Pagina 7 van 14 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 341
  1. #151
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Misschien bij stamgasten al bekend maar voor wie het nog niet weet en het belangrijke info vindt:

    De volgende dames zijn terug van vakantie:
    Laura
    Domenika
    Victoria
    Carmen
    Crystal
    Simona
    Stacey


    Dus hop hop hop... (vul zelf maar aan )
    Ja ja, maak me maar gek...

    gek.jpg
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  2. #152
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Ik heb nog wel wat digitale aflaten liggen voor een prikkie...
    Vrees dat ik toch wat van die digitale aflaten moet gaan afnemen, hoeveel bitcoins per stuk?
    Ik lag vandaag zo lekker in m'n mandje, kon er niet uitkomen en een onderdompeling in de Pool van Sixsens zat er helaas niet in.
    En dat gaat nog minstens een week duren: Afkick verschijnselen zijn nauwelijks nog te dragen.. Ben nu zelf omeletjes aan het bakken, heb vlaai besteld, veel cola en cappuccino's op mijn terras gedronken en van dames...daar kan ik vrijwel alleen nog maar van dromen!
    En Garde

  3. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    ftchietgraag (11 september 2015),Kwakje (11 september 2015),Lewieke (10 september 2015),licky luke (10 september 2015),Sjeufke (10 september 2015)

  4. #153
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Ruim anderhalve week geleden (met een vrijkaartje van elders) voor het eerst in Sixsens geweest. Het was er (begin van de week) tamelijk rustig, had ik ook wel verwacht, maar erg lekker weer, dus had misschien iets meer aantrekkingskracht van het zwembad op ijsberen verwacht. Toen wist ik eigenlijk nog niet dat het buitengebeuren veel, maar dan ook veel kleiner zou zijn dan ik verwacht had.

    De vriendelijke ontvangst, waarbij de vrijkaart probleemloos geaccepteerd - maar wel netjes gecontroleerd - werd, werd gevolgd door een even vriendelijke rondleiding en vervolgens mezelf maar eens na de reis opgefrist en zelfstandig op verdere verkenning uit. De restanten ontbijt waren niet aan mij besteed, dus maar even met mineraalwater en koffie (verplicht overgegoten in plastic cups om buiten te kunnen consumeren) aan het zwembad verpoosd in afwachting van de vlaaien. Die helaas uitgerekend vandaag door een redelijke appeltaart en een minder cakegebak vervangen bleken. Ach, als het vult, wordt er niet lang over geluld...

    De biosauna was prima, de Finse leek kuren te hebben gezien het voortdurend opdraven van personeel. Later probleemloos kunnen gebruiken, dus als er inderdaad kuren waren, werden deze verholpen. Kennelijk is niet alleen YY voorzien van een stukje ijsbaan in de wellness, heb minstens 2 ijsberen acrobatische toeren uit zien halen om overeind te blijven op het trapje vanuit de jacuzzi... Hierdoor gewaarschuwd zelf dit probleem kunnen vermijden.

    De dames dan... ik kon er niet eentje vinden die me aansprak en voorzag eigenlijk al ongepopt huiswaarts te gaan. Tussendoor gegeten en dat was met de mantel der liefde bedekt als matig te kwalificeren, maar ik denk dat ik de afgelopen jaren alleen minder goed heb gegeten in partytreffs. Friet die nog meelstaafjes leken, matig vlees (beide soorten), de salad-bar was nog het best. Beneden in de bar met een kopje koffie de teleurstelling weggespoeld. Nog even lekker in de zon liggen uitbuiken en naar beneden in een laatste poging een dame van mijn gading te vinden. Die was er niet, maar er ontspon zich een grappig gesprek in het Engels met Roemeense Andrea (niet mijn type, sterker nog, eigenlijk absoluut niet mijn type), waarbij haar volharding in combinatie met steeds verder gaande presales leidden tot de zeer aangename kamer die in haar topic beschreven wordt.

