Pagina 7 van 13 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 313
  1. #151
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Bizar: Trio Veronica Inside vanavond alweer aan tafel
    De kans is groot dat Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp vanavond alweer met z’n drieën aan tafel zitten. Niet in de studio in Hilversum, maar in een ruimte in Dordrecht. Daar verzorgen de drie vanavond een praatshow. Het trio is maanden terug al geboekt om een uitzending te maken voor de businessclub van FC Twente.
    .... https://www.ad.nl/show/bizar-trio-ve...afel~a0124a56/


    Hmmm ik denk dat Big30 vanavond meer weet want die zit in de businessclub van Twente.
    Twente ontsloeg net 18 medewerkers. Maar de show must go on ... Het lijkt wel Quatar.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (24 juni 2020)

  3. #152
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:34
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.195 in 2.426 posts

    Standaard

    Tuurlijk gaan ze gewoon door. Af en toe (gespeelde) ruzie hoort een beetje bij het programma, en om publiciteit te trekken.
    Anders was Hansie Hansie ook allang weg geweest.

    Net zoiets als Geer en Goor.
    En net zoiets als ijsberenforum.

  4. Onderstaande 3 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Meme Moo (24 juni 2020),Wentelt Eefje (24 juni 2020),Zeus1 (24 juni 2020)

  5. #153
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.054
    Discussies
    230
    Thanks
    21.128
    Thanked
    6.152 in 2.935 posts

    Standaard

    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  6. #154
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.054
    Discussies
    230
    Thanks
    21.128
    Thanked
    6.152 in 2.935 posts

    Standaard

    “De laatste aflevering van Veronica Inside voor de zomerstop wordt maandag niet uitgezonden, heeft Marco Louwerens, directeur TV bij Talpa, donderdag bekendgemaakt in de 538-Ochtendshow. Louwerens vermoedt dat het programma na de zomerstop zal terugkeren.”

    Van afstel komt afstel...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  7. #155
    Geregistreerd
    15 januari 2020
    Last Online
    8 juni 2022 @ 10:20
    Berichten
    1.264
    Discussies
    70
    Thanks
    2.654
    Thanked
    1.538 in 715 posts

  8. Onderstaande 2 leden hebben Zeus1 bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (25 juni 2020),jansenroy (25 juni 2020)

  9. #156
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.054
    Discussies
    230
    Thanks
    21.128
    Thanked
    6.152 in 2.935 posts

    Standaard

    Wijlen mijn oma zou gezegd hebben:
    “Opgeruimd staat netjes.”
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  10. #157
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 18:47
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.902
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    WE wil niet graag de stem van het volk horen,maar huilt mee met de 2 % Akwasi en anti Derksen aanhangers,bijzonder jammer!!
    En inderdaad gladdekker Genee is een Judas,nu begin ik toch een beetje de Bijbelse geschiedenis te leren

  11. Onderstaande 3 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 juni 2020),pietpotent44 (25 juni 2020),Zeus1 (25 juni 2020)

  12. #158
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Johan Derksen gaat niet meer in de huidige setting met Wilfred Genee aan tafel zitten. Op zijn verzoek werd de uitzending van aanstaande maandag geschrapt, want hij voelt zich flink gepiepeld door Genee: "Met zo iemand kan ik niet meer aan tafel zitten. Ik gooi 600.000 euro weg, maar anders ben ik volstrekt ongeloofwaardig," laat hij aan het ANP weten.

    Lees meer: https://voetbalflitsen.nl/nieuws/yn5...00000-euro-weg
    .... https://voetbalflitsen.nl/nieuws/yn5...00000-euro-weg
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  13. #159
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.054
    Discussies
    230
    Thanks
    21.128
    Thanked
    6.152 in 2.935 posts

    Standaard

    Voetbal-FRAC Derksen is gewoon net zo’n slapjanus als de kakkineuze boreale studeerkamergeleerde uit Aerdenhout en wijlen de rellende kale p-n. Zodra ze kritisch ondervraagd worden lopen ze weg of komen ze nooit meer terug...

    Als dat de helden van het vrije woord zouden zijn, was het vrije woord inderdaad allang gestorven...

    En zoals ik eerder al zei, ik denk dat zowel de uitspraak van Akwasi als van Derksen niet bepaald slim was en dat ze die eigenlijk het liefst zouden terugnemen maar het (gezichts)verlies niet willen nemen dat daarmee gepaard gaat. Beide uitspraken zijn in mijn ogen niet strafbaar, wel oerdom.

