Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
  1. #1
    Geregistreerd
    24 mei 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:46
    Berichten
    136
    Discussies
    30
    Thanks
    201
    Thanked
    326 in 78 posts

    Daumen hoch Kellie / Kelly (Roemeense)

    Wonderful face, one of the most cute face I ever seen in FKKs...New beginner but very gifted for sex, Very sweet in social time, As soon I saw Kelly I wanted to show her my love for her...She has a perfect popo and I ate it during....20 mn ? I fucked her in all positions and she enjoyed me with a "special" finger...A nice sex lady. No ball licking, maybe next time, Kelly ? For me five stars,

  2. Onderstaande 5 leden hebben spirou bedankt voor deze bijdrage:

    dennisw ( 7 november 2018),Kwakje ( 5 november 2018),lekkersfan ( 5 november 2018),Mr Bluenose ( 5 november 2018),Schietgraagft ( 5 november 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    The correct writing of her name is
    KELLIE when you mean the blond tattoed rumänien girl. And if you think she is a new beginner...congratulation/Gefeliciteerd!

    vanKees

  4. #3
    Geregistreerd
    24 mei 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:46
    Berichten
    136
    Discussies
    30
    Thanks
    201
    Thanked
    326 in 78 posts

    Standaard

    I think maybe we dont speak about the same girl, "My" Kellie (ie) is half-long haired blonde, blue eyed, little tits, I mean new beginner in this club since some weeks, I understood she worked in Austria,

    Sorry, technically impossible to write girl passport ....only three stars on site rating of the club...it is chocking ! but it's the beginning,

  5. #4
    Geregistreerd
    19 december 2007
    Last Online
    22 juni 2023 @ 18:57
    Locatie
    lille frankrijk
    Berichten
    339
    Discussies
    4
    Thanks
    168
    Thanked
    33 in 27 posts

    Standaard

    You are quite right. She confessed me that she had worked in Villach.

  6. Onderstaande leden hebben billclinton bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (11 november 2018)

  7. #5
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:48
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard Kellie (Roemeense)

    Kellie (Babylon) - Superbabe van Austria
    Bij deze recensie




    Kellie (Roemeense)
    Leeftijd : 25 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Lichtblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren, SM
    Extra info : Klassedame, stevige aanwinst voor de club, aanbevolen!





    Uiterlijk

    Opvallend was haar schoonheid: dat mooie ranke lijf, die prachtige mond die ze in een plagerige lach plooit, de twinkels in haar groene ogen...gewoon geweldig! Ik kon niet genoeg van krijgen, ik dronk ze in. De foto's tonen genoeg:




    Karakterschets

    Een speelse dame die weet hoe ze speels dominant kan zijn en me probleemloos gek kon krijgen. Ze knipoogt erg vaak op een ondeugende manier, iets dat ik graag mag. Ze is erg correct in alles en stelde me nooit teleur. Ze was steeds heel open en vriendelijk.


    Presales

    Presales in de bar, een open gesprek en veel had ik eigenlijk niet nodig om overtuigd te zijn van deze mooie babe, ik voelde gewoon dat het goed zat. Er was tevens veel druk op de ketel na een dik vier weken gefrustreerd en clubloos rond te dwalen in een wereld van onaangename veranderingen.


    Kamer

    13, standaard in de benedenverdieping. Was het hier dat er ook een spiegel op het plafond was bevestigd? Ik weet het eventjes niet.


    Kamersessie

    1) Aard van de sessie in enkele woorden:
    Supersessie, GFE, OFE en de beste sessie van het weekend als kickstarter met een dame die verdraaid goed weet hoe ze welke knoppen moet induwen om een beer gek van lust te maken.

    2) Duur:
    Een vol uur wat laatste tijd weer zeldzamer werd.

    3) Communicatie en klik:
    Zeer goede communicatie, ze spreekt goed haar Engels. De klik was perfect en ze voelde me erg goed aan in wat ik wilde en leuk vond.

    4) Betrokkenheid:
    De dame heeft een plagerige insteek en weet zelfstandig hoe ze me gek kan maken zonder bijsturing, net dat wat me zo aantrekt. Ze was in alles enorm goed betrokken. Ze is professioneel zonder dat er sprake was van enige afstandelijkheid. Door af en toe te knipogen en mooi en traag met haar slanke lichaam, was ze een lust voor het oog, je wil gewoon more! ...more!

