Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14

Discussie: Dubai ervaringen

  1. #1
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard Dubai ervaringen

    Komend jaar wil ik mezelf tracteren op een weekje Dubai.Ik heb begrepen dat er in deze zandbak voor de enthousiaste Ijsbeer nogal wat te spelen is.
    Hebben er al medeforumleden ervaring hier opgedaan?Mag per im
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  2. Onderstaande leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Alerion (23 december 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    7 augustus 2018
    Last Online
    10 mei 2023 @ 19:31
    Berichten
    38
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    39 in 18 posts

    Standaard

    Als je een goede creditcard meeneemt wel ja.
    En goed uitkijken wat je uitspookt anders zien we je niet meer terug hier.

  4. #3
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Ik zie ook niet zo goed de logica om naar een moslim land met bijbehorende conservatie wetgeving te reizen om daar dan naar de hoeren te gaan.
    Je kan er effectief de gevangenis ingaan voor seks met iemand anders dan je gehuwde partner.

    https://www.mirror.co.uk/news/uk-new...ai-sex-9991157
    https://www.aol.co.uk/2012/12/27/tou...e-dubai-hotel/
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  5. #4
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:09
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Ik zie ook niet zo goed de logica om naar een moslim land met bijbehorende conservatie wetgeving te reizen om daar dan naar de hoeren te gaan.
    Je kan er effectief de gevangenis ingaan voor seks met iemand anders dan je gehuwde partner.

    https://www.mirror.co.uk/news/uk-new...ai-sex-9991157
    https://www.aol.co.uk/2012/12/27/tou...e-dubai-hotel/
    De truc in Dubai is 'when in Rome, do as the Romans'. Je kunt jezelf helemaal uitleven, zolang je het in het geniep doet en/of onder dekking blijft van een van de hoge omes daar. Dat geeft ook meteen het dubbele aan van de hele situatie; als je iets doet wat je beschermheer niet zint, dan zit je opeens in no-time met de autoriteiten in je nek. Kun je daarmee dealen? Prima. Denk je dat Dubai een soort nederland is maar dan met meer moslims, think twice.

  6. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl (24 december 2018)

  7. #5
    Geregistreerd
    28 november 2018
    Last Online
    28 september 2021 @ 08:36
    Berichten
    37
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    13 in 10 posts

    Standaard

    Dat belooft een spannend weekje worden voor GIGNNL.

  8. #6
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Ben benieuwd,we gaan t zien
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  9. #7
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Maak je een tinder account aan like alle lekkere en sletterige wijven, en verrekt die zien je in tegenstelling tot hier ineens allemaal wel staan en liken terug.
    En ja that's to good to be true maar ook fijn voor ons hoerenjagers want die dames vallen niet op jou mooie foto's maar op de inhoud van je beurs.
    Vaak noemen ze na de eerste paar zinnen al hun bedrag per uur, probeer verder eens wat te sjansen met de Filipijnse werksters overal.
    Die willen soms ( niet allemaal dus breng het een beetje voorzichtig ) ook na hun werktijd wel een paar dollars bijverdienen have fun!
    I just don't give a fuck

  10. Onderstaande 3 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl (29 december 2018),pret (28 december 2018),Smouse (28 december 2018)

