Pagina 3 van 14 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 341
  1. #51
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Die blonde zou wel eens katja/kathy (RUS) kunnen zijn.
    Weet het niet zeker hoor. Maar heb gehoord dat ze hier nu zou werken (ex LR??).

  2. #52
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch SS op zaterdag 1 augustus 2015

    Afgelopen zaterdag mooi weer, dus afgesproken met medebeertjes, deze keer in SS.

    Om 11.30 binnen, ontbeten met gevulde omelet, nog rustig met dames en beren. Vervolgens werd het gezellig druk, gelukkig niet te vol, geen kamerwachttijden, geen rijen voor de BBQ. Was enkele jaren geleden in SS, inmiddels een mooie uitbreiding van de buitenlounge, het terras, zwembad en de poolbar. Hier een hele aangename middag en avond doorgebracht, nog gezwommen, gepraat met andere medebeertjes en een behoorlijke damesparade bekeken. Geen telrondje gemaakt, maar schat dat er rond 18.00 ruim 40 aanwezige dames waren. Afgaande op de gesproken talen waren er veel Roemeensen, overigens met meestal goede looks en een aantal ook met goede service, zo bleek uit de uitgewisselde ervaringen.

    De populairste en meest beschreven dame was ook aanwezig, Crystal. Maar wel de hele dag dauergebucht door 1 beertje. Ze was dus niet beschikbaar, zoals kennelijk wel vaker. Spotte Crystal na binnenkomst meteen buiten, zonder te weten dat zij het was. Heel naturel, bloesje omgeknoopt, kort spijkerbroekje, sandalen, kon niet missen en zat er niet naast.

    Gelukkig genoeg andere aantrekkelijke dames die wel beschikbaar waren. Een van hen was Helen, heb zojuist een paspoortje aangemaakt, zie nieuwe draadje. Ze viel in de buitenlounge op, zittend in een bank, vloeiend Frans pratend aan de telefoon. Verder viel ze op, vanwege haar mooie looks en beschaafde gedrag. Helen is 24 jaar, Roemeens, maar doet daar helemaal niet aan denken. Vond haar zaterdag de mooiste in SS, knappe blondine, geweldig lichaam, slank met prachtige rondingen, heerlijke siliconenborsten. Ze bemoeit zich niet met andere dames, is geen jaagster, maar beantwoordt wel oogcontact. Is daardoor goed benaderbaar en kwam later op de middag naar HM toe, zo hoort het ! Een kamergang was het logische gevolg

    HM houdt niet van vooraf service en prijzen bespreken. Enerzijds zit daar een risico aan, maar heb anderzijds zelden de neus gestoten. Had alleen moeten vragen of FT mogelijk was en hoeveel dat kost. Heb dat pas in de loop van de sessie gevraagd en toen maar niet gedaan. Heb er geen probleem mee, als een dame 50,- voor FT vraagt, als ze mooi is, goed zoent en goed pijpt. Maar had dat van tevoren moeten vragen, had haar dan vanaf de sessiestart kunnen laten aanleggen. Nu resteerde weinig tijd. Had er nog een half uur gevolgd, had het een prijzige zaak geworden.

    Gedacht aan Helen 's avonds te vragen voor sessie FT, maar niet van gekomen.

    Rond 18.00 werd de BBQ geserveerd, daarvoor kwam Anna-Maria aan tafel.
    Die had vermoeide voeten, haar ter plekke gemasseerd, voor en na de BBQ.
    Tongzoenen op het terras en degelijk half uur op de kamer voor 50 euro

    's Avonds teruggekeken op de dag met o.a. J99, R7 en L74.
    Post hier bewust niet alle avonturen van afgelopen zaterdag,
    soms geldt het motto What happens in Vegas, stays in Vegas.
    Hoe dan ook, HM heeft zich uitstekend vermaakt in SS !
    Laatst gewijzigd door Hollandmale; 4 augustus 2015 om 21:55 Reden: Aanvullende informatie
    Founding Member

  3. Onderstaande 9 leden hebben Hollandmale bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 5 augustus 2015),Befke ( 4 augustus 2015),biged ( 5 augustus 2015),Eddy_V ( 4 augustus 2015),ftchietgraag ( 5 augustus 2015),Johnny99 ( 5 augustus 2015),Kwakje ( 5 augustus 2015),satanic surfer ( 5 augustus 2015),sofaking ( 4 augustus 2015)

  4. #53
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.683
    Discussies
    127
    Thanks
    11.990
    Thanked
    18.402 in 6.034 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Die blonde zou wel eens katja/kathy (RUS) kunnen zijn.
    Weet het niet zeker hoor. Maar heb gehoord dat ze hier nu zou werken (ex LR??).
    Dat zou kunnen, maar deze blonde zou ook Camilla kunnen zijn.
    Weet niet of er een paspoortje van haar bestaat. Zij is vrij vaak bezet en is nogal goed bevriend met Nikita.
    En Garde

  5. #54
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Als eerste mijn excuses dat ik Bob0808 niet heb gefeliciteerd gisteren. Bij deze dan maar, hoop dat je een betere dag had dan ik.
    Nogal teleurstellende dag gehad door meerdere oorzaken. Toen ik eindelijk eens aankwam, fijne vrijpartij gehad met Daniella (geschreven met A, geen E. Cupmaat is meer dan B zoals in draadje staat).
    Toch nog tijdje gebleven, maar kon de dag niet meer redden. Het viel me vorige keer al op en nu weer: die chagrijnige thekefrau die er eerst stond is weg (hopelijk definitief?). Personeel wat er nu werkt is gewoon vriendelijk en gezellig. Eten was weer prima. Ook was er goed weer geregeld. Line up was matig, zal zeker komen door vakantietijd.

  6. Onderstaande 2 leden hebben T&A Addict bedankt voor deze bijdrage:

    bob0808 ( 8 augustus 2015),Nedlovefkk ( 8 augustus 2015)

  7. #55
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 16:22
    Berichten
    750
    Discussies
    109
    Thanks
    1.596
    Thanked
    1.889 in 441 posts

    Standaard

    Gisteren weer een bij mij bekend ritueel de zon scheen een vrije dag dus even lekker naar Lemiers gereden is toch maar een klein stukje voor mij.
    Ik was al vroeg daar +/- 13.00 en de parkeerplaats was al goed gevuld na het afrekenen eerst even een lunch genomen alles was zoals gebruikelijk naar wens en daarna me snel richting zwembad begeven. Daar was het al behoorlijk druk qua heren maar de dames hielden zich meer binnen en op het terras, Beate gaf een rondje cocktails en tsja dat sla je natuurlijk niet af even lekker een mojito gepakt en dat is denk ik ook de kracht van de club net die iets meer persoonlijke touch met de gasten als in de meeste andere saunaclubs. Zoals bijvoorbeeld bij de lunch een dame die je een verse omelet op speciaal verzoek komt brengen dat soort kleine dingen.

