Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 28
  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard Johan Derksen: Minister is welkom voor gesprek over homo-uitspraken

    Johan Derksen gaat graag in op de uitnodiging van minister Ingrid van Engelshoven (Emancipatie) om te praten over zijn omstreden uitspraken over homo’s. Maar dat moet dan wel gebeuren in het programma Veronica Inside - en dat heeft de minister volgens de voetbalanalist geweigerd. Derksen benadrukte vanavond dat hij niet homofoob is. ,,Onze grappen zijn van een bedenkelijk niveau, maar niet haatdragend.’’

    Excuses aanbieden wilde Johan Derksen vanavond niet in Veronica Inside. Maar hij erkende wel dat hij als hetero makkelijk praten heeft. Bijvoorbeeld toen hij vorige week zei dat het makkelijk is om uit de kast te komen. De voetbalkenner zei wel degelijk te begrijpen dat een coming out een ‘worsteling’ is, maar dat het volgens hem nog veel zwaarder moet zijn om in de kast te blijven. ,,Iedere dag dat je jezelf verloochent is een dag te lang’’, zei hij.
    https://www.ad.nl/show/johan-derksen...aken~af30be46/

    Johan is een held, een heldere ster aan een duistere hemel die ontsierd wordt door gekke zwak stralende sterren die namen dragen als "alles is racisme", "alles is seksisme" en "waar is mijn genderneutrela pispot".
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 december 2018),Heikneuter ( 1 december 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Ik mag hem wel.
    Rene van der Gijp en Hugo Borst ook.
    Zijn teminste geen saai figuren zonder persoonlijkheid die in hun broek doen voor de politieke correctheid

  4. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 december 2018)

  5. #3
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Wie zijn zij dat zij mogen praten over"mentale weerbaarheid" van homos terwijl de hele wereld zich ieder voetbaltoernooi weer rotlacht om jankerige aanstellerige voetballertjes, die die drie verafgoden, die niks kunnen hebben?
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  6. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 ( 1 december 2018)

  7. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Wie zijn zij dat zij mogen praten over"mentale weerbaarheid" van homos terwijl de hele wereld zich ieder voetbaltoernooi weer rotlacht om jankerige aanstellerige voetballertjes, die die drie verafgoden, die niks kunnen hebben?
    In essentie reageer je zoals een homo ook zou reageren . Je neemt de slachtoffer rol aan. Je reactie waardeer ik zeer, ofschoon ik volstrekt niets inhoudelijk van je reactie begrijp.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 1 december 2018)

  9. #5
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:51
    Berichten
    4.450
    Discussies
    44
    Thanks
    4.679
    Thanked
    6.228 in 2.435 posts

    Standaard

    Ik mag Johan ook wel. Heb me ook geen moment gestoord aan zijn uitspraken.

    Alleen is ie niet altijd even consequent in zijn uitspraken. (Het lijkt vaak meer bewust zorgen voor wat ophef, waar teveel mensen dan weer beledigd op reageren)
    Ik moest namelijk meteen denken aan dit oude filmpje, waarin hij voetballers juist afraadt om uit de kast te komen tijdens hun carriere. Met de hilarische uitspraak 'Er komt louter onzin uit je ' :
    https://m.youtube.com/watch?v=3r4-Is1UW3o

  10. #6
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 04:44
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.110
    Discussies
    112
    Thanks
    14.145
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    Johan is gewoon ontzettend MEDIAGEIL, ik denk dat hij familie is van Silvana Simons.

    Groet, schoolmeester.

  11. Onderstaande 3 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 1 december 2018),Goedemorgenallemaal ( 1 december 2018),stimpy3 ( 1 december 2018)

  12. #7
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    In essentie reageer je zoals een homo ook zou reageren. Je neemt de slachtoffer rol aan. Je reactie waardeer ik zeer, ofschoon ik volstrekt niets inhoudelijk van je reactie begrijp.
    Nee, de slachtoffers in deze zijn de buitelende voetballers. Johan verafgood deze lieden maar iedere rechtgeaarde wieler- en rugbyliefhebber lacht zich de ballen uit de broek bij dat gejank van die multi verdieners.

