Pagina 4 van 14 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 341
  1. #76
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ryuhayabusa Bekijk bericht
    Best wel opmerkelijk, ik kom nu al bijna 1,5 jaar bijna wekelijks in de Six Sense en behalve Eddy_V, Salitos en Seksenfun heb ik nog nog nooit iemand van de actieve forumleden hier ontmoet! En nogthans maak ik geregeld praatjes met andere ijsberen aan de bar of in het welness gedeelte.

    Six Sense, see you on Friday! :D
    Mja. En mij zal je er volgende week vrijdag ook weer niet ontmoeten (niet dat dat een gemis is btw). Ik ben er pas volgende week zaterdag terug aanwezig.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  2. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Ryuhayabusa (17 augustus 2015)

  3. #77
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Blinzeln Praten over dit forum bij clubbezoek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ryuhayabusa Bekijk bericht
    Best wel opmerkelijk, ik kom nu al bijna 1,5 jaar bijna wekelijks in de Six Sense en behalve Eddy_V, Salitos en Seksenfun heb ik nog nog nooit iemand van de actieve forumleden hier ontmoet! En nogthans maak ik geregeld praatjes met andere ijsberen aan de bar of in het welness gedeelte. :D
    Ook ik kom elke week in Six Sense. We zullen mekaar dus zeker al eens gezien hebben. Als ik met mannelijke bezoekers praat gaat het meestal over vrouwen en slechts een enkele keer over dit forum.
    Dus als je met iemand aan de praat raakt en hij heeft het over vrouwen is de kans groot dat ik dat ben !

  4. #78
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeng1960 Bekijk bericht
    Ook ik kom elke week in Six Sense. We zullen mekaar dus zeker al eens gezien hebben. Als ik met mannelijke bezoekers praat gaat het meestal over vrouwen en slechts een enkele keer over dit forum.
    Dus als je met iemand aan de praat raakt en hij heeft het over vrouwen is de kans groot dat ik dat ben !
    Ben jij dan niet Ryuhayabusa
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #79
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Dat is duidelijk, maar, hoe zit dat verder met de draagster van de joekels ?
    Het betreft in deze een Poolse dame en zij was voor Sixsens werkzaam in YinYang onder de 'artiestennaam' Maja. Heb zelf geen kamergangen gemaakt in YY of SS, maar ze is altijd vriendelijk naar mij toe.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...Poolse-MILF%29

    Moderator, s.v.p. paspoort verplaatsen van YinYang naar Sixsens.
    Salutations,

    Swazontneuf

  6. Onderstaande leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking (22 augustus 2015)

  7. #80
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Ik heb deze dame ervaren als een service kanon, en ze is inderdaad sympathiek.
    Maar als ze nu grote memmen heeft dan hoef ik geen kamer meer met haar. Ze zal een nieuwe fanschare krijgen .


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  8. #81
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    Haar 'memmen' hebben sinds YY geen upgrade meer gehad. Of ik moet aan een nieuwe bril.
    Misschien in de war met die andere Maya, de wat knokerige Poolse, die in SS als Isabella bekend staat/stond..
    Salutations,

    Swazontneuf

  9. #82
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door swazontneuf Bekijk bericht
    Het betreft in deze een Poolse dame en zij was voor Sixsens werkzaam in YinYang onder de 'artiestennaam' Maja. Heb zelf geen kamergangen gemaakt in YY of SS, maar ze is altijd vriendelijk naar mij toe.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...Poolse-MILF%29

    Moderator, s.v.p. paspoort verplaatsen van YinYang naar Sixsens.
    Vorige vrijdag heb ik geen G+ boezem opgemerkt, maar als dat werkelijk bovenstaande Maya zou zijn dan vind ik het heel jammer dat ze er niet was, want dit is gewoon een heerlijke vrouw op kamer. (Daarbuiten ook trouwens) Al kan ik me moeilijk voorstellen dat ze haar borsten zo veel zou laten vergroten, zou het voor mij nog een extra plus zijn.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  10. #83
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    Ik heb Maja een weekje geleden in Sixsens gespot (en ken haar vanuit YinYang) en ze heeft echt geen G+ boezem. Haar borsten hebben nog steeds hetzelfde formaat als in YinYang!
    Salutations,

    Swazontneuf

  11. Onderstaande leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking (22 augustus 2015)

  12. #84
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    19 maanden was het geleden dat ik nog eens de bloemetjes buiten had gezet in Vaals. Op 21/8 besloot ik dan om eindelijk weer eens dit donker hol op te zoeken. De post van Eddy_v in meeting point was misschien de factor die de keuze naar SixSens deed tippen. De goede raad van een stamgast kan nu éénmaal een determinerend verschil maken in de kwaliteit van de seksbeleving.

    Laat ons beginnen met de essentie.

    De dames:
    De damesbeztting kawm traag op gang. Anderhalf uur na opening nog altijd maar een handvol ladies en niemand naar mijn gading. Later in de namiddag kwamen er wel meisjes van allerhande pluimage binnen en was er een goede keuze voor elk wat wils. Voornamelijk Rombul natuurlijk, maar ook een paar getinte dames, magere en DKC, milfen en vooraan-in-de-twintigers.

