Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:49
    Berichten
    750
    Discussies
    109
    Thanks
    1.593
    Thanked
    1.888 in 441 posts

    Frage Waar zijn de fitgirls

    Als ik zo op social media surf tegenwoordig kan ik vnl. mijn instagram niet openen of ik word dood gegooid met de zogenaamde fitgirls.
    Voor wie niet weet wie een fitgirl is dat is een dame die bovengemiddeld in de sportschool zit om haar figuur te perfectioneren.
    Maar niet te vergelijken is met ouderwetse bodybuildsters vol van puisten van de anabolenkuren, deze dames letten gewoon erg op zaken als voeding en sporten veel.
    Daardoor zijn ze bijzonder atletisch tot licht gespierd met meestal een erg lekkere kont, maar niet de manwijven die vroeger de echte bodybuildsters waren, zie in de link een overzichtje met de zoekterm:

    https://www.instagram.com/explore/tags/fitgirl/?hl=nl

    Nou zie je dit soort type dames behalve op social media ook steeds meer in de sportschool natuurlijk maar ook op straat, maar in de saunaclubs,raamzones etc.
    Kom ik zelden zo een dame tegen, dus als iemand weet in welke gelegenheden dit type dames te vinden is met een naam hoor ik het graag
    I just don't give a fuck

  2. Onderstaande leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 6 februari 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 17:56
    Berichten
    343
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.195 in 190 posts

    Standaard

    In Ratingen bij de Termingirls kun je doorgaans wel iets vinden dat 'fits' (www.termingirls24.de)

  4. #3
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:29
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.698 in 2.635 posts

    Standaard

    Je ziet er idd niet veel in saunaclubs, al letten toch aardig wat dames wel op hun gewicht. Enige die me echt zijn bijgebleven als fitness-regulars waren Mina, Mara en Annette (alledrie Bernds, helaas ook alledrie gestopt). Mara vooral in duursporten (o.a. hardlopen) en dat vrij fanatiek aan haar ranke figuur te zien (was ze ook best trots op), Mina sloot daar vaker bij aan en Annette probeerde juist door op haar voeding te letten wat af te vallen (experimenteerde zelfs met groenteshakes etc) Alledrie waren overigens van mening dat naast letten op voeding en voldoende beweging een flink actief nummertje ook een onderdeel van het totaalpakket was (meestal daarom ook dat het bij alle drie ook meestal actieve uurtjes op kamer werden )
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  5. #4
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Ik zag vandaag in YY ook een paar slanke strakke dames. Weet niet of dat door fitness komt of hun superieure Rumbul genen

  6. #5
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:02
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Is hier ook een issue. In de fitness zitten er heel wat maar vind dat ze erg arrogant kijken.

    In saunaclubs vind ik die types niet zo snel.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    De zwarte wolf

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03.

Living Room 468*60   Diamond 468*60