    Zoals al verteld de aanwezige dames hielden zich iets meer binnen en de line up was voor hartje zomer een periode waarin veel dames zelf op vakantie gaan nog voldoende maar ook geen golf van overvloed.
    Maar al met al de dag zeer goed door gekomen en in de avond nog even van de zeer goede bbq genoten in het gezelschap van een mooie dame uit Montenegro en een vriendelijke dame uit Bulgarije, jammer dat ik de dame uit Montenegro niet eerder tegen het mooie lijf gelopen ben. Want na het avondeten was het voor mij weer tijd om te gaan. Waren er ook nog minpunten nou ja een waar de club vrij weinig aan kan doen door de wespenplaag in de hele provincie heeft al het zoet op het terras een zeer grote aanzuigkracht op een heel leger wespen maja zie die maar eens tegen te houden verder was alles weer super SS tot de volgende keer.
    I just don't give a fuck

  8. Onderstaande 2 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 8 augustus 2015),Nedlovefkk ( 8 augustus 2015)

  9. #56
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Een dag na het bezoek aan PCBochum alweer op weg naar het zesde zintuig.
    Om 12 uur mijn entreekaart voor de verjaardag van Bob0808 getoond en 40 eurootjes afgetikt. Ik werd hartelijk begroet door uitbaters. Gezien de hoge temperatuur meteen een ruime handdoek er bij gevraagd. Maar bij SS hebben ze ook van die 'schorten' met klittenband. Verrekte handig. Zou een ideetje zijn voor Babylon. Omgekleed en naar de bar, alwaar ik een koffie dronk met KanariePiet. Larissa gemaand dat ze haar 'glimlachmodus' moest instellen. Die zat daar toch met een zuurpruimenface.

    In het restaurant genoten van een kleine lunch (zoals altijd prima in orde) om vervolgens toch maar voor het terras te kiezen, want dat was the place to be met dit mooie weer. Het aantal feestgangers was inmiddels toegenomen tot een man of tien. B. loopt altijd met een brede lach rond, maar deze keer was ze in een wel heel goede bui, want voor de heren en de dames was er een gratis cocktail op het terras. Een leuke binnenkomer.....Top!!!

    Naast Juliana en KanariePiet zat een voor mij (ogenschijnlijk) onbekende dame. Het bleek echter Sibel te zijn. Ooit meer gekamerd, maar ik herkende haar helemaal niet met haar blond gepainte haren. Ook verbaal is ze er een stuk op vooruit gegaan. Ze begon me uit te dagen, tongetje regelmatig buitenboord, ze had het over bananen zuigen en kiwi-likken. Nou nou....... . Mijn kamer met haar een half jaar terug was alles behalve een succes. Ik liet me ontvallen dat ik maar eens een douche zou gaan nemen. Zonder expliciet er ook maar enige insinuatie in haar richting over te hebben gemaakt, ging zij er van uit dat ik met haar naar de kamer zou gaan. Althans dat bleek later. In gedachten was ik misschien ook wel voornemens om haar een tweede kans te bieden, want Sibel haar uitdagingen hadden mij wel getriggerd.

    Echter het liep anders, want na het douchen liep ik nog ff door de barruimte. En wie schoot daar in het blikveld van mijn linker oog....Emma! Tja, binnen no time slingerden onze lappen verse tong als dweilen tegen elkaar aan. Emma is een van de weinige dames die altijd in een uitdagende outfit rondloopt. Persoonlijk vind ik dat wel wat hebben. Ik moest nog een gemaakte belofte gestand doen. Een date in de WhirlpoolZimmer.
    Ik was nog niet eerder in de whirlpoolkamer van Sixsens. Luxe kamer met spiegels rondom en een ruime whirlpool. Bovendien een kamer met airco! In Panthera zou ik zijn gestart in de whirlpool, maar het bad loopt tergend langzaam vol. Dus tijdens het vullen maar eerst ons ding gedaan.
    Over de kwaliteiten van Emma valt niet één letter negatief te schrijven. Al meerdere malen over bericht. Gewoon uitstekend. Van GFE tot PSE en niets is haar te gek. Uitstekende tongzoenster en als het ff tegen(mee)zit, kom je gesloopt van de kamer. Ik kan Emma het best vergelijken met Lena in AcaGold, ook zo'n kameleon die per moment aanvoelt welke erotische kleur moet worden aangenomen.

    Na de 'badderkamer' was douchen overbodig. Ik sloot mij weer aan bij het verjaardagsfeestje op het terras. Er werd een balletje geslagen in het zwembad, wat gedronken en de vlaai van de jarige vond gretig aftrek, ook door de meisjes! Weer enkele nicknames ontcijfert en gekoppeld aan levende ijsberenlijven.
    De ogen van KanariePiet vielen uit zijn oogkassen bij het constant voorbij huppelen van een jonge deerne met in zijn ogen dé ultieme borstpartij en dito billen. Het leek wel of hij er een 'echtscheiding' met zijn Juliana voor over had. Laat ik die KP eens helpen. Ik stapte op haar af en vroeg naar haar naam. Rebecca! Moet toegeven, verkeerd zag het er van dichtbij zeker niet uit. Over deze dame nog geen recensie gevonden. Optisch krijgt deze dame zeker een hoge score.

    Met een alibi tot 19 uur en nog maar twee uur te gaan wilde ik nog wel een kamertje doen. Meerdere opties, Rebecca, Laura, Lolita, Carmen, Claudia. Doch het was inmiddels BBQ-time en zowat alle dames waren hun buikje aan het vullen. Dan maar eens ff in de bar zoeken. Sibel keek een beetje boos, toen ik langs haar liep op het terras. Ik vertelde dat ik naar de bar ging. Dit is een tip, zei ik er nog bij. Enfin, in de bar na 10 minuten geen Sibel bekennen. Larissa zag haar kans schoon en trok me mee de kino in. Daar wilde ze met nog hogere snelheid weer vandaan, omdat een koppeltje daar juist op het punt stond tot een climax te komen. In een nagenoeg lege bar een zeteltje opgezocht, een wodka-redbull und weisswein besteld voor madame en ondergetekende en een peuk er bij. Kletsen en tongworstelen wisselden elkaar af. Ik voelde me wel een beetje schuldig toen even later Sibel langsliep, want als blikken konden doden...........!

    Enfin, naar de kamer. Een slechtere kamer had ze niet kunnen uitzoeken! Nummerke 3 in de nok. Bloedheet! Een glijpartij van jewelste. Doch de kamer was er niet minder om. Ze gooide een hengeltje uit over Michelle. Waarom ik zo vaak met haar op kamer ging in Panthera. Na een haarfijne uitleg over M's blaaskwaliteiten evenaarde ze M net niet, maar kwam toch wel heel dicht in de buurt. Het werd GFE date, die mij zeer beviel.

