Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 131
  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2017
    Last Online
    14 mei 2021 @ 19:02
    Berichten
    140
    Discussies
    1
    Thanks
    170
    Thanked
    156 in 61 posts

    Standaard Penner und Wichser en naïeve Hollanders beschouwingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HartaberFair Bekijk bericht
    Een kleine anekdote:

    Eind vorig jaar zat ik op een Zondag achterin op een kruk tegen de wand. Diana sprak daar met een Duitser met bril (beetje zakelijk type)
    die ik wel vaker tegen ben gekomen. Had de indruk dat ze elkaar kenden. Ze gingen naar de kamer waarbij ik dacht dat het wel even
    zou duren maar zo waar kwamen ze binnen een half uur terug. Na de formaliteiten kwam Diana terug bij de gokkasten waar al die tijd
    al een paar donkere dames zich zaten te vervelen. Ze praatte met de dikste van het stel. Even later kwam de Duitser afscheid nemen
    want hij ging naar huis. Toen hij weg was begon ze te roepen en te lachen met dikste van het stel dat hij een "Wichser" was. Op dat
    moment ging de muziek wat luider en begon Diana tegen de donkere dames te roepen dat alle Duitsers "Penner und Wichser" waren.
    Ze moesten er om lachen en Diana bleef dit een keer of 5 herhalen. Ik keek al de andere kant op en deed of ik het niet hoorde.
    Kijk, die Duitse "Penner" en "Wichser" snapt het, en DAAROM is madame zo boos. Waarom zou je veel langer dan 30 minuten nodig hebben om te neuken en klaar te komen? Waarom hebben die Nederlandse en Belgische pannenkoekidioten daar UUUUREN voor nodig?

    Blijkbaar was die Duitser dus helemaal geen "Penner" en "Wichser" en kon Diana hem geen poot uitdraaien (lees; upsellen van extra's, uren 'pannenkoeken'). Die Duitser kreeg WEL wat hij wilde, neuken en klaarkomen met een lekker wijf, en Diana kreeg NIET wat zij wilde: urenlang betaald (!) kletsen in plaats van te WERKEN!

    Dit illustreert maar weer eens het VOL-KO-MEN verwrongen realiteitsbeeld wat de dames bij GT hebben van het beroep prostituee. Als ze moeten werken (lees: neuken!) dan is de klant een "Penner" en een "Wichser!"

    De grootste "Penners" zijn Nederlanders en Belgen die zich keer op keer emotioneel laten chanteren door uren met zo'n wijf op een kamer te ouwehoeren over koetjes en kalfjes. De prostituee als psycholooge/sociaal werkster a raison van €100 per uur + fooi, hahaha!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Dit geeft alleen maar aan dat GT ook te kampen heeft met tekort aan dames, anders was zij allang eruit geflikkerd.
    De GT 'Geschäftsleitung' doesn't give a shit. Die laten al JAREN de zaak helemaal uit de hand lopen; 'kartelvorming' van groepen meiden, alleen goeie service bij urenlange pannenkoeksessies, op grote schaal doorgeven van telefoonnummers aan klanten + bijbehorend pannenkoek/upsell afspraakjes.

    Wil je in GT een lekker wijf neuken, dan MOET je zwaar investeren in urenlange sessies en het paaien/slijmen (fooi!) bij de dames om hun telefoonnummer te pakken te krijgen zodat je afspraakjes kunt maken en niet URENLANG tussen de andere ijsbeertjes in een lounge vol met middelmatige overjarige dames hoeft te vertoeven, hopend op een lekker wijf die NIET per WhatsApp al geboekt is.