    Met 3 dames gekamerd. Roemeense Larissa heeft me met haar looks gewonnen. Geen optik fick nochtans, maar wel een originele look en outfit. Originaliteit en stijl dus. Alleen op kamer teleurstellend (voor mij)

    Daarna kwam Poolse Monica kennis maken. Ik had met haar gekamerd bij mijn allereerste SS bezoek, eind 2012 en had er goede herinneringen aan. Ik had haar niet herkend, ze is wat aangekomen, en ik herinnerde me haar met langer haar. Ik moest soms denken aan het gelaat van de Belgische actrice Nathalie Meskens als ze me toelachte. Goeie, uitvoerige presales, goede kamer, en al even uitvoerige postsales. Eigenlijk wou ze me heel de namiddag reserveren, maar we hebben een compromis kunnen sluiten waarbij ze me liet gaan op voorwaarde dat ik later nog een tweede keer met haar zou kameren. Voor mij geen probleem, een tweede keer zag ik zelf ook helemaal zitten.

    Met Monica wat oude herinneringen opgehaald. Ze vroeg me wie ik nog van vroeger kende. Eén van de namen die viel was Grieks/Bulgaarse Nadia. Nadia was een tijdje later ook gearriveerd, en terwijl ik weg was had Monica haar verteld over een kerel die aanwezig was en die van ver kwam en haar graag zag (of iets in die aard) Dus, toen we voor de tweede ronde in de oriëntaalse kamer lagen te schmusen kwam Nadia een paar keer kijken. Nu weet ik wel dat dit een publieke ruimte is, maar het voelde toch wat raar aan. De stijve sofaprins zag zich plots in de rol van estafettestok tussen deze twee hot ladies.
    Maar eerst dus nog een tweede keer op kamer met Monica. Blijft altijd even prettig gestoord. Afscheid genomen, wat in de jacuzzi gaan dobberen en Nadja stond al te wachten, dus in haar zalige armen gaan recupereren van de kamers met Monica. Daarna een lekkere 1 uur sessie met haar en dan relaxte postsales tot aan het fatale moment dat ik naar huis moest gaan. Ook samen nog wat gegeten. Ik ben wel superverwend geworden die namiddag.

    Het personeel:

    Ik was een beetje te vroeg aangekomen en de kassa gaat pas om 11:00 u. stipt open blijkbaar, dus moest ik wat wachten in de ingang. De theke, blonde Meggi, is in mijn herinnering het archetype van klantonvriendelijkheid, maar ze heeft fel bijgeleerd of het was een speciale dag, want nu kon er een lach en een vriendelijk woord af. Ook bij de afrekening één en al vriendelijkheid.
    Ook de barvrouw was steeds heel vriendelijk, zelfs nadat ik vergat om mijn wijntjes te laten registreren op mijn armband.
    Voor de dame achter de buitenbar was het de eerste dag. Blijkbaar had niemand haar terdege voorbereid want ze moest op zoek naar de geschikte glazen, en wist ook niet juist tot hoever ze een wijnglas eigenlijk mocht vullen. Ze redde zich nochtans goed. Hoe ze de wespen verdroeg gaat mijn begrip echter te boven. Er waren redelijk veel wespen op het terras, maar achter de bar was het de hel. Tientallen wespen zoefden rondom haar. Er stonden een paar bokalen met water en ijs op de bar waar grote aantallen wespen in lagen te spartelen. Ik zou mijn schort aan de wilgen gehangen hebben en gaan lopen zijn.

    En verder:
    De wespen waren een terreur. Monica durfde zelfs niet naar buiten omwille van de insecten. Ook die namiddag was er al een meisje twee keer gestoken.

    Hernieuwd kennis gemaakt met Eddy_v. Zijn hartedief was er ook, maar die was geconcentreerd op één of andere app op haar smartphone, dus konden we een tijdje ongestoord over koeien en kalveren babbelen. Toen ik met Nadja een hapje ging eten kwam Nikita trouwens naast haar zitten en werd er wat in het Bulgaars geconverseerd. Helaas begrijp ik geen woord Bulgaars zodat ik niets kan overbriefen. Van Eddy was geen spoor meer. Lag die nog uitgeteld in een kamer ?

    Besluit:
    In het begin zag het er wat zorgelijk uit, maar het werd uiteindelijk een heel goeie namiddag. Ik werd als een pasja verwend door Monica en Nadja, op een manier die weer een heel nieuwe ervaring is.
    Laatst gewijzigd door sofaking; 22 augustus 2015 om 23:04
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  13. Onderstaande 10 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    biged (23 augustus 2015),Eddy_V (23 augustus 2015),faddist (22 augustus 2015),Flyerke (23 augustus 2015),ftchietgraag (24 augustus 2015),Kwakje (23 augustus 2015),Ryuhayabusa (23 augustus 2015),Snor (23 augustus 2015),swazontneuf (23 augustus 2015),Wentelt Eefje (24 augustus 2015)

