Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard Racketeering van de raamdames in het Noordkwartier.

    Deze raambuurt gaat helemaal naar de haaien.

    https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181025_03872202

    De politie krijgt ook steeds vaker klachten over racketeering en afpersing. Allochtone jongeren, tieners, eisen geld van de prostituees. Om hen zogezegd te beschermen. Anders gooien ze eieren tegen de ramen en jagen ze klanten weg door hen te intimideren. Ze blijven voor de bordelen staan, spreken klanten aan en bedreigen hen. Zo blijven ze uiteindelijk weg en zijn de prostituees wel verplicht om te betalen. Maffiapraktijken, maar dan op kleine schaal, klinkt het.
    ...
    Dat de zaken al een tijdje slecht gaan in de Brusselse carrés achter het Noordstation is bekend. “Omdat de politiek ons liever kwijt dan rijk is en bouwpromotoren hun oog hebben laten vallen op onze wijk. Meer en meer bordelen sluiten en moeten plaats ruimen voor appartementen”, klinkt het. Sommigen vermoeden zelfs dat de jonge racketeerders in opdracht werken. Dat ze betaald worden om het de meisjes moeilijk te maken. Want hoe sneller ze weg zijn, hoe sneller plaats is voor nieuwe projecten.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  2. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 (25 oktober 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:32
    Berichten
    1.833
    Discussies
    26
    Thanks
    2.755
    Thanked
    2.139 in 820 posts

    Standaard

    In Nederland, België en Duitsland willen heel veel mensen The A-Team inhuren, maar dan zou de politie ingrijpen ...


    Dit is het echte leven.

    Al die achterlijke [door de leugens van hun ouders] Nederlandse, Belgische en Duitse kinderen staat nog een heel leven vol onheil te wachten.

  4. #3
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:54
    Berichten
    9.705
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    De allochtonen worden wederom afgeschilderd als de kwajongens. Echter wie het stukje goed doorleest zal moeten begrijpen dat in feite de daadwerkelijke kwajongens de aannemer te samen met lokale overheid is die er daar appartementen wilt bouwen.

  5. #4
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    De burgemeester wil de hoerenbuurten ook weg hebben.
    In Vilvoorde zit er een die alles uit de kast haalt om zijn zin te krijgen.
    Vilvoorde is niet het Noorderkwartier maar grenst wel aan Brussel.

  6. #5
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    In Utrecht is dit ook gebeurt, tot diep in de nacht vooral marokaanse heren die luid claxonerend stil bleven staan op de doorgaande weg..dames en klanten hinderen...en de politie moest elke keer weer komen...maar ja de nacht he dan slapen er veel dienarer van het politieambt. Uiteindelijk wisten sluw politic alle te sluiten en staat er nu een bord , al jaren dat aangeeft dat er een nieuwe prostitutiegebeid komt in utrecht...waarom om de kiezers vast te houden...nergens anders om want een prostitutie gebied komt er nooit meer...ik vermoed dat al deze burgemeesters allemaal naar dezelfde cursus worden gestuurd. In dat opzicht verandert on ze cultuur in een meer noord afrikaanse cultuur waar alles niet zichtbaar moet zijn...wat niet door het oog van allah kan worden waargenomen... je ziet dus dat geweld, vernedering uitbuiting werkt om in de ogen van vele islamieten de mensen kalm , nee zeg gerust angstig te krijgen....tragisch maar we zitten er midden in...dus die burgemeesters staan niet meer voor een opvatting van zelfbeschikking over het lichaam....

