Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:02
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Rotes Gesicht Petra (FKK Prestige)

    PETRA (FKK Prestige) - Fun in de spiegelkamer
    Bij deze recensie


    Paspoortje




    Petra (Nederlandse)
    Leeftijd : 21 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed), Nederlands (matig)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Zoenen, GFE, Massage, Aftrekken, SM
    Extra info : Wellicht geen herhaling door afstand, toffe meid wat inhalig overkomend





    Uiterlijk

    Gebruinde dame met ietwat guitige ogen, haar in een staart. Een mooie slanke verschijning.


    Karakterschets

    Vriendelijk, innemend en was eerlijk, geen trucs. Raakte nerveus als ik niet meteen afkwam.


    Presales

    Aan de jacuzzi en in de bar. Ze stelde een trio voor met haar lieve vriendin maar moest me wel inhouden met geld. En trio's ben ik niet zo gek op, zeker met onbekende dames. Ze gaf aan toch nu naar de kamer te gaan omdat ze later zou vertrekken. Ik ging er dan maar voor met dat tikkeltje onzekerheid.


    Kamer 19

    Een prachtige spiegelkamer met luster: er waren spiegels overal aan de muren en het plafond. De kamer was redelijk donker en warm en de muziek van de bar was erg goed hoorbaar. Hier is een foto van de site:



    De vele spiegels gaven mijn sessie met Petra iets erg bijzonders, ze maakte er goed gebruik van. Ik zag ons in elkaar verstrengeld liggen in de spiegel op het plafond.


    Kamersessie
    1) Aard van de sessie:
    Ik verwachtte echt niets en dat ik er niets van ging terecht brengen: weer een warme kamer, herrie en een onbekende dame in een onbekende club. Ik zou verrast worden door goede service van de dame die me de mindere kameromstandigheden deden vergeten en dat is zeker en vast een prestatie.

    2) Duur:
    Correct met de tijd, een half uurtje vol gemaakt.

    3) Voorspel:
    Verrassend goed voorspel, goed gespeeld met haar lekkere lijf. Na 6 weken geen dames was ik ineens toch geiler dan gedacht. Dit ging wellicht toch goed komen. Ik streelde haar lichaam en ze streelde mij en wist wat te doen voor m'n rollenspel.

    4) Seks en naspel:
    De seks was erg goed, zij boven mij en ik kwam lekker klaar met een lang nazinderend orgasme. Ik heb nog lang aan haar en de andere dame terug gedacht, dus dan is het wel super. Naspel: met haar borsten spelen, praten, haar mooie lijf strelen en masseren.

    5) Communicatie en klik:
    Goede communicatie...in het Engels, de dame weigerde in 't Nederlands te spreken om een of andere reden dat ik ben vergeten. Raar toch, dat doet me vermoeden dat ze gewoon in Nederland heeft gewerkt. Als ik gewoon in Nederlands spreek, reageert ze wel en weet ze welke knopje in te drukken om me gek te maken

    6) Ambiance-level / betrokkenheid:
    Klaagde niet, werkte goed mee en wist hoe me geil te maken. Geen gevoel van 'de dame acteert het' gekregen. Ze had er zelf plezier in en maakte gebruik van de vele spiegels in dat minispiegelpaleis.


    Afhandeling en betaling

    We ruimden rustig af. Ze vroeg geen extra's en ik gaf haar 50€.


    Aftersales

    Geen, ze ging niet lang na de sessie uit de club weg zoals ze al aangegeven heeft.


    Fazit en Score beleving

    Wat moet ik zeggen, ik was aangenaam verrast! Dame deed wat ik graag had, deed dat met overgave en wist me tot een hoogtepunt te brengen ondanks een te warme kamer en de te luide barmuziek. Herhalingsgevaar is nihil sinds deze club veel te ver weg is.

    Belevingsscore: 3,5/5
    De zwarte wolf

  2. Onderstaande 4 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    delaplace1 ( 2 november 2018),French Lover (23 november 2018),gignnl ( 3 november 2018),Mr Bluenose ( 2 november 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:02
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Correctie: elders gezien dat ze Bulgaarse is. Ik wist het dat er wat niet klopte aan haar verhaal!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    PETRA (FKK Prestige) - Fun in de spiegelkamer

    Paspoortje

    Petra (Bulgaarse)


    De zwarte wolf

  4. Onderstaande 2 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    French Lover (23 november 2018),Mr Bluenose ( 2 november 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30.

  FKK Artemis 468*60