    Maar dat Johan vooral uit is op publiciteit en privé misschien heel erg homo vriendelijk is, ze helpt met oversteken bijvoorbeeld sluit ik niet uit
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  13. #8
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Johan is gewoon ontzettend MEDIAGEIL, ik denk dat hij familie is van Silvana Simons.
    Inderdaad, mediageil en daarnaast zeer inconsequent en hypocriet. Derksen zegt vaak dat het hem aan zijn reet roest hoe mensen over hem denken en praten maar o wee als hij op de korrel wordt genomen dan is deze geborneerde ijdeltuit op zijn pik getrapt en een ordinaire huilebalk. Maar wel zelf elke week mensen door het slijk halen. Typisch gevalletje wél uitdelen niet incasseren. Laat Derksen zich bezighouden met het promoten van bejaarde muzikanten.

    Voorbeeldje hoe hypocriet, eerst Yolanthe afzeiken en doorzagen en vervolgens op zijn burelen ontvangen en zich als een schoothondje gedragen.

  14. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester ( 1 december 2018)

  15. #9
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 20:27
    Berichten
    2.041
    Discussies
    53
    Thanks
    3.919
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Wie zijn zij dat zij mogen praten over"mentale weerbaarheid" van homos terwijl de hele wereld zich ieder voetbaltoernooi weer rotlacht om jankerige aanstellerige voetballertjes, die die drie verafgoden, die niks kunnen hebben?
    Als Johan een echte vent was zou-ie zeggen dat die voetballers allemaal homo hebben met hun aanstelleritus. En wie weet tenslotte wat d'r allemaal gebeurt onder de douche.

  16. #10
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Consequent zijn ze inderdaad niet, en die opmerking over homo's was niet handig (zeker omdat er best wat jonge voetballers zullen zijn die niet uit de kast durven komen). Dat betekent niet meteen dat die gasten homofoob zijn...

    Eigenlijk zegt ie: ik heb geen zin meer om steeds met die dingen geconfronteerd te worden. Dat is misschien egoïstisch, maar betekent niet dat hij iets tegen homo's zelf heeft.

    Verstuurd vanaf mijn moto g(6) met Tapatalk

  17. #11
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    1 april 2024 @ 19:12
    Berichten
    3.129
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.780 in 1.477 posts

    Standaard

    De positie van homo's in de maatschappij word natuurlijk hoofdzakelijk bepaald door de foute grappen van bejaarde sportjournalisten, en niet door de institutionele homohaat binnen bepaalde ideologieën.

    Volkomen terecht dat een minister zich zorgen maakt over één enkele individuele bejaarde sportjournalist. Institutionele homohaat binnen bepaalde ideologieën valt immers onder de vrijheid van godsdienst, dus daar kun je als minister weinig over zeggen zonder politieke averij op te lopen.


    J.W.
    Keep on Walking.....

  18. Onderstaande 3 leden hebben Jan_Wandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 1 december 2018),Eddy_V ( 1 december 2018),Teiresas ( 1 december 2018)

  19. #12
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:24
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.744
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Inderdaad, mediageil en daarnaast zeer inconsequent en hypocriet. Derksen zegt vaak dat het hem aan zijn reet roest hoe mensen over hem denken en praten maar o wee als hij op de korrel wordt genomen dan is deze geborneerde ijdeltuit op zijn pik getrapt en een ordinaire huilebalk. Maar wel zelf elke week mensen door het slijk halen. Typisch gevalletje wél uitdelen niet incasseren. Laat Derksen zich bezighouden met het promoten van bejaarde muzikanten.

    Voorbeeldje hoe hypocriet, eerst Yolanthe afzeiken en doorzagen en vervolgens op zijn burelen ontvangen en zich als een schoothondje gedragen.
    Comedy Central zou een toast over hem moeten maken.