    Uiteindelijk vooral daardoor een geslaagd bezoek aan Sixsens, maar ik ben sneller in Düsseldorf waar ik zo 3 clubs kan opnoemen die ik ook waarschijnlijk eerder weer zou opzoeken als ze op een grotere reisafstand lagen.

  5. Onderstaande 8 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (13 september 2015),ftchietgraag (12 september 2015),Kapitein Knut ( 7 november 2015),Kwakje (11 september 2015),Lewieke (12 september 2015),sofaking (11 september 2015),Wijze grijze (12 september 2015),zeppos58 (12 september 2015)

  6. #154
    Geregistreerd
    4 augustus 2015
    Last Online
    16 juni 2021 @ 21:11
    Berichten
    95
    Discussies
    4
    Thanks
    84
    Thanked
    247 in 68 posts

    Standaard

    Andrea, daar krijg je geen spijt van.
    Maar nu niet allemaal tegelijk

  7. Onderstaande 2 leden hebben Lewieke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (12 september 2015),Sjeufke (12 september 2015)

  8. #155
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Vanaf volgende uitkom kan je in Sixsens niet enkel genieten van een grasweide met vele ligzetels en mooie vrouwen daarop maar hebben ze ook een panoramische buitensauna ingepland (vanwaar je weer van al die mooie vrouwen kan genieten) .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  9. Onderstaande 4 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    ftchietgraag (12 september 2015),Lewieke (14 september 2015),licky luke (13 september 2015),Nedlovefkk (12 september 2015)

  10. #156
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Vanaf volgende uitkom kan je in Sixsens niet enkel genieten van een grasweide met vele ligzetels en mooie vrouwen daarop maar hebben ze ook een panoramische buitensauna ingepland (vanwaar je weer van al die mooie vrouwen kan genieten) .
    Effe met Google Translate gecheckt, maar "uitkom" betekent dus "lente" ?

    Typisch Sixsens: altijd plannen ter verbetering!

    Nog even en we kunnen er misschien ook á la carte eten... maar alles op zijn tijd...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  11. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    ftchietgraag (12 september 2015),Lewieke (14 september 2015)

  12. #157
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Effe met Google Translate gecheckt, maar "uitkom" betekent dus "lente" ?

    Typisch Sixsens: altijd plannen ter verbetering!

    Nog even en we kunnen er misschien ook á la carte eten... maar alles op zijn tijd...
    Misschien liever eerst iets aan de kwaliteit van het eten doen dan de manier waarop het geserveerd wordt?

  13. #158
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Misschien liever eerst iets aan de kwaliteit van het eten doen dan de manier waarop het geserveerd wordt?
    Over het algemeen valt daar toch eigenlijk niet veel over te klagen.
    Zelfs als de vaste kok een dagje vrij heeft, weten de hulpjes er meestal wel wat van te maken.
    Kennelijk een off-day, kan gebeuren, spijtig dat dit jou overkomt tijdens jouw eerste bezoek.
    De goulash is ook niet echt mijn smaak, maar de visjes, pasta's, aardappelkroketjes en kippetjes zijn zo slecht nog niet.
    De bbq was over het algemeen ook prima, maar die ging wel vervelen als je die een paar keer meegemaakt had (laat staan dat je daar als dame alle dagen aanwezig bent).
    Net zoals het eten bij veel clubs niet geweldig is, vind ik dat trouwens bij Sixsens ook niet zo belangrijk. Voor goede menu's ga ik door de week al regelmatig naar gelegenheden die daarvoor bedoeld zijn. En als de kwaliteit dan niet naar behoren is, hebben ze aan mij ook een kwaaie.