    GT kan het dus blijkbaar allemaal geen HOL interesseren totdat klanten weg gaan blijven, maar de naïeve Hollandse en Belgische gratis zuipers/vreters blijven maar komen...like flies on shit!

    p.s. Is oma Donatella/Sylvana al eruit gebonjoured?
    Laatst gewijzigd door KlapKrat; 19 januari 2019 om 10:21

  2. Onderstaande 11 leden hebben KlapKrat bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (20 januari 2019),geert5 (19 januari 2019),Giodude (20 januari 2019),HartaberFair (19 januari 2019),Highlander (23 januari 2019),pret (19 januari 2019),schoolmeester (19 januari 2019),stimpy3 (21 januari 2019),The Joker (21 januari 2019),Tony M (20 januari 2019),Uit-Drenthe (20 januari 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    6 september 2015
    Last Online
    22 maart 2024 @ 20:38
    Berichten
    55
    Discussies
    0
    Thanks
    147
    Thanked
    530 in 48 posts

    Standaard

    @ KlapKrat

    Prima stukje! Je slaat de spijker op z'n kop!

  4. Onderstaande leden hebben HartaberFair bedankt voor deze bijdrage:

    Tony M (20 januari 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Die twee laatst genoemden zijn wel het sprekende voorbeeld dat GT niet erg kritisch is op de aanwezige dames.

  6. #4
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Er staat weer een hoop onzin hierboven...
    Ach, ieder zijn visie en mening. De mijne is dat de grootste Penner und Wichser degenen zijn die de dames louter als commodity zien en ze respectloos bejegenen. Die denken dat alle gasten hetzelfde zoeken, namelijk een half uurtje stampen voor de minimumprijs. Dat is natuurlijk niet zo.
    Je krijgt wat je geeft, is toch vaak het geval.
    "Ohne Spaß kein Fun"

  7. Onderstaande 3 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (21 januari 2019),lekkersfan (21 januari 2019),trickyD (21 januari 2019)

  8. #5
    Geregistreerd
    7 augustus 2018
    Last Online
    10 mei 2023 @ 19:31
    Berichten
    38
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    39 in 18 posts

    Standaard

    Er lopen meer eksters rond dan wij met z'n allen denken.

  9. #6
    Geregistreerd
    12 februari 2017
    Last Online
    14 mei 2021 @ 19:02
    Berichten
    140
    Discussies
    1
    Thanks
    170
    Thanked
    156 in 61 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Er staat weer een hoop onzin hierboven...
    Ach, ieder zijn visie en mening. De mijne is dat de grootste Penner und Wichser degenen zijn die de dames louter als commodity zien en ze respectloos bejegenen. Die denken dat alle gasten hetzelfde zoeken, namelijk een half uurtje stampen voor de minimumprijs. Dat is natuurlijk niet zo.
    Je krijgt wat je geeft, is toch vaak het geval.
    Onzin?

    Ja want de de meeste dames zien hun klanten namelijk ook helemaal niet als "commodity." (lees: wandelende geldautomaten...)

    Waarom mag een prostituee chagrijnig en respectloos tegenover haar klanten zijn als die volgens haar niet genoeg geld uitgeven? Als ik bij de supermarkt alleen maar een zak aardappelen en een bosje wortelen koop, mag de filiaalmanager me dan ook "Penner" en een "Wichser" noemen?

    Welkom in de normale wereld: soms gaan klanten met een vol winkelwagentje bij de supermarkt naar buiten, soms alleen met een rolletje drop. Soms koopt iemand het duurste model auto in de showroom, andere klanten kopen ze het instapmodel om misschien in de toekomst een duurder model te kopen. Mag de loodgieter die een WC komt repareren (klusje van een half uur) z'n klant een "Penner" en "Wichser" noemen omdat hij niet de alle waterleidingen in het desbetreffende huis mag vernieuwen? Is de klant van een garage een Penner of Wichser als hij alleen maar effe olie laat verversen in plaats van zijn hele auto een grote beurt te laten geven?

    Als een prostituee niet of nauwelijks wil neuken voor haar geld en alleen maar uuuuren betaald wil babbelen met haar beentjes gekruist over elkaar dan heeft ze het verkeerde beroep gekozen en/of ze realiseert zich niet wat het beroep prostituee inhoudt. Dan had ze psychologie moeten gaan studeren, of kapster moeten worden, of huisvrouw, of de politiek in moeten gaan.

    "Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd..."

