Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Carmen (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 17:28
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.762
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard Carmen (Roemeense)



    Carmen (Roemeense)
    Leeftijd : 26 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Lichtblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.50 m - 1.55 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Groen Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken
    Extra info : heel leuke meid





  2. Onderstaande 2 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose ( 7 februari 2019),pret ( 7 februari 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 17:28
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.762
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    Gallardo 6 feb 2019: sessie een: Carmen


    Ik noemde al Carmen, die zich ook snel in de barruimte liet zien. En ook zij was zo vriendelijk een poolshoogte bij me te komen nemen. Geinig gesprekje met veel lach op haar gezicht. Ik vind haar een echt heel sexy vrouw (26, blond, schitterend figuur), en gesterkt door dit forum besloot de proef op de som te nemen. Daar heb ik absoluut geen spijt van. Wat een ontdekking voor mij. Prima kamergang met alles erop en eraan. In het begin een beetje afwachtend, maar nadat we elkaar een beetje (letterlijk) aan het aftasten waren kwam ze echt op gang. Prima vrij partij (incl tongzoene, zei het bescheiden). Prima blowjob, waarbij ze het condoom keurig met haar mond omdeed, dat ik echt niet in de gaten had. Ik was helemaal verbaasd! Girl on top positie waarin ze wel heel errug sexy tekeer ging. Wat een uitzicht! En dat met dat schitterende figuur. Heerlijke borstjes, allemaal natuur!
    Ik heb ook haar nog keurig een befpartij ten beste gegeven waar ze wel erg nat van werd, en aan ademhaling te horen liet het Carmen niet geheel onberoerd. Wat een leuke meid. Zo zie je maar dat we als ijsberen moeten blijven experimenteren!


  4. Onderstaande 4 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 7 februari 2019),CVARIA ( 8 februari 2019),firstme ( 7 februari 2019),Mr Bluenose ( 7 februari 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    3e kamergang gisteren. Het werd, na eerder op de dag veelvuldig aan te zijn geraden, Carmen. Terwijl ze rondliep kon er werkelijk geen lachje van af bij deze dame dus ik had al een donkerbruin vermoeden dat ze Hongaars was. Die kijken vaak alsof ze depressief zijn maar het zijn meestal de grootste schatjes. De niet-schrijvende beer en Husky bevestigden deze gedachte over haar afkomst. Bij mijn voorstellen aan haar zei ze echter dat ze uit Spanje kwam en hier op het forum staat Roemenie. Laten we maar op Roegarije houden dan want dat Spanje was sowieso gelul van de bovenste plank. Na een kort gesprek haar om een sloesol gestuurd en op naar kamer 12 naast de kleedruimte. Leuke kamer, ontiegelijk onhandig kutbed is mijn samenvatting van dit hok. Zijn twee eenpersoonsbedden die naast elkaar staan. Tijdens de actie zakten we hier beiden telkens in weg. . Dit kon echter de pret niet drukken want Carmen is bloedmooi, lekker en bloedje geil. Topservice gehad met zoenen (geen tong), pijpen, 69 en neuken. Tijdens 69 hetzelfde tafereel als met Nadine, ze hield het op een gegeven moment niet meer en kwam hard over de finish heen. Als ze dat fakete is ze een enorm goede actrice. Daarna overgeschakeld op neuken. Ze was erg strak en had moeite met mijn apparaat. Bleef heel de tijd haar handje er bij houden maar verder mocht ik doen wat ik wilde dus het stoorde mij niet. Het laatste schot kwam uit mijn tenen en na een half uur stonden we, 2 meter verder, weer bij mijn locker. Topvrouw!

  6. Onderstaande 6 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (25 maart 2019),gustave_dekker (25 maart 2019),Husky (24 maart 2019),phoenix (20 mei 2019),schoolmeester ( 4 juni 2019),Sjeufke (24 maart 2019)

  7. #4
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:12
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    Ik heb hier afgelopen Zondag het bed mee gedeeld, kan bovenstaande alleen maar bevestigen.
    Mooie vrouw met een strak doosje die weet wat ze wil !
    Het is te hopen dat CARMEN nog lang in GALLARDO blijft werken !
    TOPVROUW.

    Groet, schoolmeester.

  8. Onderstaande 2 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 4 juni 2019),Sjeufke ( 4 juni 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53.

Babylon 468*60   Living Room 468*60