    Dat de rol van Genee inderdaad minstens zo dubieus blijkt hoeft geen betoog. Van mij mag het programma best in elke willekeurige samenstelling terug op de buis komend najaar. Wel denk ik dat er een depolariserend effect van uitgaat dat het voor dit seizoen gebeurd is.

    Maar als de rancune en frustratie er dan cynisch vanaf druipen vanaf de eerste aflevering zou het beter zijn als we de laatste uitzending ooit al achter ons hadden...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  14. #160
    Geregistreerd
    18 september 2014
    Last Online
    25 januari 2024 @ 09:03
    Berichten
    1.913
    Discussies
    20
    Thanks
    552
    Thanked
    1.574 in 819 posts

    Standaard

    Ik heb de indruk WE dat je ook heel erg slecht tegen kritiek kunt.
    Dat typeert je want je bent niet neutraal.
    Waarschijnlijk doordat je opleiding in het verleden wel gefaald heeft.

  15. Onderstaande leden hebben bertje600 bedankt voor deze bijdrage:

    Zeus1 (25 juni 2020)

  16. #161
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.054
    Discussies
    230
    Thanks
    21.128
    Thanked
    6.152 in 2.935 posts

    Standaard

    Ik kan uitstekend tegen gefundeerde kritiek, daarin onderscheid ik me juist van jullie soort...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  17. #162
    Geregistreerd
    25 maart 2014
    Last Online
    23 augustus 2021 @ 10:23
    Berichten
    242
    Discussies
    5
    Thanks
    383
    Thanked
    863 in 172 posts

    Standaard

    Lekker belangrijk dit, geef het volk brood en spelen en ze blijven rustig. Ik kijk zelden tv maar hiervoor maakte ik een uitzondering. Ik zag een door emoties geleid gesprek waar geen touw aan vast te knopen was, een emotionele slachtoffer Marokaanse Nederlander Boussata en een slachtoffer negerin die advocate was, een Genee die zich moreel boven zijn collega's verhief en ze de les dacht te kunnen lezen en een Johannes Derksen die geacht werd het boetkleed aan te trekken en dat vertikte te doen. Waarom zou hij ook, hij maakte een grapje, maar zo probeerden ze hem duidelijk te maken hij kon zich niet als witte man voorstellen hoe diep de pijn van zwarte piet zit bij al die nakomelingen van slaven. Wat een domme aanname, want iedereen met een normaal functionerend geweten walgt van slavernij, maar Derksen maakte geen grap over slavernij maar alleen over zwarte piet. Maar in de BLM en de KOZP wereld moet je hun dogmas volledig omarmen, anders ben je de vijand en een levensgevaarlijke racist.
    Maar wie maakt er zelf voortdurend onderscheid tussen rassen ? Juist de anti racisten van BLM en KOZP, waarmee we weer in Orwell +1 terecht komen: Oorlog is Vrede. Vrijheid is Slavernij. Onwetendheid is Macht", en Anti racisme is racisme.

    En die laffe lul van een Akwasi verdient een schop tussen zijn ongetwijfeld zwarte ballen ( als dit racistisch is mag het woordje zwart eruit gehaald worden), bij zon figuur denk ik get a life, maak je druk om iets anders of zorg voor iets positiefs of zorg voor iemand. Oproepen tot geweld om zwarte Piet ? En de 30 miljoen moderne slaven, daar maak je je niet druk om, en je probeert mij nu aan te praten dat ik me bewust moet worden van mijn en ons latent blank racisme. Vroeger was dit sociale academie praat en je wist deze jongens worden vanzelf gestraft en blijven hun hele leven in een eendje rijden voor hen geen leasebak laat ze maar soft wauwelen daar worden de geestelijk zwakkeren rustig van. The times they are a changing.

    Als ze het breder zouden trekken hadden ze een punt, racisme is van alle tijden en alle kanten, je vertrouwd degenen die je na zijn , het zit in onze genen, in ons lizard brein, zo hebben we overleefd. Niets menselijks is ons vreemd, toch moeten we het proberen uit te bannen maar niet alleen tegen zwarten maar tegen iedereen. Maar ik geloof dat er veel belangrijkere dingen zijn in Nederland en ik ben zelf vaak zat keihard aangepakt, onderschat en gediscrimineerd, een beetje olifantenhuid groeit met deze ervaringen en dan kan je je beter concentreren op belangrijkere zaken dan jezelf steeds als slachtoffer presenteren. Als je dat te vaak doet ga je er vanzelf in geloven.

