Pagina 6 van 15 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 362
  1. #126
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Sixsens 18 februari 2015

    Na 5 dagen Carnavalsgeneugden vond ik een paar uurtjes ontspanning wel op zijn plaats. Zonder Alibi deze keer, want ik had mij voorgenomen om rond 18 uur weer bij de gebreide box te zijn.

    Om 13 uur met happy hour tarief bij Sixsens 'ingelogd'. In de kleedkamer wat onnodige kleding verwijderd om vervolgens eerst het restaurant op te zoeken voor een kleine lunch. Over het eten in Sixsens hoeft niet veel te worden gezegd, dat is altijd uitstekend en nog smaakvol ook! Na het maagje te hebben gevuld, afgedaald naar de diepste krochten om te zien welke hertjes er op een woensdag vrij in de wei lopen lopen. Wetende dat een aantal toppertjes met vakantie waren, telde ik rond 14 uur zo'n 15 dames. Dat aantal verdubbelde zich minstens in de loop van de middag. Het aantal ijsberen was sterk in de minderheid. Zes in totaal in de bar! Het aantal ijsberen groeide nog wel in de loop van de middag, meer dan 15 waren het er zeker niet toen ik om 6 uur naar huis ging. Ik amuseer mij altijd wel. Het mocht de pret niet drukken.

    Op het verjaardagsfeestje van Licky Luke trok Larissa bijzonder mijn aandacht. De wijze waarop ze zich gedroeg tussen het verjaardagsgezelschap kwam op mijn positief over. Ik ben met Larissa in HP al eens op kamer geweest. Dat was al weer een half geleden. Mijn ervaring van destijds stond niet meer op mijn netvlies. Bij het schrijven van dit verslag heb ik de recensie van destijds er maar eens bij gezocht. Dat was niet positief. Een slechte blowjob gewaardeerd met een GOSP van <0,1M. Een cowboy-reverse die ik toch nog kon waarderen met een 7. Herhalingsgevaar <10%. Gelukkig maar dat deze sessie van mijn netvlies was verdwenen, want anders had ik haar zeker links laten liggen.
    Larissa heeft een prachtig slank figuur en mooie borsten. Gewoon een geile uitstraling. Het enige waar je optisch over zou kunnen vallen zijn die paar vlekken in haar gezicht. Juist vanwege haar positief gedrag op het feestje van Licky Luke hoopte ik op uitgebreide presales en zo geschiedde het ook. Ze nam de tijd. Niets over Zimmer oder Schlüssel. Aan de bar heerlijk met haar geknuffeld en eens flink in die lekkere billetjes geknepen. Ze wist kleine knak aan de bar al op sterkte te brengen. Tongzoenen aan de bar was beperkt. De ene dame heeft er geen moeite mee aan de bar, de andere weer wel. Tja, dan komt er een moment dat er actie ondernomen moet worden. Op mijn initiatief een kamer opgezocht.
    Een heel andere Larissa dan ik in de analen van HP heb terug gevonden. Vol passie tongzoenen en al snel spatte de vonken er vanaf op bed. PZC......ik kan me bijna niet voorstellen dat het destijds in HP zo dramatisch was. Voor een oraal liefhebber kan ik niet anders zeggen: prima zuigkracht (GOSP = 0,8M). De afrondende wip, eerst in cowboy reverse en missio was goed. En zo gingen weer miljoenen ongeboren professoren de vernietigingsmachine in.
    Het is maar de vraag of ze lang in Sixsens zal blijven. Aan de bar had ik haar al gevraagd of het haar beviel in Sixsens. Ze ontweek op dat moment mijn vraag. Op de kamer was ze meer open. Sixsens is een prima club, echter de onderlinge relaties met andere dames vindt ze een stuk minder. Binnenkort een paar weekjes vakantie. Het is nog onzeker of ze daarna terugkomt.

    Na de kamer met Larissa uitgebreid van de wellness faciliteiten gebruik gemaakt om vervolgens met een bel wijn aan de bar sfeer te proeven en appetijt op te doen van de aanwezige dames. Carmen en Nicole kwamen regelmatig 'informeren' op een leuke manier of er wat meer in zat. De kamer met Carmen op de verjaardag van Licky Luke was ik nog niet vergeten en ja met Carmen zou een kamer zeker een succes worden. Doch mijn appels des levens hadden nog wat tijd nodig om de capriolen van Larissa te boven te komen. Met Carmen was het lekker 'spelen' aan de bar en eigenlijk was ik er van overtuigd dat een kamertje voor vertrek met haar in het verschiet lag. Doch het liep anders. Carmen was op een gegeven moment spoorloos en Cassandra, een Turkse, diende zich aan.

    Van Cassandra met een mooi gevormd lijf en alles op de juiste plaats was ik gecharmeerd. Toch maar ff informeren of tongzoenen in haar pakket zat en dat bleek het geval te zijn. Sterker nog, ze voegde aan de bar de daad bij het woord. Met deze bloedmooie Turkse van uit het diepste van Sixsens helemaal naar de nok van deze sekstent. Daar bleek Cassandra met een dubbele agenda te werken. Het tongzoenen was nog maar beperkt tot het puntje van haar tong. Ze gaf al snel aan dat ik in haar 'Mund' kon spritzen. Deze extra herhaalde ze meerdere malen. De prijs van €50 extra vond ik echter te veel. Het 'pijpen zonder condoom' deed ze prima (GOSP = 0,8M). Een klik was er niet en besloot ik het te beperken tot een kamer van 30 minuten. Op het moment dat ze stopte met 'blasen' en en de 'wip' zich aandiende, zag ik dat er een condoom om kleine knak zat . Ze had dus gepijpt MET condoom. Niets van gemerkt en ondanks dat het rubbertje er om zat, heeft ze goed werk geleverd. Wat een 'vingervlugheid'? In cowboy de sessie tot een einde gebracht. Op zich was de sessie nog niet eens zo slecht. Ik vroeg mezelf wel af wat zou zijn gebeurd als ik had gekozen voor een 'FT'? Ik stel me voor dat na de FT het rubber te voorschijn was gekomen Is er dan wel sprake van een 'FT' voor €50?
    Cassandra schaar ik tot de geraffineerde dames. De sessie op zich was niet verkeerd, maar gezien dat condoom gedoe is het herhalingsgevaar klein. (anderhalve week later op 28 feb was ze niet aanwezig in SS)

    Na de kamer met Cassandra kwam ik Carmen tegen in de bar, die om half 6 haar kleine maagje wilde gaan vullen. Ik heb me bij haar verontschuldigd met de mededeling dat bij het eerst volgende bezoek ......... Voor wat het waard is natuurlijk.


    Illusion Plopp!

  2. Onderstaande 12 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 2 maart 2015),biged ( 2 maart 2015),bob0808 ( 3 maart 2015),Cat ( 2 maart 2015),Eddy_V ( 3 maart 2015),Flyerke ( 3 maart 2015),KanariePiet ( 2 maart 2015),Kwakje ( 2 maart 2015),licky luke ( 2 maart 2015),Mr Pussy ( 2 maart 2015),Oudebelg ( 2 maart 2015),satanic surfer ( 2 maart 2015)

  3. #127
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaktuut Bekijk bericht
    [SIZE=2]Cassandra schaar ik tot de geraffineerde dames. De sessie op zich was niet verkeerd, maar gezien dat condoom gedoe is het herhalingsgevaar klein. (anderhalve week later op 28 feb was ze niet aanwezig in SS)
    Cassandra was er zaterdag wel en presenteerde zich ook, echter met een vrij snelle vraag om samen te gaan ontspannen. Dus weer de wei ingestuurd.

    De eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat dit inderdaad een beeldschone dame is.... dus wie weet.... maar over presales moet ze nog veel leren ...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  4. #128
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Sixsens, zaterdag 28 februari.
    Beetje vergaderen met een hele lange borrel...


    Op zaterdag had ik een zakelijke afspraak gepland in Sixsens. Tja, dat is dus duidelijk een zakelijk doel waarvoor je naar de club gaat. En omdat er na een vergadering eigenlijk altijd een informele borrel behoort, blijf je dan nog gezellig even hangen... en zo...

    Dus om 13:00 uur ingecheckt, samen met Knaktuut, die duidelijk alleen voor de borrel (en zo) kwam. Ik was nog enigszins wazig van mijn bezoek aan van Goch de dag daarvoor, aangezien dat feestje tot 5:00 uur had geduurd waarna ik om 6:30 uur pas in mijn mand kroop en er na een veel te korte nachtrust weer uit moest. Weinig slaap gehad en in van Goch door vier kamergangen met o zo geile dames behoorlijk gesloopt... Maar alla, niemand heeft mij horen zeuren...

    Na Crystal al bij de lockers begroet te hebben eerst even de bar verkennen, alwaar ik door onverwacht veel dames uiterst hartelijk begroet werd... Ze bleven allemaal een tijdje hangen om bij te kletsen en ik begon me al af te vragen of er iets aan de hand was .. het was alsof ze onderling iets hadden afgesproken.

