Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 131
  1. #76
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 12:54
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Ik speel ook wel eens advocaat van de duivel, is soms best leuk.

    Even een eye-opener, h**r*n zijn net mensen. Sommige dames rennen direct op de sportschooltypes af. Anderen worden wakker als ze de sleutelhanger van de Porsche uit de badjas zien hangen. Weer anderen pakken er juist de schuchtere types uit omdat ze die meer kunnen laten betalen, voor hetzelfde.

    Hier blijkt dan weer dat 006.5 toch iets minder diepgaand contact heeft met de dames dan-ie roept: ik heb van verschillende dames al begrepen dat ze juist voor 'softere mannen' gaan omdat die niet doorgesnoven of bezopen zijn, op kamer dus ook geen rare fratsen gaan uithalen, en het qua sex ook beschaafd houden als ze aanvoelen dat 't meisje daar geen zin in heeft (en dus geen dames gaan uitraggen omdat ze toch 50 euro neer hebben geplokt). Heeft dus niets te maken met 'je kunt die mannen meer laten betalen voor hetzelfde', meer met zelfbescherming.

  2. #77
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Misschien een goed idee voor Willem 2 , een tombola met afspraken van en met populaire gieren
    En een tombola met tankpassen erbij zou ideaal zijn


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #78
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    ik ken geen hoeren die samen zijn met sportschool types.. het zijn eerder allemaal van die dropjes zacht en zoet bedoel ik dan..Die mannen gebruiken ze wel als ze van een ex of een pooier af willen komen..Maar dat zijn volgens mij geen blijvertjes.

  4. #79
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Misschien een goed idee voor Willem 2 , een tombola met afspraken van en met populaire gieren
    Misschien eerst aan de dames zelf vragen of ze dat willen. Anders krijgt Willem2 last met justitie, vanwege dwang.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  5. #80
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Hier blijkt dan weer dat 006.5 toch iets minder diepgaand contact heeft met de dames dan-ie roept: ik heb van verschillende dames al begrepen dat ze juist voor 'softere mannen' gaan omdat die niet doorgesnoven of bezopen zijn, op kamer dus ook geen rare fratsen gaan uithalen, en het qua sex ook beschaafd houden als ze aanvoelen dat 't meisje daar geen zin in heeft (en dus geen dames gaan uitraggen omdat ze toch 50 euro neer hebben geplokt). Heeft dus niets te maken met 'je kunt die mannen meer laten betalen voor hetzelfde', meer met zelfbescherming.
    Hoe diepgaand mijn contact met de dames is moet U maar aan hen vragen, ik kan daar weinig zinnigs over zeggen.

    Maar U schrijft niet iets heel anders als wat ik deed. Niet iedereen zoekt hetzelfde. Veiligheid is voor velen veel belangrijker. En bekendheid met de man kan daarvoor zorgen.
    En helaas, sommige dames “rennen” wel degelijk op de “sportschooltypes” af. Waarom? Vraag ze het zelf. Pas nog in een verslag gelezen van een andere club dat er gelijk een aantal dames op de patsers en posers af gingen. De betreffende schrijver streepte die direct door op zijn lijstje.
    Laatst gewijzigd door Nulnulzeseneenhalf; 3 februari 2019 om 00:11
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  6. #81
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    vent neuken ,dat is wat anders als er verkering mee hebben 06,5 en gelukkig maar anders betaalden we ons allemaal krom aan partner alimentatie