  14. #85
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    27 juni 2019 @ 22:04
    Locatie
    limburg, belgie
    Berichten
    43
    Discussies
    0
    Thanks
    158
    Thanked
    42 in 12 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cat Bekijk bericht
    Gister stond of zat ze meestal in het bankje tegenover de baropening. Dat zal haar vaste stekkie wel zijn. Inderdaad niet te missen haha. Niet mijn type, maar volgens mij wel een sympathieke tante...
    Enkele weken geleden effe binnen gewipt in de SS en de enige dame waar een beetje plezier kon meegemaakt worden aan de bar was zij. Een blondine half lang haar, idd grote hang bobbies. En is eind 30 begin 40. Maar super veel fun, en roken in de bar ruimte. Ze heeft me daar een beetje kunnen ophitsen, en ik dacht nog bij mezelf.... Ohja, waarom ook eens één keertje niet een ander type nemen dan dat je normaal doet.
    Eenmaal op de kamer.... Kleren uit.... En de stemming ging onmiddellijk onder nul. Ik ging liggen met mijn stijve leuter en na 5 min sabbelen aan mijn potlood..... Begon hij te krimpen ipv nog verder te groeien.....ik heb dan maar een handje geholpen, kwestie van terug een stijve te krijgen.....
    gretig begon ze me dan in cowgirl te berijden.... Was gevoelloos voor mij. Nog effe doggie gedaan, maar tegen zo een kont aankijken... Nee niet mijn ding. Tong zoenen was zoals profi... voor mij een afknapper. Toch nog een half uurtje rond gemaakt met nog wat aan mijn leuter te laten zuigen, echter zonder hoogtepunt.
    Ze was verbaast dat ik er geen vol uur van gemaakt had. En vroeg me toch om deze prestatie niet met de andere dames te delen.
    dit had ze nog nooit meegemaakt..... Wel Faddist ook niet...!!!! Never again!!

  15. Onderstaande 2 leden hebben faddist bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (23 augustus 2015),ftchietgraag (24 augustus 2015)

  16. #86
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    19
    Hernieuwd kennis gemaakt met Eddy_v. Zijn hartedief was er ook, maar die was geconcentreerd op één of andere app op haar smartphone, dus konden we een tijdje ongestoord over koeien en kalveren babbelen. Toen ik met Nadja een hapje ging eten kwam Nikita trouwens naast haar zitten en werd er wat in het Bulgaars geconverseerd. Helaas begrijp ik geen woord Bulgaars zodat ik niets kan overbriefen. Van Eddy was geen spoor meer. Lag die nog uitgeteld in een kamer ?
    Ik zal later vandaag ook weer eens een berichtje plaatsen, maar wees gerust ik heb het overleefd, ben niet in slaap gevallen noch uit het raam gevallen ondanks dat ik weer eens in de wolken was!
    Van uw gezamenlijke diner was ik uiteraard al geïnformeerd, doch moest verstek laten gaan.
    Hartelijk dank voor het waarnemen van de honneurs als tafelheer
    En Garde

  17. Onderstaande 4 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (23 augustus 2015),Flyerke (23 augustus 2015),PC69 (23 augustus 2015),sofaking (23 augustus 2015)

  18. #87
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Ausrufezeichen Let op: het maximaal te pinnen geldbedrag bij Sixsens is 250,- per pinpas/per dag!

    Over mijn vorige bezoekjes aan Sixsens in augustus oa tijdens de Deep Soul Pool Party, heb ik weliswaar het eea op het live topic gemeld, maar een fatsoenlijk verslag is er niet meer van gekomen.
    Vooral tijdgebrek maar toch ook een zekere mate van voorspelbaarheid, die het verloop van de dag tot een vorm van routine maakt, hebben tot mijn writers-block geleid.

    Wat valt er nog te melden als alles loopt zoals verwacht..?
    Het prima verzorgde ontbijt en/of lunch, de spiegeleitjes of omeletten, de vriendelijke bediening, de gratis cocktail uurtjes die zo nu en dan spontaan door Beata worden aangekondigd, het beste zoutwater zwembad van de Benelux, de mooie sauna voorzieningen op -1, de hygiëne die nauwlettend in de gaten gehouden wordt en de bbq met op vrijdag altijd lekkere visjes...

    Okay, natuurlijk kan ik wederom melden dat de Queen of the club (of van de Bitches zoals zijzelf gekscherend zegt) afgelopen vrijdag er weer prachtig uitzag.
    De hoeveelheid spijkerstof die nog resteerde aan haar spijkerbroekje was nauwelijks zichtbaar...het motto van de dag was dan ook "less is more"..
    Wat een uitzicht op die prachtige billen!

    Een wetenswaardigheidje over de pinautomaat en het samen zijn met de dame, met wie ik al zo vaak vele uurtjes doorgebracht heb, hebben gelukkig (of helaas voor de lezers die het de strot misschien uitkomt..) weer wat inspiratie tot schrijven gebracht.

    Rond 13.30 binnen gekomen, later dan gepland want eigenlijk had ik eindelijk eens op het terras van Sixsens willen ontbijten. Maar een kleine omweg had mij toch weer langer opgehouden dan ingeschat.
    Het vaste recept voor de lunch vandaag dan naar het terras meegenomen (bij YY komen dan meteen van die chagrijnige lui op je af, maar ja...een deel van het publiek van YY maakt dat kennelijk nodig) en vervolgens een uurtje uitgebuikt op de ligstoelen.
    Het gezelschap was aangenaam: Links van mij een zonnebadende Nikita en rechts van mij Sofaking, die even de boezems van Monica en andere rondborstige schoonheden was ontvlucht om op adem te komen.
    Terwijl Nikita met haar Phone en muziek bezig was, konden Sofaking en ik wat over de diverse dames roddelen, over onze eerste en tot nu toe enige ontmoeting in 2013 en over het verschil tussen beide Nederlandse saunaclubs.
    Over dames gesproken: laat Helena nu uitgerekend niet aanwezig zijn vandaag.. en dat terwijl zij mij werkelijk nog tot voor kort (bijna 2 jaar na zijn verjaardagsfeestje) gevraagd heeft, wanneer haar Belgische vriend nou eindelijk weer eens zou komen..

