Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    13 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 20:29
    Locatie
    Randstad
    Berichten
    89
    Discussies
    4
    Thanks
    128
    Thanked
    183 in 51 posts

    Standaard Michaela (Roemeense)



    Michaela (Roemeense)
    Leeftijd : 26 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Zoenen, Aftrekken
    Extra info : bril





  2. Onderstaande 5 leden hebben explo bedankt voor deze bijdrage:

    dennisw (25 oktober 2018),hummer ( 9 augustus 2019),Manureva (27 oktober 2018),pret (24 oktober 2018),yylover (24 oktober 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    13 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 20:29
    Locatie
    Randstad
    Berichten
    89
    Discussies
    4
    Thanks
    128
    Thanked
    183 in 51 posts

    Standaard

    Dit knappe en vrolijke brildragende meisje kwam naast me zitten in de bios en kletste er vrolijk op los.
    Na een kwartiertje wilde ze weer vertrekken ... Dat leek me ongewenst dus ik vroeg haar om te blijven
    Ze vertelde nu een jaar ter plaatse te werken. Steeds een paar maanden en dan weer een paar weken naar thuisland Roemenie.
    Na wat knuffelen in de bios een kamertje opgezocht.
    Daar bleek ze een wat ruwe huid (littekens?) onder haar body ter plaatse van haar buik verstopt te hebben.

    Maar niet getreurd ... Ze is een erg lief en aanhankelijk meisje. Geweldige energie en inzet.
    We hebben er een heerlijk half uurtje van gemaakt.

    E.

  4. Onderstaande 3 leden hebben explo bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 januari 2019),Manureva (27 oktober 2018),mentholbear (25 oktober 2018)

  5. #3
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    Vandaag @ 13:00
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    726
    Discussies
    10
    Thanks
    4.515
    Thanked
    1.901 in 658 posts

    Standaard

    Gisteren ook voor een uurtje op de kamer beland met deze leukerd. Lief meisje die goed Engels spreekt en wel weet waar Abraham de mosterd haalt, alleen zo jammer dat ze niet aan tongzoenen doet. Daardoor voor mij herhalingsgevaar niet zo heel groot...
    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

  6. Onderstaande 2 leden hebben Elmo3108 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 januari 2019),Manureva (16 december 2018)

  7. #4
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    Vandaag @ 13:00
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    726
    Discussies
    10
    Thanks
    4.515
    Thanked
    1.901 in 658 posts

    Standaard

    En even geknipt uit mijn algemene club-verslag:

    "Michaela en dan uitspreken als Misjaela, zo stelt ze zich voor, Roemeense uiteraard en na mijn vraag blijkt ze heel goed Engels te spreken. Nice! Een tiental minuten kletsen we over van alles en nog wat en mag ik al een klein beetje op verkenning bij Michaela’s lekkere figuurtje en weet ook al een paar kusjes te stelen. Uiteindelijk komt, heel subtiel de kamervraag en na een korte wandeling en het beklimmen van een paar trappen - ik ben altijd weer verwonderd hoe die meiden op die belachelijke plateauzolen en hoge hakken zonder iets te breken de trap op weten te komen - waarbij ik uitzicht heb op een paar lekkere volle billen komen we op een mooie ruime kamer. Een groot bed, stemmige verlichting, een hele ruime badkamer met douche en ligbad, een ideale plek voor een uitgebreide pannenkoeksessie.
    Terwijl ik de kamer heb staan bewonderen heeft Michaela al snel het bed opgemaakt en zichzelf van haar weinige kleding en high-heels ontdaan. Zo op haar blote voetjes blijkt de dame wel heel petite te zijn, heerlijk. Vlug gaat mijn badjas ook maar uit en staande naast het bed beginnen we lekker te knuffelen en komt mijn kleine jongen tot leven.
    Wat volgt is een niet onverdienstelijk uurtje met de basisdienstverlening. Michaela pijpt met condoom - dat is tenslotte de wet in Duitsland - laat zich gewillig nemen in verschillende standjes, komt uiteindelijk zelf ook nog wel een beetje los als ik haar uitgebreid vinger en doet duidelijk niet aan tongzoenen, ik moet het doen met zuinige kusjes op de mond. Tussen de bedrijven door kletsen we ook nog wat en raak ik onder de indruk van Michaela’s goede Engels, dit is niet echt een dom blondje.
    Uiteindelijk maakt de dame het karwei af “op de hand”. Michaela frist zich nog even op in de badkamer en beneden bij de lockers reken ik met haar af."
    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

  8. Onderstaande 4 leden hebben Elmo3108 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (17 december 2018),fg22 ( 7 januari 2019),Husky (16 december 2018),Manureva (16 december 2018)

  9. #5
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Dame is nog steeds aanwezig in Villa Vanilla

  10. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (30 maart 2019)

  11. #6
    Geregistreerd
    29 maart 2006
    Last Online
    14 april 2021 @ 14:23
    Berichten
    77
    Discussies
    3
    Thanks
    212
    Thanked
    168 in 35 posts

    Standaard

    Inderdaad. Ben gisteren met haar meegegaan voor 1/2 uurtje en verlengd tot 1 uur.
    Geeft goede service en is alert.
    Had haar ook een B2B massage gevraagd. Zij had de nodige olie bij en onze lichamen schoven heerlijk over elkaar.
    Tongzoenen is niet haar ding maar aangezien de rest zeker oké was heb ik daar geen probleem mee.
    Voor in het dagelijkse leven lijkt ze mij een aangename vrouw met een positieve uitstraling en attitude, maar ja de Roemeense taal is niet ons ding

  12. Onderstaande 2 leden hebben man bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (23 april 2019),Sjeufke (23 april 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51.

  FKK Artemis 468*60