    Het verslagje van Wntelt Eefje ging over een maandag of dinsdag als ik het goed begrijp en dat is inderdaad een dag waarop het in de meeste clubs slapjes is. Wat voor mij overigens een reden is om juist op maandag of dinsdag te gaan want ipv 50 zijn er dan misschien 25 dames maar dan nog is er keuze genoeg, wordt er minder gejaagd en is de sfeer extra relaxed (zo ervaar ik dat althans als ik op die dagen naar Sixsens, Van Goch, Babylon, YY of PHG ga).
    Als je ook voor de gezelligheid met andere beren komt, dan kan je beter donderdag t/m zaterdag gaan. Alhoewel het met bardame Denisa ook altijd erg gezellig is op de maandag!
    En Garde

  14. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    ftchietgraag (13 september 2015),Kapitein Knut ( 7 november 2015),Kwakje (13 september 2015),Lewieke (14 september 2015),licky luke (13 september 2015)

  15. #159
    Geregistreerd
    3 september 2015
    Last Online
    20 oktober 2015 @ 18:13
    Berichten
    31
    Discussies
    0
    Thanks
    37
    Thanked
    23 in 10 posts

    Standaard

    Het blijft door mijn hoofd spoken ...
    Vrijdag liep er een oudere blonde (wit blond) dame rond, goed figuur maar wel klein beetje een buikje.
    Ze had wat korter haar.
    Vooral haar betoverende glimlach is me bij gebleven...

    Iemand enig idee wat haar naam is? Of wie dat de kanshebbers zijn?
    Zou er graag eens opzoeken om de kans op teleurstelling te verkleinen.

  16. Onderstaande leden hebben Beertjefick bedankt voor deze bijdrage:

    Lewieke (14 september 2015)

  17. #160
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Als ze zo door je hoofd spookt: ga er gewoon eens voor...
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  18. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (14 september 2015)

  19. #161
    Geregistreerd
    3 september 2015
    Last Online
    20 oktober 2015 @ 18:13
    Berichten
    31
    Discussies
    0
    Thanks
    37
    Thanked
    23 in 10 posts

    Standaard

    Waarom schrijven we dan recensies ...?

    Iemand anders een idee ?

  20. #162
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik zou het niet weten. Ik schrijf nooit recensies.....
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  21. #163
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Ik ben graag in een club als het rustig is.

    Met ijsberen kletsen is leuk als het zo uitkomt, maar ik vermaak me altijd prima met dames, die als het rustig is meer tijd voor een praatje (lijken te) hebben.

    Alleen vielen naast het eten (geloof me, ik ben zelf een geweldige kok, en kom NIET voor het eten naar de clubs, maar om een vergelijking te maken, vond het geroemde a la carte eten in Magnum uiteindelijk ook tegenvallen in vergelijking met Oceans, alleen dit was - en de kok was er - gewoon slecht, elke partytreff doorstaat de vergelijking met glans) ook de dames tegen. En het buitengebeuren. De bardames buiten en beneden kan ik alleen maar lovend over zijn, maar dat mijn espresso's overgegoten dienden te worden naar plastic cups om buiten te kunnen drinken vond ik ook voorzichtig uitgedrukt "eigenaardig"...

  22. #164
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beertjefick Bekijk bericht
    Waarom schrijven we dan recensies ...?

    Iemand anders een idee ?
    Tip van iemand die langer mee loopt. Ga eens een praatje met haar maken en kijk of je een klik hebt. Wil je per se eerst wat recensies lezen vraag gewoon haar naam als je haar toevallig spreekt. Komt ze niet in de buurt gebruik een excuus om dat wel te komen.

    Als ze aan het spoken is dan kun je beter 50 euro kwijt zijn om te weten of ze wel het recht verdient om door je hoofd te spoken, niet Anders lees je straks 3 goede en 2 slechte verhalen en dan? De meeste dames die een indruk op me achterlaten heb ik goede kamers mee dus ben het met KP eens. Gewoon eens proberen.

  23. Onderstaande 5 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    Beertjefick (13 september 2015),Flyerke (13 september 2015),KanariePiet (13 september 2015),Lewieke (14 september 2015),licky luke (14 september 2015)

  24. #165
    Geregistreerd
    31 mei 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 02:50
    Berichten
    75
    Discussies
    1
    Thanks
    241
    Thanked
    36 in 28 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beertjefick Bekijk bericht
    Het blijft door mijn hoofd spoken ...
    Vrijdag liep er een oudere blonde (wit blond) dame rond, goed figuur maar wel klein beetje een buikje.
    Ze had wat korter haar.
    Vooral haar betoverende glimlach is me bij gebleven
    Dat zal suzanne zijn lekker ding
    Laatst gewijzigd door Big30; 13 september 2015 om 21:45 Reden: Kwoot

