Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314
Weergegeven resultaten: 326 t/m 341 van 341
  1. #326
    Geregistreerd
    16 januari 2015
    Last Online
    1 juli 2020 @ 06:19
    Berichten
    248
    Discussies
    7
    Thanks
    858
    Thanked
    233 in 66 posts

    Standaard

    Morgenavond wss nog eens naar deze club, hopelijk zijn een paar van mijn favos aanwezig : Nina, Denisa, Maya, crystal, ...

  2. #327
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    13 april 2024 @ 09:52
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.906
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag nog eens langs geweest bij Sixsens. Na een enerverende file om 15.00 aagekomen en al snel een berenvel aangetrokken. Schietgraag met wie ik afgesproken had zie ik net van de kamer komen met Betty.
    Eerst maar eens starten met een sauna en bubbel sessie. Even de bar in, wat verkennen en plannen maken.
    Kan nog niet beslissen en ga dan nog maar even verder bubbelen. Daar ontmoet ik een andere vrolijke (voorlopig) niet schrijvende beer. Blijkt hij nog bijna een buurman te zijn. We wisselen wat ervaringen uit en hij besluit wat te gaan eten. Ikzelf heb eerst nog wat anders nodig.

    Wat later in de bar valt mijn keus op het zusje van Isabellla. Dit wordt het fiasco van het jaar voor mij. Moest iemand haar naam kennen laat maar weten want door alle commotie ben ik die vergeten.
    Ondertussen nog even bubbelen en ook nu ontmoet ik twee toffe limburgse beren. We wisselen nog wat dames details uit en krijgen allemaal zin in een stuk pizza. Op naar de bar dus en daar wordt net een pizza schotel geleverd. 3 stukken verorberd. Ik had namelijk het diner overgeslagen.

    De sfeer in de bar is goed. Meiden dollen en dansen wat.
    Nog wat staan keuvelen met mijn bijna buur en nieuwe Limburgse kennissen.
    Eentje besluit Dalia een buurt te geven, de andere verdwijnt dan al snel met Carmen en Simona komt als derde aan de buurt. Ikzelf beslis om een nieuwe dame te proberen. Edina is haar naam. Sessie is best goed te noemen maar ook hier weer moet de tijd in het oog gehouden worden.

    Ondanks een tegenvallende sessie toch een toffe namiddag en avond gehad, tevens dankzij bovenstaande beren.

    Kerstverlof en nog wel ergens een dagje vrij, dus vermoedelijk komende weken een nieuw bezoek. Of zal ik toch eens een andere club verkennen.

  3. Onderstaande 5 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (21 december 2015),Eddy_V (22 december 2015),Flyerke (22 december 2015),ftchietgraag (23 december 2015),Nedlovefkk (26 december 2015)

  4. #328
    Geregistreerd
    5 januari 2008
    Last Online
    25 juni 2023 @ 20:01
    Berichten
    83
    Discussies
    3
    Thanks
    55
    Thanked
    154 in 29 posts

    Standaard

    Hallo beste ijsberen, ik heb een vraag waarop wel bijna iedere ijsbeer op zou kunnen antwoorden!
    Welke DVP in SS word echt heel geil en nat tijdens het beffen of vingeren ???
    Alvast bedankt voor jullie antwoord !

  5. #329
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Lana, als je van wat ouder houdt, maar ze is er niet vaak
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  6. Onderstaande leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    kmisjezo (22 december 2015)

  7. #330
    Geregistreerd
    1 mei 2007
    Last Online
    15 april 2024 @ 12:13
    Berichten
    78
    Discussies
    3
    Thanks
    13
    Thanked
    105 in 29 posts

    Standaard

    Crystal

  8. #331
    Geregistreerd
    16 januari 2015
    Last Online
    1 juli 2020 @ 06:19
    Berichten
    248
    Discussies
    7
    Thanks
    858
    Thanked
    233 in 66 posts

    Standaard

    Na het werk richting deze club gereden, in de bar een van favos gespot :
    - Denisa (zwart lang haar, 25j, Roemeense) :
    Het vervolg was voorspeld, eerst presales in de bar dan naar kamer, was weer super goed, tz, pzc, beffen, vingeren, verschillende standjes, dus pse.
    - Nina (halflang zwart haar, 33j, spreekt Nederlands) :
    Stond op mijn todo lijst, na haar vorige week ontmoet te hebben aan de douches, presales op de gang, in de bar en maroc room, dan naar kamer : tz, pzc, vingeren (geniet er echt van en wordt behoorlijk nat), verschillende standjes, met apotheose in doggy!
    Gfe, herhalingsgevaar 110%

    - dahlia (Roemeense/Italiaanse, 160, rood haar)
    Presales te verwaarlozen, ik had niet veel tijd meer, dus naar kamer.
    Komt beloften van op de gang niet na op de kamer, zoals tongzoenen, vingeren.
    Pijpen zonder, heel goed met veel druk, de rest middelmatig.
    Mij laten vangen door haar looks.
    Herhalingsgevaar niet.

    prettige feesten en een super 2016!!!