  7. #82
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    vent neuken ,dat is wat anders als er verkering mee hebben 06,5 en gelukkig maar anders betaalden we ons allemaal krom aan partner alimentatie
    En, gek genoeg, ik snap het ook niet, gaat het op dit forum over neuken. Niet over verkering of andere relatievormen. Daar zijn vast en zeker genoeg andere fora over te vinden. Dus hier gaat het over wat dames denken waarmee ze de meeste €’s kunnen binnen slepen.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  8. #83
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    dat dvps op sportschooljongetjes vallen is een misvatting. Er zullen er wel zijn,maar dat is een minderheid.
    dvps hebben in tegenstelling tot vele van hun vrouwelijke leeftijdsgenoten door hun werkervaring een zekere mensenkennis en EQ opgebouwd dat hun de gave meegeeft nogal vlug mensen te doorzien
    zij prikken vlug door mensen die oppervlakkig zijn of ook ijsberen die zich rijker voordoen dan ze zijn,waarvan ze dan kunnen lachen,zonder die klanten daar besef van hebben.(langs de andere kant,indien een beer hen zegt dat hij maar een arme Vlaming is,geloven ze hem niet maar dit terzijde)
    last but not least,ze prefereren mannen met ervaring,levenservaring,en uiteraard ook mannen die niet onmiddellijk na hup,hup klaarkomen
    kortom,de beginnende dvp kan zich misschien nog blindstaren op de sportschooltypes maar eens ze hun pappenheimers kennen veranderen deze ook van voorkeur

  9. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 ( 3 februari 2019),trickyD ( 4 februari 2019)

  10. #84
    Geregistreerd
    31 augustus 2017
    Last Online
    16 mei 2023 @ 14:11
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    34 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Hier blijkt dan weer dat 006.5 toch iets minder diepgaand contact heeft met de dames dan-ie roept: ik heb van verschillende dames al begrepen dat ze juist voor 'softere mannen' gaan omdat die niet doorgesnoven of bezopen zijn, op kamer dus ook geen rare fratsen gaan uithalen, en het qua sex ook beschaafd houden als ze aanvoelen dat 't meisje daar geen zin in heeft (en dus geen dames gaan uitraggen omdat ze toch 50 euro neer hebben geplokt). Heeft dus niets te maken met 'je kunt die mannen meer laten betalen voor hetzelfde', meer met zelfbescherming.
    Dat is ook inderdaad mijn ervaring die ik heb met de dames. Ik heb nooit 'extreme' wensen (extreem is natuurlijk relatief), en als je dat aangeeft bij de dames zijn ze daar erg blij mee. De sfeer wordt dan een stuk beter op de kamer is mijn ervaring. En dan wordt er veel minder moeilijk gedaan over tijd en geld. Al zullen er vast wel dames zijn die houden van harde sex met grote lullen de hele dag door, maar mijns inziens zijn die in de minderheid.

    Het zijn som de kleine zaken die een verschil maken. Ik werd laatst in de kleedkamer uitgelachen door een duitser (type doorgesnoven dronklap) omdat ik mijn tanden poetste in de kleedkamer. Hij snapte niet waarom ik dat zou doen. Maar reken er maar op dat de dames dat wel fijn vinden. Met normaal gedrag en persoonlijke hygiene worden de dames veel toegankelijker voor je, is mijn ervaring. Andersom verwacht ik hetzelfde van de dames.

  11. Onderstaande 9 leden hebben Billi bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 februari 2019),brombeerzuid ( 3 februari 2019),Eddy_V ( 3 februari 2019),Giodude ( 3 februari 2019),hvdk52 ( 3 februari 2019),Meme Moo ( 3 februari 2019),stimpy3 ( 3 februari 2019),trickyD ( 4 februari 2019),Uit-Drenthe ( 3 februari 2019)

  12. #85
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 13:05
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.511 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Misschien een goed idee voor Willem 2 , een tombola met afspraken van en met populaire gieren
    Ja man, club verslagje voor een vrijkaartje. En dames recensie voor een tombola afspraakje met een dvp