    Voor aanvang van de inspanning natuurlijk eerst ontspanning door een frisse duik in het zwembad, waarin je vrijwel automatisch blijft drijven. Watertemperatuur kon niet beter.
    Terwijl ik zo wat aan het dobberen en aan het afkoelen was, kwam Beata richting het zwembad om mij nog even iets te vragen nav mijn gebruik en gestoei met de pinautomaat bij de entree.
    Wat was het geval: De automaat geeft op het scherm een aantal vaste bedragen als keuze aan. Ik had voor de 300,- optie gekozen op het scherm en kreeg na wat treuzelen en lang nadenken door het systeem op het scherm de melding "saldo onvoldoende" te zien.
    Dat leek mij sterk en een Online check via de bank App op m'n phone, gaf aan dat ik toch nog wel een paar kamer uurtjes tegoed had op de lopende rekening.
    In de tussentijd was een volgende bezoeker ook aan het pinnen geslagen en hij kreeg een zelfde melding te zien.
    Ik daarna nog een poging, maar opnieuw tevergeefs. Op dat moment verteld receptioniste Meggy mij dat het maximaal te pinnen bedrag per kaart/per dag 250,- is.
    Dat staat dus niet op de pinautomaat...
    Omdat niet duidelijk was of ik na die 2 pogingen alsnog 250,- kon pinnen, heb ik dat dan maar gelijk op een andere kaart gedaan (maar niet iedereen zal meerdere bankpassen bij zich hebben).
    Sofar so good, maar nadien bleek er nog een bankbiljet in de automaat te liggen.
    Heel attent dat Beata mij kwam vragen of ik wel het totaal gepinde bedrag uit de automaat had meegenomen. Een check in mijn portemonnee gaf aan dat ik niets had laten liggen en dat dit dus aan de andere pinautomaat gebruiker toebehoort. Maar wie dat was en of hij nog aanwezig was, werd op dat moment niet duidelijk. Nadien heb ik de betreffende bezoeker een berichtje gestuurd, nadat ik een stukje op het forum gelezen had waarin hij eveneens zijn worsteling met de pinautomaat beschreef.
    Sixsens kennende zal het vast wel goed gekomen zijn.

    Naar mate de middag vorderde, waren er links en rechts toch behoorlijk wat bekende gezichten van dames te zien, waaronder Julia, Sibel, Lolita, Monica, Deborah, Nadia, Cindy, haar Latin vriendin, de nederlandstalige negerin en ik meen ook Paloma gezien te hebben in een flits, maar dat zou ook de wens van de gedachte geweest kunnen zijn en Crystal die tot mijn verbazing nog aanwezig was, maar vandaag (zondag) weer naar de Bulgaarse goudkust zou vertrekken, waar momenteel half Sixsens op zijn/haar luie gat aan het prachtige strand ligt.
    In totaal waren er in de loop van de middag zeker zo'n 25 dames, wat voor een vakantie periode volgens mij helemaal niet zo slecht is. Ook het aantal bezoekers was kleiner dan normaliter op een vrijdag , dus eea was goed in balans.

    Zoals de meningen over de Line up behoorlijk kunnen verschillen, zo blijkt ook de voorkeur voor de verschillende kamers nogal uiteen te lopen, gezien de recente berichten van o.a. Sjeufke en Aamu, die hun ongenoegen beschreven over de kamers op de bovenste verdieping.
    Onze voorkeur hebben juist de drie kamers boven op de tweede verdieping met een raam, gevolgd door de kamers met raam op de eerste verdieping met douche op de kamer en kamers 5a en 5b worden alleen bij hoge nood gekozen. De kamers op -1 en -2 zijn weliswaar allemaal voorzien van airco, maar ik prefereer de buitenlucht. Voorheen ging ik incidenteel nog wel eens op één van de kamers beneden bij een eerste kennismaking met een onbekende dame. De laatste maanden weinig met onbekende dames kennis gemaakt.
    Vooral 2 en 3b zijn favoriet, omdat daar de zon niet constant op schijnt in de zomer. De wand tussen 3a en 3b is wel erg dun, waardoor harde geluiden nogal eens kunnen afleiden... Harde geluiden van de muziek in ons geval want verder ben ik de rust zelve.

    Vandaag weer op 3b terecht gekomen, zodat om te beginnen met sigaretje aan het raam genoten kon van uitzicht en dame. Dit ritueel herhaald zich dan meestal nog één of meerdere keren, al naar gelang de kamerduur en de mate van wederzijdse inspanningen!
    Hier weliswaar geen douche op de kamer en de douche op de gang geeft dan misschien iets minder privacy, maar deze nieuwe stortdouche bevalt mij uitstekend.
    Enige minpuntje is de luide hoge toon, dat soms ontstaat. Een soort resonantie die dan veel lawaai maakt, maar weer verdwijnt als je de temperatuur een fractie wijzigt.
    Details over de uurtjes op de kamer blijven zoals meestal ook vandaag in nevelen gehuld.. Laten we het maar op een combinatie houden van (on)gepaste preutsheid en vergeetachtigheid...
    Het prachtige uitzicht staat mij echter nog op mijn netvliezen gebrand en een herhaling sluit ik niet uit


