Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 152
  1. #1
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Daumen hoch Putri (Indonesische) ex-Freude

    Haarkleur/-lengte : lang / donker
    Lengte dame : 1.65
    Postuur/Cupmaat : A
    Nationaliteit/Taal : Indonesisch / Duits
    Leeftijd : begin 20
    Tatoeages/Piercings : nee
    Service: TZ, FT
    Voordelen: oraal zeer begaafd
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : 30m
    Prijs : 60 euro's
    Extra’s bij het bezoek:

    Ik heb haar naam een paar keer gevraagd en dit is wat ik verstond. Ik zal het de volgende keer laten spellen want bij deze dame kom ik zeker terug bij een volgende bezoek.

    Het is niet echt een opvallend type maar ze mag er qua uiterlijk zeker wel zijn. Borstjes zijn wat minder maar dat maakt ze met haar inzet weer goed. Ze heeft me in de kino goed onder handelen genomen. En weer was het pijpen van een zeer hoog niveau (niveautje Ive). Ze heeft me een klein half uur liggen zuigen en ik heb me geen seconde verveeld. Wat een passie, afwisseling en inzet. Fijnste sessie van de dag, zonder twijfel. Hoewel er nog veel te beleven valt zal ik haar de volgende keer zeker niet passeren. Ik heb beloofd haar dan eens goed te neuken. It's a dirty job but.....

  2. #2
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man
    Het is niet echt een opvallend type maar ze mag er qua uiterlijk zeker wel zijn. Borstjes zijn wat minder maar dat maakt ze met haar inzet weer goed. Ze heeft me in de kino goed onder handelen genomen. En weer was het pijpen van een zeer hoog niveau (niveautje Ive). ...
    'Niveautje Ive' Oef!!! Een gedurfde vergelijking! Weinige dames zijn in staat de schoenen van Ive te vullen....
    Bij gebrek aan het origineel wil Sickboy nog wel eens een substituut uitproberen! Hoogste tijd om ook eens af te zakken naar deze tent!

    Sickboy, altijd op zoek naar een nieuwe 'blasehase'
    Cancel my subscription to the ressurection...

  3. #3
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Mijn ervaringen met Freude zijn nog beperkt maar er lopen daar toch een paar van de Adamsky Oralsky cum laude afgestudeerden rond. Proef op de som nemen en we lezen het wel.

  4. #4
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Inderdaad TT Man. Denk dat je met deze dame een goed beeld hebt van de Freude service!

    Ive is inderdaad voor PHG/GT begrippen de top, voor Hennef/Freude is het de norm.

    Er gaan geruchten dat de Akademesy Oralsky (die bedoel je neem ik aan TT Man?) aandelen heeft in beide hierboven genoemde clubs! :D

  5. #5
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    Ive is inderdaad voor PHG/GT begrippen de top, voor Hennef/Freude is het de norm.
    Boude uitspraken!!!
    Maar ik geloof jullie graag op jullie woord. Op 06/3 staat er eerst nog een GT bezoek op het programma maar nadien moet ik dringend eens op zoek naar een excuus om op Bochum aan te rijden.
    Cancel my subscription to the ressurection...

  6. #6
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    12 april 2024 @ 22:46
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    ich glaube, Ihr meint Putri !!!

  7. #7
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    ... Akademesy Oralsky (die bedoel je neem ik aan TT Man?)
    Ja dat bedoel ik. Terwijl ik typte dacht ik weer terug aan hoe lekker het was, zodat het typen niet meer zo lekker ging....

  8. #8
    Geregistreerd
    10 maart 2007
    Last Online
    19 maart 2009 @ 06:40
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik heb al een paar keer een volledige sessie met Putri mogen meemaken, en kan alleen maar bevestigen dat ze heerlijk is.

    Een eerljke mooie meid die zich met veel plezier in alle gaatjes laat nemen. Ik hoop dat ze er maandag weer is, want dan staat mijn volgende bezoekje gepland.

