Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 77

Discussie: Miss IJsbeer 2018

  1. #51
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    13 april 2024 @ 09:52
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.906
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Kwakjes Testimonials 2018

    Excel heeft weer moeten rekenen. De moving average curve toont aan dat het service level van de dames op punt is gebleven, met af en toe een uitblinker.
    Resultaten zijn SteekProef gewijs tot stand gekomen en onderzoeksresultaat is zeer frequent achtergelaten.
    Een aantal bezochte locaties heeft zeker de benodigde KPI's behaald maar één enkeling zal toch de nodige aandacht moeten spenderen want anders wordt deze van mijn bezoekslijstje geschrapt.
    Zie onderstaande opsomming van beste bijdrages tot Kwakjes SmileIndicator.


    Kwakjes Top 5 liefjes van 2018

    1.jpg

    1. Eva (Sixsens)
    Meerdere malen mee op de kamer geweest en telkens zeer tevreden de kamer verlaten.
    Haar Sassy Attitude in de club maar gfe service in de kamer maakt dit engeltje straight from heaven mijn nummer 1.
    Aanbevelingswaardig: moeilijk want ik denk dat sommige een absolute non-click kunnen hebben.
    2. Daniella (Villa Venus)
    Haar golden smile en jeugdig enthousiasme doen mij zwichten. Lekker lijf waar je volop mee kan spelen en dit in een budgetclub.
    Zij is de reden waarom ik de club nadien nog 2maal bezocht.
    Aanbevelingswaardig: Nee want ik wil ze voor mij alleen.
    3. Lulu (Sixsens)
    In de bar doet ze me steeds twijfelen maar krijgt me toch steeds op de kamer en telkens ben ik verbluft door de service. Voor mij de dame waar ik
    het aangenaamst mee kan vertoeven. Misschien is het het profesionalisme wat me steeds iets afschrikt.
    Aanbevelingswaardig: Absoluut, ik kan me niet voorstellen dat je met haar een slechte kamer hebt. Tenzij je zeer rare wensen hebt.
    4. Ami (By Night)
    Wat een vrolijk lief ding met super service. Spijtig genoeg maar kort van kunnen genieten. Huidige locatie onbekend.
    Aanbevelingswaardig: Absoluut, als je ze ergens kan vinden (geef me dan maar even een PM)
    5. Isabella (PSR)
    Je kiest de knapste van de club en verwacht dan niet altijd super service, was me dat een surprise. Op haar laatste kinky
    uitnodiging moet ik nog ingaan dus hoop 2019 nog eens tot ginder te gaan.
    Aanbevelingswaardig: Ja, ook al denk ik dat op ze op drukkere dagen misschien wat minder sociaal is.


    Kwakjes Top 3 beste vertoef plaatsjes van 2018

    2.jpg

    1. Sixsens (Beste allround)
    2. Villa Venus (Beste dames service)
    3. By Night (Beste en vriendelijkste club service)


    Kwakjes Zeperd 2018

    1. Deze is voor Patricia van Freudenhaus die veelvuldig klaarkwam toen ze mijn gezicht bereed. Kokhalsend moest ik de kamer verlaten. #MeToo


    2018 Eind Nota

    *Als ik slechts 1 club mag aanbevelen dan antwoord ik waarschijnlijk prompt "Babylon". Dus ook zeer raar dat zowel de dames als de club niet in mijn top lijstje voorkomen, een net niet verhaaltje dus.
    *De grote verliezer dit jaar is voor mij Heaven7 en dit voornamelijk omdat er tussen de dames niets zit wat me extra triggert. Alles mediocre daar zou ik zeggen. 1 of 2 toppertjes er bij en die is weer goed. FingersCrossed dus.
    *Freudenhaus Munster mijn top 1 van vorig jaar maar 1maal bezocht. Dit omwille van de afstand. Dus bij deze : "Liebes Freudenhaus, können Sie ein Freudenhaus Aachen öffnen, Danke deines Kwakje".

