Pagina 5 van 14 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 341
  1. #101
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Berichten
    5.062
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.582 in 2.509 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Beide clubs hebben ook hun eigen gevaren. In YY is dat de gladheid van de vloer in de natte gedeelten. In SS de trapjes in de donkere bar. Als je achter je hartedief naar haar wiebelkont loopt te kijken zie je die trapjes namelijk niet, en zo ben ik verschillende keren op een haar na niet op mijn gezicht gevallen of net geen enkel gebroken omdat ik van die tree stortte.
    In de Kino van SS zijn ook zulke trapjes/afstapjes, ben er 1 keer bijna op mijn snufferd gevallen, de aanwezige dames proestten het uit...

    Overigens mijn voorkeur gaat ook nipt uit naar YY.

  2. Onderstaande 2 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking (28 augustus 2015),The Pussyhunter (19 augustus 2018)

  3. #102
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    13 april 2024 @ 00:21
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Mijn voorkeur gaat uit naar SS om volgende redenen.

    Personeel en uitbater(s) van SS zijn veel en veel vriendelijker.

    De kans om in YY een slechte tot zeer slechte service te krijgen is veel groter dan inSS, om het anders te stellen in YY heb ik zelden een goede service gehad, in SS zelden een slechte. en uiteindelijk is dat toch wel belangrijk, om alle duidelijkheid langer dan 60 min ga ik zelden op kamer.

    YY is kampioen in het veranderen van hun regels, in SS was dat heel in het begin ook zo, leergeld zeker, in YY veranderen ze hun regels nog steeds.

    Bijna geen gekleurde medemensen die druk doen, hun niet douchen voor de whirlpool en in lange zwembroek rondlopen en verder druk doen alsof de zak van hen is. In YY wemelt het vaak van die gasten, vooral in het WE 's avonds.

    Verder heeft iedere club zijn pro's en contra's en ieder kiest waar hij zich goed voelt, elke zaak heeft bij mij een kans, zelfs twee en drie soms vier. Dan kom ik of terug of zien ze me een hele tijd niet meer, na een paar jaar krijgen ze weer een kans of 2.

    En voor mij is SS net iets korter dan YY.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  4. Onderstaande 10 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    Befke ( 6 september 2015),DonnieBrasco (28 augustus 2015),Eddy_V (28 augustus 2015),Flyerke (28 augustus 2015),ftchietgraag (31 augustus 2015),licky luke ( 1 september 2015),Nedlovefkk (28 augustus 2015),PC69 (29 augustus 2015),seksenfun (28 augustus 2015),sofaking (28 augustus 2015)

  5. #103
    Geregistreerd
    7 april 2013
    Last Online
    29 maart 2023 @ 12:53
    Berichten
    148
    Discussies
    7
    Thanks
    30
    Thanked
    73 in 44 posts

    Standaard

    Wie weet hoe het aktuele aanbod aan Latinas is in SS? Laatste keer trof ik Cindy en Daniella. Zijn Paloma en Sarah al terug van vakantie?

  6. #104
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Lächeln Waar is Paloma ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frank-de Bekijk bericht
    Wie weet hoe het aktuele aanbod aan Latinas is in SS? Laatste keer trof ik Cindy en Daniella. Zijn Paloma en Sarah al terug van vakantie?
    Paloma is al ruim een maand weg.
    In mei heeft ze mij vertelt dat ze in augustus of september definitief terugkeerde naar Lissabon om daar een kapperszaak te beginnen.
    Kan dus zijn dat je naar Lissabon moet gaan om haar te treffen waarbij je letterlijk geknipt en geschoren kunt worden door deze heerlijke en goedgehumeurde meid.
    Maar kan net zo goed zijn dat ze volgende week weer present is. Even afwachten dus

  7. #105
    Geregistreerd
    24 mei 2007
    Last Online
    13 november 2018 @ 07:14
    Berichten
    70
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    124 in 33 posts

    Standaard

    Gisteren heb ik weer een heerlijke dag gehad in SS. Het was wel rustig met de dames misschien nog vanwege de vakantie periode. Gelukkig kwamen toch nog twee van mijn favoriete girls. Allereerst eind van de middag Diana en 's-avonds was ook nog Ruby gekomen. Diana heeft nu korter haar waar ze niet zo blij mee was. Dat was niet helemaal goed gegaan bij de kapper. Maar de kamergang met haar was heel goed. Ook met Ruby was het goed en ze zag er heel goed uit met haar lange blonde haren en mooi gebruind lichaam.