  10. Onderstaande 9 leden hebben KlapKrat bedankt voor deze bijdrage:

    Banzula (19 februari 2019),grosselatte (21 januari 2019),pietpotent44 (25 januari 2019),piranha (21 januari 2019),schoolmeester (21 januari 2019),stimpy3 (21 januari 2019),The Joker (21 januari 2019),Uit-Drenthe (20 januari 2019),uurtje (20 januari 2019)

  11. #7
    Geregistreerd
    31 augustus 2017
    Last Online
    16 mei 2023 @ 14:11
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    34 in 8 posts

    Standaard

    Maar waarom erger je er aan als er iemand lang op de kamer gaat met een meid? Of er mee gaat praten? Waarom mag dat wel met een kapster (zoals je aangeeft), maar niet met een prostituee. Je stelt dat het haar werk is om te neuken. Ik zou zeggen dat de mannen plezier en aandacht geven. Meestal sexueel, maar niet alleen maar.

    En niet elke man houdt van hetzelfde. Sommige dingen die de gasten doen begrijp ik ook niet. Blijkbaar wil elke gast die de 50 passeert, gaan (tong)zoenen met een DVP. Voor mij is dat onbegrijpelijk, maar ik laat ieder zijn ding toch doen? De een wil anaal, de ander zoveel mogelijk nummers/nationaliteiten aftikken, en sommige willen lekker 2 uur lang samen liggen op de kamer. prima toch? En net als wij mannen, zijn die vrouwen ook elk uniek. De een houdt van hard, de ander van zacht, de een wil tongen, etc. Soms kom je er een tegen die chagarijnig is, dat kan. Misschien heeft ze een nare dag. Dan sla je dr over. Een andere wil alleen lange kamers, dat is haar recht. En is het ons recht om daar niet in mee te gaan. Ik denk in elke beroep (ook van de meeste gasten hier) willen we zo min mogelijk werk doen om zo veel mogelijk betaald te worden. Als een dame alleen lange sessies wil, omdat ze zo denk haar kosten te betalen, sla je haar over. er zijn zat andere gasten. die niet gehaast van de kamer willen.
    Ik zeg niet dat het ene goed is en het andere slecht, maar het zijn gewoon verschillende meningen.

    Ik was laatst in GT aanwezig. en zag een groepje gasten de hele dag aan de bar zitten zuipen. de meiden smeekten (letterlijk, niet figuurlijk) om naar de kamer te gaan, maar ze bleven zuipen. En dan is het niet raar als aan het eind van de avond de meeste meiden die gasten overslaan. Of niet willen tongen.

    Ik constateer ook wat Teiseras aangeeft. Ik behandel de dames met respect, ben niet rijk, kom daar eens in de zoveel maanden, heb maar enkele nummers/whatsapp (nog nooit heeft een dame daar een afspraak mee gemaakt), soms meerdere sessies op een dag en soms een pannekoeksessie en heb altijd een toptijd. Nooit gezeur van de dames. Soms mindere kamers, of saai publiek, maar that's life. Ook voor standaard sessies van een half uur, heb ik daar 9 van de 10 keer een toptijd. je laat je dag toch niet verpesten door 1 of enkele dames?

  12. Onderstaande 16 leden hebben Billi bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 januari 2019),Badslippers (21 januari 2019),bierbeer (21 januari 2019),brombeerzuid (21 januari 2019),broodpoot (21 januari 2019),Eddy_V (21 januari 2019),lekkersfan (21 januari 2019),luminous (21 januari 2019),Meme Moo (21 januari 2019),nieuwkomer (21 januari 2019),Opa Winfrie ( 2 maart 2019),pret (21 januari 2019),satanic surfer (21 januari 2019),Teiresas (21 januari 2019),trickyD (21 januari 2019),Ultiem_Genieter (21 januari 2019)

  13. #8
    Geregistreerd
    1 juli 2006
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 13:32
    Berichten
    422
    Discussies
    26
    Thanks
    298
    Thanked
    487 in 122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Billi Bekijk bericht
    Ik behandel de dames met respect
    Vind ik nog steeds DE dijenkletser bij uitstek.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Je krijgt wat je geeft, is toch vaak het geval.
    Nope, je krijgt waar je voor betaalt...maar ook niets meer!

    Hoe zit het eigenlijk met het respekt van de dames naar de ijsbeer toe? Simpel = NIHIL.

