Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Daniella (Roemeens)

  1. #1
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:02
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.891
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard Daniella (Roemeens)

    Roemeens, Slank, zeer mooie borsten, lieve vrolijke glimlach, donkerbruin lang haar, amper Duits

    Al bij binnenkomst zag ik die lieve glimlach en ja daar zwicht ik meestal voor.
    Daniella heeft ook nog een super body. Mooie tietjes en strak lijfje. Het Duits is ze amper machtig. Enkel beetje Spaans.
    Ze zat niet in haar zeteltje maar ik dacht ik ga er ven wachten. Ze zag me en snelde naar me toe. Ik werdt innig begroet. Volle zachte intense zoenen.
    Piemelmans werdt ook even onderhanden genomen.
    Het was mijn derde kamer van de dag dus ik was vermoedlijk niet met een wipje klaar.
    We zoenden en ik speelde met haar borsten. Ze plande een blowjob en opende haar benen zodat ik haar grotje kon bespelen.
    Damn wat een heerlijke griet. Geen idee meer hoe we communiceerden maar volgens mij spraken wij perfect dezelfde taal.
    Ze smaakte zacht en drukte haar klit hard tegen mijn tong. Illusie of niet ik kreeg waar voor mijn geld.
    We neukten slow in diverse standjes en op het uurtje kleste ik in doggy mijn laatste nakomelingen van de dag eruit.
    Die wil ik zeker weer.

  2. Onderstaande 7 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    de denker (16 november 2018),hallodaarbenikweer (16 november 2018),mynasch (16 november 2018),Schietgraagft (19 november 2018),Smouse (17 november 2018),Ultiem_Genieter (17 november 2018),Zultbroek81 (16 november 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 juli 2018
    Last Online
    2 oktober 2021 @ 14:39
    Berichten
    73
    Discussies
    0
    Thanks
    103
    Thanked
    153 in 47 posts

    Standaard

    Daniella kan iets bijzonders met haar Kutspieren. Zij kan ze op commando ERG STRAK aanspannen en doet dat ook regelmatig tijdens de penetratie. Een geweldige ervaring! Dit heb ik totnutoe op deze manier nog slechts bij de wat oudere Kati uit Saunaclub AMBROSIA te Herten mogen meemaken. Daarnaast heeft ze aantrekkelijke looks, wat langer dan gemiddeld en kijkt ze je zeer verleidelijk aan tijdens de daad. Ze zegt uit Spanje te komen maar daar geloof ik niks van.

  4. Onderstaande 3 leden hebben Ultiem_Genieter bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (17 november 2018),pasja (19 december 2018),Smouse (17 november 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.