  9. Onderstaande 2 leden hebben goolfy69 bedankt voor deze bijdrage:

    ftchietgraag (23 december 2015),Kwakje (23 december 2015)

  10. #332
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 15:51
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Weet iemand hoeveel dames er ongeveer tussen kerst en nieuw aanwezig zijn? Ik zit er aan te denken om volgende week doordeweeks naar SS te gaan.

    Alvast bedankt en fijne feestdagen toegewenst

  11. #333
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    13 januari 2024 @ 02:14
    Berichten
    103
    Discussies
    3
    Thanks
    174
    Thanked
    304 in 84 posts

    Standaard

    Op de 25e december meer dan 45

  12. Onderstaande leden hebben Ohhlord bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (26 december 2015)

  13. #334
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    21 november 2017 @ 12:43
    Berichten
    30
    Discussies
    3
    Thanks
    3
    Thanked
    15 in 10 posts

    Standaard

    Vandaag laatste dag van Isabella in Sixsence vanaf morgen is zij in Ying Yang.

  14. #335
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik ben op Kerstdag van 18u tot 3u kerstmis gaan vieren in Sixsens. Het was de eerste keer ooit dat ik dit deed in een club , en ik had totaal geen idee wat te verwachten, dus ik was met lage verwachtingen naar Vaals getrokken.

    Dat bleek echter totaal ongegrond te zijn:

    Het personeel was, zo mogelijk, nog vriendelijker dan anders. Ze deden echt hun best je een aangenaam kerstgevoel te geven.

    De line-up was voor een feestdag uitstekend! Er waren zeker 40-45 meiden aanwezig en op elk moment waren er voldoende dames beschikbaar in de bar. Er tekenden ook enkele toppers zoals Nikita, Victoria, Carmen, Veronika en Linet aanwezig. Keuze genoeg dus!

    Qua mannen was het na 22u gezellig druk, zonder dat dit stoorde. Ik schat dat er iets meer mannen aanwezig waren dan op een gewone vrijdagavond. Qua bekenden waren oa Licky Luke, Forgetskinnyletsgetfatty, Seksenfun en Ohhlord aanwezig.

    De sfeer was super! Iedereen was vrolijk. Er hing een heel leuke feesttemming in de club. Dit kwam waarschijnlijk deels doordat zowel mannen als vrouwen meer alcohol consumeerden dan op andere avonden (de kerel die voor het verlaten van de club voor mij afrekende, moest bijvoorbeeld maar liefst 1300€ voor drank betalen). Belangrijk: het verhoogde alcoholgebruik zorgde voor een lossere sfeer, niet voor zatte idioten die de sfeer verpestten. Zo hoort het!

    Een handvol meiden liepen rond in kerstpakjes. Vind ik altijd weer een geil zicht.

    Van het eten kan ik niks zeggen. Ik had mijn buik in de namiddag en op kerstavond immers al vol gevreten bij familie en vrienden. Ik heb ’s avonds laat wel nog een stuk pizza gegeten. Smaakte goed.

    Ik heb 4 kamergangen gemaakt: 2 met Hongaarse Linet en 2 met Bulgaarse Veronika. Qua fysiek en karakter 2 totaal verschillende meiden, maar qua service beiden toppertjes. Samen waren ze verantwoordelijk voor 3 kerstorgasmes Dat zijn er 3 meer dan op de vorige 10 kerstdagen samen.

    Conclusies: ik vreesde een beetje voor een tegenvallend dagje, maar niets was minder waar. Line-up, sfeer en kamergangen waren top! Nog eens kerst vieren in een club is voor mij geen must, maar als het er toch nog eens van komt, is Sixsens ongetwijfeld mijn geprefereerde locatie!

    Sixsens: tot morgen! Dan kom ik je een laatste keer dit jaar bezoeken.
    Laatst gewijzigd door KanariePiet; 27 december 2015 om 10:26
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  15. Onderstaande 22 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (31 december 2015),Bluebear (27 december 2015),dbd67 (27 december 2015),Flyerke (27 december 2015),forgetskinnyletsgetfatty (27 december 2015),ftchietgraag (28 december 2015),Jimmy Doe (27 december 2015),Laatbloeier (27 december 2015),le_belge (27 december 2015),licky luke (27 december 2015),Mistralwind (27 december 2015),Nedlovefkk (27 december 2015),Ohhlord (27 december 2015),PollekeZuid01 (27 december 2015),radar73 (28 december 2015),Ryuhayabusa (27 december 2015),satanic surfer ( 3 januari 2016),Sjeng1960 (27 december 2015),Sjeufke (27 december 2015),sofaking (27 december 2015),T&A Addict (27 december 2015),Wijze grijze (27 december 2015)

  16. #336
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 20:00
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.264
    Discussies
    40
    Thanks
    3.525
    Thanked
    3.115 in 668 posts

    Standaard

    Vrijdag 1ste kerstdag na veel afwegingen halverwege de middag beland in Six Sense. Een aardig gevulde parkeerplaats. Welkom geheten door Charlotte, mwahhh, die zou ik wel eens met weinig om het lijf willen zien.