    .. Het bleek echter gewoon een hartelijke begroeting te zijn zonder bijbedoelingen... Zo kwam Larissa bij me buurten, Maya is terug, Zoey is niet meer boos, Kali was naar eigen zeggen al twee jaar op mij aan het wachten. .. en zo nog meer. Ik werd er bijna verlegen van .. blijkbaar wordt er door de dames toch het nodige over ons mannen gekletst. ..

    Eerst even de zakelijk verplichtingen waargenomen en samen met Beata wat zaken afgestemd. Na onze vergadering eerst even een drankje en vervolgens een saunaatje genomen om een beetje bij positieven te komen. Bij de douches kwam ik Megi tegen. Die begon spontaan te kletsen en knuffelen onder een hoop gegiechel... Dat was wel verrassend omdat ik nog nooit met haar contact heb gehad, maar toen ze hoorde
    dat ik haar naam (en nog meer) van KanariePiet wist verdween de schroom als sneeuw voor de zon, of als de kleren van een dvp zodra ze op kamer is... Later in de bar fladderde ze van beer naar beer dus verder niet meer gesproken...

    Van Kali kreeg ik de nodige aandacht en omdat ik na mijn uitstapje naar van Goch wel een lekkere olie massage wou (en zo) heb ik toegestemd met het halen van een sleutel. Een heerlijk relaxt kamertje met Kali gedaan waarbij ik dan wel de reservetank aan heb moeten spreken... maar wederom hoor je mij niet klagen...

    Na een eerste kamertje krijg ik altijd honger en dus heb ik in het restaurant samen met JeanK een lekkere steak met frietjes en salade gegeten, effe gezellig gekletst en daarna ging deze ijsbeer effe lekker onderuit op zo'n heerlijke bank in de serre... als dat geen genieten is...

    Terug in de bar even met Crystal gekletst, en plots werd ik van achter benaderd door een dame die haar handen voor mijn ogen hield en waarvan ik dus moest raden wie het was. Dat is natuurlijk erg gevaarlijk want de kans is groot dat je de verkeerde naam noemt ... en in dit geval had ik het ook nooit kunnen raden want wie stond er achter me ... Gaby ! Ze is weer terug in Sixsens, met brilletje en een mooi gebit... zag er dus toppie uit...

    In de bar waren de dames erg gemakkelijk te benaderen voor een gesprekje, grapje, wat geplaag enzovoorts. Zo kwam ik makkelijk in gesprek met Nelly en Kelly, die me als duo een trio aanboden. Om eens te proberen. Waarop ik zei dat proberen altijd gratis was, maar dat was toch niet helemaal goed begrepen van mijn kant, zeiden ze... Tja, een trio stond niet op mijn programma, dus maar even laten rusten... dacht ik... maar Nelly niet dus...

    Die ging met haar lekkere kontje tegen mij aan dansen, taste o zo subtiel onder mijn badjas en handdoek (dubbele beveiliging doorbroken) en kreeg in korte tijd wel heel veel leven in mijn onderdaan... Tja, met een halfje Kamagra is het moeilijk om te liegen tegen een dame en vol te houden dat je geen zin hebt om op kamer te gaan.... Dus van het spreekwoordelijke een kwam het spreekwoordelijke ander... en lagen we kort daarna op een kamertje....

    Half uurtje volgemaakt met geile seks, mede omdat ik in de bar behoorlijk op temperatuur was gemaakt door haar... top presales en topsessie!

    Terug in de bar wat drinken, wat kletsen met ijsberen en aan het tafeltje gaan staan waar o.a. Nelly, Zoey en ... (naam vergeten) stonden. De deejay draaide prima muziek en al gauw gingen de voetjes van de vloer, waarbij ondergetekende vrolijk door meerdere dames werd meegesleept en daar zijn gebrekkige danspasjes mocht vertonen... Gelukkig gingen er geen bordjes omhoog met punten en werd de sfeer er enkel nog vrolijker op. Nelly bleef bij mij in de buurt en sjanste er op los, overal dansten dames en soms heren en de sfeer was gewoonweg top!

    Uiteindelijk ging mijn principe-afspraak voor het laatste uurtje niet door, no problem, was voorzien, en daarmee was de weg vrij voor Nelly om haar voor alle after-/presales moeite te belonen en haar nog een half uur mee te nemen voor een tweede pot geile seks op een kamertje... Zoals dat meestal gaat is een tweede sessie altijd beter dat een eerste en dat gold ook deze keer, hetgeen ik al snel kon merken aan Nelly toen ik daar even de olie ging peilen...

    Helaas hadden we allebei niet door dat we nog erg laat waren gaan kameren, waardoor opeens de security op de deur klopte en voordat we konden reageren ook in de kamer stond... ik hoop maar dat ie van het uitzicht heeft genoten...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  5. Onderstaande 11 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 2 maart 2015),Badslippers ( 2 maart 2015),biged ( 4 maart 2015),bob0808 ( 3 maart 2015),cavediver ( 3 maart 2015),Eddy_V ( 2 maart 2015),Flyerke ( 3 maart 2015),Golfpik ( 4 maart 2015),KanariePiet ( 2 maart 2015),Mr Pussy ( 2 maart 2015),potentebeer ( 2 maart 2015)

  6. #129
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Rotes Gesicht nymphomanische sessies ?

    Baller,
    Of jij de meisjes in Sixsens mooi vind zul je zelf moeten komen beoordelen. Ze zijn er in alle kleuren, alle maten en in de lengtes van erg klein tot circa 1,75 meter zonder schoenen. Als ze eenmaal liggen maakt de lengte eigenlijk niet meer zoveel uit !
    Ikzelf heb diverse nymphomanische sessies beleefd in Sixsens ( en nog steeds) maar dat ligt volgens mij deels aan de chemie die er op dat moment tussen DVP en IJsbeer aanwezig is.
    Ben je nu veel wijzer geworden ?

    Ik denk zelf niet echt, dus lees de recensies maak een keuze en kom een keertje langs !
    Mijn tip: donderdag of vrijdag vanaf 15.00 uur zijn er veel dames aanwezig, en zijn ze nog 'fit'.

  7. Onderstaande leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 2 maart 2015)

  8. #130
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

    Standaard

    Vrijdag 27 februari,1e bezoek Sixsense

    Na dit topic lange tijd gevolgd te hebben,was eindelijk de dag daar dat ik,samen met een maat van me,af zou reizen naar Sixsens.
    Op het meeting point had ik al gezien dat Tjeppah ook zou komen,maar die heb ik uiteindelijk niet ontmoet.Het was aardig druk met beren,en alhoewel ik wel met een paar gesproken heb,waren die uiteindelijk niet van het forum,al kenden ze het wel.

    Maar om bij het begin te beginnen,rond 11.30 u reden wij de parkeerplaats van Sixsense op,wat met de navigatie vrij makkelijk te vinden was,en het hielp ook wel dat ik de streek een beetje ken.Het was al behoorlijk druk met auto's met verschillende kentekens,waarbij de Nederlandse kentekens echt wel de boventoon voerden.
    Goed tijd om naar binnen te gaan,mooie ontvangstruimte,altijd handig(of niet ) een pinautomaat meteen bij de ingang.Na 40 euro betaald te hebben,een badjas en handoek met het logo van Sixsense in ontvangst genomen,een leuk detail vond ik.We moesten beneden voor de lockers,en na even gepuzzeld te hebben met het bandje en de electronische lockers,kregen we dat met een beetje hulp snel door,en ik vindt het een handig en mooi systeem,even je bandje voor het apparaat houden en kastje open,kastje dicht Gezellig ook,dat de dames zich hier optutten etc,is in veel clubs(tenminste die ik ken dan) wat meer gescheiden,ik vondt dit wel een leuke ervaring.

    Op verkenning uit dan maar,door de meerdere verdiepingen deed de club mij behoorlijk groot aan,ik was al bijna bang dat ik zou verdwalen,maar na aardig wat gezien te hebben toch de weg naar de eetzaal gevonden om van een lekker ontbijt te genieten.Het ontbijtbuffet vond ik prima in orden met diverse broodjes,croissants,diverse soorten beleg,diversen vruchtensappen,eieren en ik zal vast nog e.a. vergeten hebben,maar ik heb in ieder geval prima gegeten !
    Na het onbijt de weg gevonden naar beneden waar de bar zich bevond en maar even een lekkere espresso genomen,en tot mijn genoegen als verstokte roker kon je gewoon in het bargedeelte roken,top dus voor mij !
    Op een gegeven moment werd ik van achter benaderd,en Kali kwam zich aandienen,een leuke Bulgaarse dame.Tja en zo'n eerste keer moet er bij mij toch even de druk af,dus het koste Kali geen moeite om mij op de kamer te krijgen.
    De sessie die volgde was er een met niet onaardig pzc,vingeren,standje 69,en uiteindelijk doggy style afgemaakt.Zoals gezegd de druk moest er af,dus met een minuut 15 was het ook wel gebeurd,nog een klein beetje napraten,maar dat was het ook wel.Goed er zouden nog wel een paar sessies volgen,maar afwachten hoe die zouden gaan verlopen.

