Pagina 14 van 18 EersteEerste ... 4101112131415161718 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 326 t/m 350 van 432
  1. #326
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:50
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.109
    Discussies
    112
    Thanks
    14.143
    Thanked
    5.792 in 2.934 posts

    Standaard

    Zijn bij mijn weten nog nooit geen 10 dames geweest.
    5 komt dichter in de buurt.

    Groet, schoolmeester.

  2. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    man ( 7 februari 2020)

  3. #327
    Geregistreerd
    6 november 2019
    Last Online
    8 februari 2020 @ 14:39
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    verkeerde
    Laatst gewijzigd door wonderwondergirl87; 8 februari 2020 om 14:37 Reden: haal weg

  4. #328
    Geregistreerd
    13 april 2007
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:57
    Berichten
    275
    Discussies
    4
    Thanks
    120
    Thanked
    552 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wonderwondergirl87 Bekijk bericht
    afgelopen week de club weer bezocht en de vrouwen worden al beter want er zijn ook heerlijke nieuwe Duitse dames. het begint te lopen.

    ook Patricia is een zeer leuke spontane dame die goud is in elke club en ook nog de mooiste van allemaal
    Ina bevalt me nog steeds goed en de nieuwe Larissa is ook geil. het eten was goed te doen en de muziek was heerlijk. komende week nogmaals langs gaan met de vrijkaart die ik kreeg.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Ik ervaar die vooruitgang ook. Ben er deze week weer geweest. Heerlijk geneukt. Maar zoals in de advertentie staat is er nog niet. De meiden lopen niet in blote kutjes rond. Larissa heeft een heerlijk kut, maar dat zie je pas op de kamer. Dat doe ik dan maar.

  5. Onderstaande leden hebben de denker bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 9 februari 2020)

  6. #329
    Geregistreerd
    8 februari 2020
    Last Online
    3 maart 2020 @ 20:06
    Berichten
    5
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 2 posts

    Standaard

    afgelopen week weer geweest na de laatste keer in november. het gaat zeker vooruit de nieuwe dames zijn prachtige vrouwen waaronder een Duitse.

    ook de zeer mooie barvrouw Patricia bevalt me goed.. helaas wilde ze niet mee de kamer op. maar ben niet de enige die haar mee wilde nemen zeiden de Duitse mannen tijdens de lunch

    de slanke Ina blijft mooi en kan heerlijk dansen met haar kleine billetjes.

    ook de schone Duitse Larissa is een aanwinst voor de club.
    ik heb genoten

  7. Onderstaande 5 leden hebben geilegast22 bedankt voor deze bijdrage:

    de denker ( 9 februari 2020),Husky ( 9 februari 2020),jeegee ( 9 februari 2020),phoenix ( 8 februari 2020),Sjeufke ( 8 februari 2020)

  8. #330
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:48
    Berichten
    2.869
    Discussies
    82
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.180 in 951 posts

    Standaard

    Het moest er eens van konen, en dit weekend was het dan zover.........bij Goldenday langs. Ik schreef het al voordat de club geopend was (reed er toen eens langs) en gisteren mocht ik proefondervindelijk vaststellen dat parkeren een klein 'dingetje' op zich is. Na ongeveer 20 jaar FKK bezoek raak je gewend aan een (beschutte) parking met bijbehorende discrete ingang. Dat is hier dus volledig niet aan de orde.
    Maar goed, parkeren kan, als het voor de tent vol is, om de hoek op loopafstand. Wel ff aanbellen terwijl je in de spotlight staat bij de mensen die voor de verkeerslichten staan... dat dan weer wel...hahahaha

    Inkom was een probleem, zaken werden snel afgehandeld. Door het open karakter van de tent waren de dames natuurlijk nieuwsgierig wie (of hoe kapitaalkrachtig gebaseerd op de looks) er binnen kwam. Algehele indruk van de club is dat het er van binnen puik uit ziet. Ik denk trouwens niet dat de 60+ lockers ooit allemaal tegelijk in gebruik zijn genomen. Geloof ook dat 1 van de douches out of order was. Of dit een recent probleem is of langer zo is zal iemand anders moeten beantwoorden. Maakt eigenlijk niet uit omdat het op gene enkel moment dermate druk was dat er een rij voor de douche stond. Schoon.....heel schoon.....dat was het wel!
    Eten? IK denk dat er tot een bepaalde tijd een redelijke selectie ligt die de 30 Euro entree rechtvaardigt. Het rookhok was nou niet het epicentrum van gezelligheid, nieuwe bank zou ook wel mogen....