    Op een beleefde manier met een DVP omgaan, natuurlijk! Maar respekt heeft voor mij toch een heel andere betekenis.
    Every hooker has a hard luck story to tell.

  14. Onderstaande 5 leden hebben piranha bedankt voor deze bijdrage:

    Highlander (23 januari 2019),KlapKrat (21 januari 2019),pret (21 januari 2019),stimpy3 (21 januari 2019),Zultbroek81 (21 januari 2019)

  15. #9
    Geregistreerd
    31 augustus 2017
    Last Online
    16 mei 2023 @ 14:11
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    34 in 8 posts

    Standaard

    Je kan het een dijenketser vinden, maar het gaat toch om de ervaringen die we meemaken? Blijkbaar zijn er zaken gebeurd, waardoor je vertrouwen in de dames helemaal weg is. Daar kan ik moeilijk over oordelen. Ik kan alleen voor mezelf spreken en hoe ik de situatie ervaar. Ik behandel ze indd met respect. Dan kan men me een naive loser vinden, maar dan is dat zo. Dat veranderd niets aan mijn ervaringen in de club.

    De meeste dames behandelen mij ook met respect. Of dat gemeend is? Ik denk net zo gemeend als de respect die ik krijg van mijn klanten, leveranciers, collega's of dienstverleners. Mijn kapper vraagt ook hoe mn weekend was en wat ik met de zomer ga doen. Waarschijnlijk interesseert hem dat geen reet maar doet hij dat om klantenbinding te behouden en ik mijn geld daar blijf uitgeven.

    In mijn persoonlijke ervaring, heb ik weinig onzin meegemaakt met de dames. Ze vragen me nooit om geld voor hun zieke oma, zetten me niet af, doen niet moeilijk over tijd, vragen niet of ik vaker kom, etc etc. Ja, ze zitten daar om geld te verdienen. Ik geloof graag dat niet iedereen deze ervaringen heeft, vandaar dat we allemaal onze mening geven.

  16. Onderstaande 2 leden hebben Billi bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 januari 2019),libidoforever (29 januari 2019)

  17. #10
    Geregistreerd
    12 februari 2017
    Last Online
    14 mei 2021 @ 19:02
    Berichten
    140
    Discussies
    1
    Thanks
    170
    Thanked
    156 in 61 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piranha Bekijk bericht
    Nope, je krijgt waar je voor betaalt...maar ook niets meer!

    Hoe zit het eigenlijk met het respekt van de dames naar de ijsbeer toe? Simpel = NIHIL.

    Op een beleefde manier met een DVP omgaan, natuurlijk! Maar respekt heeft voor mij toch een heel andere betekenis.
    "Respect," in de ogen van Snowflakes met een ruggengraat van slagroom, betekent blind je portemonnaie aan een DVP geven.

    Die zijn gewoon geïntimideerd door vrouwen (prostitutie is hun enige manier om te neuken) en vertonen het soort kruiperige gedrag dat een doorgewinterde prostituee moeiteloos in urenlange pannenkoeksessies weet om te zetten. Een soort "Van Binsbergen" uit Jiskefet zeg maar. https://www.youtube.com/watch?v=g3Avgm80qVQ

    GT zit vol met dit soort klanten (lees: Nederlanders en Belgen die niet op een normale manier "just 30 minutes darling" durfen zeggen), en verder misschien nog een aantal narcistische zielepieten die geen vrienden hebben en als ego-booster urenlange jank- en opschepverhalen moeten ophangen aan een meid die toch overal "oooh, wat goed van je" op zegt.

    Duitsers zien seks nog steeds mannelijker en rationeler: neuken en klaar, de volgende a.u.b.! GT is tenslotte een BOR-DEEL en geen fucking koffiekransje!