  9. #9
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Deze dame weet hoe ze moet pijpen, daarbij vergeet ze absoluut geen onderdelen. Prostaatmassage beheerst ze ook uitstekend en zo kan het gebeuren dat ze je binnen het uur twee orgasmes bezorgd en vervolgens doodleuk aan nummer 3 gaat werken. Met haar vaardigheden is alles mogelijk. Zoenen is matig, ze zet haar tong iets te hard aan het werk. Neuken heb ik niet uitgeprobeerd.
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  10. #10
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep
    Neuken heb ik niet uitgeprobeerd.
    Ik ook niet want dat pijpen van haar is zo super dat je niet meer aan neuken denkt.

    Afgelopen vrijdag onglipte ze me steeds. Schande!
    Laatst gewijzigd door Willem2; 25 maart 2007 om 21:13

  11. #11
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 08:55
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Putri

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man
    Afgelopen vrijdag onglipte ze me steeds. Schande!
    Heeft zij een vaste stek in Paradiso?
    Bij een vorig bezoek met meerdere dames contact gezocht, maar haar niet tegengekomen.

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 juni 2007 om 01:09

  12. #12
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Heeft zij een vaste stek in Paradiso?
    Bij een vorig bezoek met meerdere dames contact gezocht, maar haar niet tegengekomen.

    :wink:
    ik heb de Indonesische Putri 1 maal getroffen. Ze vertelde mij toen dat ze meestal door de week werkt en sporadisch in het weekend. Ik trof haar die keer in het weekend.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 juni 2007 om 01:09

  13. #13
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Wat een geluk. Ik kon haar vrijdag niet te pakken krijgen. Elke keer waren 'ze' me voor. Ik moet wel eerlijk zeggen dat er voldoende andere afleiding was zodat ik ook niet achter haar aan hoefde. Toch wel zonde nu ik er aan terug denk. Volgende keer beter.

  14. #14
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Gisteren = zaterdag was ze aanwezig, vandaag = zondag is ze ook aanwezig. Het pijpgedeelte nog maar eens rustig over laten doen.
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  15. #15
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard to do

    Volgende donderdag zal ik mijn bovenstaande beweringen 'hard' maken en afzakken naar Bochum om deze Putri eens aan vergelijkende warenonderzoek te onderwerpen.
    Ik kijk er naar uit....

    To be continued!

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  16. #16
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 08:55
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Komt nog

    Zit daar een Oosters uitziend vrouwtje vriendelijk te glimlachen, blijkt dit de hiervoor uitvoerig geroemde Putri te zijn. Blauwebeer zet zich naast haar, en zij vleit zich onmiddellijk tegen hem.
    Desondanks is er geen signaal dat onmiddellijk tot een kamerbezoek aanzet.

    Ze keuvelen en wat later nemen zij zich voor elkaar in de loop van de dag nog terug te zien.
    Een kamerbezoek komt er echter niet van, er loopt nog zoveel lekkers rond.
    Uitgesteld is niet verloren … come and see next week.

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 juni 2007 om 01:10

  17. #17
    Geregistreerd
    8 november 2006
    Last Online
    25 april 2022 @ 23:15
    Berichten
    25
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Een heerlijke binnenkomer ...

    Vrijdag 30 maart voor het eerst naar Freudenberg. Eerst maar eens op verkenning uit. Heerlijk ruim, veel aantrekkelijke dames, door de ruime opzet leek mij de sfeer mat, Schieferhof vind ik knusser.
    :smile: Vrij snel liep ik Putri tegen het aantrekkelijke lijf, eerst gezellig kennis maken en daarna een kamer opgezocht. Er volgde een heerlijke geile sessie. Ze is klein van gestalte, maar met grote inzet en lijkt er zelf ook plezier aan te beleven, ze pijpt verrukkelijk, zoent lekker, geniet als je haar in haar beide gaatjes vingert en verwende mij ook heerlijk anaal. Dit is voor mij heerlijk over en weer samen genieten. Ik geniet er van als de ander er ook plezier aan lijkt te hebben.
    Later op de dag ben ik met Putri en Noy (Thais, ongeveer even groot) voor een uur op de kamer geweest. Noy doet niet onder voor Putri en deze twee dames hebben voor een van de heerlijkste trio's gezorgd die ik heb ervaren, vrijwel alles mogelijk, puur geil genot. Daarna was het echt bijkomen.
    Groot herhalingsgevaar.

