Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14

Discussie: Alicia (Roemeens)

  1. #1
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    13 april 2024 @ 09:52
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.906
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard Alicia (Roemeens)

    Roemeens, Slank, Lang tweekleurig haar, bovenkant donkerbruin en onderkant lichtbruin of zoiets en navelpeircing.

    Zeer knappe dame die ook niet op haar mondje gevallen is. Haar tietjes mochten iets voller zijn maar voor de rest prachtig lijf en mooi kopje.
    Ze kirde toen ikbij haar in de zetel kroop en kreeg direct een tongzoen van je welste. Piemelmans werdt vast gegrepen en dat beviel hem.
    Ze stond op en riep "Haide" wat duidelijk maakte dat ik haar moest volgen want er moest dringend geneukt worden.
    Sassy griet met mogekijk wat attitude maar op een plezante manier.
    Op de kamer tongzoenen en ze moest even haar blowjob skills tonen. Absoluut geslaagd moet ik zeggen. Ze positioneerde zich zodat ik lekker met alles kon spelen.
    Kom maar even langs me liggen meid, effe slow en laat mij die body nog maar even verkennen. Eerst speels maar daarna werdt ze rustiger en intiemer. Ze genoot zelf en ik des te meer. Haar poesje wat nat en dit wou ik proeven. Wat later werdt het gevoelig en kreeg bijna een boks toen ik nog wat verder bleef plagen.
    Daarna wipten we als konijnen en een beetje voor het uur loste ik mijn schot.
    Zeer goed sessie en ja deze wil ik nog een keer.

  2. Onderstaande 6 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    de denker (16 november 2018),hallodaarbenikweer (16 november 2018),mynasch (16 november 2018),Schietgraagft (19 november 2018),Smouse (17 november 2018),Ultiem_Genieter (17 november 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 juli 2018
    Last Online
    2 oktober 2021 @ 14:39
    Berichten
    73
    Discussies
    0
    Thanks
    103
    Thanked
    153 in 47 posts

    Standaard

    Je hebt mazzel gehad dat je geen echte "boks" van haar hebt gekregen. Ze heeft vroeger veel aan kickboks gedaan heeft ze me verteld. Dus een dame die niet alleen "niet op haar mondje is gevallen" maar zeker in staat is "jou een forse trap in de goede richting te geven".

  4. Onderstaande leden hebben Ultiem_Genieter bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (17 november 2018)

  5. #3
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    Vandaag @ 00:00
    Berichten
    323
    Discussies
    23
    Thanks
    41
    Thanked
    441 in 95 posts

    Standaard

    op welk bankje zit ze meestal??alvast bedankt

  6. #4
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    13 april 2024 @ 09:52
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.906
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Toen zat ze op 4.

  7. #5
    Geregistreerd
    16 januari 2017
    Last Online
    7 december 2022 @ 11:52
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 7 Times in 1 Post

    Standaard

    Zat zaterdag op 3 maar voor mij eens maar nooit meer viel me behoorlijk tegen.

  8. #6
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Vandaag @ 00:13
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Alicia is imo een toppertje. Lekker heet en wild. Smaken verschillen.

  9. #7
    Geregistreerd
    21 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 07:48
    Berichten
    66
    Discussies
    3
    Thanks
    114
    Thanked
    250 in 52 posts

    Standaard

    Net als hallodaarbenikweer heb ik ook goede ervaringen met Alicia. Tijdens mijn laatste bezoek aan Villa Venus (een maand of drie geleden) ben ik tweemaal een half uur met haar op de kamer geweest. Op de bank al heerlijk uitgebreid tongzoenen, wat op de kamer werd voorgezet. Pijpen en neuken is bij Alicia ook prima in orde. Toen ik de tweede keer wat moeite had met klaarkomen (ik was wat te snel aan mijn tweede kamerbezoek begonnen), heeft ze op alle mogelijke manieren geprobeerd mij te laten komen. En dat lukte dankzij haar inzet. Dus ik ben zeer tevreden over Alicia. Ik zal Venus binnenkort weer eens met een bezoek vereren om nog een keer de proef op de som te nemen met deze heerlijke Roemeense.

  10. Onderstaande 2 leden hebben Peter NL bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (12 maart 2019),Wijze grijze (11 maart 2019)

  11. #8
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 21:23
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    150
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    Afgelopen week een prima Zimmer met haar gehad. Eerst op de bank al volop tongzoenen en spelen met piemelmans. Wel een vlotte Zimmervraag. Op de kamer verder met tongzoenen en haar kutje en kontje likken. Vingeren met 1 vinger laat ze (nep)kreunend toe.
    Pijpen kan ze uitstekend, lekker nat en menigmaal (bijna) deepthroat. Hierop besloten om niet meer te neuken maar haar te laten pijpen tot de finish. En zo geschiede.......

  12. Onderstaande 3 leden hebben Philoe bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (14 mei 2019),Kwakje (14 mei 2019),Sjeufke (14 mei 2019)

  13. #9
    Geregistreerd
    12 juli 2017
    Last Online
    19 juni 2022 @ 22:42
    Berichten
    49
    Discussies
    4
    Thanks
    35
    Thanked
    251 in 39 posts

    Standaard

    Met deze jonge dame al diverse malen op kamer geweest. Kan soms wat afstandelijk zijn ,tegen het arrogante aan ,maar ze stelt mij nooit teleur. Kan heerlijk diep pijpen en doet lekker mee met neuken.