  11. #8
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:52
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.205
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Uit ervaring kan ik jullie melden dat het goed vertoeven is in Dubai maar je moet toch wel vooraf je huiswerk een beetje doen op internet. Er zijn diverse clubs waar de dames naar je hotelkamer willen meegaan. Eerst goed kijken of je een Green hotel boekt, want dan mogen dames mee naar de kamer met een kleine bijbetaling maar dat was echt niet veel geld. Zoek op Girls friendly hotels Dubai op internet en dan weet je al meer. Mijn favoriete zaak is de 'nachtclub' in het Moscow Hotel. Een soort discotheek waar je dames kan oppikken. Kijk maar eens op YouTube bij Red Square girls hotel Moscow Dubai kijken en dan zie je filmpjes vanuit deze tent om een indruk te krijgen. Je moet wel de rust bewaren tijdens het 'onderhandelen' en je ziet geweldige prijsverschillen. Ik zag aan de bar een bloedmooie dame en na een positief intro-gesprek vroeg ik naar haar prijskaartje. Dat was even schrikken. Helemaal aan het begin van de avond. Die zelfde dame zou bijvoorbeeld tegen sluitingstijd de helft vragen. Het was ook grappig om te merken dat bij het dragen van een pak de dames je veel interessanter vinden. Mijn ervaringen is om niet op de fotomodellen af te stappen maar op de zogenaamde tweede garnituur. Niets moet daar. Je kan rustig met bijvoorbeeld twintig verschillende dames praten en dan merk je vanzelf met je een klik hebt EN wat allemaal met de dame mogelijk is. Dames bedriegen je daar niet want dat is veel te gevaarlijk in Dubai voor het vrouwelijke geslacht. Als je vanuit het Moscow Hotel een dame in een taxi meeneemt de volgende tip: taxi staat voor de deur, jij gaat voorin naast de chauffeur en de dame alleen achter in de auto. Ik zag toen trouwens menige dame met een man in de taxi stappen. Dames willen niet naast je op de achterbank zitten en zo wek je geen argwaan bij de zogenaamd 'stille politie'. In het hotel maken ze altijd een fotokopie van de dame bij de hotelreceptie voor alle zekerheid. Als je in de bar alle enige tijd met de dame heb staan praten en haar geiligheid is gemeten, komt het altijd wel goed op de kamer. Mijn ervaring is dat de dames na een bezoek aan je hotelkamer hun telefoonnummer waarna je de volgende dag apart kan afspreken zonder naar de nachtclub te gaan. Op internet zijn ook volgende dames te vinden die je thuis kan bezoeken: noem het maar de kinky.nl site van Dubai. En ja het is niet zo goedkoop als in de saunaclubs waar al tien jaar dezelfde prijzen, maar ik vond het na een beetje zoeken allemaal wel meevallen. Ook in bepaalde hotelbars loopt voldoende rond. Ik had de pech dat in mijn hotelbar veelal dames uit China en Japan wandelen die nagenoeg geen Engels spraken maar wel met klanten meegingen om mee te zingen in playbackkamers. Dan doe ik toch liever andere dingen met een dame. Ander bijkomend voordeel van Dubai dat het nagenoeg altijd mooi weer is en op bepaalde stranden liggen de dames voor het oprapen. Je ziet zo wat de getrouwde vrouwen of de dames van plezier zijn. Wel uitkijken met onderhandelen op het strand. Dit was even een korte update maar mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het wel. Wie naar Dubai gaat veel plezier en laat je ervaringen weten!

  12. Onderstaande 6 leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (31 december 2018),fg22 (14 februari 2020),gignnl (31 december 2018),Meme Moo (31 december 2018),pret (31 december 2018),Wijze grijze ( 5 januari 2019)

  13. #9
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 20:19
    Berichten
    2.131
    Discussies
    18
    Thanks
    5.513
    Thanked
    2.582 in 1.206 posts

    Standaard

    Lijkt me nog best lastig, om in je pak naar het strand te gaan

  14. #10
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:52
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.205
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Wel eens van een badpak gehoord. Moet je écht eens doen: alle dames kijken naar je en daar ben je toch niet vies van. Weer eens wat anders dan de standaard openingszin van een dame 'ben je hier voor het eerst?'. Vergeet niet in Dubai kan veel en waarom niet in je pak tijdens een pauze langs de strandboulevard wandelen.

  15. Onderstaande leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (14 februari 2020)

  16. #11
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Kijk Laplagne,daar heb ik iets aan bedankt!
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  17. Onderstaande leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (14 februari 2020)

  18. #12
    Geregistreerd
    28 november 2018
    Last Online
    28 september 2021 @ 08:36
    Berichten
    37
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    13 in 10 posts

    Standaard

    Zorg dat je het telefoonnummer van de Nederlandse ambassade bij je hebt.
    Niet dat je er veel aan hebt, het sprookje dat ze Nederlanders in nood bijstaan is niet uit te roeien, de ambassade informeert de achterblijvers wel netjes dat je in de petoet zit.
    Scheelt ons weer een zoektocht naar gignnl.

    Veel plezier daar.

  19. Onderstaande 3 leden hebben slowneuker bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (14 februari 2020),pret ( 2 januari 2019),stimpy3 ( 4 januari 2019)

  20. #13
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    ieder zijn smaak Giggni maar het zijn plaatsen die mij niets zeggen en voor betaalde seks zijn er voldoende alternatieven;
    indien alles voor niets zou zijn,in de grootste luxe pas ik nog voor zulke landen waar de schijnheiligheid top viert
    er is ook geen ziel,geen geschiedenis,geen naturell,alles is er zo artificieel,kunstmatig en opgeklopt.
    schone schijn.
    in Azie en Zuid Amerika kan je als sextoerist volop je gading vinden en in Azie zelfs vele mooie gebouwen etc te bezoeken,wel met geschiedenis
    voor mooie vrouwen in the paysex in boeiende landen hoef je zelfs nog niet zo ver te gaan,bv de Baltische staten

  21. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (14 februari 2020)

  22. #14
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 20:19
    Berichten
    2.131
    Discussies
    18
    Thanks
    5.513
    Thanked
    2.582 in 1.206 posts

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.

FKK Artemis 468*60