Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    10 december 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:26
    Berichten
    289
    Discussies
    13
    Thanks
    47
    Thanked
    563 in 166 posts

    Standaard Japans, wie wil dat nu niet (Keulen)

    Ik was al een tijdje op zoek naar Aziatisch vermaak. Het "toeval" wil dat ik gisteren in Keulen was. Daar zit een Japanse ontvangstclub (Venloerstrasze). Aangebeld. Moest wachten in een soort gangkast ("wachtruimte") omdat de drie dames van vandaag allemaal bezet waren (Medica in D, alle h**rententen binnen 50 km maken overuren.... ). Ik hoorde vanuit de wachtruimte erg veel vrouwelijke "orgasme geluidjes" waarbij ik het vermoeden kreeg van erg veel fake. Eindelijk was er een dame beschikbaar. Gekleed in het bekende Japanse truttige ("schoolmeisje") jurkje. Na enig aftasten ferme tongzoenen. Ik moest me eerst douchen. In een gewone ("aftandse") badkamer. Vervolgens de seks. Mooi figuurtje, geen taboes, ze lag in foetushouding maar dan met de benen heel wijd gespreid. Mooi figuurtje, heel lekker strelen en sexen. Ik ga niet verder met mijn commentaar omdat ik derden niet wijzer wil maken. 200 Euro betaald. Uiteindelijk geweldige ervaring.
    beursplein seks

  2. Onderstaande leden hebben altijdwakker bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 (14 november 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    dit adres? http://www.6relax.de/club_girls/name...om_a/club_1634

    klopte het plaatje bij het meisje? Ik heb er wel veel over gelezen op het Rheinforum. De smaak die altijd bleef hangen was dat de fotos veelal fake zijn en dat het relatief duur is. Maar er zaten ook wel positieve berichten bij. Er waren op die locatie de afgelopen 10 jaar wel meerdere privéhuizen. Ik ben er wel vaker geweest maar nog nooit bij Japangirls. Ik sla Aziatisch zowiezo vaak over omdat mijn ervaring is dat de advertenties veelal fake zijn. Dus niet uit racistische overweging Maar als die Japangirls er echt zouden zijn dan rijd ik graag heen.

  4. Onderstaande leden hebben Freddy_K bedankt voor deze bijdrage:

    pret (14 november 2018)

  5. #3
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:09
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    Is dat 200 euro voor een half uur/uur/anderhalf uur/twee uur?

  6. #4
    Geregistreerd
    10 december 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:26
    Berichten
    289
    Discussies
    13
    Thanks
    47
    Thanked
    563 in 166 posts

    Standaard

    Allen, bedankt voor de reacties. 200 Euro is voor een uur inclusief bijbetaling voor bijzondere wensen. Normaal is 150 Euro voor een uur. Het plaatje klopte. De leeftijd leek ook wel aardig te kloppen (binnen marge van 5 jaar). Verder is het naar mijn weten zelden dat Japanse dames zich prostitueren. Ze deed het wel met volle overgave.
    beursplein seks

  7. Onderstaande 3 leden hebben altijdwakker bedankt voor deze bijdrage:

    Freddy_K (15 november 2018),wooley (15 november 2018),Zultbroek81 (18 november 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60