    Terug in de bar weer even wat drinken,en ondertussen een beetje kletsen met diverse dames die even kwamen buurten,maar een sessie zou er toch het komende uur niet inzitten,wel nog even leuk geklets met een Hollandse dame,Suzanne heette ze geloof ik.Dat viel me wel op in Sixsense,dat er aardig wat nationaliteiten rondliepen,iets wat ik altijd wel leuk vindt bij de dames.
    Tijd om het wellness gedeelte te beproeven,en de whirlpool,de verschillende sauna's(70 en 90 graden) en het Turkse stoombad bv, bevielen mij zeer goed,en heb daar de hele dag door lekker gebruik van gemaakt.

    Tijd om even de,,Orientaalse ruimte"" te bezoeken om even lekker weg te zakken in de banken.Mijn maat kreeg al snel gezelschap,en ik kreeg al vrij snel gezelschap van Roberta,nationaliteit ben ik even vergeten.Tijdens ons inleiden gesprekje kwam ik te weten dat ze nog maar zeer recentelijk hier werkte,hmmm als dat maar goed gaat...
    Maar ach ze zag er leuk uit,dus ik gaf haar een kans,terwijl zij de sleutel ging halen bleef ik nog even wachten,en toen ze terug was gingen we naar de kamer.Dit was dus ook meteen mijn slechtse sessie van de dag,pmc!! en ze deed niet zonder zei ze,nou toe maar dan ga maar even liggen dan ik heb het condoom toch al om,misschien dat het neuken nog wat plezier oplevert...Maar nee ze lag er als een lappenpop bij en leek het nou niet echt leuk te vinden,ik inmiddels ook niet meer en ik was er eigenlijk wel klaar mee.Ik zei dit gaat niet werken zo,ga maar even liggen dan geef ik je nog wel een massage om niet meteen na 15 minuten van de kamer te gaan Ach wellicht was het echt wel lastig voor haar als ze er nog niet lang was, ik weet het niet,maar jammer dat ik dat nou net weer moest hebben
    Mijn maat had wel een top sessie gehad,in ieder geval een van ons tevreden.

    Na weer even in de bar gezeten te hebben,en nog even een uitstapje gemaakt te hebben naar het restaurant gedeelte om even wat lekker gebak te snoepen,de relaxruimte bij de ingang nog even beproefd te hebben om even rustig bij te komen zonder gejaag,maar weer terug naar de bar,the centre of the universe, deze dag.
    Ik had van te voren eigenlijk al een paar namen in mijn hoofd geprent die tot de toppers behoorden,en een daarvan was Chrystal.Ik heb haar regelmatig gespot,en zelfs nog even met haat gepraat,maar van een uiteindelijk kamergang is het niet gekomen,daar ik net terug kwam of zij net bezet was,helaas helaas.
    Maar goed ik kwam al vrij snel al weer in gesprek met de Roemeense Mara,en na een tijdje gedold en gepraat te hebben,haar derde sessie met haar aangevangen.Wat volgde was een leuke sessie,met tongzoenen.pzc,69,pussy sliding,diverse standjes,en omdat ik de 2e keer met Roberta niet gekomen was,kreeg Mara de volle opgekropte daling in doggystyle in het rubbertje gespoten,een heerlijke ontlading.Net als voor de sessie,na de sessie samen gedouched,en ik kon terugkijken op een uitermate tevredenstellende 3e sessie.

    Het was inmiddels al bijna etenstijd,dus maar even wat energie opdoen voor mijn volgende sessie.Het avondeten was wederom goed verzorgd,met vis,kip,aardappelen,groenten,verschiilende salades,een lekker toetje,helemaal top dus en ik heb met smaak zitten eten.Daarna weer even in de ruimte bij de receptie gezeten alvorens me weer onder te dompelen in het bargedeelte.
    Terug in de bar was het lekker druk,ik denk dat er op een gegeven moment wel zo'n 25 tal dames waren en toch minstens zo'n 20 beren,maar exact heb ik het ook allemaal niet zo bij gehouden,laten we het er op houden dat het een gezellige drukte was zo op de vrijdag.
    In de bar werd ik al vrij snel aangesproken door een chocoladebruine schone,waarvan de naam me even ontgaan is,ze sprak in ieder geval Nederlands en woonde er geloof ik ook.Ze was al vrij snel aan het kijken of er nog leven onder de gordel was,en probeerde me te verleiden met de belofte dat ze een goede deepthroat kon geven.Ik was eigenlijk nog niet echt zeker van mijn zaak,maar wou toch wel weer eens wat anders,dus maar ingestemd om te kameren.Wat volgde was een aardige sessie,met pzc,maar zeker geen deepthroat,69 en diverse standjes,maar omdat het niet zo snel meer tot een 3e ontlading kwam,duurde het even.Ze stelde nog wel voor om een uur te blijven en sstelde nog een cim voor,maar de chemie was er toch niet van mijn kant,dus maar weer deze sessie ongepopt laten verlopen.

    Mijn maat was inmiddels klaar voor die dag en zat boven in de relaxruimte te wachten,ik zei ik ga nog een poging wagen,en dan gaan we,wat hij geen probleem vondt,waar zijn vrienden voor,toch
    Nog even snel in de bar rondkijken,en daar kwam al snel Lolita bij me zitten,waar ik eerder op de dag ook al mee gebabbeld had.Ze trok me toch wel aan met haar figuurtje en we waren dus ook vrij snel op de kamer.Daar heeft ze me eigenlijk alleen maar gepijpt en getrokken,maar dat vond ik eigenlijk wel voldoende,ze wist me met minimale handelingen vrij geil te krijgen,en ik kickte ook wel op haar ranke figuurtje,dus ik wist met deze 5e en laatse sessie ,toch in vrij korte tijd mijn 3e hoogtepunt te bereiken,en wist dat het genoeg was voor vandaag
    Leuk detail vond ik van Lolita,dat ze mijn maat even kwam zeggen,dat ik me aan het omkleden was,en er met 5 minuten zou zijn,ze kwam me dat speciaal zeggen,goede aftersales dus vond ik.

    Met een tevreden gevoel zijn we huiswaarts gekeerd

    Afsluitende:

    Ik vindt Sixsense een hele mooie club,goed eten,goede wellness,en meer dan genoeg meiden,ik wist soms niet wie ik nou moest kiezen
    Daar ik in Sixsens een nieuweling was,heb ik niet meteen,,het kaf van het koren'' kunnen scheiden,om het zo maar te zeggen,en daardoor ook wat mindere sessies gehad,maar goed dat kan in elke club gebeuren en is me dus ook genoeg gebeurd.
    Daarentegen heb ik gelukkig meer goede sessies gehad,dus al met al ben ik zeer tevreden met mijn 1e bezoek,ik heb zeker een topdag in een topclub gehad,en zal zeker nog een keer terug komen.

  9. Onderstaande 15 leden hebben Mistralwind bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 3 maart 2015),biged ( 4 maart 2015),bob0808 ( 3 maart 2015),bredeweg ( 3 maart 2015),Cat ( 3 maart 2015),Eddy_V ( 3 maart 2015),Flyerke ( 3 maart 2015),KanariePiet ( 3 maart 2015),Kwakje ( 3 maart 2015),licky luke ( 3 maart 2015),Mr Pussy ( 3 maart 2015),satanic surfer ( 3 maart 2015),Sjeufke ( 3 maart 2015),Sparky ( 3 maart 2015),VAZKOR ( 3 maart 2015)

  10. #131
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Sixsens, zondag 1 maart

    Tsss.. Bij binnenkomst werd me gevraagd of ik op de parkeerplaats had geslapen... Tuurlijk niet, zeg ik dan. Waar dan wel? Op kamer 11 natuurlijk. Uiteraard zonder getuige. Anders komt er van slapen niet veel terecht...

    Ik zeg nog dat het ontwaken in de club best wel een aparte ervaring is, maar mijn geloofwaardigheid begint al af te brokkelen... hihi..

    Maar goed, door schuld van een volledig herstelde Bob0808 en ook wat unfinished business stond ik vlak voor 14:00 uur weer in het stralende gezicht van Maggy te staren ... of dat door mijn persoonlijkheid kwam of door de chocolaatjes die ik voor haar had meegebracht (of de combinatie van beiden) laat ik hier in het midden...

    Samen met Bob0808 een koffietje gedronken in de bar, alwaar we door de nodige dames werden begroet en ik door Maya werd belaagd... Ze had een Red Bull op waarvan ze naar eigen zeggen geil werd en ze moest en zou een man mee op kamer nemen om haar te bevredigen... en ik had grote moeite haar niet te geloven... Omdat Bob0808 al een maand niet in een club was geweest stelde ik haar voor om hem mee te nemen maar ze had haar zinnen op mij gezet, zei ze. Ik zei nog "Schade, Erdnussmarmelade" ("helaas pindakaas", red.) maar dat maakte de zaak alleen nog erger... Inmiddels trokken haar avances de nodige aandacht en heb ik mij uit de voeten moeten maken met een of ander smoesje, echter wetende dat ik (vandaag) nog niet van haar af was...

    Haar met Bob0808 achterlaten had ook niet het gewenste effect en dus zijn Bob0808 en ik maar samen met Crystal, waarmee ik een ontbijtdate had gemaakt, een hapje gaan eten. Ik zou m.b.t. Maya in ieder geval vandaag wat vaker over mijn schouders moeten kijken dan ik gewoon was...

