Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 20
  1. #1
    Geregistreerd
    16 december 2017
    Last Online
    16 juni 2022 @ 18:27
    Berichten
    14
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Ramontiek gangbang nederland

    29 dec 2018. Het knallende feest van Ramontiek in Dordrecht.

    Al ruim 5 jaar dat ik zelf #gangbang organiseerde heb ik veel getrap en zwartmakerij meegemaakt met "concurrentie" die op deze wijze beter zouden zijn dan gbcnl wat uitgroeide tot Nederlands grootste gangbang organisatie. Toen gbcnl moest stoppen ivm vergunning regeltjes ontstond er een gat in deze markt die in mijn ogen door niemand gevuld kon worden uit de bestaande clubjes. Als organisator hield ik bij hoe anderen het deden want mannen mijn klanten waren ook klanten bij anderen. En als betrouwbare "vriend" hoorde ik veel. Veel zwartmakerij natuurlijk over mijn feesten van zogenaamde concurrentie. maar ergens klonk er ook hoop dat er een persoon zou opstaan die de "strijd" aankon en de mannen, liefhebbers van #groepsex iets gaven wat gangbang ook inhield. Natuurlijk had je VIPgangbang die op hoog niveau maandelijks een feest gaf. Maar verder was het vaak niet echte kwaliteit of was het tegemaakt gemaakt en niet echt. Zoals de meeste mij ook kennen noem ik geen namen iedere organisatie doet natuurlijk zijn best. Maar steeds weer positieve dingen van de feesten van Ramon daar hoorde ik toch vaak leuke dingen over. Ik heb dan ook de stap gezet om in de showboot in Zaandijk eens een feestje te bezoeken uit nieuwsgierigheid en zo ook afgelopen zaterdag in Dordrecht. En kan vanuit mijn visie zeggen dat ik een zeer hoge waardige party heb meegemaakt. Waar ik van kan zeggen dat het herhaal gevaar voor veel mannen hoog zal zijn. Ramon pakt net als mij voorheen zijn feest aan met een hoog enthousiasme wat meteen de helft van het feest is. Zijn meiden laten zien dat ze zijn manier hoog respecteren en gaan tot het gaatje. En geloof me een feest in goede banen leiden met meer dan 70 mannen is niet iets wat simpel is maar Ramon deed dit zeer goed. Roos die graag praat maar er ook een feest van maakt rende van pik naar pik. Belle een mooi petit meisje die zwijgzaam zonder klagen werd nagekeken. Estelle waar ik deze dag een goede klik mee had en werkelijk genoot van alle aandacht. Beau die ondanks dat ze wat grieperig was er vol voor ging. Madelon die de mannen ook goed aan hun trekken liet komen. En meer natuurlijk. Zo was ook de nieuwe aspirant dame snel in trek. Ook het gastbezoek van ons al bekende Lucia werd zeer gewaardeerd. Nikky uit België was ook zeer te spreken over de inzet van de mannen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het een TOP feest vond en hoop dat Ramon samen met zijn prachtige vriendin de kwaliteit vasthouden en op een nog hoger niveau weten te krijgen. Mijn afscheid om jullie geen feesten meer aan te bieden is waardig opgepakt door iemand waardoor ik mijn teleurstelling te moeten stoppen enorm heeft verzacht. Ramon zal nog veel van zich laten horen en ik hoop dat jullie hem zullen blijven bezoeken.

    Frank

    Ramon ga zo door en succes in 2019. Zie je maatje

  2. #2
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Ik had hem al lang in het vizier, maar het kwam telkens niet uit. Tot op een zonnige zondag in Villa Weizigt, Kilkade 10 in Dordrecht. Ramontiek Producties hield een party in combinatie met swingers. Zonder betaalde dames vind ik dat ik als single man niets te zoeken heb op een Swingersparty, maar met vier meiden uit een team van goede reputatie is het een andere zaak. Met een entreeprijs van € 175,- misschien wat aan de hoge kant, maar daarvoor een goed verzorgde party van 6 uur met 4 leuke jonge meiden en een goed buffet. Voor een paar tientjes minder en dan dikke oude vrouwen waar ik op afknap, dat hoeft om mij niet. Deze keer drie blondjes, Marijke, slank, Celine en Daphne, gemiddeld postuur, en Valentina, getint en mollig. Daarbij pakweg een tiental koppels. En een paar dames die af en toe wel even insprongen maar niet speciaal voor deze dag ingehuurd waren. Leuke spontane meiden. Ze stelden zich op zijn Hollands met 3 kussen voor aan de gasten, gezellige babbel vooraf, zodat iedereen er zin in kreeg. Ramon is een aardige relaxte gastheer, joviaal naar de gasten en de dames, zodat er snel een goede sfeer ontstaat.