  2. Onderstaande 12 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 januari 2019),brombeerzuid (15 januari 2019),Das ( 9 januari 2019),Giodude (13 januari 2019),jansenroy ( 9 januari 2019),Megaboob (10 januari 2019),Patjax (12 januari 2019),Schietgraagft ( 9 januari 2019),Sjeufke (10 januari 2019),sofaking ( 8 januari 2019),Sphinx ( 8 januari 2019),Zultbroek81 (12 januari 2019)

  3. #52
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard Disraeli-Statistieken Part2

    Met nog ongeveer vijf dagen te gaan in deze jaargang vd Miss IJsbeer verkiezing:
    - hebben 31 medeberen de moeite genomen te stemmen
    - zijn er 107 dames genomineerd, waarvan er 12 meer dan één score hebben
    (- uitgelicht: van die 12 dames zijn er 6 over die minstens één topscore hebben
    (- uitgelicht 2: van die 6 dames werken er Drie in SixSens, Twee in Babylon en één in YinYang
    - zijn er 21 clubs genomineerd, waarvan de strijd duidelijk tussen drie clubs gaat die slechts door maximaal DRIE punten van elkaar gescheiden worden.
    - Mist dit racebeertelraam nog een stem van de zelfbenoemde voorzitter in dit circus; zijn Hof-bezoekje zou ie inmiddels verteerd moeten hebben
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  4. Onderstaande 4 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (10 januari 2019),Sjeufke (10 januari 2019),swazontneuf ( 9 januari 2019),yylover ( 9 januari 2019)

  5. #53
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Salome / Bernds Schieferhof

    De enige FKK waar HM komt :

    BERNDS SCHIEFERHOF :

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ef-Lichtenberg

    Nomineer Toppwunder SALOME :

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...alome-(Duitse)

    Op de BSC-pagina meer Salome-berichten :

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...168#post640168

    Salome is een blonde Duitse 20-er, ideale combinatie van prima looks en fabelachtige service.
    In het Hof bieden vrijwel alle dames een torenhoge service. Daar steekt Salome zelfs bovenuit
    Founding Member

  6. Onderstaande 2 leden hebben Hollandmale bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (10 januari 2019),Sphinx (10 januari 2019)

  7. #54
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Okee dan:

    1 topclub: Sixsens
    1 topdame: Elisa

    Klaar
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  8. Onderstaande 3 leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    Das (10 januari 2019),Sjeufke (10 januari 2019),Sphinx (10 januari 2019)

  9. #55
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 19:58
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.265
    Discussies
    40
    Thanks
    3.525
    Thanked
    3.115 in 668 posts

    Standaard

    Vooruit dan maar, niet omdat het moet, maar omdat het kan.

    Dames :

    1. Lola (Duits/Filipijns) SixSens
    2. Sara (Dominicaans) SixSens
    3. Bea/Laura (Roemeens) Gallardo
    4. Lydia (Roemeens) SixSens
    5. Chayna (Rwanda) Babylon


    Clubs:

    1. SixSens
    2. Babylon
    3. Venus (Hamminkeln)
    Laatst gewijzigd door forgetskinnyletsgetfatty; 10 januari 2019 om 14:52
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  10. Onderstaande 6 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (11 januari 2019),Das (11 januari 2019),Eric vb (11 januari 2019),Patjax (12 januari 2019),Sjeufke (10 januari 2019),Sphinx (10 januari 2019)

  11. #56
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:58
    Berichten
    788
    Discussies
    17
    Thanks
    1.957
    Thanked
    787 in 300 posts

    Standaard

    Babylon 1
    SixSens 2
    GT 3

    1 Bianca Babylon
    2 Klara Babylon
    3 Lana Babylon
    4 Tamara Babylon
    5 Corina Babylon

    sodeju, al mijn favoriete dames eindigen op een a
    Overigens is Isa (Golden Time)mijn favoriet en dat zie ik niet zo snel veranderen...