    In de salon was de verhouding, dames en heren goed in evenwicht. Al gauw Ohhlord en LickyLuke gespot. Diverse dames kwamen al even gedag zeggen, al dan niet om er een vervolg aan te geven.
    En nou begint mijn geheugen mij toch in de steek te laten, je weet de gezichten wel, maar de namen niet meer. Maar dan zijn er de veelplegers die je op het goede spoor zetten.

    Tussendoor ook nog even vorkje geprikt, een degelijke maaltijd, met keuze uit vlees en vis, aardappelgratin en aardappelkroketjes of pasta. De keuze van de kok om als groente, spruitjes te serveren, vond ik toch enigszins gewaagd.

    Inmiddels is Kanariepiet ook gearriveerd, en die besluit, na al het wijn in de middag, eerst maar een pintje te pakken.

    Nog even een duik genomen in verwarmde buitenzwembad, welke beter op temperatuur was dan de whirlpool, die te warm staat. In het zwembad nog even gepraat met een Belgische bezoeker, die Seksenfun bleek te zijn, maar dat wist ik op dat moment niet, en hij wist niet wie ik was.

    Later op de avond nam het aantal bezoekers toe, maar de verhouding raakte niet uit balans.
    Tijdens mijn uren aanwezigheid nog een paar keer op de kamer geweest.

    1ste sessie, het was Laura die mij wist te verleiden, een goede sessie mee beleefd in het verleden, de verwachtingen werden nu ook waar gemaakt.

    2de sessie, op gelukkige wijze kruiste Victoria mijn pad. Op de kamer een supersessie mee beleefd, ruim boven verwachting. Goede wijn behoeft geen krans.

    3de sessie, moest toch enigszins de eer van mijn nickname hoog houden, dus gezocht naar een dame die volwaardig lid was van de “ Dikkekontenclub” (DKC, voor de kenners). Het werd de Dominicaanse Danielle, toch wel vrij profi. Een vrij standaard sessie, leuk om een keer te doen, maar geen herhalingsgevaar.

    4de sessie, weer een dame, die volwaardig lid was van de DKC, de Bulgaars/Griekse Nadja. Wederom een aangename sessie, maar ja ik wist wat mij te wachten stond.


    Rond 01:30 mijn eigen klaar gemaakt voor het vertrek, bij het inleveren van het polsbandje, hoefde ik net geen 1300 euro af te rekenen, hoefde slechts 8 euro te betalen.
    Laatst gewijzigd door forgetskinnyletsgetfatty; 27 december 2015 om 22:00
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  17. Onderstaande 13 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (31 december 2015),biged (29 december 2015),Eddy_V (27 december 2015),Flyerke (27 december 2015),ftchietgraag (28 december 2015),KanariePiet (27 december 2015),Kwakje (27 december 2015),licky luke (27 december 2015),Nedlovefkk (27 december 2015),Ohhlord (27 december 2015),satanic surfer ( 3 januari 2016),seksenfun (27 december 2015),sofaking (27 december 2015)

  18. #337
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch kerstdag

    Dit jaar opende Sixsens voor het eerst op kerstdag. Daar wou ik bij zijn. Ik ging op stap met de gedachte dat het leuk zou worden maar dat er allicht maar weinig dames present zouden zijn; wat ook niet zo'n mega probleem voor me was. Eén goede, erg goede en ik ben al meer dan tevreden.

    Omstreeks half twaalf kwam ik aan en tot mijn verbazing stelde ik vast dat er toch al wat auto's op de parking stonden. Ik was dus alvast niet de enige. Gelukkig. Té veel dames voor mij alleen kan ik ook niet aan.

    Eens binnen stelde ik vast dat er niet minder dames waren dan dat er gewoonlijk zijn in de vroege uurtjes, zelfs iets meer. Dat was een goed teken. Eens de vooravond was aangebroken waren er zelfs flink wat dames aanwezig. Het blijft moeilijk schatten maar het aantal dames moet om bij de 50 gelegen hebben en was ruim voldoende voor het aantal heren dat aanwezig was. Ik wil in elk geval de saunaclubs niet te eten geven die op deze dagen niet eens 30 dames kunnen presenteren. Dat was dus alvast een voltreffer. Men wil dan al wel eens beweren dat er dan veel freelance dames aanwezig zijn en/of dames die slecht presteren op kamer of er qua looks niet zo best uitzien. In Sixsens was dat niet het geval. Verschillende erg goede dames waren aanwezig. Vele beauty's ook. Wat namen van deze laatsten die me zo voor de vuist weg te binnenschieten: Linette, Stacey, Emma, Cindy, Nikita, Domenika en Victoria.

    Niet dat je op kerstdag naar een club gaat om de typische kerstsfeer op te snuiven maar dat je Kerstmis dan toch weer terugvindt in de club, is toch leuk en attent van de managers. Glühwein, kerststronk, typische kerstgebakjes en -koekjes... Verder zoals gewoonlijk weer al het eten vers en lekker en mooi gepresenteerd, zoals we dat gewend zijn van Sixsens.

