Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Ina

  1. #1
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    Vandaag @ 00:00
    Berichten
    323
    Discussies
    23
    Thanks
    41
    Thanked
    441 in 95 posts

    Standaard Ina

    van de week weer eens naar mijn favoriete club geweest Het viel me op dat er weer wat nieuwe meisjes waren. Mijn oog viel al gelijk op een heel mooi meisje van rond de 20 met felblauwe ogen en prachtig figuur.. Ze zat er wat ongeinteresseerd voor zich uit te staren..Probeerde een gesprek aan te gaan ,maar ging heel moeizaam. Op advies van een medewandelaar heb ik er toch gevraagd naar de sleutel.. Op de kamer bleek ze een hele goede service te geven en was ze ook spraakzamer .Als je haar met respect behandeld krijg je er een hoop voor terug.. Ze zei dat ze het ook niet zo heeft met andere meisjes daar .Ik hoop dat ze er nog lang zal blijven want het is zeker voor herhaling vatbaar. Daarna nog een heel goede kamergang gehad met de duitse Lia.. Een dame met veel presale en goede service op de kamer.

  2. Onderstaande 7 leden hebben pasja bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 februari 2019),CVARIA (10 februari 2019),duif1 (14 februari 2019),fg22 (14 februari 2019),Husky (10 februari 2019),Manureva (10 februari 2019),pret (10 februari 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Een heel andere ervaring met Ina: tijdens het inleidend gesprek gaf ze aan een eerder beperkte service te bieden en daarvoor het haar gekende Samya tarief van 50 euro te hanteren.
    Blauwebeer bedankte haar vriendelijk voor deze info doch toen hij later in de gang met Rebecca wat stond te rotzooien kwam Ina voorbij en riep hem toe: 'You make me vomit'.

    Zelfs indien je haar met respect behandelt krijg je dit altijd terug. Blijkbaar heeft ze het niet op met meiden die volle service aan AcaGold tarief bieden.

  4. Onderstaande 2 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 ( 7 januari 2020),Manureva (28 februari 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15.