  18. Onderstaande 5 leden hebben KlapKrat bedankt voor deze bijdrage:

    HartaberFair (21 januari 2019),Highlander (23 januari 2019),pret (21 januari 2019),schoolmeester (21 januari 2019),Uit-Drenthe (21 januari 2019)

  19. #11
    Geregistreerd
    10 augustus 2017
    Last Online
    30 december 2022 @ 18:51
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    308
    Discussies
    2
    Thanks
    689
    Thanked
    352 in 142 posts

    Standaard

    Prachtig opgeschreven krapkrat, moet eerlijk toegeven dat ik in het begin ook zo’n sukkel was. Maar al doende leert men zal ik maar zeggen. Heb nog steeds “vriendschappelijk” contact buiten met bepaalde dames, maar het kost me niets, heb ook vaak zat bij gesprekken van de dvp’s gezeten en idd respect richting de de naïevelingen is 0,0. Ogen open houden beren, en snappen dat je je in een fake wereld van betaalde sex begeeft...
    De ijsbeer komt toch uit het noorden....

  20. Onderstaande leden hebben Uit-Drenthe bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (21 januari 2019)

  21. #12
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:34
    Berichten
    2.039
    Discussies
    53
    Thanks
    3.916
    Thanked
    3.166 in 1.068 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KlapKrat Bekijk bericht

    GT zit vol met dit soort klanten (lees: Nederlanders en Belgen die niet op een normale manier "just 30 minutes darling" durfen zeggen)
    Het kan nog erger. Als je in duitsland tegen een dame 'doe maar een uurtje' zegt, en ze weet je binnen een kwartier klaar te krijgen, dan is het 50 euro ipv 100. Dat is het voordeel van het opschrijven van de aanvangstijd en een theke in de buurt. Dus de dames zullen hun best doen om je zo ergens op de 35-40 minuten klaar te maken. Als je een uur ipv een half uur in nederland doet bij een dvp die ontvangt, dan probeert ze je alsnog in tien minuten klaar te rijden, met het excuus 'oh sorry, did that just happen'. Sowieso is het bij thuisontvangst altijd vooraf betalen, niet achteraf, en het verschil (40-50 euro) krijg je nevernooit niet terug. Want 'mevrouw heeft wel een uur voor je gereserveerd'. Jaja.

    Ik heb geen idee hoe het op kaufmich werkt, maar het zou me niets verbazen als dit soort oplichterij daar ook voorkomt. Als dvp's de kans krijgen, dan nemen ze 'm.

  22. #13
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:21
    Berichten
    3.161
    Discussies
    63
    Thanks
    272
    Thanked
    2.045 in 986 posts

    Blinzeln

    dat 50 euro neukers slim bezig zijn dat is bekend. Maar het is net wat je wil, niet iedereen heeft dezelfde wensen. als je lekkere wijven wil budget neuken ga dan niet in het weekend zo simpel is het, en anders spaar even door

  23. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (21 januari 2019),WA (21 januari 2019)

  24. #14
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:21
    Berichten
    3.161
    Discussies
    63
    Thanks
    272
    Thanked
    2.045 in 986 posts

    Standaard

    klapkrat iedere 50 ger is ooit 20 geweest slimmerik.. als je mazzel hebt kom je ook ooit zover.. je zit gewoon over je toekomstige zelf te praten lol..dr zijn mannen die echt geld verdienen en die zijn trouwens meestal best gier dat terzijde lol.. maar die boeit het niet om een dvp lang te boeken.

  25. #15
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:47
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Ervaringsdeskundige Klapkrat? Is dit je uitlaat klep om je ongerief te uiten? Nobody ever said the world is fair..... Als jij de regels en tarieven voor de dames in een club op mocht stellen zou het in no-time op de fles gaan. Enerzijds omdat geen enkele dvp onder zo’n regime wil werken, anderzijds omdat een groot aantal ijsberen de illusie juist wil en het naderhand prima kan kanaliseren in z’n boven kamer. Het is utopisch te denken dat je met je niet af latende tirade enige verandering kunt bewerkstelligen. Prijzenswaardig dat je met het lot van de ruggengraat loze begaan bent. Maar ik geloof dat je vergeet dat prostitutie bestaat bij de gratie van het idee met weinig middelen snel veel (of heel veel meer dan in land van herkomst) te kunnen verdienen.
    Verder vraag ik me af of je nog wel een beetje lol hebt als je naar een club of whatever in deze scène gaat. Je komt een beetje bitter over.