    Ook de wellness was weer top. De laatste tijd ook een emmer met geuroliën voor de opgietbeurten! Heerlijk zwemmen in het verwarmde zwembad bij temperaturen die eerder aan Pasen den Kerstmis deden denken. Lekker, na een saunabeurt. Er waren echter nog gekkere mannen aanwezig dan ik die gewoon zonder saunabeurt wat baantjes gingen trekken in het zwembad. De wellness werd op deze dag dus niet op halve kracht gezet, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Sharks. Ik heb wel even een extra inspanning moeten doen in de hete Finse sauna omdat een echte saunaliefhebber daar met een flinke opgietsessie begon en een handdoek. Bij 90° C. Niet voor watjes.

    Op een geven moment kwam er ook een kerstman aandraven. Ik weet niet of ik het woord nu met hoofdletter "K" moet schrijven dan wel met kleine letter "K". De Nederlandse spelling schrijft voor dat met een hoofdletter het om 'de sprookjesfiguur' gaat en met een kleine letter om iemand die zich voordoet als. Deze man deed zich voor maar leefde ook in een sprookje. Wat moet je daar dan mee? Hij bracht voor elke vrouw een geschenkje mee, ook een roosje en wat zoetigheden. Hij trakteerde de dames ook gul met allerlei alcoholische drankjes. Of het verstandig is op zich om gekend te zijn als eerder sobere man en om dan de sjeik te gaan uithangen is dan weer wat anders. Hopelijk verschijnt er later geen item in de trend van Joop Slim, maar goed. Tegelijk zag ik ook een redelijk boze reactie van een dame die zei dat zij nog geen geschenk had gekregen, nog een andere dame vond dat ze te lang op haar zoveelste drankje moest wachten. Ik heb daar dan mijn bedenkingen bij. In elk geval viel de man op en ik kan me niet van de indruk ontdoen dat hij dat leuk vond. Lees ik wel dat hij achteraf van de rekening verschoot. Tja.

    De sfeer was opperbest in Sixsens vandaag. Iedereen goed gemutst, dames en heren. De winkel draaide in alle opzichten goed. Goede gevarieerde muziek. Dat wil ik nog wel even speciaal vermelden. Niet de gehele tijd muziek uit de Balkan. Beetje trance rond middernacht en natuurlijk de kerstklassieker: wham.
    Ook later op de avond bleef de muziek qua volume binnen aanvaardbaar niveau. Je kon nog tegen mekaar praten zonder in mekaars oor te moeten schreeuwen. Een DJ was present. Tijdens de balkandeuntjes uiteraard weer de happy (erotisch) dansende dames. Altijd leuk om te zien. Af en toe beetje mee dansen (of is het meer tegen mekaar aanwrijven in de laatste uurtjes... ja eigenlijk). Niets mis mee toch, in een club als Sixsens?! Ik wreef ook wat met een dame alleen speelde het niet zo'n rol op dat moment hoe ze heette en kan ik dat hier dan ook niet vermelden. Ze werkt al langer in Sixsens maar ik had er eigenlijk voorheen nooit echt contact mee. Nu dus wel. Plots wordt er wat fruitjenever gemorst op Carla. Haar vingers plakten en ik moest ze proper likken. What's wrong with it? Wat ik niet wist, was dat ook haar billen en kont onder diezelfde jenever zaten en wat ik nog minder kon vermoeden was dat ik ook daarvoor mijn beste tongwerk moest inzetten. Nu ja, als ik Carla daar een plezier kan mee doen. Waarom dan niet? Nadien toch maar effe onder de douche gekropen want ik plakte zowat van onder tot boven. Moet allemaal kunnen, niet enkel op een kerstdag. De sfeer zat er écht goed in. Had ik op voorhand helemaal niet kunnen dromen. Klein minpuntje was dat enkele dames net iets te veel drank gekregen hadden van de kerstman en het af te raden was om daar mee op kamer te gaan. Enkele gingen na het dansen op een barkruk zitten en hadden het moeilijk om hun hoofd niet te laten knikken en hun ogen open te houden. Dat wordt een kater de volgende dag, allicht.

    Behalve dat het een super geslaagde dag was, verschoot ik ook van de terugkomst van Roemeense beauty Isabella. Ze stelde me voor aan haar zus Karina. Isabella draagt nu haar haar in een staart, Karina zoals vroeger Isabella. Beiden zouden inmiddels sinds vandaag hun (tijdelijke) verhuis gemaakt hebben naar een andere Nederlandse saunaclub. Gezien hun algemene attitude... mja, past daar allicht beter.

    Helaas zal ik op 1 januari niet present kunnen zijn maar de verwachting mag zijn dat dat een zelfde succesdag als vandaag zal worden dus zeker een aanrader. Voor wie het weten wil, de kerstman heeft beloofd om weer aanwezig te zijn en weer een party-in-een-party te zullen verzorgen (als ie ten minste al bekomen is van drank en rekening).