    Dan de dames..... nou, om te beginnen heb ik de indruk dat ook deze club maar lukraak adverteert. De ene club houdt het op 100 dames, de andere steeds weer andere feesten en Goldenday zou 'strapsen' hebben. Om heel precies te zijn heb ik er 0 (nul, Null, zero, nada, rien) gezien. Is dat het einde van de wereld? Nee. Zegt dat iets (in mijn beleving) over een club? Ja.

    Over de lin-up kan ik kort zijn... er waren 5-6 dames. De Russische dame bleek hoogopgeleid te zijn (iets met talen) en sprak derhalve ook Roemeens. Zag er wel appetijtelijk uit maar wist ook hoe upsellen in zijn werk ging. De Duitse dame is een echte aanwinst denk ik. Ze is wel wat minder hoogopgeleid want het lesje klokkijken beheerst ze nog niet helemaal. De andere dames waren allemaal RUM/BUL variërend van skinny t/m (zeer) fors.

    Publiek.....van alles en nog wat.....

    Bij het verlaten nog een vrijkaartje gekregen voor de volgende keer. Er zal dus waarschijnlijk een volgende keer zijn. Als ik het vrijkaartje niet gekregen had, dan weet ik het niet.
    Een uurtje is ook maar een uur...

  9. Onderstaande 15 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer ( 9 februari 2020),Elmo3108 ( 9 februari 2020),hallodaarbenikweer ( 9 februari 2020),hasta la pasta ( 9 februari 2020),Husky ( 9 februari 2020),hvdk52 (10 februari 2020),man ( 9 februari 2020),phoenix ( 9 februari 2020),pret ( 9 februari 2020),robglover ( 9 februari 2020),schoolmeester ( 9 februari 2020),Shakir ( 9 februari 2020),Sjeufke ( 9 februari 2020),Wentelt Eefje ( 9 februari 2020),Wijze grijze ( 9 februari 2020)

  10. #331
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.612 in 1.453 posts

    Standaard

    De buurman kwam mij zondag waarschuwen om mijn auto ergens anders te parkeren vanwege de storm want al waren al een paar grote takken naar beneden gekomen!
    Voor de degenen die het nog niet weten ik woon tussen heel veel bomen op de Veluwe!
    Dus zoeken naar een mooie boomvrije parkeerplek, kon die niet zo snel vinden en toen maar doorgereden naar een parkeerplek in Emmerich waar geen bomen stonden
    En dat werd Golden Day,nam om 16.00 uur voor 30 Euro de ijsbeer attributen in ontvangst van de vriendelijke theke Juliana,vroeger nog werkzaam als theke in Fungarden en Lekker ding.
    Er waren drie dames,slanke kleine Roxana met grote kunst ,slanke Ina en stevige Adele met echte grote tieten!
    Later kwamen nog twee beauty's binnen namelijk de Duitse 26 jarige Larissa ex Tutti Fruti en de superslanke 160 cm Duitse Kinka 19 jaar oud,net 2 weken in het DVP vak,deze twee vriendinnen kunnen in elke saunaclub met hun uiterlijk terecht.
    Was een beetje bang geworden door het stormachtige weer,en zocht naar houvast en vond dat in de persoon van Adele met haar super natuurlijke een heerlijk uurtje TZ,BJ en in met die grote borsten in mijn handen geweldig mijn nakomelingen de vrijheid gegegeven
    Had nog wel zin in de mooie lolita Kinka of Larissa maar vanwege tijdgebrek en twee keer sauna maar voor een andere keer bewaard.
    Tussendoor nog een lekker hapje Chinees gegeten,en twee flesjes Krombacher bier gedronken.
    Helaas was er ook droevig nieuws,de in de club aanwezige Ina vernam dat haar moeder plotseling was overleden,ze had al tickets om morgen haar ernstig zieke moeder in Roemenië te bezoeken
    Snel met de aanwezige dames,personeel en twee ijsberen een mooie som geld bijeen gebracht,om Ina een bijdrage te geven t.b.v. de begrafenis.
    Aankomende week komt Alexandra de gelederen versterken en later Bea/Laura,en andere nieuwe dames,afwachten maar!
    Een clubbezoek met twee gezichten, ben om kwart voor elf naar huis vertrokken.

