Pagina 5 van 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 317
  1. #101
    Geregistreerd
    30 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:07
    Berichten
    476
    Discussies
    12
    Thanks
    10.633
    Thanked
    1.799 in 343 posts

    Standaard

    Kan niet wachten op de volgende uitzending van VI. Derksen zegt wat veel mensen denken. Ik wacht ook op de volgende uitzending van Opsporing Verzocht. Immers, in dit programma wordt niet gediscrimineerd en krijgen bepaalde groepen maximaal aandacht. Ik wacht ook op de opening van de SC 's want ik heb goede herinneringen aan niet-witte DVP's.

  2. Onderstaande 2 leden hebben Agronymus1 bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (21 juni 2020),Zeus1 (21 juni 2020)

  3. #102
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Dat heb je snel gedaan Big30, compliment.

  4. #103
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Johan Derksen mag alles zeggen en journalisten mogen geboycot worden.. ik bepaalt toch lekker zelf met wie ik wel praat en wie niet, waarom zou een nederlands elftal met iedereen moeten praten, volgens de de vrijheid van meningsuiting is het de wet!!! ..." pas op hoor gij zult praten met iedereen en als Johan Derksen grapjes maakt dan moet jij gewoon weer met Johan Derksen praten wat krijgen nou rare fascist, het is vrijheid van meningsuiting en dat is dus de wet dus luisteren zul je naar Johan Derksen en jij blijft op je stoel tot dat hij je heeft geintervieuw, anders zwaait er wat!!!

  5. #104
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 21:45
    Berichten
    88
    Discussies
    5
    Thanks
    29
    Thanked
    274 in 55 posts

    Standaard

    Denk niet dat Derksen er een probleem mee heeft dat het NL elftal niet meer met hem wil praten.

  6. Onderstaande 3 leden hebben David Golero bedankt voor deze bijdrage:

    Kwibus2 (21 juni 2020),pietpotent44 (22 juni 2020),Zeus1 (21 juni 2020)

  7. #105
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:54
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Bijlage 33807

    Voor de vrijheid, voor Johan, voor het recht je mening te kunnen en mogen uiten. Tegen het oprukkende klein burgerlijke enge deug fascisme!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Dat heb je snel gedaan Big30, compliment.
    Geen dank . Ik ben allergisch voor het klein burgerdom dat onze vrijheden wil inperken, dit enge deug fascisme dienen we te bestrijden! Ik ben klaar voor de vrijheidsstrijd.

    Vraag is waar moet het standbeeld komen? Amsterdam, Den Haag, Grollo? Wie heeft een idee?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 juni 2020),Zeus1 (21 juni 2020)

  9. #106
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 12:54
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.465
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Geen dank . Ik ben allergisch voor het klein burgerdom dat onze vrijheden wil inperken, dit enge deug fascisme dienen we te bestrijden! Ik ben klaar voor de vrijheidsstrijd.

    Vraag is waar moet het standbeeld komen? Amsterdam, Den Haag, Grollo? Wie heeft een idee?
    Doe maar Twente!
    Scheelt me reistijd bij het ontsokkelen...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  10. #107
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 12:54
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.465
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door David Golero Bekijk bericht
    Als je Derksen op basis van deze uitspraak wegzet als extreem-rechts dan ben je echt het zicht op de werkelijkheid verloren
    Als je denkt dat ik Derksen op basis van deze uitspraak wegzet als extreem-rechts dan ben je echt het zicht op ee werkelijkheid verloren. Als je Derksen op basis van deze uitspraak niet wegzet als FRAC ook.
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  11. #108
    Geregistreerd
    30 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:07
    Berichten
    476
    Discussies
    12
    Thanks
    10.633
    Thanked
    1.799 in 343 posts

    Standaard

    Ik stel voor Maastricht zodat pelgrims op bedevaart naar SS ook even halt kunnen houden in deze prachtige stad.