    Douchen was geen luxe. Op het terras afscheid genomen van de feestgangers. Deze Sjeuf moest weer snel terug naar Sjengencity om zijn moraal in ere te houden

    Illusion Plopp!
    Laatst gewijzigd door Willem2; 8 augustus 2015 om 21:49

  10. Onderstaande 15 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 9 augustus 2015),biged ( 8 augustus 2015),bob0808 ( 8 augustus 2015),Cat ( 8 augustus 2015),deket (11 augustus 2015),Eddy_V ( 9 augustus 2015),Flyerke ( 8 augustus 2015),hasta la pasta ( 8 augustus 2015),KanariePiet ( 8 augustus 2015),Nedlovefkk ( 8 augustus 2015),NeverEnough (10 augustus 2015),PC69 (12 augustus 2015),salitos ( 9 augustus 2015),seksenfun ( 8 augustus 2015),sofaking ( 8 augustus 2015)

  11. #57
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag ben ik voor het eerst sinds begin juli nog eens in Sixsens beland. En dat ik er 5 weken niet geweest was, heb ik geweten: zeker 10 vrouwen hebben mij bezorgd gevraagd waarom ik zoooo lang niet in de club was geweest. Komt er van als je er wekenlang minimaal 1 tot 2 keer per week rondhangt hé.

    Afgelopen vrijdag waren er voor het verjaardagsfeestje van Bob0808 nogal wat gekende rakkers aanwezig. Oa aanwezig op het appel: Bob0808 (duh), Licky Luke, Sjeufke, Oudebelg, Flyerke, Vendezz, Aamu, Ohhlord, Dhr N, de Banaan… Een gezellige bende, dus uiteraard zijn er vele pintjes verzet op het buitenterras en is er heel veel afgelachen en afgezeverd.

    Het personeel was afgelopen vrijdag vriendelijk en behulpzaam als altijd, Beate op kop, want zij trakteerde ergens in de namiddag alle aanwezigen op een cocktail. Klasse!

    ’s Middags heb ik een lekker omeletje met broodjes en charcuterie gegeten en ’s avonds 3 stukken vlees van de barbecue en aardappelsalade. Simpele kost, maar het heeft gesmaakt!

    De line-up kreunde duidelijk onder de vakantieperiode, maar er waren toch meer dan voldoende (mooie) meiden aanwezig. Voor de vuist weg herinner ik mij: Suzanne, Lolita, Sibel, Victoria, Laura, Rebecca, Juliana, Meggi, Domenika, Laura, Larissa, Emma, Carmen, Paula, Kesy, Crystal, Miruna, Claudia, Anna-Maria, Nikita… Er waren ook een paar interessante, nieuwe gezichtjes aanwezig, maar tot een kennismaking met hen is het vrijdag niet gekomen.

    De sfeer afgelopen vrijdag kan ik in 2 stukken verdelen: in de namiddag zaten/lagen de meeste mannen te chillen en te genieten van het mooie weer. De vrouwen hielden zich eerder op in het overdekte buitenterras of in de bar beneden. ’s Avonds heb ik vooral in de bar rondgehangen, waar toen een gezellige drukte heerste en een leuk feestsfeertje hing.

    Ik heb vrijdag 4 kamers gemaakt, telkens van een uur, telkens met mijn pocket Bulgaartje: Juliana. Het was van eind juni geleden dat we geneukt hadden, en dat heb ik geweten. De natuurgeile meid heeft een perfecte illusie gecreëerd en heeft het begrip GFE naar nieuwe hoogtes getild. En wonder boven wonder ben ik geen enkele keer tijdens hondjes klaargekomen, meer zelfs: we hebben dat standje (veruit mijn favoriete standje), maar zelden beoefend: ik genoot teveel van de zalige tongzoenen tijdens missio en cowgirl. Je moet voor 4 uur seks uiteraard wat centjes over hebben, maar Juliana was het dubbel en dik waard!

    Samenvattend:

    -De faciliteiten: top (het is nu btw definitief: SS gaat uitbreiden met een tuin en de parking wordt geasfalteerd)
    -Het personeel: heel vriendelijk en behulpzaam (SS heeft btw een nieuwe masseur aangeworven)
    -De sfeer: eerst gezapig en gezellig, later feestelijk.
    -De line-up: voldoende
    -Het eten: simpel, maar lekker


    Alle ingrediënten voor een geslaagd dagje waren vrijdag aanwezig en een geslaagd dagje is het geworden. Om 3u heb ik dan ook als 1 van de laatsten Sixsens verlaten, doodmoe maar héél tevreden.

    Sixsens tot binnenkort!
    Laatst gewijzigd door KanariePiet; 9 augustus 2015 om 10:16
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  12. Onderstaande 19 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 9 augustus 2015),Again and Again (11 augustus 2015),biged ( 9 augustus 2015),bob0808 (10 augustus 2015),deket (11 augustus 2015),Eddy_V ( 9 augustus 2015),Flyerke ( 9 augustus 2015),ftchietgraag (11 augustus 2015),Kwakje ( 9 augustus 2015),licky luke (10 augustus 2015),Nedlovefkk ( 9 augustus 2015),NeverEnough (10 augustus 2015),Oudebelg (10 augustus 2015),PC69 (12 augustus 2015),seksenfun (10 augustus 2015),Sjeng1960 (10 augustus 2015),sofaking ( 9 augustus 2015),Wijze grijze (13 augustus 2015),Willyw (11 augustus 2015)

  13. #58
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    De dag voor de verjaardag had ik in de serre met het glazen dak al een beetje opgewarmd in AcaGold. Zo warm dat het daar maar een enkel kamertje op de valreep werd. Half dagje gewerkt in Ratingen. Vertrokken richting Oma in Lemiers. Daar ook nog een uurtje achter het schermpje zitten koekeloeren. Maar in de vakantie tijd is het rustig, dus ik vond om half vier dat ik wel richting SixSens kon vertrekken voor de verjaardag van onze vriend bob0808.

    Bij binnenkomst bleek mijn nickname opgeven genoeg was voor een entree reductie. Mijn geschenk voor de jarige moest ik bij de balie afgeven. Blijkbaar dachten ze dat we graag lauw bier zouden gaan drinken in plaats van gratis vers gerstenat ongelimiteerd verkrijgbaar aan de bars.

    Claudia kwam ook dit keer met het zinnetje dat ik haar was vergeten. Natuurlijk niet vergeten zeg ik dan altijd, maar ze bedoelt dan altijd dat ik niet meer met haar kamer. Actief werven doet ze bij mij niet, maar dat ik de laatste paar keer met andere meiden op kamer ging kan ze wat moeilijk hebben.

    Sessie 1: Zoals vroeger ...
    Claudia (Roemeens)


    Bij haar gezet op het terras voor wat liefdoenerij en me eens afgescheiden van de mannen die een tafeltje achter ons zaten. Na een sigaret of 2 maar eens wat gaan halen van de BBQ. Wat me smaakte. Stuk kip en wat vis. Aangevuld met veel tomaten. De rest van die salade rommel is niet aan mij besteed. Na uitgebreid getafeld te hebben met Claudia naar beneden afgereisd om een kamertje met airco te betrekken. Ondanks dat ik samen met Oudebelg haar nog bij Sjeufke aanraadde om haar verschillende orale kwaliteiten, meen toch ik tot de conclusie te komen dat deze in de tussenliggende tijd die er tussen onze laatste samenzijn waren, ergens zijn blijven steken op vakantie. Of mijn geheugen laat me ongelooflijk de steek, maar nee het is een schim van wat het was.