    Ryuhayabusa
    kwam ik aan het einde van de middag nog tegen waardoor ik hem aan Nikita kon voorstellen.
    Later heeft hij ervoor gezorgd dat haar zakgeld voor het weekend zeker gesteld was, zodat ik als hoofdsponsor met een gerust hart wat eerder naar huis kon gaan

    Komende week worden de sponsor gesprekken hervat om tot afspraken te komen voor het seizoen 2015-2016..
    Gezien de schaarse hoeveelheid kleding waarin de Queen of the club op vrijdag te bewonderen viel, ligt het niet voor de hand om als shirtsponsor te gaan starten, maar we zullen vast wel tot een acceptabel compromis komen...!
    Laatst gewijzigd door Eddy_V; 23 augustus 2015 om 22:56
    En Garde

  19. Onderstaande 15 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (23 augustus 2015),biged (23 augustus 2015),Cat (24 augustus 2015),faddist (24 augustus 2015),Flyerke (24 augustus 2015),ftchietgraag (24 augustus 2015),licky luke ( 1 september 2015),Nedlovefkk (23 augustus 2015),Rudiw (24 augustus 2015),Ryuhayabusa (24 augustus 2015),Snor (24 augustus 2015),sofaking (23 augustus 2015),The Joker (23 augustus 2015),Toetebel (24 augustus 2015),Wentelt Eefje (24 augustus 2015)

  20. #88
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Verleden week woensdag en zondag heb ik met respectievelijk Villa Venus en FKK Bochum 2 RTC clubs bezocht (goed voor tezamen 8(!) kamergangen), maar KP zou KP niet zijn als hij daar ook geen bezoek aan een saunaclub tussenin wurmde, dus zaterdag zat ik om 18u plots al weer op het buitenterras van Sixsens.

    Ik had afgesproken met Tjeppah, maar, naar zijn goede gewoonte, was ik nog maar net binnen of meneer werd al elders verwacht door een dame. En om 20u had die neukmachine blijkbaar ook al een termin staan. Waar haalt hij die energie toch telkens weer vandaan!?

    Enfin, niet getreurd: met oa Jeank en Johan36 was er voldoende ander bekend mannenvolk aanwezig om leuk mee te zeveren.

    Vooraleer ik ook maar aan neuken kon beginnen denken, moest de innerlijke mens eerst nog versterkt worden. Ik heb dan ook een bordje gevuld met aardappelsalade, tomaatjes, kip en een worst. Typische barbecue kost. Begint na een zoveelste bezoek aan SS deze zomer een beetje eentonig te worden, maar smaakte desalniettemin.

    Nadat het buikje gevuld was, heb ik eerst nog een tijdje op het buitenterras en vervolgens in de bar beneden met Johan36 gepraat, tot bij hem de lust groter en groter werd en hij besloot een rondje te gaan wandelen. Ik heb hem nadien niet meer gezien. Ik hoop dat hij nog een leuk kamertje heeft gemaakt!

    Zelf heb ik tussen pakweg 19u en 22u mijn tijd voornamelijk verdeeld tussen het buitenterras en de bar. Het was relatief rustig in SS, maar er waren toch steeds voldoende mannen om een praatje mee te slaan.

    Ondanks een door de vakantieperiode verzwakte line-up, waren er ook voortdurend voldoende kameropties. Ik was echter nog steeds aan het recupereren van een 'klein' feestje na STVV-Genk een dag eerder, waardoor het tot 22u zou duren eer ik aan een kamertje begon te denken.

    Ik had geluk: net op het moment dat Piet zich begin te roeren, merkte ik dat Roemeense Lisa alleen zat. Ik had deze meid al sinds mijn vorige bezoek aan SS op het oog, dus nu moest het er maar eens van komen met haar te kameren.

    Lisa is 21 haar jong, heeft een mooi gezicht, lang roodbruin haar en mooie bruine ogen. 1,70m groot, een slanke lichaamsbouw, een mooie B-cup en een lekkere kont. Geen piercings of tattoo's.

    Het eerste contact verliep een beetje moeizaam: Lisa kwam in het begin afstandelijk en verlegen over, maar gaandeweg ontdooide ze en uiteindelijk zouden we een heel leuk gesprekje hebben, dat ik afsloot met de kamervraag. Zij maakte daar immers zelfs na een half uur praten geen aanstalten toe.

    Op kamer bleek bloedmooie Lisa een voltreffer te zijn: lekker zoenen (weliswaar weinig tong), een zachte maar desondanks verrassend goede pijpbeurt en heel goed neuken in 3 standjes. Vooral tijdens cowgirl gaf Lisa zich volledig. Afgemaakt tijdens hondjes en de kamer heel tevreden verlaten.

    Herhalingsgevaar: groot!


    Na het regelen van de centjes begaf ik me naar het buitenterras, waar ik Tjeppah dan toch eens buiten een kamer trof. We praatten bij over onze voorbije kamergangen (alleen mijn ene, zijn vele) en begaven ons daarna terug naar de bar, waar de pizza ondertussen klaar stond. We lieten ons enkele stukken smaken en lieten in 1 ruk ons oog vallen op 2 mooie, blonde meiden: Diana en Alexandra.