  12. #109
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:54
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agronymus1 Bekijk bericht
    Ik stel voor Maastricht zodat pelgrims op bedevaart naar SS ook even halt kunnen houden in deze prachtige stad.
    Niets mee mis natuurlijk maar op de een of andere manier vind ik Derksen en Maastricht niet goed matchen, Valkenburg zou dan weer wel kunnen vind ik maar eigenlijk past Groningen het beste bij Derksen.
    Assen uiteraard niet, Nijmegen kan ook nog, maar das katholiek en marxistisch dus dan toch maar Groningen, kan dat peerd van ome Loeks meteen opgeruimd worden. Heb ik me altijd al aan gestoord.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #110
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    wat een geleuter allemaal weer over een grappig zinnetje
    omgekeerd effect hoor,die Derksen komt klaar van zoveel belangstelling
    Een aandachtshoer ,maar zou zo iemand wel in de Belgische sportprogramma's willen zien,aanezien je daar in slaap bij valt
    zeker na het vervroegd pensioen van Carl Huybrechts en het eerder wegvallen van Wouter Vandenhautte nu, bij de club zijner dromen

  14. #111
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 18:44
    Berichten
    11.091
    Discussies
    224
    Thanks
    13.057
    Thanked
    17.470 in 6.147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Totaal niet eens met demening van BS over Johan Derksen.
    Dat lijkt me een van de eigenschappen van een forum meer specidiek de deelnemers aan een forum; het met elkaar oneens zijn. Het is voor mij alleen onduidelijk waar je het precies mee oneens bent. M.b.t. Derksen heb ik een aantal door hem gedane uitspraken en reële gebeurtenissen van hem opgesomd. De voorbeelden zijn talrijk. Zo omschreef hij Silvie Meis: "dat is later een vreselijk wijf geworden. Die klampt zich vast aan elke pseudo miljonaire." Of: "Silvie Meis is weerzinwekkend". En dan vraagt Genee: "Waar baseer je dat op", en dan zegt Derksen: "dat heb ik uit de bladen". Over John van den Heuvel: "Dat is een ijdeltuit eerste klas". Over Waylon: "mafkees eerste klas." en een "ongeleid projectiel." En dan tijdens een rechtstreekse confrontatie kruipt hij Waylon in zijn reet. Kortom, allemaal losse flodders en de lijst is eindeloos.

    [ . . . ]

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    De ad hominem opmerkingen van BS laten me koud.
    Welke zijn dat dan in mijn bericht? Sterker, ik som zelfs 's mans kwaliteiten op en haal zijn eigen uitspraken over zichzelf aan. Derksen heeft zonder meer kwaliteiten maar daar horen enige zelfreflectie en tegen kritiek kunnen niet bij. En dan dat eeuwige mantra van: "Ik zeg wat ik denk en vind en daar wind ik geen doekjes om". Dan begint het bij mij doorgaans te jeuken op niet nader te omschrijven plekken. Mensen die dat zeggen, zeggen helemaal niet wat ze WERKELIJK denken en vinden. Maar daar kom je alleen achter als ze zich onbespied wanen. Zoals Fortuyn die ooit uit de school klapte en met het schuim op de bek een scheldtirade startte.

  15. #112
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 09:25
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.924
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Willen jullie mijn mening over Derksen ook nog horen?
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  16. #113
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:43
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Willen jullie mijn mening over Derksen ook nog horen?
    Doe maar morgenvroeg..

  17. Onderstaande 4 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    deket (21 juni 2020),Goedemorgenallemaal (22 juni 2020),Meme Moo (22 juni 2020),Zeus1 (21 juni 2020)

  18. #114
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:41
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Het zijn niet de bedrijven die gaan regeren!
    Dje bedrijven worden door het gevecht om de consument geregeerd.
    Ze hebben echt wel goed marktonderzoek achter de hand, ook over de standpunten in dit soort discussies, niet alleen de smaak of look & feel van hun product of dienst.

    De meerderheid van de consumenten leunt dus weg of rent zelfs weg van FRACs als Derksen inmiddels. Derksen-aficionados, neem je verlies!
    Wat is het percentage van de bedrijven dat daadwerkelijk de reclametijd rondom het programma wil boycotten? Voorlopig lees ik alleen over 4 bedrijven en dan ook nog eens een kort durend boycot met een houdbaarheidsdatum. Al die andere bedrijven die blijven adverteren hebben soms een ander resultaat bij hun marktonderzoeken?
    'Meerderheid van de consumenten' rent weg? Heb je daar wat cijfers van met bronvermelding? Ik denk eerder dat alle media aandacht morgen zal leiden tot een piek in de kijkcijfers.