    5)Sessie:
    Deze begon met een lang en zeer goed voorspel gevolgd door zeer goede lekkere seks dat nog lang in mijn herinnering hangt. Neuktechnisch was ze het meest 'compatibel', deze jolige nerd-manier van verwoorden zal met de volgende sessies verder uitgeklaard worden. Het was allemaal zo goed verlopen dat ik gewoon bleef toen ze zei dat het halfuur bijna om was en we voor 1 uur gingen. Het ware doodzonde daar af te breken. We praatten was en het ging over in meer plagerijen, rollebollen, TZ, kussen en masseren. Ik kon geen genoeg van haar krijgen! Later kwam ik voor een tweede keer vlotjes klaar. Dit was steeds met zij boven op me is en me neukend tot geweldige orgasmes bracht.

    6) Extra vermeldingen:
    Uitgeput lag ik naast haar en streelden we elkaar nog. Zeker weten was ook een derde keer geen probleem geweest maar ik liet het erbij.


    Afhandeling en betaling

    100€ voor een uurtje dubbel plezier. Ik ga niet gauw voor een uur dus het moet echt goed zijn!


    Aftersales

    Omhelzingen en vragen of alles naar zin is, gewoon beleefdheid en correcte houding.


    Fazit en Score beleving

    Ik kan ze zonder twijfel aanraden aan nieuwe onwennige knut-achtige beertjes die nog groen achter de oren zijn. Deze zullen met voornoemd lichaamsdeel in een knalrood kleur en met een brede lach de kamer verlaten. Een herhaling met Kellie zit er zeker in!

    Belevingsscore: ****1/2
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 5 juni 2019 om 22:03 Reden: Had het land mis...Austria dus!

  8. Onderstaande 4 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 6 juni 2019),fg22 ( 6 juni 2019),Schietgraagft ( 6 juni 2019),waterrat ( 6 juni 2019)

  9. #6
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    heeft natuurlijk al lang een draadje (pagina of 2 verder)

  10. #7
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  11. #8
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:48
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    heeft natuurlijk al lang een draadje (pagina of 2 verder)
    Ah, ik had weer eens geen geduld, ik zocht op Kellie, niet op Kelly
    De zwarte wolf

  12. #9
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard



    Kellie (Roemeense)
    Leeftijd : 25 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Lichtblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
    Extra info : Eén van de mooiste dames in de club en voor zo'n mooie dame echt goede service. En ze rookt niet!






    Kellie
    Kellie was de eerste dame van de dag. Ik had me vooraf al voorgenomen om een kamertje met haar te gaan doen. Ze is een erg mooie dame met een bijna perfect figuurtje, alleen mag ze van mij wel iets minder make up op doen. Das persoonlijk natuurlijk en dat vind ik al gauw bij dames.

    Ik kwam Kellie in het begin van de middag al buiten bij het zwembad tegen. Ze lag toen even ontspannen te zonnen, maar ze was wel in voor een gesprekje. Met haar leuk even gebabbeld, zonder dat het over een kamer ging. Toen ze uit gezond was, kwam ze er ook niet mee. Ik vroeg of ze later wat tijd voor me had, want wilde haar wel proberen, maar vond het nu nog wat te vroeg. Uiteraard wilde ze dat wel natuurlijk

    Een paar uurtjes later zag ik haar weer in de bar en ben gelijk naar haar toegelopen. Nu hadden we alleen nog even een klein kort gesprekje, omdat we beide wisten dat het een kamer zou worden.

    De kamer met Kellie viel me zeker niet tegen. Ik ben altijd huiverig voor dit soort mooie dames. Vaak geen goede service, maar Kellie bewijst dat het ook anders kan. Ik heb vaak verhalen gelezen dat ze nogal een poetser is. Dat klopt wel een beetje, maar mijn pik werd wel goed gereinigd met wat doekjes. Ze deed wel heel behoedzaam, dus echt vervelend was het niet. Ook had ik gelezen dat ze veel doekjes gebruikt tijdens het pijpen, maar dat viel reuze mee. De smaak van het latex viel dus blijkbaar wel mee Ze heeft tijdens de sessie slechts 1 keer in een doekje gespuugd, terwijl de pijpbeurt minstens 20 á 25 minuten heeft geduurd.

    Kellie is een leuke relaxte dame op de kamer. Voor mij niet top, maar wel goed. Misschien als je haar beter leert kennen dat ze wel top kan zijn. Wat ik ook erg leuk aan haar vind, is dat ze niet rookt. Niet rokende dames hebben altijd een streepje voor bij mij.