    Eens we voldoende stukken pizza hadden binnen gestoken, zetten we ons naast beide meiden en vooral Tjeppah ontpopte zich als comedian tot ster van het moment. Diana leek zich meer in Tjeppah te interesseren dan in mij, maar mijn collega had zelf gelukkig meer oog voor Alexandra. Toen Tjeppah en Alexandra op een gegeven moment richting kino trokken, zag ik mijn kans dan ook schoon en sleurde ik Diana mee op kamer.

    Op kamer bleek Diana iets voller te zijn dan ik in de bar had ingeschat, maar het is hoe dan ook een hele mooie meid: mooi gezichtje, hele mooie bruine ogen, lang blond haar met onderaan een blauw kleurtje, 1,62m, een iets voller lichaam dus, mooie A-cup en een lekkere kont, geen tattoo's.

    Qua service was Diana, net als Lisa eerder een voltreffer: lekker tongzoenen, een uitstekende pijpbeurt en stevig neuken in 3 standjes. Ik ben probleemloos klaargekomen tijdens hondjes en ik heb de kamer na 35 minuten heel tevreden verlaten. 'Schade': 50€.

    Herhalingsgevaar: heel groot.


    Ik besloot na deze tweede geslaagde kamergang van de dag mijn overblijvende zaadjes te sparen voor mijn bezoek aan FKK Bochum op zondag (en maar goed ook, want daar zou ik uiteindelijk nog 4 keer kameren!) en op het terras boven nog even op Tjeppah te wachten die, je raadt het al, nog met Alexandra op kamer zat.

    Toen Tjeppah eindelijk opdook, had ik Julia al enige tijd op mijn schoot zitten. We hadden van de ganse dag geen woord met elkaar gesproken en ze vond het duidelijk niet leuk dat ik nu al 2 opeenvolgende bezoeken aan SS niet met haar had gekamerd. Ze zette zich daar zaterdag echter over, kwam lief knuffelen en zoenen en verzekerde me dat ik altijd welkom ben en zal blijven om een bezoekje te brengen aan haar nauwe poes. Uitstekende klantenbinding, dus een herhaalbezoekje in de nabije of minder nabije toekomst zit er zeker in.

    Zodra Julia op zoek trok naar een andere klant, ben ik nog even gaan bijpraten met Tjeppah, heb ik nog een cola in de bar gedronken en heb ik Tjeppah uiteindelijk achtergelaten. Alleen? Nope. Die had ondertussen alweer een meid (Diana) op het oog voor zijn zoveelste kamertje van de dag.

    Ik heb Sixsens ergens na 1u30 verlaten, doodmoe, maar weer heel tevreden.

    Samenvattend: er was zaterdag weinig mannelijk en vrouwelijk volk aanwezig, waardoor de sfeer gezapig, maar zeker niet onaangenaam was. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam zoals altijd. Het eten was in orde, maar ik zal toch blij zijn wanneer het barbecue seizoen eindelijk voorbij is. De line-up lijdt onder de vakantieperiode, maar er blijven toch nog voldoende leuke meiden over en er is nog steeds voor ieder wat wils. Ik heb zaterdag 2 heel goede kamers gemaakt met 2 heel mooie meiden en ik heb leuk kunnen zeveren met zowel bekende als onbekende mannen. Maw: het was weer top!

    Sixsens: tot binnenkort!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  21. Onderstaande 15 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (24 augustus 2015),biged (24 augustus 2015),Bluebear (24 augustus 2015),Cat (24 augustus 2015),Eddy_V (24 augustus 2015),Flyerke (24 augustus 2015),ftchietgraag (24 augustus 2015),licky luke ( 1 september 2015),Nedlovefkk (24 augustus 2015),Oudebelg (24 augustus 2015),Rudiw (26 augustus 2015),Ryuhayabusa (24 augustus 2015),salitos (24 augustus 2015),sofaking (24 augustus 2015),Wijze grijze (24 augustus 2015)

  22. #89
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Alexandra is ook een aanrader, service die zeer vergelijkbaar is als die van haar beste vriendinnetje Diana. Was Tjeppah tevreden?

  23. #90
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Tjeppah vond Alexandra nog een beetje onervaren, maar was los daarvan absoluut te spreken over haar service ja!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  24. #91
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Tjeppah vond Alexandra nog een beetje onervaren, maar was los daarvan absoluut te spreken over haar service ja!
    Ja inderdaad ze is geen seksbom of PSE queen, maar voor de liefhebbers van zachte GFE style ben je aan het goeie adres imo.

  25. #92
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:17
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.182
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard

    Nadat het buikje gevuld was, heb ik eerst nog een tijdje op het buitenterras en vervolgens in de bar beneden met Johan36 gepraat, tot bij hem de lust groter en groter werd en hij besloot een rondje te gaan wandelen. Ik heb hem nadien niet meer gezien. Ik hoop dat hij nog een leuk kamertje heeft gemaakt!
    (quote van Kanariepiet. )

    Ha die Piet,

    allereerst leuk om jou en Tjeppah te leren kennen.
    Het verhoogt de gezelligheid en waarde van een clubbezoek om ook onderling met de beren wat contact te hebben.
    Zaterdag: tjah... mijn vriend onderaan wilde wel graag, maar een passende dame heb ik in SS zo gauw niet meer gevonden.
    's Middags had ik gekamerd met de blonde dame met rode lingerie, en een leuk pukkeltje naast haar mond. Zij was met door Tjeppah aangeraden.
    Dat was een goede kamergang. Daar kom je graag voor. Ben alleen even haar naam (titel) vergeten...