  19. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Zeus1 (22 juni 2020)

  20. #115
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    natuurlijk,zo werken die dingen toch?
    relletje veroorzaken,extra aandacht en adverteerters blij op voorwaarde dat ze niet teveel in diskrediet worden gebracht doot te grove uitspraken zoals bv ontkenning Holocaust,daar wil geen enkel bedrijf mee geassocieerd mee worden,maar zulk onschuldig zinnetje als dit?
    zou denken,tijd dat er eens een oorlog of virus uitbreekt,,,maar,,,

  21. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Zeus1 (22 juni 2020)

  22. #116
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:41
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    natuurlijk,zo werken die dingen toch?
    relletje veroorzaken,extra aandacht en adverteerters blij op voorwaarde dat ze niet teveel in diskrediet worden gebracht doot te grove uitspraken zoals bv ontkenning Holocaust,daar wil geen enkel bedrijf mee geassocieerd mee worden,maar zulk onschuldig zinnetje als dit?
    zou denken,tijd dat er eens een oorlog of virus uitbreekt,,,maar,,,
    En 'verontwaardigd' doen door bedrijven is tegelijk een subtiele vorm van gratis reclame.

  23. Onderstaande 4 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 juni 2020),mentholbear (22 juni 2020),pietpotent44 (22 juni 2020),Zeus1 (22 juni 2020)

  24. #117
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Geen dank . Ik ben allergisch voor het klein burgerdom dat onze vrijheden wil inperken, dit enge deug fascisme dienen we te bestrijden! Ik ben klaar voor de vrijheidsstrijd.

    Vraag is waar moet het standbeeld komen? Amsterdam, Den Haag, Grollo? Wie heeft een idee?
    Grollo lijkt me een logische keus.
    Misschien is Amsterdam toch beter, zal bij de Stopera toch wel een plekje te vinden zijn.
    Amsterdam omdat het voor Femke een aardige herinnering is aan Nederlanders die het GL geloof niet aanhangen.

  25. Onderstaande 2 leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 juni 2020),Zeus1 (22 juni 2020)

  26. #118
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 20:09
    Berichten
    4.451
    Discussies
    44
    Thanks
    4.679
    Thanked
    6.232 in 2.436 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Geen dank . Ik ben allergisch voor het klein burgerdom dat onze vrijheden wil inperken, dit enge deug fascisme dienen we te bestrijden! Ik ben klaar voor de vrijheidsstrijd.

    Vraag is waar moet het standbeeld komen? Amsterdam, Den Haag, Grollo? Wie heeft een idee?
    Ik zie een aantal mogelijkheden: bij het gebouw van de Tweede Kamer (zodat moraalriddels zoals Klaver, Jetten, Ascher of de fractie van Denk en Rutte) het standbeeld kunnen bewonderen.
    Het malieveld zou ook een mooie locatie zijn, voor de symboliek. Maar ook op het knvb trainingscampus zou het niet misstaan. Dan kunnen mensen zoals Wijnaldum en Koeman er ook van genieten.

    Maar de beste plek is denk ik toch op locatie bij de Black Lives Matter demonstraties. (Enige risico is dan dat het standbeeld beklad in het water verdwijnt.)

    Eigenlijk zou het nog beter zijn om een aantal replicas van het standbeeld te maken, en die op al deze plekken te zetten.

  27. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 juni 2020)

  28. #119
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Ik stel voor dat er minstens drie beelden in brons worden gegoten om in ieder geval een exemplaar in Amsterdam, Den Haag en Grollo te plaatsen.