    Kortom ik heb me weer goed geamuseerd.

  8. Onderstaande 6 leden hebben ronny07 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (29 augustus 2015),Flyerke (29 augustus 2015),ftchietgraag (31 augustus 2015),Kwakje (29 augustus 2015),licky luke ( 1 september 2015),zeppos58 (29 augustus 2015)

  9. #106
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 15:07
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.155
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard Sixsens 28 08

    Gisteren weer naar ss geweest en in de bijna 3 jaar dat ik er kom was dit een van de mindere
    ervaringen die ik heb meegemaakt,maar wel met een mooie afsluiter.
    Mijn eerste kamergang was met ene Carmen niet de Carmen die hier al zoveel goede recenties
    heeft(roemeense) deze Carmen zou roemeens spaans zijn heeft een krullebol ziet er wel goed uit
    maar op de kamer was het een afwerkster,herhaling gevaar 0,00000 .
    Later en nu komt het, had ik Betty op het oog ze had al eens komen polsen als ik juist aangekomen was
    en daar er veel van mijn favorietjes met verlof zijn toch maar de stap gezet voor iets new
    Ze zat op het overdekt terras na wat gezever ingestemd met de kamervraag.
    Aan de theke aangekomen wacht ik even zoals gewoonlijk tot Meggy de thekevrouw van dienst
    vraagt om bij haar te komen om mijn bandje te scannen, ik vraag is dit nieuw? ze zegt nee je
    hebt toch een kamer met jaccuzi gevraagd, ik zeg dat ik dit niet gevraagd heb,en dat ik een
    gewone kamer wilde, die Betty besteld gewoon een kamer die meer kost zonder dit aan de klant
    te vragen, en dan moet je ook een uur blijven NIET MET FLYERKE!!!!!!!!!
    Ik heb dan met die Betty een gewone kamer gekregen wat al bij al maar pover was want na 20 minuten
    was het al gedaan, madam vroeg ook nog fooi van 10 euro voor haar taxi
    (Haar moeder lag ook in het ziekenhuis) Ik heb haar bij de lockers eens goed op haar plaats gezet!!
    Het was ondertussen bijna etenstijd dus naar naar boven en een lekkere maaltijd genoten,zalm met
    patatjes of kip het eten was weer dik in orde, daarna naar de bar waar ik begon te denken of ik het
    zou afbollen of niet na 2 teleurstellende ervaringen,,,,,, dan spotte ik Sofie en haar vriendin en ik wist
    dat er nog een goeie afsluiter zou komen en zo geschiede het ook Sofie kwam goeiedag zeggen en ik had
    het dit keer op haar blonde vriendin gemunt,ik twijfel over haar naam Ruby denk ik , het was gewoon
    een mooie afsluiter,aangename babbel goeie sexs en en de dame keek niet op de klok en zal mij zeker
    terugzien ook mooi sofieke
    daarna mijn mijn bandje ingeleverd,en nog het voorval besproken met meggy ,spijtig dat Beate er niet
    was,ik heb dus weer iets bijgeleerd voor de rest over ss niks dan lof qua personeel enz
    Grts F

  10. Onderstaande 17 leden hebben Flyerke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (30 augustus 2015),biged (30 augustus 2015),Cat (30 augustus 2015),christiano (31 augustus 2015),Eddy_V (29 augustus 2015),ftchietgraag (31 augustus 2015),KanariePiet (29 augustus 2015),Kwakje (29 augustus 2015),Lewieke (31 augustus 2015),licky luke ( 1 september 2015),Nedlovefkk (29 augustus 2015),PC69 (31 augustus 2015),pipette (30 augustus 2015),Sjeng1960 (30 augustus 2015),Snor (30 augustus 2015),sofaking (29 augustus 2015),Sparky (30 augustus 2015)

  11. #107
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Ik was afgelopen vrijdag bij Six. Het viel inderdaad behoorlijk tegen. Weinig vrouwen overdag, in de avonduren iets meer.
    Het eten viel ook tegen. Ben ik niet gewend. Jammer.... Hopelijk komen er gauw meer vrouwen anders kunnen klanten wegblijven.
    En Flyerke; laat je niet afzetten.