  25. Onderstaande leden hebben bredeweg bedankt voor deze bijdrage:

    Beertjefick (13 september 2015)

  26. #166
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    maar dat mijn espresso's overgegoten dienden te worden naar plastic cups om buiten te kunnen drinken vond ik ook voorzichtig uitgedrukt "eigenaardig"...
    De reden dat er geen glas en ander breekbaar servies naar buiten meegenomen mag worden, ligt voor de hand op een plaats waar velen blootsvoets kunnen lopen.
    Dat ze de koffie niet meteen in een plastic kopje goten... Dat is inderdaad wel eigenaardig!
    De enige reden die ik daarvoor kan bedenken is het feit dat koffie uit de automaat in de benedenbar te heet is om direct met plastic in aanraking te laten komen. Je proeft dan de plastic, als het bekertje het al vol zou houden.
    Sowieso heb ik dit nog nooit meegemaakt, ik neem mijn cq onze cappuccino's altijd gewoon mee naar boven, maar wellicht wordt daar sinds kort wat meer op gelet.
    En Garde

  27. #167
    Geregistreerd
    3 september 2015
    Last Online
    20 oktober 2015 @ 18:13
    Berichten
    31
    Discussies
    0
    Thanks
    37
    Thanked
    23 in 10 posts

    Standaard

    Bedankt voor de info, het zou echter over Anna Maria gaan ...
    Goede presales en bij de sleutel valt het blijkbaar stil.
    Die 50 geef ik dan wel aan Crystal ...

  28. Onderstaande leden hebben Beertjefick bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (14 september 2015)

  29. #168
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Als je ook voor de gezelligheid met andere beren komt, dan kan je beter donderdag t/m zaterdag gaan. Alhoewel het met bardame Denisa ook altijd erg gezellig is op de maandag!

    Ik meen eens begrepen te hebben dat bardame Denisa alleen maar in het weekend komt. Door de week schijnt ze te studeren. Maar misschien was dat in de vakantie anders. Is overigens wel altijd lachen met haar.

  30. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (14 september 2015)

  31. #169
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Als je ook voor de gezelligheid met andere beren komt, dan kan je beter donderdag t/m zaterdag gaan. Alhoewel het met bardame Denisa ook altijd erg gezellig is op de maandag!

    Ik meen eens begrepen te hebben dat bardame Denisa alleen maar in het weekend komt. Door de week schijnt ze te studeren. Maar misschien was dat in de vakantie anders. Is overigens wel altijd lachen met haar.
    Ik dacht ook meteen aan haar, ze heeft iets in haar ogen dat je een wauauauaw gevoel geeft, ook de pre sales ziijn dik in orde, mlaar op de kamer was ze een dikke flop.
    50 aan Crystal, als je daarmee toekomt, net als met Victoria heb je na waarschijnlijk na 30 minuten geen zin om het al af te trappen.
    het verschil met Anna Maria is hemelsgroot......
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  32. Onderstaande leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    Beertjefick (14 september 2015)

  33. #170
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Vrijdag samen met SF dit huis van verderf nog eens bezocht, het was geleden van 31 augustus, veel te lang dus.
    Aangekomen rond 12:30 en meteen ontbijtje met spiegelei genoten (voor de nieuwelingen een eitje kan je gewoon bestellen in de keuken).

    Na een stevig middagmaal (al noemen ze dat in clubs een ontbijt) een wandeling gedaan en even de douche in gedoken.

    Victoria tegen het lijf gelopen en lekker met haar gaan kameren voor een dik uur, ze was weer heerlijk.

    Nadien wat aan het zwembad gehangen, en ondanks het rustig bleef in de zaak, bleken er toch meer dan 40 vrouwen aanwezig, waarschijnlijk zelfs een 50 tal.

    Ook Crystal dwarrelde rond in het huis, dus ze stond op het lijstje, mar doordat ze druk was bezet zou het later op de avond een 2de keer Victoria worden, een sessie van 90 munten dan wel.