    Na wat smalltalk onder een drankje met de meiden en de andere gasten riep Ramon het team bijeen en stelde ze een voor een aan ons voor. En gaf nog even op ludieke wijze de spelregels door. Niet te ruig vingeren en vooral, gooi gebruikte condooms in de afvalbak. Wat ook gebeurde. Ik heb tenminste niemand onderuit zien gaan over zo'n rondslingerende rubberen bananenschil. Daarop vlogen de lingerie en de boxershorts alle kanten op installeerde het gemêleerd gezelschap zich op de matrassen in de zitkuil voor het zwembad, dat er meteen uitzag als een wellustig deinende massa vlees. De volgende alinea's bevatten mogelijk aanstootgevend content. Klik beter weg als je daar een probleem mee hebt.

    Ik was van plan om de orgasmes maar wat over de middag te verdelen. Liet me eerst uitgebreid pijpen door alle drie de blondjes. De kunst is dan om er zo handig mogelijk voor te komen liggen, want ze werden natuurlijk aan de lopende band geneukt, waarbij ze van meerdere kanten de toegestoken pikken liggen te pijpen. Daphne was de eerste die een lading sperma in haar gezicht kreeg. Dat werkt pas echt sfeerverhogend. Uiteindelijk was het Marijke die zich mijn eerste kwak in haar mond liet spuiten. Meteen een glibberige tongzoen erachteraan, de slettebak, samen van de saus proeven. En meteen daarop de volgende pik afzuigen. Ik mag zulke meiden wel. Intussen waren er hier en daar ook wat stellen met elkaar bezig, maar zoals ik wel eens vaker heb geconstateerd, er is niet veel overlapping. Het zijn twee verschillende scenes. Dat respecteren we van elkaar en er is verder ook niks mis mee.

    Na verloop van tijd hadden de heren hun eerste lozing gedaan, en sommige zelfs twee. Er stond een aardig buffet klaar, broodjes, soep, vlees, fruit. Daarbij kon je aan de bar wat te drinken halen, allemaal goed verzorgd. Omdat het inmiddels lekker warm weer was geworden, kwam Ramon op het idee om de matrassen maar naar buiten te slepen. Goed plan, zo heeft menigeen weer eens zijn kont aan de kraaien kunnen laten zien. Een paar van de vrijwilligsters raakten in the mood en sprongen op de matras, hapten een pik in de mond en werden stevig doorgeneukt. Een andere vertoonde wat squirtshows, waardoor het vocht over de hele bende heen sproeide, hoewel niet iedereen dat in het heetst van de strijd merkte. Na een uitgebreide pijp- en neukmarathon, kregen Daphne en Celine wel eens zin in een zaaddouche. Met hun gezichtjes bij elkaar gestoken, knalde de een na de ander af over die uitgestrekte tongetjes. En glibberden de witte klodders all over the girls. Ze waren ook niet te beroerd om elkaar schoon te likken. Voor mij was het hierbij wel gebeurd, maar zolang er stijve lullen in de buurt waren gingen de dames stug door. Tot er nergens nog een druppel uitkwam, waarmee het feest zijn einde naderde. Ramon had uit zichzelf nog een half uur extra gegeven, zodat er niemand onbevredigd naar huis hoefde.