  26. Onderstaande 7 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 januari 2019),Badslippers (21 januari 2019),Eddy_V (21 januari 2019),lekkersfan (21 januari 2019),Meme Moo (21 januari 2019),Teiresas (21 januari 2019),trickyD (23 januari 2019)

  27. #16
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard

    Man o man wat een stoere mannenpraat.
    Klapkrat mag god op zijn blote knieen danken (geheid dat het een ex-katholiek is) dat er zoveel klapkratjes zijn want anders waren er helemaal geen dames geweest . Een klapkrat is namelijk niet zo stevig kratje wat makkelijk door zijn knieen gaat. Want met alleen maar een half uurtje of zuipen daar blijven de meeste dames niet.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  28. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (21 januari 2019)

  29. #17
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piranha Bekijk bericht
    Nope, je krijgt waar je voor betaalt...maar ook niets meer!

    Hoe zit het eigenlijk met het respekt van de dames naar de ijsbeer toe? Simpel = NIHIL.
    Mijn ervaring is echt volledig het tegenovergestelde.
    Maar ik loop pas een jaar of 30 mee in de P6 wereld, wellicht heb ik nog niet genoeg meegemaakt...
    "Ohne Spaß kein Fun"

  30. Onderstaande 4 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (21 januari 2019),lekkersfan (21 januari 2019),Opa Winfrie ( 2 maart 2019),trickyD (23 januari 2019)

  31. #18
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Je koopt een illusie in de clubs.En als het goed klikt met een dame dan koop je de perfecte illusie.
    De dames zitten er puur om het geld,een enkel nymfotje uitgezonderd.
    Het idee van ze vind mijn grote paal zo lekker of ik ben de befkoning van Bruggen dat zet maar snel in de kast.
    Wat Tereisas zegt klopt in sommige gevallen zeker,wat je geeft krijg je ook terug.
    De vaste dames die ik gedurende langere tijd boekte hebben me nog nooit proberen te flessen,en de sessies waren voor beide partijen gezellig.
    Uiteraard heb ik ook andere ervaringen,toen ik jaren geleden bij World binnenstapte was ik ook direct aangeschoten wild voor de dames die prompt hun upsell kunsten toonde,tot ik met ze naar de theke wilde gaan.
    En ook gisteren probeerde een nieuwe dame wat te upsellen,helaas.
    De dames roddelen volop onderling en zijn goed op de hoogte van hoe iemand is.Bij nieuwe klanten zal het gros inderdaad wel eens een trucje proberen,maar zeker niet allemaal.
    Ik heb in elk geval vele goede ervaringen gehad in mijn loopbaan,ga naar de club en vermaak je zou ik zeggen!
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  32. Onderstaande 15 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 januari 2019),Badslippers (21 januari 2019),Bluebear (21 januari 2019),Giodude (22 januari 2019),John mc Snek (23 januari 2019),lekkersfan (21 januari 2019),luminous (22 januari 2019),Meme Moo (21 januari 2019),molaar (21 januari 2019),Opa Winfrie ( 2 maart 2019),Patjax (22 januari 2019),pret (21 januari 2019),Teiresas (21 januari 2019),trickyD (23 januari 2019),Uit-Drenthe (21 januari 2019)

  33. #19
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:21
    Berichten
    3.161
    Discussies
    63
    Thanks
    272
    Thanked
    2.045 in 986 posts

    Standaard

    ik ben toch wel goed bevriend met een aantal ex dvps.. live dvps is wat minder, een of zo..misschien weer eens op zoek gaan naar iets dit jaar.