    Beide meiden zijn meestal druk bezet, en moeilijk te boeken, voor Crytal gold deze regel vrijdag wel, Victoria zat regelmatig werkloos in de bar, dat zijn we niet gewoon.
    Waarschijnlijk waren een aantal vaste klanten niet aanwezig vrijdag, daar heb ik handig gebruik van gemaakt.

    Er waren trouwen opvallend weinig Ijsberen voor een vrijdag, en zij die er waren keken dan nog voetbal, of toch een flink aantal.

    Het avond eten was dik OK, Gebakken scholletjes (pladijs voor ons Vlamingen) en gebraden kip broccoli en koude groeten sla tomaat komkommer… zonde mayo, eindelijk, er staat dressing en mayo apart dan maak je uw slaatje net zo vettig als je zelf wil, een goede zaak.

    Wie snel was kon ook van de lasagne en tiramisu genieten, maar deze was wel snel “uitverkocht”

    Bij het eten werd een eerlijke aardappelgratin geserveerd, echt lekker.

    Vanaf 23:00 a23:30 waande ik me in de bar bijna in YY, de muziek stond namelijk loeihard, dan zijn we in dit huis niet gewend, een echte afknapper, het werd zelf moeilijk om een drankje te bestellen, de bardames hoorde je nauwelijks.
    Hopelijk was dat een tijdelijk fenomeen!!

    Dan mar op het terras gaan zitten, waar 2 andere ijsberen ook over de loeiharde muziek hun ongenoegen aan het spuien waren, eentje merkte op dat het steeds zo was bij deze DJ, hieruit maak ik op de ze in Sixsens meer dan een DJ hebben.

    Wat ik weet is dat het op 31 augustus zeker niet zo luid was.

    Bon regeltje van kritiek maar voor de rest was alles dik OK.

    En de kans bestaat dat ik nu donderdag nog eens een blits bezoek aan het huis breng.

    Vrijdgag moe maar voldaan de zaak verlaten om 01:10, ja vrijdag was inderdaad een foute mededeling het was inderdaad al zaterdag.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  34. Onderstaande 10 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    Beertjefick (14 september 2015),Eddy_V (14 september 2015),Flyerke (14 september 2015),ftchietgraag (14 september 2015),Kwakje (16 september 2015),Lewieke (14 september 2015),licky luke (14 september 2015),Nedlovefkk (14 september 2015),radar73 (23 september 2015),salitos (14 september 2015)

  35. #171
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Ik dacht ook meteen aan haar, ze heeft iets in haar ogen dat je een wauauauaw gevoel geeft, ook de pre sales ziijn dik in orde, mlaar op de kamer was ze een dikke flop.
    50 aan Crystal, als je daarmee toekomt, net als met Victoria heb je na waarschijnlijk na 30 minuten geen zin om het al af te trappen.
    het verschil met Anna Maria is hemelsgroot......
    .......over wie gaat dit nu Kapitein?? Denisa staat toch alleen maar achter de bar als bardame?
    Helaas...
    Laatst gewijzigd door Eddy_V; 14 september 2015 om 12:07
    En Garde

  36. #172
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beertjefick Bekijk bericht
    Bedankt voor de info, het zou echter over Anna Maria gaan ...
    Goede presales en bij de sleutel valt het blijkbaar stil.
    Die 50 geef ik dan wel aan Crystal ...
    Oeps ikke fout wou eigenlijk op dit bericht reageren, reactie was vanop GSM en met mijn dikke vingers, op verkeerde berichtje geklikt.
    Ik doelde dat je dus met Anna Maria geen ballen kan aanvangn op de kamer, dat ze met haar lach en tintelende ogen en goede pre sales wel mee lokt maar dat ze op de kamer geen moer waard is. jammer, beter 50 investereninCrystal, als is de kans reëel dat je met 50 niet toekomt.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  37. Onderstaande 3 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    Beertjefick (14 september 2015),Eddy_V (14 september 2015),licky luke (14 september 2015)

  38. #173
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Vanaf 23:00 a23:30 waande ik me in de bar bijna in YY, de muziek stond namelijk loeihard, dan zijn we in dit huis niet gewend, een echte afknapper, het werd zelf moeilijk om een drankje te bestellen, de bardames hoorde je nauwelijks.
    Hopelijk was dat een tijdelijk fenomeen!!