  20. #13
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    https://www.telegraaf.nl/nieuws/2864...deale-zondebok

    ROTTERDAM - Lennard van Mil (26) uit Rotterdam, voorman van homobelangenclub De Roze Leeuw, is kritisch over de #sorryjohan-actie tegen voetbalcommentator Johan Derksen. „Derksen is de ultieme zondebok. Hij is een blanke, rechtse, oudere man en belichaamt alles waar links zich tegen afzet. Hem durven ze aan te pakken.”

    Dat minister Van Engelshoven (D66) van Emancipatie met Derksen ’in debat’ wil, zoals zij donderdag zei, vindt Van Mil van de gekke. „Heeft zij niets beters te doen? Ik voel me bijna gebruikt door zo’n minister, die probeert te scoren met homo-acceptatie voor de bühne. Als zij echt wil helpen moet ze niet met Derksen in debat, maar met die slecht geïntegreerde jongeren.”


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  21. #14
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Ik mag Johan ook wel. Heb me ook geen moment gestoord aan zijn uitspraken.

    Alleen is ie niet altijd even consequent in zijn uitspraken. (Het lijkt vaak meer bewust zorgen voor wat ophef, waar teveel mensen dan weer beledigd op reageren)
    Ik moest namelijk meteen denken aan dit oude filmpje, waarin hij voetballers juist afraadt om uit de kast te komen tijdens hun carriere. Met de hilarische uitspraak 'Er komt louter onzin uit je ' :
    https://m.youtube.com/watch?v=3r4-Is1UW3o
    Volgens mij heb je de huidige discussie niet echt gevolgd ? En lees je alleen de koppen? Hij raadt het namelijk voetballers nog steeds af...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  22. #15
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 20:27
    Berichten
    2.041
    Discussies
    53
    Thanks
    3.919
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    De roze leeuw, dat is toch dat clubje van 10 gayservatives?

  23. #16
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:51
    Berichten
    4.450
    Discussies
    44
    Thanks
    4.679
    Thanked
    6.228 in 2.435 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    Volgens mij heb je de huidige discussie niet echt gevolgd ? En lees je alleen de koppen? Hij raadt het namelijk voetballers nog steeds af...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik heb het gevolgd ja.
    Maar dat is dus precies wat ik bedoel: nu vindt ie (zogenaamd) dat homo's niet zo moeilijk moeten doen over uit de kast komen.
    Terwijl hij het tegelijkertijd (ook deze keer) inderdaad toch nog steeds afraadt om uit de kast te komen (net als bij Victoria Koblenko). Of toch in elk geval in de voetballerij. En verderop in de discussie zegt ie weer dat ie hun worsteling om uit de kast te komen wel begrijpt.
    Dat is niet erg consequent, zoals hij dat wel vaker niet is.
    Maar Johan kan ook heel goed opschieten met mensen die hij eerder volledig afgebrand heeft. Yolanthe is daar inderdaad een voorbeeld van. Ook daarin is hij niet consequent.

    Mocht er daadwerkelijk een gesprek tussen hem en de minister komen, dan moet je ook niet raar opkijken als ze na het gesprek ineens 'vriendjes' zijn. Dat is ook typisch Johan Derksen. Hij maakt af en toe onnavolgbare draaien.

    Maar ik vind Johan wel een grappige kerel. Je moet alleen gewoon alles met een schep zout nemen. En proberen de humor ervan in te zien. (Het is puur plat entertainment.) In plaats van beledigd reageren. Ik wil wel geloven dat het niet kwetsend bedoeld is, maar hij zegt het allemaal wel en heeft daarmee al vaak stof doen opwaaien.

    Hij is en blijft een demagoog die af en toe niet vies is van een relletje.