    Maar het was erg aangenaam in SS afgelopen zaterdag.
    's Middags had ik na de lunch al een tijd heerlijk aan het zwembad gelegen. Voor een actieveling als ik ook eens een keer heel lekker. Genieten van de sfeer en het zonnetje.
    Later raakte ik met een oudere atletisch uitziende Belgische meneer aan de praat. Daar ook Tjeppah leren kennen.
    We hebben nog een tijd zitten kletsen in het bubbelbad.

    Zoals gezegd was de ene kamergang goed. Doe ik graag s over.
    Na ons gesprek ben ik idd een naspeuring gaan doen om mijn vriend onderaan nog een dame te gunnen, maar hij gaf geen signaal meer...

    en omdat ik nog een stukkie reizen moest ben ik gegaan.
    Met een praatgrage buschauffeur was de busrit naar Heerlen aangenaam.
    En zonder werkzaamheden aan het spoor bracht de spoorwegmaatschappij me relaxed thuis.

    SS blijft een fijne club. Zelfs in de vakantieperiode is het er goed toeven. Het avondeten BBQ beviel mij goed. Het staat netjes uitgestald, je kunt goed je bord vol scheppen.
    Eten op het overdekte deel van het terras is hier gewoon prettig, je hebt de ruimte. Dat is niet overal zo.
    Je kunt goed met elkaar praten aan tafel. Dat kan binnen ook wel, maar dit is gezien de ruimte prettiger. En aangenamer als de temperatuur het toelaat.

    Ik vind het ook aangenaam dat je wat heen en weer kunt 'cruisen' tussen bar, kino en oosterse lounge. En als het uitkomt in de laatste twee wat intimiteiten uitvoeren. Spelen hoort er bij.
    Mij spreken vooral de kamers in het oude gedeelte aan, maar dat is een kwestie van smaak.

    SS en de beren die ik ontmoette,
    graag tot een volgende keer.
    Laatst gewijzigd door Johan35; 25 augustus 2015 om 12:27

  26. Onderstaande 10 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    biged (25 augustus 2015),Eddy_V ( 1 september 2015),Flyerke (25 augustus 2015),ftchietgraag (25 augustus 2015),KanariePiet (25 augustus 2015),Kwakje (25 augustus 2015),licky luke ( 1 september 2015),PC69 (25 augustus 2015),Rudiw (26 augustus 2015),Snor (25 augustus 2015)

  27. #93
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Bezocht de club op zaterdag en het was in eerste instantie erg rustig met niet veel meisjes in bij allen en ik vermoed dat velen nog steeds op vakantie (later bevestigd door Beata), maar er waren nog steeds genoeg schoonheden over mij geïnteresseerd te houden! Een paar van mijn favorieten zoals Laura, Elena, Lana en Adelina (ik later bleek Adelina was verhuisd clubs) ontbraken maar ik nog steeds in geslaagd twee kamers met Casey en Miruna (rapporten te volgen). Het weer was mooi weer en het is altijd geweldig op de ligstoelen te liggen gewoon kijken naar de wereld gaan door (of nog belangrijker vele mooie dames met niet veel kleren aan)! Ik zou kunnen hebben om te passen in één bezoek aan de laatste van het goede weer!

    Visited the club on Saturday and it was initially very quiet with not many girls in at all and I suspected that many were still on holiday (Later confirmed by Beata) but there were still enough beauties about to keep me interested! A few of my favorites such as Laura, Elena, Lana and Adelina (I later found out Adelina had moved clubs) were missing but I still managed two rooms with Casey and Miruna (reports to follow). The weather was nice again and it is always great to lie on the sun loungers just watching the world go by (or more importantly many lovely ladies with not many clothes on)! I might have to fit in one more visit before the last of the good weather!

  28. #94
    Geregistreerd
    5 januari 2008
    Last Online
    25 juni 2023 @ 20:01
    Berichten
    83
    Discussies
    3
    Thanks
    55
    Thanked
    154 in 29 posts

    Standaard

    Hoi mede ijsberen,
    Wanneer zijn Laura, Cathalina, Victoria, Sissi en Lana enz... terug in SS ? 😛

  29. #95
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Als hun vakantie door is zeker.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  30. #96
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Als hun vakantie door is zeker.
    En de award voor meest vanzelfsprekende post van het jaar...


    Wat betreft Domenica en Victoria heb ik via 1 bron (die ik niet kan confirmeren, een bron is ook maar een bron) dat ze 5 september zouden terugkeren.

  31. #97
    Geregistreerd
    26 januari 2014
    Last Online
    2 juli 2022 @ 11:53
    Berichten
    141
    Discussies
    2
    Thanks
    42
    Thanked
    115 in 17 posts

    Standaard 1e keer sixsens

    Ik ben nog nooit in sixsens geweest, ben toch van plan om daar eens een keer langs te wippen,
    wie kan mij vertellen wat de beste tijd/dag is om daar te zijn.
    en zijn er nog wetenswaardigheden die van pas kunnnen komen ?

    tot op heden ben ik in yin yang en vertigo geweest, is sixsens te vergelijken met yin yang?