  12. Onderstaande 4 leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 januari 2019),Befke (11 januari 2019),Das (11 januari 2019),Sjeufke (10 januari 2019)

  13. #57
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Gisteren @ 21:29
    Berichten
    707
    Discussies
    24
    Thanks
    1.258
    Thanked
    998 in 335 posts

    Standaard

    Heb afgelopen jaar ook maar één club regelmatig bezocht dus
    1. Sixsens

    Dames :
    Violetta (Sixsens)
    Mara (Sixsens)
    Eliza (Sixsens)
    Marlene (Sixsens)
    Sofia (Sixsens)

  14. Onderstaande 3 leden hebben peterp095 bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (11 januari 2019),Das (11 januari 2019),Sjeufke (10 januari 2019)

  15. #58
    Geregistreerd
    2 maart 2018
    Last Online
    17 april 2024 @ 11:58
    Berichten
    229
    Discussies
    2
    Thanks
    2.783
    Thanked
    619 in 62 posts

    Standaard

    Top 5 dames van 2018:
    1) Victoria (Sixsens): de Bulgaarse bedoel ik dan....meer dan 3 jaar aan me laten voorbij gaan, in 2018 dan wel haar super GFE ervaring meermaals mogen beleven(en wellicht ook in 2019)
    2) Dolli (Babylon): de meest professionele, maar tegelijk met een GFE die bijna kan tippen aan die van Victoria...
    3) Adelina (Babylon): 1 maal op kamer gehad, vier watervalletjes over me gehad, ze bleef maar komen...en dan te bedenken dat het niet mijn type is...
    4) Julia (Sixsens): waar o waar is deze meid gebleven...? Reeds vanaf 2015 (of misschien zelfs al vroeger, ik weet het niet meer...) fantastische kamers mee gehad. De laatste kamer met haar (dateert reeds van voorjaar 2018) resulteerde in de grootste waterval die ik ooit van haar mocht ontvangen
    5) Stacey (Sixsens): vroeger mijn favorietje, en nu nog steeds een bevredigende kamer, maar is ondertussen dus wel al uit mijn top drie gezakt...de looks zullen er ook wel iets mee te maken hebben

    Maar: er is één dame buiten categorie, zoals de cols hors catégorie in de Tour => Emanuella: Zij heeft amper een paar dagen gewerkt in Babylon (vanaf 14/08/18), en werkte vroeger in Magnum. Op 15/08 twee keer mee gekamerd, en nog niet alle faciliteiten van haar kunnen exploren...Dit was veruit de meest actieve dame die ik in 2018 heb bezocht, en die er ook veruit het meeste van genoot. Een volgend bezoek dringt zich op, alleen weet ik niet waar ze nu werkt....

    Top 2 Clubs van 2018:
    Tja, ik bezoek er maar twee op regelmatige tijdstippen. In 2018 geen andere clubs aangedaan, tenzij Kwakje een andere mening is aangedaan:
    1) Sixsens: de beste allround...budgetvriendelijk genoeg, kwalitatief voldoende hoog niveau om culinair goed te eten, het betere aanbod qua wellness activiteiten en in de meeste gevallen een voldoende ruim aanbod van mijn type dames
    2) Babylon: de vernieuwde wellness + de betere service van de dames heeft ervoor gezorgd dat ik deze club een vijftal keer voorrang gegeven heb om te gaan bezoeken, ten koste van SS.
    3) Magnum: als dit al in 2018 was geweest, kon ook al evengoed 2017 zijn.

  16. Onderstaande 6 leden hebben Schietgraagft bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 januari 2019),Das (11 januari 2019),Giodude (13 januari 2019),Kwakje (12 januari 2019),Patjax (12 januari 2019),Sjeufke (11 januari 2019)

  17. #59
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Het kiezen van een top 5 blijft een subjectief iets en een moment opname. Zou ik over een uur of een dag hetzelfde lijstje moeten maken dan zou het zo maar kunnen dat er 1 of 2 andere dames in het lijstje staan en de nummers 1 & 2 omgedraaid. Om in aanmerking te komen moeten er minimaal 2 sessies hebben plaatsgevonden en moet ik over de dame in kwestie gedurende het jaar minimaal één recensie hebben geschreven. Dit zorgt ervoor dat oa de dame die dit jaar alle records verbrak ontbreekt omdat ik geen recensie onder haar naam heb geschreven. Enigszins tot mijn verrassing een compleet nieuwe top 5 tov 2017.