    ElPais

  18. #18
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy
    Volgende donderdag zal ik mijn bovenstaande beweringen 'hard' maken en afzakken naar Bochum om deze Putri eens aan vergelijkende warenonderzoek te onderwerpen.
    Ik kijk er naar uit....

    To be continued!

    :wink:
    Sickboy is een ijsbeer van zijn woord, MAAR Putri is ook een zeer druk bezette dame. De keren dat Putri even niet op de kamer was, waren de momenten dat Sickboy naar adem lag te happen om te bekomen van een sessie.

    Geen Putri dus voor Sickboy maar uitstel is geen afstel! To be continued...
    Cancel my subscription to the ressurection...

  19. #19
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 08:55
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Putri

    Het lijkt wel voorbestemd, want als Thesickboy en Blauwebeer aan het hek staan, komt Putri ook aangelopen; zij kent Blauwebeer nog, en hij krijgt prompt een kus.
    Eigenlijk valt hij niet op Aziatische types, maar de goede recensies indachtig, moet het er maar eens van komen. Dus na de eerst twee topsessies twijfelt hij tussen de Litouwse Erica en Putri. Deze laatste nestelde zich vorige keer al zo dicht bij hem, dat hij de gedachte van een derde Russinetje op rij van zich afzet. :o

    Langzaam begint zij te kussen en te strelen, en wat later vraagt zij of hij zin heeft om naar de kino te gaan; ’t zal wel zijn, hij kan amper wachten. In de kino wordt het feest echt ingezet, likken, pijpen, kussen en teasen dat het een lieve lust is. Het wordt dan ook stilaan tijd om naar de kamer te gaan waar het koppeltje al vrij vlug opgeschrikt wordt door een kreet die door merg en been gaat : Thesickboy die in de aanpalende kamer bij Lola zijn zaadjes eindelijk de vrij loop kan laten.

    Over de pijptechnieken van Putri is al veel geschreven. Blauwebeer kan dit ondertussen ook beamen maar heeft al ervaren dat zij bijlange niet de enige in Paradiso is die over een uitstekende pijptechniek beschikt.
    Wat de sessie echter compleet maakt is het feit dat zij bijzonder nauw is, zelfs in die mate dat zij glijmiddel moet gebruiken om die riesige Schwanz naar binnen te geleiden.
    Awel, er zijn veel vrouwtjes die graag geneukt worden – Putri kroop bijna over de scheidingswand – maar er zijn er weinigen waar Blauwebeer zoveel spanning voelde. Zij is dan ook verwonderd voor één keer eens geen zaad in haar mondje, maar wel in het condoom te krijgen.

    Omwille van haar goede voor- en aftersales, en het feit dat zij echt wel probeert om een ijsbeer het naar zijn zin te maken, levert haar dit voorlopig een 8,5/10 op. Als de gelegenheid zich voordoet zullen we zien of dit cijfer bevestigd wordt, als er tenminste niet teveel Italiaanse/Poolse furies het pad kruisen. :D

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 juni 2007 om 01:11

  20. #20
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 08:55
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard TSB

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy
    Volgende donderdag zal ik mijn bovenstaande beweringen 'hard' maken en afzakken naar Bochum om deze Putri eens aan vergelijkende warenonderzoek te onderwerpen.
    Veel beloven en weinig geven doet Thesickboy in vreugde leven ...
    ... en steeds maar schrijven over dames waar hij toch niet aan toe geraakt. :green_smi