  18. Onderstaande 3 leden hebben BP2 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 juni 2020),deket (25 juni 2020),Zeus1 (25 juni 2020)

  19. #163
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    hmmm allen het is onzin om te stellen dat als Derksen wat roept dat je niet wat terug mag roepen.... dat gaat niet om Racisme maar gewoon om macht....en dat is waar de gemiddelde witte blanke man in Nederland genoeg van heeft... we zijn rijk hier en je kan je wel met Derksen identificeren, tot dan toe kreeg hij geen weerwoord en dat vind ik winst dat hij weerwoord krijgt, los vd vraag wat slachtoffer, dader of racisme is en ook los van wat Akwasi roept, elke Rapper heeft dit soort teksten in zijn repetoir maar ja Derksen is een ouwelul en houd alleen maar van blues in Grollo..waar ook niks mis mee is...


    ... dus ik snap die ophef teen akwasi ook niet.... misschien het foute tijdstip zoals destijds wilder met Minder Marrokkanen....

  20. #164
    Geregistreerd
    15 januari 2020
    Last Online
    8 juni 2022 @ 10:20
    Berichten
    1.264
    Discussies
    70
    Thanks
    2.654
    Thanked
    1.538 in 715 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    het is onzin om te stellen dat als Derksen wat roept dat je niet wat terug mag roepen....
    Dat is inderdaad onzin maar zegt dat hier iemand dan?

  21. #165
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.054
    Discussies
    230
    Thanks
    21.128
    Thanked
    6.152 in 2.935 posts

    Standaard

    Johan Derksen is een vuile leugenaar! (En is ook een trol... )

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Genee
    Er waren vooraf duidelijke afspraken met Derksen.
    bron: Trouw
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  22. #166
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

  23. Onderstaande 4 leden hebben Mistralwind bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 juni 2020),deket (25 juni 2020),pietpotent44 (25 juni 2020),Zeus1 (25 juni 2020)

  24. #167
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Ja ze zijn waaronder jij allemaal verontwaardigd dat ze wat terugroepen... en besluiten niet meer met derksen te praten...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
    Dat is inderdaad onzin maar zegt dat hier iemand dan?

  25. #168
    Geregistreerd
    15 januari 2020
    Last Online
    8 juni 2022 @ 10:20
    Berichten
    1.264
    Discussies
    70
    Thanks
    2.654
    Thanked
    1.538 in 715 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    Ja ze zijn waaronder jij allemaal verontwaardigd dat ze wat terugroepen... en besluiten niet meer met derksen te praten...
    Ik ben helemaal niet verontwaardigd daarover hoor, totaal niet

  26. #169
    Geregistreerd
    15 januari 2020
    Last Online
    8 juni 2022 @ 10:20
    Berichten
    1.264
    Discussies
    70
    Thanks
    2.654
    Thanked
    1.538 in 715 posts

    Standaard

    Mocht Veronica Inside volgend seizoen alsnog doorgaan is de kans groot dat dit zonder Judas Genee zal zijn

  27. #170
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    indien het Nederlands elftal consequent zou zijn in hun principes dan boycotten ze het WK in Qatar
    geen voetballand maar organisatie gekocht dat weet iedereen maar ik veronderstel dat de spelers vanOranje ook moeten weten dat al die bouwwerken ivm met het voetbal geleverd zijn door moderne slavenarbeid
    geef het maar even mee

  28. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    BP2 (28 juni 2020),Zeus1 (26 juni 2020)

  29. #171
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard Derksen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    indien het Nederlands elftal consequent zou zijn in hun principes dan boycotten ze het WK in Qatar
    geen voetballand maar organisatie gekocht dat weet iedereen maar ik veronderstel dat de spelers vanOranje ook moeten weten dat al die bouwwerken ivm met het voetbal geleverd zijn door moderne slavenarbeid
    geef het maar even mee
    Die hypocrisie van het Nederlands Elftallen én KNVB is nog veel groter dan hun verontwaardiging over racisme. In Qatar is gewoon sprake van moderne slavernij, uitbuiting, onmenselijke woon- & werkomstandigheden en wanbetaling. Daar heb ik Wijnaldum en co nog nooit over gehoord!! Maar maakt 1 man, waarvan bekend is dat hij graag provocerende uitspraken doet, een opmerking (grap volgens hemzelf), dan is het land te klein.