  11. Onderstaande 13 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 februari 2020),blauwebeer (10 februari 2020),CVARIA (10 februari 2020),de denker (10 februari 2020),forgetskinnyletsgetfatty (10 februari 2020),hallodaarbenikweer (10 februari 2020),hvdk52 (10 februari 2020),phoenix (10 februari 2020),schoolmeester (10 februari 2020),Sjeufke (10 februari 2020),uurtje (10 februari 2020),Wentelt Eefje (10 februari 2020),wooley (10 februari 2020)

  12. #332
    Geregistreerd
    10 december 2007
    Last Online
    12 april 2024 @ 14:29
    Berichten
    289
    Discussies
    13
    Thanks
    47
    Thanked
    563 in 166 posts

    Standaard

    Ik was er ook op maandag, ik dacht met die klimaatverandering moet ik nog snel mijn maatregelen treffen voordat het te laat is. Er waren rond zes uur slecht twee dames, Duitse Kinka en een wat volle Roemeense. Kinka is erg lief. Ze is nog niet zo lang in het vak en daarom erg onbevangen. Een leuk uurtje met haar doorgebracht. Herhalingsgevaar weet ik niet omdat het er erg van afhangt of ze enige onbevangenheid blijft behouden. Een vrijkaartje voor de volgende keer ontvangen (1 maand gedlig, minimaal €15 aan 'mindestverzehr' whatever that may be...). Club ziet er leuk uit, alleen weinig dames op maandag.
    beursplein seks

  13. Onderstaande 5 leden hebben altijdwakker bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (12 februari 2020),hallodaarbenikweer (12 februari 2020),phoenix (12 februari 2020),schoolmeester (12 februari 2020),Wentelt Eefje (13 februari 2020)

  14. #333
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:50
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.109
    Discussies
    112
    Thanks
    14.143
    Thanked
    5.792 in 2.934 posts

    Standaard

    mindestverzehr houdt in dat je bij je volgende bezoek minimaal 15 euro aan drank besteedt/afrekent.

    Groet, schoolmeester.

  15. Onderstaande 2 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (12 februari 2020),Wentelt Eefje (13 februari 2020)

  16. #334
    Geregistreerd
    13 april 2007
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:57
    Berichten
    275
    Discussies
    4
    Thanks
    120
    Thanked
    552 in 161 posts

    Standaard

    Gisteren na een heerlijk erotisch en geil bezoek aan het fantastische Venus in Hamminkeln ook maar even langsgegaan bij Golden Day in Emmerich. Echt uit nieuwsgierigheid. Het bezoek kostte maar 20E, maar helaas was het niet meer waard. Bij binnenkomst was er slechts een dame, Rita, van Bulgaarse afkomst. Vriendelijke maar erg opdringerige vrouw en zeker niet mijn type. Na een lekker sauna, die is erg goed, terug in de grote ruimte, die op zich erg fijn oogt. En ja hoor, er waren opeens vier extra vrouwen binnen. Twee bijzonder geil ogende donkere dames, Een wat vollere met mooie tieten en een lekkere kont en een verlegen slankere zeer donkere (tegen zwart) die erg erg geil uitzag. Kreeg daar wel zin in. Maar bij de bar zag ik Kinka, het vriendinnetje van Larissa en ik raakte aan de praat. Ze had zeer geile lingerie aan en dat wond me enorm op. Toch maar met haar naar de kamer en het donkere meisje maar voor een later moment. Met Kinka naar de kamer en het was een bijzonder goede ervaring. Net zoals eerder met haar vriendin, die er helaas niet was (anders was een trio geweldig geweest, maar dat komt nog wel). Deze jonge meid (19) was echt fantastisch. In Venus had ik twee keer de Venus kwaliteit mogen genieten, maar Kinka deed daar niet in onder. Heel lang en vooral diep pijpen met veel gevoel en de vriendelijkheid straalde van haar gezicht. Tongen, super, kutje was een genot om te likken en ze genoot er zelf ook van. Neuken...wat een genot met haar. Het strakke genotsgrotje was heerlijk toeven voor mijn pik. Ik was niet van plan om klaar te komen want ik wilde nog met het donkere meisje, maar een laatste pijpsessie van Kinka deed mij ontploffen. Heerlijk. Ik had helaas geen tijd meer om op sterkte te komen en bewaar dat andere meisje maar voor later.
    Jammer dat deze club zo slecht bezocht wordt, zowel door heren als door dames. Potentie is er en de gastvrouw is een verademing, zo vriendelijk.

