Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Roksandra

  1. #1
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard Roksandra

    ROKSANDRA (Mondial) - De langste kamer van 2018
    Bij deze recensie


    Paspoortje:



    Roksandra (Roemeense)
    Leeftijd : 31 jaar Taal : Engels (goed), Duits (Matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Op buik ergens, niet op gelet
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 200 euro Tijdsduur : 120 minuten
    Service : NMC, PMC, Zoenen, Massage, Anaal, Vingeren, Beffen, Rollenspel, PSE
    Extra info : Geen anaal gedaan, ze zei er voor open te staan







    Uiterlijk

    Een dame met volle lippen, vuurrood gekleurd en geniepige oogjes. Ze deed me uiterlijk erg aan ex-Bab Anja denken minus haar grotere borsten en wat kleiner wat haar een mollig voorkomen geeft. Ze heeft een erg hese stem (van het roken I guess) en ik vindt dat ongelofelijk sexy.


    Karakterschets

    Een leuke speelse dame, in voor alles, wat gek en vriendelijk. Ze heeft de neiging zich teveel op te dringen, upselling van kamertijd was haar niet vreemd en zodoende zat ik er ook langer dan ik van plan was. Het upsellen werd ook vakkundig gedaan door me goed verder te verleiden en gelukkig was ze nymfomaan genoeg om haar belofte te vervullen.


    Presales

    Korte presales, ik zag ze zitten, ze maakte me geil, ze was in voor wat ik graag had en liet haar de sleutel halen, das wars. Meer kan een mens niet in een hoerendancing bereiken op dit gebied, hate it or leave it.


    Kamer

    Nummer vergeten maar was in de bovenverdieping in een der kamers dat vroeger via het dakterras te bereiken was. Het was eerder een bezemkast dan een kamer met het bed dat de ganse ruimte in beslag nam. Vraag me af of ze eerst het bed gezet hebben en dan de ruimte eromheen hebben gebouwd...verlichting was wel beter dan deze die ik met Beatrice deelde.


    Kamersessie

    1) Aard van de sessie:
    Optick fick dat ontaardde in een lange sessie incl GFE-light maar nog net niet dat niveau haalde. Qua kamerwensen hoefde ze nergens voor geen andere dames onder te doen dus ik klaag echt niet. Het minste dat ervan kan gezegd is dat de grootste spanningen van afgelopen daar en dan werden achtergelaten met het dicht doen van de deur...of poging tot want die deur sluit slecht en vliegt open als je er met je voeten tegenzit.

    2) Duur:
    2 (niet zo) volle uren

    3) Voorspel - seks - naspel:
    Begon al met time-upselling, de dame had het echt gehad met de bar beneden vermoed ik. Ik ook eigenlijk dus had ik geen moeite met er ook een uur van te maken. Ze deed alles wat ik graag had zeer goed en met volle overgave. Ik verkende haar lichaam en kon vooral niet genoeg krijgen van haar hese stemgeluid behalve als ze begon over 3u....5u...de ganse nacht....madam neemt ook gaarne een loopje met de tijd zeggende dat ze bij de balie de aanvang 10min vroeger heeft gezet: die verdomde hoerenklokken lopen niet steeds gelijk met de onze, verdomde nog aan toe en liefst in hun voordeel.

    Er werd zowat 4x geneukt en nog 2x met de hand en oraal erbovenop. Ik moet er minstens 6, 7x tot een orgasme gekomen zijn dus het is niet dat die dame me niet geil kon maken waardoor het meer moeite moest kosten wat de lange tijdsduur zou verklaren. Nee, dit was zeker een van de geilste sessies met een onstilbaar libido dat nu eindelijk eens het grootste woord mocht spreken na zolang op de honger te hebben gezeten aan enkel maar de halfuurtjes die al te dikwijls op hoogtepunten werden 'afgebroken' (cfr laatste sessie Simona in SixSens...why). Niet met de tijdsrekkende Roksandra. Die me in de kamer zou hebben gehouden tot sluitingsuur en erna want ze wou zelfs mee naar het hotel. Zelfs die prijs onderhandelde ze maar ik breidde er een eind aan met veel moeite en, toegegeven, tegenzin.

    4) Communicatie en klik:
    Communicatie verliep niet steeds even vlot, zeker niet in het begin. Dat vlotte naarmate de sessie vorderde en ik begon warempel goed met haar overweg te kunnen komen. Ze rookte een sigaret tussendoor, dat is wel gevaarlijk en benauwelijk in zo'n klein kamerbreed kamertje, vind ik. De klik verbeterde wel maar ze kan zich niet met Beatrice meten. Het is een minimum dat de klik goed is om het bij mij symbolische uur te overschrijden. Ik moet toch verder in de tijd terugkeren om zo'n sessie tegen te komen.

    5) Ambiance-level / betrokkenheid:
    Daar heb ik geen klagen over, de dame was SUPERBETROKKEN en wist me zeer geil te maken ondanks haar pushen om de tijd telkens weer te verlengen. Ze had er zelf ook veel plezier in, dus ja.

    6) Extra vermeldingen:
    Voordeel: hese stem, mooie volle lippen, daar hou ik enorm van!


    Afhandeling en betaling

    Dat verliep met een issue want wou haar 180€ betalen maar madame klaagde erover. Dan toch maar 200€ gegeven in de plaats, echter het tijdsgegeven had me eerst weerhouden haar die zelfverklaarde fooi te schenken. Uiteindelijk gaf ze wel een van de langste kamersessies weg waarin ze mijn fantasieën waarmaakte dus ik liet het haar houden.

    Aftersales

    Geen


    Fazit en Score beleving

    Zeer goede sessie, toch voor een club als Mondial. Ik was lang in de kamer met een geile meid en dat is beter dan lang in het lawaai, niet wetend wat gekozen...maar ik dat alles is vòòr ik tegen het bevallige lijf van Nancy botste... Herhalingsgevaar is toch niet zo groot, meer vanwege haar tijd-upelling.

    Belevingsscore: ****
    De zwarte wolf

  2. Onderstaande 2 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (30 december 2018),pret (27 december 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11.

Diamond 468*60