  13. #86
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    dat dvps op sportschooljongetjes vallen is een misvatting. Er zullen er wel zijn,maar dat is een minderheid.
    dvps hebben in tegenstelling tot vele van hun vrouwelijke leeftijdsgenoten door hun werkervaring een zekere mensenkennis en EQ opgebouwd dat hun de gave meegeeft nogal vlug mensen te doorzien
    zij prikken vlug door mensen die oppervlakkig zijn of ook ijsberen die zich rijker voordoen dan ze zijn,waarvan ze dan kunnen lachen,zonder die klanten daar besef van hebben.(langs de andere kant,indien een beer hen zegt dat hij maar een arme Vlaming is,geloven ze hem niet maar dit terzijde)
    last but not least,ze prefereren mannen met ervaring,levenservaring,en uiteraard ook mannen die niet onmiddellijk na hup,hup klaarkomen
    kortom,de beginnende dvp kan zich misschien nog blindstaren op de sportschooltypes maar eens ze hun pappenheimers kennen veranderen deze ook van voorkeur
    Helemaal mee eens. Echter werkt toch niet helemaal zo. Juist door hun ervaring pikken veel dames er de mannen uit die in de clubs zich veel beter voordoen als ze zijn. En dat willen laten merken door met “briefjes” te wapperen. Als je als dame dan meer geld los krijgt met minder inzet, dan is dat gemakkelijk verdient.

    Maar dat wil niet zeggen dat ze dat ook zoeken in een man. De dames zitten daar dan ook niet om een man te zoeken.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  14. Onderstaande 2 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 februari 2019),Eddy_V ( 3 februari 2019)

  15. #87
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Om even terug te keren naar waar het in dit topic eigenlijk over ging (pannenkoekers die de dames úrenlang bezet houden en op die manier de keuzevrijheid van de niet-pannenkoekers op schaamteloze wijze beperken): er is iets nieuws onder de GT-zon!

    Alsof de bedrijfsleiding meegelezen heeft met de huilie-huilie-klagers alhier (of met de klagende vrouwen) is er afgelopen zaterdag een nieuw kamerduurbeleid ingevoerd. Vooralsnog dan.

    Op de Chinese New Year Party van dit weekend werd het dvp's en klanten verboden om langer dan een uur een kamer bezet te houden. Nog geen 10 minuten langer werd getolereerd en de dames vom Büro stonden na stipt een uur met Deutsche Gründlichkeit op de deur te bonken om een einde te maken aan wat er zich ook moge voltrekken achter de gesloten deur.
    Indien dvp & beer zich niet konden vinden in de Coitus Interruptus new style en niet uit eigener beweging de kamer na max een uur verlieten, werd zonder pardon de Zimmer onder de nodige druk cq dwang ontruimd. Klagen bij de receptie/leiding had geen enkele zin. De nodige scheve gezichten bij een deel van de beren en ook dames mochten niet baten.

    Naar verluid is dit nieuwe fenomeen louter van toepassing bij Partys, in geval van hoge wachttijden. We shall see...
    "Ohne Spaß kein Fun"

  16. Onderstaande leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Das (11 februari 2019)

  17. #88
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Om even terug te keren naar waar het in dit topic eigenlijk over ging (pannenkoekers die de dames úrenlang bezet houden en op die manier de keuzevrijheid van de niet-pannenkoekers op schaamteloze wijze beperken): er is iets nieuws onder de GT-zon!

    Alsof de bedrijfsleiding meegelezen heeft met de huilie-huilie-klagers alhier ....

    Naar verluid is dit nieuwe fenomeen louter van toepassing bij Partys, in geval van hoge wachttijden. We shall see...
    Niets nieuws onder de zon, is bij partys altijd al wel geweest.
    Om even terug te komen op de hoofdklager .... topic is er nog steeds ....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  18. #89
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Niets nieuws onder de zon, is bij partys altijd al wel geweest.
    Hmmmm... Nou, dat moet mij en mijn vaste minnares dan op miraculeuze wijze ontgaan zijn...