  29. #120
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 09:25
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.924
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Doe maar morgenvroeg..
    Wordt wat later, ik zit heerlijk aan de koffie en dat wil ik niet door Johan laten verpesten...
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  30. #121
    Geregistreerd
    15 januari 2020
    Last Online
    8 juni 2022 @ 10:20
    Berichten
    1.264
    Discussies
    70
    Thanks
    2.654
    Thanked
    1.538 in 715 posts

    Standaard

    De verwende voetballertjes van het Nederlands Elftal boycotten voortaan Veronica Inside. Zouden ze ook afzien van deelname op een toernooi in Qatar waar de mensenrechten worden geschonden? Er zijn al vele “slaven” om het leven gekomen tijdens de bouw van de stadions. Ik heb zo’n vermoeden dat ze dan wat minder principieel zijn, dan spelen nl de centjes een rol

  31. Onderstaande 3 leden hebben Zeus1 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 juni 2020),Picasso 1 (22 juni 2020),pietpotent44 (22 juni 2020)

  32. #122
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Weet je Zeus, waarom kom jij daar nu pas mee? al die tijd niet geweten dat Qatar door 'slaven ' is gebouwd??? goh zeg als de held Derksen in het nauw komt , mag degene die zich beledigt voelt niet een klap uitdelen? ik vind het zielig , laag bij de grond en zwak, op nu juist over Qatar te beginnen, waarom kom jij niet in opstand bij elk voetbalclub die Qatar bezoekt?


    als je werkelijk at wilt zeggen ga dan eens in de vraag waarom doen die spelers dat??? en waarom zou Derksen nu alles zeggen wat een ander neit doet??? lijkt me eerder een ouwe lullen grap die nog net niet zijn pensioen heeft gehaald en totaal neit weet hoe mesnen in Nederland ondertussen geconfronteerd worden met die machtige mensen die banen uitdelen en het monopolie hebben op de macht.... ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
    De verwende voetballertjes van het Nederlands Elftal boycotten voortaan Veronica Inside. Zouden ze ook afzien van deelname op een toernooi in Qatar waar de mensenrechten worden geschonden? Er zijn al vele “slaven” om het leven gekomen tijdens de bouw van de stadions. Ik heb zo’n vermoeden dat ze dan wat minder principieel zijn, dan spelen nl de centjes een rol

  33. #123
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 18:44
    Berichten
    11.091
    Discussies
    224
    Thanks
    13.057
    Thanked
    17.470 in 6.147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Zo omschreef hij Silvie Meis: "Silvie Meis is weerzinwekkend".
    Bij weerzinwekkend denk ik aan een paar dingen maar daar hoort Meis niet bij


  34. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (22 juni 2020),hasta la pasta (22 juni 2020)

  35. #124
    Geregistreerd
    1 maart 2017
    Last Online
    20 juli 2020 @ 21:09
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    57
    Thanked
    141 in 50 posts

    Standaard

    Ⓒ GETTY IMAGES

    Oud-hockeyster voor Oranje, Fatima Moreira de Melo, vindt dat Oranje het haast niet kan maken om nog naar het WK in Qatar te gaan, nu het nationale elftal zich heeft uitgesproken tegen de zwartepietgrap van Johan Derksen in Veronica Inside.

    Dat zegt de oud-international bij RTL Boulevard. Al langer is bekend dat de omstandigheden waarin gastarbeiders uit arme landen in Qatar aan WK-stadions in het land moeten werken, onmenselijk zijn. Er zouden zelfs doden bij vallen. Zo zei Amnesty International hierover: „Een groot sportevenement zoals het WK kan niet plaatsvinden over de rug van twee miljoen arbeidsmigranten.


    En nu gaan we zien hoe consequent de nederlands elftal voetballers zijn , vuile huichelaars !

  36. Onderstaande 6 leden hebben Huubhuubbarbatruuk bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 juni 2020),Badslippers (22 juni 2020),Kwibus2 (23 juni 2020),Picasso 1 (22 juni 2020),pietpotent44 (22 juni 2020),Wijze grijze (22 juni 2020)

  37. #125
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 18:44
    Berichten
    11.091
    Discussies
    224
    Thanks
    13.057
    Thanked
    17.470 in 6.147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Huubhuubbarbatruuk Bekijk bericht

    En nu gaan we zien hoe consequent de nederlands elftal voetballers zijn , vuile huichelaars !
    Och, noem me één persoon waarbij z'n gedachtegoed volledig in overeenstemming is met zijn gedrag en ik hak zijn kop eraf. Zelfs moeder Teresa was een huichelachtige trut. En ook Ghandi was een huichelaar eerste klas, een racist.

  38. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (22 juni 2020)

 

 
Pagina 5 van 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60