  17. Onderstaande 9 leden hebben de denker bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (15 februari 2020),Eddy_V (15 februari 2020),Kwant (15 februari 2020),phoenix (16 februari 2020),RobOpzoek (24 februari 2020),schoolmeester (15 februari 2020),Sjeufke (15 februari 2020),Wentelt Eefje (15 februari 2020),Wijze grijze (15 februari 2020)

  18. #335
    Geregistreerd
    8 februari 2020
    Last Online
    3 maart 2020 @ 20:06
    Berichten
    5
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de denker Bekijk bericht
    Gisteren na een heerlijk erotisch en geil bezoek aan het fantastische Venus in Hamminkeln ook maar even langsgegaan bij Golden Day in Emmerich. Echt uit nieuwsgierigheid. Het bezoek kostte maar 20E, maar helaas was het niet meer waard. Bij binnenkomst was er slechts een dame, Rita, van Bulgaarse afkomst. Vriendelijke maar erg opdringerige vrouw en zeker niet mijn type. Na een lekker sauna, die is erg goed, terug in de grote ruimte, die op zich erg fijn oogt. En ja hoor, er waren opeens vier extra vrouwen binnen. Twee bijzonder geil ogende donkere dames, Een wat vollere met mooie tieten en een lekkere kont en een verlegen slankere zeer donkere (tegen zwart) die erg erg geil uitzag. Kreeg daar wel zin in. Maar bij de bar zag ik Kinka, het vriendinnetje van Larissa en ik raakte aan de praat. Ze had zeer geile lingerie aan en dat wond me enorm op. Toch maar met haar naar de kamer en het donkere meisje maar voor een later moment. Met Kinka naar de kamer en het was een bijzonder goede ervaring. Net zoals eerder met haar vriendin, die er helaas niet was (anders was een trio geweldig geweest, maar dat komt nog wel). Deze jonge meid (19) was echt fantastisch. In Venus had ik twee keer de Venus kwaliteit mogen genieten, maar Kinka deed daar niet in onder. Heel lang en vooral diep pijpen met veel gevoel en de vriendelijkheid straalde van haar gezicht. Tongen, super, kutje was een genot om te likken en ze genoot er zelf ook van. Neuken...wat een genot met haar. Het strakke genotsgrotje was heerlijk toeven voor mijn pik. Ik was niet van plan om klaar te komen want ik wilde nog met het donkere meisje, maar een laatste pijpsessie van Kinka deed mij ontploffen. Heerlijk. Ik had helaas geen tijd meer om op sterkte te komen en bewaar dat andere meisje maar voor later.
    Jammer dat deze club zo slecht bezocht wordt, zowel door heren als door dames. Potentie is er en de gastvrouw is een verademing, zo vriendelijk.
    de donkere dames zaten er dus echt? dacht weer een praatje.
    klopt de Nederlandse gastvrouw Patricia is echt een heerlijke dame vol gezelligheid he

  19. Onderstaande 2 leden hebben geilegast22 bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (17 februari 2020),phoenix (16 februari 2020)

  20. #336
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    net terug van deze club, nog nooit zo kort in ene club geweest, 4 dames, compleet leeg was de tent, een paar mannen.. ongelofelijk jammer... Adele was er en ik heb husky's verhaal maar onthouden... dame kust prima, heerlijk grote jongens.. watten tieten zeg.., massage, het beste was haar inzet bovenop... nu nog een echt blow job..., ik kreeg ook een vrijkaartje mee dat 1 maand geldig is.. hmm mal sehen... ik ben benieuwd hoeveel dames hier gaan blijven... geen donder dames gezien, kinka, peppi (ex van goch waarschijnlijk hier ene andere naam)Adele dus en nog en blonde slanke dame....tja succes zou ik zeggen, m zeer vriendelijk these, sauna was niet echt heel heet, eten lag er al een tijdje inde bakken... , maar ja ikw as er ook pas om een uurtje of 21.30... 23.00 vertrok ik weer...

  21. Onderstaande 4 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (16 februari 2020),Dalton (16 februari 2020),Husky (17 februari 2020),schoolmeester (16 februari 2020)

  22. #337
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:50
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.109
    Discussies
    112
    Thanks
    14.143
    Thanked
    5.792 in 2.934 posts

    Standaard

    PEPPI (ex van Goch ) heet in deze club RITA.