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 juni 2007 om 01:11

  21. #21
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Lächeln

    Gisteren een uitstekende sessie gehad met deze dame.
    Op de bank al weet ze het sperma, dusdanig in je lijf te laten borrelen, dat alle hogere idealen plaats maken voor maar 1x gedachte: sex.
    Op de kamer wordt dit voortgezet:pijpen is bij haar, zoals bij vele aziatische dames van topklasse. Alle drukpunten en genotsplekjes bij de man weet ze zonder moeite te vinden, waarmee ze de sessie perfect opbouwt.
    Vervolgens overgegaan op neuken, hetgeen gisteren passioneler en dierlijker was dan ik het ooit met haar heb meegemaakt. Zoenen: in eerste instantie zet ze haar tong in als een propellor die rondjes draait, maar na een kwartier toen ze zelf op temperatuur kwam ging het over in echt passioneel zoenen.
    Conclusie: topniveau.
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  22. #22
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blauwebeer Bekijk bericht
    ... en steeds maar schrijven over dames waar hij toch niet aan toe geraakt. :green_smi
    Belofte maakt schuld, dus gisteren ben ik toch maar eens naast Putri op de bank gaan zitten. Normaal gezien holt Putri af en aan naar de kamer maar gisteren had ze een rustige dag, we maakten dan ook rustig de tijd voor een praatje op de bank.

    Putri heeft mij vervolgens gepijpt op de bank, gepijpt in de kino en gepijpt op de kamer… Op haar knietjes voor de zetel, op haar knietjes tussen mijn benen, Sickboy in de zetel, Sickboy rechtstaand voor bed, Sickboy liggend in bed, in 69…

    Een waar oraal festijn… Uiteindelijk afgemaakt met een kruising tussen een FT en een MMT.

    Geslaagde sessie!
    Cancel my subscription to the ressurection...

  23. #23
    Geregistreerd
    17 oktober 2005
    Last Online
    23 november 2020 @ 17:03
    Berichten
    103
    Discussies
    7
    Thanks
    2
    Thanked
    14 in 5 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag heb ik ook met deze leuke Indonesische kennis mogen maken. Wat een lekkere meid is dit zeg. Na al een paar keer een gesprekje met haar te hebben gehad uiteindelijk besloten om naast haar te gaan zitten. Tijdens het gesprek begon ze voorzichtig met wrijven en masseren wat overging in heerlijk zoenen. Uiteindelijk naar een kamer vertrokken waar alle registers open gingen en we onze orale aktiviteiten in de meest en vreemdst mogelijke standjes hebben uitgevoerd.
    Hierna nog heerlijk de heupen los gemaakt om uiteindelijk heerlijk klaar te komen.

    Een heerlijke meid die weet wat een man lekker vind.

    Groetjes Eagledriver :wink: :wink:

  24. #24
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Freude, donderdag 27 september

    ........................

    Na Nuy was ik al weer snel in de bar. Ik besloot, bij gebrek aan bekenden, maar het er eens flink van te nemen. Terwijl ik dat dacht keek ik in het gezicht van Putri, de Indonesise schone van Freude. We raakte eerst aan de praat dat vanzelf over ging op tongzoenen. Eerlijk gezegd was het niet mijn manier van zoenen, daar zij haar tong te hard in mijn mond duwde. Ik ben wat gevoeliger van aard. Ik kon haar schijnbaar wel bekoren. “Du kann gut kussen.” zei ze met haar tongetje uit haar mond. “Dass habe ich von meine mutter gelernd.” vertelde ik openhartig. “Deine mutter?” riep ze lachend uit. Ze wilde gelijk kennis maken met mijn moeder. Maar eerst ging ze nog met haar gezicht naar mijn penis die ze begon te pijpen. Dat ging goed, waarmee een kamerbezoek werd bezegeld. Op de kamer is Putri speels, waarbij ze gewillig overkomt. Ze riep aan het einde: “ich bin zwei mahl gekommen.” Ik weet echter beter. Het was matig toneelspel en ik denk dat ik beter een orgasme kan faken. Wat ik wel goed vond is dat zij FT toestaat. Ik maakte er uiteraard gebruik van.

    Eigenlijk had ik na Putri moeten stoppen, maar...............


    Hele verhaal : https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=318
    Laatst gewijzigd door Willem2; 29 september 2007 om 19:46

  25. #25
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    is deze dame putri nog steeds in Freude te zien ? zijn er nog bepaalde kenmerken waar ik haar aan kan herkennen want er lopen ook een aantal thaise dames rond...dus wil wel de juiste aanspreken ?? thanks guys

 

 
Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60