  12. Onderstaande 4 leden hebben christiano bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 1 september 2015),Flyerke (31 augustus 2015),Lewieke (31 augustus 2015),PC69 (31 augustus 2015)

  13. #108
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ter info: vanaf het komende weekend opent Sixsens op zondag terug om 13u. Op zaterdag blijft het openingsuur 11u.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  14. Onderstaande 7 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 1 september 2015),Mr Bluenose ( 1 september 2015),Rudiw ( 3 september 2015),Ryuhayabusa ( 2 september 2015),seksenfun ( 1 september 2015),SeX++ ( 1 september 2015),Sjeufke ( 1 september 2015)

  15. #109
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Ter info: vanaf het komende weekend opent Sixsens op zondag terug om 13u. Op zaterdag blijft het openingsuur 11u.
    Ah, heeft Six Sense dan haar openingsuur aangepast de zaterdag in de niet-zomer periode? Vroeger was het om 13h de zaterdag he?

  16. #110
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:31
    Berichten
    6.137
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.372 in 1.838 posts

    Standaard

    op de syt staan in ieder geval de openings tijden die big30 na boven haal mischien kan hij even bellen met sixsens

  17. #111
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Uitbater zelf heeft mij meegedeeld dat Sixsens op zaterdagen om 11u open zal zijn.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  18. #112
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.627
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.252 in 5.173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Uitbater zelf heeft mij meegedeeld dat Sixsens op zaterdagen om 11u open zal zijn.
    Klopt! Op de site staat het onder NL wel correct maar kijk je onder Engels dan niet.

    Maandag - donderdag 11.00 tot 01.00 uur
    Vrijdag en zaterdag van 11.00 uur tot 03.00 uur
    Zondag van 13.00 tot 01.00 uur


    Om verwarring te voorkomen heb ik mijn berichtje maar weggehaald!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #113
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:31
    Berichten
    6.137
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.372 in 1.838 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Klopt! Op de site staat het onder NL wel correct maar kijk je onder Engels dan niet.

    Maandag - donderdag 11.00 tot 01.00 uur
    Vrijdag en zaterdag van 11.00 uur tot 03.00 uur
    Zondag van 13.00 tot 01.00 uur


    Om verwarring te voorkomen heb ik mijn berichtje maar weggehaald!
    HET WAS INDERDAAD VERWAREND DANK U

  20. #114
    Geregistreerd
    3 september 2015
    Last Online
    20 oktober 2015 @ 18:13
    Berichten
    31
    Discussies
    0
    Thanks
    37
    Thanked
    23 in 10 posts

    Standaard

    Ik probeer mijn weg wat te vinden tss de verschillende clubs...
    Klopt het dat er in deze club redelijk veel verschillende nationaliteiten aanwezig zijn?
    Afwisseling van spijs doet eten ��

  21. #115
    Geregistreerd
    3 september 2015
    Last Online
    20 oktober 2015 @ 18:13
    Berichten
    31
    Discussies
    0
    Thanks
    37
    Thanked
    23 in 10 posts

    Standaard

    Ik heb nog wat zitten lezen over deze club... Blijkbaar zijn de vrouwen nogal opdringerig ... Zijn er ook plekjes waar ze je met rust laten of is het een constante bestoking door de meisjes.... Heb eigenlijk ook graag dat relax time...

  22. #116
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beertjefick Bekijk bericht
    Blijkbaar zijn de vrouwen nogal opdringerig ... Zijn er ook plekjes waar ze je met rust laten of is het een constante bestoking door de meisjes....
    Alle dames opdringerig is absolute onzin. De meeste dames laten je met rust en zal je zelf op moeten zoeken of activeren met een lach, knipoog of wat meer in de trukendoos zit. Een aantal komt eens langs en als je geen interesse hebt, lopen ze verder. Enkele dames kan je opdringerig noemen. Wil je echt geen last, dan ga je op het overdekte terras zitten.

  23. #117
    Geregistreerd
    3 september 2015
    Last Online
    20 oktober 2015 @ 18:13
    Berichten
    31
    Discussies
    0
    Thanks
    37
    Thanked
    23 in 10 posts

    Standaard

    Bedankt voor jouw reactie!

    Ook enig idee over de aanwezige nationaliteiten? Ik zou het leuk vinden moest er wat afwisseling zijn :-)

  24. #118
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 17:24
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.675
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.387 in 6.026 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beertjefick Bekijk bericht
    Bedankt voor jouw reactie!