    Naam: Kellie
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels
    Leeftijd: 25
    Haarkleur: Blond
    Lengte dame: 1,60 mtr
    Postuur/Cupmaat: Normaal, 51 kg, maat 36/ A-cup

  13. Onderstaande 4 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    Johnsonxxx (11 juni 2019),pret (11 juni 2019),Schietgraagft (24 juni 2019),Sjeufke (11 juni 2019)

  14. #10
    Geregistreerd
    1 augustus 2018
    Last Online
    27 januari 2024 @ 10:40
    Berichten
    80
    Discussies
    1
    Thanks
    196
    Thanked
    136 in 31 posts

    Standaard

    Amai te proberen waard zo te horen..

  15. #11
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    12 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...525#post670525

    Het moest er maar eens van komen en ik liep even naar binnen om te kijken of Kellie er al was. Ze zitten allemaal toch bijna altijd op dezelfde plek. Zo ook vandaag, eerste rij voor de TV. Weinig andere dames en heren om haar heen te bekennen dus kom mij er zo naast parkeren. Kort gesproken, zat wel snor. Beslissing was eigenlijk al gemaakt voor ik ging zitten. Even later trokken we ons terug op een kamer achter de TV ruimte. Wat een klote hokken overigens. Je kunt elk gesprek buiten volgen. Op een gegeven moment gooide een dame in de lounge haar hakken in een hoek neer. Leek net een bomaanslag aan de andere kant van de muur.

    De kamergang zelf dan, helaas weer eentje van het kaliber “mwoooaaaaaah”. Geen tongzoenen enkel wat kussen, pijpen was wel erg lekker dat moet gezegd worden maar bij intiem vroeg ze na een paar minuten wanneer ik ging komen. Wat een moodkiller was dat. Wat een achterlijke vraag ook. Pula was weer te groot blablabla en ik ben niet bepaald Arie de Beuker voor de geïnteresseerden. Tikkeltje te zakelijk en afstandelijk allemaal. Kellie zat volgens mij al meer in Roemenië met haar hoofd dan in Elsdorf want ze gaat eind volgende week met vakantie. Dat was aan alles te merken op de kamer. Beetje jammer weer. Er kwamen ook veel doekjes aan het geheel te pas. Waarvoor? Geen idee. Eerst 5 minuten pijpen zonder doekje, dan weer paar minuten met een doekje in haar hand en dan weer 10 minuten zonder. Totaal geen draad aan vast te knopen. Uiteindelijk wel de finish bereikt maar een echte dikke vette klik was er niet. Eeuwig zonde, geen HHG voor mij. Aftersales waren er ook niet de rest van de dag. Kon geen glimlachje van af, ook niet richting de andere heren.

  16. Onderstaande 3 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    housefreak5 ( 3 september 2019),Schietgraagft (11 september 2019),Sjeufke ( 1 september 2019)

  17. #12
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:48
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Kellie (Babylon) - De betere sessie
    Bij deze recensie


    Karakterschets en presales

    Een dame die me ineens eerder profi en afstandelijk overkwam bij de presales, geen warmte, meer een beleefde ontmoeting. Ze is goed in wat ze deed de vorige keer dus ik zag dat door de vingers. We spraken af om later op kamer te gaan wanneer ik er klaar voor was. Ik had niet de indruk dat het haar allemaal wat kon schelen eigenlijk.


    Kamer

    10 beneden, standaard kamer.


    Kamersessie

    1) Aard van de sessie:
    een heel goede sessie zoals de vorige keer met een mooie dame die me al kent.

    2) Duur:
    1 uur

    3)Sessie:
    Ik had een heel goede sessie met haar: voldoende goed voorspel, dominantie zeer goed, seks was ook goed tot m'n stijve lul uit haar vagina vloog toen ik net aan het komen was. Een coïtus dat me nogal frustraties gaf want daarna lukte het niet meer zo goed tot orgasme te komen, ook niet doggy. Er was al veel warmteontwikkeling en zweette enorm wat niet bijdroeg tot goede prestaties en dat was heel jammer. Het moest dan maar met de hand afgewerkt en dat lukte bijna direct :((. We hadden nog wat tijd over om te praten waarbij ik haar uiteindelijk over het gebeuren vertelde en wat oogcontact zoal vermag.


    4) Afhandeling - betaling:
    100€ voor een dik uur


    Aftersales

    Geen, gepast afstandelijk beleefd.


    Fazit en Score beleving

    Een heel goede sessie, al zat er aan mijn kant meer in want ik was in mindere vorm tegen de avond helaas. Ze is en blijft een goede dame en ik keer zeker naar haar terug!

    Belevingsscore: ****
    De zwarte wolf

  18. Onderstaande 5 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    le_belge (29 oktober 2019),Schietgraagft (31 oktober 2019),Siberische tijger (12 november 2019),Sjeufke (28 oktober 2019),spirou (30 oktober 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44.

Babylon 468*60   Freude 468*60