    Na ons ontbijtje-met-eitje genoten van de 95°C sauna en de daarbij behorende koude douche, gevolgd door een duik in de jacuzzi...

    Geknuffeld in de bar met Nelly, die de gevoelige snaren sinds de zaterdag daarvoor weet te vinden en te raken... gevolgd door een kamertje met een heerlijk GFE karakter...

    En omdat de gemiddelde ijsbeer daar dan weer honger van krijgt gingen we, zodra Bob0808 uitgespeeld was met Larissa, het restaurant maar weer opzoeken. .. Wat een leven ...

    Maya heb ik een tijd niet meer gezien, maar dat maakte me eerder onrustig dan kalm. Ik had haar liever duidelijk in het vizier nu...

    Het eten was weer prima verzorgd in Sixsens. .. kip, rijst, groenten, goulash en vast nog wel meer als je speciale wensen zou hebben. Na het eten (waarbij Nelly ook gezellig aanschoof) een lekker stuk cake meegenomen naar de bar omdat de cappuccino nu eenmaal lekkerder is dan de koffie in het restaurant (die er sowieso 's avonds niet meer staat).

    Bob0808 kreeg daar gezelschap van Janina en ik kreeg weer eens handen op mijn ogen van een dame die me van achter benaderde. Tevens een natte zoen in mijn nek en gesabbel aan mijn oren maar dat maakte het niet gemakkelijker om te raden wie het nou was... Ik ben dan maar weer voorzichtig en hield me van de domme, waarna de dame opgaf en het inderdaad een dame bleek te zijn die ik nog niet kende.. hoewel ik haar wel al bij haar Bulgaarse vriendinnen had gezien en ook al vaker aandacht van haar had gekregen had ik nog nooit haar naam gevraagd. Het bleek Alicia te zijn. Ze was erg lief en probeerde me op subtiele manier te verleiden maar ik hield de boot af en gaf eerlijk aan dat er geen kamer in zat. Ze pakte dat heel goed op en ging niet weg maar bleef gezellig erbij zitten totdat ik zelf vertrok om in de serre het "Live from Sixsens"-topic bij te werken...

    Wat er met Bob0808 en Janina ging gebeuren zou ik wel een uurtje of zo later gaan vernemen... Zo te zien had Janina al lang de leiding genomen...

    Na een beetje uitrusten in de serre, onder de heerlijke straling van verwarmingselement, ben ik weer even naar de bar gegaan waar ik een praatje maakte met Denisa en weer snel gezelschap kreeg van Alicia (die overigens al zo'n drie maanden in Sixsens werkt maar waar nog geen paspoortje of topic van is aangemaakt). Nogmaals, een heel lieve en (naar mijn mening) mooie dame, beetje groter dan gemiddeld, maar ik had voor mijn laatste kamertje een afspraakje met Crystal dus ze zal moeten wachten tot een van de volgende keren, want ik wil het best wel eens met haar op een kamertje wagen, denk ik. Gelukkig begreep Alicia wel hoe het zat en kwam ze gewoon gezellig naast me zitten totdat Bob0808 terug in de bar kwam lopen, of eigenlijk meer zweven, of dansen, of zoiets. Deze vorm van voortbewegen ging gepaard met een smile van oor tot oor dus eigenlijk was het overbodig te vragen of zijn kamertje met Janina goed was bevallen.

    Even later kwam ook Crystal in de bar en na wat kletsen en grapjes met Bob0808 en mij zijn we uiteindelijk voor het laatste uurtje naar kamer 11 getrokken. Daar genoten van een intieme sessie zoals ik dat van haar gewend ben, heerlijk relaxt en met een oraal hoogtepunt waar je "U" tegen zegt.... Mooie afsluiter van drie dagen achtereenvolgend clubben!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  11. Onderstaande 16 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 3 maart 2015),biged ( 4 maart 2015),Bluebear ( 3 maart 2015),bob0808 ( 3 maart 2015),Eddy_V ( 7 maart 2015),faddist (11 maart 2015),Flyerke ( 3 maart 2015),Golfpik ( 4 maart 2015),KanariePiet ( 3 maart 2015),Megaboob ( 4 maart 2015),Mistralwind ( 3 maart 2015),Mr Pussy ( 3 maart 2015),Oudebelg ( 3 maart 2015),satanic surfer ( 3 maart 2015),Sjeufke ( 3 maart 2015),VAZKOR ( 3 maart 2015)

  12. #132
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edoh Bekijk bericht
    In de bar werd ik al vrij snel aangesproken door een chocoladebruine schone,waarvan de naam me even ontgaan is,ze sprak in ieder geval Nederlands en woonde er geloof ik ook.
    Daniella allicht .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  13. #133
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Daniella allicht .
    Zou kunnen,zo'n indruk heeft ze niet op me gemaakt

  14. #134
    Geregistreerd
    25 maart 2014
    Last Online
    22 maart 2024 @ 22:25
    Berichten
    307
    Discussies
    2
    Thanks
    908
    Thanked
    284 in 88 posts

    Standaard

    Zaterdag 28 feb, m'n eerste bezoek aan Sixsense en ik moet zeggen een erg mooie en verzorgde club. Eten was lekker, geen a la carte, maar goed en genoeg keuze uit de bakken. Dit keer steak en kipfilet wat echt goed was. 's-Middags lekkere "duitse" broodjes en croissants.
    Wellness goed in orde, met een whirlpool die iets warmer kan, maar in principe warm genoeg. 75 en 95 graden sauna en een lekker hete turks stoombad. Zo lang heb ik nog nooit in een whirlpool gezeten, maar moet zeggen het was erg gezellig met een paar mede-ijsberen en een grote gast (> 2 m) die best geïnteresseerd was in de verhalen over andere clubs. In het bijzonder kon ik genieten van de verhalen van onze bekende Grijze Wijze, erg leuk om hem eens te ontmoeten. Daarvoor in de bar al kennis gemaakt met Licky Luke en zijn woord dat Nora goed was als waar aangenomen en ze heeft het ook nog bewezen ook. In mijn ogen een erge mooie vrouw, beetje zacht qua pijpwerk maar het klikte wel, was voor mij een super uurtje stoeien met een leuke meid. Later op de dag nog een half uurtje geprobeerd met een ander mooie meid, maar had daar helaas geen klik mee en er maar een half uurtje van gemaakt. Lag ook meer aan mij moet ik zeggen. s'avond ging ook de muziek wat harder in de bar, niet echt mijn ding, maar genoeg ruimtes waar het rustiger is.

    Kortom een leuke dag gehad en de club is zeker voor herhaling vatbaar. Nora was zeker m'n hoogtepunt van de dag! Voor haar zou ik zeker terug komen.

    Voor de prive auto bezitters, stukje Aken in rijden heb je rechts een tankstation, zo'n 15 cent per liter goedkoper dan de NL collega's.

  15. Onderstaande 6 leden hebben Kwant bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 5 maart 2015),Eddy_V ( 4 maart 2015),Kwakje ( 5 maart 2015),licky luke ( 5 maart 2015),Mistralwind ( 5 maart 2015),Sjeufke ( 5 maart 2015)

  16. #135
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Rotes Gesicht Stoppen op het hoogtepunt

    Ken je dat, dat je het gevoel hebt dat het niet meer beter kan worden?
    Dat alles perfect is?
    De omgeving, de omstandigheden, de dame..
    Ik loop toch al wat langer mee, maar kende het tot gisteren niet, maar nu..

    Sixsens bezoeken was wederom bijzonder aangenaam.
    Op het weerzien met de leukste en liefste dame die ik uit dit wereldje ken, had ik mij al dagen verheugd.
    Nog voor twaalf uur in de ochtend meldde ik mij bij de poort alweer de gebruikelijke rituelen zich afspeelden. Een espresso gedronken om extra alert te zijn in een verder nog lege bar.
    Naar het terras, waar ik de schat zou treffen.
    Bovenaan de trap al de eerste verrassing van de dag.. Beata die mij vertelde dat ik maar eens op terras moet kijken omdat ik daar een verrassing zou vinden..!!
    Hoe zij nou wist dat ik speciaal voor dat ene meisje was gekomen..??

    Later toch nog even gevraagd, want het liet mij niet los en de betreffende dame had er niets over gezegd, maar nu begrijp ik waarom de club Sixsens heet... Het is vanwege Beata, zij heeft cq is het zesde zintuig!!
    Of zou Beata het forum dagelijks lezen en kent zij haar gasten nog beter dan ik al dacht..?
    (In dat geval bij deze een oproep voor kwantumkorting en een tegemoetkoming in verband met het voorvalletje vorige week in kamer 11 haha!!)

    Koffie, lunch, koffie, kamer, koffie, knuffel, zonsondergang, volle maan, opnieuw koffie etc etc.
    En alles even lekker, gemoedelijk, bitter/zoet, relaxed, wild, vertrouwd en na enkele uren en diverse hoogtepunten, eindigend op de top waarvan het uitzicht alles duidelijk maakt..

    Gekscherend zeg ik haar dat dit de laatste keer was dat we samen zouden zijn. Een ongelovig gezicht kijkt mij aan met haar prachtige ogen en heerlijke lippen.
    Beter kan het niet worden...en we zoenen opnieuw. Niet normaal..maar dat weten we allebei ook wel en genieten van het moment.