    We gingen nog even gezellig bij elkaar op het terras zitten. Hilarisch moment toen er bij een van de dames een banaan uit de doos gleed. Had ze zeker mee zitten showen. Maar de bende ging stuk toen ze opmerkte dat ze op dinsdagen altijd in de Bananenbar werkt. Die heb je lang binnen gehouden, het is vandaag zondag. We hesen onszelf weer in de kleren en strompelden de een na de andere terug naar ons voiture. Met een goede indruk van de Ramontiek partysfeer tik ik even een verslag van de wederwaardigheden van afgelopen weekend, en zal de komende tijd de agenda in de gaten houden. Het team is van wisselende samenstelling, veelal amateurs met een gewone baan, die in de scene wat bijklussen. En en passant hun eigen vuige lusten bevredigen. Er is elke week wel een schunnig feestje als hierboven beschreven, op verschillende plaatsen in Nederland en soms ook in Vlaanderen. Bij gelegenheid pak ik er graag een van mee, ik ben dan ook noglangnietuitgewandeld.


    Niemand van jullie heeft natuurlijk weg geklikt na mijn waarschuwing aan het eind van de tweede alinea, had ik ook niet echt verwacht, dus mocht je interesse zijn gewekt, zie hier:

    https://www.ramontiek.nl/agenda/
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  3. Onderstaande 17 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 april 2019),buttlover (26 april 2019),gignnl ( 8 april 2019),Giodude ( 8 april 2019),Goedemorgenallemaal (12 april 2019),GrandCru ( 9 april 2019),hallodaarbenikweer ( 8 april 2019),hasta la pasta (10 april 2019),Johan35 (13 februari 2022),Knabbel ( 8 april 2019),pret ( 8 april 2019),Ricardo Banana ( 8 april 2019),Scrotum ( 8 april 2019),Sjeufke ( 8 april 2019),waterrat ( 9 april 2019),Wentelt Eefje (18 april 2019),Wijze grijze ( 8 april 2019)

  4. #3
    Geregistreerd
    23 februari 2015
    Last Online
    7 juli 2021 @ 22:29
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    10 in 3 posts

    Standaard

    Ik hoop dat heel veel mensen goed gaan reageren hier over de gangbangs van ramontiek. Helemaal nu hxxkers offline gaat... Ramon en vooral zijn geile sletjes verdienen dat, naast onze pikken en zaad als bezoekers

  5. #4
    Geregistreerd
    15 augustus 2018
    Last Online
    16 februari 2024 @ 20:16
    Berichten
    183
    Discussies
    7
    Thanks
    336
    Thanked
    499 in 104 posts

    Standaard

    Was bovenstaande een verslag van de "strawberry party"?

  6. #5
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Gisteren @ 11:29
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard

    Gisteren het Ramontiekfeestje in Le Baron te Heerewaarden bezocht. Als frequent bezoeker van deze feestjes weet ik dat het altijd top is. Ramon slaagt er in om zijn team telkens weer met nieuwe klasbakken te versterken. Deze keer was Jane voor mij nieuw. Een kleine doch pittige Antilliaanse.

    Bij de aankomst werd ik verwelkomt door Chiara. Haar had ik al een paar jaar niet gezien. Ze had er veel zin in want het was weer haar eerste gb na lange tijd. Even de andere meiden gedag zeggen, ik heb ze allemaal eerder meerdere keren bij verschillende gelegenheden ontmoet (en geneukt). Daar kwam ook Wiske binnen, niet van Ramontiek maar een nymphomane die ik al vaak heb geneukt. Ze vraagt er telkens ook om. En ze draagt nooit een slipje. Het eerste wat ik bij haar doe bij een ontmoeting is onder haar rokje haar poes voelen, die al vlug nat wordt.

    Na het welkomstwoordje van Ramon waarbij de dames worden voorgesteld, wordt door de dames gezamenlijk het "daar moet een piemel in" gezongen. En we kunnen los. Ik ga met Nicolette en een andere man naar een kamertje vrij achterin. Ik word heerlijk door haar gepijpt. Nicolette kan dat zo goed!! Daarna neem ik dat heerlijke lijf van haar doggy.

    Ik ga in een andere ruimte kijken en zie daar Tara en Jane bezig. Tara is een knappe hindoestaanse. Ik vind haar een heel mooie vrouw en ze is ook nog eens gezellig en lief. Ik laat me door haar pijpen en geef af en toe een klap op haar billen. Ze geeft aan op haar rug te willen leggen en ik neem haar terwijl ik haar benen over mijn schouders leg. Ze geniet en roept "doorgaan" "doorgaan" . Ik hou het niet meer en een lading zaad schiet haar binnen tegen gehouden door het condoom.