  7. Onderstaande 2 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Kwibus2 (27 oktober 2018),schoolmeester (27 oktober 2018)

  8. #6
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Wat me een beetje verbaast, is dat er blijkbaar geen Albanese pooiers of zo meer in de buurt zijn om dat gespuis een lesje te leren.
    Als veel van die vrouwen voor zo'n bende zouden werken kan ik me niet voorstellen dat die hun business op die manier laten verstoren.
    Dus lijkt de tijd dat de Bulgaarse of Albanese maffia hier de scepter zwaaiden wel voorbij.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  9. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (27 oktober 2018)

  10. #7
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Het sluiten van de bootjes is vooral te danken aan Aleid Wolfsen, toen burgemeester van Utrecht.
    Na de sluiting merkte die kneus ineens op dat de vrouwen weg waren.
    Toen pas toonde hij enige bezorgdheid over hun lot. Daar had hij eerder aan moeten denken.
    Utrecht krijgt geen opvolging van het Zandpad. De gemeente stelt te hoge eisen.
    Financierders willen het project met al die voorwaarden niet op gang helpen.
    Ik heb er heel wat voetstappen liggen, er werkten fantastische DVP.
    Mogelijk misbruik heb ik in al die jaren maar een keer meegemaakt.

    Het sluiten van het Zandpad heeft geen enkele positieve bijdrage geleverd aan de situatie van mogelijk misbruikte vrouwen.
    Zij worden als handelswaar op andere werkplekken gedumpt zonder enige verbetering voor hen.

  11. Onderstaande leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (27 oktober 2018)

  12. #8
    Geregistreerd
    19 april 2015
    Last Online
    21 mei 2022 @ 08:28
    Berichten
    116
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    550 in 65 posts

    Standaard

    Je moet de situatie een beetje kennen.
    De burgemeester is een turk met heel nauwe connecties met Erdogan. Hij krijgt zijn orders rechtstreeks van Ankara.
    Op oudejaarsavond zijn er ook gecoordineerde aanvallen geweest en hebben de grijze wolven van de tijdelijke wetteloosheid (The Purge) gebruik gemaakt om de ramen en dames te mollesteren door de afwezigheid van de politie. Die waren druk bezig met de in brand gestoken auto's te blussen.
    Ja, het gaat om (conservatieve) moslims die politiek een striktere opvolging willen van de Islam voorschriften.
    Vastgoed projecten zullen ook wel meespelen. Al zie ik vooral schimmige shisha bars en nacht winkeltjes verschijnen of schimmige kledingzaakjes met hijabs. Dit is de toekomst van West-Europa.

  13. #9
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    sofaking,de Albaneze pooiers zijn mede door akties van justitie grotendeeld verdwenen uit het noordkwartier,en vervangen door Bulgaren

  14. #10
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    ik heb 1 jaar in Brussel gezeten, alweer een tijd terug, in 2006. Toen was het nog best leuk. Ik woonde vlak bij en was er zowat elke avond. Maar er kwamen al wel wat groepjes "allochtonen". Veel commentaren ben ik het op zich mee eens, in mijn opinie moeten religie en staat gescheiden worden. Maar de influx van migranten de laatste jaren hebben we gewoon te danken aan de USA. En dat wordt nooit gezegd. We moeten maar dankbaar zijn voor WW2 maar sinds WW2 zijn die vuile yanks al aan het plunderen. Ze hebben militaire basissen in geloof ik 140 landen en je hebt maar 169 landen geloof ik. Ze hebben hun gebouwen op 911 opgeblazen, de "patriot act" (weer zo'n typische Amerikaanse naam om je zand in de ogen te gooien) in het leven geroepen, Afganisthan, Irak, Syrie, Lybie etc. aangevallen. En de vluchtelingen sturen ze naar ons. Dat is deel van hun beleid. Zelf hebben ze geloof ik 10.000 vluchtelingen uit het midden oosten opgenomen. Ze willen ook geen vluchtelingen uit Zuid Amerika ondanks dat ze daar ook aan het plunderen zijn m.n. Honduras. Dus soms moet je ook zo kijken. De meeste vluchtelingen zijn geen "economische" vluchtelingen maar zijn letterlijk door die yanks uit hun huizen gebombardeerd. In Afrika zijn ze ook aan de gang (Africom). Ik hoop dat die Amerikaanse boevenbende binnenkort eens een toontje lager gaan zingen dank zij ....

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01.

Living Room 468*60