Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Daumen hoch Club Elen, Trierweiler, Loli

    vanmiddag Loli bezocht. Ik vond enkel 1 commentaar over haar op Youppie en die was negatief. Maar ik ben een optiek ficker en wilde het wel eens meemaken. Ben zonder termin heengegaan want je weet maar nooit. Meestal klopt het vrij goed in die clubs maar ze liegen ook wel eens over de leeftijd. ==> https://club-elen.de/en/sedcard?gid=13953

    Ze was vrij toen ik aankwam ondanks dat er al 3 autos stonden. Ze kwam binnen echt een hottie. Heel jong nog, 19 klopt volgens mij. Ze lijkt goed op de fotos maar in het echt is ze bloedje mooi. Mooi haar, mooie huid, super schoon, mooie handen en voeten. Ze is echt een natuurschoonheid. Dacht afgaande op de fotos dat ze wat aan de magere kant was voor mijn smaak maar ze was perfect en heeft ook nog een heerlijk kontje.

    Ze kwam in een sexy zwart setje en zwarte high heels zich voorstellen. Na wat vragen over haar service mogelijkheden ging ik als een brave schooljongen achter haar de trap op. Dat was een fantastisch uitzicht. Zoiets heb ik enkel 1 keer eerder meegemaakt in Groningen (zo'n 20 jaar geleden) toen daar een heel mooie Oekrainse werkte die voor mij de trap op liep. Dames eerst, daaraan herkend men toch weer mijn goede opvoeding.

    Ik vond Loli een leuk meisje. Ze werkte goed mee. Liet zich braaf beffen voorover gebogen naar het bed toe. Ze was zo schoon, echt blinkend schoon en het zag er ook allemaal zo perfect uit. In 3 standjes geneukt. Moet wel zeggen dat ze een beetje zo ging liggen dat ik hem er moeilijk helemaal in kon duwen ( voor de volle 2cm ). Maar zo kan je wel langer doorgaan. Op het laatst kwam ze boven op mij en heb ik haar laten werken. Ze had die mooie haren los en die sloegen in mijn gezicht. Vermoeid viel ze op een gegeven moment voorover en toen heb ik haar maar bevrijd.

    Was echt weer een hoogtepunt in mijn carrière. Een echt mooi teenie meisje die ik ook sympathiek vond.

    O ja op 1 van de fotos heeft ze een zweepje. Dat doet ze ook. Kost 200€ per uur ... ik zei dat ik het ook leuk vond meisjes te domineren. Dat kon ik echter wel vergeten.

  2. Onderstaande 6 leden hebben Freddy_K bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 (22 oktober 2018),Kwant (22 oktober 2018),mechelen (22 oktober 2018),mentholbear (29 oktober 2018),pret (22 oktober 2018),Wijze grijze ( 7 november 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    momenteel weer in Pearls => https://club-pearls.de/en/sedcard?gid=13953

    ikzelf wacht even op deze dame => https://club-pearls.de/en/sedcard?gid=10668 vraag is of ze ooit terug komt, ze staat niet geplanned. Ik was deze zomer daar maar ze was bezet en ik was ongeduldig. Schijnt echter volgens de reviews op de Pearls site echt een hottie te zijn.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45.

Freude 468*60