    Ook enig idee over de aanwezige nationaliteiten? Ik zou het leuk vinden moest er wat afwisseling zijn :-)
    Bij benadering zal het ongeveer zo verdeeld zijn:
    Bulgaarse: 40%
    Roemeense: 30% (overigens weinig echte Roma meisjes zoals in Goch)
    Poolse: 10%
    Latina's: 10%
    Overig: 10% (waaronder 1 Vlaamse, 1 Tsjechische, bij uitzondering eens een Duitse, een Turkse (of zich voor Turkse voordoende Bulgaarse) en overige Oostblok dames uit bijvoorbeeld Macedonië of de Baltische staten).

    In tegenstelling tot de dames, komen de heren bijna allemaal uit Nederland, België, Duitsland en Frankrijk...
    Met andere woorden: de taalbarrière wordt regelmatig overbrugd d.m.v lichaamstaal!
    En Garde

  25. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Beertjefick ( 4 september 2015),biged ( 4 september 2015),Flyerke ( 4 september 2015)

  26. #119
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    13 april 2024 @ 00:21
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beertjefick Bekijk bericht
    Bedankt voor jouw reactie!

    Ook enig idee over de aanwezige nationaliteiten? Ik zou het leuk vinden moest er wat afwisseling zijn :-)
    Een goede raad, ga, als het mogelijk is, samen met een doorwinterde ijsbeer naar een club als het je eerste keer is.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  27. Onderstaande 2 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    Beertjefick ( 9 september 2015),Flyerke ( 4 september 2015)

  28. #120
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Alle dames opdringerig is absolute onzin. De meeste dames laten je met rust en zal je zelf op moeten zoeken of activeren met een lach, knipoog of wat meer in de trukendoos zit. Een aantal komt eens langs en als je geen interesse hebt, lopen ze verder. Enkele dames kan je opdringerig noemen. Wil je echt geen last, dan ga je op het overdekte terras zitten.

    Helemaal mee eens!

    Oh ja, wil je ECHT geen last, blijf dan thuis... (of ga op café als je vrouw ja thuis lastig valt...)
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  29. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke ( 4 september 2015)

  30. #121
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Zaterdag 29 augustus 2015

    Vorige week zaterdag naar SS gereden, zonder de carpoolbeertjes.
    Vervolg op het bezoek van 4 weken eerder, op zaterdag 1 augustus.

    Veel rustiger als 4 weken geleden, minder beren en dames. Schat 's middags ruim 20 dames en 's avonds zo'n 30.
    Het verschil zat 'm voornamelijk in het Bulgaarse klasje; afgereisd naar huis, dat zijn al gauw zo'n 8 dames minder.
    's Middags kwam Emma aan tafel zitten, vertelde dat ze weinig te doen had. Dat gold trouwens voor alle dames.

    Er waren redenen voor de rustige middag; alle stretchers bij het zwembad bezet met zonnende beertjes, HM ook.
    Heb nog een paar keer gezwommen, want je weet maar nooit, of er nog een warm weekend komt. Voorlopig niet.
    's Middags 16 studenten binnen, van het Corps in Maastricht. Hun Dispuut had het bedacht in de introductieweek.
    Resultaat: ballerige jongemannen, veel bier en babbels, ook gespetter in het zwembad, maar geen kamergang....

    De dames zagen het aan, zijn toch al niet zo dol op jonge beertjes en wisten; de middag gaat 'm niet worden

    Aan het einde van de middag werd het bewolkt en koeler, toen verkast naar de buitenlounge en zitten spotten.
    Had eerder al een slanke brunette zien zitten, de enige met een zomerjurkje dat op een terras in de stad kan.
    Symathieke MILF met lang haar, beantwoordde oogcontact met mooie glimlach, zo kwam ze naast me zitten.
    Voorgesteld: Sacha, 33, Servisch, eigenlijk Montenegrijns, spreekt goed Engels, inmiddels 9 maanden in SS.

    Geanimeerd gesprek over de bezienswaardigheden in Montenegro, en dat men daar ook de Euro gebruikt.
    Samen geconstateerd dat het een erg rustige middag was, niet zoals eerdere drukkere zaterdagen in SS.
    Sacha vertelde haar reisplannen, wilde na het weekend even terug naar Montenegro, kort familiebezoek.
    Ze vroeg of HM wilde helpen met haar reisplan, ze was deze rustige dag nog niet op de kamer geweest.