    Groet, schoolmeester.

  23. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (17 februari 2020)

  24. #338
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    PEPPI (ex van Goch ) heet in deze club RITA.

    Groet, schoolmeester.
    OMG, nog steeds actief? Die zal intussen wel 50 zijn. Maar dat weet Peppino wel
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  25. Onderstaande 4 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (17 februari 2020),JonnyFontane (16 februari 2020),Patjax (16 februari 2020),schoolmeester (16 februari 2020)

  26. #339
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:03
    Berichten
    589
    Discussies
    15
    Thanks
    4.773
    Thanked
    2.103 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    OMG, nog steeds actief? Die zal intussen wel 50 zijn. Maar dat weet Peppino wel
    Volgens Eddy_V is ze 69, maar het kan ook zomaar iets anders zijn omdat 69 het enigste nummer is dat hij zich kan herinneren

  27. Onderstaande 4 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (16 februari 2020),noglangnietuitgewandeld (16 februari 2020),Patjax (16 februari 2020),Sjeufke (16 februari 2020)

  28. #340
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:58
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.825
    Discussies
    91
    Thanks
    14.668
    Thanked
    9.541 in 3.444 posts

  29. #341
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    nee joh,die is veel ouder
    ik kan die link niet openen
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  30. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (16 februari 2020)

  31. #342
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:58
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.825
    Discussies
    91
    Thanks
    14.668
    Thanked
    9.541 in 3.444 posts

    Standaard

    Jammer dat je die link niet kunt openen. Anders zou je ontdekken dat het antwoord op alle vragen 42 is. Dus ondanks dat ik die dame nog nooit heb gezien weet ik wel het antwoord op die vraag.

    Google anders maar eens “answer to everything”.

  32. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier (16 februari 2020),Sjeufke (16 februari 2020)

  33. #343
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giodude Bekijk bericht
    Volgens Eddy_V is ze 69, maar het kan ook zomaar iets anders zijn omdat 69 het enigste nummer is dat hij zich kan herinneren
    Dat klopt, dit werd mij ooit door haar achterkleinzoon bevestigd toen hij haar met de auto kwam brengen.
    Dit was wel al enkele jaren geleden en verder dan 69 kan ik niet tellen zoals onze driedubbel gespeten persoonlijkheid geheel conform de waarheid vermeldde.
    En Garde

  34. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    der lickmeister (16 februari 2020),WANDELAAR5 (16 februari 2020),Wentelt Eefje (17 februari 2020)

  35. #344
    Geregistreerd
    10 december 2007
    Last Online
    12 april 2024 @ 14:29
    Berichten
    289
    Discussies
    13
    Thanks
    47
    Thanked
    563 in 166 posts

    Standaard

    Is het echt zo dat er donkere dames zijn? Ook op maandag? Dan staat mijn planning voor morgen vast ....
    beursplein seks

  36. #345
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door altijdwakker Bekijk bericht
    Is het echt zo dat er donkere dames zijn? Ook op maandag? Dan staat mijn planning voor morgen vast ....
    Met het licht uit merk je het verschil niet (moet je ze alleen niet aan het lachen maken)
    En Garde

  37. #346
    Geregistreerd
    10 december 2007
    Last Online
    12 april 2024 @ 14:29
    Berichten
    289
    Discussies
    13
    Thanks
    47
    Thanked
    563 in 166 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Met het licht uit merk je het verschil niet (moet je ze alleen niet aan het lachen maken)
    ook in het pikkedonker proef ik het verschil ....
    beursplein seks

  38. #347
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Heeee lickmeister!!! Leef jij ook nog???
    En Garde

  39. #348
    Geregistreerd
    10 december 2007
    Last Online
    12 april 2024 @ 14:29
    Berichten
    289
    Discussies
    13
    Thanks
    47
    Thanked
    563 in 166 posts

    Standaard

    Maandag nog een keer geweest op het vrijkaartje met € 15 mindestverzehr... Uurtje met Larissa doorgebracht. Fijn meiske, kostte € 100 voor een uur.
    Er was na afloop nog wat "eten". Verder zag ik nog een DVP. Als 42 het antwoord is op alle vragen, dan moet je minimaal twee keer vragen... Wat een engerd...
    Verder erg leeg, paar ijsberen, geen DVPs. Ik hoefde niets af te rekenen, Larissa viel blijkbaar onder mindestverzehr.
    beursplein seks