    Miss ijsbeer 2018
    1 Annabel (Roemeense - YY) https://www.ijsberenforum.com/forum/...327#post594327
    2 Bianca (Roemeense - Babylon) https://www.ijsberenforum.com/forum/...655#post620655
    3 Vanny (Albanese - RLD Duisburg) https://www.ijsberenforum.com/forum/...477#post634477
    4 Adina (Roemeense - Babylon en later YY) https://www.ijsberenforum.com/forum/...838#post637838
    5 Olga (Roemeense - H7) https://www.ijsberenforum.com/forum/...494#post610494

    Meest memorabele one night stands
    - Aida (Roemeense - SS) https://www.ijsberenforum.com/forum/...984#post603984
    - Brenda (Dominicaanse - PHG) https://www.ijsberenforum.com/forum/...764#post636764
    - Melody (Bulgaarse - GT) https://www.ijsberenforum.com/forum/...329#post605329
    - Natascha (Poolse - PSR) https://www.ijsberenforum.com/forum/...848#post599848
    - Valentina (Roemeense - SS) https://www.ijsberenforum.com/forum/...773#post618773

    Flops van het jaar
    - Emma (Roemeense - Samya). Stand-up comédienne.
    - Madalina (Roemeense - PSR). Presales top kamer flop
    - Maria (Bulgaarse - SS). Epic Fail

    Teleurstelling van het jaar
    Trio Dani & Stacy (Bulgaarsen - SS)

    Best half hour
    Melody (Bulgaarse - GT)

    Best trio of the year
    Domenika & Tina (Bulgaarse/Kroatische - SS)

    Guilty pleasure of the year
    Mine (Bulgaarse - Samya)

    #Blacklisted
    Bella (Roemeense - Babylon)

    Club van het jaar
    1 SixSens
    2 Babylon
    3 YY


    De Awards voor 2018
    Miss Biggest Surprise: Aida (Roemeense - SixSens)
    Miss Bondage: Vanny (Albanese - RLD Duisburg)
    Miss BJ: Bianca (Roemeense - Babylon)/Melody (Bulgaarse - 2018)
    Miss Edging Handjob: Adina (Roemeense - YY/ex-Babylon)
    Miss Guilty Pleasure: Mine (Bulgaarse - Samya)
    Miss I Want It All: Bella (Roemeense - Babylon)
    Miss Kinky: Natascha (Poolse - PSR)
    Miss Lapdance: Annabel (Roemeense - YY)
    Miss MILF: Brenda: (Dominicaanse - PHG)
    Miss Public Sex: Georgiana (Roemeense - Babylon)
    Miss Silicon & Botox: Annabel (Roemeense - YY)
    Miss Skinny: Simona (Bulgaarse - SS)/Mine (Bulgaarse - Samya)
    Miss Sensuality: Patricia (Roemeense - Samya)
    Miss Smoking Blowjob: Annabel (Roemeense - YY)