    Even rusten, een rum-cola nemen en eens op het dakterras kijken. Daar zijn twee stelletjes met elkaar bezig. Een stel ben ik al verscheidene keren eerder tegengekomen en ik heb de vrouw ook al eerder geneukt. Maar nu moet ik nog even bijkomen en blijft het bij wat lichte conversatie.

    Na een korte rust eens verder op de bovenverdieping gekeken. En daar ligt Wiske te neuken. Na even wachten stopt ze mijn leuter in haar mond en weet hem weer goed stijf te krijgen. Ze gaat op me zitten en kreunt van genoegen op het pompende ritme.

    Beneden gekomen zie ik Jane net van een pauze terugkomen. Mijn kans gepakt en al snel word ik door haar gepijpt. Heerlijk diep doet ze dat met veel kwijl. Ook aan haar vraag ik om op me te komen zitten. Heerlijk om dat lijfje met grote stijve tepels me te zien berijden.

    In de kamer er naast laat ik me nog een keer door Nicolette pijpen terwijl ze een dp in haar kut krijgt. Dat heb ik bij haar nog niet eerder gezien.
    Nog even wat drinken en weer eens op het dakterras kijken. Daar zag ik Chiara bezig op haar knieën iemand te pijpen. Ik kon haar lekker van achteren nemen. Ze kan er zo van genieten, net als ik trouwens. Ze kronkelde van genoegen.

    Op de zolder hoorde ik Rosalie bezig. Deze Venezuelaanse heeft een kont waar je makkelijk een volle verhuisbox op kan zetten. Na een pijpbeurt mocht ik in haar kont neuken. Ze ging steeds harder kreunen tot ze terugtrok en het hele matras natmaakte met haar vocht. Heerlijk geil. "Lekker"zei ze, een van de weinige Nederlandse woorden die ze kent.

    Na al dit pijp en neukgeweld ging ik een broodje eten en op het binnenplaatsje met wat andere mannen praten. Ramon kwam er ook bij zitten. Ik was redelijk op. Heb me zes keer laten pijpen door vijf verschillende meiden (Nicolette 2x) en heb 6 van de 9 aanwezige vrouwen geneukt. De bukkake heb ik deze keer aan me voorbij laten gaan. Dat liet ik aan de overige 27 aanwezige mannen over.

    Het was het zoveelste geslaagde feestje van Ramon dat ik meemaakte. Op naar de volgende

  7. Onderstaande 24 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 augustus 2021),Ascari (22 augustus 2021),Bluebear (22 augustus 2021),brombeerzuid (22 augustus 2021),cavediver (22 augustus 2021),Cupido (22 augustus 2021),Eddy_V (22 augustus 2021),forgetskinnyletsgetfatty (22 augustus 2021),Giodude (22 augustus 2021),hallodaarbenikweer (22 augustus 2021),hasta la pasta (22 augustus 2021),Herr Fick (22 augustus 2021),hvdk52 (22 augustus 2021),Johan35 (13 februari 2022),Lesyeux (22 augustus 2021),mentholbear (22 augustus 2021),noglangnietuitgewandeld (22 augustus 2021),pret (22 augustus 2021),Smouse ( 3 juli 2022),Sphinx (22 augustus 2021),WANDELAAR5 (22 augustus 2021),Wijze grijze (22 augustus 2021),YouMeHer (27 augustus 2021),yylover (22 augustus 2021)

  8. #6
    Geregistreerd
    30 januari 2022
    Last Online
    23 november 2023 @ 08:05
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Voor de mensen die interesse hebben in Gangbangs, ik heb laatst de site Ishotmyself-punt-nl ontdekt. Dat is een site voor amateurs waaronder ook gangbangliefhebbers. Doe er uw voordeel mee!

  9. #7
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Gisteren @ 11:29
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefgeeraerts Bekijk bericht
    Voor de mensen die interesse hebben in Gangbangs, ik heb laatst de site Ishotmyself-punt-nl ontdekt. Dat is een site voor amateurs waaronder ook gangbangliefhebbers. Doe er uw voordeel mee!
    hmm ziet er nu niet naar uit dat je hier gemakkelijker gangbangs vindt dan bijvoorbeeld op sexjobs. Het veiligst is toch in een intern gbnetwerkje te komen. kijk bijv. eens bij twitter op HaagseGB.