  40. Onderstaande 4 leden hebben altijdwakker bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (18 februari 2020),mentholbear ( 2 maart 2020),Sjeufke (18 februari 2020),WANDELAAR5 (18 februari 2020)

  41. #349
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.612 in 1.453 posts

    Standaard

    Dinsdagmiddag in GD vertoeft,met de intentie om met Larissa of Kinka op kamer te gaan,Kinka was er niet,Larissa gelukkig wel.
    Nam om 16.00 uur mijn ijsbeer spulletjes in ontvangst, snel een broodje kaas en de sauna in waar nog twee ijsberen genoten van de warmte en die het nog warmer maakte via een royale aufguss!
    Na een koude douche en een sigaartje en een Krombacher in de buitenlucht wat aan de bar gecommuniceerd met de Nederlandse receptiedame Patricia, leuke dame die ook aan de andere kant van de bar zou mogen of misschien wel moeten plaatsnemen
    Op gegeven moment kwam het lieve 26 jarige Duitse dametje Larissa bij op de sofa zitten,blond haar,leuk gezicht,mooi kontje en een prettig A cupje,dat alles verpakt in spannende doorzichtige zwarte lingerie.
    Tijd om elkaar op de sofa een beetje op te warmen en de hormonen te activeren,en dat doet dat ideale buurmeisje meer als goed,ze neemt alle tijd hiervoor en ik heb zelf maar het voortouw genomen om haar de sleutel te laten halen.
    Op de kamer is ze een lief engeltje,TZ en prima BJ zitten standaard in haar pakket en dat alles overgoten met een GFE sausje maakte voor mij al snel duidelijk dat we moesten opschalen naar een sessie van een uur.
    Een goed besteed uur wat met Larissa in cowgirl bovenop, ons een genotvol orgasme bezorgde
    Na een tweede saunabezoek en een kopje koffie om 20.00 uur vertrokken naar de mooie Veluwe uitgewuifd door de sympathieke Patricia,woensdag zijn o.a. de Roemeense dames Alexandra,Sabrina naast Adel en Rita weer aanwezig en nog twee nieuwe dames waarvan een met een zonnig kleurtje, is namelijk een goede vriendin van Larissa,medio volgende week komt Bea/Laura de gelederen versterken.
    Iedereen weer op de hoogte en nog veel wandelplezier

  42. Onderstaande 11 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (19 februari 2020),blauwebeer (19 februari 2020),de denker (19 februari 2020),Elmo3108 (19 februari 2020),firstme (20 februari 2020),goldstar (19 februari 2020),jeegee (19 februari 2020),phoenix (19 februari 2020),schoolmeester (19 februari 2020),Sjeufke (19 februari 2020),Wentelt Eefje (19 februari 2020)

  43. #350
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:50
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.109
    Discussies
    112
    Thanks
    14.143
    Thanked
    5.792 in 2.934 posts

    Standaard

    Schoolmeester houdt NIET van carnaval.
    Dus na een geslaagd bezoek gisteren aan SALOME te Herne vandaag maar eens op bezoek geweest bij Golden Day te Emmerich.
    Dit was mijn derde bezoek aan deze mooie saunaclub en het was gezellig ondanks dat het rustig was met dames en bezoekers.
    Ik heb vandaag kennis mogen maken met 1 van de gezelligste bardames in mijn 10 jarig saunaclubbestaan genaamd PATRICIA.
    Ik hoop dat deze leuke barvrouw nog lang in Emmerich blijft werken !
    Deze mooie club heeft maar 1 nadeel: te weinig dames, verder hebben ze alles goed in orde.
    Patricia, als je dit leest: ik ben veilig thuis gekomen.
    Tot binnenkort.
    Bijna vergeten: leuke kamer gedaan met LARISSA, lieve meid.
    Groet, schoolmeester.
    Laatst gewijzigd door schoolmeester; 24 februari 2020 om 19:12

  44. Onderstaande 6 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    de denker (24 februari 2020),hallodaarbenikweer (24 februari 2020),Husky (24 februari 2020),Mistralwind (24 februari 2020),phoenix (24 februari 2020),Sjeufke (24 februari 2020)

 

 
Pagina 14 van 18 EersteEerste ... 4101112131415161718 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60