    En Cat kan gerust zijn...Nikita zal het vandaag wat rustiger aandoen nadat zijn oproep en zorgen op het "live" forum gezien werden!
    Dus vrijdag zal zij helemaal fit voor jou zijn, hoewel ik natuurlijk niets kan garanderen! ��

    Vandaag opnieuw genieten van de Limburgse heuveltoppen en dalen.
    Het leven is zo kort, morgen kan het over zijn.
    En Garde

  17. Onderstaande 19 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 5 maart 2015),biged ( 5 maart 2015),Bluebear ( 5 maart 2015),Cat ( 5 maart 2015),Flyerke ( 6 maart 2015),hansdordt ( 5 maart 2015),hasta la pasta ( 6 maart 2015),hotmister1985 ( 5 maart 2015),KanariePiet ( 5 maart 2015),Kwakje ( 5 maart 2015),Kwant ( 5 maart 2015),licky luke ( 5 maart 2015),Mistralwind ( 5 maart 2015),Nietsche ( 5 maart 2015),Oudebelg ( 5 maart 2015),rob45 ( 5 maart 2015),Teiresas ( 5 maart 2015),Wentelt Eefje ( 5 maart 2015),Wijze grijze ( 6 maart 2015)

  18. #136
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 12:03
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.154
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard Sixsens 5 maart

    Het was alweer bijna 4 weken geleden sinds mijn laatste bezoek aan deze prachtclub,dus met een smile
    draaide ik rond 12u30 de parking op na een rit van bijna 2 uur.
    Omgekleed en zoals altijd eerst naar de bar om een biertje of 2 te nuttigen om zo in ijsbeerstemming
    te raken, Christal kwam een kusje geven(de lieverd) daarna lekker ontbeten en vervolgens het
    bubbelbad ingedoken en wat later terug naar de bar op zoek naar het eerste hertje
    Dat was Larissa alhoewel ik vond dat ze niet zo in form was vergeleken met vorige keer!
    Ondertussen was Eddy V ook binnengeduikeld en hebben we wat gepraat in de wirlpool samen met
    een vlaming die zijn eerste pasje had gezet in sixsens, met Eddy V nog wat gepraat op het overdekte terras
    terwijl hij zat te wachten op de mooie Nikita (de sloeber). Vervolgens naar de bar verhuisd
    waarna niet veel later Alina bij mij kwam zitten, ik had ze eerder in de middag al ontmoet
    maar omdat ik nog niet zolang gekamerd had de boot afgehouden tot nu dus
    Over de kamergang met Alina kan ik zeggen dat seks met deze meid top was PSE enkel aftersales
    waren er eigenlijk niet dat vond ik wel jammer.
    Na wat in de gewelnest te hebben was het etenstijd en lekker avondmaal verorberd.
    Toen ik daarna in de bar kwam waren alle dames verdwenen,de cops hadden meisjes opgeeist voor
    een grondige controle dus daar zat ik dan in een lege bar
    Ik begon te twijfelen of wel nog zou blijven alhoewel ik nog een derde kamergang kon verdragen,
    maar alee druppelsgewijs werden de dames gelost en zo ben ik dan weer bij Catalina beland met
    een leuke kamergang tot gevolg
    Rond 2015u me gaan omkleden nog goeiedag gezegd tegen Eddy V en de mooie Nikitadie
    juist in de vestaire waren, en vertrokken . Desondanks die controle van de dames was het een leuke dag
    Greets Flyerke

  19. Onderstaande 10 leden hebben Flyerke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 6 maart 2015),biged ( 6 maart 2015),Bluebear ( 7 maart 2015),Eddy_V ( 6 maart 2015),hansdordt ( 6 maart 2015),Kwakje ( 6 maart 2015),licky luke ( 6 maart 2015),Oudebelg ( 6 maart 2015),pipette ( 6 maart 2015),Sjeufke ( 6 maart 2015)

  20. #137
    Geregistreerd
    28 december 2014
    Last Online
    27 juli 2019 @ 22:24
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 5 posts

    Standaard

    Vandaag, zaterdag 7 maart mijn favoriete club bezocht.
    Rond 13.15 uur gearriveerd.
    In eerste instantie was het rond dit tijdstip tamelijk druk.
    Een moment later was het rustig.
    Wat bleek: zowel dames als ijsberen zaten tijdens de lunch in het restaurant.
    Aangezien ik net gegeten had, ben ik naar de bar vertrokken. Daar zat Anni aan de cappuccino. Ik had ongeveer een maand geleden een goede sessie met haar. We hadden even aan de bar gekletst.
    Tot mijn grote verbazing droeg ze onder haar strakke jurk geen slipje.
    Wederom een mooie kamergang van een half uur gehad .
    Pijpen vingeren tongzoenen kwamen aan de orde.uiteindelijk in misio het zakje volgespoten.
    Na de whirlpool weer naar de bar vertrekken.
    Daar zat mijn favoriet Cristal aan de bar. Maar niet voor lang. We hebben weer een geweldige kamergang beleefd. Na cowgirl en doggie in missio uiteindelijk gedoneerd.
    Na de 75 graden sauna lekker ijskoud gedoucht.

    Op de gang kwam ik Carmen tegen: echt zo'n kleine opdonder. Wegens tijdgebrek niet met haar naar de bar, naar gelijk naar de kamer. een vlotte meid.
    Een hoog tempo qwa pijpen, een aardig snel tempo als cowgirl. Haar in een rustiger tempo in doggie genomen en in missio mijn missie met succes beëindigd. Overigens komt deze pikzwart harige niet uit Bulgarije, maar uit Hongarije.
    Een stille groet van deze easy rider....

  21. Onderstaande 6 leden hebben adam19 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 7 maart 2015),Eddy_V ( 7 maart 2015),hansdordt ( 7 maart 2015),Kwakje ( 8 maart 2015),licky luke ( 7 maart 2015),Wentelt Eefje ( 7 maart 2015)

  22. #138
    Geregistreerd
    7 maart 2014
    Last Online
    3 november 2023 @ 12:43
    Berichten
    402
    Discussies
    4
    Thanks
    861
    Thanked
    574 in 206 posts

    Standaard

    Gister voor de 2e maal in mijn wandel-carrière naar het zuidelijkste puntje van Nederland afgereisd. De eerste keer was een maand geleden aangezien "mijn" toppertje Nikita daar na lange tijd weer was neergestreken. Toen tijd aan Nikita besteed en gezien het korte verblijf weinig aandacht aan de club besteed.

    Het pand staat er een beetje verloren bij langs die lelijke rijksweg, maar eenmaal achter op de parkeerplaats wordt het al wat sprookjesachtiger en eenmaal binnen is het echt net een sprookje voor grote mensen. Vorige maand nog enkele keren verdwaald in die smalle gangetjes, maar nu kon ik mijn weg goed vinden.

    Eerst maar een cappuccino gedronken in het restaurant en meteen kwam er een mooie brunette naar beneden met een paar mooie prompte borstjes. Als ik God was dan had ik ze ook zo getekend. Voor ik er erg in had lag ze al op me. Ze stelde zich voor als Lolita. Zeer verleidelijk, maar het was nog vroeg. Daarna snel een biertje weggetikt en in de sauna beland.

    In de lockers zag ik in een berichtje dat "mijn" schatje in het overdekte terras was. Snel plaatsgenomen en de "koetjes en kalfjes" doorgenomen. Nu zag ik voor de eerste keer ook het zwembad. Kan me voorstellen dat het goed toeven is in de zomer: strandstoel, biertje en enkele bikinidames. Morgen wordt het 17 graden in Limburg. Mmmm.. verleidelijk! Daarna in het restaurant een heerlijke omelette gegeten. Het restaurant is top.

    Daarna was het tijd voor de Core business: heerlijk uurtje met Nikita beleefd. Was even bang dat de "Eddy tweedaagse" haar gesloopt zou hebben, maar ze had gelukkig nog energie over. Mijn Miss IJsbeer 2015 kan al ingevuld worden. Tijdelijk afscheid genomen van Nikita en uitgebreid een rondje sauna gedaan. Sauna en grote whirlpool zijn ook top. Wat ik wel jammer vond dat er weinig dames kwamen "jagen" in het sauna gedeelte. Vind ik vanuit de whirlpool toch altijd wel iets hebben. Dat doen de dames in YY en GT toch beter.

    Na de sauna aan de bar plaatsgenomen en waarschijnlijk had ik het nog steeds warm van de sauna, want voordat ik het in de gaten had zaten er al 5 biertjes in. Toch maar overgestapt naar cola; beter voor de terugreis. Aan de bar zo´n 10 keer (bijna) verleid door een dame. De één wat subtieler met een gesprekje en de ander met als eerste woord: "seks?". De namen zijn me niet echt bijgebleven. Eentje kwam ik echter vorige maand al toevallig in alle hoeken van Sixsens tegen met steeds een ondeugende glimlach. Ook vandaag had ik al enkele malen oogcontact met haar gehad voordat ze plaatsnam (ze had een heerlijk houthakkers bloesje aan met bijpassend broekje). Ze had een brilletje en aangezien ik het forum al gelezen had verbaasde het me niet dat haar naam Crystal was. Ze is wel mijn type en ook een leuk gesprekje gevoerd, maar nadat ze bijna "handtastelijk" begon te worden wilde ik haar tijd niet verspillen en gaf ik netjes aan dat ik al op een dame wachtte. Ik had van haar eigenlijk verwacht dat ze het gesprek op een leuke manier zou beëindigen, maar ze draaide haar stoel een beetje ongeïnteresseerd weg. Beetje jammer.