    Songs fitting the girls
    Alexandra (Hongaarse Barbie - GT) - Jason Derulo - Swalla
    Annabel (Roemeense Jessica Rabbit - YY): Joe Cocker - You Can Leave Your Hat On
    Bella (Roemeense banii bitch - Babylon): David Guetta & Afrojack feat. Charlie XCX and French Montana - Dirty Sexy Money
    Ella (Roemeense plus size - SS): Queen - Fat Bottomed Girls
    Gina (Bulgaarse - Babylon): Milow - Ayo Technology
    Melody (Bulgaarse BJ Queen - GT): Julian Clerc - This Melody
    Mine (Bulgaarse bums bunny - Samya): Ariane Grande - Thank you, next
    Mona (Roemeense - SS): Aloe Blacc - I Need A Dollar
    Natascha (Poolse - PSR): Iggy Azalea feat. Rita Oro - Black Widow
    Simona (Bulgaarse - SS): Avril Lavigne - Bad Girl
    Tanja (Roemeense Rollercoaster - Babylon): Ava Max - Sweet but Psycho
    Vanny (Albanese - RLD Duisburg): Taylor Swift - ... Ready For It?
    Vicky (Roemeense - SS): George Michael - Father Figure
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  18. Onderstaande 15 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 januari 2019),Befke (17 januari 2019),brombeerzuid (12 januari 2019),buttlover (13 januari 2019),Das (15 januari 2019),Giodude (12 januari 2019),Hades (13 februari 2019),JonnyFontane (12 januari 2019),Kwakje (13 januari 2019),lekkersfan (12 januari 2019),mynasch (12 januari 2019),Pierke69 (17 juni 2022),Schietgraagft (14 januari 2019),Sjeufke (15 januari 2019),Sphinx (12 januari 2019)

  19. #60
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    343
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.195 in 190 posts

    Standaard

    Dit is eigenlijk niet te doen. Het is een beetje als de Top 2000 samenstellen. Ik vind zowel Rammstein als France Gall leuk om naar te luisteren, maar de ervaring verschilt nogal.

    Voor de clubs is de Top 3 nog het eenvoudigst:
    1. Luderlounge. 20 euro entree, altijd ruim voldoende keuze aan goede dames, geen eten.
    2. Babylon. Ruime keuze aan dames, eten is prima, net iets te ver weg.
    3. Venus Hamminkeln. Kortste reisafstand van alle bezochte clubs, mooie dames, eten belabberd.

    De dames:
    1. Lilly LL. Sex met een 911. Dat noem ik sex appeal.
    2. Melody GT: Sex met een Lamborghini, die alleen maar vol gas kent.
    3. Mira LL. Sex met een Mercedes C63 Black Line. Mooi getuned is niet lelijk.
    4. Denisa BAB: Sex met een DeLorean. Een echte Spartaanse rijervaring.
    5. Marina LL. Sex met Audi S6. Het lijkt een normale auto, maar onder de motorkap zit spul dat je bloed laat pompen.

    Tegenvaller van het jaar: Mijn eenmalige bezoek aan SS. Twee zeer matige sessies, terwijl ik er zoveel van verwachtte.

  20. Onderstaande 6 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (12 januari 2019),Das (15 januari 2019),Giodude (13 januari 2019),Patjax (12 januari 2019),Schietgraagft (14 januari 2019),Sjeufke (15 januari 2019)

  21. #61
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Het is nachtwerk geworden.... er moet worden nageteld en dan worden uitgedeeld....
    Lang verwacht en toch gekomen ...
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  22. #62
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard Eindstand Miss IJsbeer

    Nou, het is me het klusje wel geworden. Werd deze racebeerjury er eerst als telraam in gerommeld, nu mag ik de rest blijkbaar ook afhandelen. Wat is er na gebruik van een paar terabyte aan schijfruimte, een paar fusten bier, een grote bak bami en een dagje afkoelen bij Bernds allemaal uitgekomen?

    - 39 beren hebben hun stem in deze stemronde laten horen
    - Men nomineerde in totaal 22 clubs en 126 dames
    - van de 126 namen blijven er 25 over die méér dan 1 keer punten scoorden
    - en van die 25 dames blijven de volgende toppers over:

    Op 5. Maar liefst vijf dames tegelijk met 9 punten, te weten:
    - Dolli (Babylon)
    - Eva (SixSens)
    - Melody (GT)
    - Vicky (Sixsens)
    - Violetta (Sixsens)

    Op 4 De kleine Kellergeist Jenny (PSR/Babylon) met 11 punten. Waar ze opduikt weet je nooit helemaal zeker, hoe de dag met haar zal verlopen trouwens ook niet

    Dan nu naar het podium

    Op 3 Topper in meerdere clubs Bianca (Babylon) met 12pt. Wat zal haar tweelingzus Kami er van vinden (hint hint)

    Op 2 De enige dame die enkel maximale scores mocht noteren in 2018: Alexis (Babylon) - 15pt

    Maar de nummer 1 is in YinYang te vinden en eigenlijk heeft ze zoals vroeger de USSR sportmachines de zaken vanaf het begin af aan gecontroleerd. Met 26 punten in totaal (5 max scores en nog 1 bonuspuntje voor de zekerheid) was ze niet meer in te halen. De Titel Miss IJsbeer 2018 gaat naarrrrr....