    Misschien beide te afstandelijk en aftastend, maar dit is niet meer het meisje dat na een eerste sessie een jaar of zo terug me lief aan keek en me vertelde hoe graag ze nog een keertje op kamer met me wilde en hoe intiem knuffelig en mierzoet dat toen was. Sjah sommige zaken leven beter in de herinneringen voort. Het werkte ook niet lust opwekkend dat ze de radio op kamer afgestemd hebben op oude hits van Rene Froger, misschien lag daar het probleem wel....

    Op het buitenterras waren de hardcore pils drinkers nog veel tempo bezig. Ik haalde bij de BBQ een flinke karbonade. Spoelde hem weg met een goud gele rakker en begaf mij naar onderen om een 2e slachtoffer van de dag op te sporen. Ik zette me aan de bar naast een dame die met een heer bezig was. Nog voordat ik het wist was de heer weg en had ik kreeg ik haar aandacht; Simona

    Sessie 2: Sauna-club neuken, net iets te letterlijk ...
    Simona (Bulgaars)


    Simona, super petit meisje. Echte lolita. Mooi vrouwelijk figuurtje en lieve lach. Ze legde haar beentje over mijn been en ik pakte die 2e van haar er direct bij. Beetje zitten dollen op de muziek waarna ik er al rap met haar kontje in mijn kruis had zitten. Handdoek door dat schuddende kontje steeds een beetje omhoog en had daar al een knoepert van neukstengel die tegen haar setje aan bokste. Nog even kuste we hartstochtelijk en lieten we haar vriendinnetje achter met de banaan.

    Lang is de weg van bar naar de trap als je dit in 1 ononderbroken lange kus langzaam schuifelt. Bij de trap tilde ik madam op en tilde haar met gemak – nog een ijsbeer inhalend – de trap op tot bij de Theke waar we op dit spitsuur genoegen moesten nemen met kamer 3 in de nok. Nog 2 trappen omhoog komen we in een kleine saunakamer aan. Ik zet nog een raam open, maar de lucht buiten was niet veel koeler dan binnen. Simona maakt het bed en we kruipen er op. Innig wordt er gekust als het eerste zweet zich al op mijn voorhoofd aandient en dan moet er dus nog gesport worden. Een prima, eigenlijk heerlijk half uurtje kamertje volgt dat ik helaas na 25 minuten afbreek omdat ik het gevoel heb dat we aan het neuken zijn in de biosauna. Ik geef Simona aan het is te warm dit wordt hem niet. Ze geeft me gelijk en helaas laat ik gaan beneden.

    Ik neem een ijskoude douche en loop de trap naar beneden. Aan de bar tref ik uiteraard de mannen weer en neem zelf ook nog een biertje. Ik leg mijn pakje sigaretten op de bar liggen praat wat met iemand en kijk om zijn ze weg, de sigaretten. Had net een nieuw pakje gehaald voor mijn kamer gang en als ik bij de theke nog een age-coin kom halen krijg ik te horen dat ik te veel rook. Nee er wordt te veel gestolen en ik vertel mijn verhaal. Uit de woorden van de theke dame verdenkt ze direct een dame, terwijl ik direct een heer vermoedde. En dat denk ik nog steeds. Zou ik de dames dan toch te hoog inschatten? Nieuw pakje sigaretten, nieuwe kansen en weer naar beneden.

    Sessie 3: Betoverd door haar kijkers
    Sibel (Bulgaars/Turks)


    Tijdens mijn vorige pre-sales voelde ik al een paar ogen op mij – een meisje wat al heel lang op mijn radar rondzwierf. In verschillende clubs; in het begin toen ze haar eerste woordje Duits leerde “ficken”. Toen nooit van gekomen, maar die kijkers als parel die hypnotiseren me. Een dametje dat ik nooit echt kon plaatsen op een of andere manier. Kon nooit hoogte van haar krijgen. Ze settelde zich nu strategisch achter mij. En als ik een peuk uitdrukt in het asbakje aan haar tafel in plaats van de asbak op de bar hebben we dan ook direct contact.

    Ze nodigt me uit naast haar te zitten en daar laat ik gaan gras overgroeien. Juliana komt nog even buurten maar die wordt al snel gekaapt door haar lover (KP). Op de bankjes dansen ik en Sibel een beetje. Ik nodig haar uit op de dansvloer om in horizontale uitingen van een spoedig verticale werkelijkheid haar eens beter in me op te nemen. Met een prachtig zwart jurkje wat steeds weer omhoog kruipt en haar lekkere kontje aan de bar ten toon spreid. Haar nieuwe silli’s die de bovenkamer van het jurkje goed vullen. Geblondeerd haar in model al a een engel van Charlie en dan die kijkers. Ik stapte af een toe een stapje terug om dit mooie plaatje van een meisje te zien dansen. Prachtig. Ik was in ieder geval erg blij met haar op moment.

    Op kamer nemen we eerst wat rust, na een lange pre-sales vind ik dat nooit zo heel erg. Het is geven en nemen en als een dame ruim drie kwartier met je heb staan dollen dan ben ik niet diegene die dan strak op mijn horloge gaat staan wijzen bij binnenkomst. Dus wat drinken, wat roken en mevrouw moest even haar verhaal kwijt voordat we aan een potje tongworstelen begonnen. Vervolgens haar even naast het bed gezet en die volle silli's even goed te voelen als ik haar van achteren bewonderde. Ik moet zeggen, ik vind ze prima gelukt. Mooi in vorm, houden goed vast. Nee ik heb in mijn leven heel wat slechtere resultaten gezien en gevoeld.

    Na een tijdje me laten pijpen op het rand van het bed. Condoompje erom en dat mooi schepseltje in meerdere standjes mogen liefhebben. Een lust voor het oog. Maar zoals ik wel vaker heb; mooi is voor mij niet gelijk aan geil. Het was allemaal erg mooi, maar niet erg geil. Zonder dat er een salvo gelost werd er na een uurtje een einde aangemaakt. Mooie sessie met een mooie dame die ik vooral mooi vind. Mijn geil moet ik ergens anders zoeken ...

    Beneden aan de bar settelde ik me naast Licky Luke en een van zijn schone prinsessen. Al rap had ik Simona naast me met haar beentjes over mijn benen. Ze had me net van kamer zien komen en dat maakte haar niet uit. Samen een zakje chips gedeeld en toen samen met de jarige job - bob0808 een dansje gemaakt. Simona had nu een jurkje aan en - zo liet ze in een glimp zien, alleen een jurkje aan. Ze vond het zelf ook wel geil en ondeugend volgens mij. Na een half uur dollen en nadat we ze toch wel een tent in mijn handdoek had getoverd tijdens het dansen liep ze weg toen ik weer even met een van de heren praatte dat ze ging arbeiten. Settelde zich naast een heer en even leek dat goed te gaan maar helaas voor haar.

    Een de bar weer aan de praat geraakt met een aantal man en een klein half uurtje later komt als ik zit die kleine weer op schoot. We roken nog een sigaretje en dan op zoek naar een nieuw kamertje.