    Voor zowel mij als voor haar geldt: nog nooit eerder meegemaakt. En beiden komen we toch al flink wat jaartjes in Brüggen, including partys. Wellicht dat het voorheen wel een (dringend) verzoek of zelfs een regeltje was, maar werd i.i.g. nooit op gecontroleerd of gehandhaafd. Dat is nu dus wel anders.
    "Ohne Spaß kein Fun"

  19. Onderstaande leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (11 februari 2019)

  20. #90
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Ik heb ook vele party's doorstaan in GT.
    Altijd had ik dan lange pannenkoeksessies.
    Nooit is er iets over gezegd!

  21. #91
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Hmmmm... Nou, dat moet mij en mijn vaste minnares dan op miraculeuze wijze ontgaan zijn...

    Voor zowel mij als voor haar geldt: nog nooit eerder meegemaakt. En beiden komen we toch al flink wat jaartjes in Brüggen, including partys. Wellicht dat het voorheen wel een (dringend) verzoek of zelfs een regeltje was, maar werd i.i.g. nooit op gecontroleerd of gehandhaafd. Dat is nu dus wel anders.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Niets nieuws onder de zon, is bij partys altijd al wel geweest.
    Om even terug te komen op de hoofdklager .... topic is er nog steeds ....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Om even terug te keren naar waar het in dit topic eigenlijk over ging (pannenkoekers die de dames úrenlang bezet houden en op die manier de keuzevrijheid van de niet-pannenkoekers op schaamteloze wijze beperken): er is iets nieuws onder de GT-zon!

    Alsof de bedrijfsleiding meegelezen heeft met de huilie-huilie-klagers alhier (of met de klagende vrouwen) is er afgelopen zaterdag een nieuw kamerduurbeleid ingevoerd. Vooralsnog dan.

    Op de Chinese New Year Party van dit weekend werd het dvp's en klanten verboden om langer dan een uur een kamer bezet te houden. Nog geen 10 minuten langer werd getolereerd en de dames vom Büro stonden na stipt een uur met Deutsche Gründlichkeit op de deur te bonken om een einde te maken aan wat er zich ook moge voltrekken achter de gesloten deur.
    Indien dvp & beer zich niet konden vinden in de Coitus Interruptus new style en niet uit eigener beweging de kamer na max een uur verlieten, werd zonder pardon de Zimmer onder de nodige druk cq dwang ontruimd. Klagen bij de receptie/leiding had geen enkele zin. De nodige scheve gezichten bij een deel van de beren en ook dames mochten niet baten.

    Naar verluid is dit nieuwe fenomeen louter van toepassing bij Partys, in geval van hoge wachttijden. We shall see...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Das Bekijk bericht
    Ik heb ook vele party's doorstaan in GT.
    Altijd had ik dan lange pannenkoeksessies.
    Nooit is er iets over gezegd!
    Is sinds een paar party's "regel". Vanaf Halloween party meen ik. Niet zozeer vanwege forumklagers, eerder om er voor te zorgen dat dames niet eeuwig moeten wachten als het stampend druk is, omdat sommige de sleutel vast houden.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  22. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Das (11 februari 2019)

  23. #92
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:21
    Berichten
    9.708
    Discussies
    304
    Thanks
    17.570
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Eindelijk doet GT dan eens iets goede. Pannenkoekers morten maar een hotel opzoeken.

  24. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Mike_GT (11 februari 2019)

  25. #93
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Eindelijk doet GT dan eens iets goede. Pannenkoekers morten maar een hotel opzoeken.
    Maar dan zitten alle goeie dames in hotels en gaan de klapkratten daar weer over klagen.
    Daarbij, een hotel voor 2 of 3 uur met sauna kost duur
    En Garde

  26. #94
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:21
    Berichten
    9.708
    Discussies
    304
    Thanks
    17.570
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Maar dan zitten alle goeie dames in hotels en gaan de klapkratten daar weer over klagen.
    Daarbij, een hotel voor 2 of 3 uur met sauna kost duur
    Ach er zullen genoeg goede dames over zijn die niet pannenkoeken.