    Bedankt Sixsens voor deze geslaagde dag en voor de inspanningen die dit jaar weeral geleverd zijn om het de klanten naar de zin te maken .
    Laatst gewijzigd door Willem2; 28 december 2015 om 14:30
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  19. Onderstaande 17 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (31 december 2015),Badslippers (27 december 2015),biged (29 december 2015),forgetskinnyletsgetfatty (27 december 2015),ftchietgraag (28 december 2015),Johan35 (28 december 2015),Kwakje (29 december 2015),le_belge (28 december 2015),licky luke (27 december 2015),Nedlovefkk (28 december 2015),Ohhlord (27 december 2015),salitos (29 december 2015),Sjeufke (28 december 2015),sofaking (27 december 2015),swazontneuf (28 december 2015),The Joker (28 december 2015),Wijze grijze (27 december 2015)

  20. #338
    Geregistreerd
    5 januari 2008
    Last Online
    25 juni 2023 @ 20:01
    Berichten
    83
    Discussies
    3
    Thanks
    55
    Thanked
    154 in 29 posts

    Standaard

    Hoe zou de bezetting zijn volgende week? Zijn er dan nog veel DVP?
    Zal ik een poging doen of stel ik het beter nog uit?
    Beste wensen voor 2016 !

  21. #339
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisteren ben ik voor de 39ste en laatste keer in 2015 naar Sixsens geweest. Zondag, op de dag des heres godbetert… moest ik werken, waardoor ik gisteren een vrije dag had. Wegens een morgen voor Duitsland aflopend rijverbod, waren mijn opties om te clubben beperkt: YY of Sixsens. Tja, daar moest ik uiteraard niet lang over nadenken: op naar Vaals!

    Ik ben aangekomen om 13u45 en kon dus nog aan het happy hour tarief van 40€ binnen. Ik toverde me snel om tot ijsbeer en trok naar de bar waar ik Radar73, een toffe mede-Vlaming aantrof. Gezellig met hem bijgepraat tot Veronika, mijn date voor 1 dag, in de bar opdook. Nadien zou ik Radar73 wegens kruisende kamergangen niet meer treffen. Moeten we de volgende keer beter regelen maat!

    Veronika dus… Ze heeft me zo’n anderhalf uur gezelschap gehouden, eerst aan de toog, vervolgens in een zetel en finaal op het boventerras, vooraleer we op kamer trokken voor een uurtje plezier.

    Veronika was er met haar hoofd niet helemaal bij, waardoor dit een mindere kamergang werd dan de 2 enkele dagen eerder, maar niet getreurd, het was nog steeds meer dan voldoende en Veronika ontfutselde mij iets voorbij halverwege de kamergang mijn voorlaatste orgasme in 2015 in Vaals. We hebben vervolgens nog een hele tijd gepraat, gezoend en intiem geknuffeld en na een dik uur zat kamergang 1 van de dag er weer op.

    Het was ondertussen 17u, nog net te vroeg voor een warme maaltijd dus. Na een verkwikkende douche installeerden Veronika en ik ons dan maar in een zeteltje in de bar vanwaar we de andere aanwezigen overschouwden. Er waren op dat moment een 20-tal vrouwen en ongeveer evenveel mannen in de bar aanwezig. Er hing er rustig en gezapig, maar wel héél gezellig sfeertje. Niemand leek zich te vervelen.

    Tegen 17u45 verlieten Veronika en ik de bar en trokken we naar het restaurant. Vreemd genoeg waren daar op dat moment slechts 3 anderen aanwezig. Ik heb mij een bordje gevuld met groentjes, kip krokant met Provençaalse saus en kroketjes. Smaakte heel goed.

    Na de maaltijd ben ik samen met Veronika nog even gaan uitbuiken op het dakterras, vooraleer voor de 2de keer met haar op kamer te trekken.

    Deze kamergang presteerde Veronika terug op het niveau dat ik van haar verwachtte: overvloedig en diep tongzoenen, zalig pijpen waarbij de balletjes niet vergeten werden en de deepthroats niet geschuwd werden, ikke lekker veel spelen met die C-cup en die kloddernatte poes en tweemaal intiem neuken. Ik heb Veronika het merendeel van het werk laten doen en ze deed dat goed. Deze meid weet hoe ze een vent moet berijden!

    Na dik anderhalf uur heb ik de kamer héél tevreden verlaten. Ik heb aan de lockers afscheid genomen van Veronika en ben een laatste keer naar de bar getrokken, waar ik nog tot 21u heb rondgehangen. Bij mijn vertrek iets na de negenen telde ik in de bar zo’n 35 mannen en 15 vrouwen. De bar was gezellig gevuld en er hing een, zeker voor een maandag, heel leuke sfeer.