    Sessie 4: Herkansing van het lieve kleine meisje, dat mijn juiste plekjes weet te vinden ...
    Simona (Bulgaars)


    Dit keer krijgen we kamer 1, en dat is helaas niet veel beter dan kamer 3. Het is wel een mooiere kamer. Geen airco en dus ook snikheet. Langzaam kruipen we het bed op en beginnen we te kussen. Simona wil mijn kleine vriend in haar hand voelen groeien, maar ook bulgaars pula grijpen ben ik nooit zo van gediend. Ik haal haar handje weg en leg die om mij heen. Trek haar - ondanks de hitte - iets dichter op me en laat dit nu net mijn elfde vinger doen groeien. Een kort pijpbeurtje volgt en vervolgens klimt Simona boven op.

    Ze berijd goed en lang. Als het niet zo warm was zou het rubber al afgevuld zijn. Door de hitte gaat het nooit zo makkelijk en moet ik mijn best doen om het rubber te vullen. We draaien ons zonder de-penetratie om naar missio. Waar ik de kans krijg om dit schone schepseltje liefelijk te doorboren met de stengel der liefde. Slow, deep en acceptabel hard bewegen we in de beweging der bewegingen. Zou dit de beweging zijn die missionarissen meenemen naar verlate plekken en inheemse volkeren hun het geloof bijbrachten; deze beweging uitoefenend 'Oh mijn god' roepend?

    Vanuit mijn tenen voelde ik het toch beginnen te borrelen en langzaam kwam het dan ook binnen het rubberbereik. We puften nog even uit op het bed en verlieten de kamer om te douchen. Direct bij het openen van de deur was er al meer lucht. Rekende met de jonge dame in kwestie af en direct had ze een uitwisseling met een bontkraagje vermomd als ijsbeer. “Joh maissie, geef me is je nummer... Tssk Tsssk“. Kansloos leek me het. Ben gaan douchen en nog een sauna gemaakt. Het was half 3 en ze wilden de boel sluiten. Beveiliger kwam binnen en mompelde iets in het Duits wat ik niet begreep en liet de deur op een kier. Ik trok hem weer dicht en verliet na een minuut of 10 de sauna die toen net uitging qua licht. Moest even wachten tot de koude douche vrij was maar dat was wel even lekker na al de hitte.

    Nog een laatste blik aan de bar, de opkomende dames en heren trotserend die afzwaaiden, liep ik een bijna lege bar ruimte in. Met nog 2 heren aan de toog – Ohhlord en de jarige job mr. bob0808 himself. Nog een sigaretje gedaan en afgetaaid. Blijkt KanariePiet zich ook nog op een kamer verstopt te hebben, kwamen we achter.

    Buiten kwamen we in de stromende regen terecht. Ik rookt nog een sigaret met de jarige onder de afkapping en de regen hield gelukkig op. Het was weer een prima dag. Twee minder geile kamers. Twee prima kamers. Goed gegeten en niet te vergeten; alles in goed gezelschap.
    Laatst gewijzigd door aamu; 12 augustus 2015 om 10:01

  14. Onderstaande 22 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (12 augustus 2015),biged (12 augustus 2015),Bluebear (12 augustus 2015),bob0808 (12 augustus 2015),Cat (12 augustus 2015),Eddy_V (13 augustus 2015),ftchietgraag (12 augustus 2015),Grunny (12 augustus 2015),hasta la pasta (12 augustus 2015),hazard26 (13 augustus 2015),KanariePiet (12 augustus 2015),Kwakje (12 augustus 2015),licky luke (13 augustus 2015),Megaboob (13 augustus 2015),Nedlovefkk (12 augustus 2015),Oudebelg (12 augustus 2015),PC69 (12 augustus 2015),salitos (13 augustus 2015),satanic surfer (16 augustus 2015),seksenfun (12 augustus 2015),Snor (12 augustus 2015),Wijze grijze (13 augustus 2015)

  15. #59
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Wat een poëtisch wonder ben jij toch aamu, fantastische schrijfstijl

  16. Onderstaande leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (16 augustus 2015)

  17. #60
    Geregistreerd
    16 september 2014
    Last Online
    11 maart 2016 @ 18:12
    Berichten
    38
    Discussies
    3
    Thanks
    631
    Thanked
    195 in 27 posts

    Standaard

    Zo een poëet ben ik dus niet, dus ga ik het alleen maar met de feiten houden...
    Woensdag 12 augustus een half dagje verlof genomen. Het was nodig en met een vrijkaartje van SS nog in mn inbox was de drang te groot om er niet dadelijk gebruik van te maken. Helaas is het niet allemaal zo verlopen als verhoopt, maar ja, dat ligt dan wel meestal aan mezelf...ik wou namelijk eens eindelijk kennis maken met nieuwe dames zoals Emma, Juliana, Carmen(maar die was op verlof), Sophie...
    Om 13u15 de zo goed als lege parking opgereden...tja, of er zijn weinig ijsberen op het appèl, of zo goed als geen dames aanwezig. Het bleek het eerste, maar toen ik me aan het omkleden was, ging de bel toch nog een paar keer dus de toeloop was begonnen. Na afgifte van het vrijkaartje, toch nog even moeten wachten want de dame die achter de receptie stond, wist niet wat ze met de vrijkaart moest doen. Dus na vijf minuutjes aan de bureau gestaan te hebben, was alles in orde.
    Me vlug ontkleedt en een douche gepakt, dan even een moment van rust in sauna en whirlpool om vervolgens even langs de bar te lopen. Ok, daar zitten dus al wel wat dames, maar niet iets waar ik zat op te wachten. Dan terug even naar mn locker gegaan, de iphone meegenomen en dan richting restaurant...Ik had ze niet opgemerkt, en het was juist druk aan het kruispunt tussen kleedkamer, gang en de trappen, en bovendien was ik zowaar nog even verdiept in een werkmail dat ik de "hallo" gericht aan mij niet had gehoord...voordat ik dat fatsoenlijk doorhad en me omdraaide, was ik ondertussen al halverwege de trappen naar boven...en daar stond ze dus beneden te glimlachen: een gezicht dat me fascineerde met een weelderig bos krullen op haar hoofd...tja, ik had me moeten omdraaien en opnieuw naar beneden gaan, maar ik wist niet wie ze was - terwijl ik bijna alle recensies hier lees, maar dan blijkbaar alles vergeet en door mekaar haal als ik in SS ben - en wou eerst mn buikje nog vullen voordat ik me al liet overhalen om mn zakje te ledigen...