    Natalya

    Laatst gewijzigd door Sphinx; 15 januari 2019 om 17:21
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  23. Onderstaande 18 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 januari 2019),Befke (17 januari 2019),blauwebeer (15 januari 2019),Bosco (15 januari 2019),buttlover (16 januari 2019),Cat (15 januari 2019),Das (15 januari 2019),Hollandmale (16 januari 2019),JonnyFontane (15 januari 2019),Jooploop (15 januari 2019),Kwakje (16 januari 2019),laplagne (15 januari 2019),mynasch (15 januari 2019),Patjax (15 januari 2019),sofaking (15 januari 2019),swazontneuf (16 januari 2019),trickyD (17 januari 2019),yylover (15 januari 2019)

  24. #63
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:50
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.514
    Discussies
    121
    Thanks
    5.917
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Verassend.....deze uitslag. Maar terecht gewonnen door dit Russische servicekanon.

  25. #64
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard Eindstand Club van het jaar

    Naast de dames waar we allen graag meerdere keren per week/ maand/ jaar naar toe gaan (wegstrepen wat niet van toepassing is), is er ook een club van het jaar.
    Dit leek eerst een walkover voor één bepaalde club te worden, maar in het slot werd het toch nog spannend

    Op 5. Gelijk op 7 punten geëindigd en toch zo ver uit elkaar liggend: Bernds en ByNight

    Op 4. de club waar het vroegah voor veel beren begon: GT scoort 20 pt (enige club buiten de top3 in de dubbele cijfers)

    Dan nu de top3 die elkaar over en weer passeerde als een Kamaz, een Iveco en een M.A.Z. in de Peruviaanse woestijn.

    Op 3. De titelverdediger van 2017 YinYang scoort 34 punten. Er werd stormachtig geopend, maar net als de Britse cavalerie was het offensief te snel uitgeraasd.

    Op 2. een club waar deze racebeerjury ook graag is: Babylon pakt 46 punten en deed lang mee voor de winst. Het was nét niet lang genoeg.



    En dan de nummer 1 in dit Circus. Ooit begonnen als een prive-club, maar sinds een paar jaar omgebouwd en tot grote tevredenheid zo blijkt nu. De Winnaar van de Titel Club van het jaar mag de laatste zes stemmers in de lijst dankbaar zijn, want daardoor werd de laatste sprint gewonnen. Het is met in totaal 53 punten



    Sixsens

    Laatst gewijzigd door Sphinx; 15 januari 2019 om 18:14
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  26. Onderstaande 14 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (17 januari 2019),Big30 (15 januari 2019),buttlover (16 januari 2019),deket (16 januari 2019),Hollandmale (16 januari 2019),JonnyFontane (15 januari 2019),Jooploop (15 januari 2019),Kwakje (16 januari 2019),laplagne (15 januari 2019),mynasch (15 januari 2019),Patjax (15 januari 2019),phoenix (16 januari 2019),sofaking (15 januari 2019),swazontneuf (16 januari 2019)

  27. #65
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard Winnaars van een Vrijkaartje

    Tenslotte is besloten dat de volgende stemmers zich even dienen te melden bij de Kassa (Willem2) voor een vrijkaart:

    - Schietgraagft, die het afgelopen jaar pech had met stakende gokchinezen en deze grijze maand januari goed mag beginnen.