    Geld moet geen probleem zijn voor pannenkoekers.

  27. #95
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Om even terug te keren naar waar het in dit topic eigenlijk over ging (pannenkoekers die de dames úrenlang bezet houden en op die manier de keuzevrijheid van de niet-pannenkoekers op schaamteloze wijze beperken): er is iets nieuws onder de GT-zon!

    Alsof de bedrijfsleiding meegelezen heeft met de huilie-huilie-klagers alhier (of met de klagende vrouwen) is er afgelopen zaterdag een nieuw kamerduurbeleid ingevoerd. Vooralsnog dan.

    Op de Chinese New Year Party van dit weekend werd het dvp's en klanten verboden om langer dan een uur een kamer bezet te houden. Nog geen 10 minuten langer werd getolereerd en de dames vom Büro stonden na stipt een uur met Deutsche Gründlichkeit op de deur te bonken
    Naar verluid is dit nieuwe fenomeen louter van toepassing bij Partys, in geval van hoge wachttijden. We shall see...
    Ik snap dat dat frustrerend is voor de pannenkoekers.
    Maar vind het toch goed dat GT dit doet. Al had ik de limiet dan ietsje hoger gezet denk ik, op 1.5 of 2 uur.

    Ik vind ook dat als je een dame een halve of hele dag bij je wil hebben je dan beter ergens buiten de club kan afspreken. Zoals idd bijv in een hotel.

    Van mij zouden ze dit ook wel op de niet-party dagen mogen doen.

  28. #96
    Geregistreerd
    7 augustus 2018
    Last Online
    10 mei 2023 @ 19:31
    Berichten
    38
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    39 in 18 posts

    Standaard

    Is gewoon gelul twee maten van mij zijn er ook geweest zaterdag die zitten altijd 3 a 4 uur op de kamer aan een stuk en zo ook afgelopen zaterdag dus dat klopt niet.

  29. #97
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:21
    Berichten
    9.708
    Discussies
    304
    Thanks
    17.570
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geile brabander Bekijk bericht
    Is gewoon gelul twee maten van mij zijn er ook geweest zaterdag die zitten altijd 3 a 4 uur op de kamer aan een stuk en zo ook afgelopen zaterdag dus dat klopt niet.
    Dan waren die maten van je een uitzondering op de regel. Ze hebben vast flessen champagne besteld waardoor GT leiding hun ogen dicht hielden.

  30. #98
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Ach er zullen genoeg goede dames over zijn die niet pannenkoeken.

    Geld moet geen probleem zijn voor pannenkoekers.
    Als dat eerste zo is dan begrijp ik het probleem van het topic al helemaal niet, maar belangrijker...

    Wij Hollanders zijn gierig (vraag maar aan de Vlamingen) dus gaan geen duur hotel nemen als zo’n kamer in een club 45-60 euro voor de hele dag/avond/nacht kost.

    En nog belangrijker als die dames inderdaad buiten de clubs hun klanten gaan ontvangen dan kunnen de klapkratters ook niet meer gratis kijken kijken, niet kopen...
    En Garde

  31. #99
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:21
    Berichten
    9.708
    Discussies
    304
    Thanks
    17.570
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Het probleem is niet dat er geen dames zullen zijn, maar dat er door pannenkoekers geen kamer meer beschikbaar is. Stel je toch voor dat je in club bent met alleen pannenkoekers dan kom je helemaal niet meer aan kameren toe en krijg je HL1 taferelen.

  32. #100
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Max. een uur vind ik echt wel te kort. In een rendez-vous hotelletje kun je een uur of 3 blijven dacht ik. (Is al heel lang geleden dat ik dat nog gedaan heb) Misschien zou men na 3 uur een bijkomende kamerprijs kunnen aanrekenen die het verblijf (samen met de inkom) duurder maakt dan een RV kamer, en voor bijv. 5 uur duurder dan een gemiddelde overnachting in een hotel.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

 

 
Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.