  14. Onderstaande 2 leden hebben Pompiedoe bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (29 mei 2019),Sjeufke (29 mei 2019)

  15. #10
    Geregistreerd
    12 juli 2017
    Last Online
    19 juni 2022 @ 22:42
    Berichten
    49
    Discussies
    4
    Thanks
    35
    Thanked
    251 in 39 posts

    Standaard

    Supergeil trio met Larissa en Alicia gehad van de week. Ik wilde nog even een sigaretje roken voor we op kamer gingen, dat kan boven ook zei Larissa.
    Dus we liepen gedrieën de trap op , de dames voorop met hun kleine kontjes......
    Ik moest op de bank in de hal plaats nemen waar Larissa mij een sigaretje aanbood, want op de kamer kan niet gerookt worden omdat daar het brandalarm erg gevoelig was.

    Iets anders werd ook heel erg gevoelig, want voor ik er erg in had was Alicia me al aan het pijpen. Onderwijl hield larissa zich handmatig met mijn ballen bezig en begon me geil te tongen.
    Onderwijl liepen er al wat dames met klanten langs en konden dit schouwspel wel waarderen. Sodom en gamora is het!!!
    Al snel werd er van positie gewisseld en kreeg ik een zalige pijpbeurt van Larissa. Ondertussen kwam Alicia met haar poesje op mijn gezicht zitten en waande ik me in de zevende hemel.
    Het duurde dan ook niet lang dat ik larissa even tot rust moest manen want anders had ik binnen 5 minuten al mijn kruit in haar mondje verschoten. Geile donder!!
    Nu greep Alicia haar kans en ging wijdbeens spelend met haar kutje voor me liggen. Dat kon ik niet over mijn kant laten gaan en drukte ik mijn trillend lid bij haar naar binnen. Kreunend en kirrend nam ze hem in ontvangst, mij geil aankijkend. Aangemoedigd door Larissa neukten we erop los. Na een tijdje vond ze het genoeg en wilde ook lekker geneukt worden. Ze ging op handen en knieen naast ons zitten en commandeerde me haar nu te neuken.
    Your wish is my command en vlot wisselde ik van poes. Larissa kan hem goed hebben en al gauw was ik haar diep aan het neuken doggystyle.
    Alicia zag haar kans schoon en ging op de rug van Larissa zitten om lekker met mij te kunnen tongen. Tot hilariteit van Larissa , die prompt de slappe lach kreeg ,Afijn het duurde maar heel even want ze wilde meer, Alicia met haar zaadvragende oogjes...........

    Kom we gaan naar de kamer zei ze , die sigaret was toen allang tot as vergaan. Volgens mij DE manier om van het roken af te komen.

    Super trio met die twee gehad, echte de toppertjes van villa venus. Een klein minpuntje is dat ze geen lesbische trekjes hebben, daar doen ze helaas niet aan, dat lijkt me helemaal de bom.
    Maar een man moet altijd wat te wensen over hebben om het smeuïg te houden toch??

  16. Onderstaande 11 leden hebben Pompiedoe bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 september 2019),flatchestlover (23 september 2019),hara1d ( 6 oktober 2019),Husky (23 september 2019),Kwakje (23 september 2019),Laatbloeier (23 september 2019),Mooiejoke (23 september 2019),Mr Pussy (31 december 2019),Pandabeer82 (23 september 2019),pcenter (23 september 2019),pret (23 september 2019)

  17. #11
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Vandaag @ 00:13
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

  18. #12
    Geregistreerd
    2 juli 2014
    Last Online
    14 juli 2023 @ 14:27
    Berichten
    69
    Discussies
    2
    Thanks
    71
    Thanked
    96 in 35 posts

    Standaard

    Vandaag met deze heerlijke Alicia gekamerd. Waarbij ze mij vertelde dat begin januari eerst op vakantie gaat en daarna ergens anders gaat werken. Want bij Villa Venus is het volgens haar zo rustig dat ze nauwelijks iets verdiend. Ze zei dat er veel dagen zijn dat ze maar 100 euro over houdt. Met aftrek van alle kosten houd ze dan niets over. En ze heeft veel verhalen gehoord van dames die in o.a. Arabella, Luderlounge en Penelope hebben gewerkt. Volgens hen verdienen ze daar prima. Dus Alicia gaat daar achteraan. Helaas vertelde ze niet waar ze heenging.

  19. Onderstaande 2 leden hebben Orlando F bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (13 december 2019),Mr Pussy (31 december 2019)

  20. #13
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 19:25
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.242
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.690 in 713 posts

    Standaard

    Vanmiddag even naar Villa venus Duisburg en werd de deur geopend door Alice... Leuke goedlachse dvp.
    Na douche en koffie bij haar gaan zitten. Anaconda vond haar direct leuk en aardig.. Dus op naar kamer.
    Was goede sessie die helaas erg snel klaar was.. Jaa stond op scherp ♨... Top
    De Riesen-Eisbear...

  21. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 5 december 2021)

  22. #14
    Geregistreerd
    29 mei 2017
    Last Online
    Gisteren @ 10:49
    Berichten
    51
    Discussies
    2
    Thanks
    4
    Thanked
    72 in 25 posts

    Standaard

    Dit is niet dezelfde dame als die hier boven is beschreven. Is een nieuwe alicia die er pas enkele weken werkt.
    Waar de oude is geen idee.

  23. Onderstaande leden hebben edje75 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 5 december 2021)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14.

  Babylon 468*60