Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard Hulp bij vernieuwen website ...

    Beste mensen,

    Erg lang niets van mijn gehoord of gelezen. Ik ben erg lang ziek geweest en heb voor dit forum geen vervanging gekregen. Excuus daarvoor.
    Maar, langzaam aan pak ik de taken binnen het prostitutieteam van Soa Aids Nederland weer op. Dus als je vragen hebt of zorgen, aarzel niet ze aan mij te stellen via het forum of via een privébericht.

    En ik heb gelijk een vraag aan jullie

    Wij gaan onze website, www.soaaids.nl , vernieuwen (en dat is broodnodig ook).
    Deze site is in Nederland een belangrijk online kanaal met alle benodigde informatie om soa’s en hiv te voorkomen, op te sporen en te behandelen.
    Het prostitutieteam heeft zoals jullie misschien wel weten een eigen url binnen deze site, www.prostitutie.nl Ook die url (of portal) zal vernieuwd gaan worden.

    Wij zijn nu aan het onderzoeken hoe we de site zodanig kunnen vernieuwen dat we nog beter in de behoefte kunnen voorzien van de bezoekers.
    Onderzoek onder onze doelgroepen is dan essentieel.
    Ik/wij zoeken daarbij ook specifiek naar input van klanten van sekswerkers (en sekswerkers zelf uiteraard).

    Mijn vraag aan jullie is:
    Wil je meedoen aan een kort online onderzoekje middels een survey?


    Via een online tool ontvangen we graag jouw input.
    De tool in het kort: wij vragen de bezoekers van onze site aan te geven waar in de structuur van een site zij bepaalde informatie/acties logisch vinden. Dat vraagt om een tijdsinvestering van enkele minuten.
    Via deze link vind je de tool. Daar wordt ook uitgelegd wat we precies van je vragen.

    Heel erg bedankt!

    Vriendelijke groet,
    pietSAN
    Programma prostitutie
    Soa Aids Nederland

    www.prostitutie.nl
    www.soaaids.nl

  2. Onderstaande 3 leden hebben pietSAN bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (12 februari 2019),Elmo3108 (11 februari 2019),lustman (12 februari 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.