    Voor de geïnteresseerden een kleine greep uit de aanwezige meiden: Kasey, Zoey, Suzanne, Carmen 1 en Carmen 2, Veronika, Cibel, Victoria, Laura, Domenika…

    Om 21u15, na zo’n 7,5u in de club, hield ik het voor bekeken. Snel Veronika nog een kusje gegeven en nog eens goed in haar volle billen geknepen, 5€ afgerekend voor een Red Bull en met een goed gevoel mijn laatste bezoek in 2015 aan Sixsens afgesloten.

    Voor mij was Sixsens dé club van 2015. Ze zien mij er volgend jaar ongetwijfeld vaak terug!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  22. Onderstaande 21 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (29 december 2015),biged (29 december 2015),Bluebear (29 december 2015),Flyerke (29 december 2015),forgetskinnyletsgetfatty (29 december 2015),Johan35 (29 december 2015),Kwakje (29 december 2015),le_belge (29 december 2015),licky luke ( 1 januari 2016),Megaboob (31 december 2015),Mistralwind (29 december 2015),Mr Bluenose (30 december 2015),Nedlovefkk (29 december 2015),Ohhlord (29 december 2015),salitos (29 december 2015),satanic surfer ( 3 januari 2016),Sjeng1960 (30 december 2015),Sjeufke (29 december 2015),sofaking (29 december 2015),T&A Addict (29 december 2015),Wijze grijze (29 december 2015)

  23. #340
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 15:51
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Afgelopen dinsdag de 29e voor het eerst een bezoekje gebracht aan SS.
    Naar me eigen goed verdiept te hebben in SS doormiddel van het ijsberenforum toch besloten om deze club een bezoekje te brengen ondanks dat ik wist dat vele dames/service kanonnen op vakantie waren. De kans op een slechte kamer was dus groot omdat ik de dames daar niet ken maar ja wie niet waagt wie niet wipt.

    Om ongeveer 11:15 parkeerde ik mijn auto op het parkeerterrein van SS. Bij binnenkomst netjes ontvangen door een gastheer die ons een korte rondleiding gaf van wat we waar konden vinden.
    Toen snel omgekleed en getransformeerd tot ware SS ijsbeer. Toen naar de bar gegaan benden en wat gedronken en rond gekeken. De bar ruimte is een mooie ruimte die gezellig is aan gekleed. De bar dame was ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Kwa dames was het nog erg rustig op de morgen maar dat had ik wel verwacht. Na wat gedronken te hebben was het tijd om een rondje door de club te doen. Al hoewel het van de buitenkant lijkt dat het een kleine club is , is het van binnen toch een grote club waar je in het begin makkelijk kunt verdwalen.
    Na de ontdekkingsreis van SS besloten dat het tijd was voor een rondje wellness. De wellness in SS is zeer goed en ruim met veel mogelijkheden. 2 sauna’s 95 graden/70 graden, een grote jacuzzi en een turkse stoomcabine. Alles zag er netjes uit.

    Na mijn de wellness was het tijd geworden voor de lunch. De lunch was op zich prima allen vind ik het in YY toch iets beter. Naar de lunch was het tijd voor de ontmaagding van de SS club voor mij.
    Op de bank in de barruimte plaats genomen. Niet lang daarna kreeg ik een bezoek van een Roemeense schone die topless door de club paradeerde met haar mooie borsten.
    Elkaar voorgesteld en het was Selena , het zag er allemaal leuk uit en ze was ook vrij aardig en na een 15 tal minuten besloten om met haar voor 30 minuten naar de kamer te gaan. Op de kamer aangekomen was het eigenlijk niet echt goed. Het begon al met het pijpen. Normaal is het PZC maar dat ging hem niet worden voor dat ik het wist zat er al een rubberen rakker om mijn tampeloeres. Pijp kunsten waren slecht en duurde nog geen 2 minuten. Toen overgeschakeld naar het NMC , selena ging op mij zitten en deed haar ding maar dit alles was ook binnen 2 minuten klaar, toen overgeschakeld naar doggy, dit was wel goed alleen begon mevrouw al te klagen naar een minuut of 4/5 dat het wel lang duurde. Uiteindelijk toch nog het rubber volgeschoten in doggy waarna we daarna al weer snel van de kamer af waren. Bij het afrekenen begon mevrouw nog om een tientje fooi te zeuren omdat ze dit van haar vorige klant ook had gehad omdat ze zo goed was haha.
    Dacht het niet mevrouwtje.

    Balend van de slechte kamer de jacuzzi ingedoken. Ik de jacuzzi nog nagedacht over de adviezen dat de kans op en slechte kamergang groot was tussen kerst en nieuw en ik hoopte dat het de volgende keer wat beter ging. Weer in de bar ruimte aangekomen en wat gedronken en wat dingen uitgewisseld met een ervaren SS beer die mij nog wat advies gaf van welke dames goed en slecht waren. Wat later kwam de Bulgaarse Domenika me vergezellen. Van haar wist ik niet of ze goed of slecht was maar ze gaf me toch een heel goed gevoel en besloten om met haar naar de kamer te gaan. Op de kamer was het gewoon goed PZC en NMC en ze heeft een zeer mooie body. Het enige nadeel van haar was dat ze een klein kutje heeft en dat doggy niet ging bij haar met mijn apparaat. Uiteindelijk heeft ze me op het einde klaar getrokken en was ik weer van wat zwemmers af. Al met al een goede kamer sessie , veel beter als mij eerste kamer sessie en het gaf mij weer vertrouwen dat het toch nog goed kwam in SS.
    De aftersales van Domenika waren ook goed.