    Dan mar op het terras gaan zitten, waar 2 andere ijsberen ook over de loeiharde muziek hun ongenoegen aan het spuien waren, eentje merkte op dat het steeds zo was bij deze DJ, hieruit maak ik op de ze in Sixsens meer dan een DJ hebben.
    Nog 2 andere ijsberen klaagden ook over de muziek en waren pas later op de avond, omstreeks half acht, toegekomen. Het was hun eerste keer. Ze zouden nooit meer terugkomen. Ik zei hen nog dat ik het zo verschrikkelijk nog nooit had meegemaakt en het de DJ was die zijn zinnetje deed maar daar hadden ze geen oren naar. Begrijpelijk overigens. Ik dacht dat het aan het management was om te bepalen hoe de uitstraling moet zijn van een club en niet aan de bardames en de DJ. Het zou volgens een dame zelfs alleen maar zo'n oorverdovend lawaai zijn (érger dan in YY en de boxen konden het niet eens aan, schel, slecht geluid nog ook) als het de bewuste DJ van afgelopen vrijdag is. De twee mannen die ik sprak, begrijp ik wel. Je betaalt € 55 en moet na enkele uren je al terugtrekken uit oorverdovend lawaai.

    Voor mij is het een reden om af te wachten wat ik hierover nog kom te lezen en laat de club links liggen voorlopig. Ook in YY kom ik niet graag, net vanwege de loeiharde muziek. Geef mij maar een normaal volume voor een vrijdagavond met happy erotisch dansende Roemeense dames. Dat was nu ook niet meer het geval. De zaak lag als het ware plat van (drank en muziek?) .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  39. Onderstaande 4 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (16 september 2015),Lewieke (14 september 2015),licky luke (14 september 2015),Nedlovefkk (14 september 2015)

  40. #174
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Voor de tweede week op rij bracht ik de zondag in SS door, echter ditmaal zonder praatgrage (tijdelijk) impotente Belg, maar hopelijk wederom met Victoria. Netjes rond 1 uur voor de deur en na betaling en ontbijt een rondje door de tent gemaakt. In eerste instantie nog geen interessante dames aanwezig, maar het eerste uurtje is in de meeste clubs een kwestie van op gang komen. Boven zittend in de bar werd ik opeens enthousiast begroet door een mooie dame, die riep dat ze me nog kende. In eerste instantie wist ik het even niet, maar na een minuutje kwam het weer boven, het was Lolita.
    Lolita...het is misschien wel de mooiste van de club, was haar service in de kamer maar evenredig aan haar praatje en looks, ik zou letterlijk aan haar voeten liggen. Helaas kan ik me haar service nog goed herinneren, dus ondanks haar verleidingen zat een kamergang er niet in. Terwijl ik met Lolita zat te praten wierp Victoria ook een blik naar binnen, na kort oogcontact was het dus zaak om het gesprek met Lolita af te ronden en op zoek te gaan naar Victoria.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ia-(Bulgaarse)
    We liepen elkaar tegen het lijf in de bar waar ze een sigaretje ging roken, ze vroeg me haar gezelschap te houden en nadat ons praatje uitmonde in wat voorzichtige vunzigheden in bar besloot Victoria dat ze een sleutel ging halen. Het werd niet gevraagd, het werd me mede gedeeld
    Wat volgde was een herhaling van de eerste keer, maar dan nog iets beter. Sjah, wat kan ik er over zeggen, voor mij wordt het niet heel veel beter dan zoals het met Victoria is in de kamer, haar houding en service sluiten zo goed aan bij wat ik zoek en fijn vind. Het was wederom een subliem uurtje, het zal ongetwijfeld niet het laatste geweest zijn.

