Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Irina (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:22
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.764
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard Irina (Roemeense)



    Irina (Roemeense)
    Leeftijd : 31 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Vingeren
    Extra info : voor mij heel gevaarlijk!!!





  2. Onderstaande 2 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose ( 7 februari 2019),pret ( 7 februari 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:22
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.764
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    woensdag 6 feb 2019 sessie twee Irina

    (uit mijn stukje over Gallardo)

    Husky was zo vriendelijk wat over Irina te schrijven! Dank daarvoor. Maar, heel verrassend, ook Konstantina, die me een paar keer aanschoot om te zien of ik iets met haar wilde, raadde me haar aan. Ik vroeg natuurlijk hoe ze wist dat ze zo goed was… dat hadden meerdere klanten haar verteld…

    Welaan, na al die aanbevelingen ook deze keer maar weer de stoute schoenen aangetrokken en mij naast Irina gezet. Ze spreekt beslist een beetje Duits of Engels. Maar het bijgoeglijk naamwoord “beetje” is op zijn plaats. Gelukkig is ze handig in google translate, en konden we de conversatie enigermate gaande houden. Nu was dat ook niet echt nodig, want haar non verbale communicatie laat niet veel te raden over. Op naar de kamer. Woooooow, naast voor mij toppers als Eveline en of Sara is dat een nieuwe ster aan mijn firmament. Gewillig en overtuigend. Zijn twee woorden die boven komen. Excellente vrijpartij, echt heel lekkere tongzoenster, zich aan je aanbiedend op een innemende manier. Langzaam afdalend (nog steeds staande voor het bed) en een eerste blowjob waarvan ik dacht….holy moly, dit moet de ijsberenhemel zijn. Zacht, toch heeeeel diep, warm, vochtig. Doorgaan…… Ook de vrijpartij op het bed, haar kunnen aanraken, haar tot genot brengend, een onvervalste GFE… hoge school dvp cum laude zou ik zeggen. En een natuurlijkheid in haar bewegingen. Hmmm…. Ik krijg er nog steeds een stijve van…


  4. Onderstaande 3 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 8 februari 2019),Mr Bluenose ( 7 februari 2019),VoX ( 8 februari 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    25 juli 2018
    Last Online
    7 april 2022 @ 22:07
    Locatie
    omg Apeldoorn
    Berichten
    64
    Discussies
    2
    Thanks
    121
    Thanked
    55 in 26 posts

    Standaard

    Deze is gevaarlijk, gevaarlijk als in groot herhalingsgevaar, ze werd me aangeraden door "de Griekse" (Konstantina)
    als aanvulling: ze spreekt ook goed Italiaans en redelijk Spaans...
    Maar dat is niet het belangrijkste ze kan nog veel meer prachtige dingen met d'r mond...

  6. #4
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:22
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.764
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    1 maart 2019 sessie twee: Irina



    Hemeltje lief wat een GFE geweld is deze Irina. En ik had al lente kriebels. Na haar binnenkomst werd ze onmiddellijk door een tweetal beren geschaakt, maar ze herkende mij nog en na haar eerste sessies zichzelf weer even opgetut te hebben kwam ze eg innemend naar me toe. Sjonge jonge daar gingen mynasch knietjes weer met me aan de haal. Als een kleine schooljongen liep ik achter haar aan naar kamer dertien. Hoezo ongeluk…. Prima vrijpartij, ik was duidelijk degene die veroverd moest worden, en niet andersom. Echt heel geile tongzoen partij voor het bed, zichzelf helemaal om mo windend, met gebruik making van alles wat haar zo vrouwelijk maakt. Ze vond mijn massage heel intens, en kwam met een erg nat orgasme spetterend klaar. Haar erotische kunsten zijn echt vet. Je hebt echt het gevoel dat Irina het alleen voor jou zo doet, tongzoenend zo intens als ik maar met weinig anderen heb gedaan, afzakken over mijn borst (waar tepels ook een beurt kregen via mijn buik naar de kleine mynasch. Hemeltje wat een afwisseling. Afgewisseld met heel verleidelijke schuren met haar vagina over de kleine mynasch en zo vaak als mogelijk de tongzoen om mij erotisch nog meer te verwennen. Het werd een super uurtje seks, eindigend na vele standjes in een girl on top met een orgasme waarvan als ik eraan terug denk de spermatozo-ietjes zo ongeveer uit mijn tenen moeten zijn gekomen. We waren beiden helemaal blij met deze (GFE)^2 (GFE in het kwadraat) . (Daarna werd Irina onmiddellijk door een volgende liefhebber opgeëist…. drukke tante)


  7. Onderstaande 5 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Caracol ( 3 maart 2019),gustave_dekker ( 3 maart 2019),jeegee ( 4 maart 2019),Sjeufke ( 2 maart 2019),StrikerXMF ( 9 maart 2019)

  8. #5
    Geregistreerd
    18 augustus 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 06:18
    Berichten
    136
    Discussies
    6
    Thanks
    149
    Thanked
    140 in 83 posts

    Standaard

    Deze lekker meid zit nu in dejavu vip in wachtendonk

  9. Onderstaande 3 leden hebben Chauffie bedankt voor deze bijdrage:

    Caracol (17 maart 2019),Husky (16 maart 2019),pret (16 maart 2019)

  10. #6
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.464 in 1.434 posts

    Standaard

    Bedankt Chauffie,
    dank zij jou tip omtrent Irina, zaterdag een prachtige 1,5 uur geweldig verwend in Dejavu door deze topper,was de 160 km rijden zondermeer waard
    zie mijn bericht later over Dejavu Wachtendonk

  11. #7
    Geregistreerd
    18 augustus 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 06:18
    Berichten
    136
    Discussies
    6
    Thanks
    149
    Thanked
    140 in 83 posts

    Standaard

    Deze dame kan verplaats worden naar dejavu wachtendonk.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45.

FKK Artemis 468*60