  34. #20
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Berichten
    11.081
    Discussies
    224
    Thanks
    13.042
    Thanked
    17.442 in 6.137 posts

    Standaard

    Ik heb te doen met Klaprat. Hij heeft blijkbaar een bijzonder ongelukkige hand als het op het kiezen van dames aankomt en ook nog een belabberde hand van schrijven. In bericht #1 staat louter gefrustreerde lariekoek en kletspraat . Er wordt één dame opgevoerd, ene Diana. Deze dame heeft het blijkbaar over Penner und Wichser en wordt als voorbeeld genomen voor de stelling: "Dit illustreert maar weer eens het VOL-KO-MEN verwrongen realiteitsbeeld wat de dames bij GT hebben van het beroep prostituee"

    Ook een leuke:
    "De grootste "Penners" zijn Nederlanders en Belgen die zich keer op keer emotioneel laten chanteren door uren met zo'n wijf op een kamer te ouwehoeren over koetjes en kalfjes."
    Ik neem aan dat Klapkut de Nederlandse of Belgische nationaliteit bezit. Betreurenswaardig dat hij zich derhalve keer op keer emotioneel laat chanteren.

  35. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (26 januari 2019),Teiresas (21 januari 2019)

  36. #21
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 07:37
    Berichten
    695
    Discussies
    31
    Thanks
    708
    Thanked
    1.642 in 511 posts

    Standaard

    What is this about?

    When you listen to conversations that are not meant for yourself, you hear things that you do not like.
    It is nice that the ladies are dissatisfied only with their merit and not with the length of the javelin of the
    polar bears or that after 2 minutes everything is over before it started properly. If polar bears talk about
    the cellulites or the problems of the breasts of women with gravity, the ladies will not be pleased if they
    can follow our conversations.


    Maybe it's just that polar bears, who never need more than 2 minutes to make pudding out of steel, consider
    longer stays than 30 minutes with a lady in the room as unnecessary? It is clear that these polar bears do not
    have the imagination for longer stays in the room with a lady. Is a room that only 30 minutes has, a room with
    more beautiful experiences than a room with a lady like "Juna/Kim" that lasts 3 hours and more?
    A 30 minutes room is cheaper but need not be better than a room in which more than my wishes are fulfilled.


    Maybe there are more rich polar bears in Belgium and Holland than in Germany and the millionaires know what
    they want and have the money to spend a lot of time with beautiful women. There will be a reason why pretty
    women sell 2-hour rooms to regular customers and other pretty women only sell shorter-term. We will not know
    because we can not put ourselves under the bed of these hotly-coveted women when they sell their service and
    their illusions.


    With the german words "Penner" and "Wichser" only German polar bears are meant. How do the ladies know what
    we Germans like best?

  37. Onderstaande leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking (21 januari 2019)

  38. #22
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:21
    Berichten
    3.161
    Discussies
    63
    Thanks
    272
    Thanked
    2.045 in 986 posts

    Standaard

    no i dont know if he targeted germans in particular with this post. We all had the issue where our favorit was booked by someone who had a bigger wallet or is in the way.. best thing is too be flexible.. anyway.. who cares

  39. #23
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Ik ben een vijftiger, gossame, nou ik dit zo op schrijf valt het wel tegen, kijk nooit in de spiegel omdat ik schrik heb dat die dingen knappen, en kan alleen maar neuken als ik er voor betaal. Het valt nog meer tegen. Al vrij snel toen ik deze hobby begon had ik door dat even snel pijpen en neuken het niet, helemaal, is voor mij. Even gezellig kennis maken, even na babbelen, of hoe je het wilt noemen, dat geeft mij een veel beter gevoel. Toch ben ik bij een eerste kennismaking niet iemand die direct voor langere tijd af spreekt. Eerst een beetje de kat uit de boom kijken en zien waar het naar toe gaat.
    Ik ben ook niet iemand die makkelijk praat, zeker niet bij een eerste contact. Komt ook mede doordat ik het spreekwoord van zilver en goud aanhang. Heb al vaker geschreven dat ik niet naar de clubs ga om veel mannen te ontmoeten en spreken, dat kan ik hier in de buurt ook wel, hoef ik niet ver voor te gaan. Ik ga echt voor de dames. En eentje die het mij naar de zin maakt, daar heb ik helemaal geen moeite mee om wat mee te keuvelen. Dat geeft mij het gevoel als ik naar huis rij dat het een leuke dag was. Of zoals anderen wel eens schrijven, moe maar voldaan.