    Na het bezoekje aan het restaurant heb ik me even aan de pool gelegd...de gekende meidenrevue is daar ook even gepasseerd...omdat ik nogal stil en verlegen ben en tamelijk lang talmde om ergens te gaan zitten, dachten twee Hollanders aan de overkant van het zwembad dat alles nieuw was voor mij...maar toen op vrij korte tijd zowel Domenika, Cathalina als Lolita me begroette, hoorde ik hen zeggen: "Het zal toch niet zijn eerste keer hier zijn....".
    Zowel Cathalina als Lolita hadden na hun tweede openingszin al de Kamervraag gesteld: Tja, zo werkt het dus niet bij mij en blijkbaar weten ze het nog altijd niet...Ondertussen had ik de dame met krullend haar opnieuw gespot en ik wilde graag met haar kennis maken, maar of zij was met iemand anders of bij mij stond er iemand anders, ik had ondertussen ook al Larissa, Nicol en Jessy afgewimpeld...maar ik vond niet wat ik zocht.....ik bestelde me juist een colaatje aan de buitenbar toen ik iets kleins met opgestoken bruin haar zag van achter de receptie verder naar binnen gaan...Ah, Crystal was hier...en om haar niet zoals vorige keer aan me te laten ontsnappen, haastte ik me om mn cola op te drinken en achter haar aan te gaan.....Ik heb bijna alles afgelopen, maar geen Crystal te zien...en na een tijdje realiseerde ik me dat het de dame moest geweest zijn die in het restaurant zat, hetzelfde soort haar, bijna eenzelfde gezichtje maar dan zonder bril, hetzelfde slanke lijf maar ze liep dan gewoon met handdoek rond zonder enige verdere bedekking van haar fantastisch mooi ogende lichaamsdelen...en voor de rest was ze constant aan het bellen, dus ook maar geen contact mee gemaakt...
    En dan kwam Miruna op me af...ze was nog steeds geïntrigeerd met het feit dat ik haar kende en zij mij niet...we hadden ergens in mei kennis gemaakt door een babbeltje te slaan, maar was niet mee op de kamer geweest met haar,...ze was dit babbeltje en mezelf natuurlijk vergeten toen ik haar de volgende keer in juli zag...nu herkende ze me wel, en ze bleef zich afvragen waarom ik sinds toen dan nog niet met haar op een kamer was geweest....Ik had het niet moeten doen, maar heb me dan toch maar laten overhalen om even apart te gaan zitten, en na een vrij lange en goede presales overstag gegaan om de kamer op te zoeken....die dan weer teleurstellend was...terwijl ze goed genoeg tijdens de presales te horen had gekregen dat ik liefst kamers maak van een uur of langer indien de klik er is...Maar die klik was er dus niet, en heb de kamer dus maar afgerond na dertig minuten zonder enig spoor van ontsnapt zaad achter te laten...
    Ik ben terug naar de benedenbar gegaan, hopend op de dame met haar zwarte krullen te zien. Ze lachtte wederom vriendelijk toen ik met Miruna nog in de bar zat voordien, maar ook dan ben ik te soft om Miruna vriendelijk aan de kant te schuiven en naar de andere dame te gaan..... Helaas was ze in gesprek met een andere ijsbeer. Ik zat nog even langs een trio dat ook in gesprek was met een ijsbeer. Een van de dames met gele bikini(of lingerie) deed me wel iets, mooi gezicht dat meer naar het aziatisch type ging, maar ze spraken dan toch roemeens onder mekaar. Ik wou eigenlijk wel kennis maken, maar de ijsbeer trakteerde hen alle drie op een Baily's, dus dan is het beter om er niet tussen te komen.... Dan Cathalina op de trap tegengekomen, en aangezien mn zakje nog moest geledigd worden, zonder poespas meegegaan met haar. De vorige keer was ok, dus ik wist wat ik van haar kon verwachten....en hoopte op wat meer. Maar het 'meer' was dus niet het geval, het was een gewone goede kamergang, maar ik vrees dat het herhalingsgevaar met haar niet meer zo groot gaat zijn...

    Nadien nog even buiten gezeten, nog kennis gemaakt met andere ijsberen uit mijn streek, en dan maar rustig rond zes uur naar huis vertrokken...Thuis gekomen en me voor de tablet gezet, op zoek naar wat enig nieuws hier op het forum...En wanneer ik toen nog wat recensies las, toen begon het me te dagen dat de dame die me zo intrigeerde, dat dit dus Emma moest geweest zijn, juist de dame waar ik op zoek naar was...tja, dat komt er dus van hé......

    Het vertier bij de dames is dus niet geweest zoals gehoopt, maar de overige randservices van SS hebben er toch nog een meer dan verdienstelijke dag van gemaakt...ik kon met een relaxed gevoel opnieuw naar huis gaan, en daar was het me dan toch uiteindelijk om te doen....

  18. Onderstaande 21 leden hebben ftchietgraag bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (16 augustus 2015),biged (13 augustus 2015),Cat (13 augustus 2015),Eddy_V (13 augustus 2015),Flyerke (13 augustus 2015),hazard26 (13 augustus 2015),KanariePiet (13 augustus 2015),Kwakje (13 augustus 2015),Lewieke (13 augustus 2015),licky luke (17 augustus 2015),noglangnietuitgewandeld (13 augustus 2015),PC69 (13 augustus 2015),PollekeZuid01 (13 augustus 2015),Rudiw (13 augustus 2015),Ryuhayabusa (13 augustus 2015),salitos (13 augustus 2015),satanic surfer (16 augustus 2015),seksenfun (13 augustus 2015),Sparky (13 augustus 2015),Wentelt Eefje (15 augustus 2015),Wijze grijze (13 augustus 2015)

  19. #61
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 09:18
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.910
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Dinsdag laatstleden nog eens afgereisd naar Sixsens. Ik was toe aan een lekkere verwen beurt.
    Dankzij ijbf en Sixsens een vrijkaart bekomen waarvoor hartelijk dank aan beide en ook nog even een dankjewel aan de berggeiten Quintana, Froome en andere die speciaal iets harder de berg opgereden zijn zodat ik een vrijkaartje kon bekomen.

    Vriendelijke ontvangst van een voor mij nieuwe theke (blonde carré) en hup plezier kon beginnen.
    Na een wellnessbeurt de bar opgzocht en daar kreeg ik gezelschap van Betty. Beetje te opdringerig en heeft nog een kindersmoeltje (opgeblazen wangen). Niet echt mijn ding.
    Dan Andrea welke qua uiterlijk ook niet op mijn lijstje voorkomt.
    2 nieuwe dames zag ik nog zitten waarvan eentje me wel lekker leek. Pruillip tot op de grond dus ik dacht nog maar effe wachten.
    Dan maar effe langs het zwembad luieren.
    Hier zit Paula. Damn deze heeft toch wel een lekker lijf, was hier vorige keer al mee geweest en de kamer was matig. Ook Cathalina kwam er weer goed voor.
    Nog een leuke krullebol gezien, waarschijnlijk dezelfde waar SchietGraag mee aan de haal wou gaan, deze komt ook bij op het todo lijstje.

    Dan toch maar even de whirlpool in en de bar bezoeken.
    Op het balkon zie ik een dame waar ik eigenlijk voor gekomen was. Kende haar naam nog niet en dacht die ga ik even toevallig recht in de armen lopen. En natuurlijk vangt ze mij.
    Terug naar de bar en een bankje opgezocht. Dahlia was de naam en zie haar draadje maar als je wil weten wat we allemaal hebben uitgespookt.
    Prima sessie.