  24. #17
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 04:44
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.110
    Discussies
    112
    Thanks
    14.145
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    Elke keer van mening veranderen, zo iemand noemen ze ook wel een DRAAIKONT.
    Wel toepasselijk in deze discussie.

    Groet, schoolmeester.

  25. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 ( 1 december 2018)

  26. #18
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:41
    Berichten
    2.134
    Discussies
    18
    Thanks
    5.551
    Thanked
    2.607 in 1.209 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Hij is en blijft een demagoog die af en toe niet vies is van een relletje.
    Hij is dus gewoon een relnicht.

  27. Onderstaande 4 leden hebben Meme Moo bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 1 december 2018),pietpotent44 ( 1 december 2018),schoolmeester ( 2 december 2018),stimpy3 ( 1 december 2018)

  28. #19
    Geregistreerd
    28 november 2018
    Last Online
    28 september 2021 @ 08:36
    Berichten
    37
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    13 in 10 posts

    Standaard

    Een minister die zich hier in mengt, bespottelijk gewoon.
    Er zijn vast wel zaken op haar ministerie die meer urgent aandacht vragen.

  29. Onderstaande leden hebben slowneuker bedankt voor deze bijdrage:

    @j ( 2 december 2018)

  30. #20
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Dominee Gremdaat over Derksen en de jankende media...

    https://www.dumpert.nl/mediabase/757...riGUPOgFjPU0bE
    "Ohne Spaß kein Fun"

  31. Onderstaande leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta ( 5 december 2018)

  32. #21
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Dominee Gremdaat over Derksen en de jankende media...
    Geinig
    https://bettyasfalt.tv/popular
    "Mamma kent nog een verborgen schoorsteen waar zwarte piet doorheen glijdt."

  33. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze ( 4 december 2018)

  34. #22
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Gesprek tussen minister en Johan Derksen over homo-acceptatie van de baan
    Er komt definitief geen gesprek tussen minister Ingrid van Engelshoven (emancipatie) en voetbalcommentator Johan Derksen over zijn omstreden uitspraken over homoseksualiteit in het voetbal. Derksen wijst een gesprek af als dat niet in de studio van Veronica Inside gebeurt ............. https://www.ad.nl/binnenland/gesprek...baan~a49f4299/
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  35. #23
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Die minister van Engelshoven wil zich interessant maken (kijk papa) maar krijgt het omgekeerd effect op haar bord.

  36. #24
    Geregistreerd
    2 september 2015
    Last Online
    9 januari 2020 @ 17:48
    Berichten
    1.072
    Discussies
    81
    Thanks
    2.606
    Thanked
    3.106 in 1.640 posts

    Standaard

    Minister Engelshoven durft uiteraard niet in een rechtstreekse TV uitzending met Derksen in debat, dan wordt ze nl. verbaal helemaal weggevaagd !

  37. #25
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Gesprek tussen minister en Johan Derksen over homo-acceptatie van de baan
    Er komt definitief geen gesprek tussen minister Ingrid van Engelshoven (emancipatie) en voetbalcommentator Johan Derksen over zijn omstreden uitspraken over homoseksualiteit in het voetbal. Derksen wijst een gesprek af als dat niet in de studio van Veronica Inside gebeurt ............. https://www.ad.nl/binnenland/gesprek...baan~a49f4299/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Die minister van Engelshoven wil zich interessant maken (kijk papa) maar krijgt het omgekeerd effect op haar bord.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door @john Bekijk bericht
    Minister Engelshoven durft uiteraard niet in een rechtstreekse TV uitzending met Derksen in debat, dan wordt ze nl. verbaal helemaal weggevaagd !
    Johan Derksen durft niet zonder zijn vriendjes in debat te gaan met een minister over een heikel onderwerp. Alleen krijgt hij het niet voor elkaar om de ander, verbaal, de baas te zijn. Buiten zijn vertrouwde omgeving is hij minder sterk.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  38. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Meme Moo ( 6 december 2018)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44.

Living Room 468*60   Freude 468*60