    Zoals beloofd kwam Nikita later op de dag weer terug voor de 2e ronde. Wat kan ik er verder over zeggen. Ik denk dat Eddy het hierboven goed beschrijft. Wederom (definitief voor vandaag) afscheid genoten van Nikita en nog even naar de bar gegaan om misschien Crystal toch nog tegen het lijf te lopen. Het was me echter te druk geworden in de bar en nadat ik eerst Crystal terug zag komen van de kamer en ze later meteen op schoot van een ijsbeer plaatsnam was het tijd om te gaan.

    Conclusie Sixsens: toptent, het liefst met Nikita maar ook zonder haar zou ik me hier prima kunnen vermaken.

  23. Onderstaande 10 leden hebben Cat bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 7 maart 2015),Eddy_V ( 7 maart 2015),Flyerke ( 7 maart 2015),hansdordt ( 7 maart 2015),KanariePiet ( 7 maart 2015),Kwakje ( 8 maart 2015),licky luke ( 7 maart 2015),Oudebelg ( 7 maart 2015),Ritchie ( 8 maart 2015),Wijze grijze ( 7 maart 2015)

  24. #139
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Hi Cat,

    Ik zie nog geen recensie over jouw Nikita?!

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  25. #140
    Geregistreerd
    7 maart 2014
    Last Online
    3 november 2023 @ 12:43
    Berichten
    402
    Discussies
    4
    Thanks
    861
    Thanked
    574 in 206 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BefBeer Bekijk bericht
    Hi Cat,

    Ik zie nog geen recensie over jouw Nikita?!

    BefBeer
    Hey BefBeer,

    Zet jouw maar tussen aanhalingstekens.

    Heb wel ooit een paspoortje gezien, maar weet niet waar die gebleven is aangezien ze op doorreis is geweest naar clubs dieper in Duitsland die voor mij onbekend zijn...

  26. #141
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Zo moeilijk is dat toch niet te vinden ?
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ghlight=nikita
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  27. Onderstaande 2 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Cat ( 7 maart 2015),Eddy_V ( 7 maart 2015)

  28. #142
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Ik zocht natuurlij bij SS.
    Daar had Cat haar aan de haak geslagen (oid!) en bij SS staat niets over haar.
    Dan is Cat dus uitgenodigd daar een topic over haar te starten en naar een andere topic te verwijzen.
    Er werd ook niet vermeld WAAR ze eerder zat....

    Dank u!
    Niet lang foppen, effe poppen!

  29. #143
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Zo moeilijk is dat toch niet te vinden ?
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ghlight=nikita
    Heel goed, jij doet er tenminste even moeite voor haha!
    Het verplaatsen van haar topic naar Sixsens is weinig zinvol zoals ik afgelopen week al schreef nav Teiresas zijn vraag hierover.
    Mogelijk dat na 3e/4e week Maart wat meer duidelijk wordt over de voorlopige verblijfplaats van Nikita.
    Tot die tijd zal zij waarschijnlijk thuis blijven.

  30. #144
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    nb als SixSens de laatst bekende verblijfplaats is van Nikita verplaats ik haar dus naar Sixsens, handigste is een dame te plaatsen op de laatst bekende verblijfplaats, of ze wellicht later weer ergens anders of weer op dezelfde locatie opduikt zien we dan wel weer.

    Aarzel niet om gebruik te maken van de zoekfunctie op dit forum, mocht je een dame niet meer terug vinden op de locatie waar jij dacht haar aan te treffen. De ervaring leert namelijk dat dames wel eens het nog groenere gras bij de buren of overburen op willen gaan zoeken.
    Handigste is om damesverplaatsingen in het topic vd dame die het betreft te melden, dan valt het het meest op.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  31. Onderstaande 3 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Cat ( 8 maart 2015),licky luke ( 8 maart 2015),Sjeufke ( 8 maart 2015)

  32. #145
    Geregistreerd
    28 februari 2015
    Last Online
    31 mei 2015 @ 09:54
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    17 in 2 posts

    Standaard

    Gisteren 2 de x in de club geweest . Het is gewoon super daar de sfeer de gezelligheid lekker releax Eerst een paar uur lekker liggen releaxen in het bubbelbad en het stoombad. Erna aan de bar gezeten lekker wat gekletst met de meiden. Wat me aan sommige stoort dat ze meteen de kamer op willen zonder maar een paar woorden gezegd te hebben maar het is wel als je zegt nee dan blijven ze niet aan je hangen Snel ben ik weer van de partij om weer een lekker dagje te releaxen en te genieten van de wellness en zeker van de dames

  33. Onderstaande 2 leden hebben jory91 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (10 maart 2015),Ritchie (29 maart 2015)

  34. #146
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Stoppen of doorgaan

    Zoals Wentelt Eefje al voorzag, heb ik mij niet lang gehouden aan mijn voornemen cq retorische vraag om mijn wandel schoenen in de zak van Max te gooien en te stoppen na de hoogtepunten van woensdag jl.
    Voor wie het lezen wil, een korte sfeer impressie van de gebeurtenissen een dag later waarvan de afloop totaal anders zou verlopen als verwacht. De subtitel zou al een alarmbelletje moeten gaan laten rinkelen.
    Een voorbehoud op mijn twijfels had ik zelf gelukkig al gemaakt om te voorkomen dat eventuele nieuwe bijdrages op het forum ongeloofwaardig zouden worden.
    Je kunt het een beetje vergelijken met een wegwijzer die de weg naar bijvoorbeeld Parijs aangeeft. De wegwijzer geeft de juiste richting aan, maar dat wil nog niet zeggen dat
    de wegwijzer zelf ook naar Parijs gaat..

    Tamtam gelonk
    In de nacht van woensdag op donderdag kreeg ik het idee dat het helemaal niet verkeerd zou zijn om donderdag 5 maart opnieuw het paleisje in Lemiers uitgebreid te bezoeken. Eindelijk eens de tijd nemen voor de wellness en niet gelijk gefocust op de dames.
    Met de fraaie Nikita afgesproken dat we elkaar ergens op de middag zouden treffen zodra haar planning daar ruimte toe liet..
    Vroeg op de middag had zij een afspraak met een Vlaamse fan en ik wilde haar niet bij voorbaat claimen. Dat zij nog voor aanvang van haar eerste date via de elektronische tamtam liet weten waar ik haar kon vinden, was dan toch weer een prettige verrassing.
    En toen ik haar op het terras zag zitten heb ik vanaf de ingang bij de receptie even discreet gezwaaid en plagerig m'n tong naar haar uitgestoken. Maar in plaats van een discrete groet terug, werd ik lachend door haar gewenkt (echte Hofdames roepen niet, maar "wenken") om even dichterbij te komen, ondanks dat zij samen met haar Vlaamse bezoeker in een bankje op het terras zat. Een warm welkom zoals de echte fans dat zullen herkennen en een kort praatje volgde. Aangezien ik hen niet langer wilde onderbreken (I'm not jealous..), heb ik ze veel plezier gewenst en ben ik op zoek gegaan naar het omelet mevrouwtje.

    Lunch met poëzie
    Ondanks de afwezigheid van de immer vriendelijke omelet dame, werd mij een lekker spiegeleitje geserveerd door één van haar collega's.
    Tegenover mij kwam een vrij lange, wat ordinair geblondeerde zonnebank bruine dame zitten, voorzien van een getatoeëerde tekst tussen haar borst en schouder. Een vriendelijke glimlach, maar kennelijk niet echt in de stemming voor een praatje. Met een lekker wiebelende kont liep zij alweer snel het restaurant uit.
    Later in de middag bleek dit de Moldavische Alina te zijn met wie flyerke nog een intensief kennismakings ritueel genoten heeft.
    Nadien heb ik een paspoortje over haar aangemaakt en voor alle duidelijkheid: Niet om zo nodig als eerste een topic aan te maken, maar omdat de vriendelijke Vlaming mij vertelde dat hij niet zo snel schreef op het forum.
    Nu had hij de goedbedoelde aanzet gekregen en er volgde daarop ook een verslagje, dat mij toch wel een beetje jaloers maakte en waardoor de wens tot een kennismaking in de toekomst met Alina alleen maar toenam (op deze donderdag zat dat er natuurlijk even niet in).