    Nadien buiten nog wat vertoefd, weer prima BBQ gegeten en beetje gelachen met 2 andere Belgen.
    Btw respect voor de bardame die buiten stond drank te serveren tussen een hele zwerm wespen.
    Dan weer eens tijd om op jacht te gaan. De jacht was saai, geen schoon wild gezien dat ik wilde vangen. Zelf werd ik wel een aantal keren belaagd. Betty weer die ik nu voor de derde keer moest afschudden en wou weten waarom niet, dan poeslief en verdrietig doen dat ze nog geen kamer had vandaag en toen ze het dan toch eindelijk doorhad pisnijdig vertrok en me giftig vertelde nooit meer tegen me te zullen spreken.
    Spijtig genoeg heeft ze die belofte niet gehouden en later op de avond nog eens geprobeerd.
    Ondertussen de pruillip dame nog eens tegengekomen en zij was aan het telefoneren maar de lip hing nog harder dan ervoor dus maar gepast.
    Uiteindelijk dan maar besloten om samen met Dahlia de verveling te doorbreken en er nog een extra lekker halfuurtje aan te breien vooraleer naar huis terug te keren.

    Soms denk ik dat ik uitgekeken ben ik Sixsens maar telkens ontdek ik toch nog wat spannends en nieuws om naar volgende keer uit te kijken.
    Spoedig sta ik alweer bij hun op de bel te drukken al hopend dat ik het paradijs weer binnen mag.
    Laatst gewijzigd door Kwakje; 13 augustus 2015 om 15:48 Reden: Link in bold

  20. Onderstaande 17 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (16 augustus 2015),biged (13 augustus 2015),Cat (13 augustus 2015),Eddy_V (13 augustus 2015),Flyerke (13 augustus 2015),ftchietgraag (13 augustus 2015),hazard26 (13 augustus 2015),KanariePiet (14 augustus 2015),Lewieke (13 augustus 2015),licky luke (17 augustus 2015),PC69 (13 augustus 2015),salitos (13 augustus 2015),seksenfun (13 augustus 2015),sofaking (13 augustus 2015),Sparky (13 augustus 2015),Toetebel (14 augustus 2015),Wentelt Eefje (15 augustus 2015)

  21. #62
    Geregistreerd
    25 februari 2013
    Last Online
    22 november 2016 @ 17:47
    Berichten
    40
    Discussies
    4
    Thanks
    15
    Thanked
    43 in 9 posts

    Daumen hoch

    Gisteren een bezoekje gebracht aan deze exotische club. Na een rit van 2.5 uur kwam ik aan en kreeg ik de keuze om rechts of links te parkeren. Rechts dan maar... Eenmaal binnen kreeg ik een armbandje om met een hippe RFID tag waarmee ik zelf mijn kluisje uit kon kiezen. Het werd nummer "69" (uiteraard een bewuste keuze).

    Toen ik uit de douche stapte en op was naar de bar kwam ik meteen de Roemeense Paulina tegen. Dit resulteerde in de eerste sessie van de dag. Ze is een lieve dame met een strak figuur. Een prima sessie gehad, niets op aan te merken.

    Na de aftrap besloot ik om mijn omgeving te verkennen. Dat viel nogal tegen maar..uiteindelijk had ik het door. Er zijn drie verdiepingen. Op de verdieping waar je binnenkomt kun je de keuken vinden en het terras. Beneden ontdekte ik de wellness faciliteiten en de douches. Een verdieping lager ontdekte ik de bar. Uiteraard staan dan de mooiste meiden achter de bar... Alles is Oriëntaals ingericht en het ziet er erg leuk uit.

    Aan de bar kwam ik Sibel tegen. Ze is Bulgaars. Een ervaren professional die al een tijdje in het vak zit. Het viel ons op dat er nog een veteraan aan de bar zat met ontzettend grote tieten (G+). We konden er om lachen! Na een aangenaam gesprek liepen we richting de kamers. Dit werd een sessie van een uur met een overheerlijke PZC gedurende het eerste half uur. Een prima sessie.

    Na een tijdje kwam ik een vriendin van Sibel tegen genaamd Dominica. Zij kan er ook wat van. Een prima sessie gehad. Na de sessie met Dominica besloten om te relaxen in het bubbelbad. Heerlijk. Daarna nog even de bio-sauna uitgeprobeerd. Toen ik in de bio-sauna zat zag ik de Roemeense Lolita langslopen. Mijn hart stond even stil.

    Lolita is een sympathieke meid waar je lol mee kunt hebben. Ze trok me een kamer in om mij even te verwennen. Ze gaf me ook nog even een cursus Roemeens. Vervolgens pakte ze de sleutel en gingen we een kamer pakken. Een prima sessie gehad.

    Buiten stond de BBQ aan en besloot ik om een hapje te gaan eten. Prima eten en een gezellige sfeer. Al enige tijd zag ik de Roemeense Carmen rondlopen. Een leuke meid met een opvallend kapsel. Een soort Afro-Roemeen. Aan de bar gingen we even kletsen. Ze is heel spontaan en energiek. Op de kamer kan ze er ook wat van. Een prima sessie gehad en sloot ik daarmee mijn dag af.

    Sixsens is een sfeervolle club waar ik graag terugkeer. Het is helaas een eindje rijden maar dat is het wel waard.

  22. Onderstaande 11 leden hebben Yogi Bear bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (16 augustus 2015),biged (16 augustus 2015),Cat (16 augustus 2015),Eddy_V (15 augustus 2015),Flyerke (15 augustus 2015),ftchietgraag (18 augustus 2015),Kwakje (15 augustus 2015),licky luke (17 augustus 2015),satanic surfer (16 augustus 2015),VAZKOR (16 augustus 2015),Wentelt Eefje (15 augustus 2015)

  23. #63
    Geregistreerd
    3 juni 2015
    Last Online
    16 mei 2016 @ 08:41
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    27
    Thanked
    58 in 7 posts

    Standaard Bezoek gisteren

    Gisteren mijn maandelijks bezoekje gebracht aan SS.
    Rond 12.30 de parking opgereden en na de douche onmiddelijk naar de bar om enkele biertjes te drinken. Daarna richting resto voor een ontbijt met spek en spiegeleitjes.
    Dan maar terug naar de bar om de aanwezige dames te bekijken. Toevallig in gesprek gekomen met 2 collega ijsberen. Bleek deze niemand minder te zijn dan Vendez en Kanariepiet. Wauw, als gelegenheidsbezoeker, toch wel een ervaring om met deze 2 heren te kunnen samenzitten en ervaringen uit te wisselen. Samen lekker wat biertjes gedronken, over koetjes, kalfjes en ja ja ook over de dames gebabbeld. Zij hebben mij ook verschillende dames voorgesteld die ik wel van naam en recensies kende maar niet van gezicht.
    Dan was het tijd voor actie ... Eerst Lolita ( bloedmooi, normale service maar voor mij geen herhaling). Dan even batterijen opladen in jacczi en stoombad en daarna terug naar de bar.. De 2 collegae bleken er ook te zijn en verder gebabbeld en gedronken. Dan nog 2 kamertjes ( Domenica en Simaona - beiden zeer goede service en voor herhaling vatbaar. Nog even wat gegeten, afscheid genomen van Kanariepiet en Vendez en tevreden naar huis.
    Kanariepiet en Vendez, bedankt voor de zeer leuke namiddag en de goede tips. Hopelijk komen we mekaar nog eens tegen want ik heb er echt van genoten.

