidelijk vooraan in de rij bij de borsten uitgifte gestaan. Wooow. Op de kamer vreesde ik dat Kim’s uitputtingsslag mij parten zou gaan spelen, maar hier bleken de vaardigheden van de 4-jaar gelouterde Mia toch makkelijk tegen op te kunnen. Heerlijke vrijpartij. Mia genoot van mij touch, en verwende zichzelf met een orgasme, snel gevolgd door een tweede. Wat een heerlijk akoestische gevolgen had dit. Ik werd er echt opgewonden van. Haar kutje smaakte heerlijk, en ze meldde dat het tegelijkertijd masseren van haar tepels en mijn befbeurt haar helemaal kinky hadden gemaakt. Was haar niet vaak overkomen (dixit Mia).



  27. Onderstaande 5 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 januari 2020),CVARIA (26 januari 2020),phoenix (25 januari 2020),schoolmeester (25 januari 2020),Sjeufke (25 januari 2020)

  28. #16
    Geregistreerd
    20 augustus 2019
    Last Online
    27 maart 2024 @ 06:32
    Locatie
    Birmingham
    Berichten
    67
    Discussies
    6
    Thanks
    43
    Thanked
    93 in 29 posts

    Standaard

    Mia had de bar als proef gewerkt toen de club na de lockdown weer openging (had genoeg van het DVP-leven). Ze heeft zich nu definitief teruggetrokken van onze kant van de bar en is teruggekeerd naar de naam Ramona.

  29. Onderstaande leden hebben The Turbanator bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (20 december 2020)

  30. #17
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Ze liet me gisteren (hint, hint) weten over twee weken in de weekends ook weer voor de bar te gaan werken. Ontzettend veel lol met haar gehad als zeer aangename bardame met humor.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  31. #18
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 17:24
    Locatie
    Oost-Brabant
    Berichten
    187
    Discussies
    9
    Thanks
    37
    Thanked
    238 in 70 posts

    Standaard

    Jammer ik zie haar niet meer op de website

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60