    Badderen en kennismaken
    Een middagje wellness volgde met jacuzzi, Turks stoombad en bio-sauna op 70 graden. Onder andere omstandigheden kan een sauna met Aufguss mij niet heet genoeg zijn, maar het slaperige effect daarvan wilde ik vandaag voorkomen gezien de plannen voor later op de dag.
    In de jacuzzi zitten kletsen met flyerke en 2 Vlaamse bezoekers die Sixsens voor het eerst bezochten. Sterker nog, waarvan er één voor het eerst een saunaclub bezocht!
    Zijn ogen waren geopend en zoals bij zovelen van ons, beviel het concept en de prijs/prestatie verhouding hem zodanig dat we hem hoogstwaarschijnlijk nog wel vaker gaan terugzien. Met verwijzing naar het forum en onze nicknames zien we binnenkort misschien een nieuw schrijvend forumlid. Zijn eerste dame was degene die hem ook rondgeleid had en die er topless erg leuk uit zag. "Lolita" ? gokte ik. En inderdaad had deze kleine deugniet hem ontmaagd (althans qua Sixsens debutant). En niet onverdienstelijk zo vertelde hij. Ook van anderen hoor ik goede ervaringen over Lolita de laatste tijd, dus moet ik mijn wantrouwen misschien toch maar eens overboord gooien. Terwijl we zo met 4 man in de jacuzzi zaten kwam Lolita nog eens dartel voorbij gelopen en riep naar mij dat ik geen slechte dingen moest vertellen..haha, de deugniet!

    Daglicht effect
    Het zwembad lokte mij om een korte duik te nemen, ondanks de nog lage temperatuur. Na de sauna echter eerst het vochtgehalte eens op peil brengen na het uitgebreide verblijf op -1.
    Samen met flyerke naar -2 om daar aan de bar wat te gaan drinken. De behoefte aan frisse lucht bracht ons al snel naar terras waar Alina even tegenover ons zat en waar Meggy en als ik mij niet vergis Larissa ook rondhingen. Het viel ons beiden op dat deze dames er bij daglicht toch heel anders uitzagen dan in het schemerlicht van de bar..
    Meggy voelde zich duidelijk niet fit en zat met hoofdpijn en handen in het haar een beetje te mokken.
    Zou ik vorige week nog blindelings met beiden aan het stoeien zijn gegaan, nu zag ik het eea toch wat helderder.
    Flyerke vertelde mij wat meer over zijn werk en de dingen die hij zoal meemaakt. Interessant om te horen hoe eea achter de schermen verloopt en wie hij daarbij tegen komt. Zo pratende met mijn gebruikelijke plakje cake, verliep de tijd geruisloos en zou het inmiddels rond half vier zijn geworden. Ik mis trouwens de lekkere Limburgse Vlaaien die voorheen altijd in de middag klaar werden gezet!

    Voorbode van een trio
    Opnieuw naar beneden om wat te drinken en daar word ik aangesproken door een zwarte dame met ferme joekels die de wijde wereld in keken. Haar parfum of lichaamsgeur staat mij wat tegen. Als ik ergens slecht tegen kan dan is het een overheersende geur en dan dringt zij zich uitgerekend nog meer aan mij op.
    Op dat moment gaat Alina rechts naast flyerke zitten en enkele minuten later komt Nikita links van de donkere dame zitten (via de tamtam waren de coördinaten van onze locatie uitgewisseld). Discreet neemt Nikita plaats vanwege die dvp die tegen mij aan blijft staan ondanks mijn subtiele en minder subtiele opmerkingen.
    Lang laat ik Nikita natuurlijk niet alleen zitten en direct ontvlucht ik de opdringerige dame om naast mijn schatje te gaan zitten.
    Het is inmiddels rond vier uur en onze drankjes nemen we mee naar het terras, terwijl ik flyerke met een big smile achter die mooie benen en lekkere kont van Alina aan zie lopen. Op het terras zou ik hem later terug vinden met de tong op zijn hielen...en nog steeds met een grote glimlach..

    Daglicht effect 2
    Met Nikita gezellig op het terras zitten kletsen. Daar we beiden geen haast hebben en ook geen andere afspraken hebben, is er gelegenheid om op ons gemak met elkaar te spreken over van alles en nog wat, afwisselend met een knipoog, knuffel en meer zoals je je onderhoudt met iemand met wie je een meer dan goede verstandhouding hebt. Van muziek, party's en andere gezamenlijke interesses werden linkjes uitgewisseld. Ik geniet van haar aanwezigheid en constateer dat zij er in daglicht nog mooier uitziet..
    Had laatst iemand geschreven dat zij diepzwarte ogen heeft..?! Dan was die beer slechtziend of had zij waarschijnlijk het licht uitgedaan

    Ongewenste pauze: Politie controle
    En dan komen er rond de klok van vijf uur ineens erg veel bezoekers tegelijkertijd binnen.
    Zelfs met vrouwen..nou, nou, ik heb het hier lang niet meer gezien dat er stelletjes binnen zijn, gezellig!
    Helaas had ik het mis..
    Controle op identiteitsbewijzen bij de dames.
    Het hele pand wordt voortdurend gecontroleerd op dames die zich nog niet gemeld hebben. Later zal blijken dat er ook dames zijn, die zich liever niet melden ivm de fiscale consequenties van hun hobby.
    De mannelijke bezoekers wordt geen strobreed in de weg gelegd en kunnen in het hele pand blijven, met uitzondering van de kino en de Arabische ruimte, waar de dames zich moeten melden met hun papieren. Flyerke en ik zien met ledige ogen aan hoe het erg rustig wordt op de begane grond.
    Aan de meisjes wordt ook gevraagd hoe ze hier gekomen zijn en of ze vrijwillig aan het werk zijn.
    Nu verwacht ik niet dat een meisje dat hier onvrijwillig aan het werk zou zijn, dan ineens haar hele verhaal gaat vertellen, maar goed.
    Uiteindelijk blijkt alles in orde bij alle dames en na de controle worden ze voorzien van een roze armbandje, echt schattig..
    Gezien het beleid en controle door de leiding van Sixsens had ik ook niet anders verwacht, dan dat iedereen over de juiste documenten beschikt en dat er geen illegale dames binnen komen.

    Dinertime
    In de tussentijd ben ik maar wat gaan eten en heb kennis gemaakt met een interessante Vlaming die meers tijds in het buitenland verblijft en daar honderduit over kon vertellen. Zo word ik toch nog regelmatig verrast en is opnieuw bevestigd dat de bezoekers van deze clubs een doorsnee vormen van de maatschappij. Van koekebakker tot professor als het ware.

    Stress
    Rond half zeven zie ik dan een berichtje dat mijn date weer terug boven is en op mij wacht op het terras. Zichtbaar geërgerd en eerst een sigaretje om bij te komen van het gedoe en de in haar ogen belachelijke tijdsverspilling van haar en van die ambtenaren. Gezien de achteraf knullige werkwijze deel ik haar mening. Zij moeten ook hun werk doen en zoals gezegd, dat doen ze correct, maar een aantal van die controleurs zou je zelfs eerder aanzien voor leerlingen van een VMBO school of iets dergelijks. Maar goed, laat ik daar maar niet teveel over beginnen om ergernissen uit het verleden niet weer op te rakelen.

    Op naar boven
    Sleutel van één van mijn favoriete kamers gekregen en de trappen op naar boven. Dames gaan voor..nu weet ik weer waarom...
    In de kamer even zoeken naar het lichtknopje want het is pikkedonker, de radio aan op een prettige geluidssterkte, bedje opmaken en ja..eindelijk is het dan toch zover.
    Een reprise van de dag ervoor en toch weer anders... Nikita had gelijk toen zij zei dat het iedere keer weer beter wordt.. Maar in the end telkens weer heel vertrouwd. Met kleine variaties op een thema zodat we uiteindelijk altijd in één van haar favoriete standjes eindigen waarbij zij zichzelf ook niet vergeet, of mij haar een handje laat helpen als haar handen niet in de buurt kunnen komen..
    Zo verloopt een uurtje met smalltalk en actie en smalltalk en opnieuw actie. De smalltalk weliswaar op gedempte toon maar wel heel helder..nog nooit zo open geweest.
    Muziek op de achtergrond van Lana del Ray klinkt..toeval bestaat niet zeggen ze dan..op het terras hadden we nog even naar die fascinerende videoclip gekeken op m'n Phone.

    Langzamerhand komen we weer tot rust, maar de sfeer is natuurlijk weg.
    Ken je dat liedje nog "Suzanne" ? "waarom nu, waarom ik, waarom?" en ze vraagt of er nog cola is..