    Het was deze zondag qua beren zelfs nog iets rustiger dan een week geleden, qua dames daarentegen was het iets drukker, ik mistte volgens mij Julia en Carmen, maar nu waren Crystal en Lolita er bijvoorbeeld wel. Wel had ik het idee dat meerder dames eerder in de dag al naar huis gingen in verband met het gebrek aan heren. Verder is er niet zo veel te melden over de dag, het was rustig, door de opkomst was het eten ook wat minder uitgebreid had ik het idee. Enigszins irritant was dat toen ik een dutje wilde doen in de Oriëntaalse ruimte er een vadsige blonde Roemeense bovenop me dook omdat ze ook wilde slapen. Die ene keer dat je geen gezelschap wilt.....

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ka-(Bulgaarse)
    Later op de dag was ik zoek naar een tweede kamergang en liep ik Domenica tegen het lijf. Optisch wel m'n type en ook het praatje/contact in de bar was wel aardig. Wat ik later besefte, eigenlijk begint ze in de bar al met een voorprogramma. Na een beetje knuffelen en zoenen verhuizen we naar een kamer om eens wat uitgebreider kennis te maken. De kamer was niet slecht, maar ook niet erg bijzonder, voortbordurend op het voorprogramma draait ze ook in de kamer een min of meer vast programma af. Alles zit wel in het pakket, maar er zit weinig spontaniteit in. Natuurlijk is de klik en service bij iedereen verschillend, maar ik vond het na een half uurtje wel genoeg en stelde voor er een punt achter te zetten.

    Terug in de bar even samen met Victoria wat gegeten en toen in de bar nog wat gedronken. Na het eten geprobeerd een dutje te doen en daarna nog even op zoek naar een mogelijke derde en afsluitende kamergang. Ik raakte in gesprek met de Duitse Ella (?). Mooi meisje, neuspiercing, ik gok C-cup. Tenminste, gesprek, ik kreeg voornamelijk één-woord antwoorden, of geen antwoord. Nu ben ik best bereid om een beetje energie in een gesprek te steken, maar als ik moeite moet doen om drie woorden uit een meisje te krijgen ga ik wel in een normale discotheek of kroeg tegen een omhoog gevallen doos praten. Op dat moment zag ik alleen een herhaling met Victoria zitten maar die vertrok naar de kamer met een andere gelukkige beer. Kortom, goed 9 uur besloot ik de badjas aan de wilgen te hangen en aan de lange rit terug naar huis te beginnen.

    Eigenlijk leek de zondag weer heel veel op de voorgaande zondag, maar ik moet zeggen dat het zonder (tijdelijk) impotente veelpratende belg toch iets minder gezellig was. Deze maand denk ik niet nog eens in SS te komen, maar volgende maand mag ik een maandje niet autorijden in Duitsland, lijkt me een prima reden om SS nog eens te bezoeken , wellicht eens op zaterdag als het wat drukker is.

  41. Onderstaande 13 leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (15 september 2015),Ace2 (22 september 2015),biged (27 september 2015),Bosco (27 september 2015),Eddy_V (15 september 2015),ftchietgraag (21 september 2015),gignnl (27 september 2015),licky luke (15 september 2015),Nedlovefkk (14 september 2015),Ryuhayabusa (15 september 2015),Sphinx (22 september 2015),VAZKOR (22 september 2015),Wijze grijze (14 september 2015)

  42. #175
    Geregistreerd
    24 januari 2013
    Last Online
    12 juni 2023 @ 17:58
    Berichten
    75
    Discussies
    1
    Thanks
    113
    Thanked
    21 in 13 posts

    Standaard

    I usually go to Sixsens on Tuesdays but I have the opportunity to go on a Thursday this time instead of a Tuesday. I find it very relaxed on Tuesdays with good girl:guy ratio. My question is are there a lot more girls on a Thursday than a Tuesday? Is it still relaxed or too many men on Thursday? Thank you. I will report back.

  43. Onderstaande leden hebben Banana Boi bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (15 september 2015)

 

 
Pagina 7 van 14 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60