  32. #98
    Geregistreerd
    3 november 2012
    Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Berichten
    716
    Discussies
    93
    Thanks
    240
    Thanked
    1.497 in 754 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scorpiounited Bekijk bericht
    Ik ben nog nooit in sixsens geweest, ben toch van plan om daar eens een keer langs te wippen, wie kan mij vertellen wat de beste tijd/dag is om daar te zijn.
    Dat hangt geheel van jezelf af. Jij weet wat je aantrekkelijk vindt, drukte of rust, etc. Lees wat op de fora of laat je verrassen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scorpiounited Bekijk bericht
    ...zijn er nog wetenswaardigheden die van pas kunnen komen ?
    Dat hangt geheel van jezelf af. Jij weet wat je voor jou belangrijk is. Lees wat op de fora of laat je verrassen.
    Vergeet je portemonnee niet mee te nemen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scorpiounited Bekijk bericht
    ...tot op heden ben ik in yin yang en vertigo geweest, is sixsens te vergelijken met yin yang?
    Nee, elke club is anders.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scorpiounited Bekijk bericht
    Ik ben nog nooit in sixsens geweest, ben toch van plan om daar eens een keer langs te wippen,
    wie kan mij vertellen .......
    Als je je zo afhankelijk opstelt kun je het beste aan je moeder vragen of ze meegaat.

  33. #99
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kmisjezo Bekijk bericht
    Hoi mede ijsberen,
    Wanneer zijn Laura, Cathalina, Victoria, Sissi en Lana enz... terug in SS ? ��
    Lana niet terug tot begin oktober!

    Lana not back until early October!

  34. #100
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scorpiounited Bekijk bericht
    Ik ben nog nooit in sixsens geweest, ben toch van plan om daar eens een keer langs te wippen,
    wie kan mij vertellen wat de beste tijd/dag is om daar te zijn.
    en zijn er nog wetenswaardigheden die van pas kunnnen komen ?

    tot op heden ben ik in yin yang en vertigo geweest, is sixsens te vergelijken met yin yang?
    Vergelijking met Yin Yang door een occasionele gebruiker...

    YY en SS zijn vergelijkbaar omdat je in beide inkom betaalt (10 € minder in SS), goeie wellness faciliteiten hebt, een bar met gratis frisdrank, deugdelijk voedsel en vrouwen waar je seks mee kan hebben.

    Er zijn ook verschillen. Belangrijkste verschil voor mij is dat SS een beetje claustrofobisch aandoet vergeleken met YY. Dat zal voor een deel wel persoonsgebonden zijn want anderen lijken er niet om te geven; maar ik ben blijkbaar wel gevoelig voor het gebrek aan daglicht in de bar, wellness, kamers en douches in SS. Ook buiten vind ik YY veel ruimer ogen dan de binnenkoer van SS. Je kan dan wel op het dak in SS om de omgeving te overschouwen, maar dat is toch ook weer niet helemaal hezelfde.

    Ander belangrijk verschil (IMO) in YY wordt niet gerookt in de bar, in SS wel. (Ook al is het in principe verboden)

    Bijna alles is op één en hetzelfde niveau in YY. In SS is het toch een beetje een labyrint op 3 niveaus. Laatst lag ik in de Oriëntaalse kamer, en ik wou het zweet van mijn lijf spoelen alvorens met Monica naar de kamer te gaan. Als je uit die ruimte links afdraait kom je na een paar meter aan de douches, maar ik was rechts afgedraaid. De trap af naar de bar, heel de bar doorsteken, trap terug op en dan kwam ik weer op bekend terrein om de douche te vinden. Ik zag Monica twijfelen aan :mijn toerekeningsvatbaarheid toen ik na die omweg weer bij haar in de oosterse kamer kwam.

    Beide clubs hebben ook hun eigen gevaren. In YY is dat de gladheid van de vloer in de natte gedeelten. In SS de trapjes in de donkere bar. Als je achter je hartedief naar haar wiebelkont loopt te kijken zie je die trapjes namelijk niet, en zo ben ik verschillende keren op een haar na niet op mijn gezicht gevallen of net geen enkel gebroken omdat ik van die tree stortte.

    In mijn ervaring lijkt er ook een beetje verschil in attitude van de meisjes. Ik ben geen pannekoeker. Tussen een massa sexy vrouwen kan ik moeilijk lange tijd bij één vrouw stilzitten, en in YY is het zelden of nooit gebeurd dat een vrouw bleef plakken na een kamer. Zelfs met mijn "vaste" schatjes daar ga ik soms verschillende keren op een dag kameren, maar tussendoor doe ik wat anders. Bij mijn laatste 3 bezoeken in Sixsens daarentegen kwam de kamerdame na de actie mee naar de bar en zou gewoon heel de namiddag bij me gebleven zijn, als ik zelf geen excuus vond om weg te glippen. De strafste daarin was Helena, die ging er haar vriendin nog bij halen om met zijn drieën tesamen in de bar te blijven hangen.
    Dus voor pannekoeken lijkt SixSens me mogelijk geschikter, terwijl Yin Yang beter lijkt voor de veelneukkonijnen.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  35. Onderstaande 9 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    ftchietgraag (31 augustus 2015),Kwakje (28 augustus 2015),licky luke ( 1 september 2015),Nedlovefkk (28 augustus 2015),PC69 (29 augustus 2015),Rickertje (28 augustus 2015),Ryuhayabusa (28 augustus 2015),s1 (28 augustus 2015),The Joker (29 augustus 2015)

 

 
Pagina 4 van 14 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48.

Babylon 468*60