    Het was nu een uurtje of 4 geworden en lekker weer de wellness ingedoken daarna nog wat in de bar wat gedronken. Zat ik weer lekker relaxed op de bank kwam Selena vol op mijn schoot zitten en kwam ze weer om een kamer schooien. Gelukkig nog lekker met haar tieten kunnen spelen op de bank. Maar gezegd dat ik ging eten dus toch afgewimpeld. Toen goed gegeten in het SS restaurant. Eten was goed verzorgd alleen vind ik het in YY toch wat beter maar daar betaal je dan weer wat meer entree. Dus al met al prijs kwaliteit verhouding was goed.
    Na het eten nog even uitgebuikt in de jacuzzi, daarna weer besloten dat het tijd werd voor kamer nummer 3. Deze wilde ik eigenlijk doen met de Roemeense Carmen maar die was helaas al bezet en was daarna voor langere tijd weg. Maar ik had nog een andere dame in gedachte die ik eerder op de dag al had ontmoet en waar ik ook een goed gevoel bij had. Het was de Roemeense Miruna.
    Deze dame heeft een betoverende glimlach en is een zeer aardig/prettig gezelschap.
    Ze kwam na een 20 tal minuten wachten en diverse dames afgewimpeld te hebben te voor schijn in de bar. Samen nog even wat gedronken op de bank en daarna vertrokken naar de kamer.
    Wat heeft deze dame een killer body en killer kontje zeg mmm heerlijk, PZC was zeer goed en NMC was ook goed. Uiteindelijk mijn nakomelingen weer in het rubber gespoten. Mooie dame met een betoverende glimlach.

    Weer op adem gekomen in de bar wilde ik nog 1 keer naar de kamer maar met wie? Carmen was nog steeds niet te zien. Maar plots zag ik de Roemeense Alexia opduiken in de bar ruimte. Van haar wist ik dat ze goed was want dat had een collega beer mij verteld.
    Ik weet alleen niet zeker meer of ze Alexia heet omdat de omschrijving niet echt overeen komt met het forum. Deze dame is een slanke Roemeense met een a cupje en een super kontje , een kenmerk van haar is dat ze een redelijk grote neus heeft.
    Uiteindelijk met haar op de kamer beland en ook deze dame heeft een killer body, verder PZC en NMC. De hele sessie was goed uiteindelijk weer in doggy de pudding buks geleegd. Daarna nog even op bed gelegen met haar en de 30 min volgemaakt.

    De eindconclusie: Ik heb een zeer leuke dag gehad het begon helaas slecht maar uiteindelijk toch voldaan naar huis gereden. De kamers in SS vind ik wat klein en hebben geen raam en toilet. Ik ben alleen in de kamers benden geweest. De club maakt een goede indruk alles is netjes en het personeel is vriendelijk. De wellness ruimte is ruim voldoende. Op verzoek kon het zwembad buiten ook nog geopend worden en het bad is lekker verwarmd.
    Geduurde de dag nog veel beren leren kennen en ervaringen kunnen uitwisselen.
    De sfeer in SS vind ik gemoedelijker dan in YY en de barruimte is in SS gezelliger aangekleed dan in YY. En in totaal vind ik het personeel is SS net iets vriendelijker dan in YY.

    Kortom ze gaan me nog zeker terug zien in SS maar ik wacht wel even totdat er wat meer dames terug zijn van vakantie. Geduurde mijn bezoek waren er zo een 25 tal dames schat ik zo.

  24. Onderstaande 17 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 4 januari 2016),Ace2 (31 december 2015),Bluebear (31 december 2015),Eddy_V ( 1 januari 2016),forgetskinnyletsgetfatty (31 december 2015),Kwakje (30 december 2015),Laatbloeier (31 december 2015),le_belge (30 december 2015),licky luke ( 1 januari 2016),Megaboob (31 december 2015),Mr Bluenose (30 december 2015),Nedlovefkk (31 december 2015),satanic surfer ( 3 januari 2016),Sjeufke (30 december 2015),sofaking (30 december 2015),Wijze grijze (30 december 2015),yylover (30 december 2015)

  25. #341
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:48
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.193
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard

    Gister de 30e de club bezocht. Uit de recensies op beide fora begreep ik dat er genoeg kans was op een behoorlijke line up en sfeer.
    Ik vond dat dat klopte, nu een dag later terugkijkend. Ja, er waren een aantal dames huiswaarts, zo als elk jaar rond deze tijd.
    Maar schijnt dat langzamerhand een (groeiend?)deel van de dames juist in Januari weg is. En dus met de feestdagen hier. Prima ontwikkeling, lijkt mij.