  24. Onderstaande 11 leden hebben radar73 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (15 augustus 2015),Cat (16 augustus 2015),Eddy_V (16 augustus 2015),ftchietgraag (18 augustus 2015),KanariePiet (15 augustus 2015),Kwakje (15 augustus 2015),licky luke (17 augustus 2015),PC69 (15 augustus 2015),salitos (16 augustus 2015),satanic surfer (16 augustus 2015),Yogi Bear (16 augustus 2015)

  25. #64
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Kanariepiet en Vendez, bedankt voor de zeer leuke namiddag en de goede tips. Hopelijk komen we mekaar nog eens tegen want ik heb er echt van genoten.
    Hey radar73. Leuk dat je hier je eerste bericht gepost hebt. Hopelijk volgen er nog vele!. Het was btw ook heel leuk jou te leren kennen. En we treffen elkaar ongetwijfeld nog wel eens in Sixsens!!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  26. #65
    Geregistreerd
    3 juni 2015
    Last Online
    16 mei 2016 @ 08:41
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    27
    Thanked
    58 in 7 posts

    Standaard

    Hopelijk wel! Groetjes.

  27. #66
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:17
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.633
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.259 in 5.178 posts

    Standaard

    Bedankt voor je eerste berichten op IJBF radar73 en nog veel lees en schrijf plezier toegewenst!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  28. #67
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag ben ik opnieuw in Sixsens beland, voor een bezoekje van ongeveer 12u30 tem 22u30. Ter plaatse werd ik verrast door Vendezz die onverwacht ook aanwezig was. In de loop van de namiddag hebben we radar73 leren kennen, een heel gezellige Zuid-Limburger. Onnodig te vermelden dat het heel gezellig is geworden en dat er nogal wat pintjes zijn verzet.

    De drukte in de club varieerde vrijdag enorm: van héél rustig in de namiddag, over druk in de latere namiddag, naar opnieuw rustig in de vooravond, tot gezellig druk na 21u.

    Zoals altijd was het personeel vrijdag weer heel vriendelijk en behulpzaam, uitbaters op kop. Beiden zijn echt begaan met hun club en hun gasten. Ze maken met plezier tijd vrij voor een babbeltje en vragen oprecht geïnteresseerd wat je van hun club vindt en of je je amuseert.

    Over de welness valt niks nieuws te zeggen: top!

    Ik heb vrijdagmiddag een lekker omeletje met broodjes en charcuterie gegeten en ’s avonds barbecue. Kan je niet veel mis mee doen en het heeft dan ook weer gesmaakt.

    De line-up kreunde overduidelijk onder de vakantieperiode, maar er waren zeker nog voldoende meiden aanwezig. Oa gespot: Betty, Casey, Rebecca, Sasha, Lolita, Anna-Maria, Simona, Juliana, Viktoria, Domenica, Crystal, Meggi, Laura, Nicole, Larissa en nog vele anderen.

    Ik heb vrijdag 3 kamertjes gemaakt. Voor het eerst in zo’n 3 maanden heb ik eens niet met Juliana geneukt. Ik ben eergisteren op kamer beland met Meggi (goed), Rebecca (onvoldoende) en Sasha (uitstekend).

    Veel meer nieuws kan ik niet vertellen. Samenvattend: het was vrijdag weer heel leuk in Sixsens en de club ziet mij volgende week zaterdag waarschijnlijk al weer terug!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  29. Onderstaande 14 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (16 augustus 2015),biged (16 augustus 2015),Cat (16 augustus 2015),faddist (22 augustus 2015),ftchietgraag (18 augustus 2015),hasta la pasta (16 augustus 2015),Kwakje (16 augustus 2015),Nedlovefkk (16 augustus 2015),Oudebelg (16 augustus 2015),PollekeZuid01 (16 augustus 2015),salitos (16 augustus 2015),satanic surfer (16 augustus 2015),sofaking (16 augustus 2015),Yogi Bear (16 augustus 2015)

  30. #68
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yogi Bear Bekijk bericht
    Het viel ons op dat er nog een veteraan aan de bar zat met ontzettend grote tieten (G+). We konden er om lachen!
    G+, dat is toch wat meer uitleg waard dacht ik.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  31. #69
    Geregistreerd
    25 februari 2013
    Last Online
    22 november 2016 @ 17:47
    Berichten
    40
    Discussies
    4
    Thanks
    15
    Thanked
    43 in 9 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    G+, dat is toch wat meer uitleg waard dacht ik.
    Enorme joekels


  32. Onderstaande leden hebben Yogi Bear bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (16 augustus 2015)

  33. #70
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Dat is duidelijk, maar, hoe zit dat verder met de draagster van de joekels ?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  34. #71
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Best wel opmerkelijk, ik kom nu al bijna 1,5 jaar bijna wekelijks in de Six Sense en behalve Eddy_V, Salitos en Seksenfun heb ik nog nog nooit iemand van de actieve forumleden hier ontmoet! En nogthans maak ik geregeld praatjes met andere ijsberen aan de bar of in het welness gedeelte.

    Six Sense, see you on Friday! :D

  35. #72
    Geregistreerd
    25 februari 2013
    Last Online
    22 november 2016 @ 17:47
    Berichten
    40
    Discussies
    4
    Thanks
    15
    Thanked
    43 in 9 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Dat is duidelijk, maar, hoe zit dat verder met de draagster van de joekels ?
    Hmmm... blond, rond de 40. Je kunt haar niet missen

  36. #73
    Geregistreerd
    7 maart 2014
    Last Online
    3 november 2023 @ 12:43
    Berichten
    402
    Discussies
    4
    Thanks
    861
    Thanked
    574 in 206 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yogi Bear Bekijk bericht
    Hmmm... blond, rond de 40. Je kunt haar niet missen
    Gister stond of zat ze meestal in het bankje tegenover de baropening. Dat zal haar vaste stekkie wel zijn. Inderdaad niet te missen haha. Niet mijn type, maar volgens mij wel een sympathieke tante...

  37. #74
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Nogal flauwe antwoorden. Of ze blond is en of ze links of rechts van de bar zit maakt niet veel uit, of dat siliconen of naturelle borsten zijn en of het een SSBBW is of eerder pornodame zou nuttiger zijn om weten, maar bon, laat maar vallen.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  38. #75
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ryuhayabusa Bekijk bericht
    Best wel opmerkelijk, ik kom nu al bijna 1,5 jaar bijna wekelijks in de Six Sense en behalve Eddy_V, Salitos en Seksenfun heb ik nog nog nooit iemand van de actieve forumleden hier ontmoet! En nogthans maak ik geregeld praatjes met andere ijsberen aan de bar of in het welness gedeelte.
    Misschien heb je ze wel ontmoet en gesproken, maar nooit over het forum gehad. Ik heb het er bijna nooit over zelf als ik met iemand praat die ik niet ken

  39. Onderstaande leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    Ryuhayabusa (17 augustus 2015)

 

 
Pagina 3 van 14 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27.