    Lange nacht
    Naar beneden gegaan en daar de kamerhuur voldaan om vervolgens nog een tijdje bij elkaar te zitten. In het voorbij gaan zag ik nog enkele bekenden waaronder flyerke die naar huis bleek te gaan, maar mijn hoofd stond er niet naar om nog veel te zeggen.
    Weinig woorden, arm om elkaar heen, rustig bij elkaar zitten. Ik wil haar niet alleen laten, zij wil niet langer blijven..
    Maar wat dan wel..? Verschillende opties schieten door mijn hoofd. Zou ik het vragen??
    Licky Luke had al eens een slaapplaats voor dames aangeboden in noodgevallen, maar ja zijn reputatie kennende

    Een paar koppen koffie met veel suiker brengen bij ons allebei het verstand weer terug en heel langzaam beginnen we de krankzinnige situatie onder ogen te zien en komen terug in de realiteit.
    Haar dates de volgende dag met minimaal één bezoeker met wie zij zich ook graag amuseert, hield haar tegen om te vertrekken. De schrik was inmiddels uit de benen en zij heeft wel voor hetere vuren gestaan.
    Met mijn afspraak de volgende ochtend in gedachten, leek het mij ook beter om geen uitnodiging van welke aard dan ook te doen en zo namen we afscheid.
    Thuis aangekomen nog lang met de tamtam gespeeld, de vogels begonnen al te fluiten toen we allebei in slaap vielen.
    Uit verhalen later begreep ik dat zij gelukkig op vrijdag weer fris en fruitig was om plezier te maken.
    Gelukkig ben ik niet jaloers (okay, just a little )


    PS Sofaking: is er ook een zoekmethode om te tellen hoevaak de naam Nikita hier genoemd is ?
    PS 2 Mr Pussy: Nog hartelijk dank namens de Hofdame voor haar titel "De Mystrieuze"... werd zeer gewaardeerd!
    Laatst gewijzigd door Tiga; 10 maart 2015 om 14:42
    En Garde

  35. Onderstaande 11 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    biged (10 maart 2015),Cat (10 maart 2015),Flyerke (10 maart 2015),KanariePiet (10 maart 2015),licky luke (10 maart 2015),Ohhlord (10 maart 2015),Oudebelg (10 maart 2015),Sjeufke (10 maart 2015),sofaking (10 maart 2015),Sphinx (10 maart 2015),Teiresas (10 maart 2015)

  36. #147
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    PS Sofaking: is er ook een zoekmethode om te tellen hoevaak de naam Nikita hier genoemd is ?
    How how. Krijg jij een "vergoeding" voor elke vernoeming van de naam "Nikita" misschien ?
    Op heel deze pagina wordt ze 25 keer vernoemd (met deze erbij 26 -- quotes niet meegeteld), maar net niet de helft door jou. Slechts 12 keer, met een kleinde voorsprong op Cat met 8 vermeldingen.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  37. Onderstaande 2 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (10 maart 2015),Eddy_V (10 maart 2015)

  38. #148
    Geregistreerd
    7 maart 2014
    Last Online
    3 november 2023 @ 12:43
    Berichten
    402
    Discussies
    4
    Thanks
    861
    Thanked
    574 in 206 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Op heel deze pagina wordt ze 25 keer vernoemd (met deze erbij 26 -- quotes niet meegeteld), maar net niet de helft door jou. Slechts 12 keer, met een kleinde voorsprong op Cat met 8 vermeldingen.
    Geen wonder dat Eddy een streepje voor heeft op mij bij haar.

    Misschien dat dit helpt: Nikita, Nikita, Nikita, Nikita, Nikita...

  39. Onderstaande 4 leden hebben Cat bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (10 maart 2015),Flyerke (10 maart 2015),licky luke (10 maart 2015),sofaking (10 maart 2015)

  40. #149
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Doordat het voorval met de dame in kwestie door IJBF gecensureerd cq weggeveegd is, is de hele clou van mijn verslag verloren gegaan!!!

    Maar goed, waarom was de sfeer ineens weg..
    Laten we zeggen door ongewenste inbreng door derden í ½í¸Š

    Nikita was er de dag later in ieder geval weer overheen.
    Laatst gewijzigd door Tiga; 10 maart 2015 om 21:15
    En Garde

  41. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (10 maart 2015),licky luke (10 maart 2015)

  42. #150
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit m’n Wijze Grijze Sex-Experience Februari 2015:

    Sixsens
    Na Samya, Dolce Vita, Golden Time, Yin Yang, Panthera, Oceans en Magnum deze week bezocht te hebben, vond ik het op Zaterdag eigenlijk welletjes geweest. Er moesten tenslotte ook nog boodschappen gedaan worden. Geheel onverwachts kreeg ik echter door Sexmachine en JeanK een gratis lift aangeboden om de 12 Km tussen m’n WG-tempel en Sixsens af te leggen. Dat bood perspectief om nog eens zonder gevaar voor een alcoholcontrole wat vers getapte pilsjes weg te tikken. Dus ik zegde toe en kon aldus nog club nummer 8 toevoegen aan deze afgelopen week van clubbezoeken. Ik werd nog onder druk gezet om op te schieten zodat we vóór 14:00 zouden arriveren. Lichte paniek bij de Vlaamse brigade toen ze merkten dat ik me niet liet opjutten. Geen stress heren!

    We arriveerden net voor 14:00 en bespaarden ons aldus de EUR 15,= op de entreeprijs. Wat Sexmachine en JeanK me echter niet verteld hadden, was dat ze me rechtstreeks in de klauwen van de “sjeng gang” hadden gedreven. Zowel Licky Luke als Knaktuut waren reeds aanwezig. Ik diende de confrontatie met de provinciehoofdstedelingen nu niet alleen in de Jupiler League, maar ook op hun eigen thuisterrein met hun aan te gaan. Echter hier in Zuid-Limburg zijn we al snel bevriend met Jan en alleman. De gastvrijheid en een Bourgondische inslag liggen ons nu eenmaal en al snel zaten we met z’n vijven aan de ontbijttafel waar we zeer vriendelijk geholpen werden door Sybille de keukenprinses. Even later arriveerde ook De Duisburg Spesjalist.

    Verder was ook nog Sparky aanwezig. Hem had ik bij het naar buiten komen van de kleedkamer al even gezien, maar hij riep alleen maar: “Hoi, geen tijd, moet even gaan kameren” en weg was hij.

    Ik kwam Sparky later weer in de jacuzzi tegen, waar hij subtiel mijn identiteit verraadde aan een andere aanwezige whirlpoolgenieter. Deze begon enthousiast te spetteren en riep: “Kijk nou, het is hem echt. WG heeft een Volkskrant bij zich en gaat die hier in de whirlpool lezen.” Hij stelde zich voor als Kwant en feliciteerde me meteen alsnog met m’n verjaardag. Kwant bleek een fervent volger van mijn PC-Bochum escapades te zijn en was razend benieuwd om dat ook een persoonlijk mee te maken. Ik werd aan een diepte interview onderworpen en eerstdaags gaat het ervan komen dat we PC-Bochum gezamenlijk zullen bezoeken. En, zoals beloofd, valt hem bij deze de eer te beurt met naam in mijn verslag genoemd te worden.

    Tijdens die whirlpool gesprekken was er ook een newby die met rooie oortjes naar onze verhalen zat te luisteren. Ik attendeerde hem op het bestaan van de fora waar je je zeer goed kunt oriënteren op onze hobby. Hij heeft zich inderdaad inmiddels aangemeld. Weer een zieltje gewonnen. Welkom op dit forum jory91. We zijn benieuwd naar je ervaringen die je tot nu toe meemaakte.

    Toen ’s avonds Wijze Stijve signaleerde dat er misschien toch nog een dame wat nuttig werk kon komen verrichten, wist ik eigenlijk meteen wie een potentieel doelwit zou kunnen worden. Bulgaarse Ani

    Naam : Ani
    Nationaliteit/Taal : Bulgaars/ Duits
    Leeftijd : 22
    Haarkleur/-lengte : Blond (geblondeerd), sluik, tot onder aan de rug
    Lengte dame : 1,50 mtr
    Postuur/Cupmaat : Poppetje, 45 Kg, maat 32/ B-cup
    Tatoeages:
    Service: PZC, TZ, NMC, 69,
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur : 30 minuten
    Prijs : EUR 50,=
    Extra’s bij het bezoek:
    Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10

    Dit kleine duiveltje stond me heel erg aan. We maakten kennis met elkaar en zowel Ani als ik meenden dat we elkaar in het verleden al een keer ontmoet hadden. We konden alleen niet meer precies reconstrueren waar of wanneer. Maakt niet uit, dan maken we gewoon toch weer opnieuw met elkaar kennis. Het vreemde was echter dat Ani aan de hand van wat ik vertelde over mijn kennis van het Bulgaars steeds stelliger werd en zelfs voorspelde wat ik nog meer zou gaan vertellen. Ani nam me mee naar een kamer in het Aspasia gedeelte met een mooie full room spiegel
    meteen naast het bed. Ook Ani speelde het spel perfect door me zoveel mogelijk kijk te geven op de matrasactiviteiten. Dat komt de lustbeleving alleen maar ten goede. Ani was ook niet Abspritzgeoriënteerd, maar gewoon lekker geil. Na m'n orgasme nam ze me mee naar een doucheruimte op dezelfde etage, alwaar we gezellig elkaar schoongeschrobd hebben. Een leuke cherry on the cake als toetje Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10

    Wijze Grijze sexapproval voor SixSens vandaag: 7,0/10
    Laatst gewijzigd door Wijze grijze; 11 maart 2015 om 00:26 Reden: Kwakje = Kwant. Sorry !
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  43. Onderstaande 11 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    biged (11 maart 2015),Cat (12 maart 2015),Eddy_V (10 maart 2015),Flyerke (12 maart 2015),hansdordt (11 maart 2015),Kwakje (11 maart 2015),Kwant (11 maart 2015),licky luke (11 maart 2015),PollekeZuid01 (29 mei 2015),Sparky (11 maart 2015),Willi69 (11 maart 2015)

 

 
Pagina 6 van 15 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48.

Living Room 468*60   Babylon 468*60