Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    13 juni 2007
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:11
    Berichten
    130
    Discussies
    11
    Thanks
    4
    Thanked
    325 in 64 posts

    Standaard Julietta (Roemeense)



    Julietta (Roemeense)
    Leeftijd : 19 jaar Taal : Onbekend
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 40 minuten
    Service :
    Extra info :





  2. Onderstaande 2 leden hebben crosby3 bedankt voor deze bijdrage:

    pret (25 januari 2019),Smouse (20 april 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 juli 2018
    Last Online
    2 oktober 2021 @ 14:39
    Berichten
    73
    Discussies
    0
    Thanks
    103
    Thanked
    153 in 47 posts

    Standaard

    Aangezien er nog geen reactie is gepost hier over de extreem skinny Julietta, doe ik er maar eens 1. Ik heb in totaal 2 x met haar gekamerd. En ik moet zeggen dat in tegenstelling tot hoe ze overkomt ze een wild sexbeest is. Julietta heeft het postuur van een 12-jarig meisje. Als je persé van een knap aantrekkelijk gezicht houdt i.c.m. met zo'n lijfje: jammer want nee, ze is geen schoonheid maar ze heeft "wel iets aparts". Als ze loopt, dan doet ze dat in sneltreinvaart en kijkt altijd naar beneden alsof ze in een andere wereld zit. Probleem is dat je niet met haar kunt communiceren tenzij je de Roemeense taal machtig bent. En ze komt ietwat "ADHD-achtig over" en wazelt complete verhalen in het Roemeens bijelkaar tegen jou. Ze vraagt wel: 1 Kamera oder 2 Kamera: daarmee vraagt ze voor een 25min/40mijn sessie.

    Mijn eerste ervaring met haar was op zijn zachts gezegd idioot. Ik zette me naast haar, stelde me voor en vroeg om haar voetje om te masseren. Ze keek me vragend aan. Meteen kwam Ellie optreden als tolk en toen wist ze wat ik vroeg. Ik begon haar voetje te masseren. Er was afstand en het leek of ze mij aan het beoordelen was. Ik lachte en keek haar vriendelijk aan. Toen riep ze plots:"Simpatikoo" en dook meteen vol in mijn nek en begon me wild inclusief grommende geluidjes kleddernat te zoenen. Een paar seconden later zat haar tong tegen mijn gehemelte aan en zij nam volledig het initiatief en tongde er wild en heftig op los. 10 minuutjes later met haar naar de kamer. Nadat ze het laken had gespreid duwde ze mij op het bed, besprong me en begon weer wild grommend mij compleet af te lebberen. Tussendoor vertelde ze verhalen in het Roemeens waar ik geen reet van verstond. Op gegeven moment nam ik haar beet, duwde haar op haar rug en begon haar af te lebberen. Heerlijk om zo'n lijfje met je tong te mogen bespelen. Onderwijl langzaam naar beneden en haar extreem enge poes volledig uitgelikt. Klaarkomen bij haar zat er niet in: daar ontspant ze zich niet genoeg voor en ik merkte dat ze dat ook niet wilde/hoefde. Daarna zij op mij gereden incl. heftig tongzoenen en vrijen waarbij zij steeds het initiatief nam. Totdat zij mij opeens vastgreep en ruw omdraaide op haar rug: nu lag ik op haar zonder dat mijn piemel uit haar grotje kwam Ondanks mijn 74kg geen enkel probleem voor haar. Geweldige 40min sessie voor 50EUR.

    Mijn 2e sessie met haar- een 2-3 weken erna - begon op het bankje iets rustiger. En zonder tolk erbij kreeg ik al haar voetjes om te masseren. Op de kamer echter kwam meteen het beest in haar weer naar boven. Zij en ik hadden ons handdoekje nog om en zij spreidde het laken op het grote bed. Plotsklaps draait ze zich om en duwde mij letterlijk met mijn rug vol tegen de muur. Meteen dook ze met haar tong naar mijn mond en duwde die direct achter in mijn keel. Al tongzoenend trok ze mijn handdoek weg en pakte mijn verbaasde jongeheer vast. Ze dook naar beneden en binnen de volgende seconde was ze aan het pijpen. Ik stond nog eigenlijk verbouwereerd met mijn rug tegen de muur. De rest van deze sessie laat zich niet zo moeilijk raden: heftig, grommend doet zij haar werk.

    Julietta lijkt een stille schuwe meid maar is een heftig sexbeest. Als je naar een wilde en onvoorspelbare sessie zoekt moet je bij haar wezen.

    p.s. Vorige week en gisteren was ik weer in de Freude. Julietta's hoogtijdagen lijken geteld. Zij moet de nieuwe concurrentie nu voor zich dulden. De nieuwe concurrentie heeft dezelfde ranke lijfje maar dan met beeldschone gezichtjes erop. Het gebrek aan een beeldschoon gezichtje speelt haar nu parten vrees ik. Omdat je niet aan haar kan zien dat het een wild sexbeest is waar je een bijzondere kamergang mee mag beleven.

  4. Onderstaande 5 leden hebben Ultiem_Genieter bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover (20 april 2019),hallodaarbenikweer (21 april 2019),hara1d (20 april 2019),Kwakje (20 april 2019),pret (20 april 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Last Online
    10 december 2023 @ 15:38
    Berichten
    119
    Discussies
    4
    Thanks
    312
    Thanked
    42 in 24 posts

    Standaard

    Heeft de nieuwe concurrentie van Julietta toevallig A minus tietjes , Julietta heeft volgens het paspoort B tieten en ik val op A en minder.

    Verderlijkt het mij een ideaal lekker kippetje.

    Thx Ultiem_genieter voor je super bericht . Ik moet dus naar Freude voor skinny maar niet voor de Oberweite

  6. #4
    Geregistreerd
    18 juli 2018
    Last Online
    2 oktober 2021 @ 14:39
    Berichten
    73
    Discussies
    0
    Thanks
    103
    Thanked
    153 in 47 posts

    Standaard

    Inderdaad Julietta heeft een paar goede stevige borsten. Dus wat dat betreft is ze niet jou type.

    Ik denk dat alleen de 19-jarige Vanessa in jouw smaakcategorie past. Vanessa is trouwens op de kamer ook super en laat het bijvoorbeeld ook toe om haar compleet en kleddernat uit te likken. De andere skinny teenies worden blijkbaar gescreend op het hebben van een stevige voorgevel. Er zit er zelfs een maatje 32 teeny (ik denk de zwaar opgemaakte Delia?) met flinke siliconen toeters maatje C/D.

  7. Onderstaande leden hebben Ultiem_Genieter bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover (23 april 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.