    Sacha's vraag positief beantwoord, na lange en zachte tongzoenen op de bank in de buitenlounge.
    Tja, zodoende een steeds groter wordende klik, ook onder de badjas, dus samen naar de kamer.
    Prima uur: langdurig tongzoenen, afgewisseld wederzijds oraal. Lang, diep en nat PZC, heel goed.
    Sacha doet ook FT, maar niet aan toegekomen. Voortijds al tussen handjes en borstjes gefinisht.

    Zal later een paspoortje aanmaken, zie nog geen draadje van Sacha, wat ze wel verdient

    Genoten van het avondeten:
    Aardappelkroketjes, gemengde groente, kipfilet, fricandeau en biefsteak, om te zuigen !

    Daarna naar de bar verkast, veelal jongere Roemeense brunettes en blondines.
    Van hen kwam er een bij HM op schoot zitten; slank, groter, halflang zwart haar.
    Voorgesteld: Miruna, 22, hoge stripperheels met zwarte bandjes om haar benen.
    Ben eigenlijk niet van de jongere dames, toch overtuigd door kontje en borstjes.

    Service op de kamer: voorzichtig tongzoenen, goed maar te kort PZC, veel beter intiem.
    Miruna heeft veel potentie, als ze voluit zou tongzoenen en langere blowjobs zou doen.
    Maar een 22-jarige met de service van een 32-jarige, die zijn er niet veel, zoals bekend.
    Desondanks een behoorlijke sessie met Miruna, zelfs met redelijk herhalingsgevaar

    De avond besloten met Jessie, een oude bekende uit YY, 's ochtends al begroet bij het ontbijt.
    Wilde nog 'ns lekker tongzoenen, massage en langdurig goede PZC hebben. Voila Jessie !
    Vooraf haalde ze drankjes en pizza's, samen gegeten in de buitenlounge, ook dat is Jessie.

    Hierna was het welletjes en ook al behoorlijk laat, gezien de lange thuisreis.
    Heb me wederom uitstekend vermaakt in SS, zal wel weer vervolg krijgen
    Laatst gewijzigd door Hollandmale; 6 september 2015 om 13:49 Reden: Aanvullende informatie
    Founding Member

  31. Onderstaande 15 leden hebben Hollandmale bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 7 september 2015),Ace2 ( 7 september 2015),Eddy_V ( 6 september 2015),ftchietgraag ( 7 september 2015),Johnny99 ( 7 september 2015),Kwakje ( 7 september 2015),licky luke ( 6 september 2015),mechelen ( 8 september 2015),Nedlovefkk ( 6 september 2015),Rudiw ( 6 september 2015),seksenfun ( 6 september 2015),Snor ( 6 september 2015),sofaking ( 6 september 2015),Willem2 ( 6 september 2015),zeppos58 ( 6 september 2015)

  32. #122
    Geregistreerd
    8 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 19:31
    Berichten
    327
    Discussies
    5
    Thanks
    3.460
    Thanked
    258 in 128 posts

    Standaard

    @Kanariepiet: zijn Lisa en Nikita aanwezig? Fijne clubdag!

  33. #123
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 17:24
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.675
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.387 in 6.026 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toetebel Bekijk bericht
    @Kanariepiet: zijn Lisa en Nikita aanwezig? Fijne clubdag!
    Nikita zal er op z'n vroegst donderdag middag weer zijn.
    En met de goede weersverwachting zal ik donderdag misschien ook weer eens in het zwembad van Sixsens gaan dobberen
    En Garde

  34. #124
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    13 april 2024 @ 00:21
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    de kans is vrij groot dat ik nu vrijdag, di huis met een bezoekje ga vereren, of Lana en Victoria al terug zijn denk ik niet dus.... tijd om andere geiltjes te leren kennen +
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  35. #125
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    de kans is vrij groot dat ik nu vrijdag, di huis met een bezoekje ga vereren, of Lana en Victoria al terug zijn denk ik niet dus.... tijd om andere geiltjes te leren kennen +
    Wees gerust, Victoria is net weer terug...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  36. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    zeppos58 ( 7 september 2015)

 

 
Pagina 5 van 14 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.

  Living Room 468*60