Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Monica (Bulgaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 20:51
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.074
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard Monica (Bulgaarse)

    Monica
    Bulgaarse
    Ergens in de 20
    Normaal postuur
    Verschillende Tatoeages
    Bruine ogen
    Bruin/blonde haren
    tongzoenen, vingeren, knuffelen, pijpen, pussysliding

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...368#post637368

    Terug in de bar kwam Monica het weer eens proberen. Ze heeft wel een mooie zachte huid maar haar gezicht vind ik niet zo. Voor de prijs in BN kun je er geen bult aan vallen dus laat ik het maar proberen. Eigenlijk was het meer een pity fuck om haar een plezier te doen.
    Ik zeg ik ga nog wel even naar de wc, is goed zegt en ze zou vast de sleutel gaan halen. Ze stond netjes te wachten en op naar de kamer. Ik werd gelijk op bed gelegd en ik dacht dat ze mijn pik wel eerst schoon zou maken met een doekje omdat ik net van de wc afkwam maar ze begon gelijk aan mijn zoute stengel te likken. Op zich was het een goede kamer, deed alles vol overgave en ben nog klaar gekomen ook. Gedoucht en weer terug de club in.

  2. Onderstaande 4 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    dennisw (30 december 2018),fg22 (16 december 2018),mentholbear ( 9 december 2018),wooley (12 december 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    9 april 2024 @ 09:18
    Berichten
    408
    Discussies
    8
    Thanks
    33
    Thanked
    578 in 167 posts

    Standaard

    Monica is 28 (zegt ze). Als je haar voor je weet te winnen doet ze veel voor je. Ze heeft een super kont en weet deze prima tegen je op te rijden...

    Ik kreeg het idee dat ze liever geen trio doet, maar je liever zelf opkluift.

    Eigenheis en heb toch een trio geprobeerd met Alina. Was leuk, maar kreeg toch het idee dat Monica het alfa vrouwtje is...

    Nogmaals, lekkere kont.....

  4. Onderstaande 4 leden hebben Sjaaksnaak bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 december 2018),Firehawk (16 december 2018),hotrod68 (16 december 2018),Husky (16 december 2018)

  5. #3
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 17:54
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Deze meid had gelijk mijn aandacht. Mooi lichaam met beste kont maar de sex viel tegen. Wilde haar zoenen maar ik merkte dat ze dat ontweek dus tongzoenen kwam helemaal niet ter sprake en het pijpen stelde weinig voor. Niet diep genoeg en teveel getrek. Trouwens toen we op de kamer waren wilde ze gelijk gemasseerd worden door mij. En toen ik vroeg of ze bij het neuken bovenop kwam wilde ze dat niet. Dus ondanks haar looks blijft het bij dit ene bezoek.

  6. Onderstaande 3 leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (22 december 2018),fg22 (29 december 2018),wooley (23 december 2018)

  7. #4
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 20:51
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.074
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Uit verslag: Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...260#post639260

    Uiteindelijk werd ik aan de bar gekaapt door Monica ze had wel een geil setje aan. Maar moest elke keer aan mijn eerste kamer met haar denken toen ik haar naakt op de kamer zag zonder schoenen aan. Het was net een hobbit. Maar ze begon wel heel lekker aan mijn pik te trekken aan de bar en ze heeft wel een hele lekker volle zachte kont. Ik dacht wat maakt het ook uit en weer eens een kamertje met haar gaan doen. Ze is niet heel goed op de kamer maar goed genoeg voor het geld wat je er betaald. En in doggy tegen die kont aan beuken is super.

  8. Onderstaande 4 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (27 december 2018),Duitslandfan (30 december 2018),fg22 (29 december 2018),mentholbear (27 december 2018)

  9. #5
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    17 april 2024 @ 17:50
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    En in doggy tegen die kont aan beuken is super.
    Kan ik bevestigen, had het met haar te doen,ze kon geen kant meer op

  10. Onderstaande leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 december 2018)

  11. #6
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 17:54
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Nogmaals Monica bezocht maar dit was niet gebasseerd op de kwaliteit van haar dienstverlening want dat was ondermaats de eerste keer. Het orale gedeelte schoot ook nu weer tekort net als bij mijn eerste bezoek aan haar. Veel trekwerk en weinig pijpen waardoor mijn lul niet echt stijf kon worden. Overigens ook nu weer ging ze direct op haar buik liggen met de vraag of ik haar wilde masseren. Waarom ik haar toch weer bezocht nadat ik niet tevreden was de eerste keer? Heel simpel; haar zeer aantrekkelijke lichaam met volle kont. Echt een curvy body waar ik zo van hou en het neuken met haar gaat ook best lekker waarbij ze wel passief is. Ik moet wel zeggen dat ze weinig concurrentie had vandaag want er waren niet al teveel (aantrekkelijke) dames voor mij en alleen Vanessa en Arzu kwamen in de buurt. Ik vind Monica niet vriendelijk. Ze komt bot over en toen ik de club verliet en ik haar een zoen op de mond wilde geven draaide ze haar gezicht weg en werd het dus een zoen op de wang. Tijdens de sex heb ik haar ook niet gezoend omdat ik merkte dat ze daar niet in voor was dus een gfe ervaring hoef je bij haar niet te verwachten maar dat is mijn mening. Ik dacht dat bij een tweede bezoek wat vooruitgang zou komen in haar dienstverlening maar nu dit niet het geval was zal ik haar niet meer bezoeken.

  12. Onderstaande 8 leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (29 december 2018),brombeerzuid (29 december 2018),Caracol (30 december 2018),fg22 (30 december 2018),Firehawk (29 december 2018),Husky (29 december 2018),wooley ( 1 januari 2019),zeppos58 ( 3 juni 2019)

  13. #7
    Geregistreerd
    3 mei 2019
    Last Online
    11 mei 2019 @ 10:48
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 3 posts

    Standaard

    Tweede dame van vandaag.

    Ik rust uit en moet even bijkomen van het eerste bezoekje met Arzu en opeens komt er een volslanke meid op mijn schoot zitten.

    Ze rookt een sigaret en zegt dat we eventjes kunnen ontspannen en lekker kunnen dutten.

    Ik loop met haar mee en in de kamer vraagt ze of ik haar een massage kan geven.

    Hierna spelen we met elkaar en ze laat me haar vingeren en ik voel dat ze een beetje nat is.

    Na deze daad pijpt ze me. Alleen het topje en niet al te lang.

    We neuken alleen in missio maar merk dat ik te moe ben.

    Ik lig naast haar en we dommelen een beetje in.

    Ik ruik hoe ze haar sigarettenadem elke keer weer uitblaast en moet er bijna van kokhalzen en probeer mijn uitademen ritmisch met de hare te timen maar het lukt net niet.

    Aan het einde verrast ze me met een bedrag van 50 euro terwijl we maar amper 25 minuten bezig zijn geweest.

    Dit is natuurlijk geen doen en laten en zeker niet netjes omdat ik hoorde dat het 25 euro was voor een Halbe Stunde.

    Dan mogen ze me ook vertellen wat dat precies inhoudt. Mijn Duits is misschien niet top maar het is toch echt 30 minuten of het is in het Duits iets heel anders.

    Jammer dit. Maar heb toch in ieder geval een dame kunnen vingeren en ontdekken.

  14. Onderstaande leden hebben Midori bedankt voor deze bijdrage:

    Rookie68 ( 4 mei 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13.

  Living Room 468*60