    Gillette is ook laf, want die sponseren het WK en straks staat iedereen hosend en springend in Qatar en zijn de vele doden bij de bouw vergeten. De verontwaardiging is dus zeer selectief. En dat is wat mij uiteindelijk zo enorm stoort aan die "bekende Nederlanders" die alleen hun selectieve verontwaardiging tonen als ze er zelf beter van worden. Ja, jij Arie Boomsma, Thijs Zonneveld, Sylvana S., Anouk, Margreet van der Linden en al die andere randstedelijke gutmenschen die precies weten wat er fout is in de wereld en waarom ik daar schuldig aan zou zijn. Tegen hen zeg ik: FUCK YOU!
    Laatst gewijzigd door Dennis; 26 juni 2020 om 05:13
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  30. Onderstaande 2 leden hebben Dennis bedankt voor deze bijdrage:

    BP2 (28 juni 2020),Zeus1 (26 juni 2020)

  31. #172
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Unilever gaat de naam en reclame-uitingen van de gezichtscrème Fair & Lovely aanpassen. Het merk bestaat sinds 1975, is bedoeld om de huidskleur lichter te maken en wordt vooral in India veel verkocht. Het 'fair' uit de naam slaat op fair skin, 'lichte huid'.

    Activisten maken al langer bezwaar tegen het merk omdat in reclameboodschappen de indruk wordt gewekt dat een lichte huid beter is dan een donkere huid. Op de verpakking stonden tot vorig jaar nog 'voor-en-na-foto's' van vrouwen: voor gebruik van de crème met een donkere huid, erna met een lichtere huid.
    https://nos.nl/artikel/2338501-unile...t-en-lief.html
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  32. #173
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    In Azië is een lichtere huidskleur populair, maar dat heeft niks met racisme te maken; een donkere huidskleur suggereert werken in de buitenlucht (zon) en dat zijn arme/ armere mensen. De rijken werken niet of in elk geval niet in de buitenlucht. Zij hebben daarom een bleke(re) huid. Aangezien geld en aanzien ook daar (juist daar) belangrijk zijn, is een lichte huidskleur dus een suggestie van rijkdom.

    Staaltje politieke correctheid van Unilever waarbij de waarheid ondergeschikt is gemaakt aan de wens.
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  33. Onderstaande leden hebben Dennis bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (26 juni 2020)

  34. #174
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.054
    Discussies
    230
    Thanks
    21.128
    Thanked
    6.152 in 2.935 posts

    Standaard





    In Amerika is hydrochinon creme een van de meest gebruikte actieve ingrediënten binnen de huidverzorging, maar toch blijft men twisten over de veiligheid en de bijwerkingen ervan.

    Hydrochynon wordt gebruikt in huid blekende crèmes, en dan vooral de crèmes gericht op het verwijderen van ouderdomsvlekken. Pigmentvlekken in het gezicht of op het lichaam kunnen erg ontsierend zijn. Veel mensen willen deze verwijderen en één van de meest simpele en goedkope manieren om dit te doen is door het gebruik van een verblekend product. Het meest effectieve bleekmiddel van de huid is hydrochinon.

    Prima, maar niet als u buiten de VS woont. Hydrochinon is verboden voor cosmetisch gebruik in Europa (en niet voor niks!). Vergelijkbare verboden gelden ook in Japan, Australië en Zuid-Afrika. In Nederland is Hydrochinon alleen te verkrijgen via een dokter die Het voorschrijft.

    Ook in de VS is het gebruik van hydrochinon niet zonder controverse.
    Naar aanleiding van een groot aantal dermatologische onderzoeken heeft de Amerikaanse FDA (Food and Drug Administration) in 2006 het gebruik van hydrochinon herzien en besloten om het product mogelijk te verbieden voor gebruik in vrij verkrijgbare middelen. Op Internet of in drugstores Hydrochinon creme kopen is door de lobby van o.a. Unilever echter nog steeds mogelijk...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  35. #175
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    OK, we gaan door, hier de volgende waanzin.

    Countrygroep The Dixie Chicks schrapt omstreden term Dixie uit naam

    De Amerikaanse countrygroep Dixie Chicks heet voortaan The Chicks. De drie bandleden hebben het woord 'Dixie' geschrapt, omdat het een link heeft met het Amerikaanse slavernijverleden. De term verwijst naar de zuidelijke staten van de VS, die tijdens de Amerikaanse Burgeroorlog (1861-1865), verenigd in de Confederatie, streden tegen de afschaffing van de slavernij.
    https://nos.nl/artikel/2338556-count...-uit-naam.html

    Chicks mag wel, Dixie niet !

    Dixieland, ook hotjazz of New Orleans style genoemd, is een vroege stijl van jazzmuziek die in het begin van de twintigste eeuw ontstond in New Orleans en zich van daaruit verspreidde naar Chicago en New York.
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Dixieland

    Ook maar verbieden lijkt me!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  36. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (26 juni 2020),Zeus1 (26 juni 2020)

 

 
Pagina 7 van 13 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34.