    En wat respect betreft, wat je geeft is wat je krijgt. Echt waar. Een goed advies, lieg niet tegen de dames. Ze kunnen het beter, ze kennen al de leugentjes al, en het is respectloos. En dan moet je het ook niet gek vinden dat je het geen terug krijgt.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  40. Onderstaande 15 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 januari 2019),Badslippers (22 januari 2019),Devante (22 januari 2019),Eddy_V (22 januari 2019),Elmo3108 (22 januari 2019),firstme (22 januari 2019),Giodude (22 januari 2019),laplagne (22 januari 2019),luminous (22 januari 2019),Opa Winfrie ( 2 maart 2019),Patjax (22 januari 2019),schoolmeester (22 januari 2019),Teiresas (22 januari 2019),trickyD (23 januari 2019),Uit-Drenthe (22 januari 2019)

  41. #24
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.519
    Discussies
    270
    Thanks
    25.946
    Thanked
    15.788 in 6.406 posts

    Standaard

    Hoe ik het zie is dat ieder op zn eigen manier geniet van P6, maar ook hoe dat kan veranderen. Zo begon ik met het zoeken naar birinnen, naar zoveel mogelijk clubs en meiden afvinken, en uiteindelijk overging naar wat werken en relaxen in de club met 1 of 2 kamertjes.

    Maar ik kan me de frustratie wel voorstellen als je een leuke dame ziet en er niet bij kan.
    Ieder zoekt zn eigen beleving. Voor de 1 een stomend PSE half uurtje. Voor de ander een ellenlange GFE. En tja, dat botst wel eens. That's live.
    Ik zoek dan een oplossing die werkbaar voor me is. Zo heb ik bv weinig trek in drukte en het gehaast vd dames, dus zoek ik ze op een doordeweekse dag op. En dan liefst overdag op een moment dat het rustig is. Zo kan een DVP even relaxed opstarten of bijkomen.
    Het laat of op het eind kameren hoeft voor mij niet. Dan krijg ik juist stress als een dame niet beschikbaar is.

    Betreft de Penner und Wichser opmerking, DVPs zijn ook maar mensen. Je hebt er arrogante kwallen tussen, maar ook dames die zich weten te gedragen. Doet me weer denken aan een quote van een DVP:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    "I know what I am and what i do here, but it doesn't mean i forget to behave like a lady".
    Overigens herken ik mezelf deels wel in de opmerking van die arrogante DVP. Ben in 2017 geruime tijd een Penner geweest

  42. Onderstaande 6 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 januari 2019),CVARIA (22 januari 2019),firstme (22 januari 2019),lekkersfan (22 januari 2019),Patjax (22 januari 2019),Uit-Drenthe (22 januari 2019)

  43. #25
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:14
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.016 in 364 posts

    Standaard

    Ich verstehe nicht alles hier, aber was ich verstehe und was mich auch sehr stört und was es im GT aktuell besonders gibt: Termine. Es gibt viele Frauen (die ich früher mal buchen konnte, jetzt aber nicht mehr) die schon den ganzen Tag verplant haben oder sowieso nur für ihre Termine kommen. Die sitzen dann in der Bar und erklären dann, dass sie schon den ganzen Tag gebucht sind. Dann sollen sie bitte in ein Hotel gehen oder Escort machen. Ich möchte eine Frau, die im GT ist, ansprechen und buchen können, wenn sie dort ist.
    Klar, ich könnte ja auch vorher Termine machen. Doch mit den mehrstündigen Buchungen der anderen kann ich nicht mithalten und eigentlich möchte ich mich auch "Überraschen" lassen und weiß nicht immer vorher, was ich will. Dann ist ja dann wie ne Beziehung. Ich finde es problematisch, dass das GT so etwas zu lässt. Ich würde das verbieten. Das passt nicht zum Saunaclub-Konzept. Das ist Escort im GT.

  44. Onderstaande 11 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 januari 2019),brombeerzuid (22 januari 2019),Giodude (22 januari 2019),HartaberFair (23 januari 2019),KlapKrat (22 januari 2019),mentholbear (22 januari 2019),sepp2000 (23 januari 2019),sofaking (22 januari 2019),stimpy3 (22 januari 2019),The Joker (22 januari 2019),Uit-Drenthe (22 januari 2019)

 

 
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.

Babylon 468*60