  10. #8
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Party Nymphomania 1 juni 2022

    Ricardo en ik kwamen iets voor kwart voor 12 aanrijden en idd het hek was dicht.Na een telefoontje van Ricardo naar de Fun gleed het hek soepel open.
    Geparkeerd op het terrein en keurig 12 uur naar binnen waar nu wel werd gecontroleerd op je emailadres en natuurlijk de naam.
    Binnen aangekomen het buffet getest en die was dik in orde,nu ook belegde broodjes aanwezig en nog wat meer verse salades als de vorige keer.Ook kan je vlees grillen en was er friet met ook onder andere pindasaus.
    De gangbang begon ook deze keer wat later want enkele dames maar ook de dj waren nog niet aanwezig.rond kwart voor 2 had Ramon het startsein gegeven en kon het feest beginnen.Volgens een betrouwbare bron waren er 110 mannen aanwezig en dat was tegenover de vorige keer lekker relaxed en het was heel goed te doen dus.
    Nergens dringen of haantjesgedrag en Ramon had het deze keer goed voor elkaar.
    Er waren helaas minder stellen deze keer en ook niet zo actief.Wel wat loslopende vrouwen en ondergetekende had een leuke Thaise dame gespot waar ik door de middag heen een sensuele bodymassage van heb mogen ontvangen in de tantraruimte met ook een heel lekkere neuk en pijp sessie.
    Later nog een keer op herhaling met haar in de no single men zone en ben eigenlijk niet aan de 10 dames toegekomen, wel gespot dat iedereen goed aan zijn trekken kwam.
    Ook het vriendengroepje waar ik mee was waren allemaal dik tevreden. Toen de dj begon met draaien was de sfeer ook weer meer party. Verder maakte Anne de barzone onveilig door daar Ricardo en verschillende mannen te pijpen.Een maatje nam de proef op de som en zoog met een rietje uit de tepels van haar waarop zij melde dat ze onder de sperma zat... haha
    Samenvattend: Het was een prima geslaagde gangbangparty vandaag en tot de volgende in augustus !!
    Laatst gewijzigd door rob45; 1 juni 2022 om 22:51

  11. Onderstaande 9 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Jester ( 2 juni 2022),Kwakje ( 7 juni 2022),Liefje ( 1 juni 2022),mentholbear ( 4 juni 2022),Patjax ( 2 juni 2022),pret ( 2 juni 2022),Ricardo Banana ( 1 juni 2022),Scrotum ( 2 juni 2022),Wentelt Eefje ( 2 juni 2022)

  12. #9
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    NYMPHOMANIA 3E EDITIE - WOENSDAG 3 AUGUSTUS*2022
    Het feest voor en door nymfomanen! Toegang voor Single Men -Single Ladies & Actieve koppels! Woensdag 3 augustus 2022
    | Club open 12:00 - 18:00 | Gang Bang is van 13.00 tot 17.00 |

  13. #10
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Bovenstaande party is geannuleerd.
    Ramon moet zich bezinnen na een confrontatie met de journalist Tim Hofman.

  14. #11
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Bovenstaande party is geannuleerd.
    Ramon moet zich bezinnen na een confrontatie met de journalist Tim Hofman.
    Wat voor confrontatie precies?

  15. #12
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Een uitzending van Tim’s BOOS over Ramontiek, te zien op YouTube. Kortom, geen fysiek/seksueel geweld (althans, wel als onderwerp, maar niet tussen Ramon en Tim)
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  16. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    pret (27 juni 2022)

  17. #13
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:25
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard


  18. Onderstaande 4 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (28 juni 2022),Shakir (27 juni 2022),Smouse ( 3 juli 2022),stimpy3 (28 juni 2022)

  19. #14
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Heb het gezien......

  20. #15
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Tja, boze exwerkneemsters over de party 6 april (waren ook zeker veel te veel mannen) in juni ging dat weer prima en was het weer dik ok. Ook geruzie over betalingen aan de dames en dat er te weinig toezicht zou zijn op de vrouwen tijdens de party's.
    Ook een ghb verhaaltje wat Ramon deels ook wel toegaf maar liet weten dat de dame in kwestie dit zelf wilde.
    Al met al geen beste reclame wie er ook wel ongelijk of gelijk heeft dus de verwachting is wel dat het voorlopig wel rustig zal zijn met ramontiek feestjes.