    Binnenkomst, douchen en omkleden - 'huid verwisselen'. Lunch. Ha, de oudere mevrouw die de lekkere omeletjes maakt was er ook.
    Kleine Duitse? broodjes. Smaakten naar behoren. Met soep erbij. En ja.. Nellie was er! Zij zag mij, en zwaaide al.
    Beneden aan de koffie, samen met Nellie. Op het groene bankje. Nou ja, dat werd bijkletsen met pre-sales en bijbehorende verleiding. En voor de bijl gaan...Na wat geknuffel en getong haalde Nellie een sleutel. Het werd een van de kleine kamertjes beneden, op geluidsafstand van de bar. Ik had zin in haar, maar deze hokkige kamers vind ik minder prettig dan die in het oude gedeelte.
    Maar goed, ik kwam aan mijn zin toe... Zie aldaar.

    Hierna had ik zin in sauna'en, dus de 90 graden ingedoken. Lekker.
    In de sauna zaten drie ijsberen net als ik hun handdoek vol te zweten. Maar temperatuur was goed. Na het douchen en afdrogen zag ik twee ervan relaxen op de ligstoelen. In 'Wie zit waar wanneer' had ik gereageerd op JP.
    Die zou met 007 komen. Bingo: ze waren het.
    Leuk kennis gemaakt, loop van de dag mee opgetrokken.

    Aan de bar bijkomen en nagenieten van het gezweet. 007 ging naast mij zitten. JP had beet.
    Gezellig zitten praten, beiden spotten we... ik zag niets. Ben op gegeven moment boven in de Marokkaanse relax gaan liggen, ik had zin in een dutje. Uitgerust heb je meer energie, die wilde ik nog wel kwijt...-,)
    Ik kreeg meteen gezelschap van de gezette Griekse, maar daarna niet meer gezien. Ik heb echt ff geslapen want op gegeven moment lagen beide andere beren er ook. Toen beende de mij onbekende Nicole binnen om te checken of er een heer te scoren viel. "Mooie kont, laat 'r hier komen", dacht ik. En ja, soms moet je geluk hebben want ze kwam weer binnen en zag mij blijkbaar 'als slachtoffer'. Het werd een redelijke kamergang met een intrigerende dame. Zie aldaar.

    Beide andere trof ik in het overdekte terrasdeel, in gesprek met een ijsbeer. Dit bleek Forgetskinnyletsgetfatty te zijn. Leuk om ook hem te leren kennen.
    Gedrieën hebben we warm gegeten. Het smaakte zoals ik van SS gewend ben naar behoren tot soms zelfs goed. Toen we weggingen stond er een schaal koekjes naast de rauwkostbar op een tafeltje.
    Daarna aan de bar koffie... met een paar koekjes van de schaal. Lekker soppen. Doe ik normaal nooit maar was nu wel lekker... )

    Langzamerhand kroop de tijd voort, en ik wilde op tijd de bus hebben dus na twee Bav's ben ik aan een rondje begonnen. Maar na een paar stappen lopen stak een slanke blondine met een rustige uitstraling haar hand uit en trok aan mijn jas... ik bezweek maar meteen en dacht: Vorige keer in YY gokte ik met Lori. Dat pakte ondanks mijn twijfels goed uit, nu maakte ik dat weer mee: Cathalina. Op mijn verzoek ging zij voor een sleutel van een van de kamers in het oude gedeelte. Dat lukte. Zie aldaar.

    Hierna was het tijd om te gaan. Beide beren een hand gegeven, plakje cake mee voor onderweg. Naar de bus. Vlotte terugreis.

    Het was net als de vorige keer in deze club leuk om ook nu weer een drietal andere ijsberen te leren kennen. Je praat onderling gezellig, steekt wat van elkaar op, hebt lol. Maakt een dag relaxen net wat completer, vind ik.
    Ik heb drie goed sessies gehad. Twee in de kleine hokachtige kamers beneden. Niet zo mijn ding, maar kwestie van smaak?

    De sfeer, line up en het aantal bezoekers was gezien de tijd van het jaar voor mij boven verwachting goed.
    Is dit iets wat deze club, meer clubs bewust doen? Is mij niet geheel duidelijk. Ik vond het nu wel erg fijn.
    SS bedankt. Graag tot een volgende keer.

    Johan

  26. Onderstaande 18 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 4 januari 2016),biged ( 1 januari 2016),Bosco ( 2 januari 2016),cheasehead (31 december 2015),Eddy_V ( 1 januari 2016),Flyerke ( 1 januari 2016),forgetskinnyletsgetfatty ( 1 januari 2016),KanariePiet ( 1 januari 2016),le_belge ( 1 januari 2016),licky luke ( 1 januari 2016),Megaboob (31 december 2015),Mistralwind ( 1 januari 2016),Nedlovefkk (31 december 2015),Ryuhayabusa (31 december 2015),satanic surfer ( 3 januari 2016),sofaking (31 december 2015),swazontneuf ( 1 januari 2016),Wijze grijze ( 1 januari 2016)

 

 
Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15.

  FKK Artemis 468*60