    - Kwakje , die een beetje moeite nam zijn lijstje visueel op te leuken

    - En tot besluit VanKees. "Jy wen 'n gratis kaartjie danksy jou vindingryke taalgebruik. En omdat jy die jurie laat lag het op 'n slegte dag."
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  28. Onderstaande 8 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (15 januari 2019),buttlover (16 januari 2019),Eddy_V (15 januari 2019),Hollandmale (16 januari 2019),JonnyFontane (15 januari 2019),Kwakje (16 januari 2019),mynasch (15 januari 2019),Schietgraagft (16 januari 2019)

  29. #66
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    DANK JE voor het harde werk SPHINX

  30. Onderstaande 7 leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (17 januari 2019),Hollandmale (16 januari 2019),le_belge (16 januari 2019),mentholbear (17 januari 2019),pietpotent44 (16 januari 2019),Sphinx (15 januari 2019),trickyD (17 januari 2019)

  31. #67
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:50
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Dankie wel!

    vanKees

  32. #68
    Geregistreerd
    2 maart 2018
    Last Online
    17 april 2024 @ 11:58
    Berichten
    229
    Discussies
    2
    Thanks
    2.783
    Thanked
    619 in 62 posts

    Standaard


    Jippie jahee!!!
    Die stakende gokchinezen hebben dan toch nog iets opgeleverd

    Heel veel dank aan de jury!!!

  33. #69
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    13 april 2024 @ 09:52
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.906
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Thank you very much Mr. Sphinx en andere edelachtbare(s).
    Geeft me direct de mogelijkheid om mijn lijstje van 2019 in gang te schieten.
    Counters on zero again en laat het je maar lekker overkomen.

  34. #70
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:24
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.744
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Ik gun het de winnaars van harte. Ik snap alleen niet waarom ik niet gewonnen terwijl mijn gekozen dame en club ook als winnaar zijn verkozen.

  35. #71
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:51
    Berichten
    4.450
    Discussies
    44
    Thanks
    4.679
    Thanked
    6.228 in 2.435 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Ik gun het de winnaars van harte. Ik snap alleen niet waarom ik niet gewonnen terwijl mijn gekozen dame en club ook als winnaar zijn verkozen.
    Zodra er een verkiezing ijsbeer van het jaar komt, win jij Pret. Mijn stem heb je

  36. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    pret (17 januari 2019)

  37. #72
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht

    Voor de meeste leuke, grappigste, origineelste, weet-ik-veel-wat stembiljetten zullen vrijkaartjes beschikbaar zijn (er wordt zowel gekeken naar het stembiljet als de recensie).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Ik gun het de winnaars van harte. Ik snap alleen niet waarom ik niet gewonnen terwijl mijn gekozen dame en club ook als winnaar zijn verkozen.
    Zie hierboven de criteria om vrijkaartjes uit te delen.

    Tevens suggereert Uw reactie dat U het de winnaars niet gunt.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  38. #73
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Zodra er een verkiezing ijsbeer van het jaar komt, win jij Pret. Mijn stem heb je
    Laat het Partycrasher niet horen dat je op iemand anders stemt dan op jezelf
    En Garde

  39. Onderstaande 4 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (17 januari 2019),pietpotent44 (17 januari 2019),pret (17 januari 2019),sofaking (17 januari 2019)

  40. #74
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Ik gun het de winnaars van harte. Ik snap alleen niet waarom ik niet gewonnen terwijl mijn gekozen dame en club ook als winnaar zijn verkozen.
    Allemaal vriendjespolitiek
    Ik had aangegeven Schietgraagft en Sphinx deed er nog een Kwakje bij en klaar was vanKees

    ps Je kan bij zo'n verkiezing toch niet echt winnen....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  41. Onderstaande 3 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (17 januari 2019),pietpotent44 (17 januari 2019),pret (17 januari 2019)

  42. #75
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 23:34
    Berichten
    3.062
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.472 in 1.798 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Ik gun het de winnaars van harte. Ik snap alleen niet waarom ik niet gewonnen terwijl mijn gekozen dame en club ook als winnaar zijn verkozen.
    Je was niet origineel genoeg, leuk genoeg o.i.d.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  43. Onderstaande leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    pret (17 januari 2019)

 

 
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51.

  Living Room 468*60