  21. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Scrotum (27 juni 2022)

  22. #16
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:09
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    Ik vond dat de dames niet zo'n heel sterk verhaal hadden. Als je te weinig betaald krijgt, of Ramon komt z'n afspraken niet na wbt betalingen, dan staat 't de dames toch vrij om Ramon de vinger te geven en elders hun geld te verdienen? Goed, dan heb je een keer leergeld betaald. Beetje verglijkbaar wat ijsberen in clubs meemaken met klapeksters

    En het is nou niet bepaald zo dat ze in loondienst zijn van Ramon en verplicht op moeten komen draven. Ongetwijfeld zal d'r best wel het eea niet lekker zijn gegaan maar ook dat lijkt me niet helemaal onverwacht in deze business. Maar goed, dat hele verhaal van 'nymfomanes die op komen draven op de ramontiek gangbangs' krijgt wel een realistischer tintje zo ;-)

  23. Onderstaande 2 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (28 juni 2022),WANDELAAR5 (28 juni 2022)

  24. #17
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:25
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Je kunt wel ophouden met werken voor hem, maar dan blijft het toch zuur als hij €750 beloofd heeft en maar €300 uitbetaald. Logisch dat ze die honderden €s verschil ook nog van hem willen hebben.

  25. #18
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Je kunt wel ophouden met werken voor hem, maar dan blijft het toch zuur als hij €750 beloofd heeft en maar €300 uitbetaald. Logisch dat ze die honderden €s verschil ook nog van hem willen hebben.
    Veel beloven en weinig geven doet een gek in vreugde leven
    Alleen een klapekster is niet gek...

  26. #19
    Geregistreerd
    9 augustus 2022
    Last Online
    24 augustus 2022 @ 08:41
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Party Nymphomania 1 juni 2022

    Ricardo en ik kwamen iets voor kwart voor 12 aanrijden en idd het hek was dicht.Na een telefoontje van Ricardo naar de Fun gleed het hek soepel open.
    Geparkeerd op het terrein en keurig 12 uur naar binnen waar nu wel werd gecontroleerd op je emailadres en natuurlijk de naam.
    Binnen aangekomen het buffet getest en die was dik in orde,nu ook belegde broodjes aanwezig en nog wat meer verse salades als de vorige keer.Ook kan je vlees grillen en was er friet met ook onder andere pindasaus.
    De gangbang begon ook deze keer wat later want enkele dames maar ook de dj waren nog niet aanwezig.rond kwart voor 2 had Ramon het startsein gegeven en kon het feest beginnen.Volgens een betrouwbare bron waren er 110 mannen aanwezig en dat was tegenover de vorige keer lekker relaxed en het was heel goed te doen dus.
    Nergens dringen of haantjesgedrag en Ramon had het deze keer goed voor elkaar.
    Er waren helaas minder stellen deze keer en ook niet zo actief.Wel wat loslopende vrouwen en ondergetekende had een leuke Thaise dame gespot waar ik door de middag heen een sensuele bodymassage van heb mogen ontvangen in de tantraruimte met ook een heel lekkere neuk en pijp sessie.
    Later nog een keer op herhaling met haar in de no single men zone en ben eigenlijk niet aan de 10 dames toegekomen, wel gespot dat iedereen goed aan zijn trekken kwam.
    Ook het vriendengroepje waar ik mee was waren allemaal dik tevreden. Toen de dj begon met draaien was de sfeer ook weer meer party. Verder maakte Anne de barzone onveilig door daar Ricardo en verschillende mannen te pijpen.Een maatje nam de proef op de som en zoog met een rietje uit de tepels van haar waarop zij melde dat ze onder de sperma zat... haha
    Samenvattend: Het was een prima geslaagde gangbangparty vandaag en tot de volgende in augustus !!

  27. #20
    Geregistreerd
    9 augustus 2022
    Last Online
    24 augustus 2022 @ 08:41
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Beste Rob45.....fijn om te lezen dat je een goede tijd hebt gehad met mijn thaise echtgenote. Haar massage zijn altijd goed verzorgt.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00.

  FKK Artemis 468*60