Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Chantal (blond) (PHG)

    Naam : Chantal

    Haarkleur/-lengte : Blond, halflang

    Lengte dame : 1.70m

    Postuur/Cupmaat : Normaal stevig, C- Cup

    Nationaliteit/Taal : Duits/Spaanse, duits, spaans , engels

    Leeftijd : ongeveer 40 jaar

    Tatoeages/Piercings : Grote tatoeages op beide armen, navelpiercing

    Service : Service is goed/zeer goed. TZ, PZC ,stevig neuken, geen FT en AV

    Bijzonderheden : Maakt een wat ordinaire indruk maar is een erg plezierige vrouw die netjes werkt. Heeft redelijk wat vaste klanten.

    Extra : Bijnaam "Mutti"

    Laatst Gezien : Oktober 2005
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Chantal, 15/03/05

    Vandaag 'ns 'n half dagje naar Oedt getogen, waartoe de zondag zich uitstekend leent. Klokslag 3 aangekomen na 'n vlotte rit van 1,5 uur vanuit de omgeving Den Bosch. Onderweg had ik mezelf 'n plan opgesteld. Ik wilde 'ns 'n dame van m'n eigen leeftijd proberen, jong spul loopt er immers genoeg. De onderliggende wens van 'n dergelijke dame als vriendin te mogen hebben, zal wel de vader van de gedachte zijn geweest.

    Inmiddels was het tegen vijven en was ik mijn plan om 'n leeftijdsgenote te ontmoeten niet vergeten. Een wandeling naar het nachtcafe deed mij aan de ronde tafel bij Chany belanden, ook wel bekend als Chantal. Hierboven wordt ze omschreven als Spaanse of Duitse, welnu, ze is Duitse. Met haar 39 jaar is ze bijna even oud als ik, dus zette ik mij bij haar aan tafel. Chany is 'n spontane vrouw, die de kunst verstaat een geanimeerd gesprek de nodige erotische lading mee te geven. De afstand tussen onze stoelen werd dus steeds kleiner, totdat we frontaal tegen elkaar aangeplakt zaten.

    Wat 'n verademing om nu eens 'n vrouw te treffen die niet vies is van het openbaar uitwisselen van wederzijds gewenste intimiteiten. Mijn borsthaar had haar onverdeelde aandacht; haar mooi onderhouden zware voorgevel de mijne. En zo kwam het tot wat lekker kroelwerk aan tafel, bezegeld met enkele heerlijk zachte tongzoenen. Iemand die mijn recensies volgt, weet dat zulk voorspel voor mij 'n absolute must is, wil ik trek in een dame krijgen. Chany voelde dat perfect aan. Haar voorstel om naar een van de Centerparcs-huisjes te gaan, paste dan ook helemaal in de loop van de dingen. Als kersverse Oedt-bezoeker was dat ook 'n novum voor mij, waar de door Chany voorgestelde privacy helemaal bij paste. Ze kwam dus terug met de schlussel van huisje 28, door de achterdeur van het nachtcafe naar buiten. Achter haar aan lopend, genoot ik van haar mooie gespierde benen, 'n bewijs dat ook 'n vrouw van 39 strak in haar vel kan zitten als ze dat wil.

    Eenmaal in het huisje bleek ook de rest van Chany's lichaam zich moeiteloos te kunnen meten met dames die 10 jaar jonger zijn. Fantastische borsten, stevig volle C/D's, die mooi bol recht vooruit stonden. Zo mooi, dat ik eraan twijfelde of ze wel puur natuur waren. Evenwel kon ik geen verdachte naadjes of lijntjes ontdekken, waarna ik het zoeken maar staakte om eens lekker van haar alpenheuvels te genieten. Nou, dat wilde wel lukken. Ik hou erg van 'n paar lekkere gevoelige tepels om op te zuigen, en die had Chany overduidelijk. Haar mooie donkere kersen werden lekker hard in mijn mondje, tja, vrienden, wat wil je nou nog meer ?!

    Nou, lekker hevig en nat verder kussen bijvoorbeeld. Dat was wat je noemt nog 'ns lekker vrijen in een tuinhuisje. Via Chany's mooie strakke buik kwam ik in haar lekker bijgeschoren poesje terecht, alwaar ik besloot van haar hele onderlichaam 'n grote glijbaan te maken. Dat kon ook makkelijk, omdat Chany haar liefdessappen rijkelijk uitsmeerde langs mijn mond en wangen. Pfffhoeww, haar poesje sloot zich als 'n vacuumpomp rondom mijn mond en dat deed mij bijkans naar adem happen.

    Vervolgens stelde Chany voor om in 69 verder te gaan, om mij beter in ons genot te kunnen betrekken. Ik ben nou eenmaal 'n geboren ladypleaser, and her wish was my command, zogezegd. Inmiddels flink opgewarmd -het aanvankelijk koele tuinhuisje ook- legde ze mij op m'n rug, deed mij het condoom om en kwam mij eens lekker berijden. Nou vind ik aan wippen met condoom niet zo heel veel aan, maar dat lag zeker niet aan Chany. Ik heb daar nou eenmaal weinig gevoel bij, tja, het kan verkeren.

    Maar Chany wist daar uiteraard wel 'n oplossing voor, waarbij ze aangaf niet in haar mondje gespoten te willen worden. Geen probleem; ik verbaas me er toch over dat veel Oedt-meiden zich probleemloos continu in hun mond laten spuiten. Volop begrip van mijn kant voor Chany's wens dus. Wat overigens niks af deed aan haar behoorlijke lik- en zuigwerk. Haar mondje en handjes deden mij daarna haar borsten en buik bepleisteren, prima toch ?! Inmiddels waren 3 kwartier versteken, zodat er nog even tijd was om uit te hijgen en terug op de wereld te komen. Alles bij elkaar 'n ervaring die de moeite waard was; ik had m'n leeftijdgenote-fantasie lekker kunnen uitleven.

    Nog even wat bare facts en opmerkingen. Chany kreunt er lustig op los, wat anderen kan storen maar mij niet. En ijsberen die 'n spetterend vrouwelijk orgasme zoeken, zijn ook aan het verkeerde adres. Maar dat laatste kan ook met mij te maken hebben uiteraard. Daar staat tegenover dat diegenen die houden van lekker heftige tongzoenen, prachtig stevige borsten met mooi hard wordende grote tepels en ongeremd beffen, zich helemaal kunnen uitleven. Verder moet je je niet al teveel laten afschrikken door de 2 tattoos op Chany's bovenarmen en het gegeven dat haar gezichtje nou eenmaal geen twintiger meer is. Chany's fraaie lichaam maakt dat alles immers meer dan goed. Samenvattend; 'n uur genoten, goed afgemaakt, 75 euro betaald, geen spijt van gehad. Maar ervaringen blijven natuurlijk heel subjectief, zoals altijd.

    Inmiddels was het half 7; het prima dinerbuffet stond al opgediend. Na daar ruimschoots van genoten te hebben en wat leuk napraten met Tommy, besloot ik de thuisreis te aanvaarden. Onderweg even bij Pelpinda langsgegaan die door wat onfortuin deze keer niet mee kon. Zodoende kon hij als eerste vernemen hoe mijn middag was verlopen, nou, goed dus ! Ik sluit af met de welgemeende oproep aan de forumleden om gerust te reageren op mijn belevenissen. Zodat we wijzer kunnen worden van elkaars belevenissen.

    Naschrift 09/11/05: Heb Chantal enkele weken geleden nog gesproken, dus nog altijd aanwezig in PHG.
    Founding Member

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25.

  Diamond 468*60